A przepływomierz który pokazuje za mała ilość powietrza co robi?
Pacjent Mercedes Vito 2010 rok 286 tyś km 2.2 cdi 150 km. Auto po przyjechaniu do domu i zgaszeniu silnika rano następnego dnia nie chciało zapalić . W zbiorniku było minimum paliwa. Pompka przy zbiorniku podaje paliwo do filtra z filtra do pompy wtryskowej ale już z pompy na listwę i wtryski już nie. Po podłaczeniu komputera nic nie pokazuje błędów....
W oryginalnej Star Diagnozie jest test na to uszkodzenie. https://obrazki.elektroda.pl/2092037100_... https://obrazki.elektroda.pl/8356753000_... Nawet nie tak dawno to robiłem. W czasie testu motor mocno kombinuje, zmienia sobie ciśnienie, trzeba robić różne rzeczy na rozkaz komputera i trochę to trwa.Tak więć wątpię,...
A czy ciśnienie paliwa może mieć wpływ na spalanie przy wtrysku? Oczywiście że może. Po co w takim razie montowane są w układach wtryskowych regulatory ciśnienia paliwa? Parę lat temu nazad padła pompa paliwa w Matizie córki. Czasami biorę się za "rzeźbiarstwo" i postanowiłem spróbować. Wymieniłem na pompę z Mercedesa i okazało się, że auto zaczęło...
Listwa wymieniona na nową - oryginalną, a ciśnienie wciąż wolno wzrasta, czy wiecie czemu? Dodano po 1 Wtryski, pompa ciśnieniowa sprawdzone, są ok. Byli na forum tacy, co się też tak zarzekali, a potem się okazywało, że te niby sprawdzone elementy są uszkodzone. Na początek zrób może próbę przelewową wtryskiwaczy. Długi czas narastania ciśnienia może...
Przemyślałem sprawę i myślę że to trochę kompresi bomblowalo( podkładka pod wtryskiwaczem lub lużny wtryskiwacz), jak by była nieszczelności w układzie paliwowym to wypłynęło by paliwo. Dokładnie, toż tam jest wysokie ciśnienie to ciekło by przy pracy. Sprawa wygląda tak, że na zegarze stoi ciśnienie, wszystkie króćce i obudowy filtrów przejrzane po...
Witam. Mercedes 230 , 2,3 benzyna, 88r skrzynia automat. Auto nie chce przyspieszac po wcisnieciu pedalu gazu do oporu, obroty staja na 3500 - 4000obr. To samo dzieje sie podczas jazdy, skrzynia przuca biegi ale na 4 nie chce ciagnac dalej niz do ok 3500 obr. Auto zbiera sie w miare przy starcie ale pozniej klapa. Podczas powolnego dodawania gazu na...
Mierzyć to sie dosłownie nie da, najwyżej KTSem albo czyms jako wartość zmierzoną. Poniżej 200Barów ECU chyba nie zezwala na rozruch. nie jestem do końca pewien. W CDI częsko padają pompy wysokiego ciśnienia
witam. pompa wysokiego ciśnienia swoją drogą, ale najpierw należy dokładnie sprawdzić szczelność układu paliwowego (nie może być żadnych baniek powietrza w tych przeźroczystych przewodach). Należy zwrócić uwagę na stan o-ringów, szczególnie na końcach magistrali rail i przy filtrze paliwa. Jak przelewają wtryskiwacze? Jakie jest ciśnienie na magistrali?
Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Mam MB Sprinter 313 CDI 2003 r. przebieg 187000 Mimo,że bardzo dużo postów już napisano o problemach z nie odpalaniem sprinterów to po przeczytaniu ich i wykonaniu wielu manewrów nie udało mi się uruchomić mojego Sprintera. Zaczęło się od tego, że zgasł w czasie jazdy i zapaliła się kontrolka EDC. Nie chciał...
Witam w Mercedesie ML W164 320 CDI pokazuje mi błąd:2016-M0nitorowanie ciśnienia szyny paliwowej, ciśnienie szyny zbyt wysokie - nieciągły.Samochód nie ma mocy i pali się kontrolka na liczniku, nie wiem od czego może być ten błąd.Bardzo proszę o pomoc.Pozdrawiam
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Cześć, jestem nowy na forum, ale już od jakiegoś czasu mam problem ze swoim Mercedesem GL X164 Bluetec. Problem polega na tym, że na wolnych obrotach po odpaleniu ciśnienie paliwa utrzymuje się na ponad 300 bar, nieważne czy ciepłe, czy zimne, bo zawsze pokazuje podobne wartości. Wchodzi w tryb awaryjny i pokazuje błąd za wysokiego ciśnienia paliwa...
Może być czujnik ciśnienia,regulator ciśnienia na listwie,brudne paliwo,pompa wysokiego ciśnienia siadła.Podkładka nie ma nic do palenia powinien zapalić tylko kompresja by uciekała i słychać by było takie cykanie.
Regulator ciśnienia paliwa jest z lewej strony rozdzielacza Dodano po 3 Rozdzielacz ma z boku regulator ciśnienia paliwa? Może być uszkodzony i powodować zbyt wysokie ciśnienie paliwa ? Dodano po 5 Po uruchomieniu silnika nie pali (1,2,6,8) a kolejność zapłonu w tym silniku to 15486372. Zbieg okoliczności czy jest jakaś zależność (na przemiennie dwa...
Witam, tym razem potrzebuje pomocy bardziej doświadczonych. Mianowicie po wymianie wtrysku już nie dalo się go odpalić, więc wymieniłem filtr bo był stary a zauważyłem na przewodach że ciągnie z niego powietrze, ale nic to nie pomogło po za tym że już powietrze nie szło z niego, sprawdziłem przewody idąc od zbiornika ale nic nie zauważyłem, więc założyłem...
Witam serdecznie współ-forumowiczów. Szukałem miejsca żeby się przywitać ale tak owego nie znalazłem. Więc robię to w poście z moim problemem:D Szukałem podobnego tematu na forum, lecz nikt nie miał dokładnie takiego przypadku jak ja. Oczywiście sugerowałem się pewnymi rozwiązaniami lecz nie przyniosły one oczekiwanego ..ba żadnego efektu. Opiszę swój...
Witam Posiadam problem z Mercedesem w211 3.2 r6 om648 204km. Auto gasnie podczas ruszania (automat) najczęściej po myjni po czym odpala normalnie. Wyskakuje check engine a błąd mówi "Za niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej" Wymienione/podmienione zostało już prawie wszystko od wtrysków po podłączenie pompy paliwa na krótko do akumulatora....
Wymień rurki wysokiego ciśnienia, tam jest problem.
Paliwo jest, tylko auto traci moc na wyższych biegach. Ustaliłem już jakie powinno być ciśnienie w układzie, niestety nie tutaj.
Witam Mam problem z sprinterem 413 CDI z 2002 r. Auto co jakiś czas nie odpala. Odczytane błędy : P0180-002 Czujnik temperatury paliwo - Napięcie sygnału jest za wysokie. P0201-008 Wtryskiwacz cylindra 1 - przewód ma -//- P0202-008 Wtryskiwacz cylindra 2 - przewód ma -//- P0204-008 Wtryskiwacz cylindra 4 - przewód ma -//- P0203-008 Wtryskiwacz cylindra...
Wymieniłem świece (Beru), wtryski (Bosch), podkładki pod wtryski, pompę ciśnienia, zawór wysokiego i niskiego ciśnienia nowe, powroty paliwa nowe, filtr Boscha nowy, czujnik położenia wałka, wszystkie filtry, cały układ paliwowy wyczyszczony, akumulator nowy, EGR wyczyszczony i nic, to samo problemy z odpaleniem na zimnym jak i na ciepłym, ciśnienie...
może czujnik na listwie? sprawdzałeś?
To niby ustrojstwo załącza trzecią sekcję pompy jak przydusisz mocniej na gaz ,powoduje wzrost ciśnienia paliwa , później tego już nie montowali .
Najlepszym wyjściem jest serwis, tam postawią Ci diagnozę. Później sam podejmiesz decyzję czy naprawisz to we własnym zakresie czy u mechanika. Oczywiście możesz podpiąć się pod komputer u każdego mechanika, bo zgadywanie na ślepo jest bez sensu. Możesz mieć nieszczelność w układzie paliwowym, zabrudzony filtr, złe ciśnienie na listwie wtryskowej, zły...
BODEK 434 postąpiłem jak napisałeś czyli dokładne oczyszczenie układu od zbiornika po pompy z przedmuchaniem wszystkich przewodów i kanałów w głowicy.Po złożeniu i jeżdzie próbnej auto pracuje równo błędy pomp nie występują.Przy okazji zauważyłem co mogło być przyczyną obecności piasku , mianowicie kierowca miał uszkodzony korek wlewu paliwa i tankując...
Sprawdź jakie ciśnienie wytwarza pompa wysokiego ciśnienia na wolnych i wysokich obrotach. Dodatkowo standardowa procedura czyli czyszczenie układu paliwowego od zbiornika poczynając + nowy filtr. Najlepiej rozebrać uszkodzony wtrysk i zobaczyć czy niema w nim opiłków z pompy.
Posiadam Mercedesa B 200 2.0 CDI. Po wymianie wtrysków, pompy paliwa, czujników ciśnienia paliwa, czyszczeniu układu paliwowego, wypalonym DPF. Na wysokich obrotach silnik wchodzi w stan awaryjny i pojawia się błąd ciśnienia paliwa. Po ponownym odpaleniu wszystko ok, ale przy dodaniu gazu jest powtórka. Co może być przyczyną?
Z uwagi na to, że miałem przyjemność składać taki silnik po kapitalnym remoncie to napisze kilka uwag. Czy został wymieniony zawór baypas'u magistrali olejowej na nowy? Jeżeli w starym silniku wypaliło tłok to opiłki metalu mogły go zablokować. Pompa oleju musi być bezwzględnie przed montażem zanurzona w całości w oleju i napełniona poprzez kręcenie...
Miałem przypadek w mercedesie, któryś bus, klientowi kapało paliwo na lewego buta :D Z czujnika wysokiego ciśnienia leciało po żyle kabla do wtyczki sterownika, który był w kabinie pod kokpitem po lewej stronie. W oplach, w których jest elektrycznie sterowany termostat zdarza się, że płyn przedostaje się do wtyczki sterownika.
Auto jeździło normalnie, tylko na zimnym delikatnie telepał na gorącym pojedyncze wypadanie zapłonu, regulator był tylko odkręcany z całym dystrybutorem/rozdzielaczem. Normalnie wygląda to na problem z ciśnieniem paliwa przy wyższych obrotach.
Jeszcze raz ciśnienie paliwa ale podczas jazdy jak występują anomalie. Ciśnienie oleju manometrem też, chociaż nie koniecznie podczas jazdy ale na wysokich obrotach.
Zacząłbym od sprawdzenia, czy fizycznie paliwo jest w zbiorniku i dochodzi do pompy wysokiego ciśnienia.
Witam. Mój Sprinter dotąd był w stanie idealnym, nagle zaczął kopcić na biało. Sytuacja była o tyle dziwna, że początkowo ani nie ubywał olej, ani woda, nie było oleju we wodzie, ani wody w oleju a jednak kopcił. Jednak nie kopcił cały czas, na wolnych nie kopcił wcale, zaczynał kopcić na biegu jałowym przy wysokich obrotach. Myśleliśmy, że to niesczelny...
Jest na pompie wysokiego ciśnienia, czasami go nie było a była montowana opornosć symulująca. Więcej info-GG
hi tak jak w temacie samochód jakiś czas temu został za tankowany benzyną,po odciągnięciu paliwa z baku i płukaniu jeździł jeszcze jakieś dwa tygodnie - pewnego dnia po zgaszeniu już nie zapalił - przepływka sprawdzona w innym aucie - czujnik wałka to samo -czujnik wału na 90 procent sprawny -zbiornik i układ paliwowy płukany po wymianie pompy wysokiego...
Witam opisz cos wiecej nr sterownika na jakiej podstawie diagnoza uszkodzonego sterownika itp Pzdr Nr sterownika to A 628 153 19 79 Błąd to P2001 check N3/9 (controller CDI) reference voltage. Wtryski sprawdzone, Zawór ciśnienia podmieniony na drugi. Ciśnienie na listwie paliwowej na wolnych obrotach 450 Bar po czym auto gaśnie. Jak przytrzyma się...
Oczywiście paliwowy w bloku silnika, odłącz zasilanie i powrót i wtedy sprawdzaj tę szczelność. :) 6,5-7 bar na wolnych obrotach to mocno za dużo. Masz zablokowany powrót. Zawór serwisowy w króćcu powrotnym z filtra albo przelewowy na bloku. Przy niedostatecznym przepływie na powrót masz niedostateczne chłodzenie wtryskiwaczy i tu moze być przyczyna...
Spróbuj wyczyścić regulator dawki paliwa ten co jest przy pompie wysokiego ciśnienia najprawdopodobniej jest zabrudzony.
Żaden z tych błędow nie wskazuje jednoznacznie na przyczynę : 1354-brak synchronizacji sygnału obr.wału korbowego z wałkiem rozrządu często rejestrowany jest po długo trwałej probie rozruchu 1622-może oznaczać zablokowany zawor stop albo zatarty zawor bezpieczeństwa na zasilaniu pompy wysokiego ciśnienia Reasumując zanim zaczniesz wymieniać czujniki,sprawdzać...
Zrób diagnostykę, sprawdź parametry bieżące, ciśnienie paliwa itd.
(at)wielecki tak po zakupie chodził dobrze, po wymianie wszystkiego też, po chyba 3 przejażdżce autostradą zaczął chodzić jak traktorek. Po 1 naprawie chodził jeszcze gorzej, po drugiej w ogóle. (at)darfur5 No mam mieć zwrot wszystkich kosztów po ekspertyzie, jeżeli okaże się, że wtryski zostały uszkodzone przez majstra... No i oczywiście następną (mam...
Bardzo dziękuje za odpowiedzi ;) Dodano po 5 I jeszcze jedno zapytanie. Jeżeli chodzi o zastosowanie pompy elektrycznej to czy do silnika z zasilaniem gaźnikowym można zastosować pompę o wysokim ciśnieniu stosowaną przy silnikach z wtryskiem paliwa?
To nie są wtryskiwacze. Wtryskiwacze siedzą w głowicy silnika. Jeżeli paliwo wycieka Ci w miejscach pokazanych na zdjęciu, to czeka Cię wizyta u speca od pomp wtryskowych, sam nie waż się tego tykać. Być może wystarczy dokręcić nakrętki mocowania przewodów wysokiego ciśnienia, w gorszej opcji do wymiany uszczelniacze zaworów zwrotnych. V.
Nie patrz na błędy, tylko na parametry rzeczywiste, skup się konkretnie na ciśnieniu paliwa, tam może być twój problem.
Te wodne retardery to jedno wielkie nieporozumienie. Żeby uporać się z takim wyciekiem, należy wymienić ceramiczne uszczelnienie wewnątrz retardera. Obecnie niedostępne. Proponuję jeszcze sprawdzić filtr układu chłodzenia. W większości aut, które go mają, jest oblepiony szlamem. Niesprawny retarder powoduje wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia, wzrost...
Ach tam od razu elektryczne https://www.toyota.pl/new-cars/mirai/ https://www.youtube.com/watch?v=l2vi-Tvy... Tu jest nieco więcej Jeśli obawiacie się o przyszłość motoryzacji w świecie pozbawionym ropy naftowej, możecie odetchnąć z ulgą. Japończycy już od 2013 roku mają sposób na "życie po ropie". Przy okazji udało im się również rozwiązać największy...
Niedługo zameldują się Jaguary.To jest zbyt skomplikowany system żeby pomóc Ci na tym forum i w dodatku korespondencyjnie. Dodano po 8 Ale jak już tak bardzo chcesz;wskazałbym na regulator ciśnienia paliwa,pompę wysokiego ciśnienia,pompę wstępną,filtr paliwa. Wtryskiwacze można w bardzo prosty sposób sprawdzić ale też tylko w warsztacie,a zatem do dzieła.
widze tu prawdziwych znawców . wiec mam pytanie jak wyliczyc dawkie Dodano po 2 1. Pomiar oczekiwanego obciążenia na podstawie położenia pedału gazu pozwala na określenie zapotrzebowania na ładunek (powietrze i paliwo). System usiłuje wymusić masę powietrza odpowiednią do położenia gazu. 2. Pomiar masy docierającego powietrza, jakie udało się wymusić...
Może masz za małe ciśnienie paliwa lub czujnik ntc podaje inne wartości,tps może również szwankować.
uwaga mercedes odpalił ale ma tylko wolne obroty każda próba dodania gazu kończy się gaśnięciem auta mniemam ze jest to taki zawór elektryczny na boku rozdzielacza dwupinowy który odpowiada za wysokie obroty i to chyba on jest zepsuty ale nie mam 100% pewności pomocy!!!
Pomierzyłem manometrem ciśnienie doładowania w czasie jazdy i wychodzi niecały 1bar (jakieś 0,8), zmierzyłem też w takim samym pojeździe i tam wyszło ok. 1,5 bara w tych samych warunkach. Ciśnienie paliwa w bloku od ponad 5 bar przy niskich obrotach do ok. 7bar przy wysokich.
Miałem kiedyś coś takiego może wymiana auta pomoże????? Brawo, prucie katalizatora to był super pomysł idealny na mechanika bez pojęcia. Sprawdził ktoś ciśnienie paliwa? wydajność pompy? podłączył pod SD? Wartości rzeczywiste?
a masz korekty wtryskiwaczy i czasy otwarcia pomp? .trzeba sprawdzic cisnienie paliwa przed filrem 3bary na wolnych obrotach do 7 na wysokich i sprawdzic podcisnienie paliwa przed filrem
Masz samochód z silnikiem Diesla? Jak masz, to go szanuj,napraw to z czym się ociągałeś,poklep go ,kopnij z czuciem w oponę, bo nowego już nie kupisz.A jak kupisz to popełnisz błąd. ale po kolei ... Słowo Diesel do dzisiaj kojarzy mi się z Panem Mieciem(świeć Panie nad jego duszą) taksówkarzem,co jak nad ranem zjeżdżał z nocnych kursów to klekot jego...
Mala ilość powietrza względem paliwa to jedna z możliwych przyczyn np. dziura w dolocie, za małe ciśnienie z turbo.
Witam opiszę mój problem samochód zapala i zaraz gaśnie Po zalaniu filtra i pokręceniu rozrusznikiem pali wchodzi na obroty i jest Ok!!! I tak nieraz potrafi przejeździć tydzień pali od jednego przyciśnięcia na rozrusznik i jest wszystko dobrze mimo tego, że świeci EDC A nieraz zgaśnie po godzinie Usterka powstała jak wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia,...
Jeśli ciśnienie paliwa spada zanadto to zawór na listwie się zamyka i dzieje sie tak jak piszesz. Bez komputera można tylko pogdybać ale to strata czasu. Wiele rzeczy może być powodem, od powietrza zasysanego do linii już w baku po filtr paliwa, pompę wysokiego ciśnienia albo któryś czujnik. Sprawdzałeś czy to samo sie dzieje przy nieobciążonym silniku?
Okazało się że uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia, nie podawała paliwa, pompa zmieniona, paliwo pojawiło się na wtryskach, ale nadal jest błąd czujnika, zmieniony na nowy, wtedy zmienia się błąd na 20EA z opisem usterka elektryczna. Na starym czujniku jest błąd 221E - sprawdź podespół B4/6 ( czujnik ciśnienia w szynie paliwowej) zmiana przesunięcia.
Zacznij od filtrów i ciśnienia paliwa. Jak stosujesz jakieś tanie filtry zamiast oryginalnych, to i nie będziesz miał właściwego ciśnienia, ale bardzo ładne dołowanie wskaźnika paliwa. :) A w krótkim czasie pięciocyfrowe koszty, po załatwieniu wtryskiwaczy.
Mieliśmy kiedyś takie Vito i pomogło mu rozebranie pompy wysokiego ciśnienia i wyczyszczenie jej. sprawdź jeszcze wtryskiwacze. Nie jestem pewien ale jescze powinna być pompa paliwa wstępna ona też może mieć wine.
Przyczyną może być złe ciśnienie w kołach.Sprawdź czy klocki hamulcowe się nie zapiekły bo może one stawiają opór.Sprawdź czy pompka wtryskowa Ci nie cieknie.
Witam mam problem z nie odpalającym Mercedesem Sprinterem z 2005r 2.2 CDI. Auto stało kilka tygodni nie odpalane. Kiedy chciałem go uruchomić okazało się że akumulator jest słaby (ale chwile zakręcił). Zmieniłem akumulator na nowy i po przekręceniu stacyjki rozrusznik nie kręci. Nie ma sterowania. Okazało się że przekaźnik się nie zwiera zmieniłem go...
Mercedes E-211 2.2cdi 2003r silnik 646.951 90 kw. Po wymianie filtra paliwa, pompy paliwa, pompy wysokiego ciśnienia i wtrysków samochód zapala na 2-3 sek. sam wchodzi na około 2000 obrotów i gaśnie, bardzo dymi na biało (dosłownie nie widać nic za samochodem). Pompy i resztę wymieniałem po zatankowaniu jakiegoś syfu. Co może być przyczyną ?
witam mam problem z viano 2.2 cdi 2004 rok auto na postoju chodzi super ale rusze przekrocze 3.5 tys obrotów traci moc i jest beret odpale jedzie normalnie komp pokazal zamałe lub za wysokie cisnienie paliwa na listwie wtysku i niebardzo wiem oco mu chodzi czujniki wymieniłem co dalej moze ktos pomoże
Witam mam problem bo leje mi się ropa z gumowego kolanka przy pompie wysokiego ciśnienia. Nię wiem czy było tam coś podłączone bo nie ma żadnego luźnego przewodu, czy ktoś wie co to za wężyk? Strach jeździć bo paliwo cienkie po wydechu. Z góry dziękuję za podpowiedzi.
A niestety to winne paliwo.Ja pracuje dobrych kilka lat i nie spodkałem się z awarią pompowtrysku lub wtryskiwacza nie wspominając o pompie wtryskowej starej generacji . Silniki mają czasami i po 200 000km.Czasami się zdarzy pompa wysokiego ciśnienia ale to rzadkość.Co do świec to wychodzą wszystkie.Paliwo ma kolor prawie jak woda.
Przecież tam nie ma listwy tylko jest rozdzielacz. Odłącz elektronikę i sprawdź, czy odpali. Jak nie, odkręć przewody wysokiego ciśnienia od wtrysków, włóż je do butelek albo słoiczków i przekręć kluczyk. Jeżeli paliwo leci ze wszystkich przewodów to układ zasilania paliwem wstępnie wygląda na sprawny. Sprawdź jeszcze, czy dobrze podłączyłeś przewody...
Witam po długim czasie auto wreszcie wyjechało od mechanika. wymieniłem: świece, przewody paliwowe z aso, filtry oleje, uszczelke pod glowicą, termostat , czujnik temperatury , i dalej nie chciało odpalac , wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia i też nie pali już mi ręce opadają.
napewno problem już rozwiązałeś ale może ktoś skorzysta. Gorące paliwo jest rzadsze i stąd różnica w odpalaniu. Należy sprawdzić 1.przelewy na wtryskiwaczach 2.regulator ciśnienia na listwie (ew. wymienić oringi) 3.wydajność pompy wysokiego ciśnienia. Miałem ten problem na warsztacie -padł wtryskiwacz.
Wymień wszystkie oringi w układzie paliwowym na przewodach. Wymiar 8x2,5 mm. Kosztują grosze. Wymień jeszcze zstaw uczelnien na zaworze regulacji ciśnienia z tyłu listwy i powinno się uspokoic. ok, a jak można pozbyć sie tego powietrza? bo wysokie obroty i długa jazda nie pomaga.
Mercedes Sprinter 313 [903] r. 2002 Silnik: 2.2 Auto nie odpala, proszę o jakieś porady. Wymieniłem: - Czujnik i zawór na listwie wtryskowej. - Zregenerowałem pompę wysokiego ciśnienia. - Wtryski sprawdzone (sprawne) - Wymieniłem pompę paliwa niskiego ciśnienia. Auto nie podaje paliwa na listwę wtryskową, po próbie zaciągnięcia paliwa strzykawką z węża...
Pęknięcie było pod szeroką podkładką dociskającą grzybek do listwy wtryskowej = po odkręceniu przewodu nic pęknięcia nie widać ! A b. mocno tryskało paliwem. Podkładka zasłaniała i z trudem została przesunięta dopiero wtedy widać pęknięcie . Czy takie pęknięcie zdarza się bez powodu? A może przy obrotach ok 3500/min jakieś są drgania i to powoduje pęknięcia?...
Są pompy smarowane paliwem są zalewane osobno olejem silnikowym (np c360 ). Ale to jest smarowanie wałka, krzywek, rolek jadących po krzywkach a sam tłoczek jest zawsze smarowany paliwem. Smarowanie olejem nie zanika przy zerowej dawce ale także smarowanie tłoczka paliwem nie zanika - tłoczek zawsze zaciąga pełna dawkę paliwa a dawka zależy od tego...
Z przewodami wysokiego ciśnienia i z obsadą wtryskiwaczy nie kombinuj bo zapłaczesz. Diesel jest silnikiem o zapłonie samoczynnym i nie potrzebuje iskry jak benzyniak więc na pompie wtryskowej masz elektrozawór odcinający paliwo po wyjęciu kluczyka. Wstaw szeregowo wyłacznik. Żaden kombinator auta nie odpali - pokręci jedynie rozrusznikiem. A dla Ciebie...
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
Od kilku dni odczuwałem zapach spalin w kabinie,otworzyłem maskę ale tam suchutko.Udało mi się wstawić auto na kanał i widać że są ślady ropy z takiego gumowego kolanka pod pompą wysokiego ciśnienia.Przedłużyłem to kolanko kawałkiem węża gumowego i podłączyłem do plastikowej butelki.Po przejechaniu kilku kilometrów paliwo znajduje się w butelce , tak...
Witam od tygodnia walczę z moim merolem nie daje rady go naprawić więc muszę się zapytać was. Merol pewnego dnia stracił moc, byłem na diagnostyce wywalało błąd nastawnika turbiny, wyjąłem turbinę zawiozłem do chłopa od regeneracji okazało się że coś wpadło do środka nie uszkodziło łopatek tylko zmienną geometrię pocharatało, chłop zregenerował turbinę...
Wykręć czujnik temperatury z bloku silnika, od góry przy pierwszym cylindrze. Na wolnych obrotach powinno być minimum 4,5 bara do ok 6,5 na wysokich. Przy 3-4 cylindrze masz zawór przelewowy 4,6 bara, nie zamyka się na 100%, ale to ciśnienie w bloku musi utrzymać. Problemy z utrzymaniem ciśnienia mogą być przy nieszczelnościach na wtryskach, podkładki...
Witam. Miałem podobnie. Ciężki rozruch rano lub po kilu godzinnym postoju. Jeśli w czasie gdy w końcu zaczyna łapać telepie silnikiem to nie mam dobrych wieści. U mnie był zasyfiony rdzą cały układ wtryskowy. Paliwo z BLISKIEJ musiało być odbarwianym olejem opałowym a odbarwia się go jakimiś kwasami. Kompletny układ wtryskowy poszedł do śmieci. Zbiornik...
Witam Wszystkich Serdecznie, Mam bardzo poważny problem z moim Mercedesem 313 CDI (podwójna turbosprężarka) oznaczenie OM 646. Auto przechodzi w stan awaryjny i traci moc. Wymieniony został cały układ paliwowy: - wtryski; - przepływomierz; - rozdzielacz common rail; - pompa wysokiego ciśnienia; - przepustnica; - czujnik doładowania; - EGR; nie ruszone...
witam wszystkich jestem posiadaczem od ponad 3 lat sprintera 316 silnki 2,7 cdi przebieg auta 390 000 rok 2001 przez te 3 lata z autem nie miałem żadnych problemów aż do teraz po wymianie filtra paliwa i przejechaniu około 1000 km zapaliła mi sie kontrolka edc i auto zgasło po jakiś 3-4 minutach próby odpalenia zapalił i było niby wszystko ok ale po...
Wdb9340331L638449 wymieniony cały układ paliwowy smok pompa niskiego ciśnienia wtryski pompy wysokiego zaworek zwrotny i czujnik ciśnienia doładowania wszystko OM dalej ni chodzi jak powinien Dodano po 6 A ma jeszcze tak że jak coś mu odbije i jedzie i wszystko w miarę ok to jak się zatrzymasz i zgasisz i np po pauzie 45min ruszysz to łapie mula i dalej...
Myślę, że nie parametry ale kolejność zapłonu i nie pasie ale na lewej pokrywie głowicy Proszę bardzo - nalepka z przedniego pasa. Od lewej: - przy jakiej temperaturze sprawdzamy zapłon (regulujemy) - czy przy regulacji podciśnienie na aparacie jest zdjęte czy założone - kąt ustawienia - dokładność ustawienia - obroty przy jakich sprawdzamy - obroty...
Witam wszystkich,panowie mam problem z sprinterem 2.2 cdi 2002r otóż podczas jazdy nagle stracił moc i tak po podłaczeniu do kompa wskazało na czujnik sterujący turbina,czujnik kupiony wymieniony ( to jest ten pod filtrem powietrza) wszystkie wężyki podciśnieniowe sprawdzone a mocy jak nie było tak nie ma :cry: żadnych błedów komputer teraz nie pokazuje.Wiec...
Witam.mam problem z Vitem 2.2 cdi samochód normalnie pali jednak kiedy wyjadę na drogę i daje cały pedał do spodu, następuje szarpniecie i gaśnie za chwile zapali.Kiedy ściągnąłem waż podciśnienia samochód jest słabszy ale normalnie jedzie i nie gaśnie,wymieniłem czujnik wysokiego ciśnienia na listwie wtryskowej bo nie chciał palić, założyłem zaworek...
Wznawiam temat bo problem nie rozwiązany. Rozrusznik podmieniany z innego auta, dalej ten sam problem. Sprawdzony zaworek zwrotny przy filtrze wstępnym, wymienione filtry i oringi na orginały, wymienione oringi przy wtryskach i rurkach dolotowych. W przypadku atego znajdowałem informację o jakimś zaworze przelewowym,ale nie mogę znaleźć nigdzie informacji...
Moje auto to Mercedes j.w. Problemem jest gaśnięcie silnika po krótkim czasie po odpaleniu, np. po przejechaniu kilku metrów, zapala się oczywiście check engine. Po ponownym odpaleniu auto jedzie normalnie (kontrolka check engine dalej się pali). Problem pojawia się losowo. Pierwszy raz pojawił się tydzień po chip tuningu. Później 9 miesięcy spokoju....
Witam, mam problem z Mercedesem w202 2.2D 75KM. Spadło nagle ciśnienie na cylindrze 4 do 10atm. na pozostałych jest po 33atm. 4 cylinder w ogóle nie chodzi czasem na wyższych obrotach wystąpi zapłon stukowy (zbiera się paliwo uszczelnia i czasem odpali) zdjąłem głowice zalałem pierwszy sprawny i czwarty wadliwy ropą paliwo ubywa z cylindrów po równo...
Ja dołożę swoje 3 grosze do tego, co powiedział poprzednik, że głośna praca silnika połączona z nierównomiernymi obrotami to mieszanka, która nie wróży nic dobrego. Po pierwsze, jednostka napędowa "trzęsie się" najczęściej z powodu zdefektowanego samozapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach. Należy więc brać pod uwagę zarówno niedomaganie...
wysoki ciśnienie paliwo pompa wysoki ciśnienie paliwo mercedes mercedes ciśnienie paliwo
honda civic sterownik schemat zasilanie konwertera multiswitcha wzmacniacz radio delta
wymiana rozrządu instrukcja kosiarka parkside
Brak połączenia z Integra 64 i rejestratorem kamer przez TP-Link i DDNS PTA9B01 PT100 RS485: Protokół i Konfiguracja