Po otwarciu tylko centralnego zamka z kluczyka , czy otwarciu drzwi? Jest możliwość zrobienia tego podświetlenia tak żeby działało jak z przodu? Może jakiś w zamku mikro styk sygnalizuje (podaję napięcie) po otwarciu drzwi? 1. Działa po otwarciu drzwi 2. Oczywiście, nie pamiętam dokładnie, ale musisz mieć stały plus, masa do lampki właśnie z zamka...
Pewnie mikrostyk w zamku kierowcy . NIe widzi zamkniętych drzwi kierowcy.Teoretycznie.
robiłem już to wymieniłem sam mikrostyk w zamku i po kłopocie
Jak pisałem problemem jest mikrostyk w zamku
W zamku klapy.
Jak nie masz opóźnienia wyłączenia to może być włącznik od drzwi lub mikrostyk w zamku ew zobacz do samej lampki na włącznik czy tam nie ma problemu i nie napisałeś czy masz centralny, alarm pilot
Pod maską. To co podałeś jest dla wersji Highline. Dla wersji Lowline jest to bezpiecznik F19. W obu przypadkach w tym roczniku to 30A czyli zielony bezpiecznik. Szukaj na środku skrzynki. Może sterownik widzi otwartą maskę i przez to nie włącza wycieraczek - przy zamku jest mikrostyk od informacji czy maska jest otwarta czy zamknięta i sterownik nie...
Mikrostyk w zamku kierowcy ci padł. Kodowanie zmień na Niemcy.http://forum.vw-passat.pl/threads...
CZY po wymianie zamka musze go jakoś zaprogramowac czy jest to wina kluczyka i tego mikrostyk. Nie, nie trzeba nic programować po wymianie zamka, i nie jest to wina kluczyka. A wkładkę zamka w razie potrzeby można sobie dopasować do kluczyka. Kupiłam używany skręciłam klapa się zamyka ale kontrolka pokazuje że są otwarte Najczęściej jest to wina mikrostyku...
Przewody złamane w przelotce lub silniczek padł w zamku lub mikrostyk od otwierania bo nie wiem jak otwierasz? Pilot guzik w środku czy otwieranie masz na dotyk na klapie. Dodano po 6 A co do otwarcia to wejdź do bagażnika i na zamku masz taki biały element z lewej strony to go przesuń.
Sprawdz silownik sterjacy drzwi kierowcy i mikrostyk w nim.
witam serdecznie rozbierz tapicerkę klapy i sprawdź klamkę tam jest przełącznik przeczyść nasmaruj, uszczelnij oraz bedziesz miał taki mały mikrostyk on mówi czy klapa jest zamknięta czy nie.
Witam. W kupionym Golfie centralny nie zamyka/otwiera tylnej klapy. Zdjąłem tapicerkę i przewody idące do siłownika wydają się ok, natomiast odłączony jest mikrostyk przy samym zamku, ten do którego idą trzy kable. Kable wiszą luźno, brakuje wtyczki. Czy to może mieć coś wspólnego z centralnym?
czyżby wymiana zamka? Tak! Wytarty mikrostyk w zamku drzwi kierowcy.
W pasacie masz uszkodzony zamek. Mikrostyk w zamku konkretnie
Więc wolał bym zewrzeć aby tylko działało. Instalacja z zamkiem powinna być połączona za pomocą złączki. Może wystarczy ją rozłączyć? Wydaje mi się, że otwarcie drzwi powoduje zwarcie odpowiednich styków, odłączenie ich powinno zadziałać. Tak to jest w DOBLO, myślę , że u ciebie będzie tak samo. A co mu to da skoro centralny nadal nie będzie działał...
Możliwe przyczyny: 1️⃣ Mikrostyk w zamku drzwi – zużyty lub uszkodzony, może powodować błędne sygnały do modułu komfortu. 2️⃣ Moduł komfortu (komfortsteuergerät) – może mieć zimne luty lub uszkodzone przewody. 3️⃣ Uszkodzona wiązka elektryczna – szczególnie w przelotce między drzwiami a karoserią (częste pęknięcia kabli). 4️⃣ Zwarcie w instalacji –...
Czy to mikrostyk do wymiany w zamku klapy czy może coś innego? Mikrostyk lub połamane kable w przelotce między klapą a nadwoziem.
pozdrawiam Uszkodzony mikrostyk w zamku drzwi to normalka.Sprawdź jak treaguje lampka wnętrza na otwarcie drzwi pasażera
problem z centralnym zamkiem Na początek należy sprawdzić, czy za każdym razem naciśnięcia pilota, pojawia się sygnał zamknięcia/otwarcia , we wtyczce zamka kierowcy![/quote] Jak to sprawdzić?
Sprawdź przewody w przelotce gumowe z lewej strony na 99% przełamane, sprawdź lub odłącz mikrostyk oraz złącze przy samym zamku 3 pinowe możliwe że jest zielone od nieszczelności w spryskiwaczu tylnej klapy.
A co było ostatecznie powodem? Mikrostyk w zamku kierowcy?
Jest krańcówka na zewnątrz na środkowym słupku, ale ona służy tylko do zapalania lampki na suficie, info na wyświetlaczu że drzwi otwarte, oraz gdy zamykasz drzwi z pilota następuje automatyczne otwarcie zamka. To nie to. Mikrostyk w zamku sprawdzony, jest albo pełne zwarcie albo przerwa. Powiem tak - dobrze kombinujesz, ale zamek na 100 % sprawny.
mikrostyk w zamku padł,klasyka
Prawdopodobnie mikrostyk w zamku padł, to częsta przypadłość w grupie VAG. Zakładam, że wiązka w przelotce drzwi jest sprawdzona i cała.
Powodem braku oświetlenia był mikrostyk w zamku drzwi kierowcy.
Urwał się przewód w drzwiach kierowcy albo mikrostyk w zamku drzwi.
Obstawiam wadliwy mikro-styk w samym zamku drzwi. czyli wadliwy mikro-styk w przednim i tylnim zamku po prawej stronie ? Czy mam wymienic to co na zdjeciu zaznaczone strzalka ? [url=https://ibb.co/Cvv6XHK]Link Tutaj znalazlem instrukcje i gosciu mowi ze czesto jest mikrostyk zabrudzony. Pomaga wyczyszczenie. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Oporność w zamku jest równa 0.10 (? nie wiem czy dobrze mierzę) i na otwartym i na zamkniętym. Z kolei mikrostyk z klamki w ogóle nic mi nie pokazuje a styki są zaśniedziałe. A jak mostkowałem piny w klamce to nie powinno to zadziałać? Musi płynąć prąd przez mikrostyk w klamce? kurna nie czaje tego auta... idę wyczyścić styki i zrobić jakimś preparatem
Uszkodzony mikrostyk zamka / zamek prawdopodobnie
Mikrostyk w zamku pewnie.
Witam, mam pytanie, może już tutaj był temat, a nie potrafię odszukać, a wiem, że dużo ludzi tutaj zna się więcej, bo siedzą w tym dłużej i mają wiedzę większą niż ja. A problem jest w aucie Volkswagen Passat B5 sedan z roku 98. Zamykam drzwi od środka z panelu od kierowcy i tylne drzwi nie chcą się zamknąć. Muszę otworzyć przyciskiem na panelu i jeszcze...
(...) znego oraz akumulator na nowy więc to mamy ok. Przełącznik świateł w konsoli sprawdzony sprawny, bez niego dzieje się to samo. Licznik wykluczam bo na nim akurat nic się nie podswietla po zamknięciu auta, on działa prawidłowo. (at)ElektrodaBot https://obrazki.elektroda.pl/2087095600_... Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik...
Nie wiem jak tam jest zbudowany zamek w drzwiach kierowcy, ale muszą być wewnętrzne lub zewnętrzne mikrostyki uruchamiane mechanicznie kluczykiem w zamku drzwi. Powinno zamknąć się całe auto, bo zamykający się "zamek" w drzwiach kierowcy wysteruje mikrostyk w zamku i będzie taki sam efekt jak przekręcenie kluczyka w drzwiach kierowcy. Można też wykorzystać...
Nie wymieniałem zamka od bagażnika, auto kupiłem 3 letnie, przez pierwsze 3 lata to sie wysuwał normalnie ostatnio tak 2 lata temu puścił ale musiałem go trochę wyszarpać, i to było ostatni raz kiedy się widzieliśmy,i ten przycisk w bagażniku się nie świeci, Jak mikrostyk w zamku klapy nie zwiera dobrze po otwarciu bagażnika to guzik do zwolnienia...
Witam, Zmywarka po zamknięciu drzwi raz startowała, raz nie. Pomagało otworzenie i ponowne zamknięcie drzwi. W końcu doszło do sytuacji, że w ogóle nie chciała wystartować. Oszukanie zamknięcia w postaci śrubokręta (otwarte drzwiczki i ręcznie sprawdzałem czy chodzi zamek) powodowały, że zmywarka zaczynała cykl mycia. Podejrzenie na mikrostyk w zamku...
Sprawdź mikrostyk w zamku klapy. Jeśli nie daje sygnału „zamknięty”, to centralny go nie zamknie.
Nie wiem czy dobrze interpretuję film. Przy zamykaniu zamek zamyka i otwiera się czy też milczy. Jeżeli milczy to sprawdź rozkład pinów sterujących silniczkiem. Jeżeli otwiera się to znaczy, że nie dochodzi do centralki sygnał zamknięcia zamka. Sprawdź czy z zamka wychodzą prawidłowe sygnały. Możesz też w starym zamku wymienić mikrostyk rygla i powinno...
Witam, odgrzebuję temat aczkolwiek właśnie rozwiązałem problem u siebie, a że nie znalazłem za bardzo szczegółowego opisu w internecie to podzielę się swoimi spostrzeżeniami. Za uruchomienie dociągu klapy faktycznie odpowiada mikrostyk w zamku ale nie znajduje się on przy napędzie dociągu lecz w siłowniku zamka w klapie. Po rozebraniu tego siłownika...
Witam od jakiegoś czasu napastuje mnie kontrolka poziomu oleju co jakies 50km wywala info na fisie, mimo iż fizycznie stan jest na maksa. Czytałem ze może to być mikrostyk w zamku , ma ktoś możne jakieś doświadczenia w tej materii? Vcds nie wywala błedów, dodam, że misa oraz przód był ściągany do modyfikacji pompy olejowej (wywalenia wałków wyrównoważających)...
Myślę że któreś drzwi sterownik widzi otwarte może być mikrostyk w zamku lub złamany przewód w gumowej przelotce lub zaśnie działe styki od strony kierowcy pod wykładziną
Chwila jak otworzysz pilotem drzwi to w blokach pomiarowych widać że zamek się otworzył, mimo że fizycznie dalej jest zamknięty? Żeby uzyskać taką informację silniczek w zamku musiał by się obrócić wtedy dopiero zadziała mikrostyk w zamku informujący o stanie zamknięty/otwarty. Sprawdź przelotkę w drzwiach kierowcy, schemat w rękę i posprawdzaj połączenia...
Prawdopodobnie mikrostyk w zamku zepsuty.
Podobnie mieliśmy w chrysler grand voyager- uszkodził się mikrostyk w zamku co uszkodziło silniczek (spalił się) i klapa umarła. Wymiana owych elementów uzdrowiło klapę.
Mikrostyk w zamku źle założony albo się rozsypał
Mikrostyk w zamku do wymiany. Prosta robota
nie działa wkładka tylnej klapy i mikrostyk w zamku klapy. Nie rozumiem. Skoro tyle podzespołów nie działa, to może to jest przyczyną.
Problemem jest zapewne albo wiązka albo co pewniejsze zjarany siłownik otwierający zamek. Co musisz zrobić to zdjąć poszycie klapy wziąć miernik, zdjąć kostkę z tego siłownika wpiąć miernik lub żarówę, zamknąc zamek przy otwartej masce i wtedy wcisnąć przycisk otwierający jak pojawi się prąd to siłownik do wymiany. Jeśli prądu nie będzie to albo mikrostyk...
Mikrostyk w zamku do wymiany.
czasem lubi zawiesić się mikrostyk w zamku , trzeba rozebrac drzwi wyjąć zamek i sprawdzić .
Start to vag i jaki błąd pokaże ,bo powodów może być wiele np. mikrostyk w zamku itd. !!!
Można by zapobiegawczo sprawdzić przewody w gumowej przelotce tylnej klapy, czy się nie zwierają i nie poprzerywały czasem. Nie działające wycieraczka i spryskiwacz z tyłu czasami były powodowane uszkodzonym mikrostykiem w zamku klapy. Tam są dwa mikrostyki jeden daje sygnał o zamknięciu klapy do komputera, a drugi włącza lampkę w bagażniku. Ten od...
Mikrostyk znajduje się przy zamku przedniej maski, sprawdź czy jest podłączony.
Może też być mikrostyk w zamku. Podaj co to za auto.
Brak sygnalizacji otwartych drzwi zazwyczaj powoduje zaśniedziały mikrostyk przy zamku (ten z boku, z dwoma przewodami), natomiast brak sterowania resztą drzwi powoduje zaśniedziały jeden z mikrostyków wewnątrz zamka. Podsumowując, najlepiej rozebrać i powymieniać wadliwe mikrostyki, albo kupić pewny zamek. Centralkę tą przy silniku podnośnika zostawiłbym...
A zapala Ci sie siwatelko jak otworzysz drzwi? Masz dziabniety mikrostyk w zamku lub zimne luty na plytce drukowanej w zamku. Pozdrawiam!
Witam wszystkich mam problem z samochodem seat Ibiza 2009r mianowicie brak zasilania na zamku klapy tylniej bagażnika, zamek sprawdzony silniczek w nim działa mikrostyk działa, jak naciskam logo to pyka pod kierownicą gdzie może tkwić problem kable między karoseria a klapa bagażnika niewidac uszkodzeń bezpieczniki sprawne miał ktoś taki problem
Mikrostyk w zamku sie rozleciał, poszukaj na tym forum lub golfa lub octavii są opisy ze zdjęciami jak to wymienić, serwisowo występuje tylko cały zamek, ale da sie to zrobić bez wymiany całego zamka.
koego brak sygnału na właczone światła to wina zamka i swiatelko dzwiowe tez ja przelutowalem cala plytke cienkimi kabelkami i jest ok, u mnie plytka nie dawala sie juz przelutowac ewentualnie mikrostyk w zamku moze byc uszkodzony!
Przez mikrostyk w zamku przepływa za niski prąd, musisz rozebrać, wyczyścić lub wymienić mikrostyk. Pozdrawiam.
No tak,elektronika,ale chyba zamka a nie siłownika.czy może ktoś opisać jaka jest zasada działania takiego zamka od wkładki do samego zamknięcia elektrycznie zamka i mechanicznie.Gdzie bym nie podjechał to każdy mówi inaczej , powiedzieli że to siłownik i kosztuje około 500zł,ale chyba na zamku też jest jakiś mikrostyk z tego co wiem,tylko niewiem czym...
Mikrostyk w zamku sprawny? :)
W zamku masz mikrostyki. Podłącz tą górę od zamka do kostki w drzwiach, naciśnij mikrostyk jeden jak i drugi i zobacz co się dzieje. Wtedy będziesz miał czarno na białym gdzie się wpiąć z sterownikiem. Sterownika zamka nie podpinany pod silniczek, lecz pod mikrostyk.
Mikrostyk w zamku masz do zmiany
To albo mikrostyk w zamku drzwi kierowcy, albo przewody w harmonijce pomiędzy drzwiami kierowcy a karoserią. Samo się tak zrobiło, czy po jakiejś naprawie, czy np. wymianie radyjka :D ? Wyłączyć możesz VAG-iem. Żadnego przewodu nie odłączaj, nie tędy droga!
Można. Schemat w łapę i zobaczyć jak pracuje mikrostyk w zamku bagażnika. Ja niestety nie mam wszystkich aut w głowie. Być może da się ledy wysterować samym mikrostykiem a być może trzeba dołożyc przekaźnik. Dodano po 1 Ostatecznie można przekaźnik spróbować cewką dołączyć zamiast żarówki.
Mikrostyk w zamku do wymiany.
Witam JAk w temacie: zamek poczatkowo zacinał sie co któryś raz, teraz zdechł kompletnie. Niewiele myśląc zamówiłem nowy na ebay, wymieniłem i nic, sprawdziłem mikrostyk w zamku (ten w emblemacie S) multimetrem i jest sprawny. Szperałem na forum i dalej nic mi nie świta. Co dalej? JAk sprawdzić czy w ogóle sygnał dochodzi do zamka, pruc kable?
Po otwarciu tych tylnych drzwi zaświeca się światło w podsufitce? Jeśli nie to masz odpowiedź. Za sygnał czy drzwi są otwarte odpowiada inny mikrostyk niż za pozycje zamka. Dzień dobry Koledzy ja wiem, że temat stary, ale może ktoś mi pomoże. Pacjent to Fabia I z 2003 r. Sytuacja była następująca. Po zamknięciu auta samochód samoczynnie się otwierał...
Ok tego wlasnie sie obawialem, a np. odłaczajac odpowiadajacy za to mikrostyk w zamku i w jego miejsce wpiac wpiac impusc z uniwersalnego sterownika ?
w module centralnego zamka???? Dodano po 21 a np Uszkodzony mikrostyk w zamku moglby dawac takie objawy? podlaczylem zarowno w drzwiach kierowcy jak i pasazera kierowcy reakcja taka sama:/ szyby w dol
zje*ny mikrostyk w zamku kierowcy widziałem w trzyletnich fordach...
Oświetlenie wnętrza i lampka w drzwiach zapalają się prawidłowo po otwarciu drzwi ? Może mikrostyk w zamku jest walnięty.
Już załatwione, mikrostyk znajduje się w zamku a nie w klamce, problem polegał na zamarznięciu - po podgrzaniu zaskoczył i już działa.
Witam Problem może tkwić w zamku klapy tzn jest tam mikrostyk który informuje BSI czy klapa jest otwarta czy nie. Jeśli jest uszkodzony i cały czas załączony to nie włączy się wycieraczka. Idź tym tropem i sprawdź to w prosty spobsób : otwórz klape i wez np długopis i na otwartej klapie zamknij zamek - jesli swiatełko gaśnie tzn że jest ok a jeśli nie...
Nie ma opcji wyłączenia tej funkcji. Nic tutaj nie da zmiana kodowania czy zmiana w adaptacjach. Własnie się przekonałem że nic z tego, jest w adaptacji 10 kanałów ale tego akurat nie wyłączę:( Jeżeli po 30 sekundach od otwarcia drzwi pilotem nie otworzysz drzwi pociągając za klamkę to moduł komfortu uzna to za przypadkowe naciśnięcie pilota przez...
Witam. Mam problem z zakupionym VW POLO 9N 2002 rok. Otóż centralny zamek działa odwrotnie niż powinien. Gdy zgaszę auto to centralny zamek sam zamyka samochód po dłuższej chwili i nie ważne czy kluczyk wyjme czy zostawie w stacyjce, wystarczy że wyłącze zapłon. A jak tylko zamknę i otworzę zamek z pilota (pilot widać dokładany) i nie otworzę drzwi...
Nie wiem, czy dobrze pamiętam, ale tam przy zamku centralnym (tam, gdzie wkładasz kluczyk w bagażniku) powinien być mikrostyk dający sygnał o otwarciu lub zamknięciu zamka bagażnika. Sprawdź sobie, czy działa poprawnie. Ja kiedyś się męczyłem sporo czasu, sprawdzałem wszystko inne, a problem był w tamtym mikrostyku.
Pozdrawiam Uszkodzenie mikrostyku w zamku w grupie VW jest dosyć powszechne. Moja rada- wymiana zamka ; wymiana mikrostyku jest dość skomplikowana wymaga dem zamka z drzwi i pytanie gdzie taki mikrostyk zdobyć. Rada- sprawdź czy nie jest przerwany przewód odpowiedzialny za zapalanie lampki na przejsciu miedzy drzwiami a słupkiem "A" nadwozia lub czy...
Na początek tak jak już pisałem. Schemat do samochodu pozwoli rozwiązać trochę pytań. Kiedyś sterownik zamka był osobno, teraz w obecnych samochodach zaszyty jest z reguły w module BCM który to obsługuje radioodbiornik klucza. O ile pewnie da się wpiąć (nawet przez ten dodatkowy przycisk) i zasterować zamknięciem to nie wiem jak jest w danym pojeździe...
włącznik światła jest dotykany przez bolec tylko w pozycji kiedy auto jest zamknięte na klucz, Jaki bolec?? tam jest mikrostyk w zamku tak jak w golfie IV wypnij kostke i zobacz czy dalej świeci.pozdr.
Moje zdjęcia i opis przy nich wszystko opisuje co i jak więc masz jak na dłoni. Jeżeli znasz się coś na elektronice to sprawdż BSI w komorze silnika bo dobrze jest to wyciągnąć. Jak masz kompa to sprawdż czy działa włacznik lampek na pulpicie. Jak zapala się czerwona kontrolka na przełaczniku to na pewno jest O.K Jak chodzi o zapalanie się przedniej...
Przerabiałem to w Leonie te same zamki. Padł mikrostyk znajduje się on w zamku w drzwiach niestety zła wiadomość zrobienie mikrostyku trudne, lepiej kupić cały zamek. Nowy jest na gwarancji. Niestety trzeba będzie zdjąć tapicerkę z drzwi zdjąć panel po odpięciu zacisku szyby. Odpiąć zacisk zamka od panelu ,wykręcić śruby zamka cylinderek odpiąć linki...
Padł mikrostyk w zamku klapy -częsta usterka w G4 Dodano po 5 Wszystko masz tutaj: [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph...
Auto nie posiada zamka centralnego. Czy w tym zamku mechanicznym znajduje się jakiś mikrostyk do sterowania oświetleniem? Czy można go wymienić?
Odkrec wszystkie sruby na klucz 10mm naokolo blachu .Nastepnie odepnij mocowania wiazki od blachy. Pozniej pod dwoma okraglymi zaslepkami znajduja sie sruby mocujace szybe-odkrec je kluczem 10 na patyku i wyciagnij szybe z drzwi. Linka otwierania zostaje przy zamku ,przeloz ja przez otwor w blasze. Odepnij wtyczke od zamka. Cala robota to 5-7 minut....
domel45 , problem lezy w jednyych lub obydwu drzwiach i jest to mikrostyk w zamku który odpowiada za wysterowanie zamka . przewód czarno pomaranczowy i czarno zielony to impulsy sterujace które lecą do GEM . przetnij ten przewód czarno pomaranczowy w którychs drzwiach i zobaczysz które są uszkodzone. wystarczy niewielki sygnał masy a zamki się steruja...
W VW T5 wersja Transporter Kombi (przedłużany), mam problem z lampką tylną sufitową - w przestrzeni bagażnika. Nie zapala się ona po otwarciu drzwi - ani bocznych, ani tylnej klapy. Po otwarciu jakiegokolwiek z bocznych drzwi zapala się lampka przednia oraz środkowa, tylna bez reakcji. Po otwarciu klapy tylnej nie zapala się żadna z lampek. Po włączeniu...
jak masz możliwość to podłącz vag-a to dowiesz się czy wszystko jest w porządku z elektroniką. U mnie jak padł switch to drzwi można było otwierać tylko od środka, natomiast od zewnątrz dopiero po opukaniu (u innych spotykany był również problem z otwieraniem od środka). Być może u ciebie ktoś już grzebał w zamku i coś się posypało. Jednakże z uwagi,...
Może ktoś potwierdzić - mikrostyk w zamku, albo wiązka w przelotce do klapy.
Też tak mialem. Wymieniłem siłownik w zamku i to jest zrobione i dziala. Zostało oświetlenie bagażnika. W gnieździe żarówki prąd jest ale nie dochodzi masa. Doczytałem że chodzi o mikrostyk czy też mikroswich. Jednak nie wiem gdzie się znajduje czy w mechanizmie zamka czy przy ryglu i nie wiem jak wygląda aby go odnależć. Moze ktoś coś jakieś zdjecia......
Ponawiam prośbę o pomoc. W dalszym ciągu nie wiem skąd pobór prądu na każdych drzwiach.Przekopałem instalacje i drzwi,w jednym zamku wymieniłem mikrostyk i nic.Zastanawia mnie dlaczego po włączeniu zapłonu zamki dostają dwa impulsy do otwarcia, a potem jeszcze takie impulsy podczas jazdy.Zauważyłem że zamykając auto z pilota zamki zamykają się po drugim...
Witam od około roku mam popsuty mikrostyk w zamku od kierowcy. Ci co się znają wiedzą jakie są wtedy objawy. Central działał z pilota normalnie, z kluczyka też. Chodzi mi o to że zamykały i otwierały się wszystkie drzwi. Problem polega na tym że przestał mi działać centralny zamek z pilota. Baterię wymieniłem na nową i sprawdziłem bezpieczniki. Posiadam...
Problem z centralnym zamkiem w/w auta. Nie mogę zaadoptować żadnego kluczyka - pilota (soft VAG COM) i inne metody programowania nie pomagają. Drzwi zamykam kluczykiem w zamku kierowcy. Wszystko się zamyka, działa opuszczanie i zamykanie szyb, ale brak mrugnięcia kierunkowskazów, które sygnalizują zamknięcie drzwi. Ostatnio podłączyłem się VAG COM i...
najpierwszprawdz czy dochodzą impulsy do wtyki zamka (mogą przełamać się przewody w przepuście drzwiowym lub zaśniedzieć wtyki łączące w słupku) jeżeli impulsy dochodzą to problem tkwi w samych siłownikach w zamku wysiada mikrostyk przełączający stan rygla i podający zasilanie na silnik zamka
Mniej więcej od tego samego czasu nie działa sygnał, który sygnalizował podczas opuszczania samochodu, iż zostały w nim włączone światła Ma to coś wspólnego, mikrostyk w zamku lub wiązka. Poszukaj na forum jest sporo informacji. Podobnie jest w większości VW z tego rocznika. Dodano po 41 Zasięg pilota, to już nieco inna sprawa!
Pierwsze nie napisałeś czy działało wcześniej, może nie jest podłączone. Może być uszkodzony mikrostyk w zamku master. Mastery są dwa lub jeden. Mikrostyki pozostają w pozycji zamknięcie i nic nie da impuls z alarmu.A mechanicznie go zamkniesz bo fizycznie wymuszasz przusnięcie siłownika mastera. Dalej mogą być połamane kable w drzwiach na zgięci skręciły...
Witam mam problem z fabrycznym alarmem w golfie 3,alarm czasami się samoczynnie włącza,sprawdzałem czujniki klapy przedniej i tylnej,nie chcem rozbierać drzwi bocznych ani rozkopywać centralki,czy jest możliwosć manipulacji przy kabelkach które idą do drzwi w wiązce,podobno jest w zamku mikrostyk który odpowiada za uzbrojenie alarmu przy przekręcaniu...
Nagle z dnia na dzień przestała mi działać lampka oświetlenia bagażnika w VW Jetta r. 2008. Sprawdziłem krańcówkę dohcodzącą do zamka i zmostkowałem wtyki i lamka nie świeci, podobnie jak kontrolka otwartej klapy na desce rozdzielczej. Zamek jest ok. Odłączyłem go i sprawdziłem. Przy zamkniętym zamku na mierniku pokazuje że jest przerwa, przy otwartym...
Z Twoich opisów wynika że problem masz na liniach sygnałowych a nie wykonawczych stąd wyciąganie bezpieczników i przekaźników nic nie daje. Obawiam się że pobór prądu w Twoim aucie spowodowany jest brakiem całkowitego uśpienia a to zazwyczaj spowodowane jest nie odmeldowaniem się któregoś mikrostyku w zamkach. Możliwe że właśnie w zamku tylnej klapy...
mikrowyłącznik zamku microswitche zamku mikrostyki zamku
zasilacz przegrzanie pralka whirlpool komutator silnik honda civic bezpieczniki
xiaomi robot vacuum perpetuum mobile
Różnice w pierścieniach czujnika wału VW Crafter 2.5 TDI Optymalny punkt pracy EL34 w układzie SE