panowie,ale c14nz nie ma modułu w aparacie ,a pod cewką zapłonową.
Jeśli to silnik C14NZ to stawiam na moduł zapłonowy. Wtych modelach moduły padają jak muchy:D
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic56...
Ale pierdoły opowiadasz,w aparacie jest hallotron. Moduł w c14nz jest na zewnątrz,pod cewką
Zapomniałem dodać że hall jest OK i chciałbym się dowiedzieć o inne możliwe przyczyny postawiłem na moduł... :)
z osobnym modułem zaplonu No rany Boskie święte, tak jakbym nie wiedział jak jest w silniku C14NZ. I ten silnik miał dwa typy aparatów- Boscha, z brązową kopułką i Lucasa, z czarną. Moduł jest na radiatorze pod cewką. Napisałem co tam padało najczęsciej, szukaj teraz co.
problem w module zapłonowym
moduł zaplonowy
W C14NZ jest moduł jest pod cewką zapłonową.
Ja bym jednak podmienił moduł-sprawdzone. Pozdrawiam
Witam ponownie wszystkich,czy macie proste sposoby na sprawdzenie modułu zapłonowego tej Astry,silnik C14NZ, moduł jest pod cewką WN.Mam dwie ze szrotu lecz też nie podają iskry,używam nowego miernika UNIT UT107.Jest dość dokładny, każdy sposób rozważę- Michał.
Jeżeli C14NZ to moduł, zresztą w 1,6 tez.
Masz do wymiany moduł zapłonowy
Problemów może być wiele, stacyjka, sterownik silnika, cewka, moduł
Milaem tak samo tylko w C14NZ, modul zaplonu do wymiany.
-moduł -hallotron
R.92. Po ok 3-5 sek. od uruchomieniu silnika zapala się check i świeci ciągle. Nie zauważyłem przy tym jakichś znaczących odchyłek w pracy motoru, np spadek mocy, większe zużycie sieczki itp. Jak odnaleźć wtyk serwisowy(po czym go rozpoznać) jak wejść w diagnozę, czy zewrzeć AB drutem czy R10k(nie chciałbym ud....modułu). Z C14NZ poradziłem sobie dzięki...
no to może coś z modułem co?
Przyczyna leżała w module zapłonowym.
Następne. Lewand-który C14NZ ma moduł w aparacie?Może jakas limitowana seria,albo opel podróbka? Dla twojej wiadomości-w tym modelu moduł jest pod cewką.
a jak mam to sprawdzic czy jest z czy jest z ECU do modułu bo nie wiem MIEDZY CEWKA A MODUŁEM JEST
Stary, nie nudź. Masz problem z podcewkowym modułem zapłonowym, typowe w c14nz. Albo go możesz przelutować, jak się czujesz na siłach, i masz technologiczną mozliwość zdjęcia zalewy, albo kup nowy.
Zostaw ten czujnik, zajmij się modułem (naprawialny) lub hallotronem.
a gdzie jest ten moduł zapłonowy pod cewką?? yahoo
Dziękuje za sugestie ale nic się nie zmieniło.Zmieniłem MAP SENSOR, wymieniłem kopułkę i palec oraz przewody wysokiego napięcia a kadzior dalej nie ma mocy.Może jeszcze jakaś podpowiedz. Jak sprawdzić moduł zapłonowy?
Co post to bardziej beznadziejny. Nie ma tam żadnej ceweczki w aparacie!To C14NZ a nie C16NZ Nie ma tam żadnego mudułu w aparacie.Patrz uwaga wyżej. Nic nie da odczytanie kodów usterek.Co najwyżej będzie miał kod 12,z którego tak naprawdę nic nie wynika.
A gdzie masz moduł w cewce DIS ? Coś pomyliłeś chyba Moduły były, owszem, ale w silnikach z aparatem zapłonowym, w tymże aparacie właśnie. A jaki to kod silnika ? Jak np C14NZ to masz aparat / rozdzielacz + moduł. A jak np X14XE to masz DISa.
nie wykluczam "lewego powietrza" bo to by bardzo pasowała ale auto na 100% ma dobrze założone i nowe uszczelki. Prosze piszcie jeśli wam coś przychodzi do głowy, mi poprostu opadaja już ręcę. Walcze z tym autem już trzy miesiące, rozważe każdy pomysł. Dodano po 1 jeśli chodzi o moduł to nie zamienialiśmy go wiec jeszcze moduł został ale wydaje mi sie...
C14NZ a C16NZ to różne sterowniki,różnice np w tym że 14 ma aparat hallotronowy,16 magnetoindukcyjy w wewnętrznym modułem. Do wymiany wiązka silnika,sterownik
podstaw na test moduł znajdujący się pod cewka wysokiego napięcia, używany 20-40zł
cewka rzadziej się psuje,ale wykluczyc nie można,prędzej moduł pod nią lub sam sterownik.
Podmień sterownik na próbę,od kadeta ,czy corsy c14nz,c12nz też będzie palił.
Może iskra jest za słaba? Chodzi o to że przy tym jak masz świecę wyjętą i kręcisz rozrusznikiem to jest, a w komorze cylindra świeca "gubi " iskrę? druga sprawa to moduł w aparacie zapłonowym. 1.4 to silnik C14NZ? który rok auta?
W jakich okolicznościach zepsuło się to auto?czy czasem nie zostawiłeś włączonego zapłonu na długo? Ja bym sugerował podmianę modułu pod cewką bo po co wyważać otwarte drzwi.
Szukam schematu sterownika (ECM - Engeen Control Module) firmy Delco Electronics, używanego w silniku spalinowym C14NZ z jednopunktowym wtryskiem paliwa, wyprodukowanym przed 1992 rokiem. Sterowniki te oznaczane są literowo: PB, XL i QM (AUX, ASHA i AYCR).
Sprawdzić złącze na dole aparatu zapłonowego (C14NZ, X14NZ), sprawdzić przebieg z czujnika Halla, a następnie obecność impulsów sterujących modułem zapłonowym. Pomiary wykonać na złączu ECM. Oczywistą sprawa jest wstępna kontrola zasilania i mas - chyba nie trzeba pisać.
niestety,bo C14NZ ma zaplon hallotronowy,zaś C16NZ magnetoindukcyjny,z wewnętrznym modułem. Więc jest inny sterownik (pinologia) i instalacja. Może przełozyc wałek rozrządu,albo głowicę? :)
c14NZ, typowe, albo zielenizna w 3 pinowej wtyczce aparatu, albo do naprawy moduł
Moduł zapłonowy NZ to chyba pod cewką zapłonową , chyba ze masz coś innego to w aparacie zapłonowym.
Witam No wiec tak Paliwo dochodzi ale sprawdzane było to na słoiczku Iskra jest i to potężna Sprężanie niewiem bo niemam urządzenia do sprawdzenia no ale mówie palił dzien wczesniej od awarii ładnie. Co do tego modułu to chyba chodzi o czujnik halla tak? Czy chodzi o moduł zapłonowy? W każdym bądz razie to i to sprawdzone.
że u mnie obroty strasznie wariują i podmiany wszystkich czujników oprócz aparatu zapłonowego, cewki i modułu nic nie dały czekam na aparat zapłonowy, cewkę z modułem oraz wiązkę bo już sam nie wiem czemu tak wariują obroty w moim aucie (c14nz/c14se ;)) Wszędzie gdzie czytam to piszą czujnik halla, ale gdzie on jest?
Ostatnio miałem przypadek że padł regulator ciśnienia i modul zapłonowy RAZEM. Raz tracił ciśnienie, raz odcinało iskre.. Ale wtrysk łatwo sprawdzic , zagniatając kombinerkami przelew. A moduł to wiadomo , iskra, a w tym czasie wtrysk pyli.
Dobra rada. NIE PRÓBÓJ PALIĆ NA PYCH bo jak przeskocza pasek rozrzązu to szlag trafi zawory w głowicy. Radzę sprawdzić iskrę i sprzegło w aparacie zapłonowym.Sprawdz też czy palec nie ma przebicia do wałka rozrządu oraz czy jest ciśnienie paliwa oraz czy nie zamarzły tłumiki. Może też być wina modułu zapłonowego pod cewką ale przy zimnym silniku żadko...
Ten samochód jest prosty jak budowa cepa, jedyne istotne podciśnienie to ten wężyk między monowtryskiem i map sensorem. Ustawienie zapłonu i tyle Tak na marginesie to jestem ciekaw jak zamieniłeś te silniki, skoro mają zupełnie inne aparaty zapłonowe (C14NZ z hallem i kołkiem a C16NZ z czujnikiem indukcyjnym, modułem i płetwą napędzającą aparat)
No dobra mam problem. Uwaliła mi się ta foto dioda w module VSS (czy reflektometr) czy jak to nazwać. Wie ktoś może jakie to ustrojstwo ma oznaczenie?
Ja tez mam Astre 1,4 94r. 8V...Silnik C14NZ... Jezeli dochodzi inatalacja do aparatu zaplonowego to wlasnie do czujnika Halla...
Witam mam takie pytanko czy da się zamienić silnik jak w temacie opel astra f z c14nz na x14se ? W tym drugim modelu jest inny aparat zapłonowy chyba z cewka razem i modułem taki żeberkowy a ja mam zwykły z kopułką czy jest na to jakies rozwiązanie czy musze zmienic wałek rozrządu? I jeszcze jedno pytanko czy ten x14sz posiada zawór egr? proszę o odpowiedzi...
Hej, pierwsze słysze o takim procederze, a skąd wiadomo ,że to czujnik-sprawdzałeś omomierzem ? wiem ,że najczęsciej idzie moduł[na giełdzie 25Zł] , i ewentualnie czujnik-można podebrac z czegoś. Pozdrawiam.
panowie, przecież pisze w tytule-1,4 8V 60 źrebaków. Wiadomo że C14NZ. no tak cała reszta to mocniejsze motory. Przepraszam a co do iskry to cewka albo moduł cewkę możesz sprawdzić omomierzem (najlepiej w momencie gdy nie odpala)
Opel Corsa C14NZ 95r . Silnik pracuje równo ale co jakiś czas wyskoczy mu zapłon na wolnych obrotach. Dzieje sie tak tylko na rozgrzanym silniku . Spotkał sie ktoś z takim przypadkiem ? Dodano po 1 Opel Corsa C14NZ 95r . Silnik pracuje równo ale co jakiś czas wyskoczy mu zapłon na wolnych obrotach. Dzieje sie tak tylko na rozgrzanym silniku . Spotkał...
Najlepiej oczywiście dołożyć komputer, będzie instalka pełnowartościowa. Koszt? Tanio - Autronic Al700 (350 zł), dobrze - BRC Just (450zł). Sam emulator też można dokupić (ok. 80zł) i założysz sam. Nie wiem tylko czy poradzisz sobie z zestrojeniem, ale próbować warto. Podłączysz bez problemu. BRC - Modular Emu, AEB - moduł 4622. Jeśli lubisz się bawić...
http://www.czarnik.neostrada.pl/c14nz.ht...
Radek2 ... mam takie same objawy ale wymieniłem wszystko oprócz aparatu zapłonowego, wiązki, cewki i modułu... już sam nie wiem co sie dzieje z tym kadettem problem był już od czasu jak go kupiłem był to standardowy c14nz, ale obecnie mam przerobionego na c14SE i myślałem sobie, że jak wymienie głowce, wszystkie uszczelki itp to sprawa sie wyjaśni a...
W C14NZ (C16NZ nie miałem okazji posiadać ale istnieje ogromna analogia miedzy tymi silnikami jeśli chodzi o zapłon) ja sprawdzam czy moduł pracuje i cewka za razem . Zwierając w wtyczce czujnika położenia walka rozrządu - z "0" (znajduje się w przerywaczu). Jeśli pojawi się iskra oznacza ze moduł i cewka są dobre , aby sprawdzić sam czujnik Halla który...
Pozwoliłem sobie połączyć oba obrazki i oznaczyć kolorami. Na pewno komuś się przyda :) C14NZ: http://obrazki.elektroda.net/91_12719344... Co to jest (lub od czego jest): • Przekaźnik K58 • X15 • Silnik M21 • Sygnał 542 • Sygnał 562 • Sygnał 521 • P33 • Y32 • Złącze X13 ________________________________________...
Astra C14NZ 1.4 91r. Po dłuższym postoju problem z rozruchem silnika .Wygląda że silnik zalewa się paliwem .brak błędów w sterowniku .Po odpaleniu pracuje nierówno duże wachania obrotów ,sprawdzona cewka .moduł.aparat. map, ciś.paliwa ok. Po zaciśnięciu przewodu powrotnego paliwa praca się wyrównuje. wydatek pompy ok. cz.temp. ok. Po przełączeniu na...
Jest to silnik z jednopunktowym wtryskiem 8-śmio zaworowy, dokładnie C14NZ, bez instalacji gazowej. Zrobiłem diagnostykę silnika w autoryzowanym serwisie Opla i fachowcy stwierdzili uszkodzony czujnik Halla. Problem w tym, że chyba trzeba kupić cały moduł zapłonowy, a jest on dość drogi. Osobno chyba nie można dostać do tej wersji silnika czujnika Halla....
Witam i proszę o pomoc. Astra F z 93r C14NZ Czujnik prawdopodobnie indukcyjny w aparacie zapłonowym, aparat z brązową kopułką - prawdopodobnie Bosch. Auto było słabe na gazie, więz po kilku podstawowych czynnościach postanowiłem wyprzedzić zapłon. Wyjechałem na próbę, po kilkuset metrach auto zgasło. Nie chciał odpalić, ale po chwili złapał i przełączył...
Mam problem z tym pudłem . odpalam silnik po jakimś czasie go wyłącze i prubuje ponownie odpalić nie chce .Hall sprawdzony jest w porządku nawet gdy silnik nie chce zapalić to daje sygnał prawidłowy .moduł zapłonowy wymieniony na nowy i te same objawy .ale w momencie gdy nie chce zapalić moduł nie dostaje z ECU sygnału sterującego.wyjąłem jedną świece...
Odczyt kodów blyskowych i dopiero coś na ten temat. Jeśli w czasie pracy silnika check engine się nie świeci to kody błyskowe na nic się tu zdadzą. Dlaczego mówisz że ssanie !!!! To jest układ wtryskowy jedno punktowy i nic takiego nie występuje . Masz rację, w układach wtryskowych nie ma czegoś takiego jak ssanie, ale tak to się już utarło (niesłusznie),...
Witam. Mam taki problem z samochodem kadett 1.4 benzyna (C14NZ) że gdy jest zimny to czasem odpali i jest ok a czasem nie a gdy jest już nagrzany to zawsze traci moc i nie trzyma wolnych obrotów. Wydaje mi sie że to elektryka. Świece mam w miarę nowe tak jak kable, niedawno kupiłem nową kopułkę oraz silniczek krokowy a wczoraj moduł zapłonu. Zrobiłem...
Witam. Zaczeło się od tego że zgasła mi asterka w czasie jazdy i nie chciała odpalić, podniosłem maskę i z "mądrą" miną poruszałem przewodami co trwało jakąś minutę i ... odpaliła, po miesiącu czasu (ostatnie 5 metrów po ponad 150 km) sytuacja się ppowtórzyła tyle że wtedy skończyło się na wymianie: przewodów, świec, kopułki i palca. Wszystko było ok...
Witam, otóż mój problem jest następujący. W aucie wymieniłem silnik, (podczas zmiany zniknęła gdzieś masa od centralki gazu - została poprowadzona od aku) Jeździł jakiś czas, ale ostatnio zaczęły się problemu. Przejechałem pewnego dnia z 20km, po czym poszedłem do pracy, wracam i auta nie udaję się uruchomić. Dzwonię, po znajomego, żeby mnie zholował....
Ludzie, przestańcie bredzić o komputerach w tym starociu - możliwości są dwie - albo czujnik Halla/moduł zapłonowy - obydwa w aparacie, dostępnym w cenie flaszki na każdym złomie, bądź zwyczajnie ginie ciśnienie paliwa - skrajnie zużyta pompka, przekaźnik w słupku - nie wiem w czym jest problem, żeby zobaczyć czy jak zgaśnie to ma iskrę. Czujnik temperatury...
Niestety bezpieczniki sprawdziłem a na schemacie jest z resztą pokazane że zasilanie modułu jest bezpośrednio z acu no pin b2 Dodano po 5 dzięki za pomoc .Ja wpisywałem na allegro sterownik i chyba dlatego nic nie znalazłem, a powinienem komputer jeszcze raz podziękowania narx
Silniczek krokowy w multecu wysyła 256 sygnałów wykonując pełen skok i to bzyczenie po wyłączeniu zapłonu to próba wykonania pełnego skoku i ustalenie pozycji startowej. Brak stabilnych wolnych obrotów wskazuje na silniczek, ale problemy z rozruchem tym bardziej ciepłego silnika wskazują na uszkodzenie innych elementów. Z rana uruchamiaj silnik z gazem...
Witam. Wiem że podobnych postów było już mnóstwo (chyba wszystkie przeczytałem) ale mam taki problem: szukam kogoś kto miał już taki przypadek i mógłby osobiście pomóc w takiej kwestii: niby klasycznie opisywany przypadek awarii modułu zapł.- gaśnięcie na zawołanie i odpalanie po odczekaniu jakiegoś czasu. Byłem u mechaników, elektryków, mówiłem im...
Tyle czasu minęło, sprawa wydawała by się prosta ale, do dziś nie jest rozwiązana. mam podobny problem do rozwiązana . Zmieniłem świece, moduł ,cewkę i nic , myślę o przewodach WN. dalej Astra 16NZ drży bardzo mocno na wolnych obrotach z rury wydechowej słychać brak płynności wydechu. silnik krokowy pracuje - sprawdzony w innym autku. Czekam na sugestie...
wiec tak żądnych błędów wymieniony krokowy tps czujnik temp cewka moduł wszystko raczej wymieniane było na czas silnik ogólnie bardzo ładnie równiutko pracuje czyszczone podciśnienia sprawdzone węzę itp.Zastanawia mnie jedno ze w innych astrach podczas jazdy podczas przytrzymaniu tych dwóch guzików tida wyswietla sie predkosc a u mnie nie moze zerwany...
Nad iskrą się zastanawiałem, ale to musicie mi powiedzieć jak BEZPIECZNIE to sprawdzić Czujnik w kopułce 3 pinowy Przed chwilą spróbowałem po raz pierwszy dziś odpalić auto i udało się za pierwszym razem. Pochodził 30 sekund i zdechł... Od tej pory znowu nie moge go odpalić. Podmieniłem moduł zapłonowy - nic Podmieniłem czujnik temperatury - nic Czujnik...
Poczytaj sobie [url=http://www.czarnik.neostrada.pl/c14... A nie masz czasem autoalarmu z blokadą zapłonu ? Jeżeli masz to może styki przekaźnika zaśniedziały i raz zwiera , albo nie zwiera.
Witam Od ponad tygodnia mam problem z odpaleniem - brak iskry na cewce zapłonowej . Co wymieniłem : cewke - moduł zapłonowy - komputer Czujnik halla daje sygnał do kompa Problem jest chyba z zwarciem na kablach bo po włączeniu zapłonu po chwili płytka od modułu zapłonowego cała nagrzewa się aż prawie parzy. Moduł dostaje zasilanie +12V na PIN 3, lecz...
Witam. Jak w temacie moja Astra 1.4 8v 92r odpala ale z takimi jakby "przeskokami" ale to nie o to chodzi najbardziej a mianowicie, kiedy ją odpalę bardzo nierówno chodzi tak jak by na 2 gary. Sprawdzałem iskrę - prawidłowa, całą cewkę zapłonową i moduł - wszystko z nią w porządku, ale przy aparacie zapłonowym, kiedy ruszę troszkę wtyczkę od czujnika...
Witam, posiadam Opla Astre 1,4 (C14NZ), 1992 rok z kopułką zapłonową. Uszkodzeniu w ostatnim czasie uległ silnik. Po oszacowaniu kosztów naprawy stwierdziłem iż bardziej opłacalna jest wymiana silnika. Drugim silnikiem miałby być silnik z Opla Astry 1,6i C16NZ 75Km 1994 r. z modułem zapłonowym. Napewno trzeba zmienić sterownik (ECU), a co z wiązką elektryczną?...
Hej kolego mam podobny problem... silnik pali na dotyk... na ssaniu też dość równo chodzi (C14NZ), ale jak sie nagrzeje to obroty falują od 1500 do 500 i jak spadną poniżęj 500 gaśnie... i tak ciągle Wymieniłem wszystkie uszczelki, silnik krokowy, potencjometr przeoustnicy, sonde lambda, mapsensor, komputer, sprawdziełm membrane w serwie, świece, kable...
Posiłkowałem się instrukcjami z strony http://www.czarnik.neostrada.pl/x16sz.ht... I mi wyszło: Na gniazdach z modułu zapłonowego 1i2 tak samo jak 3 i4 mam po 6000Ω Test z żarówką na wtyczce do modułu. na 1 i masa - zarówka świeci nawet na zapłonie, a przy kręceniu miga. Na reszcie brak oznak. Obok modułu jest wtyczka z przewodem czerwonym...
stawiam na moduł zapłonowy opieram się na praktyce warsztatowej , wymień go a zapomnisz o problemie pozatym idzie lato i jak go niewymienisz to go szlak trafi na przykład w czasie urlopu pozdrawiam Klaudiusz Witam mialemto samo w c14nz Raz palil raz nie.Zauwazylem ze jak nie odpala to obrotomierz sie nie podnosi do tych 300-400 obr/min I nie ma iskry.Kombinowalem...
Miałem w c14nz podobny problem. Auto stawało się z czasem coraz słabsze (trwało to ok 1,5 roku). Wymieniałem świece, kable, filtry... aż w końcu padł na ulicy i nie odpalił. W ogóle z cewki nie wychodziło wys. napięcie. Przerobiłem wszystkie pomysły z tego i innych forów, podmieniłem wszystkie elementy wysokiego: czujnik halla, cewkę, moduł i auto wylądowało...
Taki mam wkurzający problem z samochodem mojego ojca (Astra 1991, silnik C14NZ). Otóż dość nieregularnie odmawia współżycia - tj. jedzie sobie ojciec do miasta, po np. godzinie silnik gaśnie. Rozrusznik kręci, silnik nie zapala. Po godzinie stania - zapala. Albo nie :) Zdarza się, że problem nie występował przez kilka dni - w tej chwili samochód stoi...
Pomierzone napięcia na cewce i module i czujniku halla, to tak wstępnie to jest okej. Nie wiem czy to ma jakieś odniesienie, ale na jedynce auto da się, co prawda ze sporym trudem, ale da sie przepchnąć. Jeszcze nie ściągałem pokrywy rozrządu, jedynie tak na szybko zobaczyłem: http://obrazki.elektroda.pl/6382299300_1... Nie wiem czy...
Witam. Jakiś miesiąc temu odebrałem samochód (opel astra F 1,4 benzyna 1997 r silnik C14NZ)z warsztatu, gdzie robiony był remont silnika. Przez pewien czas było wszystko ok, natomiast kilka dni temu zostawiłęm samochód na parkingu i już go nie odpaliłem. Rozrusznik kręcil ale nic więcej się nie działo, tak jakby nie było iskry. Wyjąłem więc aparat zaplonowy...
NIe chcąc zakładać nowego tematu, poproszę o pomoc w tym temacie.Od wczoraj walczę z Astrą 1.4 C14NZ z 1993 roku.Problem-brak iskry.Oczywiscie sprawa wygląda typowo,ale jest jedna róznica.U mnie nie pali sie w ogóle lampka Check.Wczoraj trzykrotnie po wielokrotnym włączaniu zapłonu zapaliła sie,Astra odpaliła,ale po dodaniu lekko gazu zdechła i ponownie...
Witam, borykam się z tym problemem już dłuższy czas, mój kolega-mechanik poczuł się w końcu bezradny. :-( Dotyczy to Astry'97, silnik C14NZ. Objawy: po powolnej jeździe w korkach, chwilowym zatrzymaniu na światłach, parominutowym postoju (z wyłączonym silnikiem!) - po naciśnięciu pedału gazu obroty spadają do 400-500, silnik często gaśnie. Jeśli nie...
Witam, jeśli zła kategoria to proszę o przeniesienie tematu do odpowiedniego podforum. Opiszę swój problem. Samochód to Opel Astra F rok prod. 1998 Silnik 1.4 60 km + LPG silnik c14nz Bez żadnych bajerów, nie ma wspomagania el, szyb itd. Ostatnio odpalając samochód zapiszczało mi coś pod maską, pomyślałem że to pasek dostał wody i zapiszczał, pojechałem...
Witam, szukałem podobnych problemów na forum ale nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi. Na początek napiszę iż chodzi o Opla Astra f, 93', C14NZ z autoalarmem(nieużywanym-jego podejrzewam o usterkę ale o tym dalej) bez immobilizera. Problem pojawił się kilka dni temu, autko chodzi fajnie jak odpali, zero problemów, jadę sobie na 3 biegu, 50-60km/h,...
Z powodu swapu silnika z C14NZ na C14SE w Astrze F mam kłopoty z centralką(przełącznikiem) Brc Elegant 51 w instalacji II (a w zasadzie I) generacji - zawór krokowy został pozbawiony trzpienia i sprężyny i "reguluje nic" a regulację zgrubną przejął register ze śrubką. Wszystkie elementy instalacji gazowej które pozostały pracowały bez usterek przez...
Powiedz mi bo nie pamietam czy w aparacie masz tez modul zaplonowy czy on byl montowany dopiero w C16NZ ??? Jesli jest on w aparacie to go wymien ...!!!!!
W okresie letnim nasilające się gaśnięcia silnika, problemy z uruchomieniem ciepłego.Przy wyższych temperaturach rozgrzany silnik przerywa(wyższe obroty) , często gaśnie na wolnych i zapala się kontrolka silnika, auto nie daje sie uruchomić. Po zatrzymaniu się i unieruchomieniu silnika - ponowne uruchomienie niemożliwe. Po chwili wszystko wraca do normy....
c14nz cisnienie c14nz sterownik c14nz iskry
kolumna kruger czujnik odciąć paliwo schemat elektryczny układu zapłonu
lampy miniaturowe lampy miniaturowe
Serwis pompy ciepła Nulite - jak znaleźć? Wentylator chłodzący nie włącza się: diagnostyka i rozwiązania