To auto robi się 15 minut , Kod jak piszą koledzy wszędzie taki sam . Jak masz error albo blokada czasowa albo wywalona zawartość modułu . Odpalasz bloki pomiarowe czytasz błędy i wszystko wiesz . Te auta są wrażliwe na słaby akumulator .
A później będzie płacz, bo się odpaliło silnik na załączonym biegu. Ten moduł nie ma żadnej blokady przed włączeniem jeśli silnik nie jest na luzie lub ręczny nie jest zaciągnięty. A że idzie zima, kiedy ręcznego nie zaleca się używać, czyli auto będzie stać na biegu, to to odpalanie w ogóle traci sens bytu. Poza tym, w Polsce można się doprosić problemów....
Ja mysle że tym twoim testerem delphi zwierasz masę w OBD pin 4 i 5 .
Blokada odpalania jest na dwóch czarnych przewodach bez złącza w centralce wystarczy je zewrzeć by dezaktywować blokadę.
Kolego zamień kabelki przy cewce zapłonowej jeżeli pomylisz bieguny zapłon przestawia się iskrzy nie w tym punkcie i nie zapala sprawdzone na własnej skórze.
Ster silnika jak zgubi komunikację z modułem to odpala wentylator awaryjnie. Ten przedni to od klimy, to może czujnik ciśnienia klimy? Miałem 2 czy 3 takie i zawsze trzeba było w module pogrzebać, bo brak zasilania na płycie ze skrajnego pinu.
Zaczynasz nudzić, to stary ogórek i naprawia się probówką takie auta Sprawdź rezystancję ceweczki, jak dobra to wymieniaj moduł nawet w czerwone kropeczki, no i ten rozrząd sprawdziłeś
Odłącz czujnik temperatury płynu chłodzącego i sprawdź różnice. Często także rozrusznik nie daje rady - regeneracja lub wymiany na Bosch z 2.4jtd. Generalnie te silniki zawsze miały takie problemy. Winne będą raczej wtryskiwacze, ale można poradzić sobie na dwa sposoby z tym pierwszym najlepszym będzie modyfikacja software w ECU, czyli zwiększenie dawki...
Witam. Również pierwsze co postawiłbym na moduł, ale skoro już wymieniony to obstawiam, że "nie ma zezwolenia" na uruchomienie silnika, czyli np. masz w nim coś takiego jak wyłącznik awaryjny - zrywka? Być może to blokuje zapłon. Fajnie jakbyś dodał zdjęcie modułu wraz z przewodami i kolorami. Jeśli silnik pracuje bez akumulatora to zasilanie zapłonu...
DDE,ten na podszybiu.
Dodam iż w złączu OBD wszystko się zgadza 4i5 masy ,16 zasilanie i 1 też zasilanie , sprawdzone wg schematu audi, a na linii K jest zwarcie do masy -tak zgłasza interfejs.
Plus to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
01314 to brak komunikacji lub nieprawidłowa komunikacja ze sterownikiem silnika. Jak nie można się połączyć modułem sterowania silnikiem (ECU) i nie odpala to raczej znak że nie ma zasilania . Może to być coś prostego jak bezpiecznik lub przewody uszkodzone/wtyczki czy zalany wodą moduł sterownia silnikiem.
Nie odpala bez tego modułu, a poza tym skoro jak spali się bezpiecznik od zasilania tego modułu i auto gaśnie to jak może bez tego modułu odpalać??? to tak samo wyjęcie modułu działa jak spalony bezpiecznik.....
To raczej moduł grafiki skoro nie odpala. Jak możesz podmienić pamięć to spróbuj co to zmieni.
Nie. Diodą led czerwoną. Powinna mrugać przy próbie odpalania. Moduł od 4T teoretycznie powinien dać iskrę pod warunkiem że rozkład wyprowadzeń jest taki sam i sam zapłon jest też typu CDI.
Mam podobny problem, moduł palnikowy raz odpala, a raz nie. Z reguły po wyłączeniu z sieci odpala, ale jak już chcę odpalić kolejny raz, to nie. Słychać coś w rodzaju, jakby odcinania zaraz po otwarciu gazu, odcinania gazu. Może to przekaźnik czy cewka, i tak każda kolejna próba odpalania wygląda właśnie tak.
Na wtyczce przed modułem sprawdż czy jest sygnał z aparatu zapłonowego na oscyloskopie lub omomierzem potem masa,zasilanie.Uszkodzenie modułu zapłonowego to bardzo rzadki przypadek.
Jedni mówią że to moduł zapłonowy się zepsuł, odłączyłem moduł jest to samo co przy podłączonym. To przy odłączonym module miał odpalić, ciekawe. Miałem podobny przypadek pomogła wymiana modułu. Cena modułu ok.15 PLN.
Na lewym nadkolu od strony maski są przykręcone masy dla instalacji elektrycznej, u mnie jak naprawiałem nie było kawałka zdrowej blachy. Podobne objawy daje przekaźnik główny lub kostka stacyjki.
Jeśli masz zapłon DC CDI to raczej szlak trafił moduł zapłonowy :( .
cewka ma 648 ohma między cewką a masą po jednej stronie jest 750 a na drugim wyjściu z cewki do masy 100 ohm Ok, a ten drucik, to może kolega opisać, bo to wygląda jak by cewka była uszkodzona.
W jaki sposób? W module centralnej elektryki, odpalasz kodowanie długie, następnie pomocnik kodowania i odznaczasz tam funkcję "Cold Lamp Diagnosis active " Później przenosisz kodowanie i zapisujesz zmiany . Pzdr
Nikt nie wie co dokładnie trzeba zewrzeć etc żebym po usunięciu modułu mógł normalnie odpalać auto? Wiem co zewrzeć,doszedłem do tego bez forum zwykłą kontrolką,no i druga sprawa regulamin zabrania podawania jak ominąć zabezpieczenie fabryczne.
Ale po co wymieniać moduł. Odpalasz VAGA wchodzisz w moduł komfortu [046] -> Adaption [10]->03 i zmieniasz wartość z 1 na 0, ewentualnie w z 04 też (auto odryglowanie po wyjęciu kluczyka)
to co dziwne dla mnie ze odpala normalnie swiatla dzialaja nawet przystawka sie załącza z kilku sekundowym opoznieniem.. Co innego kolego CAN diagnostyczny, a co innego CAN służący do rozmowy między modułami. W odpalaniu tego auta CAN jest pomocny (wręcz niezbędny). Światła działają bez żadnego CAN-u, a opóźnione załączenie przystawki to akurat kwestia...
Wymienię i dam znać. Życzę koledze jak najlepiej, niemniej uszkodzenie silnika zaworu 3d w 95% przypadków odpala sterowanie na module ^^ Zatem profilaktycznie zerknij sobie do "brązowego pudełka" z napisem DEA701 :)
sprawdz przekaznik 109
Podlacze delphi diagnostic szczytam bledy. Jakie parametry sprawdzic dokladnie i wziac pod uwage. Prosze mi podpowiedziec czy tylko jedna akrzynka jest z bezpieczbikami czy jeszcze gdzies moze sie znajduja? Oraz czy trzeba przeprowadzic adaptacje nowej baterii?
Na mój gust to wygląda na zbyt przyspieszony zapłon. Sprubój opóźnić zapłon o jakieś 3 mmm a następnie metodą prób i błędów przyspieszając go osiągnąć właściwe wyprzedzenie. Ja w takich wypadkach regulując zapłon na oko opaźniałem zapłon na tyle żeby silnik zapalił a następnie na rogrzanym silniku delikatnie przyspieszając go, następuje znaczące zwiększanie...
Sygnał którym będziesz sterował przekaźnikiem żeby załączyć rozrusznik podłącz drugi przekaźnik którym będziesz podawał mase na wejście alarmu które jest podłączone do krańcówki w drzwiach.W ten sposób odpalając auto równocześnie zasymulujesz otwarcie drzwi i problem samouzbrajania sie alarmu zniknie.
Musisz zewrzeć na próbę przewód od biegu neutralnego do masy i spróbować odpalić silnik.
Radzieckiego zewnętrznego iskrownika się nie spodziewałem. Przeczyszcz styki przerywacza i sprawdź czy jest iskra. Oryginalnie tam jest moduł z motorowerów babetta i da się go prosto zrobić, tylko impulsator musi być sprawny bo inaczej lipa. Chodziło mi o ten zapłon z cewkami czy tam też nie było nic przerabiane. Jeśli na tym ruskim iskrowniku chodziła...
Możesz. Pytanie tylko czy moduł odpala. Z wylutowanym warystorem też powinien dać się włączyć
Podłączałem moduł od Yamahy PW80. Wszystko udało mi się ogarnąć. Wszystko działa. Odpala, jeździ :)
Trzeba sprawdzić akumulator, wymieniamy duże bezpieczniki , jak to nie pomoże, to komputer i szukamy błędów. To pomaga na różne tematy z BSI. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych, jeśli jest to kolejne pytanie, w szczególności inne niż osoby pytającej. Z racji szacunku do pytającego załóż własny temat. Możesz dopisać tylko sposób rozwiązania...
Sprawdź rezystancję czujnika położenia wału. I to najlepiej we wtyczce modułu zapłonowego.
moduł
Sprawa jest prosta, odpalasz moduł BT w trybie Slave łączysz go z ATmaega przez port szeregowy i to w zasadzie tyle. Następnie parujesz BT z telefonem i w efekcie masz transparentny kanał komunikacyjny (tzn. nie interesuje Cię co się dzieje pomiędzy BT a telefonem). Dalej pozostaje pisanie aplikacji na Atmega i telefon.
Bardzo duże. Masz uszkodzoną łopatkę w zamku, dlatego nie działa otwieranie z zewnątrz kluczem (rozumiem, że się kręci ale nic nie daje kręcenie - tak?) natomiast otwieranie pilotem, to albo sam pilot, albo się wykodował z modułu komfortu. Jednak odpalanie auta to osobna sprawa, i jeżeli stacyjka się da przekręcić, a w pilocie masz pastylkę immo - nie...
Doszukałem się, że ten samochód ma drugi akumulator i niby to jest rozruchowy, aż sprawdziłem i jest niby rozruchowy. Czy to może być przyczyną? Samochód ma 13 lat i nigdy tego akumulatora nie wymieniałem.
Silnik na tym module odpala, lecz jest to bardziej walka o każdy ułamek napięcia wyciąganego z magneta ( napięcie poprawne między 30 a 115 V przy rozruchu). Praca na tym module nie jest w żadnym stopniu prawidłowa, gdyż wyprzedzenie zapłonu nie jest zgodne z wyprzedzeniem zapłonu poprawnym dla tego silnika. Parę stopni robi tak ogromną różnicę, oraz...
Ogólnie, jak mam to odpięte z samochodu, okazało się, że samochód nie odpala.
Napewno wszystkie wtyczki były wpięte poprawnie?
Witam Poszukuje schematu do autoalarmu firmy Wintec. Mam uszkodzony moduł anteny i moduł odpalania. W module anteny zauważyłem uszkodzony smd RF. Może ktoś posiada schemat ? Dziękuje z góry
Witam. Chcę wykonać moduł odpalania auta z pilota z pewnej odległości. Wszystko spoko tylko jak zrobić obejście immobilizera aby uruchomić auto ? Jak go nie obejdę to nie uruchomię auta prawda? Pozdrawiam
(at)camer Dzięki odłączyłem moduł i odpala. Po podłączeniu modułu paliła się na nim czerwona dioda i nie uruchamiał. Nie umiałem zaprogramować więc na razie wypiłem i działa samochód. Nie wiem czy się zawiesił ten moduł czy popsuł, samochód po wypięciu nie pokazuje błędów.
Na oryginalnym, zablokowanym module odpala, ale na nowym, odblokowanym juz nie. Nie wiem jak to podłączyć i dodam, że przy CDI inaczej podlączone sa kable do kostki, u mnie w skuterze jest jedno wolne miejsce (mniejsza kostka) a w CDI jest jedno wolne miejsce w duzej kostce.
Jak sprawdzić ten zapłon? W "700" nie przestawisz, jest na stałe. Czujnik bez możliwości regulacji i wypust na kole pasowym silnika. Dynamiczne realizuje moduł.
Miałem podobne objawy w pile spalinowej. Problemem okazał się moduł/cewka zapłonowa. Przy wolnych obrotach ginęła iskra. Przy szarpaniu z wykręconą świecą niby była ale słaba. Żeby odpalić trzeba było bardzo silnie szarpnąć. Po wymianie modułu odpala jeszcze zanim pomyślę że jest potrzebna :)
Witam. Mam pytanie. W swoim aucie, do oryginalnego radia (RCD 310) podpiąłem przetwornicę 12V>5V US,B żeby zasilić modul Bluetoot AUX. Obecnie odpalam radio i działa mi moduł. Niestety jak odpalam jak w każdym aucie na chwilę radio gasnie i przez to moduł również się wyłącza i rozłącza z telefonem. Czy i ewentualnie jaki kondensator mógłbym użyć przed...
ja mam aps400 i moduł odpalania cheetach CH013. Zabezpieczenie na ręcznym i dźwigni zmiany biegów. Działa OK. Tylko zasięg mógłby byc większy
Może wina leży po stronie stacyjki i ona nie masuje.Miernik to pokaże , albo uszkodzony PIN w konektorze modułu.
A podłączyłeś do modułu odpalania sygnał świadczący o tym że silnik pracuje ? Np. kontrolka oleju, sygnał z cewki, przewodów w.n. itp
Super. Dziś sie tym zajmę. Rozumiem że j520 można odłączyć po demontazu schowka ? Może byc cos na rzeczy. Auto zgasło podczas ulewy natomiast obudowa znajdujaca sie nad ecu silnika ( nad schowkiem przy szybie ) jest pęknięta. Moduł ręcznego jak sie do niego dokopie również odłączyc i probować wtedy odpalać ? Edit. Zadzialalem z demontażem schowka. Ukazały...
Bardzo często padają te moduły w aparacie tylko wymiana na nowy draga sprawa.
Witam mam problem z odpaleniem Yamahy Dt 125 98 r. Moduł zapłonowy jest podłączony nie wiem czy dobrze ale raczej tak . Problem jest taki jak na filmiku :/ proszę o pomoc
boot opner relay przekaźnik otwierania bagażnika engine starter module, moduł odpalania silnika-ten alarm umożliwiał zdalny rozruch poprzez dodatkowy moduł
Jaki masz moduł zapłonowy ?
Te problemy z uruchomieniem polegają na tym, że silnik odpala na sekundę i gaśnie? Czy kręci i nie odpala wcale?
Witam, jeśli dobrze zrozumiałam, to jak dla mnie zbyt wczesny zapłon. Jaki powód, to nie wiem, nie znam maszyny.
Raczej nie jak wtyczki takie same. Trzeba porównać oba moduły.
Już się udało, sprawdziłem chyba 4 moduły (sprawne) i na jednym odpala.
Pozwolę sobie załączyć garść uwag, rozszerzających opis. 1. Moduł może pełnić rolę czytnika kart. Po połączeniu go z komputerem odtwarzanie jest przerywane, a włożona karta SD widoczna jest w systemie jako normalna pamięć USB. Polecam podłączyć do modułu gniazdko µUSB i zamiennie podłączać do niego standardowy kabel USB lub kabel USB OTG (w gniazdko...
Dobrze byłoby wiedzieć jak powinno wyglądać prawidłowe gaszenie silnika z tym modułem, bo kiedyś miałem w innym moto na szybko wsadzony zamiast modułu AC odcinałem mu tylko 12V i też poległ po czasie. Wracając do traktorka to z tym modułem był kilkukrotnie odpalany i gaszony, a zjaral się podobno temu że go za długo na załączonym zapłonie bez pracy...
pokazało się wszędzie równo rozumiem ? i nie specjalnie dużo.
Niestety masz rację, pytanie tylko, czy ubiłeś cewkę czy jej driver w sterowniku. Na próbę możesz zamienić kable we wtyczce cewek i zobaczyć, czy na niepracujących cylindrach pojawi się iskra
To teraz sprawdź czy po włączeniu zapłonu pojawia się na styku 87 przekaźnika napięcie, ale nie miernikiem (z uwagi na b.dużą rezystancję wewnętrzną multimetru taki pomiar jest nie miarodajny), tylko żarówką min. 21W Oraz podłącz vcds i poczytaj co zgłasza moduł autoryzacji (#05)
Różnica to cena. Zależy mi, aby był moduł w webasto odpalania ze smartfona, czy w chińczyku też jest taka opcja ? Być może są takie wersje, nie szukałem. Mi wystarcza pilot i programator czasowy.
sprawdz co dzieje się na szynie I2C,oraz moduł teletextu.bardzo często w tym module odpalają się ścieżki przy tranzystorach stabilizatora 5V-uszkadza się również tranzystor Q1 i zenerka obok niego
Czerwony i czarny przewód do tego modułu gdzie był wpięty?
Moim zdaniem wina modułu zapłonowego.
Witam, mam pytanko bo chyba jest to częsta usterka osiadam silnik klimatyzacji do BMW 745D a nawet 3 takie, w każdym jest ta sama usterka nie załącza się, same silniki są sprawne jest to wina elektroniki pokazanej na zdjęciu poniżej, czy ktoś się kiedyś spotkał z taką usterką i podpowie coś na ten temat.? http://obrazki.elektroda.pl/3549060800_1...
Już tak robiłem. Problem w tym, ze moduł odpalania silnika nawet nie "pstryka" - w ogóle nie załącza zapłonu, ani rozrusznika... Tak samo nie chce działać mi podtrzymanie pracy silnika. Niby na pilocie pokazuje, że silnik chodzi,a w rzeczywistości jest cisza i silnik ani mrumru...
widze że nie jestem jedyny który ma problemy z tą płytą. Może nie jedyny, ale na pewno nieliczny...:D Tych płyt mało sprzedaje się (cena), a i serwisy mają problemy, bo gdzie tu się uczyć, jak nie na klientach? :wink: PS. Wymiana modułu sterującego powinna rozwiązać Twój problem. Do sprawdzenia rutynowo elzawory gazowe (cewki) i jak wszystko odpala,...
Zapewne moduł cdi do wymiany.
Moduł komfortu kaput.... Pozdrawiam
hehe ja też radze omijać tego majstra. Masz jakiś miernik?? A czy w tym silniku czasem nie ma tak że akumulator jest tylko do odpalania i świateł? A moduł od zapłonu ma swoje zasilanie z magneta. Bo mi się wydaje że tak jest. Silnik powinien działać bez akumulatora.
Kupiłem nowy moduł. Kosa odpala od kopa, jednak po dodaniu gazu od razu gaśnie, w ogóle nie chce się rozpędzić. Wcześniej było tak, że po odpaleniu musiała pochodzić około minutę, a później dopiero się rozpędzała. Teraz niestety nie chce. Czy to może być wina tego modułu? Dodano po 1 Moduł kosztował 109 zł, marka Garden. Jest też moduł za 209 zł. Różnica...
A ta elektroda, to ten cały moduł iskrownika??
Jak kiepski moduł zapłonowy to potrafi paść nawet po miesiącu... Znam osobe co jeździ C16NZ i na każdą dłuższa trase jak bierze narzędzia to i znajduje się tam moduł sprawny :D
Witam, mam problem z odpaleniem Shinray 250 po wymianie modułu zapłonowego. Na oryginalnym starym pali, a na tym co kupiłem (tuningowym) kręci tylko rozrusznikiem i nie pali.
Udało się odpalić na plaku i silnik chodził normalnie. Gorący odpalił z rozrusznika jak ostygł znowu to samo. Czy kątem wtrysku steruje jakiś moduł ??
sterowanie tym silnikiem niewiele ma wspolnego z elektryką/elektroniką to tradycyjny diesel (jeden zaworek - napiecie po stacyjce + moduł swiec żarowych) ??????
,przepływka też A gdzie on ma przepływomierz??
na poczatek proponuje zmniejszyć obroty biegu jałowego. moduł zapłonowy oryginalny czy zamiennik?
jak na razie tak ale kwestia czasu i znów bląd sie pojawia To tak czy nie? Po obsadzeniu tego modułu 8GB (tylko jego) dalej się wyłącza?
Zanim kupisz nowy moduł warto sprawdzić czy jest zasilanie tego modułu z silnika i czy impulsator jest sprawny .
Moduł wypala się bo podczas próby odpalenia strzelił i poleciał dymek z niego i w module zrobiła się dziura , quad zgasł podczas jazdy i od tamtej pory ciągle wypala te moduły
Sam sobie odpowiadam, ale temat jest już rozwiązany. Ale dla potomności podaję rozwiązanie. Przyczyną problemów był oryginalny moduł zapłonowy (CDI) Kymco. Nie dlatego, że był uszkodzony, ale z powodu jego konstrukcji. Moduł ten na wolnych obrotach opóźnia zapłon (i słusznie), a wraz ze wzrostem obrotów przyspiesza aż do obrotów granicznych (blokada),...
Witam a zwierałeś piny z mikrowłącznika po stronie modułu ?.
Witam. Jestem nowy u was na forum , ale mam duży problem i mam nadzieje że pomożecie mi rozwiązać ten problem Podmieniłem moduł komfortu jest to samo , ale kiedy wypnę ten moduł auto normalnie odpala Co możesz powiedzieć na temat modułu, na który podmieniłeś?
Wyłącz autokorektę :D Da się. Na przykład miernikiem wskazówkowym, który tu się może nawet lepiej spisywać. A wiesz, że tam masz prąd przemienny i na pomiar takowego miernik ma być ustawiony? Przy kręceniu na odpiętym od modułu przewodzie czarno czerwonym powinno być kilkadziesiąt wolt.
A jaka ma kompresje. Ile bar ?
Bardzo dziękuję za dość ciekawe opcje do rozważenia. W temacie nowej grafiki się nie martwię, bo mam RTX 2070 zakupionego przed premierą RTX z serii 3... :) - wtedy były dość atrakcyjne ceny Mam w swoim komputerze z Ryzen 5 płytę B550 Aorus Pro rev.1.0, gdzie bez dokładania żadnego modułu odpalam opcję w Bios i wszystko działa i bez problemów mi zainstalowało...
Nie wiesz to poproś o pomoc kogoś. Co z tego, że sprawny jak trzeba wykluczyć złe podłączenie. Kto to widział żeby kłaść połączenia pod kolory kabelków i to jeszcze w czymś co śmierdzi ryżem na kilometr. I absolutnie nie należy iść po kolorach nie pewnego schematu jak motocykl dawca modułu odpala, bo chyba logiczne że wtedy właściwe funkcje przewodu...
Jak umieścić w konkretnym arkuszu Przycisk polecenia (formant ActiveX) tak aby odpalał makro z Modułu Z toolboxa (v.2007^ ;) menu 'Wstaw' na karcie developer (dolna grupa kontrolek), następnie "wyświetl kod" i wpisujesz: Call NazwaMakra
Problem w tym że na zamiennikach kompletnie nic nie pisze cewkomoduł jest po prostu cały czarny a regulator srebrny... Będę próbował podmieniać kabelki. Niesamowicie dziwne jest to że na oryginalnych częściach działa zarombiście a na zamiennikach nic nie działa począwszy od tego że nie ma ładowania światła przygasają itp... a na module odpala ładnie...
Założony następny używany moduł. Na razie motor jeździ.
Nie świecą się kontrolki licznika tylko (od świec zarowych, akumulator, air bag oraz imobilaizer i woda) poza tym nie działa wskaźnik poziomu paliwa ani przebieg km. Ogólnie mam słaby akumulator Ale gdy odpalam na kable auto zapala i po 2 sekundach gaśnie. Prawdopodobnie uszkodzony licznik. Do wymiany lub też można naprawiać. Moduł immo jest w liczniku...
moduł zdalnego odpalania zgrzyty odpalania modul odpalania
indukcyjność łuku z18xe wymiana silnika umowa polsat
proste konstrukcje lampowe audio
Off-grid: 7 paneli szeregowo, zacienienie, dioda blokująca – czy wzrośnie wydajność? HLY-7006R – hybrydowy wzmacniacz operacyjny do Meratester V640, zamienniki TL081, OPA134