Nie trzeba podłączać czujnika. Do tego zastosowania faktycznie powinny być dwa moduły, bo ciężko ci będzie uzyskać zapłon co 180', a nie co 360'. Tak, muszą być trzy zęby i to rozstawione o odpowiednie kąty, gdyż moduł odczytuje z nich prędkość obrotową wału i położenie tłoków. Marnie widzę ten moduł w tym zastosowaniu.
Szukam schematu instalacji elektrycznej 12V oraz schematu instalacji elektrycznej z modułem "elektroniczny zapłon" do skuterka simson.
Oki, czyli jak podłączę te zwykłe cewki z jakimś modułem typu "elektroniczny zapłon" to ma szanse działać? Regulamin pkt 11,1 proszę poprawić. goldwinger
Jak już platynkowym można określić układ zapłonowy stosowany w Simsonie, a nie Simsona ;) - Bardziej kojarzy się z jego kolorem;P Układ zapłonowy z przerywaczem platynkowym nie potrzebuje modułu. Tylko wersja z zapłonem "elektronicznym/tyrystorowym" potrzebował modułu. W simsonie silnika z układem zapłonowym na platynkach powinny wychodzić 4 przewody,...
Mam pytanie czy czas wyładowania jest szybszy dla modułu czy kondensatora. Pytam o to ponieważ założyłem elektroniczny moduł i zapłon jest spóźniony. Motocykl nie chce odpalać, dopiero jak wyprzedzę zapłon to chodzi, ale ciągle źle a mi już skali brakuje na przerywaczu
Gdyby odpalił to potrafią dawać 160-200v. Namieszałeś kolego :D. To nie jest moduł CDI, od tego trzeba zacząć. To elektroniczny zapłon bateryjny. Darlington NPN w zapłonie CDI? teraz jeszcze podpialem plus z miernika do tego pinu 5 i jak krecilem rozrusznikiem to pokazuje 7,4V jak przestaje krecic dalej jest to napiecie na mierniku widoczne dopiero...
witam , czy może ktoś posiada jakiś schemat elektronicznego zapłonu ale z możliwością np opuźnienia zapłonu , ustawić "wyprzedzony" zapłon i modułem regulować kąt zapłonu
Proszę mi powiedzieć - czy moduł odczyta tak zmodyfikowane koło ( podwojone ) jako podwojone obroty ? Tak. Każdą sekwencję odczyta w ten sposób jak jeden obrót wału. Czy w ogóle z takim kołem moduł zadziała ? Jak wyżej, zadziała.
Jeśli masz ten oryginalny elektroniczny zapłon z modułem to da sie... no i raczej taki masz... a bez aku teraz Ci nie odpali? może ktoś tam namieszał coś
Witaj Nie napisałeś dokładniej co to za motocykl. Czy stara MZ 250 ES, TS, czy ETZ. Główna różnica - napięcie zasilania, oraz możliwość zainstalowania modułu nadajnika hallotronowego. Temat przerabiałem temat dosyć wnikliwie. Jeździłem ETZ 250 przez ponad 10 lat (wciąż ją mam, ale do sprzedania - teraz mam Hondę :)) Opracowałem nawet mikroprocesorowy...
To co nie działa: rozrusznik, czy nie ma iskry? Jeśli z tego elementu słychać cykanie, to nie jest to moduł zapłonowy, tylko przekaźnik rozrusznika. Idą do niego cztery przewody: dwa grube - jeden z akumulatora, drugi do rozrusznika i dwa cienkie - jeden do masy, drugi do przycisku rozrusznika na kierownicy (lub jeden do stacyjki, a drugi do przycisku...
Jaki zapłon - elektroniczny, czy z przerywaczem? W przypadku mechanicznego (przerywacz zapłonu) sprawdź zapłon, a kąt wyprzedzenia zapłonu w przypadku elektronicznego sprawdź moduł. Dodatkowo ciśnienie w tłokach. Czy zawsze ten sam cylinder "nie pali"? Jeżeli nie wiesz, to przy jednocylindrowym działaniu sprawdź co się stanie przy odłączeniu raz jedna...
Prawdopodobnie układ ze strony do której zamieściłes linka nie będzie działał na 6V , ale może łatwiej było by tobie podpasować moduł zapłonu elektronicznego od simsona na 6V , miałem takiego simsona, który miał instalację 6V i zapłon elektroniczny :)
Zapłon jest elektroniczny, ma moduł. Schematu jak na razie brak. Są jakieś zabezpieczenia na taki wypadek??
Proszą kolego rozwiązanie - Sprawdzić połączenia przy złączu 22-ścieżkowym pod fotelem A tu po naprawie - Podłączyć moduł elektroniczny i zapalnik modułu poduszki powietrznej siedziska/ napinacza pasa biodrowego fotela kierowcy, następnie włączyć zapłon. Skasować pamięć modułu elektronicznego, a następnie wyłączyć zapłon. Ponownie skontrolować przyrządem...
A nie lepiej założyć elektroniczny zapłon Sovek? Niż to.
Swego czasu sprzedawali takie zestawy do trabanta: aparat z przesłoną na 2 transoptorach szczelinowych i moduł zapłonowy
Wstw jakiś moduł zapłonowy, (zapłon elektroniczny) i iskrę będziesz miał co sie zowie.
Witam Posiadm etz 250 i chce do nie zrobic jakiś elektroniczny moduł zapłonowy. Czytałem duzo na elektrodzie ale do etz nie znalazłem. Zapłon mam klasyczny z przerywaczem (oczywiście bateryjny) Jak można taki układ zapłonowy ulepszyć?? Chodzi mi głównie o zmniejszenie spalania(czytałem ze sie zmniejsza jak sie ma elektroniczny moduł) i lepszą dynamike...
Simsony Skutery były wersje bez modułu zapłonowego. Były też fabrycznie wypuszczane o pojemności 70ccm i nawet rozrusznikiem elektrycznym. Siedemdziesiątki chyba wszystkie miały z kolei zapłon elektroniczny.
Wypowiem sie jako posiadacz kaszla z takim urządzeniem a nie jako elektronik :) Wydaje mi sie ze nic nie osiągniesz podłączając sie do tego złącza, ponieważ do tego modułu dochodzą tylko dwie dane z: - czujnika położenia wału korbowego - czujnika podciśnienia Czujnik podciśnienia działa na zasadzie włącz wyłącz, podaje dwie wartości do modułu, dzieki...
Czy głowica magnetofonowa będzie w stanie wysterować moduł GL-118 z poloneza?
Biję się w pierś. Moja głupota. Po sprawdzeniu świec w samochodzie stwierdzam, że słabą, ale jakąś tam iskrę mają. W motocyklu wcale. Polegałem na słowach właściciela, który stale świece wymieniał. To nie moje moto, więc za wiele o jego historii nie wiem, poza tym, że przed wywrotką jeździł. Zapłon elektroniczny, więc z ustawieniem nie poszaleję. Pozostaje...
Witam jestem posiadaczem mz etz 250 z zwykłym zapłonem kontensator i przerywacz i chciałbym to zmienić na zapłon elektroniczny typu halla moduły schematy i wszsytko co jest potrzebne. proszę o pomoc
Heh :D mapa zapłonu to raczej w nowych silnikach ze wtryskiem. Też posiadam MZ ETZ 150 i bardzo dobrze działa na przerywaczu. A zapłon ustawiałem czujnikiem zegarowym.
Tak dokładnie to potrzebujesz: statora (ta podstawka z cewkami) impulsator (czasem są już zamontowane na statorze, czasem są zewnętrzne) moduł zapłonowy+cewka WN albo tak zwany cewko-moduł co jest teraz częściej spotykane (to po prostu te 2 elementy w jednej obudowie) i magneto pod zapłon elektroniczny. Jeżeli masz zapłon na przerywaczu to takie magneto...
Dlatego bardziej niezawodny był moduł, czujniki koło wału od eleganta. Wtedy masz zapłon dokładnie z wału (bez luzów po drodze) oraz lepszą iskrę bo to nie platynki a elektroniczny przerywacz.
Witam Pole magnetyczne nie powinno uszkodzić czujnika podczerwieni. Lekko kłopotliwe może zdawać się poprawne ustawienie czujnika, ale z tego co słyszałem elektroniczny moduł zapłonu ma wiele zalet; silnik mniej spala, jest mocniejszy, mniej paliwa usuwa ze spalinami. Powodzenia.
Zapłon elektroniczny bateryjny opóźnisz bez problemu. Nawet w fabrycznych modułach było wejście na sygnał z rozrusznika, który to opóźniał zapłon o kilka stopni. W CDI może być problem... PS. OBOWIĄZKOWO uzupełnij dane o silniku - typ, model w poście i temacie!
W mz był też stosowany elektroniczny zapłon bateryjny. Zresztą w tej chwili zdobyć jakiś zapłon elektroniczny, to nawet nie jest mały problem. Pozostanie ewentualnie adaptacja.
Zapłon elektroniczny,moduł też był pomieniony.A iskra jest to cewka dobra.
Przecież masz schemat modułu do charta, więc? I myślisz, że koszty przerobienia tamtego będą niższe niż zdobycie/zrobienie nowego? Licząc próby, bo pewnie kilka ich będzie. Masz wszystko do CDI, a ty się upierasz przy bateryjnym z przerywaczem, bo taki właśnie w tej chwili masz. Czyli krok wstecz, bo chcesz przerywacz MECHANICZNY (można go zastąpić...
Sama cewka ma mieć około 24 do 26 om. W oryginalnych impulsatorach jest płytka drukowana zalana cienką warstwą żywicy, fragment tej płytki widać w czerwonym kółku. Do tej płytki przylutowane są końcówki cewki i czasem robią się tam zimne luty. Można delikatnie zeskrobać zalewę i poprawić luty. Był kiedyś w EdW cały artykuł o zapłonie elektronicznym...
Najprawdopodobniej problem z zapłonem, może też gubić iskrę, zapłon na module elektronicznym jest ??
Odpisuję tutaj na PW. Jeśli samochód jest odpalany na pomocą dźwigni to na 100% nie ma przewodu oporowego. Jeśli stacyjką to moźliwe, że ma. Ale gdy chcemy sprawdzić to krótka instrukcja: Należy użyć żarówki najlepiej 10W ale może tez być 21W i podłączyć jeden styk żarówki do zasilania cewki, a drugi do masy. Nie należy używać przewodu idącego do przrywacza....
To stary numer OPLA do wymiany elektroniczny moduł zapłonu, przymocowany gdzieś pod,czy obok kopułki.
A ja się poświęciłem i zrobiłem doświadczenie przy użyciu mojej czterokołowej zabawki. Podczas pracy silnika odłączyłem masę od akumulatora wyłącznikiem. [youtube]https://youtu.be/v8Vr0uSwmqg[/y... Sowiecka technika jakoś daje radę, tylko świateł mijania nie należy włączać. Podczas wyłączania zdarzają się skoki do 17V. Na pozycyjnych daje radę....
Da się regulować skokowo-po prostu mostkować styki przełącznika podciśnieniowego.To ten co dochodzi do niego wężyk z podstawy gaźnika.Jeżeli chodzi o regulację w zakresie liniowym to kiepsko to widzę,może układ opóźniający kluczowanie cewki-moduł pozostaje bez zmian
Czy można zastosować zapłon elektroniczny wraz z cewką i modułem będący po lewej stronie silnika w motocyklu crossowym do silnika crossowego z zapłonem po prawej stronie ? Jak do tego będzie miał się moduł gdy koło magnesowe obracać się będzie w drugą stronę? jak myslicie ?
Elektroniczny zapłon do KO to zwykły transformatorek + CDI od chińczyka, lub transformatorek + moduł na BT 151 + cewka butelkowa. Widziałem coś takiego na youtube.
Chciałem zasięgnąć opinii na temat takich o to urządzeń raczej z samej ciekawości niż chęci kupna [url=http://autoswiat.allegro.pl/show_it... zapłon mikroprocesorowy Czy jest to realne aby połączyć mikroprocesor i przerywacz wg mnie przerywacz generuje zbyt dużo "fałszywych " impulsów i taki zapłon nie pracował by poprawnie co innego...
Witam. Wpadłem na pomysł, żeby w starym motocyklu zastąpić dwie cewki zapłonowe dwubiegunowe czterema cewkami zakładanymi bezpośrednio na świece, tak jak ma to miejsce w nowszych konstrukcjach. Widziałem takie manewry na YT, ale dla cewek jednobiegunowych, i pomimo oczywistej różnicy oporności nie było żadnych problemów. U mnie natomiast na starym...
B0575=Przerwany obwód lub za wys. nap. czujnika poziomu paliwa C-016 - Obieg prądowy czujnika poziomu paliwa Test Instrukcja Wartość wymagana T001 Sprawdzanie: konfiguracja pojazdu Czy następująca informacja dotyczy tego pojazdu? Pojazd z REC (tylna centralka elektryczna) Tak: T002 Nie: T007 T002 Sprawdzanie: zwarcie sygnałowego obwodu prądowego •Zapłon...
W tym przypadku dobrym rozwiązaniem by było założyć moduł od charta (GL-133), tylko że platynki trzeba by zastąpić impulsatorem. Podobno impulsatorem może być głowica magnetofonowa. http://obrazki.elektroda.pl/6136874600_1... Można wykonać ten moduł samodzielnie, ponieważ jest on bardzo prosty. Parametry podzespołów można znaleźć wpisując...
W wsk i maluchu występuje jeden zapłon na jeden OWK. Więc nie ma problemu. W junaku jest jeden zapłon na dwa OWK. Skoro zakładasz obrotomierz, to może warto też zmienić zapłon? Bo oryginał junaka nie należy do udanych. Nawet po przerobieniu (często koniecznym) na zapłon bateryjny, są problemy związane z umieszczeniem przerywacza (obrywa wodą spod przedniego...
Pod cewkami zapłonowymi jest moduł elektroniczny który steruje cewkami. W trybie awaryjnym zapłon wyznaczany jest z czujnika położenia wału. W trybie normalnym przetworzony w module zapłonowym sygnał z czujnika położenia wału wraca na sterownik (styk B5), a ze sterownika przychodzi sygnał momentu zapłonu (D4)
zapłon elektroniczny bez przerywaczy Takie moduły zapłonu były stosowane również do zwykłych cewek. Zmierz rezystancję uzwojenia pierwotnego cewki. Zwykłe miały zazwyczaj ok. 2,5- 4,5 oma. CDI przeważnie poniżej 1 oma. https://obrazki.elektroda.pl/2014592900_... Czy to takie cewki? Zdjęcie znalezione w sieci.
Czy ktoś z forumowiczów instalował ten model modułu w lampie z zapłonem elektronicznym ?.
Model GIWH posiada elektrodę jonizacyjną, drut o kształcie odwróconego L w porcelanie. Podstawa to dobra alkaiczna bateria o dużej pojemności, dalej czysta elektroda bez okopcenia. Warto również sprawdzić połączenie elektrod z niebieskim modułem S-jonizacja HV-zapłon. Odporność cewek..Najczęściej wysiada moduł elektroniczny...Niekiedy pomaga wyjęcie...
Tak właśnie jest zapłon z rozdzielaczem (rocznik 1982). Konkretnie mi chodzi aby zamontować zapłon elektroniczny. Może szybciej gobędzie wykonać samemu. Ma ktoś może jakieś schematy i doświadczenia z użutkowaniem zapłonów elektronicznych?
fajny pomysł :) zamontowałeś hallotron i tarczkę z aparatu zapłonowego z VW? czy przerywaczem sterowałeś cewkę VW? myśmy z kolegą zamontowali zapłon elektroniczny z eleganta (pokrywka rozrządu z czujnikiem, koło pasowe, moduł, cewka) to działało, ale jakoś dziwnie, bez rewelacji... nie wiem czemu... ale stary układ zostawiliśmy i można było w każdej...
A podwiesiłeś wejście modułu GL118 rezystorem do zasilania? Bo generalnie ten moduł pracuje z układem bezprzerywaczowym. I aby go połączyć z przerywaczem to trzeba go oszukać rezystorem. Nie próbuj tego z modułem APE, który był stosowany w późniejszych polonezach, bo układ scalony, który tam jest nie nadaje się do pracy z przerywaczem. A takie palenie...
Prawdopodobnie chodzi o kontrolkę dozownika oleju (elektronicznego, zintegrowanego z modułem zapłonowym). Poprzedni właściciel coś mówił na temat dozownika czy ew. robienia mieszanki? Musiałbym poszukać manualów, nie kojarzę aby moduł odcinał zapłon w przypadku wykrycia usterki. Sprawdź czy jest podłączona pompka oleju (taka mała niebieska kostka z...
Przerobiłem iskrownik, będzie mocniejsze ładowanie, pomiary przeprowadziłem i efekty są zadowalające, z tym, że wyeliminowałem cewkę zasilającą, chciałem zapłon bateryjny wykonać. Zresztą z tego co wiem, to zapłon bateryjny jest lepszy od iskrownikowego.
Ale było to rozwiązanie awaryjne podobnie jak zapłon elektroniczny z Poloneza a konkretnie kabelki rozdzielacz -moduł.
Zapłon na pewno nie będzie działał. Do nowego koła trzeba mieć do kompletu uzwojenia ze środka magneta i moduł zapłonowy. Cewki mogą być stare jeżeli w tym silniku też jest zapłon elektroniczny a nie na przerywaczach.
Zgadza się przy "chińczyku" elektryk ma duże pole do popisu. Przy odrobinie doświadczenia zna dobrze jego słabe punkty i naprawa nie trwa zbyt długo :-) Przy nowym Stralisie to dopiero zabawa: ponad 30 modułów elektronicznych!!!
Dzięki za pomoc (za każdą pomoc) ale ja potrzebuje schemat modułu elektronicznego zapłonu. Czarnej skrzynki pod lewą pokrywą.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... Tuning samochody i CarAudio temat>Zapłon elektroniczny Witam Ja montowalem GL200 ,najpierw wersje na tranzystorach , potem na MC3334 - chodzily OK
Oraz z 'odma' ona dziala jak wyjedzie z fabryki i tylko przez pare km. Pozniej lapie tamtedy lewe powietrze. Uważaj aby ciebie nie złapała. Nie pisz bzdur. Nie masz pojęcia to się nie wypowiadaj! Napięcie mierzone (równolegle) przed cewką na jej 2 pinach (przy ciągłe dodawanym gazu manetką) to zaledwie ok. 2V DC a powinno być coś ok. 12V. MIerzę miernikiem...
Cewka ma rezystancję uzwojenia pierwotnego 0,6 oma (elektronik) lub okolo 3 omy (klasyczny,przerywaczowy) cewka oznaczona jako 4226(na bakielitowym izolatorze)-elektroniczny zapłon cewka oznaczona jako BE200B lub 4232(na bakielitowym izolatorze)-zaplon klasyczny (przerywaczowy)
System Multec z układem zapłonowym EZF-i -zapłon elektroniczny z czujnikiem indukcyjnym. Zwykły zapłon rozdzielaczowy z cewką impulsatora i modułem zapłonowym, nie ma czegoś takiego jak czujnik wałka rozrządu. Szukać wady albo w aparacie zapłonowym, albo uszkodzona cewka.
Przy zapłonie ze starterów świetlówki się uszkadzają jeśli starter nie rozwiera do końca styków lub uszkodzony jest kondensator startera. Po prostu cały czas płynie przez żarniki świetlówki prąd, a te nie są specjalnie trwałe przy przepływie prądu w czasie. Przyjrzyj się dobrze czy nie jarzą na czerwono przy zapalonej świetlówce. W dalszej kolejności...
Z przerywaczowym nie byłoby tak łatwo W moim silniku nie mam przerywacza, zapłon jest elektroniczny -moduł nie stanowi żadnej blokady jest to silnik z lat 90-tych.
Potem miałem zapłon tyrystorowy i przez 15 lat był spokój :) Pozdrowionka :D Mogłbys zarzucić jakis schemacik tego tyrystorowego zapłonu ??? byłbym wdzięczny Pozdrawiam
a tam jest wtrysk czy gaźnik? jak gaźnik to sam zapłon to np nanoplex od malucha/cc 700 jest bardzo prostym zapłonem elektronicznym https://obrazki.elektroda.pl/34_12635615... tylko trzeba by koło pasowe maluchowe/cieniasowe przykręcić jakoś na wał silnika
Kiedyś miałem motorower Chart 210 tam był moduł elektroniczny i też gdzieś uciekła iskra okazało się , że uszkodzone były kondensatory (foliowe) w module.Najlepsze było to że moduł był zalany jakimś twardym silikonem :D ale dałem rade go wydłubać.
Miałem takie objawy w moim poldku gdy moduł elektroniczny zapłonu się psuł , a drugim razem gdy moduł miał słabe połączenie z masą .
Witam , jestem posiadaczem czesko- łotewskiej motorynki Stella z silnikiem który ma automatyczną skrzynię biegów (dwa sprzęgła odśrodkowe)oraz elektroniczny zapłon. problem mój tkwi w tym że zniszczeniu uległ moduł zapłonowy i poszukuje schematu takiego ustrojstwa. W aparacie zapłonowym mam 5 cewek , dwie świetlne , jedną do światła stop , jedną zasilającą...
Witam ja w swoim charcie też nie mam iskry, jak sprawdziłeś te cewki od iskrownika i czy masz schemat tego modułu, a wogule to zrobiłeś już iskre w swoim??
Z nowymi modułami jest niestety tak, że często ulegają uszkodzeniu po bardzo krótkim czasie od założenia. Okazuje się że najlepsze są jednak moduły oryginalne. Jestem z dużego forum o Simsonach (nazwy nie podam, bo to byłby spam, ale można mnie znaleść poprzez Google) i tam potwierdzają się te przypuszczenia. Nawet starszy pan, który jeździ na Simsonie...
Czyli wychodzi na to ze nie masz zapłonu elektronicznego tego z modułem, chyba ze masz w 2 schowku moduł zapłonomy
Zapłon to pryszcz. Można wykorzystać moduł elektronicznego zapłonu z wartburga na transoptorach. Wystarczy dorobić drugi zestaw transoptorów, przesuniętych w fazie i po prostu je przełączać. Nie próbował bym odpalać "na lewo" silnika kręcącego sie z pewną prędkością. Chyba, ze chcemy często wymieniać wał i inne części... Masy zrobią swoje. Dynastarter...
masz tam regulator napięcia?może byc,że jest zbyt wysokie napięcie na moduł podczas gdy gazujesz.
Tak jest tam czujnik zbliżeniowy indukcyjny, mocowany na regulowanym wsporniku (prawo - lewo przyśpiesza lub opóżnia kąt zapłonu i jest on różny w zależności od typu zastosowanego gaźnika AISAN, WEBER, FOS). Ważne jest również ustawienie wysokości tego czujnika wzg. znaków na kole ( są 3) i mają to być odległości 0.4 do 1 mm( mniejsze odległości spowodują...
Tylko ten zapłon to CDI a ja posiadam Simsona S51 z zapłonem elektronicznym (moduł jest zasilany z cewki).
Trzeba wyczyścić jonizacje i powinien problem zniknąć :) Jeżeli świeczka się zapala, palnik nie reaguje to trzeba zacząć od wyczyszczenia elektrody jonizacyjnej. Jeśli to nie pomoże to moduł elektroniczny do wymiany - cena około 290 zł.
Witam wszystkich w motolotni mam silnik Citroena Visa, bardzo dobrze mi się na nim lata niestety zapłon jest na jednym przerywaczu co lubi się rozregulować. Mam zamiar zainstalować zapłon elektroniczny i tu problem bo mnóstwo jest modułów, ale który pasuje i jest do tego niezawodny ? z góry dziękuje za pomoc
Często uszkodzeniu ulega przewód czujnik na wale - moduł. Na dzień dobry radzę go dokładnie prześwietlić.
Witam. Postawiłem przed sobą takie wyzwanie. Zbudować samodzielnie do mojego motoroweru zapłon CDI. Wstępny plan jest taki aby skorzystać z oryginalnej cewki butelkowej i cewki indukujące wysokie napięcie. Samemu chcę wykonać czujnik oraz moduł. Oryginalny zapłon jest elektroniczny, i ten ma zostać w razie awarii tego mojej konstrukcji. Zapłon chcę...
Witam, kup używany aparat zapłonowy (ja kupiłem za 70 PLN gdy mi w drodze padł moduł elektroniczny). A o schemat możesz się zapytać na http://www.vectra-unlimited.pl/ Pozdrawiam Marek PS. Pamiętaj o ustawieniu zapłonu na gorącym silniku po zwarciu zacisków A i B w złączu diagnostycznym. PS1. Stary aparat napraw i woź w bagażniku, bo to jest jeden z...
Trzeba wyregulować potencjometrem w module - opisywane na forum
Witam samochód przestał palić po pół godzinnym postoju, brak reakcji na przekręcenie kluczyka.Op com łączy sie z wszystkimi modułami ale z ecu brak komunikacji. Po przekreceniu na zapłon wybija bezpiecznik nr 30 (układ elektroniczny silnika) a na wyswietlaczu w miejscu chwilowego spalania pojawia się litera F. Bezpiecznik wybija również z odłączonym...
https://obrazki.elektroda.pl/3134620900_... Stare aparaty zapłonowe miały z boku śrubkę po odkręceniu której wlewało się olej do otworu celem smarowania. Do przerywacza można dołączyć moduł zapłonowy z Poloneza i będziemy mieć zapłon elektroniczny. Sprawdż czy masz jednakowe przerwy na wszystkich krzywkach.
Poczytałem coś o tym ASR i przyznaje ci rację.Teraz wiem, że on może odciąć paliwo, przymknąć przepustnice i jest zintegrowany z silnikiem. Teraz chodzi mi po głowie czujnik obrotów koła. Czy można sprawdzić który jest może uszkodzony (bez kompa) ? Jednak wiedza nosi rozwiązanie, a niewiedza zamotanie. Przed przekręceniem klucza na zapłon naciskasz...
Witam, pytanie jak zmierzyć tranzystor jak opisałem w tytule miernikiem elektronicznym. Jest to tranzystor z modułu zapłonowego virago 125, w tym module są dwa takie tranzystory. Problem polega na tym że motocykl nie pali na jeden cylinder na który napięcie na cewkę wychodzi z tego tranzystora. Tranzystor jest wylutowany. Jakie wartości powinienem odczytać...
dobra sprawdzę wyprzedzenie zapłonu. Zapłon z modułem elektronicznym i czujnik Hall'a. Iskrę sprawdzałem jak nie palił, zakręciłem świecę i dalej nie palił. Jakby gubił iskrę, to będzie szarpać, źle przyspieszać, a nic takiego się nie dzieje. Chyba, że gubi iskrę jak chcę go odpalić :) Czy mogę cewkę zostawić oryginalną czy trzeba dać od poldka ? Ta...
jaki przerywacz i jaka przerwa???!!!!! tam jest elektroniczny zapłon!!!!!! Gdzie ???? <szok> 1,6 GLE to pełny gaźnikowiec jeśli o to koledze chodzi. Zapłon jesli mozna go nazwać elektroniczny bo z modułu. ale i tak rozdziela go kopułka.
Sprawdzałeś cewki może gdzieś coś się oderwało i nie styka z tego co wiem to zapłon elektroniczny 6v. Cewka butelkowa lub moduł
Ratuje cie kupno wiązki silnika i podpięcie 1 kabelka. Koszt ok 50zł z cewką i modułem.
Panowie filtr weglowy a dokładnie wegla aktywnego to to samo co pochłaniacz par i jest on dokładnie tym elementen zaznaczonym na zdeciu A moduł zapłonu jest w prawo od zaznaczonego elementu, w polowie wysokosci tego zaznaczonego elementu Z góry wchodzą 2 przewody wysokiego napiecia a od czoła wiazka kabli zasilajacych i sygnałowych a co do przesuniacia...
Załóż moduł od starego VW, są na prawdę niezawodne, oczywiście jest to moduł TCI, musi być zasilany z akumulatora, któremu musisz zapewnić ładowanie
........................... ale ta kierowcy jest szczególna bo ma AUTOdomykanie przyciskiem i jest jakoś elektronicznie sterowana... chudziutkie przewody wychodzą bezpośrednio z klawiszy na moduł.... Sprawa jest prostsza niż Ci sie wydaje 1. Włącz zapłon i zidentyfikuj tzw. plusa po zapłonie, będzie Ci potrzebny potem do oszukania fabrycznego modułu....
Czujnik położenia wału korbowego jest przykręcony do bloku za pomocą dwóch śrub, jedna ma klasyczny łeb sześciokątny a druga to "urywka" - musisz wziąć kleszcze, chwycić na wystający walec i odkręcić, nastepnie na jej miejsce dajesz normalną srube i jest ok - możesz już regulować kat wyprzedzenia zapłonu. Ten element u góry to czujnik podciśnienia -...
Kolego, bardzo się nie znam ale według mnie te dwa silniki różnią się zapłonem. C14NZ ma zapłon elektroniczny z czujnikiem halla w rozdzielaczu zapłonu, a C16Nz ma zapłon elektroniczny z czujnikiem indukcyjnym. Jeśli się myle niech ktoś mnie poprawi. I chyba to co napisałeś nie bardzo pasuje do mojego silnika
Witam. Chcialbym zrobic do motocykla 1 cylindrowego 2 suwowego elektroniczny układ zapłonowy ze zmiennym kątem wyprzedzenia i nie zabardzo wiem jak zacząc :) prosze o pomoc .. z impulsatorem nie ma problemu lecz magia dla mnie jest caly moduł sterujący zaplonem. :lol: pomocy :lol: pozdrawiam.
Ogar nie ma akumulatora, więc stosowaniej jakiejś elektroniki zasilanej z koła magnesowego odpada. Można się pokusić o przeszczep instalacji elektrycznej wraz z modułem z charta lub jakiegoś silnika od skuterka lub kosiarki.
Szukam schematów zapłonników elektronicznych zastępujących zwykłe które są stosowane w typowych oprawach z świetlówkami.Nigdzie nie można ich kupić,a napewno są produkowane,np.przez Polam.Spotkałem się z takim elementem jak: FLUORACTOR Y1112 który widziałem kiedyś na schemacie jakiegoś pisma poświęconego elektronice ale tego schematu nigdzie nie mogę...
wklejam cytat serwisówki: Sprawdzanie obwodu/układu Zapłon WYŁĄCZONY, odłączyć przyłącze wiązki przewodów od wadliwego wtryskiwacza paliwa Zapłon włączony, sprawdzić, czy między zaciskiem 1 obwodu sterującego a masą występuje napięcie 2,0-2,5 V. ⇒ Jeśli wartość jest niższa od podanego zakresu, sprawdzić, czy w obwodzie sterującym nie występuje przerwa/wysoka...
Podejrzewam problem z impulsatorem. Ta śrubka może "dawać" zbyt krótki lub zbyt słaby impuls do modułu. Trzeba to zmierzyć. A może cewka ładująca daje zbyt małe napięcie. Jw. Na jakiej podstawie sądzisz, że moduł i cewka są sprawne? Czy połączenia są prawidłowe? Na stronie zaplon.pl.tl sa układy do testowania modułów. Poczytaj.
elektroniczny moduł zapłon zapłon elektroniczny moduł elektroniczny moduł zapłon blokada
zmywarka oring sprawny stator peugeot partner zawory
kiano slimstick tmobile światłowód
Podłączenie NIBE F1245 do sieci LAN na Windows Understanding Tuya Beacon Mesh Bluetooth Protocol