http://forum.vw-passat.pl/threads/17898-...
Czujnik ciśnienia dobrze znalazłeś kontrolka świeci na czerwono czy żółto drugi czujnik poziomu i temperatury jest w misce olejowej
Odkrecenie miski olejowej
Sprawdź ciśnienia sprężania w cylindrach. Możliwe, że któryś cylinder nie trzyma ich i paliwo zamiast zostać spalone przelewa się do miski olejowej.
Z baku to jedno ale przede wszystkim z miski olejowej :D
najprostrzy sposób w twoim przypadku to poxilina, tylko trzeba bardzo dodrze odtłuścić miejsce klejenia
Witam wiesz co było problemem u ciebie? Mam taki sam objaw i ten pólksiezyc w misce olejowej
napewno przez pompe olejowa trzeba ja sprytnie wykrecic i powinna wyjsc spróbuj
Tak. Obie pasują. Często wymienia się miskę na taką bez czujnika i w VW seat skoda wyłącza się aby nie świeciła się kontrolka.
Masz osłonę plastikową pod silnikiem ? Na północy mają na miski olejowe założone osłony.
Witam czy miska olejowa z Passata b5 1.8t z 1998 spasuje do golfa IV 1.8t 1998 może się czymś to różnic?
Taki mały kawałek na pewno jest już w misie olejowej Takie małe pytanie, którędy on do miski spadnie ?
Czujnik poziomu/temperatury oleju też jest zasilany z tego bezpiecznika. Jest pod spodem miski olejowej.
Zalej go wyłącznie olejem silnikowym, próba pracy na napędowym skończy się śmiercią panewek i uszkodzeniem przylgni cylindra. A wiertarką możesz odpalać silnik od wsk-i a nie 4 cylindrowego diesla, miałbyś większe szanse na powodzenie odpalając go na sznurek :P I na koniec dodam że jeżeli to motor z passata b2 to jest to 1.6 a nie 1.9. Pierwsze odpalenie...
Nie pasuje. Inaczej jest pochylony więc po pierwsze pompę i miskę olejową byś musiał przełożyć. W głowicy też trochę do przeróbki.
Hydropopychacze do wymiany. Za duży luz juz się zrobił i stąd ten stukot.Lepiej to szybko zrobić, póki nie wypali gniazd zaworów. Popychacze łatwo sprawdzisz. Jeśli sa do wymiany to "łepek" który dotyka zaworu (czyli od dołu całego popychacza) będzie lekko wgnieciony do środka. Zależy też, czy ten dzwiek chwile po odpaleniu cichnie. Kanały popychaczy...
Sprzęgło hydrokinetyczne do regeneracji (wymiany). Naprawa nie powinna przekroczyć 2000 zł. (regeneracja sprzęgła, uszczelka miski olejowej, filtr oleju i olej ATF).
Witam. Mam pytanie. Passat jak w temacie. Padl silnik i tez mysle nad zmianą na tańszego brata 1.9 avf. Powiedzcie jak jest ze dopasowaniem skrzynki. Czy skrzynia biegów bedzie pasować do miski olejowej z avf? Czy przekładacie także miskę z 2.0,
Sprawdź poziom oleju w misce olejowej oraz czy nie przybywa Ci paliwa w zbiorniku.
Proszę o pomoc, uszkodziłem miskę olejową , powstała dziura 1 cm na 0,5 cm , czy można to naprawić tzn. zalutowac lub zaspawać czy trzeba wymienić całą miskę. Z góry dziękuję za pomoc.
Inna miska olejowa, co za tym idzie smok pompy. łapy silnika, zupełnie inne i przykręcone do bloku w innych miejscach. Korpus wraz z chłodnicą (wymiennikiem ciepła) filtra oleju. kolektory ssący i wydechowy wraz z turbo Takie na pierwszy rzut oka są różnice
Jeździłem takim 5 lat, jedyna usterka przez ten okres to przepływomierz, poza tym miska olejowa do wymiany, ale to już z mojej winy. Polecam. Jeśli chodzi o odpalanie zimą to po prostu przy ostrych mrozach kręciłem może 3 sekundy, czyli o 2 dłużej niż w lato.
Ściągnąć miskę olejową, wyjąć pompę, rozebrać, wydłubać zaślepkę zaworu, wyczyścić, poskładać. Ponieważ ciężko jest prawidłowo zabezpieczyć ponownie zaślepkę ja to robię tak, że przewiercam pokrywę pompy i zaślepkę wiertłem Φ2,5mm i wkładam zawleczkę
odpowiada czujnikowi poziomu, ciśnienia i temperatury oleju. Czujnik poziomu oleju, siedzi przykręcony do dna miski olejowej, czujnika temp. oliwy nie ma.
Czesc dokręcić do konca a następnie poluzowsć180 stopni .Jezeli wytarty wałek ,to kiepski olej lub brak koleczków aluminiowych w wałkach przez co spadło ciśnienie oleju,do sprawdzenia smok w misce olejowej czy nie zasyfiony
Auto zrobione śmiga elegancko,miało mnóstwo błędów skończyło się wizytą u elektryka wszystko sprawdził i zrobił w przeciągu kilku godzin . Czujnik znajdujący się w misce olejowej wysyłał błędne parametry do komputera i dlatego wywalało te błędy. Temat zamykam.
Te czujniki lubią się psuć, po odłączeniu będziesz miał błąd w sterowniku silnika ale bez paniki. Kontroluj tylko poziom oleju na bagnecie i ok. Bo odłączyłeś kable od tego czujnika w misce olejowej? Chyba trzy kable tam dochodzą.
bo miska olejowa dołem na pewno nie wyjdzie.. Wyjdzie na pewno :)
Jak dla mnie złomowanie. Naprawa auta przewyższy jego wartość .
tylko z tego co pammietam to tam czujnik wchodzi do bloku a nie na kolo zamachowe czy mam racje? masz rację, koło sygnałowe dla czujnika G28 jest na wale w skrzyni korbowej a nie na dwumasowym kole zamachowym. Proponuję zdjąć miskę olejową i zobaczyć co jest z kołem sygnałowym gdyż błąd P0321 świadczy o niezrozumiałej wartości sygnału a skoro wymieniłeś...
po wciśnięciu sprzęgła dźwięk nie zmienia się i chyba będę zmuszony zdjąć miskę olejową i zobaczyć czy to czasami napęd pompy olejowej nie daje się we znaki.
Wszystko jest w porządku, gdy go odpalasz olej jest rozprowadzany po silniku. Widzisz w tedy ubytek oleju na bagnecie, po zgaszeniu silnika trzeba odczekać parę minut by olej z powrotem z płynął do miski olejowej.
Witam miałem mala przygodę z moim passatem i proszę o pomoc. Pewnego dnia walnąłem w cos i uszkodziłem miskę olejowa, olej wyciekł, zapaliły sie kontrolki to zjechałem na pobocze. W zakładzie wymieniono mi miskę olejowa i zalano nowym olejem, czyli super. Po przejechaniu około 10 km auto zaczęło mi strasznie kopcic na biało, zauważyłem ubytek oleju....
y to moze byc sprzeglo bo przy demontazu miski olejowej widzialem sprezynke urawna jakas? Kiedy zmieniałeś rozrząd?
Na początek zmień filtr i olej w skrzyni, jest to najtańsza operacja a może przynieść efekt. Filtr oleju 27 zł, uszczelka miski olejowej 24 zł, olej ok. 100 zł, za robociznę nie więcej jak 150 zł.
pary na szybie nie ma,a reszte sprawdze tak jak napisales.dziwne jest jeszcze dla mnie ze dlugo sie rozgrzewa,musze dlugo czekac zanim pojdzie cieple powietrze do auta.czy to ma cos wspolnego?czytalem tez jeszcze ze moze to byc peknieta glowica.moze tak byc? Dodano po 3 na plamy nie zwrocilem uwagi,ale raczej nie ma.uszczelki tez suche,chociaz jest...
Przeróbka to nie dużo roboty, generalnie różnica tylko w osprzęcie - inne kolektory, wydech i pompa wtryskowa. Żeby z osobówki przełożyć (Golfy 3, Passaty) trzeba by spojrzeć na mocowania poduszki. No i do przełożenia miska olejowa.
Może to wyda się błahe i głupie ale wymiana filtra oleju w Passacie b4 TDI z klimatyzacją, ni z góry ni z dołu. Upierdliwe i notorycznie zacierające się mechanizmy ręcznego hamulca w tylnych zaciskach praktycznie w każdym VW audi seat skoda gdzie tylko jest ręczny na dźwigni wychodzącej z zacisku. W szczególności golf 2, 3, i Passat b4. Przerdzewiałe...
Nie ma wyjścia , trzeba zdjąć miskę olejową i się okaże co jest grane .A jak nie będzie widoczne , to wymiana pompy .
Jak to jest ten silnik jeszcze na pompkach to prawdopodobnie wytarł się ten słynny wałek napędu pompy to taki ala imbus , jak nie ma ciśnienia oleju to też metalicznie walą kieliszki zaworów , jednym słowem trzeba zwalać miskę olejową i sprawdzić napęd pompy olejowej bo to takie volkswagenowskie ścierwo co przez ileś lat nie potrafili poprawić .
to jest passat b5 1.8 t z 99 tak yaaro chodzi o czujnik poziomu oleju w misce olejowej jak ta usterke wyeliminowac?
To jest udogodnienie a nie wyposażenie podstawowe. Jeżeli urwie miskę lub zabraknie oleju to zaświeci się czerwona lampka - "lampka Alladyna" - gdzie wyłącza się wtedy silnik. Bark ciśnienia oleju pojawi się dopiero wtedy gdy smok w misce olejowej będzie powyżej poziomu oleju a to będzie dużo poniżej poziomu minimum oleju.
Olej jest w misce olejowej i tam gdzie odma na 100% nie sięga. Pod podstawą odmy jest gumowa uszczelka musi być olejoodporna. Przy dokręcaniu trzeba z wyczuciem dokręcać aby nie pękła obudowa
15W40 na 10W40???!!! To nie żaden mechanik tylko PARTACZ! Zmieniaj ten olej biegiem na 15W40 Bo inaczej wypłucze Ci silnik tak, że panewki będziesz wyskrobywał z miski olejowej. Zmień lepiej mechanika, bo inaczej twój passacik już długo nie pożyje.
Olej zmieniany 2 tyg temu - bez zmian tyle ze moze minimalnie krócej trwa stukot . Olej caly czas esp mobil . Dodano po 1 Rozrząd wymieniany chyba z 4-5 lat temu . Przy tym stukocie praca silnika równa. Dodano po 1 Silnik pod kapą zaworów i w misce olejowej - bardzo czysty , zero żółtego koloru i zabrudzeń .
Witam. Zaczynam się zastanawiać nad drugim samochodem. Budżet: 2900 - 4500. Poczytałem trochę na stronach internetowych, wiem, że za takie pieniądze nie kupi się w bardzo dobrym stanie ale zawsze. Wiem, że muszą być to modele jakieś popularne żeby nie było problemu z częściami. Może jakiś japończyk ale chyba najlepiej by było jakiego golfa IV albo passata....
witam mam pytanko kolega ma golfa 4 2001 rok TDI 90 km. i po przekręceniu kluczyka w stacyjce kontrolka oleju najpierw świeci na czerwono i po 3 sekundach świeci na żółto i 5 razy mrugnie i zgaśnie i już nie świeci więcej aż do następnego przekręcenia stacyjki. błąd jest taki ale błąd czytałem na wejściu w zegarach ( czujnik temperatury i poziomu oleju...
Witam, miałem to samo w passacie b6 3.2 Cały czas wywalało błąd czujnika ciśnienia paliwa, kupiłem zamiennik i wraz było to samo, kupiłem ory w aso i tez było bez zmian, pompę paliwa tez zmieniałem. Okazało ze ze to łańcuch rozrzadu był zużyty Wymieniłem łańcuch znikło wszystko 😊 Dodano po 14 Przez zużyty łańcuch pompa wysokiego ciśnienia nie...
Nie czepiajcie się zawieszenia. Po liftingu zostało ulepszone. Ja swoim be5fl przejechałem 300 tys km (w tym 180 tys na pl drogach) i zawieszenie nie puknęło. Z grupy VAG masz w sumie 2 auta do wyboru : na płycie passata (wielkosc a6) i na płycie golfa (octavka i a4). Nie myslałes o VW borze ? Miski olejowe to nie jest jakis tam problem. Nie psują sie...
Napocztek płukanka jak zrobi na YouTubie. Pomiar ciśnienia na cylindrach. Jeśli po pluka nce się poprawi ciśnienie idziemy dalej. Dajemy ceramizer i sprawdzamy ciśnienie Myjemy silnik sprawdzamy czy niema wycieków. Miska olejowa szelnosc poladzen miska dół silnika Pokrywa Górna walkow blok. Blok silnika dół silnika na uszczelce. Kolekror wydechowy blok....
Czytasz ze zrozumieniem? Spuścił 7 litrów i dopiero połowa stanu...halo. Olej z ON był już wszędzie. Zlej wszystko do końca(to już i tak się do niczego nie nadaje). Zrzuć miskę olejową i wszystko będzie jasne. Jeżeli po zmianie uszczelek dalej się lało(zakładając, że mechanik wiedział co robi) zostaje tandem pompa paliwa i vacum.
3 tygodnie temu usłyszałem dziwne dźwięki po odpaleniu silnika, werdykt -przeskoczył rozrząd (pasek luźny jakby napinacz sie poluzował na rozrządzie, przejechane 60 tys 4 lata). Ale tylko o 1 ząb i nic poważnego się nie stało. Założony nowy i wszystko grało. Wczoraj podczas jazdy zaświeciła się na chwilę kontrolka cisnienia oleju i silnik zgasł. Po...
W misce olejowej masz korek na imbus 5. Uruchom silnik, odkręć korek otworu kontrolnego i dolewaj olej przez rurkę wlewową aż zacznie wyciekać z otworu kontrolnego. Zakręć go i możesz wyłączyć silnik. Możesz dolać każdy olej Dexron III.
1. Jeżeli nie cieknie mocno (2 - 3 krople na dzień) to odpuść sprawę, bo roboty sporo a i nie wiadomo czy na długo pomoże wymiana uszczelniacza. Pozatym zawsze możesz mieć jakąś awarię sprzęgła i wymienisz to przy okazji. 2. Sprawdź dokładnie czy to uszczelniacz bo może równie dobrze ciec spod uszczelki miski olejowej - ja tak mam a na początku byłem...
Fotki znajdziesz w internecie, wyrazistym objawem nieszczelności jest podniesienie stanu oleju ( olej napędowy dostaje się do miski olejowej) Na czas długiego postoju zaciśnij węże paliwowe idące od filtra do pompy tandemowej. Rano przed odpaleniem ściągnij zaciski. Jak silnik zapali od razu, masz problem z cofającym się paliwem.
Ok dziękuje czujnik znalazłem jest zamontowany na spodzie miski . gdy wypnę kostkę z czujnika to Świeci na żółto duża oliwiarka a gdy wepnę to gaśnie czyli co uszkodzony czujnik i jest zwarty na stałe Dodano po 6 może ktoś podpowie czy to jest ten czujnik czy też czujnik w misce olejowej jest tylko od poziomu oleju a od ciśnienia jest gdzie indziej...
cos mi sie wydaje ze w tych silnikach powietrze do wolnych obrotów brane jest z miski olejowej taki wymysł ekologów (wBMW napewno)i jesli odkrecimy wlew albo wyciagniemy bagnet to cisnenie w misce sie zmienia i nastawnik ne daje rady jusz tego naprawic w wiekszsci samochodów jest to naormalne o oznacza ze nastawnik jest w pozadku i sczelnosc układu...
Poprostu normalna temperatura pracy silnika to ok 90 st.Silnik zimny lub niedogżany jest mniej szczelny i wtedy więcej paliwa przedostaje się z komory spalania do miski olejowej,zimne tłoki i cylindry mają większe luzy.Do tego dochodzi stopień zużycia pierścieni tłokowych,poczytaj sobie o budowie i działaniu silników,wtedy wszystko zrozumiesz :D
Witajcie, ostatnio uciekał mi olej silnikowy przy uszczelce pokrywy zaworów, wymieniłem uszczelkę, dzisiaj rano jadąc do pracy licznik pokazywał zaniżone oborty mimo tego, że było słychać, że są wyższe. Pod samą firmą poczułem dziwny zapach jakby spalenizny, trochę dymu i ogromną plame oleju pod silnikiem, cały silnik zabryzgany od dołu oraz trochę...
Zależy do jakiej wysokości sięgała woda. Musisz wiedzieć że skrzynia biegów ma odpowietrznik przez, który mogła wlać się woda. Odkręć spust oleju w misce olejowej, i zobacz jak wygląda olej czy nie ma w nim wody (zmienia barwę na kolor kawy z mlekiem, wystarczy 0,5L). Sprzęgło hydrokinetyczne daj do regeneracji (Samko W-wa, Sentyrz Kraków).
1. Witam, oto mój problem, żadna lampka na desce rozdzielczej sie nie pali, np: mam zaciągnięty ręczny i lampka sie nie pali, wskażniki od paliwa i od temperatury oleju w silniku, tez nie działają. 2. Jaką kupić uszczelkę pod miskę olejową, w sklepie koleś nie potrafił mi powiedzieć. Proszę o pomoc, Jestem laikiem i proszę o zrozumiałe tłumaczenie....
Jeżeli zapłon był by zle ustawiony to raczej mógł by zle odpalać,''kichać'' w wydech lub w ssący,a co do kompresji muszę przyznać że nie sprawdzałem jest tylko jedno ALE czy przypadkiem paliwo nie lądowało by misce olejowej co wiąże się ze wzrastającym stanem oleju?? Dodano po 1 Ale można spróbować nie zaszkodzi.
Więc tak, ciśnienie oleju było na poziomie ok 2 barów. Zrobiłem płukanie, zrzucilem miskę olejową wyczyscilem smok. Niestety niepokoi mnie fakt że w smoku znalazłem aluminiowe kawałki jak by zmielonej blaszki i że miska była już chyba zdejmowana gdyż były resztki pasty na uszczelce i w smoku a chyba fabrycznie składana jest tylko na uszczelek. Mam jeszcze...
miganie kontrolki ciśnienia/poziomu oleju na żółto zawsze sygnalizuje usterkę czujnika poziomu a nie ciśnienia oleju, czujnik poziomu oleju znajduje się u dołu miski olejowej ale przed jego wymianą dobrze jest odpiąć wtyczkę i piny we wtyczce jak i gnieździe czujnika dobrze jest spryskać spray'em do złącz elektrycznych i po czasie sprawdzić jak się...
Jestem po wizycie u mechanika: do wymiany poszła pompa olejowa (rysy na powierzchniach wewnętrznych i podejrzany zawór przelewowy), panewki korbowodowe (wg źródła: www.swiatmotoryzacji.com.pl/drukuj.php?c... moje przypominają te z opisu kawitacji, czyli erozji warstwy łożyskowej spowodowanej nagłymi zmianami ciśnienia filmu olejowego), napinacz...
mapy się kupuje lub samemu sobie zmieniasz tylko musisz mieć pojęcie co zmienić by korbowody nie wyskoczyły. Gorzej bo i może tłoki spłyną do miski olejowej, zanim korbowód wyskoczy LUDZIE ZMIŁUJCIE SIĘ chcesz coś napisać to pisz na temat. Każdy robi na swoja odpowiedzialność. A dla tych co nie chciało czytać całego wątku to wstęp do chiptuningu, co...
Cześć, posiadam Audi 80 B3 quattro 1991 z silnikiem 2.0 o kodzie AAD, niestety jestem zmuszony wymienić w nim silnik i teraz pytanie: Czy silnik 2E od Seata toledo, podszedłby bez przeróbek do mojej karoserii? Dodam, że silnik 2E montowany jest też w: Seat: cordoba, toledo, ibiza VW: passat, golf III, vento Numer głowicy jest taki sam, więc o górę silnika...
Jeśli masz już przedmuchy do miski olejowej i silnik krokowy się zanieczyszcza olejem to sytuacja normalna ( szczególnie w tym wieku silnika). Przechodzenie na gaz z obrotami to tez sytuacja normalna w określonych typach instalacji gazowych ( ja mam Passata 96 2,0 wtrysk z instalacją Landi i przebiegiem 240 000 w tym 130 na gazie i co pół roku czyszczę...
Witam Strasznie ciężko pali jak zimny, świece sprawne grzeją dobrze akumulator nowy kręci bardzo dobrze paliwa nie przybywa w misce olejowej czujnik temperatury sprawny.Ciśnienie paliwa na zimnym po włączeniu zapłonu 0.5 bar jak silnik odpalony około 1 bar. Dawki paliwa: 1cyl 0.02 mg/suw 2cyl-0.14 mg/suw 3cyl-0.33 mg/suw 4cyl 0.42 mg/suw Gdy już raz...
Witam .Mam problem wymieniłem juz olej czujniki w misce olejowej i od cisnienia oleju a nadal pali się lampka od oleju na pomaranczowo i nie chce zgasnąć po podłączeniu do komputera nie wykazuje zadnych błedów. jedyny błąd to chyba komunikat wyskakujący na zegarach oil profen cos takiego no i ciągle paląca się lampka na pomaranczowo .CO ROBIC ???? POMOPY
mechanik odłączył jakis przewód u góry nad silnikiem i tam przeciągnął palcem i widać było olej. to normalny objaw, że jest tam olej bo jest to wyprowadzenie odmy z silnika do dolotu czyli rury powietrza idącej od filtra powietrza do turbiny, tym przewodem wraz z gazami ze skrzyni korbowej dostają się również drobinki oleju pozostawiając na ściankach...
Jaką masz skrzynie AG4 01M? W misce olejowej powinien być korek ustalania poziomu, odkręcasz go na odpalonym silniku, i to co się wyleje to nadmiar, jeśli jest za mało to dolej przy odkręconym korku i zapalonym silniku. Temperatura oleju powinna przy ustalaniu poziomu wynosić około 40 stopni. Jak nie masz jak zmierzyć to rozgrzej go lekko i ustaw poziom....
Największy opór przy starcie zmrożonego silnika powoduje zgęstnienie oleju silnikowego na mrozie i sprawdzonym sposobem na to jest ogrzewanie miski olejowej specjalną grzałką z termoregulatorem lub najprościej żelazkiem jak parę razy widziałem . Można też na silnik skierować godzinę przed rozruchem grzałkę nadmuchową . Niektóre fabryczne pojazdy do...
Nie ma wielkiego problemu !!! Luzujesz pasek pompy wspomagania. Odkręcasz to mocowanie aluminiowe, które jest przykręcone koło miski olejowej - dwie śruby, i jedna długa - łącząca mocowanie dolne z górnym. Odchylasz pompę wspomagania. Masz dostęp do takiego plastikowego kolanka przykręconego na 3 śruby. (wcześniej można spuścić płyn chłodzący). Po odkręceniu...
Kolego member20 od kilku lat zajmuję się naprawami automatycznych skrzyń begów i jeszcze się nie spotkałem z samochodem który by ruszał z dwójki, a już na pewno nie jest to mercedes którego znam dobrze. To że może nie czujesz zmiany z 1 na 2 może świadczyć że twoja skrzynia działa idealnie i przerzucenie to jest takie płynne ( w co za bardzo nie wierzę...
Witam -na razie te cudawianki z kontrolką ustały ,bo okazało się ,że jakaś "jełopa" za poprzedniego właściciela(który oddawał auto z każda pierdołą do warsztatów) wsadziła nie ten bagnet oleju co trzeba , w wyniku czego miałem dwa stany oleju - po numerach fabrycznych doszedłem , że miałem bagnet od VW Passata B3 2.0 ,który jest krótszy o prawie dwa...
Dolanie oleju nic nie zmieni. Skrzynie AG4 od 1995r. nie posiadają miarki oleju, w misce olejowej jest śrubka kontroli stanu oleju na imbus 5 (stan sprawdzamy na uruchomionym silniku - temperatura oleju nie może przekraczać 45 st.C). Błąd 17513 to sonda lambda 2, bank 1 - zwarcie grzałki. Błąd 65535 bardzo często występuje w parze z innymi błędami....
Panowie( jestem normalnie załamany tym co zrobiła moja kumpela:( Otóż jechała moim passatem do pracy(jej wersja) uderzyła podwoziem w jakas koleine i kilka razy zapaliła sie kontrolka oleju i zgasła po przejechaniu około 2km,była górka w polowie której auto zaczęło słabnąć i odrazu go zgasiła,jak przyjechałem na miejsce okazało sie że jest dziura w...
O rany 🙆 od poniedziałku powoli zaczynam zabawę ,najpierw wyjmę konwerter i zdejmę miskę olejową i zobaczę co tam jest grane czy nie ma jakichś części,pewnie wstawię jakieś zdjęcia,ja myślałem że ta panewka jest od strony konwertera szczerze to na nim oleju nie widać ale lata na boki niewiem czy tak powinno być,dam radę mam nadzieję to ogarnąć....
Witam. Kupiłem z Niemiec VW Passat 2.5 TDI 180 ps jest trochę za puszczony ale tam to nie problem, problemem jest automatyczna skrzynia biegów bo przeszła w stan awaryjny i do tego na wyświetlaczu święci kontrolka check engine, ale od początku, kupione auto miało popsuty akumulator i przetartą miskę olejową od skrzyni biegów , był znaczy brak oleju...
Jestem świerzo po usunięciu niedomagania układu gaz benzyna w Passacie 2,0 1996 multipoin inst Landi LES98. Swirowały wolne obroty,właczenie klimy na benzynie odbierało połowę mocy ( i wyprzedź tu Trabanta) a na gazie powodowało spadek obr do 500, a bez klimy też kiepsko ciągnął. Wizyta u elektronika samochodowego- komputerek testowy - problem z wolnymi...
Witam. Mam problem ze skrzynia automatyczna Ag4 DMV. Pacjent to passat b5 1997r, AHU. Od początku: W skrzyni padł mi czujnik g68. Skutkowało to trybem awaryjnym raz na jakiś czas albo zrzuceniem biegu na 2 przy 100km/h. Zrobiło mi się tak kilka razy. Kupiłem nowy czujnik i przy okazji siedzenia w kanale postanowiłem wymienić olej w skrzyni który nie...
Żeby fachowo zrobić mapę to trzeba sprawdzić silnik na hamowni przed i po zrobieniu mapy. Ty chcesz wgrać gotowca. Tutaj masz przykład wgrania gotowca do Passata B6 1.9 Efekt na 3 dzień przy spokojnej jeździe. To co było w misce olejowej. http://obrazki.elektroda.pl/2928664500_1... Miałem jednego takiego klienta A3 gdzie wgrywał gotowca....
Jesli jezdzisz na krotkich odcinkach i czesto zapalasz i gasisz samochod to mniej wiecej po przebiegu 5 tys km twoj olej ma slabsze wlasciwosci o polowe od nowego. Dzieje sie to w ten sposob ze gdy zgasisz auto czesc paliwa ktore nie uleglo spaleniu osiada na sciankach cylindrow a przy rozruchu zanim dojdzie do zapalenie sie mieszanki ruch tloka sciaba...
Przede wszystkim czeka Cie dosc upierdliwy proces. Jesli woda poszla w olej, to teraz, niezaleznie od tego, czy na starym czy na swiezym oleju, czesc wody obecnie siedzi w silniku i ta czesc bedzie trafiala do miski olejowej. Po trafieniu do miski, woda splynie w najnizsza czesc miski czyli w okolice smoka pompy oleju. A stamtad chwila moment do tego,...
Temperatura oleju w skrzyni biegów nie powinna przekraczać 40 st.C. Najlepiej wykonać tą czynność nie rozgrzewając oleju w skrzyni. Do dyspozycji kanał lub podnośnik. Uruchomić silnik, następnie odkręcić śrubkę w misce olejowej skrzyni imbusem 5 (na zdjęciu). Jeżeli nie cieknie z otworu dolać olej poprzez rurkę wlewową (na zdjęciu) Dextron III. Jeżeli...
Tak tak, autor pisze ze chce po taniosci co ja podkreślam osobiście ze rozumiem i w żaden sposób nie będę tego podwazal i tu się rozpisywał i próbował zmieniać czyjeś zdanie. Co to znaczy w normalnym warsztacie? Wymiana turbo? Bo jezeli tak bardzo chcemy żeby było normalnie to wylanie oleju i dwóch opilkow jeżeli wypadną z intercoolera to co to jest...
Troche lakoniczny opis Otworzyłem od góry ta obudowę i zobaczyłem poszarpany pasek. I jakąś mała metalową rolkę a właściwie to który pasek?? Jak rozrząd to w AFN jest 1 napinacz (samonapinajacy po odpowiednim ustawieniu przy ustawianiu rozrządu) i 1 rolka prowadzaca u gory ( eliminuje raczej drgania paska) Wyciek oleju po zerwaniu paska to kaplica moim...
Witam, od tygodnia borykam się z problemem przechodzenia w stan awaryjny ASB tiptronic w moim bolidzie. Palą się wszystkie biegi na FIS. VAG wyświetla następujący błąd skrzyni: Control Module Part Number: 3B0 927 156 L Component and/or Version: AG5 01V 2.5lTDI RdW 9404 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 00000 1 Fault Found:...
Witam w moim autku (passat 2002r. 1.9TDI 101km przebieg 220tys.) posiadam skrzynie automatyczna bez tiptronica zczytalem z niej numerek MOM 01N 321 105/L zakupilem w serwisie 6L oleju G 052 162 A2 (zolty), uszczelke, filtr dobrany po numerze VIN. Podczas jazdy wszystko jest ok czasami zdarzylo sie poczuc delikatną nieplynnosc w zmianie biegu ale to...
Ok, to porównaj sobie silnik 1.9 SDI (wolnossący) i 1.9 TDI (doładowany) różnica jest ogromna. Różnica tkwią min. w korbowodach, tłokach. Nie wiem jak jest z głowicą ale napewno jest też inna komora spalania. Przecież wraz ze wzrostem stopnia sprężania rośnie temperatura pracy silnika, a bez odpowiedniego chłodzenia (np. natrysk oleju na denka tłoka,...
Witam! Mam pytanie. Posiadam VW Passata b3 silnik 1.8 RP 1990rok i Włącza sie kontrolka smarowania oleju tylko przy rozgrzanym silniku przy 90 stopniach i przy jednakowych obrotach np: jadąc na 5 biegu 85km/h się włącza i świeci cały czas zaś przyciskając pedał gazu dalej i przy prędkości 95 km/h sie wyłącza. Nie mam obrotomierza mam zegar wiec nie...
dzieki wziąłem sprawe w swoje rece!wymienilem czujnik i bez zmian filtr paliwa i bez zmian, a czujnik jak w innych postach jak zwykle nie dziala!!!!!!!!jestem na etapie wymiany.ale juz wiem co bylo przyczyną?tan drugi pompowtrysk wymienilem,ale na uzywke,mam 73 AJ a jeden mam 73 AG,ten drugi,bo koles nie mial AJ.wyregulowałem i jest ok. silnik zaczął...
Rozumie ze chodzi Ci o ten wezyk cisnieniowy , o ktorym pisales , musisz go podlaczyc gdziekolwiek do kolektora ssacego gdzie jest podcisnienie , ale wiem ze na gazie nie zwsze pokazuje dobrze . Co do temperatury , to z tego co pamietam to powinny tam byc dwa wskazania temperatury , jedno wskazanie temp. oleju , drugie temp. powietrza . Co do temp....
Rozkręciłem miskę olejową, filtr był strasznie zajechany. Cały olej został usunięty z układu, nawet ten z chłodnicy. Wszystko zostało poczyszczone, filtr założony nowy. W autodacie napisane jest, że: -Przy wymianie oleju metodą klasyczną ilość oleju wynosi 2,9l. -Przy wymianie oleju z całego układu ilość to 5,9l Początkowo znajomy nie doczytał drugiej...
Podejście dobrego silnikowca (silniki z pod jego ręki przeżywały resztę samochodu): Olej może być ciut wyższej lepkości niż zalecany - daje mocniejszy film olejowy (większe opory ale też i lepsza ochrona dopasowujących się dopiero do siebie powierzchni, szczególnie jak będzie generowana wysoka temperatura). W każdym razie 0W30 czy 5W30 będą tutaj ryzykowne....
Koledzy jest przełom :) Silnik odpala, samochód jeździ, skrzynia działa :) pierwsza sprawa, rozrząd był przestawiony o 2 zęby, nie wiem jak mi to zrobili, ehh kable WN całkiem inaczej niż byćpowinno wg cewki na której jest opisane, mam teraz tak: 3 6 2 5 1 4 4--5--6 2--3--1 a powino być: 5--4--6 3--2--1 No i udało się przeprowadzić adaptację przepustnicy...
Witam I kopiłeś tego i40 ? Dodano po 46 Nie chcę wychwalać czczo auta ale od kiedy pamiętam byłem fanem aut niemieckich. Teraz wyśmiewam ich reklamy: technika przerostem techniki. Tak naprawdę miałem Audi od 100 przez C4 do A6, Golfy i Passaty. Dzisiaj moge powiedzieć, że jeśli chodzi o najmniejszą awaryjność to wygrywa Passat B5 FL z roczników 2001...
Cześć TDI 1.9 AHU VP ( na zwykłej pompie rotacyjnej) Zapłon jest ustawiony na 49-54 Dawka paliwa na 4mg Wymieniłem turbosprężarkę ale auto nadal czasami lekko kopci na szaro-niebiesko gdy mocniej przyspieszę z niskich biegów. Czytałem o zasadach uszczelniania się turbiny , o tym, że katalizator powinien być zamontowany ponieważ jego brak powoduje niskie...
Witam. Dzisiaj chciałbym dopytać, co może powodować stukanie tak jak w temacie. Bardziej bym je określił, jakby ktoś dwoma szklankami stukał o siebie, niż coś metalicznego. Ciężko to określić... Dźwięk jak na mój słuch dochodzi z okolicy górnej części silnika ( pokrywa zaworów ), wydaje mi się, że od strony pompy rozdzielaczowej jest bardziej słyszalny,...
passat miska olejowy miska olejowy miska passat
gniazdo karty pcmcia cieknie pompa zmywarka electrolux wieża audio
zmywark electrolux esl65070r sterownik rolet
Serwis kotłów Junkers Eurostar w Katowicach Czas prania w 30°C w pralce Siemens Siwamat XL 528