Jeśli ciśnienie paliwa za wysokie to przyczyną jest regulator ciśnienia paliwa.
Pierwsza sprawa czujnik temperatury, być może widzi -40stopni i daje dawkę taką że ciśnienie spada ale raczej to mało prawdopodobne, ja bym w tym przypadku wymienił wtryski bo pewno leją i tak się dzieje lub regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej puszcza paliwo na powrót, najpierw wyjm listwe wtryskową i pokręć silnikiem zobacz jak wtryski...
Wsadź "emulator" na 2 sondę , egr "odślep" , i sprawdź ciśnienie paliwa.
Sprawdziłeś coś samodzielnie może ? Ciśnienie paliwa jakie masz?
Jaką pompę wtryskową skoro to benzyna? Iskra jest? Wtryski kluczuje? Ciśnienie paliwa na listwie jest?
Kolego ale zacznijmy od podstaw, czego brakuje że nie odpala, iskry, paliwa, powietrza ? Ciśnienie paliwa zmierzone ? Ciśnienie na cylindrach ? Czy jak dłużej pokręcisz np 10sekund odpala czy nie ?
cisnienie jakie daje pompka paliwa gdy krece rozrusznikiem daje 1bar A powinna około 3 bar. Wiesz już wszystko? ;)
Co odpowiada za regulację ciśnienia paliwa na wtryskiwacze-tylko zawór w pompie czy jest jeszcze coś? Ciśnienie pierwotne mam 3 bary, wysokie dochodzi do 47 bar, ale z chwilą dodania gazu spada do góra 10 bar i silnik gaśnie, czyli tak jakby pompa w.c. nie wyrabiała. Podstawiona trzecia pompa wysokiego ciśnienia i bez zmian.
Dzięki idę robić pomiary :))
A jakie powinno być ciśnienie paliwa na pompie elektrycznej i pompowtrysku
Sprawdziłeś ciśnienie paliwa,luz zaworowy,zapłon. Diagnostyka komputerowa była robiona?
Wykres nie może być ok skoro masz wypadanie zapłonów. Czy do wtryskiwaczy masz zasilanie i powrót? Zaciśnij powrót paliwa, zwiększy się ciśnienie paliwa i powinna zmienić się praca silnika. Być może to właśnie pompa już nie wyrabia i robi problemy, jakość paliwa też ma wpływ.
Możliwe że pompa sprawdzić ciśnienie podawania paliwa ,sprawdził bym jeszcze świece stan odstęp elektrod
Moim zdaniem jest to sprawa przepływomierza, o ile jest wystarczające ciśnienie paliwa. Pozdrawiam.
Zbiornik jest hermetyczny - opary paliwa nie powinny wydostawać się na zewnątrz, w związku z tym panuje w nim niewielkie ciśnienie. Odpowietrzenie zbiornika jest otwarte tylko podczas tankowania, gdy korek jest odkręcony.
Mitsubishi Eclipse 2.0 DOHC 150KM model silnika 4G63. (po pierwszym odpaleniu normalnie zapala -ciśnienie paliwa ,iskra przepływka , czujnik temperatury sprawdzone ,komp sprawdzony ) pierwsze odpalenie dopiero po napryskaniu samostartu
Ciśnienie paliwa to raczej nie ma jak sprawdzić to pompa zexel na postoju ładnie się wkręca ,turbina sterowana jest zaworem przeciążeniowym to raczej gdy jest uszkodzony to przeładuje ciśnienie
Panowie, to nie musi być pompa. Pod kołem pasowym wału korbowego jest tarcza do czujnika położenia wału. Sprawdźcie, czy się nie poluzowała. Siedzi tylko na wpustach i czasami to się zdarza. Miałem kilka takich przypadków. Pozdrawiam.
Mitsubishi Eclipse 2.0 DOHC 150KM model silnika 4G63. ten sam problem czy ktoś go rozwiązał /??? (po pierwszym odpaleniu normalnie zapala -ciśnienie paliwa ,iskra przepływka , czujnik temperatury sprawdzone ,komp sprwdzony ) pierwsze odpalenie dopiero po napryskaniu samostartu
Podłacz jeszcze raz kompa i sprawdź parametry rzeczywiste pracy, zwróć uwagę na to jak pracuje przepustnica oraz czy pompa wysokiego ciśnienia ma odpowiednie ciśnienie paliwa, z mechanicznego punkt widzenia zawsze możesz zajrzeć pod osłony rozrządu i sprawdzić czy synchronizacja na rozrządzie jest zgodna.
więc tak: Wykręć świece, wyczyść i przepal na palniku gazowym (jak były zalane to trzeba je doprowadzić do porządku) Podłącz zegar i zmierz ciśnienie paliwa. Sprawdź czy odpowiednio są założone przewody zapłonowe (o ile były ściągane) Zmierz ciśnienie sprężania.
Ciśnienie paliwa jest okej sprawdzałem i jeśli by było za małe to auto na wysokich obrotach by przerywało.
Cewka jak najbardziej może po nagrzaniu dawać takie objawy , ja bym podejrzewał wtryski lub nieszczelny dolot wtedy samochód spada z obrotów i gaśnie . SONDA nie będzie tu winna, żeby sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie musisz wykręcić zaworek ciśnienia na końcu listwy wtryskowej i podłączyć w to miejsce manometr .
Cześć, Kompresja wygląda bardzo dobrze, różnice między cylindrami nie są dramatyczne, więc silnik mechanicznie raczej OK. Skoro świece czarne, ciśnienie paliwa trzyma, a cewki i fajki podmieniane – to zostają wtryski. W GDi często któryś leje albo źle rozpylają, a ECU nic nie pokazuje. Protec nie zawsze daje radę, jak mechanicznie któryś puszcza. Warto...
witam sprawdz ciśnienie na cylindrach wtryski zdemątuj i niech ci sprawdzi ktoś na maszynie do sprawdzania wtrysków miałem podobny problem ale wymieniłem pompe filter paliwa i sie skończyło
Kolego jeśli uważasz że pompa chodzi zbyt glośno (opieram sie na twoim wrażeniu) proponuje abyś sprawdził jakie daje ciśnienie i jaka jest jej wydajność.Jeśli nie miałeś paliwa w baku to mogła ulec uszkodzeniu. Pozdrawiam
Co do rozruchu na zimnym zmierz ciśnienie paliwa. Nie wiem jak w Cari ale w tych latach produkcji, w galancie można było wybłyskać błędy zwykłą diodą, możesz spróbować. Pozdrawiam
Błędy jakiś są ? , czy sterownik widzi prawidłową temperaturę na zimno i ciepło ? , co z ciśnieniem paliwa ?
Wybierz sobie dowolny wtryskiwacz i sprawdź, czy jest 12V na czerwonym kabelku. Podłącz zamiast wtryskiwacza małą żarówkę (~1-2W) i zobacz, czy miga podczas próby uruchomienia silnika (rozrusznik ciągnie dużo prądu, więc ma to być wyraźnie miganie, a nie przygasanie jak lampka w kabinie). Jeśli tak, to zmierz ciśnienie paliwa. Jeśli nie, to masz problem...
witam mam pytanie czy można podłączyć to cudo do kompa wASO, i czy w ogóle był podłaczony do jakiegoś testera? bo myśle że od tego należałoby zacząć w tej chwili może to być nawet zapchany filtr paliwa lub za słabe ciśnienie wytwarza pompa paliwa tak na prawdę to może być jakaś poważna sprawa np. komp ale również może to byc jakaś błacha sprawa pozdro...
Jak jesteś taki dokładny to nie sześć a osiem, nie napisał nic o startach w zawodach, więc ekstrim może podaruj, dla suchej turbiny bezpieczne ciśnienie to 0,9 bara. Jeśli zadaje pytania o regulacje pompy to znajomość mechaniki raczej jest mu obca. Zdemoluje silnik i będzie miał pretensję, a ty co wtedy napiszesz?
Witajcie. Pajero 2015 rok, silnik 3.2 DID. Nagle zaczęło tracić moc. Na 1. Biegu jest jako tako ok, 2 i powyżej przy zwiększeniu obciążenia zaczyna mulić. Co do tej pory zrobiłem : - błędów brak - parametry wszystkie OK - droznosc układu paliwowego OK - korek wlewu paliwa OK Jedyne, co nie gra to w momencie mulenia ciśnienie na listwie spada drastycznie...
Mitsubishi Carisma 1.8 16V GDI, zgasł podczas jazdy, przy próbie uruchomienia odpala na 1 bądź 2 cylindry i praktycznie nie idzie go wkręcić na obroty. W silniku błąd sondy lambda za katalizatorem, błąd grzałki, kompresja po 14bar, jest iskra na każdym cylindrze, paliwo do pompy WC dochodzi "na oko" pod odpowiednim ciśnieniem. Jak uruchomie silnik i...
Zrobiłem diagnostykę i wychodzi błąd 56 Gdy wejdę w parametry i sprawdzam ciśnienie paliwa pokazuje jakieś 4,200 MPa gdy usterka się objawi czyli zaczyna falować (a gdy mam włączoną klimę to niemal że gaśnie ciśnienie) zaczyna skakać znacznie to ciśnienie gdy jest ok to oscyluje w zakresie 4,060-4,450 MPa czy w takim wypadku problem jest z regulacją...
Witam,diagnoza jest taka,brak ciśnienia paliwa na listwie,czasami sie pojawia ciśnienie i auto pali,po chwili gaśnie i znowu nie ma cisnienia i tak co chwile,co mozna dalej w tym wypadku zrobić?Prosze o jakąś podpowiedz,pozdrawiam.
Dzięki za info, wiem że to francuzowaty, zczytałem go euroscanem pokazał mi błąd FUEL PRESSURE SIGNAL, błąd wykasowałem ale auto jak jest ciepłe to pali, ciśnienie paliwa na biegu jałowym wacha się w granica od 230 do 260 bar jak lekko przygazuje to 320bar. Nie wiem wydaje mi się że to czujnik się psuje bo jak go wykręce z magistrali i przekręce kluczyk...
Mam problem z Mitsubishi Colt'em 1.3 12V 75km '97, mianowicie (szczególnie na zimnym silniku) podczas dodania gazu, silnik zaczyna się dławić, dźwięk taki jakby zapłon był opóźniony lub nie dochodziło paliwo. Delikatne wchodzenie w obroty powoduje, że silnik chodzi w miarę normalnie i da rade nim jechać, ale gwałtowniejsze dodanie gazu powoduje od razu...
Witam, problem polega na tym ze po odpaleniu pochodzi chwile w miarę normalnie ,następnie tak jak by się cylindry wyłączały ,czyli pali na 3,2 i gaśnie ,jak zgaśnie to już trudno odpalić. ciśnienie paliwa, sprężania jest dobre , wtryskiwacze działają iskra jest .jak zgaśnie świece są suche ,tak jak by paliwo nie było podawane,i zastanawiające jest to...
1. Sama wymiana pompy wtryskowej problemu nie załatwi. Jeżeli były opiłki, to producent zaleca wymianę CAŁEGO układu wtryskowego (paranoja...) Jeżeli układ nie został przynajmniej dokładnie przepłukany - to problem powróci... 2. Na błąd 087 była akcja serwisowa - rurka ssąca w zbiorniku paliwa jest zbyt krótka i przy niskim stanie paliwa układ paliwowy...
W Peugeot zacząłbym od naprawy rozrusznika jak tam siedzi Mitsubishi. A siedzi w 80%
Inne przebiegi momentu obrotowego i inaczej liczone skrzynie biegów przy tej samej prędkości rożne obroty silnika więcej obrotów więcej paliwa. Jak się chcesz pobawić zrób test na biegu bezpośrednim na trasie przy tej samej prędkości obrotowej. A i tak sprawy takie jak kondycja silnika, opony ciśnienie etc pomijamy. Dwie ciężarowy w tej samej konfiguracji...
Montaż instalacji gazowej do silnika 4G63T jest oczywiście możliwy. Na zwykłej instalacji (nie LPi za 8000PLN) efekt będzie taki że silnik szybciej padnie. W między czasie jeszcze pewnie zechcesz zwiększyć ciśnienie doładowania co spotęguje efekt. Później będziesz pisać posty typu silnik źle pracuje, brakuje mocy, gaśnie, przerywa, strzela w dolot itp...
Witam, silnik 4d56 2,5 w Pajero z 2002r. Wersja z pompą elektroniczną 115km. Po kapitalnym remoncie (dół i głowica) nie odpala ... Remont z powodu wywalonej uszczelki pod głowicą. Przy okazji zregenerowane wtryski. Rozrząd ok, ciśnienie sprężania po 33 bary na każdym cylindrze. Dalsze sprawdzanie doprowadziło do pompy. Odkręcone przewody od wtrysków....
tak zajmę się WN, póki co to najbardziej wskazuje na problem, no i umowie się z fachmanem na sczytanie komputera, co prawda nie wywala błędu kontrolką silnika, ale może są jakieś drobne nieprawidłowości lub inne wskazówki. Napisze co wyszło. Aktualizacja: Mam już nowe kable WN, czekam na aparat zapłonowy. Na pewno jest pompa paliwa do wymiany, wymieniałem...
Dzięki za pod powieź. Filtr paliwa nowy jest ok wtryskiwacze czyste na LPG przełącza się się przy 30 stopniach czujnik temperatury pokazuje ok (mam oryginalny tester i sprawdzone) emulator sprawny (podłączenie baz emulatora bez zmian) regulacja biegu jałowego sprawdzona (na LPG działa i na benzynie ) przepływomież sprawny. Wszystkie te rzeczy jeszcze...
Jeżeli chodzi o zawór EGR to wydobyłem go,wyczyściłem i sprawdziłem.jest dobry i zamknięty. Zbiornik paliwa wyczyściłem,sprawdziłem drożność układu paliwowego - prawidłowa.Pozostaje pytanie co do ciśnienia paliwa.Zmierzyłem manometrem ciśnienie paliwa,ale nie wiem czy jest to miarodajny pomiar.Po wyjęciu pompy paliwa z baku podłączyłem manometr na wyjściu...
Witam. Posiadam Mitsubishi Sigma 3.0 12v benzyna-gaz. Problem polega na dławieniu się silnika (benzyna) w zakresie obrotów 1200-3000, na biegu jałowym pracuje normalnie, po dodaniu gazu zaczyna się dusić aż nie osiągnie ok 3000 tyś. obrotów. Na gazie ten problem nie występuje więc wykluczam układ zapłonowy. Ciśnienie paliwa ok 2,9 bara, przepływomierz...
Kluczyk w stacyjkę i przekręcić w I położenie - działają wtedy m.in. światła - pompka paliwa też. I tu się mylisz. W Galantach pompa paliwa nie pracuje nawet po włączeniu zapłonu dopiero jak zacznie się obracać wał korbowy. Jaki to dokładnie galant E33, E52 ? Jeżeli to E52 do podłączasz +12V do złączki zaznaczonej na foto poniżej. Złączka znajduje...
Witam ponownie zainteresowanych tematem :) Autko udało się wyleczyć, wszystko wskazuje na to, że to była pompa paliwa. Mimo że stara pracowała, to najwidoczniej po jakimś czasie w trakcie jazdy nie dawała już rady. Nowa pompa przejechała już 400 km i Grandziak złapał ,,drugi oddech" :) Autko stało się dynamiczne, fajnie przyśpiesza, po tamtych objawach...
Problem jest taki że zalewa się paliwem,po 10 sekundach kręcenia świece są całkowicie zalane,coś tam łapie ale nie zapali.I tak ,sprężanie ok,rozrząd ok,iskrę ładnie daje ,każda cewka sprawdzona,ciśnienie paliwa podczas rozruchu 0.3Mpa ,obroty wału widzi ,czas wtrysku przy rozruchu 65ms.Robiłem test i tak, pompe da się wysterować ,wiatraki i takie tam...
Cześć! Super, że podałeś tyle szczegółów – to bardzo pomaga! Rozbiję to na części, bo masz kilka problemów do ogarnięcia. A. Elektryka (P1676, alternator, migotanie) Błąd P1676 to problem z komunikacją alternatora (LIN/BSS), często związany z regulatorem lub okablowaniem (,). Twój stary alternator (Mitsubishi 9660055080) i zamiennik (REC-2.3761) mogą...
A co dzieje się z ciśnieniem paliwa na szynie jak nie odpala? Utrzymuje się stabilne 5MPa?
Moja ostatnia przygoda z Pajero Pini, w tymi objawami, skończyła się regulacją przepustnicy, wymianą pedału gazu bo ktoś nim kręcił, a na koniec wymianą sterownika silnika i modułu sterującego wtryskami i zapłonem bo na końcu wyszło że auto po lusterka było kiedyś zatopione, przegląd skrzynek z bezpiecznikami, wymiany połowy pokorodowanych bezpieczników...
92 kod błędu czujnika ciśnienia paliwa zwarcie cewki do plusa
Przecież dane techniczne tego typu samochodów są w sieci na wielu stronach. Objętość, skok, średnica cylindrów, stopień sprężania, moc, moment etc, to wszystko znajdziesz w kilkanaście sekund :D Przykład: Strumień masy spalin: kg/s To to samo co strumień w dolocie + masa dostarczonego paliwa. Ciśnienie za kolektorem wydechowym: bar Ciśnienie za turbiną:...
26-czujnik położenia wałka rozrządu (znajduje się w pompie, 48-cisnienie paliwa (również w pompie) do naprawy lub wymiany pompa.
iskra jest? cisnienie paliwa jest? swiece mokre? błędy w sterowniku sa?
Niekoniecznie. Miałem przypadek, że wtrysk przepuszczał niewielkie ilości paliwa do cylindra dopiero przy wyższych obrotach i wyższym ciśnieniu - paliwo wtryskiwane przed momentem zapłonu powodowało właśnie wspomniane stukanie.
Witam mam problem z autem jak w temacie. Jechałem sobie ostatnio po prostej drodze (u nas takich mało) i auto zgaslo. Silnik nie dawał się ponownie uruchomić. Sprawdziłem bezpieczniki - spalony od zasilania sterownika silnika. Wkładam nowy bezpiecznik i spala się od razu. Ewidentne zwarcie. Po dwóch godzinach poszukiwań odnalazłem usterkę- świeżo wymieniony...
Błąd E36 odpowiada za czujnik ciśnienia paliwa lub problem na przewodach do tego czujnika. Wykrzyknik może być niepowiązany z błędem. Sprawdź czy znowu nie ubyło olejów/płynów.
A, oczywiście. Zapłon obecnie na pewno jest i iskra jest silna - ma niebieski kolor przy przeskoku z odległości pół centymetra. Miałem bardziej na myśli, że może zapłon jest w niewłaściwym momencie i dlatego gaśnie. Ale może i masz rację – trzeba by może sprawdzić ciśnienie paliwa… Jeśli chodzi o ten kabel, który idzie z ECU do tego czegoś,...
Jesli faktycznie masz rozrusznik mitsubishi, mozesz poszukac z tego samego silnika rozrusznika valeo wtedy pozbedziesz sie problemu raz na zawsze ja tak kilka razy robilem w grupie psa
Witam Chciałbym się podzielić swoimi doświadczeniami z gazem Versus 1.0, serwis, regulacja, ustawienia, reperacja itp we własnym zakresie, czynności które wykonałem pozwoliły zaoszczędzić ok 400 zł na gazownikach. Niedługo będę miał tez do opisania doświadczenia z BRC sequent 24 w podobnym aucie to opiszę. Początek: Auto typu Mitsubishi Space Gear 2.0...
Witam mam problem z Mitsubishi Carisma 1.6 16v gaśnie w czasie jazdy i co stwierdzam po kilku minutach pale i znów jeździ jak zegarek , ale po nagrzaniu i po paru kilometrach gaśnie zaczyna przerywać szarpać i gaśnie ciśnienia paliwa sprawdzone jest ok filtr paliwa wymieniłem i jest ok wygląda mi to na problem z wtryskiwaczami tak jak by zanikał mi...
Czy ta chłodniczka może dawać takie objawy ? Mitsubishi Pajero 2002r 3.2Did . Samochód ma dwa błędy stałe. 26-czujnik położenia wałka rozrządu (znajduje sie w pompie paliwa) 48-cisnienie paliwa (również w pompie) Objawy../zapalił sie czek engine i tryb awaryjny ..auto pali na dotyk lecz nie przekracza 2tyś obrotów. Dławi sie oraz kopci na czarno.
Jaką śrubką i w jakim celu to robił ? możliwe ,że nie nie podaje pompa teraz wcale, nie ma ciśnienia, a tego się nie da ustawić na ,,oko,, to nie gaźnik.
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Sprawdź do którego cylindra jest podłączony wężyk podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa. Jak do czwartego to trzeba sprawdzić czy nie przedostaje się nim paliwo. Po wykręceniu świec sprawdź jakiego koloru są denka tłoków. Jak jest podłączona odma w tym silniku do kolektora ssącego i przewód podciśnieniowy od serwa hamulcowego ? Porcelanę mogło...
Muszę poczekać z pół godziny i zapali. Uwidoczniło się to zimą ale i latem choć rzadko to się zdarzało. Jest to Hyundai Excel 1992 r. z wtryskiem, silnik Mitsubishi 1500. Wcześniej rok temu padł komputer i regulator ciśnienia (jednocześnie). Po wymianie tych elementów plus pompa paliwa ładnie chodził. Co to może być? Sprawdziłem oporności na cewce zapłonu...
To, że hamulce są w stanie wytworzyć opóźnienie na poziomie 0,9g, nie oznacza, że każda opona jest w stanie zapewnić odpowiednią przyczepność by to umożliwić. Pewnie nie jest. Nigdzie nie pisałem, że wszystkie opony są pod tym względem jednakowe. Niemniej jednak ich wpływ na drogę hamowania jest na pewno wielokrotnie mniejszy niż wpływ siły hamowania...
Witam, od niedawna jestem posiadaczem Mitsubishi Space Wagon 99rok, silnik 2.4GDI (benzyna na bezpośrednim wtrysku paliwa), zabrałem się ostatnio za montaż prostego odcięcia paliwa z wykorzystaniem przekaźnika samochodowego uniwersalnego 30A, posiadam także schemat instalacji tegoż auta i wynika z niego, że przewód czarno niebieski idący do pompy paliwa...
sprawdz cisnienie pompy paliwa Dodano po 1 ma byc od 3 do 3,5 bara
Nie ma u mnie na stacyjce takiego pinu, żeby po włączeniu zapłonu zanikało napięcie. Ale wstawiłem przekaźnik i mam napięcie po wyłączeniu zapłonu. Jednak gdy próbowałem wykorzystać do rozłączania solenoidu gaszenia czujnik ciśnienia oleju, to podłączony przekaźnik (nr2) wprowadzał zmianę rezystancji i kontrolka ciśnienia oleju cały czas się świeciła....
Witam! Mam podobny problem z pinin z 2001 r. 2.0 GDI, z tym że u mnie kontrolka check engine nie gaśnie po wyłączeniu silnika. po włączeniu silnika samochód jedzie parę kilometrów dobrze i następnie znowu słabnie. na komputerze pokazuje błąd: PO190, "Czujnik ciśnienia zbiornika zasilania (listwy) paliwa - usterka". Nadmienię że miałem taki problem już...
A jak kręcisz rozrusznikiem i poluzujesz przewody wysokiego ciśnienia to jest tam paliwo?
https://obrazki.elektroda.pl/3566138000_... Dwa dni temu na hacker news pojawił się ciekawy Klient Snapcast Projekt polega na stworzeniu klienta Snapcast, który umożliwia synchronizację odtwarzania audio w wielu pomieszczeniach. Serwer NTP Stratum-1 Serwer NTP z czasem pobieranym z GPS, wyświetlający czas z niezwykłą precyzją. Tablice...
Witam, Przeczytałem uważnie cały temat, a zainteresowałem się nim gdyż identyczny problem napotkałem z carnivalem 2.9 crdi z 20004 roku, który to będąc na litwie po zatankowaniu na przypadkowej stacji paliw ujechał 28 kilometrów... no i niestety- laweta... po wnikliwym sprawdzeniu okazało się że: -są kody błędów P1119 i P1120 -brak ciśnienia na listwie...
Na dziś , wygląda to tak : pompa paliwa załączana jest po włączeniu rozrusznika - dla pewności mostek zamiast przekaźnika dla sprawdzenia ciśnienia paliwa -OK.Iskra - OK.Zasilanie wtryskiwaczy - OK.Przewody "kluczujące" wtryskiwaczami -OK.Teoretyczni wszystko powinno grać a nie gra.Z jakiegoś powodu tranzystory na płycie głównej w sterowniku nie sterują...
Tak jak mowilem, tak i jest odkopuje temat. Otóż moj problem sie nasila, samochod zimny nie chce jechac, rozpedzam sie do 20 km/h dalej nie jedzie, sprawa jest taka ze jak juz sie tocze zgasze go, odpale i jakos jedzie, czasem musze powtorzyc czynnosc, lecz nie zawsze dziala. Odkrylem 2 rzeczy: mam zaslepiony powrot od listwy wtryskiwaczy, kto to zrobil...
Problem został rozwiązany. Autko jakimś cudem odpaliło i po jakimś czasie samoczynnie zgasło. Po jakimś czasie znów odpalało i znów gasło. Po stronie pasażera (przy lewej nodze) znajdują się dwa przekaźniki. Jeden z nich odpowiada za włączanie pompy paliwa niskiego ciśnienia (tej w baku). Rozebrałem ów przekaźnik i gdy auto samoczynnie zgasło, zmostkowałem...
Czy jeżeli przepustnica nawaliła to jest taka opcja, że będzie palił tylko na 2 cylindry? Jest to jakoś połączone z pompą wysokiego ciśnienia lub też z wtryskami bądź czym innym? Czasem ma falowania obrotów od 1500 do 3000. Kilka powtórzeń i gaśnie. Edit: Dodam jeszcze, że iskra na każdym cylindrze jest oraz przy zamianie każdej z cewek przy cylindrze...
Niestety na tym forum raczej odpowiedzi nie znajdziesz - temat do zamknięcia. Oj, jaki pesymista. Z drugiej strony odpowiedzi nie należy szukać na forum tylko w rzeczonym motorku, a form może (nie musi) pomóc ta odpowiedź znaleźć. Ja jestem trochę mniejszym, choć dalej pesymistą, bo sam temat zawiera opis niemożliwej do realizacji usterki! Żaden układ...
W porzadku wiec jesli meirzyles dwuprzewodowy to pomiar jest w granicach normy, przy rozgrzewaniu jego rezystancja powinna spadac, przy maksymalnie rozgrzenaym okolo 300ohm powinien miec, wiec zakladam,ze jest ok. Sprawdz cały uklad podcisnien silnika i ich szczelność, regulator ciśnienia paliwa tam takze jest podciśnieniowy, chociaz raczej bym go wykluczyl...
Witam, Chcę kupić nowego Mitsubishi Colta 1,3 95KM. Auto ma wzmocnione gniazda i następującą instalację LPG: Zbiornik - GZWM Grodków ZT 180 teroidalny 49l Wielozawór - TOMASETTO ACHILLE AT 02 Gazoszczelna obudowa - GZWM Grodków 03 (zbiorniki toroidalne) Filtr gazu - ZMW Czaja FL03 Reduktor / Parownik - AC SA R 01 Zawór odcinający - VALTEK 03 FAGUMIT...
Dziękuję za zainteresowanie. Podaję linka do mojego albumu z "PrntScr-ami". https://picasaweb.google.com/11481456981... Każdy z plików opisałem w którym momencie był wykonywany(stan pracy instalacji LPG czy diagnostyki). Problem po dwóch dniach przerwy ponownie wrócił(przełącza się praktycznie cały...
Witam. Wcześniej pisałem odnośnie problemu z odpaleniem gdy na zawnątrz jest temperatura poniżej zera , ( odpali w zależności jaki jest mróz , czym większy tym więcej razy trzeba nim kręcić, silnik bardzo ładnie kręci lecz nie ma tego zaskoczenia , bo jak juz załpie to zakołysze nim i trzeba go wspomóc pedałem gazu a po zgaszeniu silnika odpali odrazu...
Myślałem że tam ''Mitsubishi'' siedziało. Oryginał to faktycznie był Mando. Teraz pamiętam. Przy okazji śledzenia forum trafiłem na ciekawy wątek. Facet miał dokładnie taki sam problem jak ja kiedyś czyli Pony nie palił. Po wymianie komputera który okazał sie spalony (jak u mnie) też nie palił. Nie wiem jak się skończyło. Ja wymieniłem sporo części...
Nadchodziły mrozy, nie mam opon zimowych, więc samochód miał stać. Wyjąłem aku, dolałem wody, podładowałem. Do samego końca (do wyjęcia akumulatora) silnik odpalał, nie było problemu. Stał tak jakieś 3 tyg. aż do momentu kiedy pogoda trochę puściła, śnieg stopniał - pomyślałem pojeżdże, żeby nie zastał się. Włożyłem akumulator, gasną wszystkie możliwe...
Witam. Mam problem z silnikiem 2,5td D4BF od mitsubishi. Przy pewnym obciążeniu silnika albo ciężarem ładunku lub prędkością zapala się kontrolka heck i traci moc po resecie stacyjką powraca do normalności i tak w kółko.Dodam że przy minimalnych ruchach pedałem gazu jestem w stanie osiągnąć te prędkości ale jaki kol wiek zryw zaraz to powoduje. Na początku...
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Witam . Mitsubishi Pajero Sport 2.5 tdi 2004 rok czasem wpada w tryb awaryjny, wtedy zaczyna bardzo kopcić nie ma mocy. Zauważyłem ze w trybie awaryjnym zamyka przepustnicę, po ściągnięciu wezyka podciśnienia z zaworu przepustnicy trochę jest lepiej ale dalej nie to co powinno być. Zaworki podciśnienia zmienione , czujnik ciśnienia doładowania zieniony...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
mitsubishi ciśnienie oleju ciśnienie oleju mitsubishi mitsubishi ciśnienie sprężać
junkers cerapur podłączyć sterownik multimedia switch dekoder cyfrowy telewizji kablowej
zgrzewarka transformatorowa zmywarka whirlpool
Prekodowanie transponderów w kluczykach samochodowych Volkswagen Polo 4: Zamiana sterownika szyb z prawej na lewą stronę