Ten mikrostyk sprawdź.
Witam . Styki są zwierane.
Chodzi mi o mikrostyk w drzwiach. Czy jest mozliwosc podania zasilania na ktorys przewod aby sprawdzic czy mikrostyk dziala??
W zamku klapy.
Trochę inicjatywy kolego http://forum.vw-passat.pl/threads/13183-...
robiłem już to wymieniłem sam mikrostyk w zamku i po kłopocie
Ja obstawiam mikrostyk lub zimne luty w zamku.
Pewnie w zamku kierowcy zimne luty lub uszkodzony mikrostyk.
Zamek do rozebrania i przelutowania. Zimne luty na płytce. A co do lampki to mikrostyk do czyszczenia.
A sam moduł otwierałeś? znaczy wyjmowałeś z obudowy ,czy tylko wypinasz samą wtyczkę. Może zawilgocony w środku? Objaw taki jak by faktycznie mikrostyk od centralnego zamka w drzwiach kierowcy.
Po otwarciu tylko centralnego zamka z kluczyka , czy otwarciu drzwi? Jest możliwość zrobienia tego podświetlenia tak żeby działało jak z przodu? Może jakiś w zamku mikro styk sygnalizuje (podaję napięcie) po otwarciu drzwi? 1. Działa po otwarciu drzwi 2. Oczywiście, nie pamiętam dokładnie, ale musisz mieć stały plus, masa do lampki właśnie z zamka...
Masz zgnity mikrostyk w zatrzasku zamka.
(at)sandal7, mógłbyś napisać na jakie przewody dokładnie dawać tą masę? Tapicerkę mam zdjętą, mam przed sobą tą blachę z silniczkiem, i do tego silniczka dochodzi kostka z przewodami. (at)polonez15, przed wyciągnięciem płytki z silniczka, drzwi ryglowały się prawidłowo. Po włożeniu sprawnej płytki, żeby szyba chodziła, drzwi przestały się ryglować....
Tak, mikrostyk do wymiany.
Urwał się przewód w drzwiach kierowcy albo mikrostyk w zamku drzwi.
Uszanowanie, jestem zmuszony zastosować w moim aucie VW Caddy uniwersalny sterownik centralnego ponieważ dokładam takowy zamek (zmiana zamków w drzwiach i bagażniku). Z drzwiami nie będzie problemów natomiast zamek klapy zastosowalem z VW tourana zwalniany silnikiem elektrycznym oraz klamkę z mikrostykiem z VW Sharan. Potrzebuje sposobu na to by po...
chodzi o ten na zewnątrz zamka drzwi - jeśli mikrostyk jest sprawny to wyryła się bruzda w mimośrodzie, który steruje bolcem mikrostyku.
Zamek w drzwiach a konkretnie mikrostyk w nim umarł
Niekoniecznie do wymiany. Mikrostyk w vw golf IV/bora/toledo jest rozbieralny. Składa się z dwóch blaszek czy tam trzech blaszek i sprężynki. Wystarczy wszystko odtłuścić i wyczyścić drobnym papierem ściernym.
Pompka paliwa w tym samochodzie ma sie uruchomic na kilka sekund i podbić cisnienie na listwie po otwarciu drzwi kierowcy-sprawdz to .Jezeli nie działa to masz uszkodzony mikrostyk w zamku...dosyć częsta usterka w G4 i pochodnych
Mikrostyk w zamku sprawny? :)
Otrzymałem: Przepraszam zapomiało mi się . W VW Crafter był uszkodzony mikrostyk w stacyjce dlatego nie widział pilota i blokada kolumny kierownicy za małe napięcia na cewkę . Wymiana blokady plus adaptacja i śmiga. Temat zamknięty. Pozdrawiam.
Mikrostyk w zamku do wymiany.
Niemniej jednak, wpiąć się trzeba między zamek a sterownik szyby kierowcy / pasażera, bo dalej to już ze sterownika szyby leci VANem do komfortu. Jeśli autor chce się wpiąć w słupku A to tylko pod mikrostyk klapy tył...
Zrobione na komputerze. Mikrostyki swoją drogą wadliwe.
Odczytaj błędy z komfortu , moze mikrostyk padł w zamku.
Albo kup nową prywatę, ale ponoć szybko wysiadają.
Cześć. Prośba o pomoc. Nie otwiera bagażnika. Sprawdzone: Mikrostyk w klamce (znaczek VW) - sprawny Zamek bagażnika (sprawny) - po podaniu napięcia na krótko działa Bezpieczniki sprawne Znalazłem przerwane przewody w dławiku na wejściu do klapy. Polutowałem nadal nie działa.
No i skoro po otwarciu drzwi kierowcy nie zapala sie światło, to wiadomo co się dzieje z tymi zamkami..... No własnie co masz na myśli bo może pomoc mi to roziazac problem. Mikrostyki...
W końcu znalazłem, mam ten sam problem tylko kluczyk bez pilota, a auto to bora 1.9 99r Jak temu zaradzic ? ---------------------------------- JEST ! mikrostyk zimny lut. :D
Witam, mam taki problem, padło mi oświetlenie w bagażniku - podejrzewam, że mikrostyk padł, moje pytanie gdzie znajduje się mikrostyk czy w klamce z emblematem VW czy w zamku na dole klapy ??
Witam mikrostyk udało mi sie kupić na allegro bo oryginalny trzeba było sprowadzac z niemiec przez ASO koszt 200zł za sztuke ja kupiłem za 50zł. Spróbuj tu może jeszcze nie sprzedał. http://allegro.pl/mikrostyk-audi-a3-vw-b...
Mikrostyk w zamku masz do zmiany
Mikrostyki w zamku albo zimnie luty.
aha, to ok :) licznik i czas bieżący (te 2 małe najprostsze małe wyświetlacze jak na starych zegarkach) działają cały czas i licząc przebieg i godzinę - podobnie podświetlenie zegarów / działa - kiedy wiszą wskażania to po prostu stoją wskazówki + nie wyświetla nic po środku ekran FIS/komputera między zegarami. czy do takiego przelutowania trzeba mieć...
Tapicerka,blacha,szyba,zamek do wyjęcia. Przelutuj płytkę ,sprawdz ew. wymień mikrostyk i złóż z powrotem.
Ooo! To dużo łatwiejszy system niż w tych późniejszych o systemie elektrycznym z wieloma mikrostykami, pompka pneumatyczna pochodzi nawet od mojego Golfa (1H0...) tak więc i system jest ten sam. Jest tam praktycznie jeden mikrostyk, dostęp lepszy niż w nowszych. Jeśli usterka jest ZAWSZE taka sama - raczej mikrostyk, jest też możliwość uszkodzeń kabelków...
U mnie winny był jednak mikrostyk, był sprawdzany miernikiem i niby przewodził, jednak wymieniłem na nowy i problemy się skończyły
Drugi pilot działa? Richad ma rację , albo mikrostyk albo układ lub tranzystor sterujący diodą!
Może mikrostyk w zamku.Próbowałeś w drugich drzwiach?A pilot masz?
Można kupić sam mikrostyk, ja jeszcze decyzji nie podjąłem co kupię bo i tak teraz nic nie zrobię, garażu nie mam więc muszę czekać na cieplejsze dni. https://allegro.pl/oferta/mikrostyk-zamk...
To teraz ja się podepnę do tematu. Mam dokładnie ten sam problem. mikrostyk maski został profilaktycznie zwarty bo już raz przewód tam lutowałem. Na chwilę obecną nie mam pomysłu co dalej :(
Dziś dałem mu radę W jednych drzwiach wiązka była przetarta pod tapicerką, a w drugich najprawdopodobniej kostka źle łączyła w słupku. Pojawił mi się niestety inny problem po zamykaniu zaraz się otwiera, myśli chyba że drzwi są otwarte, muszę sprawdzić styczniki, choć nie świecą mi na fisie czy może to być też mikrostyk w zamku?
Przekaznik trzyma jakiś to te 0,5A. Przewody w klapie bagażnik-nadwozie ok? W parametrach rzeczywistych stan mikrostyków zamków ok?
Posiadam lusterka z mechanizmem składania jednak ta funkcja nie działa. Co może być przyczyną. Dodam że w klapie bagażnika prawdopodobnie mam uszkodzony mikrostyk - nie dziala oświetlenie bagażnika. Poza tym nie mam problemów z zamkami czy szybami. Czy za składanie lusterek mogą odpowiadać osobne mikrostyki w drzwiach ?
Moduł komfortu,moduł dokładany,kable w drzwiach,mikrostyk,kable w klapie tył.Aż tyle ci wywróżyłem.
Witam potrzebował bym schemat do mikrostyku i siłownika otwierania tylnej klapy. Auto to VW passat 2004r. kombi Problem jest taki, ze nie otwiera się bagażnik z mikrostyku tylko z kluczyka można otworzyć. Jak ktoś wie co może tam często pada? - Mikrostyk dobry - Siłownik dobry Problem chyba gdzieś na drutni jest przy module sterującym pod nogami kierowcy...
kiedys widzialem w fabii niezly patent,monter prawdopodobnie nie mogl dac rady z wyjacym co pol godziny alarmem i nawiercil swoje krancowki..wygladalo to paskudnie. A co do tych psujacych sie krancowek w drzwiach to rzeczywiscie porazka grupy vw,zamek jest cholernie drogi,a ciezko dopasowac sam mikrostyk.
Witam! czy ktoś wie może gdzie można zakupić lub jaki jest symbol mikrostyków które najsprawniej jest wymieniać zamiast zużytych mikrostyków montowanych w zamkach vw 1996-2006r. ?? Chodzi mi o tym styk na kablach odpowiedzialny za informację o otwartych drzwiach. (zewnętrzny, nie te w kasecie). Pozdrawiam!
Wszystkie drzwi i klapa zamknięte. Sterownik widzi otwarcie i zamknięcie, czyli mikrostyki i kable ok. Sprawdzone wszystko w blokach pomiarowych
Dasz sobie radę bez problemu...dwie sróbki w "rączkach"plastikowej osłony klapy,ciągniesz energicznie-jest na zatrzaskach i wszystko masz jak na dłoni... aaaaa nie dodałem osłonę plastikową mam zdjętą. Możesz mi kolego wysłać zdjęcie jak ten element o którym wyżej mowa wygląda Dodano po 3 Jak pisałem problemem jest mikrostyk w zamku http://allegro.pl/mikrostyk-zamka-rozbie...
Sprawdź mikrostyk w zamku klapy. Jeśli nie daje sygnału „zamknięty”, to centralny go nie zamknie.
Są tam mikrostyki,prawdopodobnie wilgoć zrobiła swoje.
Przy tak starym roczniku to przewody w gumowych(drzwi-słupek) przelotkach będą pewnie w opłakanym stanie. Sprawdź. I od tego zacznij. Pod wykładziną stóp kierowcy masz moduł komfortu - zobacz czy nie masz tam wody bądź czy kostki nie mają zieleniny. Następnie podłącz pod komputer i sprawdź błędy w module komfortu - zobaczysz które zamki są uszkodzone....
Sprawdzenie nie polega na czyszczeniu czy oglądaniu. Miałeś płytkę na wierzchu to trzeba było obejrzeć luty na złączu które pękają i czy sprawne są mikrostyki w zamku.
Czy uszkodzony mikrostyk zamka ma jakikolwiek wpływ na programowanie kluczyka?
problemem tych aut jest rurka spryskiwacza w mechanizmie wycieraczki która się przeciera i płyn spryskiwacza myje klapę od wewnątrz zalewając mikrostyk zwalniacza i zamek. Zamek polecam kupić nowy ok 100 kilku zł, mikrostyk jest zespołem z blendą i lampkami oświetlenia tablicy rejestracyjnej nowa szt ponad 500 zł ale można dać zwykły mikrostyk i podłączyć...
czy ktos wogole rozpracowal problem za samo otwierajacymi szybami? Mnie to tez dopadło i narazie jestem po sprawdzeniu modulu komfortu ( suchy) oraz drzwi kierowcy ( niegdzie na stykach nie ma sladu zasniedzienia stykow) oraz w zamku drzwi wszystkie mikrostyki dzialaja poprawnie
O takie rzeczy pytaj lepiej na forum skody, a co do oświetlenia winny może być mikrostyk w zamku, jest to dość powszechna awaria w samochdach grupy vw
Kolego zamek należy wyjąć jeszcze raz i sprawdzić poprawność działania na zewnątrz. Mikrostyki są tak wadliwe w tym modelu, że radzę wymienić wszystkie kiedy zamek masz na warsztacie. Pamiętaj również o prawidłowej regulacji przy zakładaniu.
Pozdrawiam Uszkodzenie mikrostyku w zamku w grupie VW jest dosyć powszechne. Moja rada- wymiana zamka ; wymiana mikrostyku jest dość skomplikowana wymaga dem zamka z drzwi i pytanie gdzie taki mikrostyk zdobyć. Rada- sprawdź czy nie jest przerwany przewód odpowiedzialny za zapalanie lampki na przejsciu miedzy drzwiami a słupkiem "A" nadwozia lub czy...
W bagazniku bedzie pompa powietrza z rurkami. Mikrostyk w zamku. Reszta wiadomo. Tak nowego samochodu nie mam, aby sprawdzic czy cos sie nie zmienilo. :>
zazwyczaj nie ma wpływu na prace silnika a nawet ją poprawia poprzez to że do kolektora dochodzi czyste i zimne powietrze bez spalin-zawiera więcej tlenu. niestety dla ochrony środowiska jest gorzej . w tym silniku który ty masz niepowinien mieć żadnego (złego) wpływu . a co do świec jeżeli niechcesz sie bawić w dochodzenie co jest powodem zrób sobie...
Miedzy mikrostyk a te krzywke wytnij z puszki po coli pasek szerokosci mniej wiecej tej krzywki wygnij w ksztalt L i doklej do mikrostyku z boku . Blaszka ma byc miedzy krzywka a platikowym pinem mikrostyku . Mozesz to ladnie nasmarowac . Oczywiscie po montazu sprawdz dzialanie podpinajac wtyczke i zamykajac otwierajac zamek.Tak naprawilem wszystkie...
Jeśli jeden pilot działa prawidłowo a drugi nie to należy przypuszczać, że wina jest po stronie pilota. Jeśli zamykanie i otwieranie realizowane jest przez różne przyciski na pilocie, to należy sprawdzić mikrostyk od zamykania w pilocie.
A czy koledzy wiedzą, na jakiej wysokości znajduje się ów czujnik i na jakiej zasadzie działa? Jaka winna być oporność? Nie widzę możliwości zastosowania mikrostyku. Widziałem ten filmik, ale wszystko jest tam już zaklejone i nic nie widać.
Tak jak napisałem, włącznik (mikrostyk) w zamku działa - po otwarciu klapy zapala się kontrolka na desce
To połącz ze sobą na chwile kable od mikrostyku w klamce i zobaczysz czy się otworzy.
Jak wymienić te mikrostyki?
woda w mikrostyku ? nie wiem jak w nissanach ale w bmw i vw / audi to tradycja
do żarówki doprowadzone jest +12V a masa podawana jest z mikrostyku który jest w klapie w samym zamku - dość częsta usterka sprawdz masę na klapie i przejście przewodu -mikrostyk do lampki A może poda zasilanie +12V podłącz żarókę i podaj masę sprawdzając napięcie na przewodzie +12 ,jeżeli pada to może jest utleniony przewód bez obciążenia jest 12 a...
Historię z pompą paliwa wziąłem stąd: http://forum.vw-passat.pl/archive/index.... fakt, była tam informacja że czegoś takiego nie ma w autach przed 2000 rokiem, ale skojarzyłem że mam podobne objawy jeśli chodzi o mikrostyk i połączyłem te dwa fakty :P
W vw w silniczku jest sterownik. Ominąłeś go i dlatego nie działa. Nie ma sygnału z zamka, bo on trafia do silniczka i dalej. We wtyczce od zamka masz 6 albo 8 pinów od sterowania zamkiem, mikrostyków i oświetlenia wnętrza. Znajdź dwa od zamykania i otwierania kluczykiem.
Z tego co wiem to załączanie jest za pomoca mikrostyku ( przełącznika ) a wybieranie biegów jest za pomoca magnesu.... A rozebrałeś to ????
A zapala Ci sie siwatelko jak otworzysz drzwi? Masz dziabniety mikrostyk w zamku lub zimne luty na plytce drukowanej w zamku. Pozdrawiam!
Jak kolega wyżej napisał, przewody na przelotkach padają. Natomiast jeżeli nie działa centralka i masz oryginalny zamek, to bardzo możliwe, że padły Tobie mikrostyki w w/w elemencie.
nie działa wkładka tylnej klapy i mikrostyk w zamku klapy. Nie rozumiem. Skoro tyle podzespołów nie działa, to może to jest przyczyną.
Uszkodzony mikrostyk albo częściej zimne luty na płytce drukowanej w zamku-standardowa usterka w pasku b5 i golfie4...
witam chciałem się dowięzieć co sygnalizuje mikrostyk w klapie silnika czy otwarcie klapy czy coś jeszcze proszę o wyjaśnienie dziękuję.
Piloty w tych obudowach występowały w VW Golf IV, Bora, Passat, Seat, Skoda. Możliwe, że ktoś zmienił obudowę elektroniki na inną z powodu przetarcia przycisków. Może po prostu wkodował do samochodu część pilota (z elektroniką) od Seata. Różnią się tylko logiem. Najpierw trzeba sprawdzić czy pilot wysyła sygnał radiowy. Często po latach puszczają luty...
co mogłem spalić? Jakiś przekaźnik, czy mikrostyk, który odpowiedzialny jest za przekręcanie kluczyka w prawo Rozbierz zamek i zmierz (wymień) mikro switche. Sterowanie "masą" podłącz do jasno-niebiesko/fioletowego - otwieranie i szaro/żółtego - zamykanie w brązowym złączu na słupku po stronie kierowcy.
Witam ponownie po dłuższej przerwie. Powracając do tematu lampki progowe zaczęły odziwo same działać prawidłowo po zamknięciu bagażnika manualnie kluczykiem w zamku (zawsze zamykany był z pilota automatycznie z drzwiami). Jako iż popsuł się siłownik elektryczny klapy, muszę ją zamykać manulanie kluczykiem i działają lampki progowe. Wnioskująć, będę...
Po prostu odłącz mikrostyk. A kabel od niego owiń izolacją. Miałem taki problem w vw golf 4 kombi. Wada tego jest taka że nie włączy się alarm w przypadku niepowołanego otwarcia tylnej klapy, i zniknie komunikat mówiący że klapa jest niedomknięta
Problemem zablokowanych drzwi lewy tył był uszkodzony moduł wraz silniczkiem od podnoszenia szyb. Trzeba było włamać się do drzwi i otworzyć drzwi na krótko, ponieważ włączona była opcja safety lock z podwójnym ryglowaniem drzwi. Oprócz tego wymienić trzeba było zamek drzwi przednich lewych bo był uszkodzony mikrostyk przez co nie pokazywały drzwi pozycji...
i trzeba bedzie mikrostyk za 5 zl wymienic, u mnie tez tak bylo pukanie pomoglo ale na krotka chwile
Witam, odświeżę temat. Mam uszkodzone mikrostyki (od włączania monitora). Które kabelki we wtyczce złączyć ze sobą aby monitor był na stałe zawsze włączony?
Jeżeli będzie błąd któregokolwiek zamka w drzwiach to centralny zamek nie zadziała prawidłowo. Baterii na razie bym nie wymieniał bo uważam że nie trzeba. Do sprawdzenia zamki w VCDS - każdy z osobna pokazuje stan mikrostyków , a krańcówki potwierdzające zamknięcie drzwi łatwo sprawdzić : kluczyk do stacyjki, włączyć zapłon, a potem kolejno otwieramy...
Kolega milejow pisze ok sprawdzić zasilanie skrzynki pod kierownicą no może troszkę z boku a zwłaszcza sprawdzić mase. Zwykle obwody sprawdza się zawsze w ten sam sposób Dodano po 2 stawiam na uszkodzenie mikro-styków w zamku Uszkodzone mikrostyki zablokują cały centralny??
Zdejmij tapicerkę i odepnij z wiązki "klamkę" (przycisk) W tamtym passacie mimo odpięcia mikrostyku klamki usterka też występowała
Tak na przyszłość, jedyna opcja to podłączenie poprzez oryginalny pilot, przylutowałem do mikrostyków kable, centralka robi zworkę po naciśnięciu przycisku i tak jakby naciska się przycsik w pilocie. Innej opcji nie było, wszystko działa prawidłowo, mimo że nie zgodnie ze sztuką.
Witam Kolego Jeżeli dobrze pamiętam to w tym samochodzie mikrostyk do klapy jest przy zamku prawdopodobnie on jest uszkodzony ,gdy go rozłączysz to licznik będzie pokazywał jakby klapa była zamknięta.
Niestety zapewne mikrostyk. Trzeba zdejmować tapicerkę, blachę i do zamka się dostać. Posprawdzać/poprawić zimne luty. Kontrolnie do sprawdzenia okablowanie idące do modułu komfortu (pod wykładziną siedzenia kierowcy).
Mikrostyki do przelutowania lub wymiany https://forum.vw-passat.pl/threads/32934...
Ja włożyłem inne zegary - od golfa 5. Trzeba przelutować na płycie mikrostyki, aby pasowała dalej szybka z przyciskami od oryginału, bo jest zdaje się jak w turanie.
Witam mam problem założyłem do swojego vw t5 klapę od polifta i gdy otwieram z kluczyka klapa się otwiera razem z samochodem a gdy chce otworzyć klapę normlanie nie idzie. Wiem ze jest na mikrostyku otwieranie a w starej miałem na lince. Ma ktoś jakiś pomysł? Z góry dzięki za pomoc 🖐
Słyszałem co nieco o mikrostykach, lecz nie wiem, gdzie dokładnie są one umieszczone. W zamku drzwi? Tak, i tu właśnie szukaj - w kasecie zamka :)
Dla drzwi raczej nie ma to znaczenia czy zamykane są z pilota czy z kluczyka. Moduł suchy, podłoga sucha? Czy dioda w drzwiach miga po zamknięciu? Podłączyć pod komputer i odczytać błędy z modułu komfortu. Może problem w mikrostykach w zamkach, z zasilaniem lub komunikacją z modułem komfortu.
Witam Poszukuję rozpiskę pinów wtyczki drzwi kierowcy Polo 6R 2010 1,4 16V PB Od pewnego czasu brak zapalenia lampki wnętrza po otwarciu drzwi, brak sygnalizacji otwarcia drzwi i nie ma automatycznego włączenia na 1sek pompki paliwa po otworzeniu tych drzwi. Poproszę także schemat całych drzwi i zamka, podejrzewam że tam padł mikrostyk, lecz na razie...
Słuchaj, spróbuj zdiagnozować sobie ten silnik "metodą domową". Wystarczy dioda LED, rezystor do tej diody ok 1kohm i jakiś mikrostyk oraz 2 wsuwki by podłączyć pod akumulator i pod przewód diagnostyczny. Po diagnozie zobaczysz co go boli.
Brak podświetlenia wnętrza, mikrostyk w porządku, światła włączają się tylko wtedy gdy zostawię samochód na powietrzu jak jest zimno bo gdy jest powyżej 10 stopni światło nie świeci.
bagażnik mikrostyk mikrostyk zamku mikrostyk obwód
połączenie przewód wielożyłowy podłączenie komputer honda accord odbicie obrazu matrycy
iveco 35c13 schemat dremel naprawa
Ford Galaxy MK3 2.0 TDCi - Odpala na sekundę, brak błędów Hitman: Contracts nie uruchamia się na Windows 11