Już w Clio 3, czujnik otwarcia drzwi był zintegrowany wewnątrz zamka drzwi.
Zgadza się ale to do jazdy dziennej światła i jest z nimi ok wyłączają się jak wyłączę zapłon Chodzi mi o zwykle światła jak przekrece przełącznikiem Wcześniej pipczalo że mam włączone ale jak pisałem padł mikrostyk zamka drzwi Auto nie widzi otwartych drzwi I chciałbym zamontować jakiś przypominacz Dziękuję
Można kupić sam mikrostyk, ja jeszcze decyzji nie podjąłem co kupię bo i tak teraz nic nie zrobię, garażu nie mam więc muszę czekać na cieplejsze dni. https://allegro.pl/oferta/mikrostyk-zamk...
A sam moduł otwierałeś? znaczy wyjmowałeś z obudowy ,czy tylko wypinasz samą wtyczkę. Może zawilgocony w środku? Objaw taki jak by faktycznie mikrostyk od centralnego zamka w drzwiach kierowcy.
Po otwarciu tych tylnych drzwi zaświeca się światło w podsufitce? Jeśli nie to masz odpowiedź. Za sygnał czy drzwi są otwarte odpowiada inny mikrostyk niż za pozycje zamka.
To znaczy jak drugie zdjęcie robisz zwarcia i działa otwiera/zamyka to masz uszkodzone mikrostyki wkładki zamka drzwi. Nie rozumiem pierwszego zdjęcia i objaśnienia jak wyżej, układ pneumatyczny jest jeden na wszystkie dziw i zamki, nie ma możliwości by otwierał tylko od pasażera, w takich przypadkach albo jest nieszczelność układu albo zła konfiguracja...
Pewnie mikrostyk w zamku kierowcy . NIe widzi zamkniętych drzwi kierowcy.Teoretycznie.
Witam. Mam ibize 6l 2008 1.4 bxw. W nim akumulator fireball 430A 45Ah. Akumulator testowany Autool BT360 i wskazuje, że akumulator jest dobrej kondycji, prąd rozruchowy wskazuje nawet na wyzszy niż ten który podany na etykiecie. Ładowałem go Ctekiem i zwykłym prostownikiem transformatorowym. Mierzony pobór prądu po zdjęciu klemy, po kilkudziesięciu...
Po otwarciu tylko centralnego zamka z kluczyka , czy otwarciu drzwi? Jest możliwość zrobienia tego podświetlenia tak żeby działało jak z przodu? Może jakiś w zamku mikro styk sygnalizuje (podaję napięcie) po otwarciu drzwi? 1. Działa po otwarciu drzwi 2. Oczywiście, nie pamiętam dokładnie, ale musisz mieć stały plus, masa do lampki właśnie z zamka...
Dokładnie jak napisał kolega johnny833 . Dodatkowo problemem mogą być jeszcze zimne luty pinów na płytce zamka. Najbardziej znany objaw niewykrywania otwartych drzwi przez wadliwy mikrostyk lub jego instalację, to brak oświetlenia automatycznego w podsufitówce.
Ale to jak będzie zepsuty mikrostyk od zamka drzwi kierowcy to drzwi od tylnych za kierowcą też nie będzie działać oświetlenie? I to też jest odpowiedzialne za otwieranie klapy bagażnika?
Chodzi mi o mikrostyk w drzwiach. Czy jest mozliwosc podania zasilania na ktorys przewod aby sprawdzic czy mikrostyk dziala?? W zamkach drzwi są trzy mikrostyki i żaden z nich nie dostaje zasilania, podają sygnały masowe do modułu sterującego przy silniku szyby. Krańcówki w drzwiach możesz sprawdzić VAGiem. Piszesz, że szyby działają z panelu w drzwiach...
Witam! czy ktoś wie może gdzie można zakupić lub jaki jest symbol mikrostyków które najsprawniej jest wymieniać zamiast zużytych mikrostyków montowanych w zamkach vw 1996-2006r. ?? Chodzi mi o tym styk na kablach odpowiedzialny za informację o otwartych drzwiach. (zewnętrzny, nie te w kasecie). Pozdrawiam!
arta prawdopodobnie masz uszkodzony zamek w tych drzwiach a dokładnie mikrostyk
Ja bym szukał w tym co było robione. Czyli w module komfortu. Zły moduł, zła jego konfiguracja może powodować jego problemy. Jeżeli jest problem tylko z jednymi drzwiami, to mógł ulec uszkodzeniu zamek drzwi powodujących problem.
W pasacie masz uszkodzony zamek. Mikrostyk w zamku konkretnie
Jest kilka możliwości. Podczas ponownego podłączania kostki mógł się zagiąć jakiś pin lub coś nie łączyć w tej kostce. No i co by było nieszczęśliwym zbiegiem okoliczności, akurat podczas tej naprawy mógł się przełamać jakiś przewód w gumowej przelotce drzwi lub uszkodzić krańcówka zamka(mikrostyk).
W drzwiach kierowcy,bagażnika i czasem pasażera jest montowana tzw:MATKA,czyli mikrostyk w wewnętrznej części zamka i on zwłaszcza nawala z powodu zużycia.Trzeba rozbroić drzwi i go sprawdzić a jak uszkodzony to wymienić.Nieraz jest to trudne zadanie a jak ktoś tego nie robił to tym bardziej.Dobrym rozwiązaniem i tanim jest założenie sterownika do zamka...
Nie wiem jak tam jest zbudowany zamek w drzwiach kierowcy, ale muszą być wewnętrzne lub zewnętrzne mikrostyki uruchamiane mechanicznie kluczykiem w zamku drzwi. Powinno zamknąć się całe auto, bo zamykający się "zamek" w drzwiach kierowcy wysteruje mikrostyk w zamku i będzie taki sam efekt jak przekręcenie kluczyka w drzwiach kierowcy. Można też wykorzystać...
Mikrostyki drzwi, czyli ogólnie zamki - tam trzeba sie pochylić -to jest typowa usterka Golfów, Passatów itd
Kolego naj prawdopodobnie masz uszkodzony zamek a dokładnie mikrostyk w nim Można próbować naprawiać bądź wymienić
No może być tam wiele czynników, na przykład uszkodzona krańcówka (mikrostyk) zamka ten który wykrywa otwarcie drzwi. Dalej to zimne luty na płytce drukowanej w zamku, lub przełamane przewody w gumowej przelotce między karoserią a drzwiami.
Czyzby tak jak w MANach jest , przy cylinderku kluczyka ,"mikrostyk" ktory czesto ulega awarii i zwiera styki kiedy mu sie spodoba :) .
Masz uszkodzony zamek w drzwiach - klasyka marki - padł mikrostyk. Wymień zamek i problem zginie.
Tak, może sygnalizować przepalenie żarówki. Możliwe przyczyny to załamanie przewodów, wadliwe mikrostyki, przepalona ścieżka lub zimne luty na płytce w zamku. Trzeba by posprawdzać przewody, jak w porządku do rozbiórka zamka. Można by jeszcze sprawdzić ten zamek czy nie chodzi zbyt ciężko i czy odbija do końca. Prysnąć jakimś lubrykantem i rozruszać...
Nie ma możliwości . Bo nawet nie rozbieralem silniczka tylko wymienialem zewnetrzny mikrostyk.
http://www.taligentx.com/passat/maintena... przeczytaj też dokładnie to zanim zaczniesz rozbierać drzwi http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1...
Uszkodzone mikrostyki w zamkach drzwi.
Dodam że podpiąłem zamek Odłącz wtyczkę z feralnego zamka drzwi i odczytaj błędy, skasuj je i wykonaj testy instalacji c.z. .
bardzo często też mikrostyki w zamku.
rozbierz zamek i zobacz, mikrostyki są w zamku.
Trzeba założyć diody separujące pomiędzy istniejącym automatem światła a krańcówką (lub krańcówkami). Takie diody można wpiąć w przewód dochodzący od tego "automatu" do krańcówek, najlepiej tuż przed krańcówką. Wtedy będzie można bez problemu do krańcówek podłączyć przekażnik, a nawet bezpośrednio dodatkowe żarówki podłączone jednym końcem do +12V....
Temat rozwiązany. Problemem był mikrostyk w tylnich drzwiach, wyszło w programie, dzięki za nakierowanie jak sprawdzić. Wyjęcie zamka z tych drzwi to niezła katorga. Sam mikrostyk sprawny (poza zerwaną białą gumą osłaniającą) ale był wygięty i zablokowany. Poprawiłem wszystko, przeczyściłem i działa.
Jeżeli będzie błąd któregokolwiek zamka w drzwiach to centralny zamek nie zadziała prawidłowo. Baterii na razie bym nie wymieniał bo uważam że nie trzeba. Do sprawdzenia zamki w VCDS - każdy z osobna pokazuje stan mikrostyków , a krańcówki potwierdzające zamknięcie drzwi łatwo sprawdzić : kluczyk do stacyjki, włączyć zapłon, a potem kolejno otwieramy...
Zacznij od tego czy nie widzi otwartych drzwi lub klapy bo się nie zamknie sprawdź mikrostyki w zamkach i przewody w gumie zwłaszcza lewych drzwi
Uszkodzony zamek(siłownik) w przednich drzwiach. Sprawdź które przednie drzwi się nie otwierają, ewentualnie mikrostyki w zamkach drzwi przednich.
Maty grzewcze (ciągłość obwodu, rezystancja) jak i napięcie we wtyczce do sprawdzenia multimetrem. Co do kontrolki otwarcia drzwi - mikrostyki w zamku lub zimne luty na płytce elektrycznej zamka.
Zamek klapy podobnie jak od drzwi, składa się z części mechanicznej i elektrycznej. Natomiast część elektryczna to tylko silniczek i dwa mikrostyki, jeden daje sygnał o otwarciu do modułu komfortu a drugi zaświeca lampkę bagażnika. W podwójne ryglowanie tego zamka, to za bardzo nie chcę mi się wierzyć. https://obrazki.elektroda.pl/6359714200_...
Ooo! To dużo łatwiejszy system niż w tych późniejszych o systemie elektrycznym z wieloma mikrostykami, pompka pneumatyczna pochodzi nawet od mojego Golfa (1H0...) tak więc i system jest ten sam. Jest tam praktycznie jeden mikrostyk, dostęp lepszy niż w nowszych. Jeśli usterka jest ZAWSZE taka sama - raczej mikrostyk, jest też możliwość uszkodzeń kabelków...
Witam. Posiadam następujący problem. Podczas jazdy zaczął pokazywać mi na fisie drzwi otwarte. Migniecia bądź świeci. Rozebralem zamek mikrostyk jest ok, płytka w środku ok. Wszystkie 4 krancowki na płytce maja przejście do gniazda i również działają. Problem polega na tym iż po zamknieciu drzwi wciskając mikrostyk na blacie zero reakcji. Dopiero jak...
Możliwe przyczyny: 1️⃣ Mikrostyk w zamku drzwi – zużyty lub uszkodzony, może powodować błędne sygnały do modułu komfortu. 2️⃣ Moduł komfortu (komfortsteuergerät) – może mieć zimne luty lub uszkodzone przewody. 3️⃣ Uszkodzona wiązka elektryczna – szczególnie w przelotce między drzwiami a karoserią (częste pęknięcia kabli). 4️⃣ Zwarcie w instalacji –...
jeżeli jest to seryjnie montowany zamek opla problem polega na przypalonych mikrostykach wewnątrz napędu silnika. Rozpoznasz to rozbierając zespół napędowy zamka centralnego zobaczysz czarną kostkę z trzema wyjściami. Należy kupić lub wyczyścić styki tej częsci i wszystko będzie działać. Koszt nowego przekaźnika w sklepie elektronicznym to jest zaledwie...
czasem lubi zawiesić się mikrostyk w zamku , trzeba rozebrac drzwi wyjąć zamek i sprawdzić .
Jak można testować te mikro włączniki bez wymontowywania zamków przednich drzwi? Wypiąłem wtyczkę wiązki drzwi przednich lewych i prawych. Sprawdziłem omomierzem obwody zamka piny 6-4 i 6-8 przełączając kluczykiem zamknij-otwórz. Uszkodzone mikro wyłączniki. Odciąłem przewody od modułu komfortu 1/13 (otwórz) i 1/16 (zamknij). Podałem impuls "masy -...
Może to być kilka rzeczy. Na przykład załamane przewody w gumowej przelotce drzwi, bądź uszkodzony mikrostyk zamka. Czasem pojawiały się zimne luty czy też przepalone ścieżki na płytce w zamku. A nawet niedosmarowany mechanizm zamka potrafi raz docisnąć mikrostyk a raz nie, co może powodować opisane objawy.
tu masz opis z fotkami jak się do tego zabrać : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1... a faktycznie jest to wina zerwanych lutów wewnątrz zamka jak również prawdopodobnie wyrytej bruzdy w mimośrodzie sterującym zewnętrznym mikrostyku odpowiedzialnym za włączanie wewnętrznego oświetlenia, światełka ostrzegawczego u dołu drzwi, diody przy...
Do rozebrania zamek drzwi i sprawdzenie działania mechanizmu oraz mikrostyków.
W tylnych zamkach są po 2 mikrostyki i 1 mikrostyk od zapalania lampki sygnalizacja otwartych drzwi. W przednich drzwiach są po cztery mikrostyki. Na razie chciałem naprawić tylny zamek. W sumie jednak załątwie sobie zamek i podmienię i zobaczę co się będzie dziać.
W zamku masz mikrostyki. Podłącz tą górę od zamka do kostki w drzwiach, naciśnij mikrostyk jeden jak i drugi i zobacz co się dzieje. Wtedy będziesz miał czarno na białym gdzie się wpiąć z sterownikiem. Sterownika zamka nie podpinany pod silniczek, lecz pod mikrostyk.
Znalazłem jeden z nielicznych schematów do C4 które posiadam i jest to akurat centralny zamek. Wydaje mi się, że może być przydatny.
chodzi o ten na zewnątrz zamka drzwi - jeśli mikrostyk jest sprawny to wyryła się bruzda w mimośrodzie, który steruje bolcem mikrostyku.
czemu zamek centralny nie reaguje na wysyłane sygnały pomimo świecenia kontroli? Uszkodzony jest któryś zamek - konkretnie mikrostyk. Bądź trzeba naprawić wiązkę w drzwiach kierowcy.
Do sprawdzenia krańcówki drzwi (kierowcy!!!), przewody pomiędzy drzwiami, zamki oraz mikrowyłączniki w nich. Przecież za krańcówki w drzwiach robią tu mikrostyki w zamkach.
(..) mikrostyki sa dwa od kontroli położenia rygielka a trzeci jest wyłącznie do lampki w drzwiach(...) Dla ścisłości to mikrostyków jest 5
Mikrostyki w tylnych zamkach,kable-kostki drzwi-słupek.
Problemem zablokowanych drzwi lewy tył był uszkodzony moduł wraz silniczkiem od podnoszenia szyb. Trzeba było włamać się do drzwi i otworzyć drzwi na krótko, ponieważ włączona była opcja safety lock z podwójnym ryglowaniem drzwi. Oprócz tego wymienić trzeba było zamek drzwi przednich lewych bo był uszkodzony mikrostyk przez co nie pokazywały drzwi pozycji...
Sprawdziłem wiązkę przewodów w przelotce drzwi, zewnętrznie wygląda ok., czy zamawiać siłownik/silnik centralnego zamka, czy też jak wskazują na innych forach czasami pomaga przelutowanie "zimnych lutów". Jeżeli przewody zostały wyeliminowane, to błędy powodowane przeważnie są następującymi usterkami: wspomniane już zimne luty, uszkodzenia mikrostyków...
Zamek w drzwiach a konkretnie mikrostyk w nim umarł
Witam . wiem że temat był wiele razy poruszany . Mianowicie przestał mi działać centralny zamek. po rozebraniu drzwi i zamka okazało sie że mikrostyk jest cały rozsypany. I tu pytanie nie można by go zastąpić inaczej np czujnikiem zbliżeniowym odrotnego działania firmy balluf??
Witam mam problem z centralnym zamkiem z drzwi kierowcy po przekręceniu kluczyka otwierają się tylko drzwi kierowcy wymieniałem mikrostyk i nic to nie dało , dodam że z gdy otwieram zamkiem w bagażniku otwierają się jak i zamykają wszystkie nie posiadam pilota
Czyli najlepiej w tych tylnich drzwiach wymienić zamek lub sprawdzić kable może już są rdzą zalane.Bo jak mówił to musiał wymienić moduł komfortu sprawdzał kable otwierał drzwi od pasaże, kierowcy a i tak do końca nie zrobił tylko skasował mnie nieźle.I szukałem na YouTube tematu parę osób mówiło że przyczyna w mikrostykach na zamkach że przez to drzwi...
Jak mikrostytyki ok, to sprawdź przewody w drzwiach, albo złącze drzwi.
Pozdrawiam Uszkodzenie mikrostyku w zamku w grupie VW jest dosyć powszechne. Moja rada- wymiana zamka ; wymiana mikrostyku jest dość skomplikowana wymaga dem zamka z drzwi i pytanie gdzie taki mikrostyk zdobyć. Rada- sprawdź czy nie jest przerwany przewód odpowiedzialny za zapalanie lampki na przejsciu miedzy drzwiami a słupkiem "A" nadwozia lub czy...
W vw w silniczku jest sterownik. Ominąłeś go i dlatego nie działa. Nie ma sygnału z zamka, bo on trafia do silniczka i dalej. We wtyczce od zamka masz 6 albo 8 pinów od sterowania zamkiem, mikrostyków i oświetlenia wnętrza. Znajdź dwa od zamykania i otwierania kluczykiem.
Uszkodzony zamek, dokładnie mikrostyk. Trzeba go wymienić. Ale sa się to zrobić bez wyciągania zamka, jest taki inny patent na to.
Czyli wskazuje na to że któryś mikrostyk w drzwiach jest zwalony. Żeby nie rozbierać wszystkiego w drzwiach potrzebuję znać kolory kabli w drzwiach które idą do tego zamka chciałbym to zmostkować na próbę i sprawdzić czy działa zamykanie. Mowa o drzwiach kierowcy Które kolory kabelków odpowiadają za mikrostyk drzwi otwarte zamknięte?
nie chciał bys zeby to była sprawa wody, bo nie wiesz chyba co się dzieje z elektroniką po kontakcie z nią , raczej siada zamek / styki
Sprawdz wiazke w peszlu miedzy slupkiem i drzwiami, mikrostyki w zamkach, wtyczke w sterowniku drzwiowym. Jakies bledy w ster 09 ??
Oświetlenie wnętrza i lampka w drzwiach zapalają się prawidłowo po otwarciu drzwi ? Może mikrostyk w zamku jest walnięty.
Jak przewody w przelotce ok to sprawdź zamek strona kierowcy. Najpewniej on szaleje a raczej któryś mikrostyk w nim. I przez to moduł widzi że kluczyk jest w pozycji na otwieranie. Przez co otwiera wszystkie drzwi i okna.
Nie zawsze to pomaga ,nieraz wyciera się ten plastik na ryglu zamka i nie dociska mikrostyku,wtedy trzeba przesunąć mikrostyk .
Uszkodzone mikrostyki w zamkach, bądź założone nieodpowiednie.
Sprawdzić przewody w gumowej przelotce drzwi. Jak okażą się całe, to naprawa lub wymiana zamka. Typowe ich usterki to: zimne luty, zabrudzone komutatory silniczków, zużyte szczotki węglowe tychże silniczków, no i uszkodzenia mikrostyków.
pozdrawiam Uszkodzony mikrostyk w zamku drzwi to normalka.Sprawdź jak treaguje lampka wnętrza na otwarcie drzwi pasażera
Podlacz pod diagnostykę VAG w kanale 46 powie Ci co się dzieje z zamkami....Po otwarciu drzwi zapalają się kopertówki w otwartych drzwiach?Przy włączonych światłach jak otwierasz drzwi kierowcy działa brzęczyk w zegarach?DeadLock działa ?-po zamknięciu miga dioda na „dzyndzlu”? Dodano po 5 [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph...
Urwał się przewód w drzwiach kierowcy albo mikrostyk w zamku drzwi.
Uszanowanie, jestem zmuszony zastosować w moim aucie VW Caddy uniwersalny sterownik centralnego ponieważ dokładam takowy zamek (zmiana zamków w drzwiach i bagażniku). Z drzwiami nie będzie problemów natomiast zamek klapy zastosowalem z VW tourana zwalniany silnikiem elektrycznym oraz klamkę z mikrostykiem z VW Sharan. Potrzebuje sposobu na to by po...
Mikro styk można wymienić jest na spodzie zamka ,po zdjęciu blaszki zabezpieczającej przewody wchodzą do siłownika. Czwarte zdjęcie. Są dostępne na allegro. https://www.google.pl/search?q=seat+tole...
Problemem zablokowanych drzwi lewy tył był uszkodzony moduł wraz silniczkiem od podnoszenia szyb. Trzeba było włamać się do drzwi i otworzyć drzwi na krótko, ponieważ włączona była opcja safety lock z podwójnym ryglowaniem drzwi. Oprócz tego wymienić trzeba było zamek drzwi przednich lewych bo był uszkodzony mikrostyk przez co nie pokazywały drzwi pozycji...
Prawdopodobnie zamek w przednich drzwiach, a dokładnie jego mikrostyki.
Masz problem z zewnętrznym mikrostykiem zamka drzwi kierowcy tzw. "krańcówką" - znajduje się na ostatniej fotce w tym temacie : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... na ww. fotce widać pomiędzy tym mikrostykiem a mimośrodem nim sterującym zaznaczony na kolor żółty profil sprężystej blaszki, którą trzeba włożyć pomiędzy mikrostyk a mimośród...
Witam, musisz sprawdzić czy masz orginalny CZ czy uniwersalny, uszkodzony masz styk w siłowiku od strony pawarzera, powinno ci dochodzić do niego pięć przewodów, dwa to zasilanie silnika, następny to masa a dwa pozostałe po połączeniu z masą ( albo jeden dołanczasz do masy albo drugi, nigdy razem, za to odpowiedzialny jest mikrostyk, który prawdopodobnie...
Mam Fabię 2 praktycznie te same bebechy ma co Roomster i również mam poraz kolejny uszkodzony zamek w klapie i jedynie na co wpływa to na kontrolkę, że są drzwi otwarte, a tak wszystko działa. Możesz spróbować odłączyć mikrostyk w klapie
masz mikrostyk uszkodzony, kaseta zamka rozbieralna , mikrostyk taki sam jak w golfie
Brak sygnalizacji otwartych drzwi zazwyczaj powoduje zaśniedziały mikrostyk przy zamku (ten z boku, z dwoma przewodami), natomiast brak sterowania resztą drzwi powoduje zaśniedziały jeden z mikrostyków wewnątrz zamka. Podsumowując, najlepiej rozebrać i powymieniać wadliwe mikrostyki, albo kupić pewny zamek. Centralkę tą przy silniku podnośnika zostawiłbym...
Tak klapa się zamyka razem z drzwiami. Lampka nie świeci bo w mikrostyku pourywane są piny i jest odłączony.
Przerabiałem to w Leonie te same zamki. Padł mikrostyk znajduje się on w zamku w drzwiach niestety zła wiadomość zrobienie mikrostyku trudne, lepiej kupić cały zamek. Nowy jest na gwarancji. Niestety trzeba będzie zdjąć tapicerkę z drzwi zdjąć panel po odpięciu zacisku szyby. Odpiąć zacisk zamka od panelu ,wykręcić śruby zamka cylinderek odpiąć linki...
co to jest wspólna linia na schemacie To "masa" lub "+12V" wzależności od tego w jakim typie samochodu montujesz centralkę. brak siłownika po stronie kierowcy Zamontuj siłownik i podłącz tylko do tego dołożonego siłownika wg. schematu drugiego "dla pojazdów bez siłownika sterującego". Pozostałe drzwi będą zamykane/otwierane za pomocą fabrycznego zamka...
Do przeglądnięcia siłowniki (ich środek) we wnętrzu drzwi lub przewody w miejscu przejścia karoseria-drzwi. Prawdopodobnie wewnątrz któregoś nie kontaktuje mikrostyk odpowiedzialny za "informację" podawaną do sterownika o zamknięciu/otwarciu zamka i sterownik usiłuje ponownie domknąć lub otworzyć zamki.
Odczyt błędów z VCDS, lub innego testera by się przydał. Po za tym, to trzeba sprawdzić przewody w gumowych przelotkach drzwi. Jak będą całe, to pozostanie kwestia zamków. Czyli ewentualne zimne luty na płytce zamka, czy wytarte mikrostyki.
Powodem braku oświetlenia był mikrostyk w zamku drzwi kierowcy.
(...) znego oraz akumulator na nowy więc to mamy ok. Przełącznik świateł w konsoli sprawdzony sprawny, bez niego dzieje się to samo. Licznik wykluczam bo na nim akurat nic się nie podswietla po zamknięciu auta, on działa prawidłowo. (at)ElektrodaBot https://obrazki.elektroda.pl/2087095600_... Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik...
Przewody w gumowych przelotkach tych drzwi oraz klapy były już sprawdzane? Trzeba wykluczyć ich przerwanie na początek. W drzwiach może to być również problem z mikrostykiem zamka, bądź sama żarówka.
Skoro zamek zamkniety, to wciśnięty mikrostyk i daje sygnał na elektronikę, że wszystko ok. Odblokuj zamek i wróci wszystko do normy.
Jakieś błedy pojawiły się w elektyce? Bo mogłyby naprowadzić na winę zamka. Na wszelki wypadek można sprawdzić przewody w gumowej przelotce drzwi, chodzi o przerwanie czy przetarcia izolacji. Ale prawdopodobnie problemem będzie mikrostyk zamka, lub zimny lut na jego płytce. Można się pokusić o naprawę, albo łatwiejsza opcja wymiana na nowy zamek.
Pokaż zdjęcie mikrostyku który kupisz w elektronicznym.
Kracowka zamka odpowiada za włączanie oświetlenia drzwi pewnie siada w niej mikrostyk. Ewentualnie przelotka drzwi.
Może mikrostyk w zamku.Próbowałeś w drugich drzwiach?A pilot masz?
Mikrostyk w zamku.
Witam, Zmywarka po zamknięciu drzwi raz startowała, raz nie. Pomagało otworzenie i ponowne zamknięcie drzwi. W końcu doszło do sytuacji, że w ogóle nie chciała wystartować. Oszukanie zamknięcia w postaci śrubokręta (otwarte drzwiczki i ręcznie sprawdzałem czy chodzi zamek) powodowały, że zmywarka zaczynała cykl mycia. Podejrzenie na mikrostyk w zamku...
mikrostyk zamka mikrostyk zamka drzwi skoda mikrostyk drzwi
monter elektronik st500dm002 1bd142 piece ekogroszek ustawienia
pasta lutownicza pasta lutownicza
Rozmiar łożyska korbowego w Oleo-Mac 937 Łożyska wału korbowego w Oleo-Mac 937: 6201