Ta dioda to przeróbka mająca na celu podniesienie napięcia ładowania. Chciałem w poprzednim poście dodać, że pozostaje wadliwy regulator napięcia. Widocznie z jakiegoś powodu — czy to modyfikacji czy zużywających się szczotek — przerywał przepływ prądu na uzwojenie wzbudzenia, stąd napięcie 6 V na przekaźniku (pochodzące z kontrolki). To chyba w kolejnej...
Ty masz chyba T25A z początku lat '80. Alternator ktoś wymieniał na nowszy model. Fabrycznie tam był alternator który współpracował z tymi dwoma modułami pod deską rozdzielczą — jeden to regulator napięcia, a drugi to przekaźnik kontrolki ładowania. Obecny alternator ma wbudowany regulator napięcia i te dwa moduły w zasadzie nie są potrzebne. Konieczne...
Nie wystarczy wpiąć w układ zwykły woltomierz?
Płytek to tam nie ma są gotowe moduły elektroniczne ewentualnie mechaniczne na przekaźnikach.
Dziękuję za pomoc, winowajcą okazała się szczotka, a tak właściwie blaszka i sprężynka, która to dociska, a mianowicie jej brak. Dorobiłem blaszkę, wsadziłem sprężynkę i ładowanie działa, kontrolka z ładowania znika od razu po zapaleniu. Oczywiście rozwiązanie tymczasowe, planuję zakup całego "modułu".
Pali się ESP nie pali ABS czy to może być wina czujnika ABS NIE, uszkodzony czujnik spowodował by również zapalenie kontrolki abs W tym samochodzie regulator napięcia w alternatorze jest sterowany przez moduł GEM, może chwilowo podnieść lub obniżyć sobie napięcie ładowania.
Napięcie na tych czterech 49.6 na tym piątym 12 .4 dodam że te cztery są nowe wczoraj kupione więc to chyba nie akumulatory Dodano po 9 https://obrazki.elektroda.pl/9668868600_... A tak wygląda ten moduł ładowania
Tu może byc problem bo mostek prawdopodobnie jest w tej aluminiowej kostce z postu 20 i chyba nierozbieralny. Mostek pewnie był, ale w starszych wersjach w latach '70. Tutaj jest regulator napięcia "dwufazowy" jaki jest stosowany do dzisiaj w niektórych motorowerach i małych motocyklach. Nie ma sensu mierzyć napięcia przed regulatorem w czasie pracy,...
Według schematu kolegi g107 . Tak to jest rozwiązane pojawienie się napięcia zmiennego rozwiera styki stycznika i dzięki temu kontrolka gaśnie Moduł ten należy pominąć .
To żeś mnie zaskoczył, że taki moduł istnieje. Który to rocznik i kod modelu? Możesz podesłać serwisówkę, bo do tego modelu z takim modułem nie mogę znaleźć. Sym GTS250 gaźnikowy i na wtrysku ma kontrolkę ładowania na liczniku, regulator ma wyjście na kontrolkę ładowania. Bo tak przypuszczam, że ten moduł służy do wykrywania prądu ładowania i wystawiania...
Panowie!!! wilgoć i jeszcze raz wilgć.Ten p;ierwszy przypadek Kolegi Z Octavią,przy takim poborze prądu na postoju,to moduł komfortu-może któryś zamek drzwi.
Sygnał o pracy silnika brany jest z kontrolki ładowania. Gaśnięcie tej kontrolki powoduje załączenie przekaźnika. Tak samo wygląda sprawa w wersjach z BSI tyle, że przekaźnik wbudowany jest w ten moduł. Wystarczy odpiąć kabelek kontrolki z alternatora i już przekaźnik/BSI "myśli", że silnik pracuje i załacza przekaźnik.
Prawdopodobnie masz system ładowania Dual w swojej Hondzie V. Procesem ładowania (w tym również wygaszaniem lampki wzbudzenia) steruje ECU (podaj jakie masz oznaczenia wyprowadzeń alternatora). Steruje tym moduł obciążenia ELD w skrzynce bezpieczników.
Witam ! Borykam się z problemem już kilka dni, mianowicie gdy wyłączę silnik i wyciągnę kluczyk ze stacyjki to zapala się kontrolka ładowania a bardziej się tak żarzy.. Dodam ze jak już uda mi się go odpalić ( Akumulator pada przez to..) to kontrolka gaśnie. Z początku myślałem że jest zwyczajnie padnięta dioda w alternatorze więc oddałem do regeneracji...
Przecież to panel kontrolny a nie moduł ładowania.
Nie wszystkie ale też, na pewno kontrolka przegrzania silnika, ładowania akumulatora to do masy, migaczy do plusa i światła drogowe. Nie kojarzę tylko jak było kontrolka ciśnienia oleju bo chyba 2 miała już dynamiczną kontrolę ciśnienia i nie wiem czy to był osobny moduł czy było w liczniku. Jak osobny moduł to tylko jeden pin odpowiada kontrolce oleju...
Podaj model alternatora, bo z katalogu wychodzi, że ma tylko L, czyli kontrolkę.
Jeżeli za każdym razem jest to około 10 min to wygląda mi to na uszkodzenie elektroniki. Spróbuj dowiedzieć się który moduł odpowiada za kontrolkę ładowania i podmień go na drugi (skoro masz 3 takie same to nie będzie problem:))
Moduł na klemie minusowej prawidłowo podpięty, Złącze z BSI nie zaśniedziałe? Możesz sczytać napięcie akumulatora?
Może masz coś nie tak z modułem.
Podeślesz schemat? Jak to czujnik ciśnienia zapina cewkę gaszenia? Elektrozawory podpinać bezpośrednio po stacyjce plusem? Bez przekażników? Dodano po 5 U mnie była ta płytka moduł który szedł przez stacyjkę na resztę instalacji oparty na mikroprocesorze STst62t65c6 . Nie było ładowania nie odpalalał itp. Chcę ominąć ten cały moduł.
Licznik tylko syganlizuje kontrolkę wzbudzenie wychodzi z modułu centralnej elektryki. A skończy się tym że kontrolka będzie i co z tego jak ładowanie na poziomie 13V przy krótkich trasach zabije akumulator.
Obrotomierz powinien pasować, Apropos ładowania możesz sprawdzić stan szczotek na module regulatora.
W golfie 4 nie ma żarówki na wzbudzeniu alternatora zastępuje ja moduł centralnej elektryki .
Woltomierz nic nie wniesie, tam może być regulator z jednoprzewodową komunikacją z CEM. Takie miganie bardziej sugeruje uszkodzenie tego modułu niż samego alternatora. Wymiana całego alternatora byłaby lepszym rozwiązaniem.
no temat umarł, a ja w końcu podpiełem gotowy moduł ładowania i spokojnie ładuje sobie dwa akumulatory żelowe 17Ah. Panel po południu około 15-18 daje napięcie ponad 20-25V. Praktycznie wstanę rano , to juz około 7 na module świeci sie kontrolka ładowania. znalazłem kilak ciekawych układów ładowania z wykorzystaniem solarów, jak ktoś będzie zainteresowany...
Witam. Musi być gdzieś zamontowany moduł sterowania światłami mijania. Sterowany z kontrolki ładowania lub z samego alternatora? Sprawdź za skrzynką bezpieczników?
Byłem u mechanika podpytać i mówił że może dioda na alternatorze padła któraś mówił że ta ikonka na desce jest zasilana kablem z alternatora Kontrolka ładowanie nie jest zasilana z alternatora . Droga taka - D+ do modułu centralnej elektryki . Z centralnej elektryki po Can do licznika . Aż się prosi sprawdzić ciągłość tego niebieskiego kabelka . Ktoś...
Ile cienkich kabelków wychodzi z alternatora? Jeśli jeden to jest sześciodiodowy. Jeśli jest amperomierz i nie ma kontrolki to na mur-beton jest tylko sześć diod. Kiedyś dawno w starych dużych fiatach było 6 diod i kontrolka, ale regulator był skomplikowany i potrzebował jeszcze przewodu ze „środka” uzwojeń. W mojej ruskiej zabawce (UAZ...
GMLAN -single wire CAN czyli w alternatorze masz zabudowane moduły regulacji i komunikacji. Skoro napięcie prawidłowe to może prąd ładowania jest za mały i zapala kontrolkę. Nie podstawiałeś widzę akumulatora, na pałę napisałeś że to nic nie daje bo zobaczyłeś naklejkę że nowy, a specjalnie dałem linka na jakie gówno można trafić. Przy mocno zasiarczonym...
Nie ma przypadkiem modulu stanu naladowania akumulatora w tym aucie? Delphim sie z nim nie polaczysz niestety. Diagbox i podczas jazdy sprawdz parametry w w/w module
Sprawdź też napięcie ładowania,jeżeli za niskie to pierwsze te moduły zaczynają sypać błędami,a potem akumulator wyładowany.Do sprawdzenia alternator.
:miler - a gdzie ja sugerowałem podłączanie przekaźnika pod kontrolkę ładowania? Polecałem zastosowanie modułu, który to nie spowoduje tego typu problemów. Tak, są też moduły działające na zasadzie detekcji wzrostu napięcia po uruchomieniu silnika.
Bardzo dobrze kombinujesz Sprawdz wiązkę a dokładnie kabel koloru białego z niebieskim paskiem. Przewód ten idzie wraz z głównym plusem w jednym pancerzu z alternatora za silnikiem. Ja miałem przypadek że był przetarty i stykał do masy. Przedzwoń ten przewód pod względem zwarć i przerwy do samego modułu BCM. Jak jest wsio z nim ok to czeka Ci gorsza...
Kto dysponuje schematem instalacji elektrycznej Forda-Focus? Proszę o podanie kolorów przewodu od alternatora do kontrolki ładowania ( w kokpicie, w miejscu złącza wiązki przewodów do lampek kontrolnych ). Cel: pdłączenie przewodu sterującego modułu elektronicznego włącznika świateł mijania napięciem alternatora. Za pomoc z góry dziękuję.
Przestań mieszać w głowie bzdetami o jakichś CPH i bezpiecznikach kontrolki. Pierwsze co trzeba zobaczyć to czy jest napięcie podczas pracy silnika na dwupinowej wtyczce modułu BSM, cieńszy przewód. Jeszcze jedno- działa nawiew w Xsarze?
Alternator jest wzbudzany ze sterownika silnika I jeśli potrzebuję to ładuje 14, a jak nie to 12,5. Takie rzeczy są ale nie Fabii 1. Tam jest tylko sygnał zwrotny z alternatora do ECU jakie jest jego aktualne obciążenie. I nie jest wzbudzany z ECU ,od tego alternator ma wbudowany regulator a jego zasilanie/wzbudzenie idzie z modułu centralnej elektryki...
A kontrolka świeci od ładowania.
Witam forumowiczów, mam problem z toyota hilux 2008r a dokładniej z ładowaniem . Wcześniejszy alternator się spalił po wymianie na nowy ładuje ale świeci się kontrolka ładowania, założyłem inny uzywany i dalej to samo sprawdziłem na stole u elektryka i tam kontrolka gaśnie czyli alternator odpada. Co może być przyczyną czy może podczas spalenia alternatora...
Witam Szukam informacji czy w aucie tym sygnał o ładowaniu do licznika leci osobnym kablem z modułu w komorze silnika, czy może leci po CAN-ie? Master ładuje lecz po odpaleniu po kilku sekundach zapala się kontrolka ładowania. Napięcie wzbudzenia (PWM) na odpalonym silniku waha się między 7,5V a 8V. Dzięki za informacje Pozdrawiam
alternator ma 2 przewody - gruby to ładowanie -> do plusa akumulatora cienki to kontrolka która służy do wzbudzenia -> do żaróweczki której drugi kabel do plusa po stacyjce moduł cut-off ma za zadanie wyłączać zaworek w gaźniku przy hamowaniu silnikiem dla oszczędności paliwa, w praktyce to nic to nie zmienia ;) także zaworek w gaźniku też pod...
Witam, Niedawno padł mi akumulator (308SW diesel). Wymienili mi go w sklepie z akumulatorami. Po przejechaniu 500m zapaliła się kontrolka ładowania i "STOP" Pomiar napięcia wykazał, że akumulator jest jednak ładowany. Pomyślałem, że wystarczy skasować błąd. Podpiąłem Planet i odczytałem "Błąd modułu ochrony i zarządzania zasilaniem" oraz "usterka modułu...
No ale alternator jest na 12 V? Jest samowzbudny, więc wina może leżeć po stronie regulatora napięcia, ew. przebicie wirnika jeżeli regulator kluczuje masę. Sprawdź napięcie na wyjściu kontrolki ładowania, bo widzę tam dwa przewody. Może tam coś obciąża i obniża napięcie pomiarowe regulatora. Natomiast moduł 14V/28V służy tylko do ładowania drugiego...
Lub zużyte szczotki. Kilka razy to naprawiałem wymieniając same szczotki w module regulatora.
Odepnij przewód kontrolki od alternatora i podaj masę, czy wtedy zaświeca kontrolka. Albo na pin wzbudzenia podaj 12 wolt przez żarówkę 2-5 wat. Najczęściej przyczyną opisanego objawu jest uszkodzenie przewodu alternator-licznik. No chyba, że tam wzbudzenie idzie już z któregoś modułu, podaj rocznik , to zobaczę, czy mam jakiś schemat do niego.
Zobacz czy nie masz zamokniętego modułu CEM. I zrób diagnostykę VIDĄ. Bez tego będziesz tylko wymieniał przypadkowe elementy.
A może ma ktoś pinout do BSM I BSI oraz pinout od modułu abs. Z modułu abs interesuje mnie pin 21 i 20.
Sprawdź moduły w momencie zaswiecenia kontrolek. Błędy i podejrzyj napięcie zasilania. Po mojemu gdzieś Ci ginie prąd.
Problem polega na tym że ładowanie jako takie jest bo wychodzi 14,2 V na światłach, ale świeci się kontrolka ładowania. Z tego co sie zdążyłem zorientować to przewód podłączony do zacisku D+ alternatora jest podprowadzony do zacisku 95 "modułu sterującego nadwozia" a tablica wskaźników jest zbudowana modułowo prawie wszystkie kontrolki są diodami led,...
wymieniono moduł prostowniczy Odpowiedź po 20 latach ! Reg. 3.1.17. Publikowanie wpisów obniżających ogólny poziom dyskusji.
Tylko jeśli kontrolka jedną stroną jest podłączona do plusa a druga strona jest na minusie to żeby zaświeciła trzeba jakiś styk mieć Nie trzeba, moduł mierzy napięcie ładowania w instalacji. I tu jest jego wyższość nad innymi.
G107R z informacji jakie podałeś i ja jeśli dobrze odczytałem rysunek to muszę wyjąć plus z kostki która wychodzi z alternatora. Nie, nie wyjmujesz, a podpinasz się do tego przewodu, jak alternator będzie ładował, na przewodzie pojawi się plus. Bez ładowania alternator "wystawia" masę, a że żarówka dostaje z licznika plus - więc świeci. Gdy alternator...
Witam! Panowie mam ten sam problem tylko że w Polonezie z 1997r. Po całkowitym wyłaczeniu silnika i kluczyków nie gaśnie mi kontrolka ładowania. Akumulator się rozładowywuje przez noc :( Wymieniłem już Szczotkotrzymać z modułem prostowniczym (o ilę się nie mylę to chyba jakoś tak się nazywa) ale niestety nadal świeci sie kontrolka :( Czy to oznacza...
Witaj. Ten głośnik jest zasilany i ładowany z standardowej ładowarki USB mini więc poprostu zostawiasz ładowarkę na stałe. Urządzenie ma wbudowany moduł ładowania który nie pozwoli przeładować akumulatora więc nic mu nie będzie. Chyba że bardzo tego chcesz i masz troszkę smykałki to możesz dołożyć zewnętrzny odłącznik bateria. Ale może się okazać że...
Po pierwsze przewód o oznaczeniu 61 (żółty) to sygnał powiedzmy do kontrolki ładowania( tak naprawdę jest wykorzystywany też do pary innych rzeczy jak blokada rozrusznika po zapłonie, włączenie zasilania do osuszacza, podgrzewanie lusterek....) natomiast sygnał obrotomierza to przewód o oznaczeniu W (pomarańczowy). przewód 61 idzie od alternatora do...
Czy na pewno alternator to klasyczne rozwiązanie układowe alternatora 9-diodowego? Czy już nowocześniejsze rozwiązanie 6-(lub 8-) diodowe ze wzbudzeniem z akumulatora, z wyjściem na kontrolkę ładowania L (np. Bosch F00M)? Sprawdź bezpiecznik dużej mocy zabezpieczający alternator (montowany na silniku).
dzi ękuję wszystkim za odzew. Uszkodzona była dioda w prostowniku. Zanim to wszystko nastapiło alternator podejrzanie wył, wymienione były łożyska ale nie pomogło. Wycie ustapiło jak zaświeciły się kontrolki i wysuadło ładowanie. W serwisie (niestety tam musiałem się udać z wymianą modułu prostownika) dowiedziałem się że to zawodzenie alternatora działo...
Witam jeszcze raz. Mam ten sam problem z tym samym laptopem ;) Wtedy moduł włącznika wymieniłem, ale teraz się zastanawiam, czy nie będzie do wymiany moduł zasilania. Problem w tym, że nie jestem pewien, czy to właśnie to jest usterką. Laptop nie włącza się ani z baterii, ani z zasilacza, a kontrolka ładowania nie świeci się przy podpięciu kabla.
A jak podłączyć masę z ładowania do akumulatora? Skąd ją wziąć, bo teraz mam masę podłączoną do modułu prostowniczego i do akumulatora.
Witam świeci mi kontrolka ładowania w moim Passacie b5 1.9 tdi. Mam także uszkodzony moduł komfortu. Czy brak ładowania to wina modułu komfortu czy czegoś innego?
Dla posiadaczy silników 1.6 MPI: ten błąd najczęściej oznacza uszkodzony czujnik położenia wału korbowego (G28). Objawy to szarpanie autem, gaśnięcie, brak mocy, trudne zapalanie. Nie wiedzieć czemu błąd wyskakuje i w silniku (gdzie wprost jest mowa o tym czujniku, ale do tego trzeba mieć konkretny kabel od VAGa a nie jakiś ELM) i w ESP przez co dużo...
Spalone diody i tyle. Nie zdejmuje się klem na włączonym silniku, bo spalisz moduł, i inne urządzenia. Nie odłącza się akumulatora od alternatora podczas jego pracy.
Występuje problem jak w tytule. Następuje to losowo. Ładowanie raz jest prawidłowe a raz nie. Przy prawidłowym ładowaniu napięcie wynosi około 14.3V. Przy nieprawidłowym ładowaniu ładowanie pojawia się w granicach 4000 obr/min, po puszczeniu gazu ładowanie znika. Przewody przy alternatorze sprawdzone. Zastanawia mnie jeszcze jedno zjawisko. Jak ściągne...
Autor tematu pisze o jednym kabelku. Ja mam na schematach dwa: Alternator -> moduł pin1 fioletowy -> kostka B pin8 pin2 biały -> kostka B pin3
W moim traktorze było już coś robione przy instalacji i zamiast 5 pinowej kostki zasilającej moduł EHR jest 3 pionowa. Dodatkowo jest 2 pionowa od podświetlania panelu. Do trój pinowej dochodzi masa oraz 12,5v po przekręceniu stacyjki. Po odpaleniu na 3 przewodzie brak napięcia. Trudno dotrzeć po wiązce gdzie ten kabel bez napięcia wędruje. Lądowanie...
Nic się nie zmieniło, uszkodzony jest najprawdopodobniej moduł ładowania MN,nie Ładował jeden alternator ,doszliśmy do tego ,został naprawiony, pod deska była wyjęta żarówka od ładowania 2 alternatora,jak ją wkładamy to auto wogóle nie pali ,po wyjęciu pali ,daliśmy osobna kontrolkę z tyłu przy alternatorze aby ładowały oba ,otworzyliśmy moduł MN tam...
Witam ... ładowanie jest ale za chwile zapala się kontrolka ładowania , czy wymiana cem coś zmieni?..... 14,2v a pod obciążeniem ok 13,4-6 mierzone multimetrem.....ale ponieważ nie posiadam dobrego testera do volvo pożyczyłem x431 i jednak są błędy...DD20..DD21 co wskazuje na brak komunikacji LIN pomiędzy być może cem ,może brak info o ładowaniu....tego...
cewka w maluchu daje na obu cylindrach iskrę w tym samym momencie tylko ze w jednym jest akurat sów sprężania czyli mieszanka paliwa z powietrzem a w drugim cylindrze sów wydechu czyli spaliny które sie nie zapalają:) od przeskakującej iskry czyli taka podwójna cewkę traktuj jak pojedyncza z wejściem na dwa przewody wysokiego napięcia Dodano po 11 w...
dodam, że lądując akumulator 4 godziny i podłączając go, to w systemie pokazuje mi i tak 0%... Mając moduł akumulatora w samochodzie, i ładując odłączony akumulator pomijając moduł akumulatora to tak się może dziać ( ładujemy odpowiednią bezpieczną automatyczną ładowarką akumulatorów, aby nie przekroczyć napięcia i oczywiście podłączając się przez...
Mogło dojść do przebicia na obwód czujnika i został on po prostu pod prądem. Wątpię żeby takie 12v go uszkodziło,ale sprawdzić nie zaszkodzi. Nie musisz niczego otwierać,jak wspomniałem wcześniej to jeden przewód idzie na masę a drugi do CDI i tam możesz się do niego dobrać.Znajdziesz bez problemu po kolorach. Trzy przewody jednej barwy(przy silniku)to...
Podłącz komputer i zrób pełny scan pod kątem błędów (wszystkie moduły). Na razie gdybasz i szukasz nie w tych krzakach. 1.4 tdi miało problem z urywającym się przewodem do wzbudzenia alternatora. Jak sie urwał nie było ładowania aż silnik przekroczył 3500 rpm. Ładowanie po takim zabiegu było do zgaszenia.
Witam Mam problem z ładowaniem baterii w odkurzaczu bezprzewodowym Electrolux ZB5020. Baterię wymieniłem na nową oryginał i dalej odkurzacz niesprawny. Oddałem go do serwisu, trzymali 2 miesiące wymienili niby jakiś moduł, odkurzacz podziałał 1 miesiąc i znowu nie ładuje. Wydałem kasę i dalej nie mam sprawnego odkurzacza, do serwisu już nie idę bo nie...
Wtyczka jest pięcio pinowa lecz przewodów jest cztery DFM - pusty pin S - stałe napięcie 24v i takie jest 15 - +24v po zapłonie i takie jest L - ..........impuls na kontrolkę?...czy tak? W - ........impuls na tachograf?...czy tak? Dla jasności: "W" nie jest do tachografu - bo po co w tachografie sygnał z alternatora. To sygnał sinusoidalny (sprzed...
https://obrazki.elektroda.pl/7362998600_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Na przedstawionych zrzutach ekranu widoczne są dwa błędy: - P1607:82-2A – „Obwód wyjściowy MIL (lampka kontrolna awarii)”. - U0401:68-2A – „Nieprawidłowe dane otrzymane z elektronicznego modułu sterującego (ECU)/modułu sterującego silnika A”....
Witam ponownie. Mam niestety znowu ten sam problem JCB 3CX Super 2002r nie ładuje mi akumulatora. Wcześniej po wymianie regulatora ładowanie wróciło, jednak teraz znowu nie ładuje i kontrolka ładowania cały czas świeci się na czerwono :( Alternator wraz z regulatorem jest sprawny, ponieważ był badany u mechanika. Postanowiłem sprawdzić, czy kabel przy...
A na TL431 nie dało by się zbudować czegoś podobnego? Potrzebuję kontrolkę zakończenia ładowania do ładowarki i planuję wykorzystać właśnie regulowaną diodę zenera + LED. Chyba, że znacie jeszcze prostsze rozwiązanie?
Witam serdecznie. Pozwolę sobie odświeżyć wątek. Samochód to Fiesta MK7 z 2012 r. 1.4 benzyna. Co jakiś czas, losowo zaświeca się kontrolka akumulatora i zapisuje się błąd U0120. Alternator zdemontowałem i zawiozłem do fachowca który stwierdził że alternator jest okej… Sprawdzałem ten kabelek od alternatora do ECU i nie ma przerwy, jest cały… w czasie...
Witam, na warsztacie mam Polo okulara j.w. i problem z ładowaniem. Auto zostało przyciągnięte z rozładowanym akumulatorem. Po naładowaniu pierwsze pomiary i napięcie ładowania 12 V , kontrolka akumulatora świeci. Pierwsze co na myśl mi przyszło to sprawdzić przewód L i DMF. Oba mają ciągłość, ale na niebieskim (L) zamiast 12 V po zapłonie mam miedzy...
Albo to, Albo to, Albo tamto. Masz problem z diodami w alternatorze najprawdopodobniej jest zwarcie gdzieś na nich, ale warto je wymienić. A najpierw sprawdź kable dochodzące do alternatora od modułu zapłonowego. A zamulenie może być winą czujnika przy kole alternatora. Pozdrawiam Michał ;-)
Octavia rok 2009 1.6 TDI Podczas jazdy zerwało się kółko alternatora. Po wymianie alternatora na używany pali się kontrolka ładowania (brak ładowania również). Sprzedawca zarzeka się, że alternator jest sprawny. Wymieniłem moduł ze starego alternatora, niestety to samo. Jakieś pomysły oprócz warsztatu? Mogło się coś jeszcze uszkodzić? (jest tam jakiś...
Body Control Module, moduł kontroli nadwozia. Deska ma taki swój CAN, do samej deski dochodzi zdaje się 7 czy 8 kabelków, i one realizują całe działanie deski, wszystkie kontrolki, wskaźniki.
Kolego spokojnie... :) Na schemacie jest własnie to co napisałeś :) tylko kolory mogą się różnic :) dlatego musisz albo rozebrać i dojść który kabel jest do jakiej cewki lub przemierzyć je miernikiem :) -2 wyjścia z cewek one musza być podłączone do regulatora :) (podejrzewam te 2 żółte) -1 kabelek to wyjście z cewki zapłonowej (to ta owinięta szmacianą...
Może to coś podpowie W202 C 200D przekopałem całego ale nie znalazłem tego przekaźnika , czy mogę liczyć na waszą pomoc bo zbyt wiele czasu zmarnowałem a robota ucieka , proszę :cry: co widzę na desce po włączeniu zapłonu włączają się wszystkie kontrolki i nawet te żółte czyste pola później to gaśnie i zostaje kontrolka ładowania i abs i mimo to rozrusznik...
Szukam przyczyny zapalającej się od czasu do czasu (losowo) kontrolki ładowania w fordzie focusie mk2 1,6 TDCI. Kontrolka potrafi się zapalić w czasie jazdy, na dwie lub trzy minuty, czasem nieco dłużej, w zupełnie losowym momencie i niezależnie od chwilowego poboru prądu lub obrotów silnika. Po czym samoistnie zgasnąć, również w czasie jazdy i przez...
Przekaźnik ok , jak wyciągnę żarówkę od kontrolki ładowania zapala się reszta kontrolek i przekaźnik się przełącza Dodano po 3 U mnie jest tak że kontrolka ładowania się żarzy czy maszyna zgaszona czy odpalona . Jak wyjmę żarówkę od ładowania kontrolki wracają, ale wzbudzenia na alternator nie ma . Jak podam wzbudzenie alternator ładuje Dodano po 11...
Raczej dogrzewanie jest Tobie potrzebne przed, w czasie i chwilę po uruchomieniu silnika. Tak jak napisałem wyżej. W moim przypadku jak świece grzały do 90 stopni albo wyżej to wtyczka od czujnika była po prostu zaśniedziała! Prześwietl dobrze ten kabel i jego połączenia (piny rozgięte itp) Na twoim miejscu narysował bym sobie wykres zależności rezystancji...
System alarmowy w podstawowej wersji składa się z płyty głównej na której są zawarte wejścia alarmowe, wyjścia do sterowana np sygnalizatorem, oświetleniem lub nawet detonatorem kwestia wyobraźni ora moduł zasilacza buforowanego czyli takiego co realizuje funkcję stabilizatora napięcia oraz ładowania akumulatora a ściślej mówiąc podawania na akumulator...
A jak wygląda restart zabezpieczenia prądowego? Pobierany prąd musi spaść do zera? W tych modułach nie ma wyłączenia, tu jest ograniczenie prądowe na zasadzie limitera, prąd ograniczenia jest ustalony przez producenta modułów w zakresie od 3 do 30A, kupując takie moduły trzeba patrzeć na opis i dobrać prąd do swoich potrzeb. Czy kontrolki ładowania...
Można też, co podpatrzyłem właśnie u właścicieli motocykli w wersji amerykańskiej, choć i w innych też da się to zrobić, zamontować automatyczny włącznik oświetlenia po uruchomieniu silnika. Załączy on światła sam po upływie kilku sekund od wykrycia ładowania/zgaśnięcia kontrolki ciśnienia oleju (w zależności do czego można podłączyć i jak zbudowany...
witam mam dokładnie to samo, byłem dziś na diagnostyce, 4 bledy: P0400 układ recyrkulacji spalin- błędny przepływ, synał zbyt wysoki P0725 obwód wejściowy prędkości silnika- usterka P1335 moduł kontroli pompy- usterka P1635 układ kontroli świec żarowych- uszkodzenie zaproponowali wymiane czujnika wału, na jutro ale nie jest pewne czy to na pewno pomoze...
Zaczęło się od zapalenia kontrolki abs. Po skanowaniu pyclip mamy sporą listę błędów. DF019 - Napięcie akumulatora(po wyłączeniu inteligentnego ładowania, ładowanie oscyluje 13,5-15.6 wg. Mnie trochę sporo) DF040 - Prędkość samochodu DF065 - Informacje multipl abs nieprawidłowe DF063 - Brak sygnału multipl tablicy rozdzielczej DF001- Zasilanie modułu...
Gdyby pojawiał sie błąd P1503 to jaa bym się czepił właśnie ładowania i połączenia zacisu DF z alternatora do modułu silnika. Ale tutaj dziwna sprawa.
0.12 A światło w bagażniu ok. Po wypięciu bezpiecznika i zgaszeniu tej kontrolki ładowanie ok czyli 14.4 V Może też być że moduł gaszący oświetlenie po kilku sek pobiera. Dlatego potrzebuje rozpiske bezpiecznikow co jest na nim bo to tylko 5 A bezpiecznik Dodano po 4 0.12 A światło w bagażniu ok. Po wypięciu bezpiecznika i zgaszeniu tej kontrolki ładowanie...
Witam, dzisiaj ja zaszalałam - od kolegi wypożyczyłam elma i forscana i sczytałam kody błędów: moduł ABS - C1233-status A0 - brak sygnału wejściowego czujnika prędkości lewego przedniego koła lub sygnał nie jest wiarygodny; moduł ABS - U2023 - status A0 - usterka sieci komunikacji pojazdu - moduł układu przeciwblokującego ABS/ układu przeciwpoślizgowego...
Witam! Clio IV 0.9tce 2016 Po odpaleniu auta po około 2 min kontrolka stop + akumulator. Informacja na liczniku usterka elektryczne zagrożenie! Ładowanie aku 14.4V. Akumulator podmieniony alternator sprawdzony można sterować linia lin alternator zmienia napięcie ładowania. Na przewodzie lin z pcm na mierniku 12.4V ciągle bez względu na obciążenie i...
Czyli praktycznie na pewno ktoś coś przeoczył. Bo jeśli "wszystko sprawdzone a nie działa" to ktoś czegoś nie zauważył, czyli w zasadzie diagnostykę można zacząć od początku. Na pierwszy ogień polecałbym poszukanie który moduł odpowiada za wycieraczki, znalezienie w nim masy i podpięcie zewnętrznej masy (najlepiej prosto z akumulatora). To samo dotyczy...
U mnie jest inny problem nie działa pomiar poziomu paliwa (rezystor w pływaku ok ) oraz miga kontrolka ładowania. Ładowanie jest 12 V na wyłączonym silniku i 14 ,3 po włączeniu silnika (na akumulatorze) Na schemacie powyżej jest battery elektrolit sensor Co to W akumulatorze ? Wygląda na uszkodzony moduł wyświetlacza Naprawiał to ktoś kiedyś ?
Regulacji nie ma ale musi być jakiś pwm bo obroty są stabilne nie zależnie od stanu baterii. Gdy bateria rozładuje się "całkowicie" to silnik nie jest załączany a świeci jedynie kontrolka baterii. Sam wyłącznik jest miniaturowy i nie wytrzymałby zapewne prądu silnika.
Witam, Dostałem laptopa który po podłączeniu do jakiegoś zasilacza samochodowego, przestał ładować baterię. Po podłączeniu zasilania nie świeci się kontrolka od ładowania oraz nie ma możliwości uruchomienia laptopa. Po rozkręceniu i zbadaniu modułu zasilania na płycie głównej wymieniłem bezpiecznik przed wejściem do bateri LF7A, lecz nadal nie ładuje....
Dzień dobry, posiadam robota Proscenic M8 PRO, nie reaguje na nic, pilota, aplikację, bazę, NIC. Wcześniej była wymieniana bateria, ale działał już po zmianie 2 dni. Po czym przy odkurzaniu zablokował się, nie dojechał do bazy i się rozładował. No i właśnie. Zaniosłam go do bazy, zaczął się ładować i KONIEC. Stoi przy bazie, świecą się wszystkie kontrolki...
schemat kontrolki ładowania astra kontrolki ładowania żarzenie kontrolki ładowania
termostat danfoss parametry iskrownik ustawić umowa polsat
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Magnetofon Pioneer CT-F1250 - Podwójna Prędkość Odtwarzania Grundig V303 - Dane techniczne wzmacniacza