Pewnie mikrostyk w zamku kierowcy . NIe widzi zamkniętych drzwi kierowcy.Teoretycznie.
robiłem już to wymieniłem sam mikrostyk w zamku i po kłopocie
Może ktoś potwierdzić - mikrostyk w zamku, albo wiązka w przelotce do klapy.
Jak pisałem problemem jest mikrostyk w zamku
Jak nie masz opóźnienia wyłączenia to może być włącznik od drzwi lub mikrostyk w zamku ew zobacz do samej lampki na włącznik czy tam nie ma problemu i nie napisałeś czy masz centralny, alarm pilot
Mikrostyk w zamku kierowcy ci padł. Kodowanie zmień na Niemcy.http://forum.vw-passat.pl/threads...
Pompka paliwa w tym samochodzie ma sie uruchomic na kilka sekund i podbić cisnienie na listwie po otwarciu drzwi kierowcy-sprawdz to .Jezeli nie działa to masz uszkodzony mikrostyk w zamku...dosyć częsta usterka w G4 i pochodnych
Diagnostyka komputerowa może dużo podpowiedzieć. Mogą być uszkodzone mikrostyki zamków, co powinno generować błędy. Bez tego to można sobie posprawdzać czy jakiś moduł nie podciekł, lub któreś złącza. No i osławione przewody w gumowych przelotkach drzwi i klapy bagażnika, czy się czasem coś nie przetarło lub przełamało.
bardzo często też mikrostyki w zamku.
W pasacie masz uszkodzony zamek. Mikrostyk w zamku konkretnie
Z mikrostyku w zamku klapy do modułu komfortu no i do lampki.
W zamku klapy.
Ja obstawiam mikrostyk lub zimne luty w zamku.
jutro sprawdze ale jest prawdopodobnie mikrostyk w zamku.
rozbierz zamek i zobacz, mikrostyki są w zamku.
Maty grzewcze (ciągłość obwodu, rezystancja) jak i napięcie we wtyczce do sprawdzenia multimetrem. Co do kontrolki otwarcia drzwi - mikrostyki w zamku lub zimne luty na płytce elektrycznej zamka.
To standard w tym aucie, taka niemiecka, solidna robota. No i te zimne luty mikrostyków w zamku, zamiast normalnego przełącznika krańcowego w ściance.
pozdrawiam Uszkodzony mikrostyk w zamku drzwi to normalka.Sprawdź jak treaguje lampka wnętrza na otwarcie drzwi pasażera
Uszkodzony mikrostyk zamka / zamek prawdopodobnie
mikrostyk w zamku padł,klasyka
W bagazniku bedzie pompa powietrza z rurkami. Mikrostyk w zamku. Reszta wiadomo. Tak nowego samochodu nie mam, aby sprawdzic czy cos sie nie zmienilo. :>
A co było ostatecznie powodem? Mikrostyk w zamku kierowcy?
Odnosnie braku oświetlenia i świecącej kontrolki na liczniku problem znalazłem, nie winny moduł komfortu tylko mikrostyk w zamku. https://obrazki.elektroda.pl/9784040200_...
Mikrostyk w zamku pewnie.
Pod maską. To co podałeś jest dla wersji Highline. Dla wersji Lowline jest to bezpiecznik F19. W obu przypadkach w tym roczniku to 30A czyli zielony bezpiecznik. Szukaj na środku skrzynki. Może sterownik widzi otwartą maskę i przez to nie włącza wycieraczek - przy zamku jest mikrostyk od informacji czy maska jest otwarta czy zamknięta i sterownik nie...
Powodem braku oświetlenia był mikrostyk w zamku drzwi kierowcy.
Prawdopodobnie mikrostyk w zamku padł, to częsta przypadłość w grupie VAG. Zakładam, że wiązka w przelotce drzwi jest sprawdzona i cała.
Urwał się przewód w drzwiach kierowcy albo mikrostyk w zamku drzwi.
Czy to mikrostyk do wymiany w zamku klapy czy może coś innego? Mikrostyk lub połamane kable w przelotce między klapą a nadwoziem.
co do klimy to jeżeli są jakieś błedy w klimie to załączeniu zapłonu miga cały panel klimatronica - wtedy trzeba podłączyć VAG-a i sprawdzić co jest nie tak co do zamka to tak jak pisał wcześniej kolega padają często mikrostyki w zamku ale to też można stwierdzić po diagnozie VAG-em
Sprawdz silownik sterjacy drzwi kierowcy i mikrostyk w nim.
Sprawdź mikrostyk w zamku klapy. Jeśli nie daje sygnału „zamknięty”, to centralny go nie zamknie.
Możliwe przyczyny: 1️⃣ Mikrostyk w zamku drzwi – zużyty lub uszkodzony, może powodować błędne sygnały do modułu komfortu. 2️⃣ Moduł komfortu (komfortsteuergerät) – może mieć zimne luty lub uszkodzone przewody. 3️⃣ Uszkodzona wiązka elektryczna – szczególnie w przelotce między drzwiami a karoserią (częste pęknięcia kabli). 4️⃣ Zwarcie w instalacji –...
Przewody złamane w przelotce lub silniczek padł w zamku lub mikrostyk od otwierania bo nie wiem jak otwierasz? Pilot guzik w środku czy otwieranie masz na dotyk na klapie. Dodano po 6 A co do otwarcia to wejdź do bagażnika i na zamku masz taki biały element z lewej strony to go przesuń.
Prawdopodobnie mikrostyk w zamku zepsuty.
Mikrostyk w zamku do wymiany. Prosta robota
Uszkodzony mikrostyk w zamku. Podłącz pod VCDS i przejrzyj błędy jakie się Tobie pokażą.
Po otwarciu tylko centralnego zamka z kluczyka , czy otwarciu drzwi? Jest możliwość zrobienia tego podświetlenia tak żeby działało jak z przodu? Może jakiś w zamku mikro styk sygnalizuje (podaję napięcie) po otwarciu drzwi? 1. Działa po otwarciu drzwi 2. Oczywiście, nie pamiętam dokładnie, ale musisz mieć stały plus, masa do lampki właśnie z zamka...
Jest krańcówka na zewnątrz na środkowym słupku, ale ona służy tylko do zapalania lampki na suficie, info na wyświetlaczu że drzwi otwarte, oraz gdy zamykasz drzwi z pilota następuje automatyczne otwarcie zamka. To nie to. Mikrostyk w zamku sprawdzony, jest albo pełne zwarcie albo przerwa. Powiem tak - dobrze kombinujesz, ale zamek na 100 % sprawny.
Prawdopodobnie winny jest mikrostyk w zamku.
Nie wiem jak tam jest zbudowany zamek w drzwiach kierowcy, ale muszą być wewnętrzne lub zewnętrzne mikrostyki uruchamiane mechanicznie kluczykiem w zamku drzwi. Powinno zamknąć się całe auto, bo zamykający się "zamek" w drzwiach kierowcy wysteruje mikrostyk w zamku i będzie taki sam efekt jak przekręcenie kluczyka w drzwiach kierowcy. Można też wykorzystać...
Może też być mikrostyk w zamku. Podaj co to za auto.
Mikrostyk w zamku źle założony albo się rozsypał
Mikrostyk w zamku do wymiany.
mikrostyk w zamku. albo przerwany obwód.
Najczęstszym problemem w G4 jest modół komfortu który „nie zasypia”pół godziny po zamknięciu auta-spowodowane jest to uszkodzonym mikrostykiem lub jeszcze częściej zimnym lutem w zamku...Spotkałem się również z uszkodzonym alternatorem pobierającym prąd
Na niedziałające światełko jest tylko jedno rozwiązanie. Wymienić zamek lub mikrostyk w zamku. Jeżeli chodzi o nieprawidłowo działajacy zamek, to nie poradziłem sobie jeszcze.
Przyczyną tego problemu prawdopodobnie jest mikrostyk w zamku.
Żeby zaprogramować centralny z pilota potrzebujesz 2x klucze. Tu masz dobry opis http://www.vag-com.pl/programowanie-pilo... Co do nie zawsze działającego zamka kierowcy, to prawdopodobnie siadają już mikrostyki w samym zamku. Naprawa nie zawsze przynosi efekty. Wersja optymistyczna zaśniedziałe styki na kostce. Co do samego sterownika, to na razie...
O takie rzeczy pytaj lepiej na forum skody, a co do oświetlenia winny może być mikrostyk w zamku, jest to dość powszechna awaria w samochdach grupy vw
Mikrostyk w zamku sprawny? :)
czasem lubi zawiesić się mikrostyk w zamku , trzeba rozebrac drzwi wyjąć zamek i sprawdzić .
Witam. W kupionym Golfie centralny nie zamyka/otwiera tylnej klapy. Zdjąłem tapicerkę i przewody idące do siłownika wydają się ok, natomiast odłączony jest mikrostyk przy samym zamku, ten do którego idą trzy kable. Kable wiszą luźno, brakuje wtyczki. Czy to może mieć coś wspólnego z centralnym?
Mikrostyk w zamku.
Przez mikrostyk w zamku przepływa za niski prąd, musisz rozebrać, wyczyścić lub wymienić mikrostyk. Pozdrawiam.
Lampka ma mieć plusa na stałe a masę z mikrostyku w zamku. Namieszałeś coś w wiązce.
Start to vag i jaki błąd pokaże ,bo powodów może być wiele np. mikrostyk w zamku itd. !!!
Myślę że któreś drzwi sterownik widzi otwarte może być mikrostyk w zamku lub złamany przewód w gumowej przelotce lub zaśnie działe styki od strony kierowcy pod wykładziną
Jak był sprawdzany mikrostyk w zamku? Softowo? To zapewne jest Avant? Sprawdź ciągłość przewodów pomiędzy karoserią a klapa
Mikrostyk w zamku do wymiany.
Mikrostyk w zamku masz do zmiany
Podobnie mieliśmy w chrysler grand voyager- uszkodził się mikrostyk w zamku co uszkodziło silniczek (spalił się) i klapa umarła. Wymiana owych elementów uzdrowiło klapę.
Mikrostyki w zamku albo zimnie luty.
nie działa wkładka tylnej klapy i mikrostyk w zamku klapy. Nie rozumiem. Skoro tyle podzespołów nie działa, to może to jest przyczyną.
Stawiam na zimne luty lub uszkodzony mikrostyk w zamku...po otwarciu drzwi zapala się kopertówka w drzwiach?
Tak jak napisałem, włącznik (mikrostyk) w zamku działa - po otwarciu klapy zapala się kontrolka na desce
zje*ny mikrostyk w zamku kierowcy widziałem w trzyletnich fordach...
A zapala Ci sie siwatelko jak otworzysz drzwi? Masz dziabniety mikrostyk w zamku lub zimne luty na plytce drukowanej w zamku. Pozdrawiam!
Do sprawdzenie przewody w przelotkach oraz mikrostyk w zamku. Po podłączeniu pod VAGa dużo się wyjaśni patrząc na bloki pomiarowe.
Prawdopodobnie uszkodzony mikrostyk w zamku. Chyba że drzwi nie otwierasz bo jak otworzysz z pilota i nie otworzysz sprawnych drzwi to on się zamknie (takie zabezpieczenie przed przypadkowym otwarciem z pilota)
(at)zbigniewraclawicki Sprawdziłeś wyłączniki drzwiowe ? Tu są mikrostyki w zamku.
Czego brakuje + czy -? + z bezpiecznika ,- z mikrostyku w zamku.
W siłownikach zamków są mikrostyki przełączające się zamknięty/otwarty. Powinien ten sygnał pojawiać się na module komfortu. Ze schematem trzeba by ustalić kolor przewodu I raczej na 100% pojawia się masa.
CZY po wymianie zamka musze go jakoś zaprogramowac czy jest to wina kluczyka i tego mikrostyk. Nie, nie trzeba nic programować po wymianie zamka, i nie jest to wina kluczyka. A wkładkę zamka w razie potrzeby można sobie dopasować do kluczyka. Kupiłam używany skręciłam klapa się zamyka ale kontrolka pokazuje że są otwarte Najczęściej jest to wina mikrostyku...
Oświetlenie wnętrza i lampka w drzwiach zapalają się prawidłowo po otwarciu drzwi ? Może mikrostyk w zamku jest walnięty.
Brak migania kierunkowskazami sygnalizuje usterkę, pewnie któryś czujnik/mikrostyk w zamku albo zimne luty, diagnostyka komputerowa plus odczyt parametrów przyspieszy poszukiwania.
Ok tego wlasnie sie obawialem, a np. odłaczajac odpowiadajacy za to mikrostyk w zamku i w jego miejsce wpiac wpiac impusc z uniwersalnego sterownika ?
Mikrostyk w zamku sie rozleciał, poszukaj na tym forum lub golfa lub octavii są opisy ze zdjęciami jak to wymienić, serwisowo występuje tylko cały zamek, ale da sie to zrobić bez wymiany całego zamka.
Witam od jakiegoś czasu napastuje mnie kontrolka poziomu oleju co jakies 50km wywala info na fisie, mimo iż fizycznie stan jest na maksa. Czytałem ze może to być mikrostyk w zamku , ma ktoś możne jakieś doświadczenia w tej materii? Vcds nie wywala błedów, dodam, że misa oraz przód był ściągany do modyfikacji pompy olejowej (wywalenia wałków wyrównoważających)...
Sprawdź przewody w przelotce gumowe z lewej strony na 99% przełamane, sprawdź lub odłącz mikrostyk oraz złącze przy samym zamku 3 pinowe możliwe że jest zielone od nieszczelności w spryskiwaczu tylnej klapy.
Brak sygnalizacji otwartych drzwi zazwyczaj powoduje zaśniedziały mikrostyk przy zamku (ten z boku, z dwoma przewodami), natomiast brak sterowania resztą drzwi powoduje zaśniedziały jeden z mikrostyków wewnątrz zamka. Podsumowując, najlepiej rozebrać i powymieniać wadliwe mikrostyki, albo kupić pewny zamek. Centralkę tą przy silniku podnośnika zostawiłbym...
do żarówki doprowadzone jest +12V a masa podawana jest z mikrostyku który jest w klapie w samym zamku - dość częsta usterka sprawdz masę na klapie i przejście przewodu -mikrostyk do lampki A może poda zasilanie +12V podłącz żarókę i podaj masę sprawdzając napięcie na przewodzie +12 ,jeżeli pada to może jest utleniony przewód bez obciążenia jest 12 a...
Chwila jak otworzysz pilotem drzwi to w blokach pomiarowych widać że zamek się otworzył, mimo że fizycznie dalej jest zamknięty? Żeby uzyskać taką informację silniczek w zamku musiał by się obrócić wtedy dopiero zadziała mikrostyk w zamku informujący o stanie zamknięty/otwarty. Sprawdź przelotkę w drzwiach kierowcy, schemat w rękę i posprawdzaj połączenia...
Modułu nie ma pod nogami kierowcy.Byłem w serwisie i powiedzieli ,że w tym modelu nie ma modułu komfortu, a za domykanie szyb odpowiada sterownik przy pompce od centralnego. Myślałem może, że przyczyną braku oświetlenia jest uszkodzony mikrostyk w zamku, ale przecież jak otworzę inne drzwi to oświetlenie też nie działa , nie włącza się również jak wyciągnę...
Witam, Zmywarka po zamknięciu drzwi raz startowała, raz nie. Pomagało otworzenie i ponowne zamknięcie drzwi. W końcu doszło do sytuacji, że w ogóle nie chciała wystartować. Oszukanie zamknięcia w postaci śrubokręta (otwarte drzwiczki i ręcznie sprawdzałem czy chodzi zamek) powodowały, że zmywarka zaczynała cykl mycia. Podejrzenie na mikrostyk w zamku...
Można. Schemat w łapę i zobaczyć jak pracuje mikrostyk w zamku bagażnika. Ja niestety nie mam wszystkich aut w głowie. Być może da się ledy wysterować samym mikrostykiem a być może trzeba dołożyc przekaźnik. Dodano po 1 Ostatecznie można przekaźnik spróbować cewką dołączyć zamiast żarówki.
Uszkodzonym mikrostykiem w zamku, wskazującym położenie rygla.
koego brak sygnału na właczone światła to wina zamka i swiatelko dzwiowe tez ja przelutowalem cala plytke cienkimi kabelkami i jest ok, u mnie plytka nie dawala sie juz przelutowac ewentualnie mikrostyk w zamku moze byc uszkodzony!
Witam, w starszych autach były montowane krańcówki, do tej pory w japończykach są, taki wciskany trzpień po otwarciu drzwi łatwo znaleźć, jednak w nowszych w zamku są montowane mikrostyki które za to odpowiadają, rozeznaj jak jest u ciebie i będzie wiadomo co działać. No u mnie nie ma tych krancowek, czyli rozumiem ze musze boczek sciagmac i wyciagnac...
Witam. Posiadam Peugeot Partner Tepee II 2015 1.6 HDi Long. Nie zaświeca mi się lampka w bagażniku po otwarciu tylnych drzwi. Miałem uszkodzony mikrostyk w zamku, który wymieniłem. Lampka nadal mi się nie zaświeca po otwarciu drzwi. Dodam, że jak otworzę tylne przesuwne drzwi, to się zaświeca. Nie reaguje tylko na drzwi bagażnika. Proszę o informacje,...
Może to być kilka rzeczy. Na przykład załamane przewody w gumowej przelotce drzwi, bądź uszkodzony mikrostyk zamka. Czasem pojawiały się zimne luty czy też przepalone ścieżki na płytce w zamku. A nawet niedosmarowany mechanizm zamka potrafi raz docisnąć mikrostyk a raz nie, co może powodować opisane objawy.
Do sprawdzenia/wymiany mikrostyk/krańcówka w zamku. Wcześniej na wszelki sprawdź żarówką czy przychodzą impulsy, przewody czarny czerwony, czarny żółty i czarny niebieski.
Mikrostyk znajduje się przy zamku przedniej maski, sprawdź czy jest podłączony.
Odczytaj błędy z komfortu , moze mikrostyk padł w zamku.
To albo mikrostyk w zamku drzwi kierowcy, albo przewody w harmonijce pomiędzy drzwiami kierowcy a karoserią. Samo się tak zrobiło, czy po jakiejś naprawie, czy np. wymianie radyjka :D ? Wyłączyć możesz VAG-iem. Żadnego przewodu nie odłączaj, nie tędy droga!
Dzięki za odpowiedź. Czyli jest zintegrowany z zamkiem. W takim razie kupię zamek i wymienię. Chyba nie powinienem mieć z tym większych problemów ?
Już załatwione, mikrostyk znajduje się w zamku a nie w klamce, problem polegał na zamarznięciu - po podgrzaniu zaskoczył i już działa.
Nie wiem czy dobrze interpretuję film. Przy zamykaniu zamek zamyka i otwiera się czy też milczy. Jeżeli milczy to sprawdź rozkład pinów sterujących silniczkiem. Jeżeli otwiera się to znaczy, że nie dochodzi do centralki sygnał zamknięcia zamka. Sprawdź czy z zamka wychodzą prawidłowe sygnały. Możesz też w starym zamku wymienić mikrostyk rygla i powinno...
A jak działa z drzwi pasażera? Zamyka i również otwiera? Jeżeli działa normalnie to sprawdź mikrostyki w zamku. Trochę rozbierania ale to częsta usterka.
Kupuję te krańcówki po jakieś 1,5zł/szt więc po co kombinować?
mikrowyłącznik zamku microswitche zamku mikrostyki zamku
kompresor sprężarki ursus odkurzacz samsung obroty dziecka akumulator
Niedziałające światła awaryjne - diagnostyka i naprawa Jak uszczelnić palnik w kuchence elektrycznej?