Już w Clio 3, czujnik otwarcia drzwi był zintegrowany wewnątrz zamka drzwi.
Zgadza się ale to do jazdy dziennej światła i jest z nimi ok wyłączają się jak wyłączę zapłon Chodzi mi o zwykle światła jak przekrece przełącznikiem Wcześniej pipczalo że mam włączone ale jak pisałem padł mikrostyk zamka drzwi Auto nie widzi otwartych drzwi I chciałbym zamontować jakiś przypominacz Dziękuję
Można kupić sam mikrostyk, ja jeszcze decyzji nie podjąłem co kupię bo i tak teraz nic nie zrobię, garażu nie mam więc muszę czekać na cieplejsze dni. https://allegro.pl/oferta/mikrostyk-zamk...
czyżby wymiana zamka? Tak! Wytarty mikrostyk w zamku drzwi kierowcy.
A sam moduł otwierałeś? znaczy wyjmowałeś z obudowy ,czy tylko wypinasz samą wtyczkę. Może zawilgocony w środku? Objaw taki jak by faktycznie mikrostyk od centralnego zamka w drzwiach kierowcy.
Po otwarciu tych tylnych drzwi zaświeca się światło w podsufitce? Jeśli nie to masz odpowiedź. Za sygnał czy drzwi są otwarte odpowiada inny mikrostyk niż za pozycje zamka.
To znaczy jak drugie zdjęcie robisz zwarcia i działa otwiera/zamyka to masz uszkodzone mikrostyki wkładki zamka drzwi. Nie rozumiem pierwszego zdjęcia i objaśnienia jak wyżej, układ pneumatyczny jest jeden na wszystkie dziw i zamki, nie ma możliwości by otwierał tylko od pasażera, w takich przypadkach albo jest nieszczelność układu albo zła konfiguracja...
Pewnie mikrostyk w zamku kierowcy . NIe widzi zamkniętych drzwi kierowcy.Teoretycznie.
Witam. Mam ibize 6l 2008 1.4 bxw. W nim akumulator fireball 430A 45Ah. Akumulator testowany Autool BT360 i wskazuje, że akumulator jest dobrej kondycji, prąd rozruchowy wskazuje nawet na wyzszy niż ten który podany na etykiecie. Ładowałem go Ctekiem i zwykłym prostownikiem transformatorowym. Mierzony pobór prądu po zdjęciu klemy, po kilkudziesięciu...
Dokładnie jak napisał kolega johnny833 . Dodatkowo problemem mogą być jeszcze zimne luty pinów na płytce zamka. Najbardziej znany objaw niewykrywania otwartych drzwi przez wadliwy mikrostyk lub jego instalację, to brak oświetlenia automatycznego w podsufitówce.
Po otwarciu tylko centralnego zamka z kluczyka , czy otwarciu drzwi? Jest możliwość zrobienia tego podświetlenia tak żeby działało jak z przodu? Może jakiś w zamku mikro styk sygnalizuje (podaję napięcie) po otwarciu drzwi? 1. Działa po otwarciu drzwi 2. Oczywiście, nie pamiętam dokładnie, ale musisz mieć stały plus, masa do lampki właśnie z zamka...
Ale to jak będzie zepsuty mikrostyk od zamka drzwi kierowcy to drzwi od tylnych za kierowcą też nie będzie działać oświetlenie? I to też jest odpowiedzialne za otwieranie klapy bagażnika?
Witam! czy ktoś wie może gdzie można zakupić lub jaki jest symbol mikrostyków które najsprawniej jest wymieniać zamiast zużytych mikrostyków montowanych w zamkach vw 1996-2006r. ?? Chodzi mi o tym styk na kablach odpowiedzialny za informację o otwartych drzwiach. (zewnętrzny, nie te w kasecie). Pozdrawiam!
Chodzi mi o mikrostyk w drzwiach. Czy jest mozliwosc podania zasilania na ktorys przewod aby sprawdzic czy mikrostyk dziala?? W zamkach drzwi są trzy mikrostyki i żaden z nich nie dostaje zasilania, podają sygnały masowe do modułu sterującego przy silniku szyby. Krańcówki w drzwiach możesz sprawdzić VAGiem. Piszesz, że szyby działają z panelu w drzwiach...
arta prawdopodobnie masz uszkodzony zamek w tych drzwiach a dokładnie mikrostyk
Ja bym szukał w tym co było robione. Czyli w module komfortu. Zły moduł, zła jego konfiguracja może powodować jego problemy. Jeżeli jest problem tylko z jednymi drzwiami, to mógł ulec uszkodzeniu zamek drzwi powodujących problem.
W pasacie masz uszkodzony zamek. Mikrostyk w zamku konkretnie
Jest kilka możliwości. Podczas ponownego podłączania kostki mógł się zagiąć jakiś pin lub coś nie łączyć w tej kostce. No i co by było nieszczęśliwym zbiegiem okoliczności, akurat podczas tej naprawy mógł się przełamać jakiś przewód w gumowej przelotce drzwi lub uszkodzić krańcówka zamka(mikrostyk).
W drzwiach kierowcy,bagażnika i czasem pasażera jest montowana tzw:MATKA,czyli mikrostyk w wewnętrznej części zamka i on zwłaszcza nawala z powodu zużycia.Trzeba rozbroić drzwi i go sprawdzić a jak uszkodzony to wymienić.Nieraz jest to trudne zadanie a jak ktoś tego nie robił to tym bardziej.Dobrym rozwiązaniem i tanim jest założenie sterownika do zamka...
Nie wiem jak tam jest zbudowany zamek w drzwiach kierowcy, ale muszą być wewnętrzne lub zewnętrzne mikrostyki uruchamiane mechanicznie kluczykiem w zamku drzwi. Powinno zamknąć się całe auto, bo zamykający się "zamek" w drzwiach kierowcy wysteruje mikrostyk w zamku i będzie taki sam efekt jak przekręcenie kluczyka w drzwiach kierowcy. Można też wykorzystać...
Mikrostyki drzwi, czyli ogólnie zamki - tam trzeba sie pochylić -to jest typowa usterka Golfów, Passatów itd
Kolego naj prawdopodobnie masz uszkodzony zamek a dokładnie mikrostyk w nim Można próbować naprawiać bądź wymienić
Czyzby tak jak w MANach jest , przy cylinderku kluczyka ,"mikrostyk" ktory czesto ulega awarii i zwiera styki kiedy mu sie spodoba :) .
Masz uszkodzony zamek w drzwiach - klasyka marki - padł mikrostyk. Wymień zamek i problem zginie.
Tak, może sygnalizować przepalenie żarówki. Możliwe przyczyny to załamanie przewodów, wadliwe mikrostyki, przepalona ścieżka lub zimne luty na płytce w zamku. Trzeba by posprawdzać przewody, jak w porządku do rozbiórka zamka. Można by jeszcze sprawdzić ten zamek czy nie chodzi zbyt ciężko i czy odbija do końca. Prysnąć jakimś lubrykantem i rozruszać...
Nie ma możliwości . Bo nawet nie rozbieralem silniczka tylko wymienialem zewnetrzny mikrostyk.
http://www.taligentx.com/passat/maintena... przeczytaj też dokładnie to zanim zaczniesz rozbierać drzwi http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1...
Uszkodzone mikrostyki w zamkach drzwi.
bardzo często też mikrostyki w zamku.
Dodam że podpiąłem zamek Odłącz wtyczkę z feralnego zamka drzwi i odczytaj błędy, skasuj je i wykonaj testy instalacji c.z. .
No może być tam wiele czynników, na przykład uszkodzona krańcówka (mikrostyk) zamka ten który wykrywa otwarcie drzwi. Dalej to zimne luty na płytce drukowanej w zamku, lub przełamane przewody w gumowej przelotce między karoserią a drzwiami.
rozbierz zamek i zobacz, mikrostyki są w zamku.
Trzeba założyć diody separujące pomiędzy istniejącym automatem światła a krańcówką (lub krańcówkami). Takie diody można wpiąć w przewód dochodzący od tego "automatu" do krańcówek, najlepiej tuż przed krańcówką. Wtedy będzie można bez problemu do krańcówek podłączyć przekażnik, a nawet bezpośrednio dodatkowe żarówki podłączone jednym końcem do +12V....
Jeżeli będzie błąd któregokolwiek zamka w drzwiach to centralny zamek nie zadziała prawidłowo. Baterii na razie bym nie wymieniał bo uważam że nie trzeba. Do sprawdzenia zamki w VCDS - każdy z osobna pokazuje stan mikrostyków , a krańcówki potwierdzające zamknięcie drzwi łatwo sprawdzić : kluczyk do stacyjki, włączyć zapłon, a potem kolejno otwieramy...
Uszkodzony zamek(siłownik) w przednich drzwiach. Sprawdź które przednie drzwi się nie otwierają, ewentualnie mikrostyki w zamkach drzwi przednich.
Maty grzewcze (ciągłość obwodu, rezystancja) jak i napięcie we wtyczce do sprawdzenia multimetrem. Co do kontrolki otwarcia drzwi - mikrostyki w zamku lub zimne luty na płytce elektrycznej zamka.
Temat rozwiązany. Problemem był mikrostyk w tylnich drzwiach, wyszło w programie, dzięki za nakierowanie jak sprawdzić. Wyjęcie zamka z tych drzwi to niezła katorga. Sam mikrostyk sprawny (poza zerwaną białą gumą osłaniającą) ale był wygięty i zablokowany. Poprawiłem wszystko, przeczyściłem i działa.
Zacznij od tego czy nie widzi otwartych drzwi lub klapy bo się nie zamknie sprawdź mikrostyki w zamkach i przewody w gumie zwłaszcza lewych drzwi
Ooo! To dużo łatwiejszy system niż w tych późniejszych o systemie elektrycznym z wieloma mikrostykami, pompka pneumatyczna pochodzi nawet od mojego Golfa (1H0...) tak więc i system jest ten sam. Jest tam praktycznie jeden mikrostyk, dostęp lepszy niż w nowszych. Jeśli usterka jest ZAWSZE taka sama - raczej mikrostyk, jest też możliwość uszkodzeń kabelków...
Witam. Posiadam następujący problem. Podczas jazdy zaczął pokazywać mi na fisie drzwi otwarte. Migniecia bądź świeci. Rozebralem zamek mikrostyk jest ok, płytka w środku ok. Wszystkie 4 krancowki na płytce maja przejście do gniazda i również działają. Problem polega na tym iż po zamknieciu drzwi wciskając mikrostyk na blacie zero reakcji. Dopiero jak...
Zamek klapy podobnie jak od drzwi, składa się z części mechanicznej i elektrycznej. Natomiast część elektryczna to tylko silniczek i dwa mikrostyki, jeden daje sygnał o otwarciu do modułu komfortu a drugi zaświeca lampkę bagażnika. W podwójne ryglowanie tego zamka, to za bardzo nie chcę mi się wierzyć. https://obrazki.elektroda.pl/6359714200_...
jeżeli jest to seryjnie montowany zamek opla problem polega na przypalonych mikrostykach wewnątrz napędu silnika. Rozpoznasz to rozbierając zespół napędowy zamka centralnego zobaczysz czarną kostkę z trzema wyjściami. Należy kupić lub wyczyścić styki tej częsci i wszystko będzie działać. Koszt nowego przekaźnika w sklepie elektronicznym to jest zaledwie...
czasem lubi zawiesić się mikrostyk w zamku , trzeba rozebrac drzwi wyjąć zamek i sprawdzić .
W tylnych zamkach są po 2 mikrostyki i 1 mikrostyk od zapalania lampki sygnalizacja otwartych drzwi. W przednich drzwiach są po cztery mikrostyki. Na razie chciałem naprawić tylny zamek. W sumie jednak załątwie sobie zamek i podmienię i zobaczę co się będzie dziać.
Jak można testować te mikro włączniki bez wymontowywania zamków przednich drzwi? Wypiąłem wtyczkę wiązki drzwi przednich lewych i prawych. Sprawdziłem omomierzem obwody zamka piny 6-4 i 6-8 przełączając kluczykiem zamknij-otwórz. Uszkodzone mikro wyłączniki. Odciąłem przewody od modułu komfortu 1/13 (otwórz) i 1/16 (zamknij). Podałem impuls "masy -...
Możliwe przyczyny: 1️⃣ Mikrostyk w zamku drzwi – zużyty lub uszkodzony, może powodować błędne sygnały do modułu komfortu. 2️⃣ Moduł komfortu (komfortsteuergerät) – może mieć zimne luty lub uszkodzone przewody. 3️⃣ Uszkodzona wiązka elektryczna – szczególnie w przelotce między drzwiami a karoserią (częste pęknięcia kabli). 4️⃣ Zwarcie w instalacji –...
Może to być kilka rzeczy. Na przykład załamane przewody w gumowej przelotce drzwi, bądź uszkodzony mikrostyk zamka. Czasem pojawiały się zimne luty czy też przepalone ścieżki na płytce w zamku. A nawet niedosmarowany mechanizm zamka potrafi raz docisnąć mikrostyk a raz nie, co może powodować opisane objawy.
tu masz opis z fotkami jak się do tego zabrać : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1... a faktycznie jest to wina zerwanych lutów wewnątrz zamka jak również prawdopodobnie wyrytej bruzdy w mimośrodzie sterującym zewnętrznym mikrostyku odpowiedzialnym za włączanie wewnętrznego oświetlenia, światełka ostrzegawczego u dołu drzwi, diody przy...
Do rozebrania zamek drzwi i sprawdzenie działania mechanizmu oraz mikrostyków.
W zamku masz mikrostyki. Podłącz tą górę od zamka do kostki w drzwiach, naciśnij mikrostyk jeden jak i drugi i zobacz co się dzieje. Wtedy będziesz miał czarno na białym gdzie się wpiąć z sterownikiem. Sterownika zamka nie podpinany pod silniczek, lecz pod mikrostyk.
Znalazłem jeden z nielicznych schematów do C4 które posiadam i jest to akurat centralny zamek. Wydaje mi się, że może być przydatny.
chodzi o ten na zewnątrz zamka drzwi - jeśli mikrostyk jest sprawny to wyryła się bruzda w mimośrodzie, który steruje bolcem mikrostyku.
Do sprawdzenia krańcówki drzwi (kierowcy!!!), przewody pomiędzy drzwiami, zamki oraz mikrowyłączniki w nich. Przecież za krańcówki w drzwiach robią tu mikrostyki w zamkach.
(..) mikrostyki sa dwa od kontroli położenia rygielka a trzeci jest wyłącznie do lampki w drzwiach(...) Dla ścisłości to mikrostyków jest 5
Mikrostyki w tylnych zamkach,kable-kostki drzwi-słupek.
Zamek w drzwiach a konkretnie mikrostyk w nim umarł
Problemem zablokowanych drzwi lewy tył był uszkodzony moduł wraz silniczkiem od podnoszenia szyb. Trzeba było włamać się do drzwi i otworzyć drzwi na krótko, ponieważ włączona była opcja safety lock z podwójnym ryglowaniem drzwi. Oprócz tego wymienić trzeba było zamek drzwi przednich lewych bo był uszkodzony mikrostyk przez co nie pokazywały drzwi pozycji...
czemu zamek centralny nie reaguje na wysyłane sygnały pomimo świecenia kontroli? Uszkodzony jest któryś zamek - konkretnie mikrostyk. Bądź trzeba naprawić wiązkę w drzwiach kierowcy.
Sprawdziłem wiązkę przewodów w przelotce drzwi, zewnętrznie wygląda ok., czy zamawiać siłownik/silnik centralnego zamka, czy też jak wskazują na innych forach czasami pomaga przelutowanie "zimnych lutów". Jeżeli przewody zostały wyeliminowane, to błędy powodowane przeważnie są następującymi usterkami: wspomniane już zimne luty, uszkodzenia mikrostyków...
Witam . wiem że temat był wiele razy poruszany . Mianowicie przestał mi działać centralny zamek. po rozebraniu drzwi i zamka okazało sie że mikrostyk jest cały rozsypany. I tu pytanie nie można by go zastąpić inaczej np czujnikiem zbliżeniowym odrotnego działania firmy balluf??
Witam mam problem z centralnym zamkiem z drzwi kierowcy po przekręceniu kluczyka otwierają się tylko drzwi kierowcy wymieniałem mikrostyk i nic to nie dało , dodam że z gdy otwieram zamkiem w bagażniku otwierają się jak i zamykają wszystkie nie posiadam pilota
Czyli najlepiej w tych tylnich drzwiach wymienić zamek lub sprawdzić kable może już są rdzą zalane.Bo jak mówił to musiał wymienić moduł komfortu sprawdzał kable otwierał drzwi od pasaże, kierowcy a i tak do końca nie zrobił tylko skasował mnie nieźle.I szukałem na YouTube tematu parę osób mówiło że przyczyna w mikrostykach na zamkach że przez to drzwi...
Jak mikrostytyki ok, to sprawdź przewody w drzwiach, albo złącze drzwi.
Pozdrawiam Uszkodzenie mikrostyku w zamku w grupie VW jest dosyć powszechne. Moja rada- wymiana zamka ; wymiana mikrostyku jest dość skomplikowana wymaga dem zamka z drzwi i pytanie gdzie taki mikrostyk zdobyć. Rada- sprawdź czy nie jest przerwany przewód odpowiedzialny za zapalanie lampki na przejsciu miedzy drzwiami a słupkiem "A" nadwozia lub czy...
Uszkodzony zamek, dokładnie mikrostyk. Trzeba go wymienić. Ale sa się to zrobić bez wyciągania zamka, jest taki inny patent na to.
W vw w silniczku jest sterownik. Ominąłeś go i dlatego nie działa. Nie ma sygnału z zamka, bo on trafia do silniczka i dalej. We wtyczce od zamka masz 6 albo 8 pinów od sterowania zamkiem, mikrostyków i oświetlenia wnętrza. Znajdź dwa od zamykania i otwierania kluczykiem.
Czyli wskazuje na to że któryś mikrostyk w drzwiach jest zwalony. Żeby nie rozbierać wszystkiego w drzwiach potrzebuję znać kolory kabli w drzwiach które idą do tego zamka chciałbym to zmostkować na próbę i sprawdzić czy działa zamykanie. Mowa o drzwiach kierowcy Które kolory kabelków odpowiadają za mikrostyk drzwi otwarte zamknięte?
Sprawdz wiazke w peszlu miedzy slupkiem i drzwiami, mikrostyki w zamkach, wtyczke w sterowniku drzwiowym. Jakies bledy w ster 09 ??
nie chciał bys zeby to była sprawa wody, bo nie wiesz chyba co się dzieje z elektroniką po kontakcie z nią , raczej siada zamek / styki
Oświetlenie wnętrza i lampka w drzwiach zapalają się prawidłowo po otwarciu drzwi ? Może mikrostyk w zamku jest walnięty.
Urwał się przewód w drzwiach kierowcy albo mikrostyk w zamku drzwi.
Jak przewody w przelotce ok to sprawdź zamek strona kierowcy. Najpewniej on szaleje a raczej któryś mikrostyk w nim. I przez to moduł widzi że kluczyk jest w pozycji na otwieranie. Przez co otwiera wszystkie drzwi i okna.
Nie zawsze to pomaga ,nieraz wyciera się ten plastik na ryglu zamka i nie dociska mikrostyku,wtedy trzeba przesunąć mikrostyk .
pozdrawiam Uszkodzony mikrostyk w zamku drzwi to normalka.Sprawdź jak treaguje lampka wnętrza na otwarcie drzwi pasażera
Podlacz pod diagnostykę VAG w kanale 46 powie Ci co się dzieje z zamkami....Po otwarciu drzwi zapalają się kopertówki w otwartych drzwiach?Przy włączonych światłach jak otwierasz drzwi kierowcy działa brzęczyk w zegarach?DeadLock działa ?-po zamknięciu miga dioda na „dzyndzlu”? Dodano po 5 [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph...
Uszkodzone mikrostyki w zamkach, bądź założone nieodpowiednie.
Sprawdzić przewody w gumowej przelotce drzwi. Jak okażą się całe, to naprawa lub wymiana zamka. Typowe ich usterki to: zimne luty, zabrudzone komutatory silniczków, zużyte szczotki węglowe tychże silniczków, no i uszkodzenia mikrostyków.
Mikro styk można wymienić jest na spodzie zamka ,po zdjęciu blaszki zabezpieczającej przewody wchodzą do siłownika. Czwarte zdjęcie. Są dostępne na allegro. https://www.google.pl/search?q=seat+tole...
Prawdopodobnie zamek w przednich drzwiach, a dokładnie jego mikrostyki.
Masz problem z zewnętrznym mikrostykiem zamka drzwi kierowcy tzw. "krańcówką" - znajduje się na ostatniej fotce w tym temacie : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... na ww. fotce widać pomiędzy tym mikrostykiem a mimośrodem nim sterującym zaznaczony na kolor żółty profil sprężystej blaszki, którą trzeba włożyć pomiędzy mikrostyk a mimośród...
Problemem zablokowanych drzwi lewy tył był uszkodzony moduł wraz silniczkiem od podnoszenia szyb. Trzeba było włamać się do drzwi i otworzyć drzwi na krótko, ponieważ włączona była opcja safety lock z podwójnym ryglowaniem drzwi. Oprócz tego wymienić trzeba było zamek drzwi przednich lewych bo był uszkodzony mikrostyk przez co nie pokazywały drzwi pozycji...
Witam, musisz sprawdzić czy masz orginalny CZ czy uniwersalny, uszkodzony masz styk w siłowiku od strony pawarzera, powinno ci dochodzić do niego pięć przewodów, dwa to zasilanie silnika, następny to masa a dwa pozostałe po połączeniu z masą ( albo jeden dołanczasz do masy albo drugi, nigdy razem, za to odpowiedzialny jest mikrostyk, który prawdopodobnie...
Uszanowanie, jestem zmuszony zastosować w moim aucie VW Caddy uniwersalny sterownik centralnego ponieważ dokładam takowy zamek (zmiana zamków w drzwiach i bagażniku). Z drzwiami nie będzie problemów natomiast zamek klapy zastosowalem z VW tourana zwalniany silnikiem elektrycznym oraz klamkę z mikrostykiem z VW Sharan. Potrzebuje sposobu na to by po...
masz mikrostyk uszkodzony, kaseta zamka rozbieralna , mikrostyk taki sam jak w golfie
Brak sygnalizacji otwartych drzwi zazwyczaj powoduje zaśniedziały mikrostyk przy zamku (ten z boku, z dwoma przewodami), natomiast brak sterowania resztą drzwi powoduje zaśniedziały jeden z mikrostyków wewnątrz zamka. Podsumowując, najlepiej rozebrać i powymieniać wadliwe mikrostyki, albo kupić pewny zamek. Centralkę tą przy silniku podnośnika zostawiłbym...
Mam Fabię 2 praktycznie te same bebechy ma co Roomster i również mam poraz kolejny uszkodzony zamek w klapie i jedynie na co wpływa to na kontrolkę, że są drzwi otwarte, a tak wszystko działa. Możesz spróbować odłączyć mikrostyk w klapie
Przerabiałem to w Leonie te same zamki. Padł mikrostyk znajduje się on w zamku w drzwiach niestety zła wiadomość zrobienie mikrostyku trudne, lepiej kupić cały zamek. Nowy jest na gwarancji. Niestety trzeba będzie zdjąć tapicerkę z drzwi zdjąć panel po odpięciu zacisku szyby. Odpiąć zacisk zamka od panelu ,wykręcić śruby zamka cylinderek odpiąć linki...
Mikrostyki polozenia wkladki, lepiej kupic nowy zamek zamienniki chodzą dobrze Czy te mikrostyki da się naprawić lub wymienić?
co to jest wspólna linia na schemacie To "masa" lub "+12V" wzależności od tego w jakim typie samochodu montujesz centralkę. brak siłownika po stronie kierowcy Zamontuj siłownik i podłącz tylko do tego dołożonego siłownika wg. schematu drugiego "dla pojazdów bez siłownika sterującego". Pozostałe drzwi będą zamykane/otwierane za pomocą fabrycznego zamka...
Tak klapa się zamyka razem z drzwiami. Lampka nie świeci bo w mikrostyku pourywane są piny i jest odłączony.
Powodem braku oświetlenia był mikrostyk w zamku drzwi kierowcy.
Do przeglądnięcia siłowniki (ich środek) we wnętrzu drzwi lub przewody w miejscu przejścia karoseria-drzwi. Prawdopodobnie wewnątrz któregoś nie kontaktuje mikrostyk odpowiedzialny za "informację" podawaną do sterownika o zamknięciu/otwarciu zamka i sterownik usiłuje ponownie domknąć lub otworzyć zamki.
Odczyt błędów z VCDS, lub innego testera by się przydał. Po za tym, to trzeba sprawdzić przewody w gumowych przelotkach drzwi. Jak będą całe, to pozostanie kwestia zamków. Czyli ewentualne zimne luty na płytce zamka, czy wytarte mikrostyki.
Przewody w gumowych przelotkach tych drzwi oraz klapy były już sprawdzane? Trzeba wykluczyć ich przerwanie na początek. W drzwiach może to być również problem z mikrostykiem zamka, bądź sama żarówka.
Pokaż zdjęcie mikrostyku który kupisz w elektronicznym.
Skoro zamek zamkniety, to wciśnięty mikrostyk i daje sygnał na elektronikę, że wszystko ok. Odblokuj zamek i wróci wszystko do normy.
(...) znego oraz akumulator na nowy więc to mamy ok. Przełącznik świateł w konsoli sprawdzony sprawny, bez niego dzieje się to samo. Licznik wykluczam bo na nim akurat nic się nie podswietla po zamknięciu auta, on działa prawidłowo. (at)ElektrodaBot https://obrazki.elektroda.pl/2087095600_... Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik...
Jakieś błedy pojawiły się w elektyce? Bo mogłyby naprowadzić na winę zamka. Na wszelki wypadek można sprawdzić przewody w gumowej przelotce drzwi, chodzi o przerwanie czy przetarcia izolacji. Ale prawdopodobnie problemem będzie mikrostyk zamka, lub zimny lut na jego płytce. Można się pokusić o naprawę, albo łatwiejsza opcja wymiana na nowy zamek.
Kracowka zamka odpowiada za włączanie oświetlenia drzwi pewnie siada w niej mikrostyk. Ewentualnie przelotka drzwi.
Może mikrostyk w zamku.Próbowałeś w drugich drzwiach?A pilot masz?
mikrostyk zamka mikrostyk zamka drzwi skoda mikrostyk drzwi
oprogramowania sharp dioda bat85 dobór rezystora wzmacniacz
rejestrator hikvision chassis 11ak36
Porwany papier w drukarce - jak rozwiązać problem? Jak wyczyścić dysze w kotle Morco GB24?