Jak uruchomie silnik i przy otwartej przepustnicy podam mu zmywacz do hamulców to nie wkręca się. Ciekawa metoda, jednak ten środek ma inne przeznaczenie. Nie uważasz? Może jednak oddać auto w fachowe ręce, zanim większego bałaganu nie zrobisz? Np. że zmywaczem do paznokci?
Sprawdz czy zawór egr szczelny. Sprawdz paliwo na powrotach. Ten który nic nie daje jest uszkodzony. Podobnie jak ten który daje najwiecej na powrót. Ale to sa inne objawy. Czy podczas dodawania gazu słyszysz stukot tak jak by zawory? Jezeli tak to nie jezdzij bo zbyt bogata dawka moze uszkodzic tłok.
Ok, sprawdzę i dam znać, ew. zmierzę ciśnienie paliwa, to wypadanie zapłonów pojawia się i znika, przykładowo trwa 30sek a potem 1min jest ok. Najbardziej jest to odczuwalne na ostatnim tłumiku. Ale to jest delikatne wypadanie zapłonów, to nie jest tak że nie pali ewidentnie jeden z cylindrów.
No dobra ale czemu pali tylko na 2 cylindrze tylko nawet jak przełoże z innego cylindra
Traktorek Iseki Landhope 140 - problem z pompą Dodano po 4 Witam. Mam problem z Iseki z silnikiem Mitsubishi 3 cylindry. Kiedy próbuję go odpalić, traktor prawie się uruchamia, na chwilę pyka i gaśnie. Czy ktoś może wie, jak ustawić pompę wtryskową, bo podejrzewam, że w tym tkwi problem?
Też takiej jeszcze nie widziałem. Albo ma strasznie ubogo na garze i temperatura robi swoje albo przy wymianie świeca upadła na podłogę. I popękana została wkręcona. Teraz to pomiar kompresji i oględziny cylindra endoskopem. Będzie wiadomo co dalej.
A co sprawdziłeś?
Luzy sa sprawdzone sa w normie świece wymienione Wystąpił też błąd " niewłaściwa wartośc mieszanki 3 cylindra "
A czy może to być głowica,czy raczej pierścienie auto ma 495000km,ale rantów na cylindrach nie ma
niestety to jest coś innego, zawór egr jest zlokalizowany po środku kolektora natomiast ten, o który pytam znajduje się na końcu ( koło czwartego cylindra )
czujnik stukowy znajduje się z tyłu silnika między cylindrami 2 a 3 sprawdź czy to wtyczka nie od niego właśnie
1,3,4,2 pierwszy cylinder od strony rozrzadu
Każdy silnik 4G63 (Mitsubishi) ma średnicę cylindra 85mm. Tutaj możesz coś poszukać http://sklep.fpt-prima.com.pl/ A nie pomyśleć nad uszczelniaczem z jakiegoś siłownika lub dodatkowo pierścieniach typu o-ring ?
A ciśnienie w cylindrach?
To akurat ustalone-na 3.
Jedynie co to przycinanie się zaworu w prowadnicy.
Przepal auto żeby wydmuchało wodę, po koleji odłączaj kable ze świec i sprawdzaj czy na wszystkich cylindrach jest iskra.
Kolego ale zacznijmy od podstaw, czego brakuje że nie odpala, iskry, paliwa, powietrza ? Ciśnienie paliwa zmierzone ? Ciśnienie na cylindrach ? Czy jak dłużej pokręcisz np 10sekund odpala czy nie ?
Witam Mam problem z wyżej wymienionym pojazdem rocznik 1998. Auto nie pali na 3-cim cylindrze zamieniałem cewki miejscami zamieniałem świece i ciągle brak reakcji na tym cylindrze Ciśnienie sprężania 14 Dodam że świeca na tym cylindrze jest mokra. Może ktoś spotkał się z takim problemem .( podejrzewam uszkodzony wtrysk - tylko demontaż lekko problematyczny...
Jestem laikiem. Kiedyś jeździłem Mitsubishi w którym jakoś inaczej liczone były cylindry... chyba 1342, więc podejrzewałem, że w moim E90 320i N46 też będzie jakaś inna kolejność. Dodano po 2 Ale dzięki za odp. Rozumiem, że po prostu 1234 od frontu licząc.
Ok, zamówiłem 2mm bo powiększyć jest ją łatwiej. Kupiłem kilka dni temu miernik sprężania, właśnie dokonałem pomiaru zgodnie z instrukcją, na każdym cylindrze wychodzi 14 BAR, +- 0,1
Nowe tuleje + nowe tłoki + nowe pierścienie.
Wypalasz filtr na postoju? Bo zwiększanie stanu oleju to problem starszych dpf gdy wypalanie jest na postoju zamiast podczas jazdy z chociaż średnim obciążeniem silnika. Wtedy dodatkowa dawka paliwa zamiast trafić do dpf spływa po ściankach cylindra do oleju.
Witam mam problem chodzi o samochód Mitsubishi Canter fuso 2010r problem jest taki, że pali od tyku chodzi równo ale po dodaniu więcej gazu zaczyna nierówno pracować tak jakby nie chodził na jeden cylinder dodam że wtryski całkowicie nowe i pompa wtryskowa też nowa przebieg 308000 brak błędów proszę o pomoc
Faktycznie pomiar ciśnienia wyjaśnił, że na dwóch cylindrach skrzywione 4zawory rozebrane złożone i śmiga.
na 100 %?
Zamienić kable sterujące (impulsowe) między cewkami.
tam są pompowtyskiwacze. Jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi. Zgadza się - tam są pompowtryskiwacze. Wiem, że głowice tego typu silnika mają tendencje do pękania ale taki zbieg okoliczności. Zastanawia mnie też ta rdzawa maź między 1 i 2 cylindrem Najprawdopodobniej jednak pęknięta głowica = do sprawdzenia. Maź owa, to najprawdopodobniej mieszanina...
Coś nie tak bo ten silnik ma cewkę na każdy cylinder i system diagnostyczny podaje ewentualny błąd z numerem cylindra. Skąd uzyskujesz te błedy i jakie to numery?
Witam. Problem wygląda tak że auto przestalo chodzic na pierwszy i czwarty wtryskiwacz. Wtryskiwacze zostały zregenerowane. I żadnej poprawy. Zmieniłem również pompę wtryskowa na nową, no i kolejna porażka . Auto bylo również u elektryka, elektyk stwierdził że komputer. Komputer dałem do sprawdzenia i podobno komputer sprawny. Jeszcze dodam że auto...
Dzięki za rade dobry człowieku.
To jeszcze magicy powiedzcie koledze jak :-) Bo jeszcze rozepnie zabezpieczenia i mu zawór do cylindra wpadnie :-)
Pierwsza sprawa czujnik temperatury, być może widzi -40stopni i daje dawkę taką że ciśnienie spada ale raczej to mało prawdopodobne, ja bym w tym przypadku wymienił wtryski bo pewno leją i tak się dzieje lub regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej puszcza paliwo na powrót, najpierw wyjm listwe wtryskową i pokręć silnikiem zobacz jak wtryski...
Witam mam problem z Mitsubishi lancer z 99 roku z silnikiem 1.3 75km benzyna +gaz ostatnio wymieniłem świece i silnik jest bardzo słaby na każdym biegu oraz bardzo drży czy to na postoju czy też podczas jazdy tak jak by nie chodził na wszystkie cylindry Czym to może być spowodowane ?
raczej nie ubywa, myślałem tez ze może być uszczelka ,ale ją wykluczyłem bo świece są suche i na wszystkich cylindrach by nie puściła. Jeszcze nie był pod komputer podpinany.
witam. rozebrałem cały spod silnika i okazało sie ze panewka wału korbwego na pierwszym cylindrze zatarta stad nierowna praca silnika i metaliczny dzwiek
To są cylindry jednego rzędu? Masz dwa katalizatory? Podgląd na pracę sond, lub chociaż pomiary?
Dociągało się tylko głowice żeliwne w starszych typach silników i ze starszymi typami uszczelek. W silnikach Mitsubishi, choć głównie serii 4GXX, uszczelka głowicy, to jest czuły punkt. Czuły na błędy montażowe. Ważne jest dokładne oczyszczenie powierzchni przylgni i wyrównanie (planowanie) głowicy, jeżeli jest potrzebne. Ważną sprawą jest również zastosowanie...
Witam mam problem z Mitsubishi Carisma 1.6 16v gaśnie w czasie jazdy i co stwierdzam po kilku minutach pale i znów jeździ jak zegarek , ale po nagrzaniu i po paru kilometrach gaśnie zaczyna przerywać szarpać i gaśnie ciśnienia paliwa sprawdzone jest ok filtr paliwa wymieniłem i jest ok wygląda mi to na problem z wtryskiwaczami tak jak by zanikał mi...
Obawiam się, że uwaliłeś sobie ECU przez podmiankę. W motorze kolegi mogło być coś uszkodzone (jakiś czujnik lub element wykonawczy np. wtryskiwacz) i jakiś układ ECU jest uwalony u kolegi i u ciebie. Co to jest "wtrysk bezpośredni"? Czyżby wtryskiwacz wtryskiwał paliwo bezpośrednio do cylindra jak w niektórych Mitsubishi? Problem jest trudny i wymaga...
Temat gazu bym sobie odpuścił. Pierwsze to nie te objawy, drugie to zmieniałem reduktor i sam kalibrowałem. Poza tym, przy zmianie reduktora, zresetowalem sterownik silnika i trzy dni jeździłem tylko na benzynce, objawy te same. Jeżeli chodzi o sondę to znam to lepiej z Mitsubishi bo tam łatwiej ogarnąć, ale to też nie te objawy, może by więcej palił,...
Mitsubishi Eclipse 2.4 4G64 2001 r. Był robiony generalny remont silnika. Wszystkie tuleje cylindra, panewki itd. Po odpaleniu silnika trzyma 1800 obrotów i nie chce zejść. Po odpięciu przepływomierza spadają do prawidłowych. W sterowniku występuję tylko jeden błąd sondy lambda. Czy jest ktoś mądrzejszy i może miał podobny przypadek. Z góry dzięki za...
Witam mam taki problem jak w tytule, na benzynie mitsubishi chodzi normalnie natomiast na gazie chodzi tak jak by nie pracował na jednym cylindrze, silnik pracuje nie równo jak ciągnik i skaczą obroty na niższe. Jeśli chodzi o jazdę na gazie jest oporna ale jakoś się toczy gdy samochód już się wkręci na wysokie obroty następuje jak by załączenie 4 cylindra...
To na pewno nie ten kondensator, bo na luzie i na ssaniu działa dobrze. Twój problem jest gdy dodasz gazu? Do podanych przeze mnie możliwych przyczyn dorzucił bym jeszcze np. pompę paliwa. Ponawiam pytanie, jak tam się mają iskry, czy to nie pali na jeden cylinder? Zobacz na postoju, dodawaj gazu przekręcając ręką dźwignię gazu i po kolei świece.
Po odpaleniu rano w czasie jazdy powyżej 3tyś obrotów zaczyna przerywać i traci moc na benzynie i gazie. Wymieniłem świece, czujnik położenia wału i czujnik położenia przepustnicy, brak rezultatów, nie świeci się check. Sprężanie na wszystkich cylindrach powyżej 13, diagnostyka nie wykazała żadnego błędu czy ktoś ma jakiś pomysł?
pojechałem do gazownika, który jak to określił " przeprogramował centralkę" ustawił parametry na nowo. ( podobno auto paliło na 3 cylindry gaz, i na jeden benzynę ) tak czy inaczej pomogło. A ty uporałeś się z problemem ?>
Witam, mam następujący problem.. Przy włączaniu zapłony słychać stukot z czujnika faz rozrządu - gdzie szukać tutaj problemu? Druga sprawa po przełączeniu na gaz dwa cylindry nie pracują, chodzi na dwa tłoki.. ( instalacja Stag) Jakieś sugestie, gdzie szukać?
Niekoniecznie. Miałem przypadek, że wtrysk przepuszczał niewielkie ilości paliwa do cylindra dopiero przy wyższych obrotach i wyższym ciśnieniu - paliwo wtryskiwane przed momentem zapłonu powodowało właśnie wspomniane stukanie.
witam sprawdz ciśnienie na cylindrach wtryski zdemątuj i niech ci sprawdzi ktoś na maszynie do sprawdzania wtrysków miałem podobny problem ale wymieniłem pompe filter paliwa i sie skończyło
Odkopie. cewki w ogóle odpięte i szukam "-" sterującego jedną z cewek .power transistor daje raz na jedną z cewek raz na drugą kiedy zamieniam przewody sterujące wychodzące z ecu Power transistor tak ma właśnie działać - raz daje prąd na pierwszą a raz na drugą cewkę. Cewki są dwie i obsługują po dwa cylindry, 4 z 1 i 2 z 3.
Autko najpierw zaczęło wariować - wysokie obroty - potem niskie (szybkie falowanie) - check świecił dość dawno - uszkodzenie sondy lambda. Następnie autko zaczeło chodzić na 2 cylindry. Ciekawą sprawą jest mrugająca lampka check!!! Po podpięciu i żadnych błędów oprócz wspomnianej lambdy. Autko po uruchomieniu pracuje normalnie (wchodzi na obroty) po...
Gasnie natychmiast po zamknieciu a przy zamknietych drzwiach nie odpala. Jak gaszę go wciskajac krancówke (kilkakrotnie) to po zapaleniu chodzi na 2 cylindry. Zgasze go stacyjka odczekam chwile- zapalam go i chodzi normalnie do czasu zamkniecia drzwi.
Witam .posiadam pajero 1 gen 2.6 ben+ gaz . W aucie został wymieniony rozrząd zrobiona głowica nowe wszystkie zawory nowy rozrusznik , świece i przewody. Po założeniu wszystkiego na nowo auto strasznie ciężko kręci i nie chce odpalić nawet na wzbudzeniu aku .proszę o konkretną podpowiedź. Ps auto ma ustawiony zapłon iskra na każdym cylindrze jest fioletowa...
Według mnie mogą być dwie przyczyny: - za mało lotne paliwo, - za mała energia iskry i przez to jej brak w warunkach panujących w cylindrze przy sprężonej mieszance. Dla sprawdzenia (będą gromy) zmniejsz przerwy na świecach, jak to pomoże to masz diagnozę.
komp mi troszke sie zamulił reszte dopisałem. ciśnienie w cylindrach jakies 12,5 zawory ok ale zawsze na zimnym silniku chodzi za wolno i czasami potrafi zgasnąc . PRZED MONTAŻEM LPG WSZYSTKO BYŁO OK PRZEZ 2 LATA.
Pierwszą i najważniejszą różnicą jest inna liczba cylindrów silnik 2.0 jest rzędowym silnikiem 4 cylindrowym a silnik 2,5 posiada 6 cylindrów w układzie V a co za tym idzie brakuje Ci dwóch wtryskiwaczy, może się też okazać, że reduktor będzie za słaby, więc powinieneś napisać jego model aby bardziej obeznani w temacie mogli Ci odpowiedzieć. Nie wiadomo...
Cześć, Kompresja wygląda bardzo dobrze, różnice między cylindrami nie są dramatyczne, więc silnik mechanicznie raczej OK. Skoro świece czarne, ciśnienie paliwa trzyma, a cewki i fajki podmieniane – to zostają wtryski. W GDi często któryś leje albo źle rozpylają, a ECU nic nie pokazuje. Protec nie zawsze daje radę, jak mechanicznie któryś puszcza. Warto...
Możesz zaadoptować dowolny obrotomierz, czy to z Fiata 125p czy BMW, ważne żeby się zgadzała ilość cylindrów. Obroty na zimnym praktycznie ciągle się zmieniają, na w pełni rozgrzanym silniku powinieneś mieć 800obrotów +-100.
Mam problem z instalacja gazowa w moim mitsubishi colt 1600 1997, 4 cylindry, 2 cewki zapłonowe. Po naprawie blacharskiej silnik chodzi tylko na benzynie, nie chce chodzić na gazie. Na panelu sterowania nie pali się żadna dioda. Instalacja nie reaguje na naciśniecie przełącznika panelu sterowania jest głucha jak pień. Dodatkowo odkryłem ostatnio że...
Witam . W tym przypadku może być wiele przyczyn. Najlepiej sprawdź ciśnienie na cylindrach. To może wiele wyjaśnić , gdy ciśnienie jest niższe niż 10atm to wtedy dzieją się takie żeczy. Przypuszczalnie może być: przestawiony rozrząd , popękane pierścienie, nieszczelne zawory. powodzenia
Jeśli chodzi o zapalanie na dwa cylindry, to ja w Colcie 1,6 GLX z 1996 roku miałem identyczny przypadek. Auto paliło na 1 i 4 cylinder, wymiana ecu nic nie dała. Okazało się, że uszkodzony był czujnik pozycji wałka rozrządu, to on odpowiada za rozdział iskry na cewki. Po wymontowaniu czujnik na stole działał prawidłowo. Po wsadzeniu go z powrotem do...
Moim zdaniem opisałeś jak najbardziej prawidłowe działanie silnika. Silnik, pracujący na ssaniu, daje objawy duszenia się jeżeli jest prawidłowo wyregulowany. Dostaje bowiem proporcjonalnie więcej paliwa z powodu zamknięcia przepustnicy powietrza. We współczesnych silnikach ssanie służy praktycznie tylko do rozruchu a nie do jego rozgrzania. Wyjątkiem...
Stag 4 jest do 4 cylindrów, tylko 300-6 a jeśli już to QMAX. Ja ci polecę TECH 316/326 w zupełności wystarczy, listwa XJM to bardzo dobra listwa ale ja bym cie namówił na zmianę na HS211 lub barracuda pojedyncze zamontowane najbliżej kolektora, gdyż wężyki je łączące mają niekorzystny wpływ na dawkę gazu a co za tym idzie trudniej poprawnie ustawić...
I ma rację, bo kompem tam nic nie zdziała. Czy przepalanie bezpiecznika też następuje po nagrzaniu, czy nie? Bo ja widzę dwie usterki; w kwestii gaśnięcia przyglądnął bym się, czy nie ginie sygnał z któregoś hallotronu, oba są w aparacie zapłonowym. Obecnośc tych sygnałów stwierdzisz oscyloskopem bądź testerem z diodą świecącą. Zrób tak- zapnij dwie...
to strzelanie w rure w samochodach sportowych to efekt zamierzony co kilka susow pracy nastepuje zaplon mieszanki przy otwarttym zaworze wydechowym ma to za zadanie podtrzymanie pracy turbo sprezarki.mieszanka spalajaca sie w rurze wydechowej porusza sprezarka gdy silnik pracuje np. na wolnych obrotach Prawda, wogóle praca takiego silnika jest dziwaczna...
Cały czas wygląda mi na to, że do cylindrów nie dostaje się paliwo. Skoro "ręcznie" go zalejesz i silnik "łapie", to tylko to na myśl mi przychodzi. Albo zbyt mała dawka rozruchowa (paliwa), albo całkowity brak sterowania. Może czujnik temperatury silnika? Ja jeszcze zanim spróbowałbym uruchomić silnik (z rana), wykręciłbym jeszcze raz listwę z wtryskami...
Jeżeli wydobywają się kłęby białego dymu to najprawdopodobniej będzie to uszczelka pod głowicą do wymiany (woda dostaje się do cylindrów dlatego pojawia się biały dym) .Polecam też sprawdzić głowice na szczelność (czy nie jest gdzieś pęknięta). I taka mała rada Filtru paliwa nie powinno się czyścić tylko wymieniać.
Witam. Mam samochód z instalacją gazową model autka to carisma 1.8 GLS i teraz mam problem lub coś nie rozumiem i nie wiem co zrobić :D Gaz sekwencja sterownik elektroniczny Diego 4 wtryski Magik Jet i teraz mam tak zbiornik toroidalny pojemność 41L wiem że nie zatankuje się do pełna więc wchodzi jak liczę to ok 32l podczas tankowania odbija zawór....
Robię ciągnik rolniczy sprowadzony z Anglii. Stało to tylko pół roku za to jakieś 500 m od morza. Cała instalacja do wymiany. Błotniki przy kabinie zjedzone przez rdzę, chłodnica to samo. Silnik stał w miejscu. Ale o dziwo po przelaniu każdego cylindra naftą. Jakoś dało go radę ruszyć. I sam się zdziwiłem jak ładnie zapalił. W sumie tylko z jednego...
Przerabiałem podobny temat w starym accordzie, japonce sa dosyc napchane elektronika juz z tamtych lat czujnik pierwszego cylindra czujnik obrotow walka moduł i cewka w jednym aparacie, najszybciej na szrot kupic cały zestaw za jakies 150 i spokoj. W moim przypadku padła cewka też zapłon by mitsubishi
W najnowszych porażkach koncernu VAG masz zacierające się koła zębate napędu pompy oleju, pękające głowice (2.0 TDI), pękające łańcuszki rozrządu w TFSI, zbierający się nagar w cylindrach (technologia bezpośredniego wtrysku paliwa, ukradziona lub podpatrzona od Mitsubishi i ich silników GDI jakoś nie chce współpracować), spalanie dużo wyższe niż deklarowane...
"głównie chodzi mi też o koszty autko kosztowało mnie 3000zł więc nie mam zamiaru robić mu kapitalnego remontu w porównywalnej kwocie" - Niektórym ludziom wydaje się, ze jak kupi samochód za 3000zł to naprawa nie może przekroczyć 300zł. Jeżeli znika płyn chłodzący i olej oznacza to, że silnik nadaje się do remontu. Głowica napewno , a co dalej dopiero...
czy jest taka opcja że kopułki mogą fizycznie pasować ale inaczej będą opisane? Nie sądzę. Nie ma takiej sieki jak w VW gdzie masz 15 odmian jednego silnika. Rozdzielacz włożony zgodnie z opisem ? Pierwszy cylinder (od rozrządu) ma być w GMP w końcu suwu sprężania. Znak na zabieraku wałka rozdzielacza ustawiony jak na rysunku i palec ma być skierowany...
Witam serdecznie. Dzisiejszy problem wiąże się z autkiem marki Mitsubishi Colt. Usterka dość nie typowa z którą się jeszcze nie spotkałem. Mianowicie właściciel ma komplet kluczy do auta i jeden dorobiony (zwykły bez immobilajzera). W pośpiechu któregoś dnia zabrał ze sobą oryginalny kluczyk, a komuś z rodzinki było pilnie potrzebne auto i wybrał ten...
I podobną diagnozę ci postawiłem. Daj spokój z naprawą zrobisz górę pozostanie ci słaby dół i do końca nie będziesz zadowolony z naprawy . Silniki diesla są trudniejsze w naprawie jak benzynowe .Poszukaj silnika jeszcze w samochodzie sprawdzisz ciśnienie w cylindrach, oleju oraz jak zapala czy nie dymi itd. przerzucisz i mniejszymi nakładami jeździł...
Nie byłem przy tym jak rozbierał, tylko gdy odbierałem powiedział ze hydraulika w porządku (3 lata temu zmieniana) na dole panewki dobre i żadnych luzów nie wyczuwa (wiec sprawdzał). Czy możliwe ze to przeciwwaga? Stuki słychać jakby na pierwszym lub drugim cylindrze. Chcę sam z kolega to naprawić wiec pytam o wasze zdania co to możne być? na co zwrócić...
Zwracam się z prośba o pomoc w w uruchomieniu instalacji gazowej KME bingo s4. Czy zwarte przewody dochodzące do pulpitu sterowania Bingo s4 mogą uszkodzić centralkę sterowania lpg? Staram się uruchomić silnik na gazie ale bez skutku. Nie pomaga naciskanie ciągłe mikro przełącznikiem na panelu sterowania w czasie kręcenia rozrusznikiem. Auto chodzi...
W Galantach od 1989 w wersjach SOHC / 8 zaworowych coś co wygląda jak aparat zapłonowy to w praktyce rozdzielacz wysokiego napięcia z optycznym czujnikiem położenia wałka rozrządu. Nie ma tam żadnych nastawników KWZ bo tym zajmuje się ECU, realizując sekwencyjny wtrysk benzyny, po za tym w układzie jest recyrkulacja spalin, przepływomierz typu Karman-Vortex...
Witam Tydzień temu zamontowałem instalacje kme diego do mitsubishi eclipse silnik 4G63 - 150KM. Po przejechaniu ok 400 km są takie problemy: - podczas dodania gwałtownie gazu na biegu jałowym, silnikiem trzęsie tak jak by któryś cylinder nie pracował, po czym po ułamku sekundy jest dobrze, wcześniej było wszystko ok, zaczeło sie tak robić po przejechaniu...
Powtarzam. Gdyby to był problem z czujnikiem położenia wału (impulsatorem) to by nie było wcale iskry. Brak zapłonu na dwóch cylindrach to np. uszkodzona cewka WN (po nagrzaniu dostaje przerwy lub zwarcia międzyzwojowego), brak zasilania na cewkę WN (zapłon TCI) lub uszkodzenie modułu zapłonowego (jednego z wyjść). Ale jak masz problem z pompą paliwa,...
Kabel do Mitsubishi mam .... GX Developer -jak napisałeś ...Co do przekaźników i krańcówek to sprawdzone - wszystko OK . Soft na bank wywalony bo przy tym kroku "opróżnianie cylindra " powinna zapalać się kontrolka na tablicy (żarówka ) Y 17 a równocześnie powinien otwierać się zawór opróżnianie cylindra Y27 brak tego kroku ... (Przy aktywnym tym kroku...
Witam pacjent to pół ciężarówka Mitsubishi Fuso cantare 2015 r z silnikiem 3,0 w dislu. Silnik nie chce się uruchomić, po kręceniu łapie błąd czujnika położenia walka rozrządu który został wymieniony, egr odkrecany, wydech ok Kompresja sprawdzana na 1 cylindrze około 27 bar, próbowałem go palić na plaku lecz nie chce gadać, podejrzewam przestawiony...
No to założyłem polską instalacje LPG do mojego colt'a '99 model CJO poj 1,3 75KM Instalacja stag 4, sekwencja jestem bardzo zadowolony póki co różnicy w mocy właściwie nie odczuwam, pali mi gazu około 8,3 litra wiec po prostu bajecznie, 100km za 13,28zł Zrobiłem 1000 km i jest ok. koszt instalacji 2300, zbiornik toroidalny w miejscu koła zapasowego...
palec jest OK, ale elektrody kopułki wypalone są, elektrody świec ok 1 mm ustawione zgodnie z zaleceniami producenta. Ale wyszła dziś nowa ciekawostka: Zmiana kabli nic nie dała, za to kręcenie aparatem zapłonowym w lewo tak, przy maksymalnym wychyleniu w lewo silnik jest w stanie utrzymać co prawda nie równe ale jednak jałowe obroty. Jak by wszystko...
Mitsubishi Pajero 2,5 TD z silnikiem 4d56 115 km z 2001 Objawy: ciśnienie szło w układ chłodzenia. Diagnoza UPG. Słuszna. Niestety pojawił się problem. Są wżery w bloku silnika. http://obrazki.elektroda.pl/1159625100_1... W miejscach zaznaczonych na zdjęciu, na jednej z "połówek" między każdym z cylindrów są delikatne wżery. Tam też była nieszczelność...
Witam. Proszę o pomoc, jakieś wskazówki. Pacjent - Mitsubishi Space Star 1.3 silnik 4G13 z 2001 roku. Po wstępnych oględzinach: Odpala normalnie, mechanicznie ok. Pracuje tylko na 1 i 4 cylindrze. Obrotomierz pracuje nieprawidłowo, skacze, gubi sygnał - na obrotach jałowych wskazówka leży na ograniczniku. Wstaje dopiero po dodaniu gazu, ale tylko na...
- z grubsza dobrze, tak jak pisałem po nocy jak się odpali i nie dymi (na niebieskawo-szaro) to nie uszczelniacze - z korka wlewu oleju rzadko dymi, bo rurą od odmy wszystko wciąga do przepustnicy, prędzej jak rurę odmy (zwykle gruba kal kciuk i idzie z pokrywki zaworów) się odkręci i tą rurą dymi no to wiadomo pierścienie. Świece też dużo mówią, możesz...
Witam. Kupiłem sobie używane autko z instalacją gazową i zaczęły się problemy. O tuż pojechałem na stacje diagnostyczną zrobić przegląd tam pan diagnosta mnie wyrzucił do mechanika bo spaliny na gazie ponad wszelką normę. Silnik na gazie chodził tak jak by jeden cylinder nie pracował, mechanik to potwierdził i powiedział ,że wtryskiwacz do wymiany ok...
Hejka Czy ktoś może pomóc , mam Colta 2005 1,5 3 cylindry 98km , spalił bezpiecznik od wycieraczek , cóż zycie wymieniłem i ok przy zapłonie po odpaleniu silnika pali bezpiecznik znów i tak w kółko już dwóch elektryków się poddało . Czy ktoś wie od czego to jest uzależnione jak na zapłonie ok a po odpaleniu szlak trafia ? Proszę o pomoc
Jak w temacie Colt chodzi tylko na 3 cylindrach. Myslalem ze problem tkwi we wtrysku, ale jednak problem w tkwi ze nie ma impulsu na pierwszy z tlokow. Co moze byc powodem problemu ? Czy moze byc to czujni gpm ? Gdzieon sie wogole znajduje ? Posiada ktos chematy do tego samochodu ?
Witam mitsubishi Eclipse 1G 2.0 16v 150km 1993r czysta benzyna 225tys przebiegu przerywa dusi sie nie chce sie wkręcac na obroty do 4tys i sie muli . szarpie . jesli daje stopniowo delikatnie gazu to wkreci sie do odcinki. przewody i świece zmienione (NGK) ciśnienie w cylindrach w 1 (14) w 2 (9) w 3 (12) i w 4 (14) zmierzyłem tez cisnienie jakie daje...
Mam problem z Mitsubishi Colt'em 1.3 12V 75km '97, mianowicie (szczególnie na zimnym silniku) podczas dodania gazu, silnik zaczyna się dławić, dźwięk taki jakby zapłon był opóźniony lub nie dochodziło paliwo. Delikatne wchodzenie w obroty powoduje, że silnik chodzi w miarę normalnie i da rade nim jechać, ale gwałtowniejsze dodanie gazu powoduje od razu...
Dzien dobry. mam mega problem z ktorym nie potrafie sobie poradzic. Mianowicie, przygotowuje sobie auto do amatorskiego sciagania na torze, jest to Mitsubishi Colt V 1.6 96r. obecnie ~396tys.km przebiegu (~196tys.km na LPG -BRC 24.11, zero problemow). Auto technicznie bardzo zadbane olej zmianiany co 8-10tys na wysokiej klasy syntetyki 5W40. Nie moge...
Witam , Auto Mitsubishi Galant 2.0 1997 rok, benzyna , wtrysk gazu LPI Ville. Problem: Na benzynie silnik chodzi na 3 cylindrach , telepie nim niemiło Na Gazie silnik chodzi idealnie. Oporność wtryskiwaczy 17 ohm kazdy , wszystkie cykaja po przyłazeniu napiecia z prostownika . Napięcia na kostkach do wtryskiwaczy wynosi 1- 14V 2- około 5V 3- około 5V...
Witam Potrzebuje pomocy bo sam już nie dam rady. Nadmieniam, że przestudiowałem wiele tematów w tym zakresie i nic mi nie podpasowało. Pacjent to Mitsubishi Colt z 1991 roku, fabrycznie silnik 1,3 (4 cylindry) na gaźniku i zapłon na cewce. Po swapie silnik 2.0 V6 (6 cylindrów) z Galanta i zapłon "z komputera". Problem polega na "martwym" obrotomierzu...
Witam mam 2.5 v6 też był mułowaty, sposób na eliminację muła:) : 1. sprawdź filtr powietrza czy aby nie brudny 2. sprawdź stan świec na przyśpieszenie najlepsze irydowe 3. sprawdź ciśnienie na cylindrach ! 4. sprawdź ciśnienie w oponach:) 5. jak niskie ciśnienie to zastosuj ceramizer i autko będzie spokojnie brało tą bmw:), efekt murowany. 6. Jakiekolwiek...
Witam serdecznie piszę do was z pytaniem czy warto ryzykować i zakładać ponownie głowicę jeśli ma ona pęknięcie widocznym na zdjęciu. Głowica jest po planowaniu przebieg ok 300 tys km. Wcześniej uszczelka była wymieniana 4 lata temu po czym przejechałem ok 100 tys. Mikro pęknięcia były już wcześniej na wlotach wtryskowych przy ostatniej wymianie uszczelki....
Obecnie silnik wydycha niebieskie spaliny jak pracuje na EasyStart (eter) wtryskiwanym do wlotu powietrza za filtrem powietrza. Jak przerywam wtryskiwanie to silnik staje. Teraz sie zastanawiam czy ten proces "oczyszcza" system czy brac sie za rozkrecanie wtryskow. Po wyjeciu wtrysku chcialbym zobaczyc ze wtryski dzialaja. Czy diagnostyka OBD moze...
Witam. Mam zapytanie do kolegów mających doświadczenie z Mitsubishi. Chciałbym się dowiedzieć jak działa moduł zapłonowy w Mitsubishi space wagon silnik 4G64 2.4 GDI 2000rok. Są w tym silniku 4 cewki zapłonowe jedna na każdy cylinder, moduł zapłonowy, rozdzielacz zapłonu w sterowniku. Moduł ma 4 piny i może być może ma połączenie z masą jeszcze poprzez...
Witam Dzisiejszego dnia zapaliłem w/w samochód (za 3 razem) i po wyłączeniu silnika nie chce już odpalić. Bezpieczniki posprawdzałem, z tym że raczej to nie wina elektryki, gdyż wyraźnie słychać jak chwilowo coś "przepala". Iskra na każdym cylindrze taka jak być powinna. Winę pompy paliwa, jak również pompy wysokiego ciśnienia odrzuciłem, ponieważ paliwo...
mitsubishi cylinder ciśnienie mitsubishi carisma cylinder błąd zapłon cylinder cylinder
eminence odwrotka schemat podłączenia włącznika światła działa wkrętarka
firmware brandt firmware brandt
Diagnostyka OBD1 w pojazdach Chrysler: kody błędów i narzędzia Częste awarie odtwarzaczy CD: silnik obraca się bez potrzeby