Tylko że często zawór EVAP (tak to zawór N80) uszkadza się od drobinek węgla aktywnego które to wydostają się ze zbiornika systemu EVAP i sama wymiana zaworu jest rozwiązaniem na krótką metę bo zaraz te drobinki blokują nowy zawór . Rozwiązania są dwa wymiana zasobnika EVAP przewodów i zawory lub zastosowanie filtra przed zaworem EVAP tak by zatrzymać...
Witam. Super że się udało. Pozdrawiam.
Problem prosty, albo ci siadła pompa paliwa albo wtryski benzyny albo wtryski gazu ci popuszczają. Dodano po 50 Spróbuj pojeździć ze 2 dni tylko na benzynie zobacz czy ma moc i czy będzie dobrze odpalać.
komputer nie pokazuje żadnego błędu Musisz sprawdzić parametry silnika.
A to już zależy co będzie się w błędach.
Jak tego jeszcze nie robiłeś, to przy rozbieraniu zwróć uwagę na to, jak to jest poskładane, aby to tak samo złożyć. Nie znam tego reduktora, więc napiszę ogólnie - wyczyść dokładnie elementy, które ze sobą współpracują, aby nie było jakichkolwiek zacięć. I druga ważna sprawa ciśnienie pracy reduktora. Jak nie masz programu diagnostycznego, w którym...
jeśli faktycznie tak jest jak piszesz i zalewa silnik. to moze byc wadliwy ukaład zapłonowy, czyli świece lub cewki. Uszkodzony czujnik temp. Niekoniecznie bedzie błąd, ale moze bardzo zaniżać temp. silnika wtedy tez go zaleje. Wadliwe wtryski które np leją. Trudno mi powiedziec cos wiecej.
Ja miałem problemy podobne do twoich i przyczyną była nie całkowicie sprawna pompa paliwa i wtyczka do niej . Po wymianie pomogło.
Trzeba wyjąć i naprawić rozrusznik
podejrzewam ze katalizator , miałem podobny przypadek ale w punto wszystko ładnie pięknie jak zimny a jak ciepły to kicha... gaśnie ...
czujnik temperatury silnika, do wymiany
Skoro ma pompowtryski to musi miec. Podaj kod silnika. Co sie dzieje kiedy nie pali ( jak mało paliwa w zbiorniku) Leci paliwo z przewodu? Problem bedziesz miał w samym zbiorniku zdaje sie.
Za duża dawka gazu... Najprawdopodobniej dawno nie były wymieniane membrany w parowniku.. Z czasem twardnieją. Powinno się je wymieniać raz na 2 lata. Chwilowo można zmniejszyć dawkę gazu ale na długo to nie pomoże. Pozdrawiam...
Skoda Octavia 1 1999 1.9 ciężko pali na rozgrzanym silniku i falują obroty a na zimnym odrazu odpala
A w przypadku pompowtrysków ?
Można powrócić do części oryginalnych, bo powodem spadku mocy jest jazda na gazie i wytarcie przez to silnika.
Witam, pacjent Skoda Octavia 2fl 1.9TDI ma problem z odpalaniem w gorące dni, kontrolki się pokazują, ale rozrusznik albo wcale nie kręci, albo stuknie parę razy i cisza. Rozrusznik na krótko pali bez problemu, kostka pod stacyjką została wymieniona. Co proponujecie dalej?
Te silniki generalnie długo osiągają temperaturę i np bez obciążenia temperatura lubi nawet spadać. Tez tak miałem i pomogla wymiana termostatu ale nadal długo osiąga temperaturę. U mnie problem z porannym odpalaniem wynikał z uszczelnienia pompowtryskow. Po wymianie oringow jak reka odjal. A co jakis czas rano nie odpalal i trzeba bylo bardzo dlugo...
Siemka, mam pytanie. Mam problem z Skodą Fabią 2 1.2 benzyna 2008 r. Jeżeli jest zimno itd. pada deszcz, pali na dotyk. A jeżeli stoi na słońcu 30 stopni itd., odpala za 9 razem. Odpali i chodzi jakby na 2 cylindry i gaśnie. Dodam, pod kompem nic nie pokazuje. Bardzo proszę o pomoc.
Siemka Posiadam Skoda 1.2, 8v , 2011. Raz na jakiś czas ma problem problem z odpaleniem , bez względu jaka pora dnia czy roku czy ciepły czy zimny Obawia się w taki sposób : co jakiś czas nie odpala za pierwszym , po ponownym przekręceniu kluczykiem odpala na strzała.
Vacupompa jest w jednej obudowie z pompą paliwa wstępną na pompo-wtryskiwacze. Należy wykonać pomiar ciśnienia paliwa jakie napełnia pompo-wtryski. Poniżej 1-1.5 bara ciśnienie jest za małe aby prawidłowo napełnić pompo-wtryski co skutkuje problemami z odpalaniem silnika. Częstą usterką typową dla tego silnika jest uszkodzenie uszczelnień pompo-wtrysków...
Pisał o rozgrzanym silniku, więc kontrolka się nie zapali, ewentualnie tak jak pozostałe kontrolki - na sekundę, chyba że czujnik uszkodzony. A spróbuj odpiąć wtyczę z czujnika temperatury cieczy - będzie bogatsza mieszanka i jak odpali normalnie tzn że trzeba nieco dostroić mapę paliwa. Polecam forum vwgolf.pl - wątek z odpalaniem na ciepłym szeroko...
Ok. Jak tylko będę miał możliwość to sprawdzę i napiszę.
Jak słabo odpala to po pierwsze sprawdź akumulator i z tego co mówisz to jest do wymiany :-( 90% problemów z odpalaniem to słaby akumulator, w późniejszej kolejności rozrusznik , no i w końcu świece żarowe. nie wiem jak jest w wersji lite, wejdź w silnik a nie w test całkowity i tam można skasować błędy. a tak ogólnie to który rocznik? bo myśle że lepiej...
Lepiej sprawdź czy czasem tam nie ma prehistorycznej pompy paliwa z filtrem z epoki fabryki. . uważam że typowe dla Favo pompy z osadnikiem są lepsze od tych zamienników bez osadników, sa po pierwsze rozbieralne i w przypadku uszkodzenia membrany nie trzeba wymieniać całej pompy Mam nadzieję, że odpalasz to tak jak przykazano - zimny motor przed odpaleniem...
Może w momencie odpalania na benzynie podaje Ci też gaz.
Sorry, zapomnialem :D Jest to rocznik 1999 silnik 1.3MPi 68km Przebieg wgl. Licznika 120k km
Same wróżby a pomiarów żadnych. Nie ładnie.
Witam wszystkich ponownie po wymianie pompy filtra niby coś pomogło bynajmiej mi się tak wydawało na jakiś czas gdy autko dłużej postało problem powraca nie odpala a nie mam na tyle pieniędzy żeby dorabiać mechaników gdzie nie pojadę niby zrobione i 100zł może się mylę ale moje podejrzenia padają na czujnik temperatury jest to czujnik 4 pinowy po długim...
Jaką posiadasz wersję silnikową ? Może kąt wtrysku źle ustawiony (opóźniony) ? Po wymianie filtra paliwa układ paliwowy został poprawnie odpowietrzony ?
Witam Szkoda kolego, że nie napisałeś jak ten problem został rozwiązany. Moja fabka ma taka sama przypadłość
No ja akurat na VAG nie mam żadnych błędów, jedynie objaw nieodpalania na ciepłym silniku ten sam.
Krótkie trasy do 15km
Dziękuję za odpowiedź. W moim wypadku gdy komora silnika jest nagrzana od słońca a sam silnik jest zimny, to przy rozruchu jakby mu paliwa brakowało. Pierwszą sekundę rozrusznik pracuje normalnie, a później już jakby na sucho, bez paliwa.
Ten silnik odpala bez problemu, nawet gdy wszystkie świece są niesprawne. Mam na myśli temperatury powyżej 0 stopni.
Jeśli chodzi o ten zaworek wkładany w filtr na spinkę to nie jest zawór zwrotny tylko zawór służący do ogrzewania paliwa, czyli jak zimno ciepłe paliwo wracające z pompy trafia do filtra jak ciepło wraca do baku żeby się schłodzić. Dołóż zwykły zawór zwrotny na zasilaniu.
Hej. Okazało się że były wyrobione tulejki na rozruszniku. Koszt ok. 150 .
poponuje przyjrzeć sie tej tabelce ( źródło ksiazka Skoda Felicia autor Cedrych) można z niej wywnioskowac jakie czujniki za co odpowiadają
kod silnika jest AHF-475283
Gdy cieplej to pali na dotyk. Spróbuję tak kilka razy ale krótko. Ale gdy to nie pomoże to co? Jednak nowy akumulator czy iść w stronę rozrusznika?
Powiedzcie mi czy pompa paliwa może raz działać a raz nie ,bo dzisiaj gdy ją zapalałem i znów nie chciała zapalić to, chyba nie było słychać jak ją sprawdzić czy to pompa
I po odpaleniu na krótko nie świecą się inne kontrolki?
Gaz której generacji ?
Sprawdz masy na silniku
Parownik może puszczać gaz podciśnieniem wtedy jest do wymiany. Regeneracja do gów... .
Czy jest LPG?
Sprawdź czujnik od temp silnika śterownika świec żarowych.
LPG nie ma, diagnostyka była robiona, zapalała się kontrolka przegrzania (płyn chłodzący) zaraz po uruchomieniu silnika, a stan płynu OK, oraz pomarańczowa kontrolka recyrkulacji spalin? Diagnosta wygasił komputerowo obie kontrolki, ale jak się okazało, nieskutecznie. Biorąc pod uwagę inne posty z Elektrody, wymieniłem czujnik temperatury na nowy. Na...
W tdi często jest tak że wina jest pompa a raczej ustawienie dawki rozruchowej które zależy z kolei od czujników temperatury silnika najprościej ściągnąć wtyczkę z 4 pinowego czujnika i jak na ciepłym silniku odpali to będzie znaczyło że pompa do regeneracji. ale to jeszcze o niczym nie przesądza trzeba zrobić konkretną diagnostykę, ciśnienie sprężania...
dzięki mam dwa zestawy
skoda odpalaniem skoda felicja odpalaniem vectra odpalaniem
ekspres krups konserwacja instalacja windows toshiba satellite adaptacja przepustnica fabia
Czujnik temperatury Webasto Hyundai ix35 1.6 GDI – lokalizacja i opis montażu Schemat połączeń cewki zapłonowej Stihl 026 – przewody WN, STOP, masa, opis układu CDI