Jak kalibrujesz to i tak czujnik siły musi być minimalnie naprężony bo inaczej byś nie zrobił kalibracji, jak był by mocno. Ja miałem zamontowany czujnik w stanie naprężenia czujnika siły to nie chciał przejść kalibracji. A jak wszystko odprężone to zawsze idzie bez kalibracji. Mi się udało nie raz. Jak nie masz kierownicy przykręconej i nic na wałek...
Kolego a sprawdzałeś czy nie ma jakiś błędów w ecu może nie podpiołeś jakiegoś czujnika. Albo egr masz padnięty i jest otwarty. A i sprawdz czy wałek rozrządu się kręci może coś z rozrządem.
Słuchaj, pompa musi być sprawdzona kilka, kilkanaście razy, wiem, upierdliwe, czas.. Inaczej tylko podmiana, nie znoszę takiego sposobu naprawy, Zastanawia mnie to, że próbuje załapać, czyli wszystkie warunki do otwarcia wtrysku spełnione, łącznie z obrotami, a mimo wszystko nie pali. Zrób jeszcze jeden test, jak będzie tak załapywał, przyduś mu dolot...
Czy mogłem popełnić błąd przy montażu ? czy taśma airbag pod kierownicą ma tu jakieś znaczenie ? Mogłeś.Ustawiłeś pewnie niepoprawnie wałek.Teraz wejdź w parametry i zobacz jak widzi czujnik kąta.
Narzędzia specjalne Przyrząd blokujący koła zamachowego - nr KM-911. Przyrząd blokujący koła rozrządu - nr KM-852. Podpórka silnika (→2000 Astra/Zafira) - nr KM-6001. Przyrząd regulacyjny silnika (→2000 Astra/Zafira) - nr KM-909-B. Podpórka silnika (2000→ Astra/Zafira) - nr KM-6001-A. Przyrząd regulacyjny silnika (2000→ Astra/Zafira)...
czujnik meriva meriva czujnik czujnik wałek
kierunek nawija cewka numer karty sieciowej automatyka budynkowa
przyczepa kampingowa resetowanie baterii
Rezystor mikrofalowy obciążenie zastępcze - zastosowanie i działanie Łączenie równoległe dławików: zasady i wyzwania