Jak kalibrujesz to i tak czujnik siły musi być minimalnie naprężony bo inaczej byś nie zrobił kalibracji, jak był by mocno. Ja miałem zamontowany czujnik w stanie naprężenia czujnika siły to nie chciał przejść kalibracji. A jak wszystko odprężone to zawsze idzie bez kalibracji. Mi się udało nie raz. Jak nie masz kierownicy przykręconej i nic na wałek...
Słuchaj, pompa musi być sprawdzona kilka, kilkanaście razy, wiem, upierdliwe, czas.. Inaczej tylko podmiana, nie znoszę takiego sposobu naprawy, Zastanawia mnie to, że próbuje załapać, czyli wszystkie warunki do otwarcia wtrysku spełnione, łącznie z obrotami, a mimo wszystko nie pali. Zrób jeszcze jeden test, jak będzie tak załapywał, przyduś mu dolot...
Kolego a sprawdzałeś czy nie ma jakiś błędów w ecu może nie podpiołeś jakiegoś czujnika. Albo egr masz padnięty i jest otwarty. A i sprawdz czy wałek rozrządu się kręci może coś z rozrządem.
Czy mogłem popełnić błąd przy montażu ? czy taśma airbag pod kierownicą ma tu jakieś znaczenie ? Mogłeś.Ustawiłeś pewnie niepoprawnie wałek.Teraz wejdź w parametry i zobacz jak widzi czujnik kąta.
Moja meriva nierówno pracuje na wolnych (tylko na wolnych)obrotach(zimny czy ciepły) auto nie posiada LPG . Robione w tym aucie było chyba wszystko : -Nowe świece (ngk) ,cewka(beru)stara wywala wypadnie zapłonu . -nowy sterownik z starym brak jakiej kolwiek komunikacji "kod silnika z14xep" -czujniki położenia wału i walka nowe -zrobiłem w nim Remont...
czujnik meriva meriva czujnik czujnik temperatury meriva
dioda mruga piszczy ciężka odpalać ciepłym silnik wentylator chłodnica aster
Wymiana presostatu: czy trzeba spuścić wodę? Drukarka Brother DCP-L2532DW nie skanuje do laptopa