Tak. Obie pasują. Często wymienia się miskę na taką bez czujnika i w VW seat skoda wyłącza się aby nie świeciła się kontrolka.
Musisz poluzować silnik z łap, i unieść go nie co do góry, około 10 cm, wtedy miska wyjdzie. Zaopatrz się w dobry imbus do trzech śrub od strony skrzyni.
Jeździłem takim 5 lat, jedyna usterka przez ten okres to przepływomierz, poza tym miska olejowa do wymiany, ale to już z mojej winy. Polecam. Jeśli chodzi o odpalanie zimą to po prostu przy ostrych mrozach kręciłem może 3 sekundy, czyli o 2 dłużej niż w lato.
Do skrzyni nawet disel podejdzie tylko szukaj od aut co mają silnik jak ty wzdłuż ,a nie poprzeczne np Passat B4 bo czasem brak odlewów na prawą łapę silnika. Reszta to samo tylko osprzęt inny miska pompa takie tam
Na początek miska w dół i trzeba sprawdzić smok i samą pompę.
A to nie czasami ten z wycierającym się napędem pompy. Dość znana usterka. Miska w dół, kleszcze do segerów i nowy wałek pompy. Wymiana tego to nie lot w kosmos. O ile nic się nie zatarło 🤔
U mnie miska została z ASZ. Nie wiem jak z AVF, czy jest taka sama.
Witam. Postaram opisać się mój przypadek, który udało mi się samodzielnie rozwiązać. Na wstępie przepraszam za brak zdjęć, ale nerwy dawały się we znaki podczas naprawy i jakoś nie było na to ochoty :) Pojazd to VW Passat B6 z 2006 roku. A w nim ogrzewanie postojowe "standheizung" firmy Webasto, model Thermo Top V bez telestartu, tylko programowane...
2 bary to trochę ponizej normy. Fabrycznie miska jest na masie uszczelniającej.
Napocztek płukanka jak zrobi na YouTubie. Pomiar ciśnienia na cylindrach. Jeśli po pluka nce się poprawi ciśnienie idziemy dalej. Dajemy ceramizer i sprawdzamy ciśnienie Myjemy silnik sprawdzamy czy niema wycieków. Miska olejowa szelnosc poladzen miska dół silnika Pokrywa Górna walkow blok. Blok silnika dół silnika na uszczelce. Kolekror wydechowy blok....
Witam wszystkich. Jestem nowy na forum. Mam problem ze swoim Passatem silnik 2.0 TDI BMP , a mianowicie jakiś czas temu zapaliła mi się czerwona kontrolka od oleju, auto na hol i do domu, miska w dół diagnoza zajechany imbus. Wymieniony imbus, do tego szlif wału, nowe panewki, po złożeniu autko odpaliło bez problemu. Jeśli osiągnie temp 90⁰ i...
bo miska olejowa dołem na pewno nie wyjdzie.. Wyjdzie na pewno :)
Spawamy głównie naczepy patelnie ale i miske pospawa a jak sie to zpartaczy to cieknie. Pewno ta miska to stop a nie prawie aluminium jak głowice i dlatego trudniej.
Śmierdzi mi to brakiem ciśnienia oleju, ewentualnie luźna srubą koła pośredniego pompy oleju, wiec miska w dół, poza tym warto spojrzeć na wałek i szklanki, czy nie przytarte.
Uszczelkę założyłem nową filtr też. Powiadomiłem mechanika aby sprawdził poziom oleju jutro powinienem wiedzieć czy jest za mało ale wydaje mi się ze za mało. 4 tygodnie temu robiłem wymianę oleju filtra i uszczelki. Po powrocie z Niemiec zauważyłem że szarpie na postoju wiec pojechałem do kolegi okazało się ze miska uszkodzona (poprzedni mechanik wiem...
Witam! Mam problem, ostatnio podczas przejażdżki po polnej drodze, pękła mi miska olejowa - nieświadom tego pojechałem do domu (~500m) Okazało się, że miska pękła i rozkręciłem trochę samochód, dostałem się do wału i okazało się, że nie jest ani skrzywiony ani jakoś "zatarty" jedyny problem to małe wtopienie starej panewki na wale i właśnie tutaj pytanie...
Witam podepnę się do tematu bo ostatnio walczyłem z podobnym przypadkiem. Golf IV 1,9 sdi ciśnienie oleju do 7bar przegazowanie i podpierało zawory więc miska w dół pompa wymyta zaworek w obudowie filtra też było brudne bo klient chyba przeciągnął wymiane oleju bo był jak smoła. Olej nowy Castrol 5w40 po odpaleniu to samo ale po nagrzaniu silnika przeszło...
Witam. Zaczynam się zastanawiać nad drugim samochodem. Budżet: 2900 - 4500. Poczytałem trochę na stronach internetowych, wiem, że za takie pieniądze nie kupi się w bardzo dobrym stanie ale zawsze. Wiem, że muszą być to modele jakieś popularne żeby nie było problemu z częściami. Może jakiś japończyk ale chyba najlepiej by było jakiego golfa IV albo passata....
Taki mały kawałek na pewno jest już w misie olejowej Takie małe pytanie, którędy on do miski spadnie ?
Witajcie, ostatnio uciekał mi olej silnikowy przy uszczelce pokrywy zaworów, wymieniłem uszczelkę, dzisiaj rano jadąc do pracy licznik pokazywał zaniżone oborty mimo tego, że było słychać, że są wyższe. Pod samą firmą poczułem dziwny zapach jakby spalenizny, trochę dymu i ogromną plame oleju pod silnikiem, cały silnik zabryzgany od dołu oraz trochę...
Witam! Mam pytanie. Posiadam VW Passata b3 silnik 1.8 RP 1990rok i Włącza sie kontrolka smarowania oleju tylko przy rozgrzanym silniku przy 90 stopniach i przy jednakowych obrotach np: jadąc na 5 biegu 85km/h się włącza i świeci cały czas zaś przyciskając pedał gazu dalej i przy prędkości 95 km/h sie wyłącza. Nie mam obrotomierza mam zegar wiec nie...
Chłodniczka oleju raczej się nie przytyka . Jest jeszcze możliwość że tam już panewki na 1 czopie nie ma. Dodano po 1 Tak czy inaczej - miska plus obudowa simmeringu won - jeszcze zobaczyć czy opiłków w oleju nie ma.
Podepnij pod komputer podaj kod błędu, skasuj i zobacz czy wróci, nie każdy błąd usuwa się sam po usunięciu usterki. Ewentualnie odepnij akumulator na dłuższy czas. Takie zabawy ze skrzynią bez oleju mogły doprowadzić do jej uszkodzenia, jeśli miska była przetarta to w resztkach oleju mógł być piasek, ziemia i nie wiadomo co jeszcze. Więc sam na własne...
Samochód przyjechał do mnie gdyż klient twierdził że auto było robione w innym warsztacie min. wymieniana miska oleju+olej+filtry+świece+separator oleju. Po tej naprawie podobno zaczął szarpać na biegu jałowym i tamten warsztat nie wiedział co z tym zrobić. U mnie wyglądało to tak: - Zimny silnik odpala z pierwszego, chodzi w miarę ok przez 2-3min i...
Miska została zdjęta i dokładnie wyczyszczona z syfu (trochę tego było chociaż bez tragedii). Dodatkowo wyczyszczony smok, który faktycznie był już zabrudzony i zaklejony (do czyszczenia użyłem preparatu Liqui Moly). Nowy filtr oleju oraz olej. Jest lepiej ale niestety problem nie ustąpił. Po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów czerwona kontrolka...
Witam, mam passata 1.8 w benzynie B5, i dziś po przejechaniu 3 kilometrów zapaliła się kontrolka oleju i włączył buzer. Okazało się po zatrzymaniu że pod samochodem plama oleju i dość mocno cieknie. Potem sprawdziałem że kreska oleju ciągnęła się za mną od samego miejsca postoju gdzie był uruchamiany. Miska jest cała, cieknie gdzieś z góry. Mało tego...
Kolego właśnie wróciłem od mechanika i sprawdzane było ciśnienie oleju.Otóż na rozg. silniku i na wolnych obrotach miał 2bary a na 2000tys obr miał około 5barów. Więc mi sie wydaje że jest ok. Odnośnie temperatury to jest tak że wskaźnik raz spada do zera a raz roźnie max do 90st. Czy oby na pewno ciśnienia były mierzone na gorącym oleju? Wszędzie...
za jakieś dwa miesiące chcę zmienić samochód,do wydania będe miał 20tys.Chcę mało awaryjne i taie w eksplotacji,z dobrym wyposażeniem,w miarę oszczędnę,min 2000r,żeby nie rdzewiało jak moje mk1 Silnik PB i wrzucę lpg albo zadbany diesel. Mam kilka typów 1.Ford Mondeo Mk3 -boję się sie korozji i awaryjności 2.Audi A4 - drogie,zawieszenie alu,trochę stary...
wiem że taka diagnoza na odleglość jest trodna ale.... ci co są w serwisie na miejscu tez sobie nie radzą.... sprawdziłem co się dało odma świece i wszystko wygląda ładnie.... silnik chodzi jak zegarek nawet w serwisie się dziwili że tak równo i cicho chodzi.... wycieków oleju niema a jak są to mi nimalne (staje od pół roku na tym samym miejscu (parking)...
Witam Brakuje mi już pomysłów w jaki sposób pozbyć się błędu 000010 - Camshaft Positioner (Bank 1 Intake) P000A - 008 - Slow Response - Intermittent Postaram się w miarę zwięźle opisać dotychczasowe wymiany. Samochód o jaki chodzi to VW Passat 2.0 FSI 150km 2006 rok kod silnika BVY. Kupiłem go 1 grudnia od handlarza. Sprowadzony z Danii. Po kilku dniach...
Czujnik ciśnienia dobrze znalazłeś kontrolka świeci na czerwono czy żółto drugi czujnik poziomu i temperatury jest w misce olejowej
Na bloku co zaznaczyłem, nie jest to na wylot do miski ?
Witam czy miska olejowa z Passata b5 1.8t z 1998 spasuje do golfa IV 1.8t 1998 może się czymś to różnic?
Z baku to jedno ale przede wszystkim z miski olejowej :D
Sprawdź ciśnienia sprężania w cylindrach. Możliwe, że któryś cylinder nie trzyma ich i paliwo zamiast zostać spalone przelewa się do miski olejowej.
Witam wiesz co było problemem u ciebie? Mam taki sam objaw i ten pólksiezyc w misce olejowej
najprostrzy sposób w twoim przypadku to poxilina, tylko trzeba bardzo dodrze odtłuścić miejsce klejenia
Witam, mam wyciek oleju w passacie b3, załozylem nową uszczelke miski, wyciek był nadal w okolicy osłony koła zamachowego, wymieniłem uszczelnienie wału od strony skrzyni, wyciek jest nadal, nie moge zlokalizować dokładnie gdzie kapie olej(napewno jest to olej silnikowy), może miske uszczelnić dodatkowo na silikon ? Jeżeli tak to jaki polecacie ?? Prosze...
Ściągasz miskę, rozrząd, przedni dekiel z simeringiem i zakładasz łańcuch
Masz osłonę plastikową pod silnikiem ? Na północy mają na miski olejowe założone osłony.
Bardzo dobry olej do takiej skrzyni to 'FEBI 14738', oraz 'Petro-Canada DuraDrive MV Synthetic ATF'. Wchodzi niecałe 4litry + filtr + uszczelka miski. Klamoty znajdziesz na allegro w dobrych cenach.
Tego czujnika również tam nie ma! Więc jak ma pokazać poziom skoro nie ma czujnika? Nie pokaże. Musiałbyś dołożyć czujnik, dorobić instalację i włączyć go w liczniku. Chodzi oczywiście o czujnik w misce.
napewno przez pompe olejowa trzeba ja sprytnie wykrecic i powinna wyjsc spróbuj
Tak jest płyn chłodniczy. Możesz spróbować przed i za zaworem zacisnąć szczypcami przewód dzięki temu nie wycieknie albo podstawić miskę i wlać z powrotem do zbiorniczka wyrównawczego płynu.
A jak w końcu to się robi nagrzać oliwę do 35 stop i potem na N czy na P ma być ? żeby sprawdzić czy od miski wycieka ?
Inna miska olejowa, co za tym idzie smok pompy. łapy silnika, zupełnie inne i przykręcone do bloku w innych miejscach. Korpus wraz z chłodnicą (wymiennikiem ciepła) filtra oleju. kolektory ssący i wydechowy wraz z turbo Takie na pierwszy rzut oka są różnice
Nie pasuje. Inaczej jest pochylony więc po pierwsze pompę i miskę olejową byś musiał przełożyć. W głowicy też trochę do przeróbki.
Czujnik poziomu/temperatury oleju też jest zasilany z tego bezpiecznika. Jest pod spodem miski olejowej.
Zalej go wyłącznie olejem silnikowym, próba pracy na napędowym skończy się śmiercią panewek i uszkodzeniem przylgni cylindra. A wiertarką możesz odpalać silnik od wsk-i a nie 4 cylindrowego diesla, miałbyś większe szanse na powodzenie odpalając go na sznurek :P I na koniec dodam że jeżeli to motor z passata b2 to jest to 1.6 a nie 1.9. Pierwsze odpalenie...
Ja jak już ciężko było stwierdzić gdzie jest problem to ze dwa razy odłączałem napęd pompy (tu jest słynny imbus) i przy zdjętej misce zanurzałem smok w oleju (jakiś pojemnik) i napędzałem pompę tak by miejsce gdzie uchodzi olej nadmiernie samo się pokazało. W nowszej wersji mam zrobiony pojemnik 2 litry wlewam olej i podłączam pod czujnik ciśnienia...
passat uszczelka miska passat miska olejowa passat miska oleju
access filtrowanie renault klimatyzacji pomiar termopary
philips az1030 schemat philips az1030 schemat
Electrolux pralka – wyciek wody z prawej góry, kapanie z dozownika lub elektrozaworu Citroen Jumper 2002 – lokalizacja włącznika grzania siedzenia, przyciski, bezpiecznik F45