Nie połączył się komp z modułem drzwi. nie zapala się lampka na suficie Standardowo zginta wiązka bądź wtyczka w module w tych drzwiach.
Po lewej stronie kolumny kierowniczej widoczny po ściągnięciu tego dużego plastiku nad nogami kierowcy. Żeby wyciągnąś przełącznik świateł pod którym też jest śróbka trzeba go wcisnąś w pozycji wyłączony i przekręcić na światła pozycyjne i wyciągnąć. Tak pozatym co ci sie dzieje, bo np szybami lusterkami i centralnym sterują pośrednio moduły przy silniczkach...
Jeśli byly elektryczne szyby oryginalne to musiał być moduł sterowania drzwiami. Tam dochodzą dwa zasilania. Ten moduł steruje zamkiem i szybą.
To jak masz "manualne" otwieranie to przewody do centralnego idą przez słupek w drzwiach i tam można sie podpiąć. Idą do modułu komf. pod schowkiem. Kolorów nie pamiętam.
Na dzień dobry to zobacz czy masz dwa stałe plusy na modułach w obu drzwiach drzwiach.
Zależy mi na uruchomieniu szyb elektrycznych. Czy to wyłączone immo może być powodem ich nie działania ? Czy po zdjęciu tapicerki drzwi, na złączach sterowników w drzwiach jest zasilanie, masa, CAN ? Czy przekręcając i przytrzymując klucz w zamku drzwi w pozycji "otwórz" jest reakcja szyby ?
W Passacie są tylko 2 tak jak piszesz, od modułu w drzwiach do konfortu wszystko leci po canie.
z kasety zamka do modułu w drzwiach, dalej po CAN. Ja bym zaczął od kaset zamków. Obydwu. Diagnostyka wskazana.
LUSTERKO 6PIN - podstawowe LUSTERKO 7PIN - dodatkowo ma lampkę "Entry light" Kodowanie modułu w drzwiach na "Entry light" i będzie świecić. ( jeśli hw sterownika drzwi ma na pokładzie mosfet do sterowania i jeśli jest pin w gnieździe :) )
Ooo :D to dobra wiadomość. Myślę jeszcze czy nie zastosować w tych obwodach przekaźników. Żeby nie obciążyć nadto modułu prawych drzwi.
jak sie nie mylę to jest w drzwiach kierowcy
A skąd pewność że to moduł, a nie wiązka drzwi kierowcy?
Połamane przewody w przelotce drzwi.
Hej Czy ktos z was naprawiał moduł sterowania zamkiem w drzwiach?? Chodzi mi o ten przy silniku podnoszenia szyby w drzwiach. Chodzi o to ze nie podaje pełnego napięcia na silniczek od zamka podczas otwierania. Na zamykanie idzie napięcie prawidłowe ale jak juz ma otworzyc zamek to puscza na silniczek ok 2 volt. Chodzi mi o ta elektronikę http://images39.fotosik.pl/821/ad9532746...
Poodpinaj poszczególne drzwi, wejdź w fukcję 008 diagnozy CMK i zobacz gdzie widzi "drzwi otwarte"
Sprawdź dokładnie wiązkę wychodzącą z modułu zamontowanego w drzwiach kierowcy. Szukaj przetartych lub zaśniedziałych przewodów albo korozji w samym module.
To pewnie moduł komfortu odcina zasilanie na lampki bo ma nieustalony stan jednego z mikroprzełączników któregoś zamka. Ja walczyłem dlugo aż wymieniłem żarówke w lampce drzwi i od tego czasu spokój. Jak masz bład w module komfortu bodajże 953 to to co u mnie.
Więc problem bym z mikrostycznikiem w drzwiach? Czy z modułem komfortu? Mam ten sam problem
Sprawdź przewody od komunikacji pomiędzy modułem komfortu a modułami w drzwiach. Popatrz w bloki z którymi drzwiami nie masz komunikacji, może być tak że siadł któryś moduł w drzwiach i robi zakłócenia. Możesz próbować wypiąć moduł w drzwiach i patrzeć czy reszta działa, później następne drzwi i rak dalej.
Zaczął bym od zdiagnozowania układu testerem. Może moduł w drzwiach się wysypał!
Podłączyć pod komputer i w blokach modułu komfortu będzie widać w blokach pomiarowych czy widzi wciskanie guzików w drzwiach, może pomocny będzie odczyt błędów. Przyciski podłączone są do sterowników w drzwiach. Drzwi kierowcy mają komunikacje z resztą drzwi poprzez moduł komfortu.
Sprawdź na module pod kierownicą czy masz zasilanie oraz sprawdź w module w drzwiach kierowcy czy masz 2 "plusy" no i masę,to na początek.Te zamki można naprawiać bez komputera.
moja octavia jest z 1998roku. Tych modułów nie mam w ogóle (z lewej i prawej strony) ale sprawdziłem czy działają silniki podnoszenia szyb na krótko tzn. dwa kable podłączyłem pod ten silnik ( wystają tam dwa bolce) i prosto pod akumulator. Na allegro jak wpisałem moduł komfortu to wyskakuje tylko ten co jest pod kierownicą. A te co są w drzwiach to...
Tak jak robokop pisze ...... moze być zalany moduł komfortu w drzwiach lub jego zasniedziałe od wilgoci styki.
jakie masz napiecia na can w module drzwi?ile + na tym module? w tych autach potrafi zgnic calkowicie pin w przelotce dokladnie to posprawdzaj
czemu zamek centralny nie reaguje na wysyłane sygnały pomimo świecenia kontroli? Uszkodzony jest któryś zamek - konkretnie mikrostyk. Bądź trzeba naprawić wiązkę w drzwiach kierowcy.
Rozebrałem drzwi i nie znalazłem
To nie jest oznaczenia modułu a silniczka sterującego. Moduł zapewne jest oznaczony od 1J0 ... I moduł nie znajduje się w drzwiach. Więc jedyna opcja kupno używanego silniczka jeżeli on się zepsuł.
Bardziej chyba chodzi o moduł sterujący przy silniczku szyby niż sam silniczek. A to z tego powodu, że ten moduł oprócz silniczka szyby steruje też silniczkiem zamka centralnego.
Zalanie odpada bo to octavia a nie passat,przerwy nie ma-opisałem to. Czy kodowanie może się zmienić tak,że tylko jedne drzwi będą "niewidoczne"?
Zobaczymy . Drzwi naprawde nigdy nie były ruszane
Przy okazji sprawdź kable w przelotce z kabiny do drzwi, oraz okablowanie w drzwiach. Zdarzało się ze gniły styki w samym module komfortu.
Polecam wyjęcie modułu z drzwi kierowcy, osuszenie go i przelutowanie. Zwróć uwagę na połączenie wtyk-gniazdo tego modułu.
Moc rezystora może być 0.25W proponuję wpinać się w okolice modułu komfortu kable 13 i 7 (biało-niebieski i niebiesko-czarny) Gdzie szukać podłączenia do kierunków oraz jak rozwiązałeś problem klapy bagażnika?
Pokazuje że moduł uszkodzony. Sprawdź jeszcze kabelki w drzwiach i zobacz czy widzi w parametrach obie pozycje przycisku.
Może masz przełączone na ciągłe świecenie e lampie albo poszukaj w module komfortu problemu a czasami w przelotce drzwi - karoseria.
Można spróbować zmienić kodowanie modułu komfortu np. VagCanPro lub podobne.
witam podłączyłem dzisiaj inny zamek i też nie działa.okazało się że przewody w drzwiach zrobiły zwarcie i elektryk stwierdził że poszedł moduł komfortu.gdzie go szukać i jak on wygląda.
Tak, jestem świadomy, że po wyjęciu kluczyka należy odczekać i tak robię ok 2min. i właśnie podane wartości są po takim czasie. Oczywiście zaraz po wyłączeniu kluczyka pobór prądu wynosi ponad 1A Również robiłem tak, że pozostawiłem samochód z miernikiem na dłuższy czas, ale wartości nadal bez zmian i zastanawiające jest cykliczne skakanie wartości...
Dziekuję za pomoc,co do dźwieku jest to tykanie z przerwami-czy to moze dotyczyć modułu komfortu? Dziękuję
Masz tam moduł komfortu i moduły w drzwiach czy łączysz się z centralnym?Zimne luty sprawdzone z zamku?
Do Moderatora: Jeśli chodzi o pkt 14 nie zgodzę się gdyż podpiąłem się pod temat a nie zakładałem nowy. Pkt 13 jest już w ogóle nie na miejscu bo mam problem a nie nabijam sobie punkty. Nie jestem bardzo aktywnym użytkownikiem forum i piszę tylko gdy czegoś nie wiem. A teraz o zamku w skodzie: skorzystałem z podanych linków i dalej nie zostały rozwiązane...
Hmm VAG powinien meldować o błędzie zamka. W wartościach rzeczywistych widać zamknięcie/otwarcie tych drzwi? Test nastawników też nie działa?
Osobiście polecam immobiliser bezobsługowy(z pilotem).Jak coś tańszego to blokada sensorowa.Obejść to wlutowć się w moduł komfortu w drzwiach,wiertło,silikon i wyprowadzić te sterowanie z szyby.
To nie musi być siłownik. Sprawdź przewody w przepuście. Wiązkę tylnych drzwi można w całości zdemontować i naprawić na stole. Sprawdź też, czy w module (na silniku podnośnika szyby) we wtyczce nie zgromadziła się woda. Wówczas śniedzieją styki i centralny też nie działa. Płytkę modułu wyciąga się bardzo prosto z obudowy silnika.
Ja bym jeszcze sprawdził moduł w drzwiach kierowcy , czesto zalane i po odpięciu wtyczki problem znika. (naszukałem się kiedyś)
No własnie coś mi się tak pamiętało że te z początku produkcji tak miały. CZyli zgnić nie mógł czyli co zostaje ew. ta masa ? Dziś i tak wymieniam cała kasęte drzwi lewych i zobacze co po tym się będzie działo, napisze.
od jakiegoś czasu co parę km (robi to też na pstoju na wył zapłonie):|central zaczyna wariować zamyka otwiera otwiera otwiera zamyka otwiera dziwne wiązka w drzwiach kierowcy sprawna vag powiedział uszkodzony sterownik w drzwiach kierowcy a po wypięcu modułu komforu nie wariuje i co wymienic ten sterownik ale jak to później dopasować
Że co? 884073 Stoję na stanowisku, że przy każdej awarii należy najpierw sprawdzić prawidłowość funkcjonowania poszczególnych elementów (stan naładowania, ustawienia i synchronizacji), a dopiero potem wymieniać moduł komfortu :cunning:
Cześć, mam problem z elektryczną szybą lewą pasażera. Pacjent : Skoda Octavia 2 1,9 TDI 2006r. - przedliftowa , silnik BXE. Przez majówkę auto stało - coś mi rozładowało akumulator. Auto nie chciało zapalić bo miało za mało prądu ale udało się uruchomić. Auto chodziło , normalnie gasło i zapalało więc temat pozornie zakończony. Wysiadłem , zamknąłem...
Nie pytałem o to czy szyby działają tylko czy są bo w przypadku auta bez szyb jest inna instalacja. Podmień moduł komfortu. Wygląda to tak jakby moduł nie wysyłał do sterowników w drzwiach rozkazu o zamknięciu/otwarciu - ta informacja idzie po CAN. Bagażnik działa bo ta jest normalny siłownik. Najlepiej było by odczytać błędy z modułu komfortu. Czy...
Już tak robiłem nic nie pomogło , ale dziś przeglądając wiązkę w drzwiach kierowcy ( niedomagający zamek ) zauważyłem przerwany kabel żółto - szary po zlutowaniu niedomykanie się automatyczne przestało istnieć. Nie mniej jednak dzięki za jakąkolwiek odpowiedź.
Pojechałem z tym do mechanika ten stwierdził że uszkodzeniu legł moduł komfortu i chyba miał rację bo auto naprawił na drugi dzień.Temat zamykam.
drzwi masz na lampce,przewod brazowo n iebieski na module komfortu,gdy nie ma centralnego zamka to brazowo zolty w progu przy pedalach,odciecie moze byc niebiesko czerwony w skrzynce bezp,nie pamietam dokl jak jest w tym roczniku,wiec dla bezpieczenstwa tnij np niebiesko zolty(cienki)przy przekazniku oznaczonym jako 109
Instrukcja Ci raczej nie potrzebna, po prostu instalator, nie podpiął drzwi pasażerów oraz bagażnika, dlatego system uzbraja ci się ponownie po 30 sekundach. Najlepszym rozwiązaniem jest podłączyć resztę drzwi i bagażnik do modułu, wtedy już "takich kwiatków" nie będzie. Ahaaa i pamiętaj o diodach separacyjnych.
Kolego BRYS, co podasz na can żeby otworzyć drzwi ? Moduł komfortu nie ma nic do tego, można go wyjąć i zamek i otwieranie szyb będzie działać, urządzeniem sterującym magistrali jest w tym aucie silniczek szyby w drzwiach kierowcy, wszystkie pozostałe komunikują się z nim czarno-żółtą skrętką
Odszukać centralkę alarmu i wtedy przeczytać, zamieścić zdjęcie centralki, jej wnętrza Myślę że to nie ma znaczenia jeżeli autor pisze zauwazyłem ze nie działa otwierania okien na panelu pod reka kierowcy, ale wszystkie szyby się otwierają normalnie po kliknieciu przycisku w drzwiach tylko na moim panelu nie da się ich otworzyć Masz zgnite kable w...
sterowanie dwie masy,przewody biało-niebieski i czarno-niebieski w 23-pinowym konektorze w module hella pod deska rozdzielczą,krańcówka drzwiowa to brązowo-biały Dodano po 7 w nowszych mógł byc zamiennie zamiast biało-niebieskiego biało-żółty i zamiast brązowo-biały[drzwi] brązowo-niebieski,ale to już bez problemu zweryfikujesz.
Witam czy możesz opisać jak podłączyć te przewody ( czerwony i niebieski) do zwykłego wyłącznika który ma być zamontowany przy zawiasach drzwi Nalezy podpiąć pod nie przycisk astabilny zwierny. Równie dobrze można się wpiąć w wiązkę idącą do kasety zamka pomiędzy przewód brązowo-żółty (pin 8 kasety zamka) a brązowy (pin 7 kasety zamka) - nie potrzeba...
Dziś uporałem się z problemem podobnym co w temacie, też moduł komfortu, ale Skoda Octavia 2003, dioda w drzwiach nie miga, duży pobór prądu. Objawy takie: tylne prawe drzwi - nie można sterować z panelu kierowcy, natomiast działają na panelu drzwi, pobór prądu z akumulatora (drzwi zamknięte) - 0,3A, wypinanie bezpieczników po kolei - niewielkie zmiany...
octavia I a czy mogło to się wiązac z próbą majstrowania przy drzwiach czy raczej kwestia eksplatacyjna? i pytanie lamera ile moga kosztowac te ograniczniki i jeszcze jedna rzecz moduł programu diagnostycznego nie mogł wejsc w centralny zamek czy moze byc to spowodowane awaria zamka czy raczej nieodpowiednim oprogramowaniem dodam ze pozostale moduły...
Witam,skoda octavia II 1.6 85kW TSI 2006r. Po wymianie akumulatora nie działają szyby (przód ii tył), zamek centralny i przestawianie lusterek. Kody w module komfortu: 1331 Moduł sterujący drzwi kierowcy-J386 magistrala CAN brak sygnału 1332 Moduł sterujący drzwi pasażera-J387 magistrala CAN brak sygnału 1333 Moduł sterujący drzwi lewy tył-J388 magistrala...
Ja podobnie kupiłem auto bez pilotów z modułem komfortu 1C0 959 799A (skoda octavia combi 1,6SR silnik BFQ) i próbowałem sparować piloty 1K0959753N oraz 1J0959753CT (ten podobno powinien działać) i nic. Rozkręciłem autko pod licznikiem, dostałem się do modułu komfortu a tam z 3 wtyczek podpięte są tylko 2 i innych brak. Zastanawiam się czy było tak...
Witam okazało się że podejrzewanie o awarię modułu komfortu było bezzasadne.Elektryk samochodowy stwierdził że to zamek w lewych drzwiach przednich,ma jakiś włącznik krańcowy i on się uszkodził.Zamek kosztował mnie 150,00 zł ,wymotowanie zakup zamka i zamomontowanie 100,00.Wszystko hula i jest w najlepszym porządku.Wiki5
Witam. Mam mały problem, od pewnego czasu przestało wszystko działać w Skodzie z 2003 roku. Brak elektrycznych szyb, podświetlenia, centralnego zamka. Działa tylko otwieranie i zamykanie, przednich lewych i tylnych prawych drzwi. W panelu bezpieczniki wymienione, moduł zmieniony i dalej to samo. Proszę o pomoc. VAG się nie łączy, prąd dochodzi do modułu.
Zobacz czy nie jest z boku wsunięte jakieś dodatkowe zabezpieczenie.
Jeśli instalacja między przelotką drzwi, a sterownikiem jest cała to pozostaje szukać części. Proponuję skontaktować się z działem części autoryzowanego serwisu i prośba o wytypowanie tego elementu po VIN i uwaga o nr zamienników wstecznych (kumaty pracownik w dz. części będzie wiedział o co chodzi). Łatwiej będzie coś znaleźć po nr Skody niż po tym...
witam mam Octavie I z 99r , z przodu nie działają szyby ani lusterka elektryk stwierdził, że uszkodzony jest moduł przy silniczku w drzwiach kierowcy, niestety nigdzie nie mogę dobrać drugiego o tych samych numerach, zastanawiam się czy jest możliwość obejścia tego modułu (podłączenia szyb i lusterek na krótko) może ktoś już próbował , będę wdzięczny...
czyli że mam tu moduły odpowiedzialne każdy za coś innego, a nie tylko sam komputer jak w żabojadach :) Pleciesz mistrzu jak potłuczony, oddaj auto do naprawy komuś z pojęciem i narzędziami.
popsuł mi się silniczek podnoszenia szyb w tylnych prawych drzwiach w skodzie octavi 1 2.0 b/g 2001r kombi. "Silniczek" to potoczna nazwa, zespół składa się z silniczka, przekładni i sterownika elektronicznego. Wszystko jest zintegrowane w jedną całość, ale można łatwo rozebrać i sprawdzić sam silniczek czy obraca się bo mogą być np. uszkodzone szczotki....
Auto w wersji angielskiej po przekładce (takie już kupiłem kilka lat temu). Rocznik 1998, nr VIN: TMBZZZ1U8XX151382. Fabryczny centralny zamek, elektryczne 4 szyby, elektryczna klapka wlewu paliwa. Dołożony alarm (APS 400MX) który sterował też centralnym zamkiem. Bez wyraźnej przyczyny przestało działać zdalne zamykanie tylnej klapy. Sprawdziłem siłownik...
witam!! gość dorobił sobie kluczyk scyzoryk orginalny skody u jakiegos klucznika i chce teraz mieć centralny otwierany z tego pilota ale nie ma w tej skodzie centralki centralnego zamka czy jest możliwość dołożenia takiej i zakodowania tego pilota ??? sama centralka tu sie na wiele nie zda, a pomyslales o drzwiach ? silowniki kable , i najwazniejsze...
witajcie moj problem moze sie wam wydac banalnie prosty ale...jest dokuczliwy w skodzie octavii ktora zamierzam kupic jest centralny zamek problem polega na tym ze nie mozna otworzyc za pomoca kluczyka drzwi od strony kierowcy klucz kreci sie w zamku - czyzby był rozwiercany? nie ma natomiast z tym problemu za pomoca zamka od strony klapy bagażnika...
Witam Przygotowuję się do konwersji mechanizmów szyb manualnych (skoda octawia 1 FL 2003 wersja classic) na elektryczne (z octavia 1 FL 2004), mam pełną instalację elektryczną oraz mechanizmy z silniczkami na moduł 1C0 ... po wyciągnięciu z całej wiązki głównej przewodów prowadzących do drzwi (i do modułu komfortu), podłączyłem wiązki drzwi, mechanizmy...
Witam! Mam problem z centralnym zamkiem jak w temacie. Skoda Octavia 2000 1.9 Tdi. Zaraz po rozbrojeniu alarmu otwiera wszystkie drzwi i po 1 sekundzie zamyka je z powrotem oprócz przednich pasażera. Nie ma znaczenia czy otwieram drzwi pilotem czy ręcznie z kluczyka w stacyjce. Alarm mam MAT 1800. Nie wiem czy problemem może być przyczyna sterowania...
Witam Problem powszechny i znany - niedziałanie elementów komfortu. U mnie najpierw zaczęły szaleć lusterka, potem zniknęło sterowania zamka kierowcy, potem umarło lewe lusterko - sterowanie i grzanie. Sprawdziłem układ: piny całe nie zgnite (!), kable całe. Pytanie: czy moduł znajdujący się w drzwiach (a dokładnie płytka elektroniczna z pinami) może...
Witam Zaprogramowałem mikroprocesor do alarmu.Skoda octavia 2.0 slx 1999/2000. Ktoś może mi pomóc gdzie najłatwiej znaleźć sygnał zaryglowania drzwi może być w logice dodatniej lub ujemnej ? Nie chce instalować dodatkowego (innego) pilota i alarmu komercyjnego. Czujnik ruchu + czujnik wstrząsu + mikrocentralka sterowana 'po kluczyku' i właśnie przez...
Witam ponownie i przepraszam za skromny opis a więc tak: - silnik 1.8T 20V (AGU) - SKODA OCTAVIA I wersja L&K - co do wyposażenia jest pełne tzn: elektryczne szyby, elektryczny szyberdach, tempomat, climatronik, podgrzewane fotele itd. - oznaczenia modułu konfortu nie jestem w stanie teraz podać ale na pewno jest na dwie wtyczki, jeśli będzie potrzebny...
Witam, posiadam Skodę Octavię z 2000r. Potrzebuje dostać sie do modułu komfortu. Czy moduł znajduje się w drzwiach czy pod deską? Dziękuje za podpowiedzi.
Witam.Posiadam Skodę Octavia 1,9 TDI rocznik 1999 oraz problem. Octavia ma dokładany alarm i centralny z pilota. Wszystkie połączenia tzn. wtyczki zamka, modułu podnoszenia szyb, kostka przy pedałach w słupku są czyste, przewody w wiązkach są całe nie zgnite. Mimo to pilot nie włącza/wyłącza zamka centralnego, ale alarm tak. Po czasie odkryłem ,że sterownik...
tak, klima odpada, drzwi lewo prawo tez, moduł sprawdzony, jeszcze czujnik poziomu oleju zostal Dodano po 4 zrobione, przetarty przewód idący do czujnika poziomu oleju. Ocierał o półoś.
Odpaliłem w końcu moją Skodzinę po dłuższym postoju na naprawę (tłok spotkał się z zaworem). Auto kilka miesięcy nie miało podpiętego akumulatora. Akumulator włożony, auto odpalone i problemy: - nie działa zamykanie i otwieranie auta z pilota (pilot w kluczyku, dwuprzyciskowy, oryginalny), - nie działa funkcja zamykania i otwierania okien z kluczyka...
Trzeba rozebrać drzwi, wyciągnąć mechanizm zamka, i wymienić albo sam mikrowyłącznik albo cały zamek, jak wolisz. A czy jak masz włączone światła to po otwarciu drzwi kierowcy pojawia się sygnał przypominający o wyłączeniu świateł? Tak samo jak masz licznik z wyświetlaczem to po otwarciu prawych drzwi pasażera, dostajesz informację o otwarciu drzwi...
Zanim wywalę wątek w kosz, za zaniżanie poziomu: - trzeba przeprowadzić diagnostykę - da się podejrzeć pamięć błędów modułu CMK, czy jak to tam się nazywa - będzie widać którego switcha nie widzi, do tego będzie trzeba się dobrać. Inaczej wymienisz wszystkie 5 zamków (z bagażnikiem włącznie), a okaże się że zgniła wiązka w drzwiach kierowcy, gdzie znajduje...
Pojazd jak w temacie , problem nie działają szyby. moduł komfortu sprawny, kodowanie właściwe, ( 4 szyby + centralny) . Ktoś Zrobił resetowanie modułu komfortu przez odcięcie masy przez przekaźnik aby utrzymać go w trybie awaryjnym. Wtedy szyby działają. Mile widziane wszelkie sugestie, oraz schemat tego obwodu. Muszę to wszystko najpierw sprawdzić...
Dzień dobry, mam problem ze swoją furą, otóż nie zamyka mi się zamek lewych tylnych drzwi. Wymieniłem już zamek, ale dalej nie działa. Poszedłem o krok dalej i wymieniłem moduł komfortu wraz ze sterowaniem z szyby, niestety dalej nie działa. Proszę o pomoc, jak na moje oko to gdzieś nie dochodzi prąd , zaznaczam, że szyba działa normalnie.
poczekać aż prąd spadnie do stanu w którym naładują się wszystkie kondensatory co ??? Wiesz ile trwa czas ładowania kondensatora ? Co ty piszesz za brednie. Poczekać trzeba po zamknięciu auta aż uśpią się moduły np drzwi, radio dopiero wtedy masz prąd spoczynkowy auta i wszystkie komponenty wiedzą że auto jest zamknięte i mają nie pobierać prądu. Czy...
Kierunkowskazy: kable czarny z zielonym paskiem i czarny z białym paskiem, wiązka idąca do tyłu samochodu, do przełącznika kierunkowskazów, do awaryjnych, gdzie Ci wygodniej Jeśli samochód ma moduł komfortu i centralka cz na to pozwala wystarczy wydłużyć impuls "zamknij" do 3 sek aby szyby się domknęły Podłączyłem pod te przewody i faktycznie wszystko...
witam Malował całe auto dookoła , wyjmował drzwi i maskę. Dzisiaj pojechałem z Bordnetz do znajomego podpoiłem pod jego Skode Octavie II i wszystko działało wiec gdzieś jest uwalona wiązka , rozbebeszyłem całą wiązkę i nic wszystko ok każdy moduł ,wtyczka odpięta i dalej świeci kontrolka lewego migacza na liczniku . Wczoraj pisałem ze nie łączy się...
Witam! Posiadam Skodę octavię benzynową z 2001r. Od lata zaczęły się problemy z instalacją jednak w zimie to jest szczególnie zauważalne. po jednym dniu bez jeżdżenia nie można odpalić auta z powodu wyładowanego akumulatora. Jak się okazało pobór ten przy zamkniętych drzwiach wynosi 0,46A. Nie jest temu winna żadna z lampek w bagażniku środku czy radio....
Witam, zauważyłem ostatnio problem z zamkiem klapy bagażnika. Dotychczas, gdy zamknąłem samochód zamykały się wszystkie zamki z klapą bagażnika, a gdy otwierałem środkowym przyciskiem pilota klapę bagażnika - to po jej zatrzaśnięciu zamek sam się zamykał i światła migały informując o tym. Teraz coś się stało - przy zamkniętych drzwiach gdy otwieram...
róznica jest w odcięciu,a sa też wersje bez centralnego i robisz praktycznie jak golfa3,dlatego pisz zawsze wszystko do końca. Dodano po 17 w obydwu w zasadzie możesz odciąć czarnego po stacyjce,kierunki masz na czarno-białym i czarno-zielonym w boczku,centralny dwie masy w drzwiach żółto-czarny i żółto-biały,komfort wydłużenie czasu na zamknij,lampka...
witam wszystkich,mam octavię 2002rok, 1,6;75km i 2 problemy: 1. przy obrotach silnika ok.2800 zaczynają się wibracje,nie wiem co to jest,może to idzie od silnika,może od skrzyni biegów,w każdym razie wydaje mi się,że przy ok.3000obrotów ustępują,albo nie są aż tak wyraźne 2. mam w niej el.szyby i lusterka,które nie działają,jak ją kupiłem rok temu to...
Witam, kupiłem sobie centralkę BX50S i po przeczytaniu kilkunastu postów wiem ze przewód biały i biało-czarny jest od otwórz-zamknij i ma być podpięty w kostkę k. drzwi w kolory żółto-czarny i żółto-biały kolor. 2 niebieskie przewody z bezpiecznikami i dioda przed bezp. maja być od kierunków i wpina się je w kolory czarno-biały i czarno-zielony. Czerwony...
Witam, Chciałbym uzyskać informacje na temat systemu kontroli spalonej żarówki. Problem: W aucie występuje problem z tylnymi 2 żarówkami od świateł pozycyjnych (konkretnie tył strona lewa). W Octavi mamy 1 żarówkę 1 włóknową wpiętą w listwę która świeci cały czas prawidłowo oraz 2 żarówki W3W (próbowałem W5W bez efektu) do której idzie zasilanie z wiązki...
Witam , jak zamontujesz dodatkowa centralkę to system całkowicie zgłupieje ... Podaj jaka to wersja modelowa skody ... Kiedyś sam miałem Skodę Octavie 1 lifting 2000 r Kombi w wersji Comfortline / 4 elektryczne szyby z modułem komfortu- domykanie szyb i podobne kłopoty a spowodowałem je przez odłączenie akumulatora przy otwartych drzwiach i braku kluczyka...
Zależy co masz na myśli możliwość diagnostyki jeżeli komputer to nie...jeżeli coś co można samemu sprawdzić w garażowych warunkach to tak Z tego co tu czytam to piszą że przy tym module to i szyby od środka by nie działały i z oświetleniem i z lusterkami by był problem. Ale Oki postaram się to sprawdzić Dodano po 5 Ponad to okazało się że po otworzeniu...
Witam serdecznie. No to wiemy wszystko. Razem z modułem zainplantował ustawienia poprzednika. Pozdrawiam.
ok dzięki za pomoc, jutro biore się za to. Dodano po 18 Udało mi się tylko jeden z kluczyków zaprogramować i to ten dodatkowy, którego nie używałem ale dobre i to, że jeden działa. Próbowałem też wpisac w Moduł komfortu 46 - Adaptacja 10 - wybrać kanał 00 - tak doczytałem w jednym miejscu, że kanał 00 to reset- wciskając póżniej - testuj - zapisz, a...
ROZWIAZANE. Mylnie sadzilem ze jak dochodzi napiecie do tych modulow pod silnikiem i jest komunikacja z modulem komfortu to problem nie dzialania centralnego jest gdzies w samym module - bzdura. Problem byl w przelotkach gumowych, tam dochodzi gruby przewod plusowy i jeszcze cienszy dodatkowo (zapewne na grubym znika napiecie po zamknieciu drzwi a na...
skoda octavia moduł drzwi skoda octavia moduł skoda octavia
wiercenie betonie centralny zamek sygnalizacja indesit instrukcja pralka
apple watch wyłączniki dotykowe
Schemat ładowania akumulatora z LM393 Podłączenie kabla 4-żyłowego do wtyczki 5-bolcowej