Nie , moduł zapłonowy nie jest sterowany CEWKĄ magnetyczna , tylko jej impulsy (cewki) obrabia ECU i on (ECU) steruje modułem zapłonu , a ten też jest wewnątrz zespołu aparatu zapłonowego.
Motocykl posiada układ zapłonu AC-CDI, więc nie ma możliwości aby cewka WN spaliła się z powodu przepływu niewielkiego prądu z cewki zasilającej CDI. Na 100% masz teraz rozgrzebaną instalację elektryczną, w której na moduł idzie zasilanie +12V. Ponadto przyczyna nie zawsze musi tkwić w module zapłonowym który uszkadza się bez przyczyny. Proponuję przejrzeć...
Doszedłeś coś z tą iskrą? Mam to samo.
Sprawdź czy na przewodzie czarno czerwonym na module w czasie kopania jest napięcie.
nie bardzo rozumiem po co chcesz sprawdzać cewki i moduł jeżeli jest iskra
Z modułu "prąd" nie wyjdzie na cewkę, jeśli nie będzie miał sygnału z impulsatora/ czujnika wału. Zacznij od sprawdzenia tego elementu, instalacji łączącej jego z modułem.
Sprzedany motor
To trzeba cewkę impulsatora dołożyć, bez niej nie będzie iskry. Coś musi dać impuls do modułu aby ten wygenerował iskrę
Mógł, gdyż jest to główny przekaźnik zasilający, dający napięcie na wtryskiwacze, ECU (sterownik silnika), czujnik tlenu, pompę paliwa, i jeszcze kilka elementów, ale jeśli na ECU nie da napięcia to moduł zapłonowy połączony z ECU nie wygeneruje iskry na cewce zapłonowej.
Honda x8r-x cross 1999r
Nie da się tak, zmień magneto na CDI i będzie git... Albo podłącz moduł oryginalny hondy iskra powinna być.
Rezystancja cewki wzbudnicy alternatora biały-niebieski to 18.3 kOm z zakresu 9-25 kOm więc OK Chyba w Ω a nie kΩ. Sprawdź czy nie ma przebicia do masy. Akurat w crossie najlepiej odkręcić pokrywę i obejrzeć uzwojenie pod kątem przypalenia. Biorąc pod uwagę konstrukcję zapłonu, bardziej obstawiałbym uszkodzenie modułu zapłonowego.
Kupi ten moduł bez problemu,albo podróbka z Transpo lub Huco,albo oryginalny OKI
zakupilem honde barosse smc 250 bez iskry wymienilem iskrownik,modul,2fajki,2cefki,2swiece, i iskry nie ma dalej prosze o pomoc z gory dzieki
Nie każdy ma dostęp do oscyloskopu, a tym bardziej do sondy kV do wpięcia się w przewód zapłonowy. Również serwisówki zalecają sprawdzenie długości iskry, tyle że korzysta się ze specjalnego adaptera w którym igły elektrod są rozstawione o stałą odległość. Z tego co widzę w tym motocyklu jest zapłon DC-CDI, w drugim sprawnym jest TCI. Musiałbym zobaczyć...
Zamiast cewki podłącz żarówkę 10W zakręć i zobacz, jak miga (a iskry nie ma) to uszkodzona cewka, jak nie to moduł albo impulsator
Cewki się sparawdza testerem cewek, awarię cewki ( i modulu) wykluczysz zapinając żarówkę 21W zamiast cewki. Dodatkowo diodą świecącą stwierdzisz fakt, czy są impulsy wyzwalające moduł. Masz już komplet informacji które wystarczą ci, aby zlokalizowac usterkę.
Dostałem moduł, iskra wróciła. Jdubowski dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Odłącz przewód od wyłączania zapłonu i sprawdź czy jest iskra, jeżeli moduł i świeca są sprawne to iskra musi być.
temat rozwiązany tak jak kolega wyżej pisze, zmienili, albo poprostu producent modulu inny. Zasilanie tego modułu było w drugim pinie obok a ten w którym na początku było zasilanie jest (wolny) nic tam nie podłączamy. Tak na przyszłość dla innych moduł był zamawiany z motorozwad.pl, najprawodopodniej chiński moduł. Dziękuje pozdrawiam!
Trzeba by podpiąć jakiś chiński moduł i zobaczyć czy daje iskrę . Wtedy wyjdzie czy problem leży po stronie zasilania czy modułu
to był moduł
Sprawdż moduł w aparacie zapłonowym oczywiście iskry nie ma ?
Zuchan ma rację,magnesy tracą swoje własności,ale dopiero w wysokiej temperaturze,chyba ok.1200°C.Może uszkodzona izolacja w cewce?lub moduł?
Moduł, cewka
W tych aparatach psuły się tylko dwie rzeczy -cewka zapłonowa -moduł Ale to idzie łatwo sprawdzić.
w jaki sposob? Wyciagnac cewke/modul i przelozyc do mojego? Dobrze mysle?
Jedyne co można przypuszczać to zgnita instalacja elektryczna. Zwróciłbym na połączenia masowe między silnikiem, modułem, akumulatorem i resztą instalacji. Dobrze jakbyś podał kod ramy lub ew. kod silnika. Niektóre Hondy miały nietypowe rozwiązania modułów, inne np. nietypowe akumulatory a w pobliżu moduł i wiązka instalacji. Pamiętam jak w jednym egzemplarzu...
Jest iskra?
elektrit -powiedz mi jeden przemiennik odpowiada za wtrysk 2 za iskrę??Czyli jeśli na oscyloskopie na wejściu do modułu ma sygnał to znaczy że to moduł??a jeśli sygnału niema??Można moduł jakoś przemierzyć ??
Witam wszystkich, mam problem z odpalaniem Honda XL500. Czy jest ktoś na forum, kto by pomógł mi ustalić, jak powinna wyglądać elektryka: cewka, moduł, regulator i akumulator, jak to wszystko można odpowiednio podłączyć i czy można czymś zastąpić starą instalację? Proszę o pomoc, bo jestem zielony z tego tematu, z góry dziękuję. AI: Z którego roku jest...
Jak kręcisz rozrusznikiem ,wskazówka obrotomierza dźwiga się.? Miałem takie przypadki po wymianie modułu zapłonu "no name ".
Po przejechaniu około 15 km auto po prostu zgasło mi podczas jazdy i nie mogę go odpalić. wszystkie bezpieczniki ok, paliwo nie dochodzi do gaznika ( nie słychać pompki paliwa ) i nie ma w ogóle iskry. Czy to może być moduł ?
poszukajcie w module zapłonowym. ten samochód ma bardzo prostą zasade działania i wszystko prawie jest ukryte w module zapłonowym
Wymieniłem zapłon na drugi i iskra jest tak samo słaba. Z cewkami też testowałem i bez zmian czy może być to wina modułu??
Jak jedne , to sprawdz czy jest kluczowanie masą na cewke w czasie krecenia rozrusznikiem. Kluczuje cewkę - czujniki w aparacie poprzez moduł.
Sprawdz też moduł.
Przy zdjęciu kabla wn na pracującym silniku zazwyczaj ulega uszkodzeniu moduł zapłonowy
Sprawdź masę modułu zapłonowego, ew. masę między modułem a alternatorem.
Źle to robisz. Powinieneś w pierwszej kolejności sprawdzić rezystancję cewki zasilającej CDI oraz rezystancję impulsatora. Jeśli iskra pojawia się po puszczeniu masy silnika w powietrze, to automatycznie pojawia się na module potencjał na wejściu z impulsatora, moduł wyzwala się potencjałem z cewki zasilającej więc masz iskrę 2, 3, 4 razy na obrót wału...
Witam agregat Honda EM 30 nie wytwarza iskry. Prawdopodobnie uszkodzony jest moduł zapłonowy. Koszt w serwisie Hondy około 2000zł. Chętnie zlecę naprawę. Posiadam schemat. Warszawa i okolice. Rozliczenie finansowe i/lub naprawa pojazdu lub projekt graficzny/reklama, folder, identyfikacja wizualna itp. Pozdrawiam! 501 582 682 http://obrazki.elektroda.pl/8798693400_1...
W żadnej hondzie nie było halla w aparacie, ale bojki piszecie. OK to moduł RSB-57 :)
Na chwilę obecną mam podłączony moduł DC z innego skutera na krótko i iskrę mam ale nie chce odpalić. Ciekawi mnie czy silnik będzie pracował tylko z oryginalnym modułem? Przeanalizuj "na sucho" czy iskra pojawia się we właściwym momencie.
Mógłbyś podać kod modelu i rocznik modelowy, bo tych skuterów było kilka wersji. Stacyjka powinna mieć obwód gaszenia, chyba że zastosowano moduł DC-CDI. Przewód pomarańczowy przypuszczalnie służy jako CHECK kontrolki poziomu oleju. W Hondach w latach '90 stosowano moduły zapłonowe dość niskiej jakości, na tanim laminacie lutowanym na fali i zalane...
Podobny miał kumpel w motorku też mu to zdechło i też nie miał iskry Ja stawiam na ten moduł bo to już tak jak w autach robią z elektroniką w środku
moduł w aparacie do wymiany
Czy jest iskra? Wtryski podają? to na początek sprawdz.Jak wtryski podają a nie ma iskry to padł moduł w aparacie.Typowa usterka hondy.
Witam, moja Honda nie pali na jeden tłok. Jak zimna to jeszcze nie jest źle, ale im bardziej rozgrzaną to katastrofa, przerywa, strzela, nie ma dobrej iskry. Zmieniane już były świece, cewki, kable z fajkami, bez zmian. Mechanik mówi, że to może być moduł zapłonowy. Podpowie ktoś co by to mogło być i gdzie można taki moduł ewentualnie sprawdzić czy...
Witam Moja Hania zastrajkowała poprostu nie odpala. Mianowicie otrzymała nową kopułkę palec i cewkę zapłonowa a ona nic pompa paliwa podaje bo zalewa ale iskry brak Niewiem czy moduł zapłonowy czy jakiś czujnik POMOCY z góry dziękuję
Witam, Mam pewien problem, mianowicie przykry przypadek ale nie mam iskry. Wszystko zaczęło się od tego, że wróciłem normalnie motroem do domu, zgasiłem i zostawiłem. Przychodzę za 3 godziny a moto kręci i nie zapali. Postanowiłem więc zapalić na pycha, było ciężko ale odpalił i na pycha odpala. Sprawdziłem świece i brak iskry. Założyłem nową świecę...
Jak nie ma iskry to może być cewka WN, moduł cewki WN, czujnik Halla i w ostateczności komputer. Sprawdź czy przychodzi na cewkę napięcie, sprawdź tą wskazówkę o której wcześniej pisałem jeśli się nie podniesie to czujnik Halla.
Wszytko wskazuje na to, że to Honda VT600 Shadow. Tu masz temat o sprawdzaniu cewek: https://www.hondashadow.net/threads/coil... Moduł zapłonowy możliwe, że to 30410-MR1-611.
Najczęściej padały moduł i cewka umieszczone w aparacie
Witam! Mam problem z Honda poniewaz wczoraj odpaliłem chodziła sobie na wolnych obrotach i nagle silnik zgasł i cisza... Sprawidziłem czy jest iskra i na żadnej świecy iskry nie ma, wymieniłem aparat zapłonowy bo mialem i tez nic zero iskry prąd do aparatu dochodzi. Kable świce są ok, co pomożecie? Moduł? Jak to go sprawdzić?
A po podlaniu benzyny pod świecę zapali z rozrusznika? Jeśli tak, to może być problem z zaworem membranowym lub uszczelniaczami wału. Masz dostęp do lampy stroboskopowej? Możesz sprawdzić po wykręceniu zaślepki na alternatorze co się dzieje z zapłonem przy rozruchu i na wolnych obrotach. Może być problem z impulsatorem i przy niskich obrotach nie wyzwala...
Data produkcji, może coś na module zap. jest napisane?
Moja Honda ożyła Kupiłem cewkę dwubiegunową z motocykla Yamaha celem przeróbki zapłonu. Jak ją przymierzyłem to się okazało, że idealnie pasuje zamiast starej. Podłączyłem ją bez żadnych przeróbek, jedynie dałem jedną stronę strony pierwotnej na masę. Po podłączeniu i sprawdzeniu pokazała się iskra nieco wątpliwa ale postanowiłem spróbować. Po kilku...
ja miałem taki problem i przyczyną okazał się moduł w aparacie Moduł odpada bo iskra jest,ale dzięki za odpowiedz. Pozdrawiam
Gdzie go szukać? Fuse w skrzynce bezpieczników - sprawdzone. A immo podobno wbudowane w moduł. p-m $$
Moduł zapłonowy daje iskrę, ale bardzo słabej jakości iskrę ledwo widać a na jednym cylindrze byłoby wypadania zapłonu i strzelanie. Cewki pomiarowo dobre. Podłączyłem cewki pod silnik samochodu i iskra na nich jest piękna duża i fioletowa. Mam podejrzenia do modułu czy te kondensatory i tranzystory nie straciły swoich wartości.
A czy gdyby padł moduł paluch by się kręcił??
Wszystko ok . Słaby styk przewodów przy module zapłonowym. Wystarczyło poprawić styk kabli na kostce
Rzadko, ale zdarza się że elektroniczny przerywacz w module zapłonowym ulega uszkodzeniu, powodując przyspieszenie momentu powstawania iskry.
Mam Hondę civic VI d14a8 parę dni temu zgasł podczas jazdy sprawdziłem i nie było iskry wymieniłem moduł zapłonowy w aparacie i źle go potem zamontowałem itd ale iskra wróciła ale chyba przestawiłem cały zapłon itp bo nie odpala a iskra jest. Jak teraz ustawić to wszystko od nowa albo chociaż sprawdzić czy jest dobrze znaki na kole aparacie itp. Próbowałem...
Tam jest zapłon DC-CDI, więc wystarczy że zewrzesz przewody od stacyjki. Jeśli jest brak iskry, to do sprawdzenia zasilanie modułu, masa z układu interlock, impulsator, cewka WN. Może być tak że po prostu moduł zapłonowy uległ uszkodzeniu.
witam w hondach umierają moduły zapłonu w aparacie,płaskie mają 4 -5 konektorów na wsuwki.kształt kwadratowy.Komp w Hondzie raczej nie do zepsuia chyba że bateria była założona odwrotnie.Nowy moduł zamiennik ok.140zł pozdrawiam
Witam, Poszukuje schematu podłączenia modułu silnika. Podejrzewam uszkodzenie modułu. Nie można połączyć się testerem diagnostycznym z modułem, przy czym np. z poduszkami nie ma problemu. Silnik nie odpala nie podaje paliwa ani nie ma iskry. Bardzo pomocny będzie schemat! Wszystkim z góry dziękuje za pomoc.
Na początek to czerwony z zielonymi = powinien rozrusznik kręcić. Jeśli nie będzie iskry, to biało czarny zobacz do masy, czyli czarnego - bo już nie pamiętam jak tam moduł działa.
Najprawdopodobniej uszkodził się moduł zapłonowy w aparacie, efekt braku obciążenia cewki wn świecą zapłonową
A wiec walczę z hondą civic VI gen 5d 1.4 16V D14A2. I problem polega na tym, że nie ma iskry. Pompa paliwa i wszystko inne chodzi. Iskra przeskakuje tylko na cewce gdy przekręcasz kluczyk na zapłon, podczas kręcenia iskry już nie ma. Kupiłem drugi aparat taki sam miał być sprawny a iskry nadal nie ma. Wiec nie wiem czy to wina aparatu czy coś innego?...
Witam, mam pewien problem z iskra na świecy w mojej hondzie cbx. Silnik wyposażony jest w moduł i impulsator, otóż po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu, świeca daje sama z siebie iskrę bez kręcenia rozrusznikiem, sprawdziłem wszystkie przewody, raczej niema nigdzie przebicia. Czego to może być wina, modułu, impulsatora? Spotkał się ktoś kiedyś...
Dzięki za pomoc. Za niedługo dorwę baterię do miernika. A jak regulator nie ma nic do modułu zapłonowego, to co reguluje prąd zmienny trójfazowy który wytwarza alternator? Bo w nsr prąd na iskrę wytwarza osobne uzwojenie alternatora - tyle wiem.
więc co może być przyczyną mikroskopijej iskry ?? cewka w silniku dobra impulsator dobry kabel Wn nowy świece dobre cewka WN od ogara 200(butelkowa olejowa na 8v) instalacja 12v moduł orginalny do hondy shindgen czy jakoś tak .... jak to w ogóle diagnozować ??
Posprawdzałem kable przy module i impulsatorze. I iskra sie pojawiła :D Już wszystko w porządku. Dzięki. Temat zamykam
Tomek159-a co ma do braku isktry źle zalożony pasek?Jeżeli tylko napedza wałek rozrządu (a tym samym kręci aparatem) iskra musi być. Repa-czujnik uderzeniowy wyłącza tylko pompe.Iskra będzie w najlepsze. Sprawdzić czy slychać odgłos wtryskiwaczy.Jeżeli tak,to czujniki reluktancyjne ( w aparacie ) sprawne,aparat się obraca,sterownik PGM-FI żyje. Problem...
witam, mam podobny problem z taką hondą... który moduł wymieniłeś powiedz mi ? bo nie rozumiem dokładnie z ostatniego postu co zrobiłeś że ci odpaliło auto ?
Tak, moim zdaniem zdecydowanie plusa na styku VC ten moduł zapłonowy wymaga. Ewentualnie w poszukiwnaiu zaginionej iskry trzeba jeszcze obadać wyłącznik od stopki i czy impulsator impulsuje.
Witam. Wie ktos moze jak sprawdzic modul IGNITER w aparacie zaplonowym hondy civic sohc 1.6? Brak iskry , pojawia sie pojedynca iskra po wylaczeniu zaplonu.
Kolego najczęściej ulega uszkodzeniu mała szklana dioda w stacyjce. Do każdego modułu ma inna wartość jak podepniesz inny moduł już iskry nie zobaczysz na żadnym. To jest taki sposób zabezpieczenia bez przekręcenia kluczyka w stacyjce nie wprowadzisz tej diodki w obwód i moduł nie da iskry tak jak byś chciał odpalić na krótko poprzez zwarcie kabli poza...
Witam kupiłem zatarta honde crm 125 po złożeniu jejnie mam iskry. Jak mogę sprawdzić moduł czy jest sprawny lub na jaki mógłbym go zamienić? Co jeszcze warto sprawdzic przy zaniku iskry w tym motocyklu? Z góry wielkie dzięki za odpowiedź
Pewnie że ma,bo sygnały z dwu reluktrorów umieszczonych w aparacie idzie do ECU,króry je obrabia i wysyła impulsy zapłonowe do modułu wzmocniena.Ale to bardzo łatwy system i momentalnie idzie się połapać o co biega
Witam . Trafił do mnie model cx 500 c. Na jednym cylindrze nie ma iskry. Cewki ok. Winny moduł? Jak generowany jest sygnał położenia walu? Prosze o wskazówki. Motory to nie moja specjalizacja.
Miałem ten sam problem jak mówisz póki auto całkiem nie straciło Iskrę na autostradzie. Wymieniłem ostatecznie moduł i chodzi tylko problem nie ustał dodam że kable zmieniałem 2 miesiące temu ngk i tak samo świecę denso. Żeby już padły?
zapłon tam dział na takiej zasadzie że nie ma żadnych czujników fakt ale powinie byĆ pod magnetem impulsator który daje sygnał na modól że iskra ma przeskoczyĆ sprawdż magneto oraz ten impulsator możesz też zrobi zdjęcie tego modułu zapłonowego ??
witam,czasu widze minelo troche,jak tam z tą honda?jest a iskra?ja mam podobny problem z moja hondą cx500 1982r,iskra jest,lecz na jednym cylindrze mocna,a na drugim słaba,czasem niewidoczna, sprawdzałem cewki,sa ob z modułu wychodza 2 kable na jedna i druga cewke, z tego jednego daje słaba iskre,czyli moduł chyba?słyszałem też cos o zastosowaniu modułu...
O jakiej pompie mowa? Cewka zapłonowa i moduł zapłonu są zasilane ze stacyjki. Sprawdź czy miga dioda w EDU Kolego ale to, czy występuje napięcie to chyba Ty masz stwierdzić??
Dziękuje za odpowiedź bo samochód nie chce odpalić, iskra jest, cewka jest sprawna, ma 17 kiloomów, paliwo dochodzi, ciśnienie na cylindrach jest a honda nie chce odpalić. Co jest grane? Czy moduł i ICM jest zepsuty czy komputer.
Dodaję jeszcze jeden link http://users.rcn.com/kochc/moto/spark/ig... Podstawiałem BU 806 ale nie działa.... Dodam że u mnie jak zapłaon się nagrzeje to traci iskrę na dwa cylindry a na BU... nic....
Witajcie. Trafił mi sie tanio quad, Longchang Viking 250 z "silnikiem Hondy" 250, ma on 2 cylindry i nie ma iskry. Kupiłem nowy moduł i regulator, ale niestety to nic nie dało. Ma ktoś schemat takiej instalacji z 2 cewkami WN?
Witaj Nie napisałeś dokładniej co to za motocykl. Czy stara MZ 250 ES, TS, czy ETZ. Główna różnica - napięcie zasilania, oraz możliwość zainstalowania modułu nadajnika hallotronowego. Temat przerabiałem temat dosyć wnikliwie. Jeździłem ETZ 250 przez ponad 10 lat (wciąż ją mam, ale do sprzedania - teraz mam Hondę :)) Opracowałem nawet mikroprocesorowy...
Mam problem z moim motorem. Nie miałem iskry i dałem go do elektryka, elektryk powiedział ze mam zrypany moduł, a teraz nie mogę go nigdzie znaleźć, nowy moduł w salonie Hondy kosztuje około 1000zł (tak mi mówił gościu w jakimś salonie motocyklowym) mianowicie moje pytanie brzmi następująco, gdzie kupie taki moduł przynajmniej o połowę tańszy od tego...
Czy trzeba akumulator żeby była iskra czy wykorzystuje prąd z prądnicy? Jeśli z prądnicy to ja zastosowałem układ z simsona 12v moduł 50 zł i cewka i smigało aż miło.
Nie mogę otworzyć obrazka z wartościami rezystancji. Tam zapewne jest moduł zapłonowy podobny jak przy chińskich skuterach 4T GY6, podłącz taki na próbę i sprawdź czy będzie iskra. Na podłączonej cewce WN nie powinno występować napięcie dające się zmierzyć. Sprawdź rezystancję uzwojenia pierwotnego i ew. podstaw inną.
Witam ! Wczoraj u kolegi "walczyłem" z jego Hondą Concerto 1.6 16V 1994r. Okazało się, że powpdem braku iskry jest uszkodzony moduł zapłonu. Moduł oczywiście rozebrałem :D i stwierdziłem uszkodzenie tranzystora mocy (odkroił się od podłoża). Testy modułu przeprowadzam poza autkiem. Próba zastosowania tam tranzystora bipolarnego raczej nie przyniosła...
Witam posiadam skuter 2t honda bali. Mam problem z odpaleniem skutera od jakiegoś czasu, zaczęło się od tego jak któregoś dnia wróciłem do domu i odstawiłem skiter do garażu od tamtego momentu nie mogę go odpalić. Po dłuższym sprawdzaniu co może być przyczyną, było brak iskry. W skuterze został wymieniony zapłon cdi wraz z modułem i cewka, oczywiście...
Z mojej strony dodam kilka uwag na temat przeróbki na zapłon CDI. 1. Impulsatory są produkowane w dwóch wariantach różniącym się polaryzacją sygnału wyjściowego. Najłatwiej można dostać impulsatory od chińskich 4T (skutery GY6) które mają odwróconą polaryzację do modułu z elektroniczną regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu, czyli dodatni impuls na początku...
Witam Problem pewnie jest w aparacie ,jest w nim cewka,moduł i czujniki halla.Cewka raczej dobra,raczej stawiam na moduł lub czujniki.Elementy osobno nie do zdobycia,zwłaszcza czujniki.Radzę kupić regenerowany aparat z gwarancją.Miałem taki przypadek wysiadły czujniki.
Tranzystor to skutek a nie przyczyna. Do wyeliminowania przyczyna. Nie jestem specem od instalacji motocyklowych ale podszedłbym do tego w ten sposób. Do sprawdzenia przewody, złącza, moduł -cewki. Jeśli cewki są dwie - można je podmienić. Co do modułu zapłonowego - widać dwa bliźniacze kanały. Metodą porównania posprawdzaj diody, rezystory,kondensatory...
dzięki panowie za odpowiedzi.uszkodzenie już zostało usunięte - uszkodzoną okazała sie cewka w.n która to na sucho dawała iskrę jednak w warunkach pracy pod ciśnieniem ta sama iskra okazała się za słaba i nie zawsze była co powodowało brak pracy motorowni, pomogła wymiana na nową, a przy okazji musze dodać że ten system wtrysku jaki jest w niej zastosowany...
Widzę, że teraz na mnie kolej w walce z aparatem zapłonowym - podobne wątki 08 Kwi 2011 12:33 honda civic 1.4 5D MA8 zgasła podczas jazdy, kręci, brak iskry Proszę o info jaka powinna być rezystancja uzwojenia pierwotnego i wtórnego w cewce zapłonowej CM1T231 z aparatu zapłonowego D4T94-04. Chciałbym wykluczyć czy to tylko moduł RSB-57 czy też i cewka...
iskry honda honda iskry honda civic iskry
stacyjki renault zmywarka awaria drzwi kupić tranzystory 2sc2166
subaru tribeca bluetooth bootowanie
Wymiana uszczelniaczy siłownika wspomagania w traktorze Hinomoto Jak wyczyścić EPROM i uzyskać czysty wsad?