Wiesz najlepiej wykręcić i podpiąć pod aku. Świece polecam NGK
Czujnik temperatury chłodziwa do sprawdzenia i najprawdopodobniej do wymiany.
miga ciągle, bez żadnych sekwencji, a dodatkowo miga też kontrolka ABSu. To znaczy- brak błędów.
Witam Po długich poszukiwaniach problemu i wymianie wielu czesci co było nie potrzebne. Okazało się że to czujnik położenia wałka. Pozdrawiam wszystkich
naprawione czujnik położenia wałka rozrządu
Z rozrząd masz ok?
Mam mitsubishi Carismę 98r TD 1.9. Od pewnego czasu kiedy mi zgaśnie samochód nie mogę od razu go odpalić - muszę trochę poczekać, a potem odpala bez problemu. Jak silnik jest zimny to tez odpala bez problemów. Znajomy mi powiedział ze może to być problem z alternatorem albo z regulatorem napięcia. Czy wie ktoś może o co chodzi i jak to sprawdzić?
Po tej fotce ze świecami, nie można nic powiedzieć/osądzić. Odstęp powinien mieć 1.0-1.1mm między elektrodami - tyle mogę powiedzieć i jeszcze to, że już dawno powinieneś świeczki wymienić, mimo iż są "sprawne". Może od tego zacznij :D
kąt wtrysku przypuszczam
Sprawdzi czy jest dopływ prądu do świec .
Sprawa jest prosta, usterka w aparacie zapłonowym. Przed podłączeniem nowego wykonać należy pomiar oporności cewki.
Sorki ze wchodzę mam podobny problem w galeancie na gorącym niepali a po odpaleniu na zimnym i zagrzaniu niewkreca na obroty - co jest
Wydaje m sie ze gdyby cos sie dzialo z wtryskami to bylyby problemy z odpalaniem a nie ma takich objawow czy zimny czy cieply.
Witam. chciałem się jeszcze dowiedzieć bo słyszałem że problem z odpalaniem mojego auta jest czujnik temperatury cieczy czy to jest możliwe, proszę o odp.
Mam pytanie czy ta nieszczelność w układzie paliwowym to ma znaczenie przy niskich temperaturach poniżej 0 stopni , bo powyżej auto szybciej odpala , mniej trzeba kręcić. Dodano po 46 dodam jescze że w okresie letnim nie ma problemu z odpalaniem na dotyk
Mozna jakos rozwiazac problem bez podlaczania sie do komputera auta? Niewiele Ci pomogę, gdyż osobowymi bardzo rzadko się zajmuję (czasem dla szwagrów co nieco podłubię). Problem jest ewidentnie z immo, może być uszkodzony transponder w kluczyku. Jeśli masz drugi komplet kluczy to spróbuj. Diagnostyka jak najbardziej wskazana aby ustalić źródło problemu.
Witam wszystkich. Zakupiłem nowa bude do pajero II. Orginał był silnik 2.5 I buda z tego samego czyli 2.5 diesel A teraz mam problem bo nowa buda jest z bezyny 3l a silnik dalej 2.5 pompa elektroniczna.. Nie mogę odpalić auta jest jakieś obejście żeby pompę odblokować na stałe żeby to odpaliło?. Czy trzeba zmieniać wiązke czy sterownik
Ja spotkale Mitsubishi po prawie rocznym staniu walna sterownik i niechodzily wtryski
witojcie !!! proszę o poradę gdzie najlepiej pociągnąć + 12V ale tylko gdy silnik pracuje. potrzebuje to do alarmu exus 9000 z odpalaniem silnika. w schemacie alarmu jest podpięcie do kontrolki oleju ale nie wiem jak zlokalizować kabelek i pozatym kontrolka nie świeci cały czas a według mnie tam powinien być cały cza sygnał + . kiedy gaszę silnik kluczykiem...
Pomiar kompresji wiele wyjaśni.
Jak uruchomie silnik i przy otwartej przepustnicy podam mu zmywacz do hamulców to nie wkręca się. Ciekawa metoda, jednak ten środek ma inne przeznaczenie. Nie uważasz? Może jednak oddać auto w fachowe ręce, zanim większego bałaganu nie zrobisz? Np. że zmywaczem do paznokci?
Pierwszy błąd sugeruje skoki napięcia, uszkodzone wiązki, brak komunikacji CAN, a drugi jest związany typowo z zasilaniem (aku, alternator, kabelki). Razem może być uszkodzony aku lub alternator i zbyt niskie napięcie na ECU. Sprawdziłbym to łącznie z oceną kabelków przy alternatorze i ECU.
nie wiem jak w carismie, ale w spacestar did pompka jest przy filtrze paliwa. Jeśli staniesz przed samochodem, to filtr paliwa masz po prawej stronie za filtrem powietrza, tylko trochę niżej i do niego "jest przyczepiona" pompka (gumowa bańka o wysokości ok 8 cm i średnicy ok 4 cm). W carismie może być podobnie. Mój się tak przydusił i zgasł jak się...
Pierwsze to sprawdź rozrząd.
Odpala na 1-2s i gaśnie?
Dotyczy przepustnicy elektronicznej
Masz spadki napięcia i błędy komunikacji.
TO masz conajmniej dwie usterki. Kup nowy akumulator i wtedy spróbuj ew. podmień na ten drugi.
Mocno wątpliwe. Chyba, że dłużej kręcisz rozrusznikiem niż jeździsz. :D Jeśli normalnie odpala - nic.
Witam, pewnie nie zatankowałeś samochodu do pełna zimową ropą i teraz jest problem z wodą wykroploną z baku i może z parafiną, wymień filtr i podaj paliwo z dodatkowego zbiornika ,powinien zapalić ,ale jak masz mozliwość to wstaw do ciepłego garazu i dopiero wymień filtr i reszta jak wyżej, powodzenia.
Kolego ale zacznijmy od podstaw, czego brakuje że nie odpala, iskry, paliwa, powietrza ? Ciśnienie paliwa zmierzone ? Ciśnienie na cylindrach ? Czy jak dłużej pokręcisz np 10sekund odpala czy nie ?
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.... >> https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.... poszukaj o swoim modelu, może być ciut inaczej. Też miałem ALDL :?: masakra z diagnostyką, bo oprócz wymigania błędów, tylko fabryczne skanery działały. ELMy niet, bo to starszy system, nie OBD2, więc 90% mechaników działało...
Jeśli pompa chodzi, to sprawdzić czy leci paliwo do silnika,filtr wymieniany był,paliwo też?
Udało się usunąć problem? jak nie - to prosta sprawa - pomiędzy filtrem paliwa a pompą wtryskową załóż przelotową pompę paliwa (niskociśnieniową). Prawdopodobnie kończy sie pompa paliwa która siedzi w pompie wtryskowej i nie ma siły zaciągnąć paliwa. Ja w swoim L200 zrobiłem taki patent na jesieni i sprawuje się bardzo dobrze, a objawy miałem identyczne....
Problem pojawia się gdy auto postoi około 20 minut - wtedy silnik odpala, lecz obroty skaczą w skali 0-1000, wcale nie reaguje na gaz, i za chwile gaśnie Sprawdziłem , ten model jest na linke, więc jak może nie reagowac na dodanie gazu? Chyba że linka sie zatarła i sie nie rusza w pancerzu co jest bardzo mało prawdopodobne .
Witam wszystkich jestem nowy na forum także jakbym coś źle dodal to przepraszam . Mam problem z moja cari chodzi o to ze tak wkładam kluczyk na zapłon i dzieje się tak ze zapalają się kontrolki ale w silniku trykota jakby iskrownik od kuchenki grzeją się swiece kiedy zgaśnie kontrolka trykotanie ustaje przekrecam kluczy i wybija korki zero null...zero...
Witam trochę nie rozumiem wymieniłeś sam transponder na nowy i nie odpala opisz dokładnie co zrobiłeś
Na kompie nic nie wyszło. Mechanik jej powiedział, że może być czujnik temperatury. Na obecną chwilę auto się samo naprawiło. Siostra od 4 lat jeździ tylko na lotos tankować. Raz pojechała na bp i od tego czasu zaczęły się te problemy (dziwne to, bo miała pół zbiornika i dotankowała do pełna). We wtorek zatankowala spowrotem na lotosie i autko normalnie...
zawory.Te silniki maja regulowane zawory!!!!!.
Pan ten pracuje w autoryzowanym serwisie mitsubishi w Krakowie!!!!!!!!
Problem rozwiązany, auto odpala. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie.
WItam - mam pytanko czy udało się Panu naprawić autko - jeśli tak to wjaki sposób i gdzie - serwis autoryzowany czy mechanik elektryk z polecenia ? Pytam ponieważ mam takiego samego Colta 1.3 16 V z 2005 r. gdzie Teściu wymieniał akumulator w nim na nowy po czym zapalił się błąd immobilizera i teraz po podłączeniu do nieorginalnego kompa wyskakują błędy...
Witam, problem w moim aucie wygląda następująco. Jest to lancer IV z 91 roku, silnik 12 zaworowy 1.5. Po przejechaniu np. 5 km i zgaszeniu auta nie chce zapalić, kręci, czuć paliwo ale tak jak by nie było iskry. W tym czasie potrafi od czasu do czasu strzelić z rury. Po około 20 minutach zaczyna zapalać. Tz. najpierw wkręci się na około 500 obrotów...
witam:) Zacznę od początku mam taki problem z moim COLCIKIEM jest to całkiem dziwne. jeszcze z takim czymś sie nie spotkałem chodź nie jestem mechanikiem. a więc gdy go odpalam tzn włączam zapłon i przekręcam dalej a silnik robi "łu" i cisza ale dalej trzymam kluczyk i po 3 do 5 sekund czasami odpali a czasem nie:( z punktu widzenia elektroniki to wygląda...
Kolego szukać i czytać mitsubishi.auto.com.pl/forum/viewtopic.p...
Witaj Ja w swoim Mitsubishi Colcie mam oprócz immobilizera fabrycznego rozpięty przewód zasilający przekaźnik "ENGINE CONTROL RELAY B206" na załączonym schemacie. Wkleiłem też poglądowo schemat stacyjki. Działa to w ten sposób: po przekręceniu stacyjki dwukrotnie (przed rozruchem) naciskam ukryty włącznik, który odpala dołożony przekaźnik i dopiero...
Często odpalają się wentylatory chłodnicy, jak nie ma komunikacji z ECU.
Rozrzad ustawiamy jak w starym iveco daily, wszystkie nowsze mitsubischi fuso 3,0 wadliwe rozrzady
Tak myślę czy zdjąć pokrywę zaworów, żeby zobaczyć czy w momencie otwarcia zaworu ssania wtryskiwane jest paliwo, nie wiem czy to dobry trop
Rozładowany akumulator ? Dobrze naładuj i wtedy próbuj.
Posiadam mitsubishi carisme 1.8gdi 125km z 99r na zimno pali od "strzała" ale gdy się troche pojeździ nie chce odpalić.Dopiero jak sie poczeka 10-15min odpala bez problemu dodam ze podczas jazdy nie gasnie tylko ma problemy przy odpalaniu na cieplym
Chyba w ssanie.
Chyba pompa się konczy. Wtryski sprawdzone?
Witam ponownie,auto naprawiłem,przeczyszczony caly układ paliwowy,wymieniona pompa rail teraz chodzi jak nówka,wszystkie problemy znikneły,jakby ktos miał podobny problem służe pomocą,bo dużo czasu poświeciłem naprawie ,pozdrawiam.
Tak, diagnoza była robiona, komputer nie wykazał żadnych błędów.
Rozrusznik się zepsuł?
Udaj się do innego fachowca niech sprawdzi parametry bieżace pracy, powinien z tego coś wywnioskować
Ok wielkie dzięki, a jak koledzy uważają czy po zastosowaniu balastu AC od projektora DLP mitsubishi o mocy 200W efekt ten może ustąpić, oczywiście balast przykręcę do minimum na potencjometrze, i czy lampę UHP mogę odpalać na tym balaście (oryginalna lampa jaka była przy balaście mitsubishi to Osram P-Vip 200/1.3 cE21.5)
Auto naprawione Winowajcą okazała się pompa wtryskowa, po jej naprawie auto odpala elegancko, nie dymi i ma moc.
Podajcie numer sterownika silnika to pomoge sprawa banalnie prosta Kawałek lutownicy i po sprawie :)
Niech auto znowu wróci do tego mechanika.
A słyszałeś magiczne słowo diagnoza? Diagnoza nie opierająca się tylko na czytaniu błędów ale także live data?, pomiar ciśnienia paliwa, synchro...
Pompa paliwa pracuje. Brak iskry, brak pracy wtryskiwaczy. Z tego można by wnioskować, że nie są na tym samym bezpieczniku. Masz zasilanie wtryskiwaczy w plus? Minus zwykle daje sterownik. O cewkę nie pytam, ale może zdechło zasilanie niezależne od immo i sterownika?
Silnik nie odpala. Immo X1T10171T 24c01. Wsad w załączniku. Co może być?
Mogło.
Pompę paliwa wymień na początek.
Rdza piszczy i chrupie. W zasadzie zapewne motor do remontu
Sprawdzałeś czy napięcie dochodzi na rozrusznik ? Skoro kopnął Cię prąd to gdzieś musi być przebicie.
Więc to raczej akumulator. Ale radził bym go raczej naładować prostownikiem niż odpalać na kablach
Na dzień dobry zobacz na ustawienie rozrządu.Kiedy był wymieniany?
+ jest a - idzie z komputera i sie pojawia jak sie kreci silnikiem
Witam mam Mitsubishi Colta 1.3 95r grzebałem przy gazie i nagle zniknęła iskra sprawdziłem: -czy nie wylały kondensatory w sterowniku - rezystancje na cewce książkowo - kopułka wygląda na sprawną - instalacja sprawna (przedzwoniona) - czujnik obrotu działa - moduł zapłonowy podejrzany podstawiony moduł od galanta J121 silnik nadal nie odpala
Witam,trafił mi sie Mitsubishi Trium Eclipse ,odpala normalnie bez karty, podobnie z karta bez zasiegu, ale po włozeniu karty z zasiegiem ..klops, odpala do pewnego momentu ( logo Trium) i dalej wyłacza sie, bateria jest pełna(moze az za.., bo wykazuje 5V.) , nie wiem czy dotykac softu, wole posłuchac wczesniej opinii znających temat..
Nie znam innego softu i interfejsu jak orginalny do Mitsubishi.Moze byc tak ze przy tym zwarciu sterownik nalapal bledow (a wcale to nie znaczy ze musi sie palic check) i dlatego tak sie zachowuje.Trzeba zdiagnozowac w serwisie Mitsubishi. Pozdrawiam
Mam identyczny problem w swoim miśku Mitsubishi Carisma GDI 1.8 1998r 125KM. Pojazd odpala za 4-9 razem i po jakimś czasie gaśnie lub po przekroczeniu 2500-3000 obrotów. Ja niemoge znaleźć pomp.
Pewnie Mitsubishi Sigma.
Witam. Auto postało i przestało odpalać .Łapie ale nie zapala. Świece mokre
witam, od niedawna posiadam mitsubishi outlander 2 z roku 2008 z silnikiem 2,0did auto odpalalo normalnie zaprowadzilem je do mechanika na wymiane filtrow oleju oraz rozrzadu wczoraj przyjechalem nim do domu bezproblemowo dzis podchodze chce odpalic a auto kreci a nie odpala. Po przejrzeniu bezpiecznikow okazalo sie ze jest przepalony bezpiecznik numer...
nie wiem czego brakuje w momencie gdy nie pali jestem noga ale wygląda to tak jakby brakowało paliwa bo w momencie gdy gaśnie dodanie dodanie gazu powoduje że wchodzi na obroty i nie gaśnie , a jak zgaśnie trzeba poczekać albo popompować pedałem gazu . Natomiast jak auto jedzie i zgaśnie włączenie biegu powoduje że silnik odpala .
Mitsubishi space star 2000 r. 1,9 did po odpaleniu pochodzi około 15 minut i gaśnie, uniemożliwiając ponowne odpalenie samochodu. Z chwilą gdy silnik dobrze ostygnie odpala ale sytuacja ponownie się powtarza.
Dzięki za podpowiedź sprawdzę wszystko w miarę możliwości
4D56, masz pompę Zexel czy Kiki?
PO335 to jest z tego co juz sie dowiedzialem to blad czujnika polozenia walu korbowego i teraz pytanie gdzie go znajde najlepiej jakis schemat bo jestem zielony dodam tez ze auto nie odpala .
iskra jest....dalej proszę o pomoc i z góry dziękuje..
Ustaliłem przyczynę: zawór bezpieczeństwa na końcu listwy przepuszczał - uciekało ciśnienie z listwyCR. zawór pasuje z Forda, Citroena, Subaru, Mitsubishi czy Toytoty z sytemem wtrysku paliwa DENSO JAPAN (np. 2.2hdi). Błąd ten jest zwyczajnie źle przetłumaczony i dotyczny spadku ciśnienia paliwa.
kolego przeczytaj temat o carismie kilka postów wyżej moze to pomoże
http://eurosoftware.com.pl/krzyzak/index... Zobacz odczytywanie błędów.
Pajero Pinin 1,8 16V błąd P0110 czujnik temp. pow - w parametrach pokazywał 120oC, a po uruchomieniu zalewało silnik i brak wskazań przepływu powietrza. Kupiłem używany przepływomierz w cenie kosmicznej o numerach E5T08471 Mitsubishi Electric, wpiąłem na sztukę i uruchomiłem auto i wszystko było ok. Temperatura 3oC i pokazało przepływ powietrza. Przepływomierz...
Paliwo jest tylko w baku, czy jest w baku i na wtryskach. czy jest iskra ?
Mitsubishi space star na id44 przy próbie dopisania klucza kilka razy robił się błąd komunikacji, auto po resecie immo odpalało bez problemu, do czasu, przy jednej z prób przestało odpalać, zdemontowałem immobox (czerwona puszka) zrobiłem odczyt keytool plus-em, próbowałem wygenerować transponder gotowy do odpalenia ale w keytool plus wywalało nieznana...
Układ zapłonowy
Witam Mam mały problem :cry: . Samochód Mitsubishi Pajero 3.2 diesle, automat. Rocznik 2001 Gaśnie po puszczeniu hamulca, ogólnie ciężko pali. Zwłoka przy odpalaniu..... Może miał ktoś podobny przypadek , podpowie co sprawdzić, od czego zacząć. :cry:
Dowcip polega na tym że iskra jest we właściwym momencie. Jeszcze jedna rzecz. Na kopułce rozdzielacza są opisane cylindry. Jeżeli założę przewody od świec w/g opisów to iskra jest na 3 a nie na 1. Po włożeniu w otwór rozdzielacza od 3 cylindra i przestawiając resztę świec wg kolejności 1342 iskra jest we właściwym położeniu w stosunku do wału.Silniki...
Kręci, nie odpala, Wymigałem błąd (27) chyba czy APS może powodować problem? Czy to objaw uszkodzenia pompy?
Nie ma iskry. Sprawdź moduł, wysterowanie cewki.
Witam wszystkich forumowiczów. w moim mitsubishi carisma 1.6 z 1996 roku pojawił się dziwny problem. Po przekręceniu kluczyka do pozycji zapłonu czasami nie gaśnie kontrolka check engine i auto nie chce zapalić. Byłem z tym problemem u specjalisty, a on po podłączeniu auta do komputera nie był w stanie się z nim połączyć. Gdy ponowił próbę gdy zgasła...
Witam, Mam taki problem, otóż posiadam kosiarkę Kaaz lm530 z silnikiem jak w temacie mitsubishi g400pvy. Kosiarka odpala perfekcyjnie na ssaniu za pierwszym szarpnięciem, ale muszę od razu przełączyć na wysokie lub niskie obroty bo inaczej się zadusi. To znaczy na ssaniu tylko nierówno "pyrka" jakby już chciała zgasnąć, wystarczy przesunąć dźwignie...
mam problem z samochodem mitsubishi lancer 1,3 1998rok.nie moge odpalic ,kreci a nie moze zalapac nie dostaje paliwa.Zostało wymieniona cewka połozenia walu i dalej nie odpala.Jak sie wleje paliwa bezposrednio na wtryski to odpala i gasnie.Prosze o pomoc.Dziekuje.
Witam, mam takie same błędy czyli 22 i 23, auto odpala ale zaraz gaśnie. Czy doszedłeś co było przyczyną u ciebie?
Przy odpalaniu kopci na czarno i szarpie podczas jazdy.Wymienione zostały kable nowe swiece sonda landa.Prosze o pomoc.
mitsubishi problemy odpalaniem vectra odpalaniem odpalaniem skoda
ciśnienie kompresorze pompa ciepła czerpnia powietrza wykrywanie dźwięku
philips 40puh6400 stacja lutownicza
Komunikat "Behälter füllen" w piecu Rational - co oznacza? Rezystancja między płytkami komutatora w silnikach prądu stałego