Za centralny zamek odpowiedzialnych jest pięć modułów: - dwa przednie moduły drzwiowe - moduł stacyjki - moduł SAM przedni - pompka centralnego zamka Alarm jest "wimplementowany" w pompkę centralnego zamka. Oczywiście fabryczny alarm Stacyjka ma swój własny moduł o nzawie EZS
A możesz, kolego, wiesz, od czego w Sprinterze 907 co jakiś czas na postoju wyłącza się prąd, tak jakbyś odłączył i załączył? Czym to może być spowodowane, gdzie szukać przyczyny?
Komplet ze sterownik silnika sprzeda się droze3
Światła przeciwmgielne są podłączone oryginalnie do podzespołu moduł SAM + skrzynka bezpieczników. Lewa przeciwmgielna na wtyczkę X7 PIN 5. Prawa przeciwmgielna wtyczka X7 PIN 2. Światła przeciwmgielne mają swój tzw. "kod SCN" (musiałbym jeszcze sprawdzić jaki konkretnie) co znaczy, że konieczne jest uaktywnienie opcji świateł przeciwmgielnych w module...
Cześć, mam W203 1.8 z następującym problemem: Pilot nie otwiera drzwi ani przez RF, ani przez IR. Po włożeniu do stacyjki nie jest rozpoznawany, co uniemożliwia przekręcenie kluczyka w stacyjce. Poprzedni właściciel wspominał, że samochód działał bez problemu, dopóki jego pilot nie zmókł trochę na deszczu. Wyczyściłem elektronikę pilota alkoholem i...
Usterki niektóre są wredne jak kolega wyżej szukałbym raczej w instalacji;Hall,cewka z modułem, stacyjka,przekażniki,wtyczka z gniazdem wielowtykowa na silniku. Powodzenia w poszukiwaniach.
czy jak zakupię tak zwany zestaw startowy z innego Opla Vectry C, zamontuję wszystkie moduły stacyjkę itp. to samochód będzie normalnie odpalał? Tak. Pozostają jeszcze zamki w drzwiach, ... trzeba przerobić zapadki w bębenkach.
Dosyć częstą przypadłością tego modelu związaną z ogólnym zasilaniem jest zalanie modułu stacyjki. Sprawdzenie jest proste - jest zamontowany na bocznej ścianie kabiny, pod deską rozdzielczą, przed przednimi drzwiami. Woda spływa wzdłuż wiązki na górną wtyczkę modułu i powoduje korozję złącza. Podobny efekt jest jak stojąca na lewej części deski rozdzielczej...
Stacyjka to w tym typie zwykły włącznik, wiec jeśli jest jakakolwiek reakcja na jej przekręcenie to nie tam szukaj usterki. Szukaj w zasilaniu.
P1612 To błąd związany z immobilizerem. Może być uszkodzony "kluczyk", brak zasilania, masy, komunikacji na module immo przy stacyjce, zaśniedziałe złącza przewodów dochodzących do modułu immo, licznika lub do sterownika silnika ECU ewentualnie "gdzieś po drodze... pomiędzy tymi sterownikami", zimne luty w module immo, liczniku,... , uszkodzona pętla...
Tam nie ma typowej stacyjki. Pozostaje moduł lub radio "po zapłonie".
-stacyjka -moduł -osławony kabel łączący aparat z modułem -cewka nadajnika impulsów ( w aparacie)
Odłącz moduł i sprawdz napięcie miernikiem trzeba zakręcić silnikiem drugi moduł a tego linku http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... taki jaki miałeś napisze jakie wartości Impulsator około 0.2 V Cewka zasilająca około 60V to jest najważniejszy pomiar często cewka potrafi się przepalić powinien być czarno - czerwony przewód Jeśli będzie...
Nie kombinuj tylko wymień kostkę stacyjki , tak jak kolega wyżej radzi. Koszt niewielki a efekt 99,9 .a co do Twojej teorii co ma do tego kostka.......sprawdź:|
Szukaj problemu z modułem immo na stacyjce,przez niego idzie diagn.silnika,po drugie silnik pracował do zgaszenia czyli moduł silnika raczej sprawny.
Ale pytanie czy w starej stacyjce nie ma jakiegoś modułu? jakiegoś czujnika do imobilajzera? do tego transpordera który przeloże? Jest tzw. ''pętla'' immo, zamontowana na szczycie wkładki stacyjki. Właściwie to widać ją przy wkładaniu klucza, jest to ten czarny plastik wokół widocznej metalowej części wkładki. Można ją przełożyć do nowej wkładki, jest...
Zrób zdjęcia kostki od iskrownika, samego silnika, cewki WN, modułu zapłonowego i stacyjki. Aby tyle o ile się rozeznać co w twoim sprzęcie siedzi, bo coś mi to pachnie byle składakiem :/ .
Kostka w stacyjce ,moduł w aparacie zapłonowym,zdejmij kopułkę przy kręceniu rozrusznikiem palec się obraca?
jeżeli chodzi tylko o ładowanie to szaro czarne zostaw w spokoju zielono czerwony do czerwono żółtego z silnika a czerwony na akumulator
Przekaźnik pod fotelem kierowcy załączający 15kę....sterowanie z modułu stacyjki....przegnity przewód sterujący przekaźnikiem... Dzięki wszystkim za pomoc...
Multiblok nie ma trybu serwisowego. Odłącz od modułu +12 ze stacyjki (fioletowy), albo zmostkuj biały przewód z masą na czas pobytu w warsztacie.
Bezpiecznik nie ma nic do zapłonu. Stacyjka w skuterach ma dwa styki - jeden załączany w pozycji zapłon, a drugi w niej rozłączany. Do stacyjki dochodzą przewody: czerwony - zasilanie z akumulatora czarny - zasilanie po stacyjce, wyjście na odbiorniki zielony - masa czarno biały - blokowanie modułu. Jak wyciągasz kluczyk ze stacyjki, to zwierasz zielony...
Zapłon najlepiej VAPE, z tańszych Ducati Energia lub Langfang Kokusan. Zwykłego elektronika nie opłaca się kupować. Stacyjka — ZADI zestaw do przeróbki do S51. Kierunkowskazy — 10W jajka od Yamahy WR/XT (bardzo tanie i dobre), tylko trzeba uchwyty dorobić. Warto przerobić automat stop od S51/1 (przy silniku). Z akumulatorem to jest tylko problem prawny...
sterowanie tym silnikiem niewiele ma wspolnego z elektryką/elektroniką to tradycyjny diesel (jeden zaworek - napiecie po stacyjce + moduł swiec żarowych) ??????
Moduł gasi się zwierając do masy. I tak też robi ta stacyjka - po przełączeniu jej w pozycję OFF, rozwiera zasilanie i zwiera moduł do masy. Ty pewnie nie rozwierasz i moduł jest zablokowany. Użyj wyłącznika podwójnego - DPDT i jedną sekcję wykorzystaj do załączania, a drugą do zwierania modułu.
Próbowałeś podmieniać moduł SAM
Komputer można wymienić , ale trzeba tez z tego samego auta wymienić kluczyk , stacyjkę i czarny moduł co obok niej np. http://allegro.pl/chrysler-voyager-3-3-s... . Nie trzeba stacyjki wykręcać, samą wkładkę wystarczy . Na aukcji jest też moduł komfortu , w moim 2,5 CRD nie musiałem wymieniać . Druga sprawa...
A czarno-biały brałeś prosto z modułu, czy kostki przy stacyjce? Spróbuj prosto z modułu i dotknij do masy, powinien zgasnąć. Pokaż jeszcze zdjęcie, co wychodzi z modułu.
To ja jeszcze się wmieszam do dyskusji: Jak wyczytałem, biały to stacyjka. Spróbuj go podłączyć pod ACC, w niektórych modułach jest tak, że działają dopiero po zgaszeniu stacyjki i jak ten przewód jest niepodłączony to sterownik ani drgnie. MPW tak ma, może ten też.
Witam. Mam problem z elektroniką samochodową. Moje Renault Scenic 1.9 dCi 2001 po lifcie nie chce odpalić. Sprawdzana była pod każdym kątem: bezpieczniki, immobilizer, stacyjka, moduły sterownika, czujniki i większość innych rzeczy.
Widać silniki, akumulator i jakis przełącznik trojpozycyjny, do tego stacyjka i jakiś pedał.
Po kolei: 15 cewki na 15 modułu i na plus za stacyjką 1 cewki na 16 modułu Masa wiadome, na 31 Na okrągłą podepnij transformatorek, tak z 10 V, może być mniej, może być więcej. Wali iskra?
Programowanie ręcznej nic nie da. Tak jak wyżej pisałem, albo moduł albo stacyjka. Skąd jesteś?
Sprawdzić przeowdy przy stacyjce a później przy module.
kupił stacyjkę razem z modułem immo i sterownik silnika oczywiście wszystko z jednego sprawnego auta.KOSZTY! Stacyjkę swoja lepiej daj do ślusarza od zamków samochodowych to naprawi ew. zrobi z 2 - 1
alternator ma 2 przewody - gruby to ładowanie -> do plusa akumulatora cienki to kontrolka która służy do wzbudzenia -> do żaróweczki której drugi kabel do plusa po stacyjce moduł cut-off ma za zadanie wyłączać zaworek w gaźniku przy hamowaniu silnikiem dla oszczędności paliwa, w praktyce to nic to nie zmienia ;) także zaworek w gaźniku też pod...
Czy cewka zapłonowa jest przykręcona do masy? Jak już było wyżej pisane, odłącz biały przewód od stacyjki lub modułu zapłonowego w celu wykluczenia zwarcia do masy.Jeżeli podłączyłeś wszystko zgodnie ze schematem, zgłoś się do sprzedawcy.
Moduł stacyjka razem z anteną jest od innego fazera
co odciąć? np. szary kabel w module "stacyjki" , brązowy kabel w białym (10pin) złączu skrzynki bezpieczników, czujnik pedału sprzęgła lub czujnik hamulca w automacie, itp...
Kolego wystarczy rozebrać starą pralkę (kolorowe przewody) i można zrobić instalację. Sama instalacja jest też bardzo prosta.
Gem to centralny moduł sterujący-zamek, oświetlenie, wycieraczki, automatyka szyb itp Nie ma znaczenia czy jest pilot czy nie, identyfikator siedzi w kluczu, odczytuje go pętla na stacyjce, identyfikuje moduł immo i daje pozwolenie do ecu silnika
ELV 63? Gaszenie jest realizowane przez przekaźnik na płytce modułu sterującego. Potrzebujesz mieć naładowany i sprawny akumulator (przy słabszym iskra będzie ginęła przy kręceniu rozrusznikiem, na szarpak odpali pięknie). Poza tym są zabezpieczenia m.in. czujnik na fotelu operatora i chyba czujnik na zamontowany kosz do trawy. W kosiarce którą robiłem...
Mogło także polecieć radio jeśli na stałe było podłączone pod plus (pamięć), jeśli masz jakąś elektronikę np do LPG (ale myślę że masz na śrubę - gaźnik) wszystko mogło się posypać co jest na stałe podpięte pod akumulator (poza stacyjką) Moduł nanoplex nie jest na stałe podpięty do akumulatora , jedynie przez stacyjkę więc nie powinien się upalić chyba...
Sprawdź czy pasuje. Moduł haka z 3 wtyczkami: 2, 10 i 16 pinowa. BSR1 - moduł haka C200- gniazdo przyczepy 1326 - bezpiecznik zasilania kalkulatora wtrysku 1320 - kalkulator wtrysku 2120 - włącznik stop PSF1 - BSM BSI1 - BSI CA00 - stacyjka
Możesz. 15, 1 i 4a to oznaczenie w złączu na module. Plus idzie po stacyjce do pinu 3 , cewki itd.
Opel jest bardzo prosty do ogarnięcia. Wystarczy zwykły opcom. Nim wyciągasz pin z licznika a potem przypisujesz nowa pastylkę w module immo. Moduł immo jest na stacyjce nałożony. Jeśli masz w okolicy osobę która dorabia klucze samochodowe to oni często dojeżdżają do klienta. Może też być elektryk samochodowy też powinien ogarnąć
Problem rozwiązany. Za około 200 zł wymienione: komputer pokładowy, moduł UCH, moduł przy stacyjce z pętlą IMMO, kluczyk. Samochód odpala, wszystko działa :)
Od modułu biegnie do stacyjki przewód opisany "gaszenie"- po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki jest zwierany do masy (stykami wewnątrz stacyjki).
Zaden kod. Łaczysz sie z modułem zwolniony reczny, stacyjka właczona, swiatła wygaszone. Nastepnie adaptacja kanał 00 test>ok Teraz nastawy podstawowe [04] grupa 001> go Czekasz chwile, lustra ustawiaja sie w pozycji do regulacji ręcznej, wychodzisz, ustawiasz tak jak ma być srubami regulacyjnymi. Przechodzisz do grupy 002 > done> go back
Odłącz biało czarny przewód na module. Odpowiada on za gaszenie po wyłączeniu stacyjki,pojawia się na nim wtedy masa. Na moduł powinny wchodzić sygnały:masa z silnika,impusy masy z impulsatora w momencie kręcenia, napięcie z magneto,sygnał masy gaszenia,oraz przewód na cewkę. Trzeba to posprawdzać.
Napisz jakie elementy z instalacji masz a których nie. Przede wszystkim czy jest oryginalne okablowanie wraz z wtyczkami i złączami, moduł C.D.I., stacyjka oraz wyłącznik silnika (Switch Engine Stop). Wtedy na tej podstawie, w wolnej chwili. Narysuję schemat i opiszę co i jak podłączyć w wersji minimalnej. Czyli bez regulatora napięcia i akumulatora.
Wyświetla: E003 Błąd komunikacji modułu (sporadyczny). Stacyjka i kluczyk są z 2.4. Czy może być też problem z immobilizerem? Dodano po 1 Tak. Sterownik jest z kompletną wiązką z 2,5.
Jest to częsty przypadek w Ceedach. Związany jest z wilgocią w aucie i występuje najczęściej w okresie zimowym. Oprócz kontrolki immobilizera delikatnie podświetla się również w kolejnym etapie kontrolka od ręcznego. Na forum mechaników samochodowych znalazłem informację, że po wymianie modułu stacyjki (cokolwiek to oznacza) problem nie występuje. Jeśli...
Kolego musisz ostatecznie ustalić, czy jest to usterka "elektryczna", czy też "paliwowa". Informujesz, iż regulowałeś gaźnik, ale czy rozkręciłeś go, aby usunąć ewentualne brudy z ostojnika i czy udrożniłeś każdą z dysz i kanaliki w gaźniku. W przypadku, gdy zgaśnie silnik sprawdź, czy paliwo znajduje się w filterku paliwowym (przezroczystym). Jeśli...
Mam simsona s51. Dlaczego jak podłączam kabej idący od (modułu) do stacyjki z numerami od 2 do 2 to tracę całkowicie iskrę? Ktos wie? Regulamin pkt 11 proszę poprawić. goldwinger
Tak mają niektóre wersje tych aut ...- wyłącz zapłon ,zamknij drzwi (wszystkie ) i po chwili obejrzysz przez szybę (zamkniętych drzwi) swoje kluczyki w stacyjce :) . Jest to oryginalne rozwiązanie w tych autach...Czekam na odpowiedź kogoś kto takie coś już przerabiał ... Nie ma takiej opcji by zamknęły się same drzwi jak masz kluczyk w stacyjce - moduł...
Zasilania powinny być na pinie 2, 5 i 12 po stacyjce. Przychodzą z modułu G. Masa na 7. Sprawdz bezpieczniki i przekaźnik na module G.
Np. rozrusznik - szaro/czarny przewód w czarnym złączu modułu stacyjki.
cześć znalazłes moze rozwiązane na tą ustreke ? mam to samo sprawdzony rygiel blokady stacyjka moduły wszystko i nadal lipa zaplonu brak
Rzeczywiście - prosta sprawa. Manetka, bezpiecznik i silniczek. No to żeby wam popsuć humor ;) podam co współdziała w pracy wycieraczek w Mercedesie W220: - manetka (tradycyjnie) - moduł kolumny kierowniczej - stacyjka Oczywiście jesteśmy na razie na etapie przesyłania informacji pomiędzy modułami siecią CAN :) Potem mamy: - lewy SAM - lewa skrzynka...
Tak możesz ją przełożyć ze starej stacyjki plastikowy 'walek'koloru czarnego wokoło bembenka stacyjki z kostką na dwa piny koloru brazowego wchodzacom w moduł na kolumnie pod manetke od radia.
Być może kostka stacyjki. Czasem lubi padać też moduł odpowiedzialny za usypianie systemów po wyłączeniu kluczyka. Najlepiej podpis. Komputer jeśli usterka często występuje i sprawdzić co wówczas dzieje się w samochodzie.
Witam.Przewód który należy przerwać to zasilanie modułu wzmocnienia zapłonu (golf 3 opel astra kolor zielony) więc przypuszczam że w audi też zielony.Moduł połączony jest z cewką.Występuje też tam czarny przewód masa.Zielone mogą być dwa więc aby się upewnić który odłącz je od modułu i przełącz stacyjkę w położenie do jazdy na tym na którym pojawi się...
Siema, mam problem z Peugeot Satelis 125 2008 r. Mam nową stacyjkę, moduł, antenę, świecę, fajkę, kabel WSN, cewkę i nadal nie ma iskry. Gdzie szukać dalej?
Witam, Potrzebuje w Mercedesie W210 z silnikiem 3.2 CDI usunąć moduły stacyjki EZS i rygla ESL. Przekładam zespół napędowy do starszego samochodu w którym jest mechaniczna stacyjka z ryglem. Proszę o radę jak zabrać się za usuwanie modułów, tak żeby silnik dał się uruchomić "zwykła" stacyjką. Dodam, że mam zakupiony emulator rygla oraz emulator immo...
Nie sądzę, żeby była możliwość "pominięcia" stacyjki ale mam pewną propozycję :) Pracochłonna ale... ze swojego auta wyciągnąć: stacyjkę, ecu silnika, moduł sam, kolumnę kierowniczą z ryglem i podłączyć do drugiego auta. Próbować wtedy odpalić swoim kluczem.
A może inna cewka do podmiany, lub stacyjka. Moduł też może być wadliwy.
Żadne przekaźniki ani moduły, zasilanie na cewkę idzie prosto po stacyjce. Te 2 czarne przewody, odcięte od alarmu, połącz ze sobą. jaki masz tam silnik Przecież widać że jakiś stary 1.6.
moduł dwa druciki i wcisnąć dwa zabezpieczenia,poszukaj sobie w google jak wygląda moduł to zobaczysz jakie proste.
potrzebuje zmienić moduł kolumny kierowniczej na nowszy model zakupiłem używkę 5K0-953-569-BA ale jak sie pozniej zorientowałem moduł jest z passata b7 ,który nie ma stacyjki. Dokupiłem kolumnę z octavi ii ze stacyjka ,ale pytanie czy da się uruchomić moduł 5K0-953-569-BA by współpracował ze stacyjka i włączał zapłon stacyjka
Podpinam się pod temat brak świateł z tyłu pozycyjnych na obu lampach rejestracja świeci bezpieczniki ok na kostkach brak zasilania. Gdzie szukać przyczyny na razie podpiąłem na krótko plusem po stacyjce z modułu haka do tego na haku też nie ma pozycyjnych
koło stacyjki
Co można odciąć w tym aucie aby nie generowało błędów? Nic. Możesz próbować sterowanie rozrusznikiem (niebieski przewód z modułu "stacyjki") lub czujnik pedału sprzęgła względnie czujnik pedału hamulca przy automacie. Jednak nie "dam głowy", czy przy niektórych "blokadach" i w niektórych sytuacjach samochód nie zapisze błędu i jak będzie funkcjonować...
Witam chcę położyć nową elektrykę w swoim simsonie s53, lecz nie bardzo wiem jak się za to zabrać chodzi mi o schemat którego nie moge znaleźć nie wiem co ze stacyjką bo jest ona org od s53 czy są w niej te same pozycje jak w sr50. Reszta elektryki jest normalna jak w każdym sr50...przejrzałem masę schematów i żaden jakoś do mnie nie przemawiał. Może...
Czarno - biały to masa załączana ze stacyjki po wyłączeniu zapłonu. Czyli blokowanie modułu zapłonowego. Zwiera się do zielonego. Natomiast czarny, to zasilanie po stacyjce i jest zwierane do czerwonego po włączeniu zapłonu. Jak czerwony - czarny się załącza, to zielony - czarnobiały się rozłącza i na odwrót.
Prosta diagnoza skoro już wiesz że prąd ze stacyjki dochodzi do modułu to teraz co jest dalej z modułu bezpośrednio do rozrusznika czy coś więcej np przekaźnik po drodze. Jeżeli z modułu wiązka idzie bezpośrednio do rozrusznika to wpinasz żarówkę h4 w przewód przy module i już wiesz co jest nie tak. Jak zaświeci to wiązka jak nie to moduł. Żarówka musi...
Plus po stacyjce na pin 14 gatewaya...
Sprawdź połączenia masy ( moduł , kapa z cewkami ,impulsatorem, cewka WN stacyjka ,korpus silnika). Musi być dobra. W chińskich kablach nawet prąd się gubi( o złączach nie wspomnę)
Masz różne opcje do wyboru: Stacyjka ,moduł pod kierownicą,bordnetz,przekaźnik linni 15 ,bezpieczniki. Zacznij od bezpieczników i przekaźników w środki tych po bokach.
Nie ruszałem tylko stacyjki i licznika, nie wiem, czy to może mieć coś wspólnego, jak napięcie dochodzi do modułu, a nie wykrywa go BSI. Obwód rozrusznika nie jest mocno skomplikowany- jeden zestaw styków w stacyjce, https://obrazki.elektroda.pl/4870934900_...
Witam Posuwając się od cewki (po kabelku), która jest na stacyjce, dochodzimy do modułu immobilizera - tam są wtyczki i styki. Czyścimy je np. preparatem o nazwie Kontakt. Prawdą jest, że styki tam lubią korodować. Osobiście , przy takiej awarii (2x) musiałem wymienić cewkę na stacyjce. Jedną testowałem i po grzaniu suszarką, dostawała przerwę - (dużo...
Tak. Montowalem takie przejsciówki z radiem nie fabrycznym. Musisz podac tylko zasilanie po stacyjce na radio i moduł. Gra rewelacyjnie w zaleznosci od radia.
Ten silnik posiada bezimpulsatorowy układ CDI. Masz trzy możliwości: 1. Uszkodzona cewka zasilająca 2. Zwarcie na gaszeniu (stacyjka, wyłącznik awaryjny) 3. Uszkodzenie modułu zapłonowego
Popatrzyłeś w link ? Jest w nim schemat na którym widać wyraźnie dlaczego cewki nie ma w silniku. Przewód od świecy pewnie pozostał,popatrz gdzie idzie a znajdziesz cewkę zapłonową. Cienki przewód z cewki idzie do modułu zapłonowego,wystarczy po nitce do kłębka. W silniku jest czujnik,który jest podłączony do modułu (CDI) a nie cewka zapłonowa. Popatrz...
Witam, również jestem w trakcie montażu haka w Audi. Czy udało Ci się rozszyfrować, gdzie podłączyć pin 3 oraz jakie zasilanie podłączyć: stałe czy ze stacyjki?
Prawie każdy moduł jak mu podepniesz zasilanie (przed i po stacyjce) będzie wysyłał komunikaty aby zgłosić swoją obecność na szynie CAN. Jak będzie więcej modułów to zobaczysz jak zestawiają i utrzymują sesje. Tylko nie mieszaj modułów CAN z różnych szyn: komfortu, trakcji pomiędzy sobą, bo się i tak nie dogadają.
stacyjka o ile wiem ma osobny moduł z elektryką, bynajmniej w 124, immobilaizer może broi (pewnie masz), elektrozawór paliwa może nie otwierać, pozdrawiam
Cewka zasilana po stacyjce a "odczep" do zasilenia modułu cena około 100zł (na alle... taniej)
No więc musi coś być pp stacyjce jakiś przekaźnik lub moduł. Poszukaj schematu i do dzieła.
To jest typowy układ CDI. Nie ma żadnego plusa na cewce po stacyjce. Stacyjka podaje masę na moduł do gaszenia. Podejrzewam zwarcie między modułem a stacyjką do masy lub uszkodzone styki w stacyjce. Odepnij gaszenie od modułu i sprawdzaj wtedy. Do przejrzenia kable, czy nie ma przetarć w pierwszej kolejności.
W starych peugotach zasilanie modułu było załączane stacyjką (ac z silnika). Sprawdź ten czerwono-czarny przewód który wychodzi z silnika czy przypadkiem nie idzie do stacyjki. Przynajmniej tak miałem kiedyś w speedfight I. Chyba, że ten model ma moduł dc, to wtedy + ze stacyjki.
z ciekawości (jestem laikiem w tym temacie) - chodzi o elementy systemu bezpieczeństwa rozproszone w różnych miejscach samochodu, w których zaszyty jest np. VIN? Mniej więcej. W mercedesach są moduły SAM, takie lokalne BCM (body control module), komputery odpowiadające za sterowanie wyposażeniem samochodu, które komunikują się za pomocą magistrali...
Problem może być w module oświetlenia, sterującym opóźnieniem gaszenia światła wewnętrznego. Jest tam kabelek, który informuje moduł o uruchomieniu silnika, jeśli ktoś grzebał przy stacyjce (podpinał radio, alarm, itp...) moduł może się nie załączyć. Dodatkowo w oświetlenie bagażnika działa (chyba w większości oplów) po włączeniu świateł pozycyjnych,...
Jeżeli zamierzasz wykorzystać tą centralę tylko do C.Z.-to masz już wszystkie przewody.Pomarańczowy do uniwersalnego modułu i zamek hula. Żółty (+12V po stacyjce). .POZDRAWIAM.
Witam . Gaszenie jest zielony i czarno-biały.Czy chodzi Tobie o samo gaszenie ,czy podłączenie całej stacyjki?.Jeżeli całej to ,zasilanie (+) dasz na czerwony ,wyjście stacyjki czarny na zasilanie cewki wysokiego napięcia(sprawdź czy dochodzi napięcie),wyjście cewki zapłonowej powinno być podłączone do modułu,zacisk górny prawy (cewka wysokiego napięcia)....
Witajcie. Mam do Was pytanie, bo może ktoś montował taki moduł z Aliexpress. To zestaw zastępujący tradycyjną mechaniczną stacyjkę na kluczyk w aucie. Zestaw to moduł,okablowanie,przycisk" start stop engine", pętla aktywacyjna wraz z pastylkami,instrukcja. Noszę się z zamiarem zamontowania go w aucie. Wypina się kostkę ze stacyjki i podpina kable z...
Sprawdź stacyjkę.
Jak obwiniasz kierowcę to napraw tą kostkę i po kłopocie. Tam są bodaj zwykłe prostownicze diody 1A np 1N4001. Ta co się spaliła zasila cewkę stycznika głównego (tak sądzę) tylko po to żeby można zostawić auto na awaryjnych czy pozycyjnych z wyjętym kluczykiem ze stacyjki.
No to musisz VCDSem sprawdzić czy widać sygnał rozrusznika że stacyjki i w modułach zerkać gdzie ginie, tak samo trzeba odszukać przekaźnik rozrusznika bo może to on. Musisz szukać.
Przepraszam, "literówka". interlock, to przewód brązowo-biały i ten też zwierałem do masy. Przewód czerwony nie ma połączenia do masy, ani fizycznie w stojanie, ani poprzez instalacje. Jest podłączony od cewki CDI do modułu. Stacyjkę również odpinałem, nawet ją pominąłem: Podpiąłem z instalacji tylko cewkę CDI + impulsator do modułu, oraz cewki WN podłączone...
zewrzeć stacyjka moduł stacyjka renault stacyjka stacyjka renault master stacyjka
restart satel pomiar rezystancja uziemić odgromowy usunąć wokal
nawigacja goclever aktualizacja pralki trwałość
Piekarnik Mastercook przypala potrawy - przyczyny i rozwiązania Silnik słabnie jakby nie paliła jedna świeca