Dzięki Panowie. W poniedziałek będę ataktowal i poinformuję o efektach. Pozdrawiam
Płyta AKR 105 ma swoją elektronikę. Musi być włączona wtyczka zasilania (5V) i komunikacji między modułami (wtyczka z 3 przewodami, wkładana za pokrętłami sterowania płytą) , bo inaczej piekarnik pokaże błąd (błąd komunikacji). Druga wtyczka z 4 przewodami (dwie fazy i dwa zera) nie musi być podpinana do piekarnia.
Mała rozbiórka wtyczki SP400W-IL z pomiarem mocy, do monitorowania mocy wykorzystuje WB2S z BL0942, urządzenie całkiem zgrabne z dobrego plastiku, dodam jeszcze, że trochę się nagrzewa podczas pracy, żeby ją otworzyć należy odkręcić 3 śruby na dole, kupiłem to od https://obrazki.elektroda.pl/6350829200_... https://obrazki.elektroda.pl/8623088000_...
Jeśli mają WB2S w środku, to rzeczywiście odzyskiwanie przez SPI może być trudne. Nie wszystkie wymagane GPIO są odsłonięte na tym chipie. Do tej pory odzyskałem tylko WB3S. Nadal możesz zastąpić WB2S pasującym modułem ESP.
To jest odcinek wiązki ze złączem do opcjonalnego alarmu, zakończony wtyczką–zaślepką–zworką. W zasadzie nie masz czym się martwić, bo z przeciętymi przewodami skuter też będzie działał. Może być tylko jeden problem, ta zworka we wtyczce łączy stacyjkę z modułem, w przypadku przerwy w przewodach lub braku tej wtyczki–zworki nie będzie...
O ile wszystko jest podpięte jak należy(?!) i moduł "pika" to może chociaż dla testu wymusić zadziałanie czujnika zalania zmywarki - czyli styropian na dnie do góry żeby przełączył się styk czujnika. Powinna ruszyć pompa spustowa i może coś się zadzieje na panelu sterowania. Jeżeli nie będzie reakcji to może po iskrzeniu moduł się rozprogramował? Jeżeli...
Problem rozwiązany. Napompowany kondensator w skrzynce modułu....
Sprawdź czy pasuje. Moduł haka z 3 wtyczkami: 2, 10 i 16 pinowa. BSR1 - moduł haka C200- gniazdo przyczepy 1326 - bezpiecznik zasilania kalkulatora wtrysku 1320 - kalkulator wtrysku 2120 - włącznik stop PSF1 - BSM BSI1 - BSI CA00 - stacyjka
I jak to stwierdzic ktore to sa za oomoca miernika? Do tego typu pomiarów nie używaj miernika tylko zwykłą żarówkę 12V Wszystko na jednym niebiesko czarnym przewodzie (pin.6) w białym 24-pinowym złączu modułu z trzema wtyczkami pod kolumną kierownicy. Rozcięcie / podłączenie - zamyka / otwiera.
Kilka razy te moduły naprawiałem - przepalone ścieżki wskutek przeciążenia. Warto zajrzeć do środka. Kostkę-przekaźnik podmieniałeś? Na wtyczkach modułu można sprawdzić pobór prądu na wyjściach do wszystkich sześciu żarówek (3 lewe i 3 prawe) - wychodzą wtedy na jaw zwarcia w pogniecionych lub pordzewiałych lampach.
Musisz sprawdzić gdzie w płytę PCB modułu wpinana jest wtyczka blokady drzwi i obejrzeć tą okolicę. Te okopcenia to pył ze szczotek silnika i warto to przemyć izopropanolem.
Witam. Prawdopodobnie wypięła Ci się jakaś wtyczka w module.
Klient ma układ TN-S i sprawdzałem napięcia dochodzące do zmywarki. Wszystko w porządku. Dodatkowa informacja: zmywarka poza grzaniem działa prawidłowo. Pod koniec zmywania pokazuje błąd e02. Napięcie sprawdzane na module (wtyczka od grzałki) pomiędzy fazą a zerem to 130 V. Ktoś ma pomysł co jeszcze sprawdzić ?.
Patrząc od góry na moduł 1 2 __3 4 5 1 cewka wn 2 zasilanie 3 gaszenie 4 impulsator 5 masa
Montujesz wtyczki w moduł z obudową. W niej są różne nacięcia tak aby pasowała konkretna wtyczka. Trzeba dokładnie popatrzeć i nic nie wciskać na siłę.
Cześć! przepływomierz jest umieszczony w dolnej części płaszcza wodnego, takie coś z biało-przeźroczystego plastiku po lewej stronie zmywarki. Dobierz się do modułu sterującego w drzwiach zmywarki. Znajdź wtyczkę z oznaczeniem FM, wypnij z modułu. Podepnij do niej miernik z brzęczykiem i po włączeniu zmywarki i rozpoczęciu pobierania wody powinieneś...
Po wyborze jakiegokolwiek programu i wciśnięciu START po kilku sek wyskakuje błąd E07. Sprawdź czy dobrze podłączyłeś do modułu wtyczkę od czujnika zalania. Gniazdo, do którego jest podłączona umożliwia włożenie jej na dwa sposoby (jest szersze niż wtyczka). Powinna być wsunięta bliżej przekaźników.
Kabel od czujnika poziomu paliwa jest doprowadzony do modułu SAM w skrzynce bezpieczników (pod spodem modułu z bezpiecznikami). Wtyczka 3 noga 2 kolor niebieski to sygnał. Natomiast noga 22 kolor niebiesko żółty to masa wzięta z modułu SAM
Usterki niektóre są wredne jak kolega wyżej szukałbym raczej w instalacji;Hall,cewka z modułem, stacyjka,przekażniki,wtyczka z gniazdem wielowtykowa na silniku. Powodzenia w poszukiwaniach.
Sprawdź lutowie przekaźnika, okablowanie wraz z wtyczkami pomiędzy modułem a grzałką. Grzałka w tym modelu to też nie majątek Błędy pozostały, można je jakoś skasować? Można
D374 - To moduł EAS-3 jest na katalizatorze wtyczka B to ta mniejsza a D420 To sterownik silnika wtyk A to górna wtyczka
Tam ma być taka sama cewka z modułem jak w 1,8 na monowtrysku Czyli Beru ZSE 001 albo Hella 5DA 006 623-951, 3pin wtyczka z wsówkami 3,5mm, cewka z modułem z audi, też 3 pin wtyczka, ale z konektorami 6,3mm nie nadaje się Rożnica jest taka, że ta pierwsza ma sterowanie impulsami dodatnimi 5V, a ta z audi 12V, dlatego ruszyła jak "podciągnąłeś" trochę...
Ten moduł podgrzewania foteli nie jest specjalnie wyrafinowany. Z BSI ma kontakt tylko po to by podświetlenie modułu działało jak się światła włączy (wtyczka 40 pinowa). Oporności mat grzewczych są więc powinno działać grzanie.
Niestety ale nie jest są to kollory tych przewodów , Link z tego opisu wskazuje na moduł z dwoma wtyczkami. To już znalazłem wcześniej.
Moduł EDW1500 . Zapewne na nim "poszły" punkty lutownicze ( sprawdzić i polutować ponownie ) na przekaźniku lub spaliła się wtyczka grzałki na module. B. częsta usterka na EDW1500 (500 ).
Nie połączył się komp z modułem drzwi. nie zapala się lampka na suficie Standardowo zginta wiązka bądź wtyczka w module w tych drzwiach.
Globe Electric Outdoor Smart Plug (50151) Szczegóły Produktu Marka: Globe Electric Nazwa modelu: Inteligentna wtyczka zewnętrzna SKU: 50151 IDENTYFIKATOR FCC: Komponenty i rozbieranie Wygląda na to, że jest to przemianowany Prime CCWFIO232PK, dla którego jest już doskonały Zdjęcia opakowań Strona sprzedawcy Możesz wybrać jeden na Amazon.ca lub innych...
Blokadę klapy zawsze należy wymienić na nową bo po pierwsze stara już uszkodziła moduł a po drugie pastylki PTC nie można nabyć chyba, że z blokady dawcy, ale nie warto rzeźbić bo w grę wchodzi możliwość ponownego uszkodzenia modułu sterującego: https://north.pl/karta/blokada-drzwi-do-... Po wtyczkach modułu...
W aucie gdzie jest moduł centralnej elektroniki sterowanie alternatorem jest z tego modułu. Niebieski przewód alternatora z zacisku D+ idzie do modułu centralnej elektroniki, zacisk T18a/9, wtyczka XS4. Moduł centralnej elektroniki steruje lampką w liczniku za pomocą CAN. Przewód zanim trafi z alternatora do modułu idzie przez 14 pinową wtyczkę po lewej...
Świeca mokra czy sucha? Na pewno dochodzi paliwo? Bo jak stoi lubi się zapychać, przynajmniej tak u mnie jest, z gaźnikiem. Możliwość braku masy na module. Przy akumulatorze masz dwa zielone przewody - i dwa czerwone + zielone muszą być ze sobą zespolone to jedyna masa od obudowy do modułu (gruby zielony idzie do obudowy metalowej przy rozruszniku,...
Nie ma komunikacji z modułem ABS, Sprawdź zasilanie modułu, wtyczka, wiązka.
Popraw luty tam gdzie wpinana jest wtyczka do modułu sterującego. Niestety taki zabieg wymaga demontażu sterownika. Gdyby kolega się na to zdecydował to od razu warto poprawić luty przekaźnika grzałki.
Jeżeli masz oryginał to z czym problem ? Co do haka to montaż w podłużnice pod zderzakiem. A co do elektryki to moduł sterownik haka w bagażniku , wpinasz się oryginalnymi wtyczkami wszędzie :)
Z tego co pamiętam,to za schowkiem jest moduł/sterownik. Z niego (brązowa wtyczka chyba) przewód czarno czerwony do lampy idzie.
Od takich fotek trzeba było zacząć! Kondensator idzie do silnika agregatu. Z modułu na ścianie bocznej wtyczka z trzema żółtymi przewodami to raczej wyjście z układu falownika na silnik. Sprawdź czy tak jest bo na foto nie widać gniazda zasilania na silniku. Trzeba ten moduł rozpiąć, wyjąć i pomierzyć. Moduł prawie taki jak [url=https://www.klinikaagd.pl/czesci-ag...
Sprawdz czujnik "położenia wału" w jednej wersji masz go w aparacie zapłonowym i to jest po prostu impulsator razem z modułem zapłonowym,wtyczka nie podłączona bo to jest wyprowadzony czujnik wału ale tylko do diagnostyki auta i normalnie nie jest wykorzystany,ale ja mysle ze ze masz inny model ,w tym wypadku czujnik masz nad kolem zamachowym jest podlaczony...
sama pompa odpływowa działa – sprawdzone. Jak ją sprawdziłeś? Był wyciek poprzez zawór dwudrożny, czyli woda była zarówno na mikroswitchu w zaworze jak i samym zasilaniu, Mogło się uszkodzić coś na module głównym. Sprawdź też wiązkę kablową łącznie z wtyczkami
Znalazłem. Kabel od hydrostatu do modułu był przypięty fabrycznie trytytką w sposób taki, że był bardzo naprężony przy module. To spowodowało, że wtyczka przy module nieco wysunęła się z gniazda i tracił się kontakt. Poprawiłem. Trzeci dzień jest ok. Zamykam problem.
Biała wtyczka w module pod kierownicą. 13 pin zamyka 14- otwiera. Zasialnia też tam znajdziesz. zresztą masz ałącznik http://obrazki.elektroda.net/48_12084769...
Skoro silnik i moduł wykluczasz pozostała do sprawdzenia wiązka -wtyczka silnika.
Przy module wtyczka z czterema przewodami.
Schemat wydaje się być dobry, ale polecam kupić wiązkę ze wszystkimi wtyczkami. Wyjdzie Cię tyle samo co kupienie elementów. Wtyczkolandia - w tym sklepie dobiorą Ci odpowiednią wiązkę. Dodatkowo dostaniesz moduł z bezpiecznikami, przekaźnikami i niezbędnymi wtyczkami do pompy paliwa, dmuchawy itd.
Witam. Chciałbym dołożyć gadaczke do Laguny z 2005 po lifcie. Kupiłem sam moduł głosu, głośnik i włącznik. Nie mogę znaleźć czerwonej wtyczki do samego modułu. Wtyczka włącznika jest. Ma ktos jakis pomysł?
Podłączę się do tematu bo też chcę wymienić złącze RCA na USB/AUX w Megane III. Czy udało Ci się rozwiązać problem? Jam mam co prawda moduł z podłączeniem USB (do CBOX) ale niebieska wtyczka i przewody wyglądają identycznie. Zależy mi tylko na ładowaniu telefonu z USB. Ciekawe czy bez CBOX można jakoś zasilić moduł żeby było 5V na gniazdach USB?
Troszkę poszukałem i okazało się, że po odpięciu jednej wtyczki pod fotelem pasażera (jest jakiś moduł z dwoma wtyczkami) pobór spada do 6 mA
Dla potomności: rozkręciłem pod kierownicą plastikową osłonę i solidnie poruszałem wszystkimi elementami (modułami, wtyczkami) od elektryki, którymi się dało. I cud - błędy dały się skasować, samochód odpala! Kabel od imitacji alarmu też poruszałem, ale go zostawiłem. Ciekawe czy problem niebawem nie wróci, ale już wiem że prawdopodobnie winne są kable...
Dzięki za schemat, chyba właśnie zaoszczędziłem min. 500 zł na wiązce pomiędzy BSI a modułem. Zamontuję hak w C4 picasso 2016 i dam znać jak poszło. Moduł będzie z niebieską/brązową wtyczką czyli PSA 9810050080. Oryginalnie w zestawie z tym modułem nie ma przekaźnika więc trzeba będzie trochę inaczej dać zasilania po bezpiecznikach. Dla modułu 9812711280...
Moduł komfortu jest oryginalnie z dwoma wtyczkami
Napiszę co ja robię w takich przypadkach. Najpierw sprawdzam wszystkie połączenia na wtyczkach. Czyszczę piny izopropanolem, potem aplikuję jakiś środek do styków np. kontakt. Czasem doginam jakiś pin jak jest luźny itp. Jak nie ruszy, sprawdzam wizyjnie płyty pod względem zimnych lutów, uszkodzonych elementów. Sprawdzam przekaźniki (tutaj kłopot)....
A czy nie był to moduł od quada, jedna wtyczka 5 pinów? Bo te silniki jako jedyne mają stały kąt. W silnikach 4T są stosowane moduły ze zmiennym kątem (przyśpieszanie zapłonu wraz ze wzrostem obrotów), są to zazwyczaj moduły dwie wtyczki 2+4 piny lub moduły Baotian jedna wtyczka 6 pinów. W dwusuwach stosuje się stały kąt wyprzedzenia. Moduły jedna wtyczka...
Wsadź nie za duży płaski śrubokręt w miejscu gdzie wystaje obudowa płyty modułu i wtedy wtyczka będzie się niejako ślizgać po wkrętaku przy ciągnięciu jej do góry. Z tego co kojarzę tam nie ma zatrzasku bo wtyczka jest ma we wnętrzu konektory.
Co prawda nie zamontowalem jeszcze zapłonu ale zadałem w zwiazku z moim problemem pytanie, pomocy JackMotors gdzie zakupiłem zapłon. Otrzymalem prawie natychmiastową odpowiedź, którą cytuję: "Czasami na modułach wtyczka odpowiadająca za gaszenie silnika również opisana jest jako "VERGE" - jest to skrajny konektor i jego należy potraktować jako "STOP"....
W moim przypadku to nie zda egzaminu, do modułu wtyczka pasuje tylko w jedno miejsce.
komutator i szczotki sprawdziłem wizualnie i wyczyściłem. W jaki sposób sprawdzić kondensator? Nie ma kondensatora. Wtyczka "silnikowa" przy module, do sprawdzenia.
Moduł 6 nie łączy się. Moduł 6 w zwykłej zabudowie (pojedynczy zasyp) znajduje się po prawej, na bocznej ścianie. Za jego zasilanie, połączenie CAN odpowiadają małe wtyczki umieszczone na bocznej ścianie. Pomiędzy tymi wtyczkami jest wypięta pętla NOT-AUS. Usterki trzeba szukać na tych przewodach.
Schemat pomógł. Mam przygotowany moduł i kostkę alarmu (g209) oraz przełącznik do alarmu (k162). Mam pytanie odnosni modułu komfortu i opisu wtyczki T12i to wtyczka 12 pin prawa? Bo w module są miejsca na 2 wtyczki 12 pin. Może teraz w weekend będę mógł dłużej pogrzebać.
Moduł LCM posiada 4 wtyczki PC1, LC2, LC1,PC1. Tam jest osiągalny pomiar n PC1-17pin. Połączenie XGA1 jest we wiązce. Zasilanie przedniej prawej lampy osiągalne w złączu TA-8pin z przodu w czarnej puszce pod maską, natomiast obrysówka prawa górna i glob we wtyczce CUA:1pin. Instalacja w prawym słupku, wtyczka na dole.Na wtyczce PC1 modułu LCM można...
Sygnały stopu przechodzą tymi dwupinowymi wtyczkami (na przewodach dopiętych do tych dużych złącz wpiętych do modułów i lecą dalej. I właśnie te 2-pinowe wtyki korodują powodując przerwę w obwodzie Not-aus. Cały przekaźnik Not-aus jak już to jest w kabinie samochodu - w tym pudełku z wyłącznikiem zabudowy itp. Instalacja przelatuje przez auto, poprzez...
Witam serdecznie Zdjęcie wtyczki jest poglądowe. W samochodzie jest identyczna wtyczka 6-cio pinowa. Wykorzystane jest 5 pinów, czyli pięć kabelków idzie z wtyczki do instalacji, a 6-ty pin jest zaślepiony. Trzeba było do razu to napisać, bo wszystkie schematy miały napisane, że wtyk jest żółty. :P https://obrazki.elektroda.pl/9518820600_...
Na prośbę użytkownika mirek2015 dokończę moją przygodę z kluczami i modułem komfortu. Tak jak pisałem wcześniej sprawdziłem przewód antenowy wszystko OK. Moje wiadomości na tym etapie się skończyły. Pojechałem do serwisu VW/Audi i też nic nie pomogli. Postawili diagnozę, że może to być kluczyk lub moduł komfortu. Kluczyk ok 600 zł i dwa tygodnie czekania...
Witam, do czego jest brązowa wtyczka w skrzynce modułu BSI w Peugeot 206 1.1? Czujnik deszczu.
A jest wtyczka do modułu? Moduł jest w bagazniku z lewej strony w okolicach gniazda do zapalniczki.
Jeśli masz też przód to bardzo bym prosił, chociaż moduł i tak wpinamy tak samo Tak, moduł wpinany tak samo, jest druga wtyczka do wiązki z przodu. Jest jeszcze drugi schemat od lifta: https://obrazki.elektroda.pl/7516318700_...
Zmierzyłem opór między kablem czerwono-niebieskim (plus) i brązowym (minus) na wszystkich wtyczach dochodzących do sprzętów. Oczywiście wtyczka od modułu komfortu była rozpięta? Tak najprościej - jedna koncówka multimetru do pinu przy wtyczce od modułu komfortu (przewód czerwono niebieski) a druga końcówka do pinu przy wtyczce odbiornika czyli np....
Prawdopodobnie w gnieździe 13pin był przełącznik (czujnik podłączenia wtyczki), który w jakiś sposób ominąłeś i dla sterownika (modułu) haka została informacja, że wtyczka jest stale podłączona. Takie gniazda stosuje się też w celu dezaktywacji czujników cofania. https://obrazki.elektroda.pl/5085339400_...
Zapewne lewy tylne boczek w bagażniku. Czarny moduł z dwoma wtyczkami (zdaje się że niebieska i czarna).
Został wyrwany moduł Wi-Fi, komunikujący falownik z aplikacją telefoniczną. Model SMART Wi-Fi V2.0. Oderwaniu uległy cztery przewody modułu z wtyczką, podłączającą go do falownika. Jak przylutować te przewody z tą wtyczką? Wtyczka chyba jest nierozbieralna.
Odłączyć wtyczkę z dwoma przewodami, która znajduję się na górnej płycie obok wentylatora. Wtyczka jest od zasilania modułu HV. I napisz jakie efekty to przyniosło.
https://sklep.avt.pl/modul-przekaznika-1... + przewód USB > do modułu Wtyczka USB --- przewód USB > wykorzystujesz dwa przewody, plus (5V) i minus (plus)USB ---> pin VCC + pin IN Ma być (plus)USB ---> pin VCC (minus)USB ---> pin GND, dodatkowo zwarty z pin IN Złącza niebieskie ARK(3), podłączasz zamiast tego przełącznika...
https://obrazki.elektroda.pl/6644869100_... W końcu udało mi się pomyślnie sflashować tę inteligentną wtyczkę od Costco. Kupiony jako 3-pak, istnieje kilka wariantów, ale chciałem podzielić się ze światem sukcesem, który teraz odniosłem. Feit Smart Plug firmy Costco BPPLUG/WIFI/3 Flashowanie OpenBK7231T/OpenBeken w wersji 1.15.307...
Wydaje mi się że chodzi o wtyczkę M65 w module BCM - 40 pinowa wtyczka . Pin 5 to połączenie z przełącznikami pod kierownicą . Raczej marny związek z centralnym zamkiem . Chyba że ktoś źle policzył piny :wink: :cry:
Dzięki za podpowiedź. Oczywiście po Twoim poście rzuciłem się do sprawdzania..... I chyba kwestię encodera trzeba wykluczyć. W encoderze są (jak to w każdym) dwie pary fotodioda i foto tranzystor - sprawne zmierzone. Do tego jest 74HCT14 w obudowie SO14 pomierzony - raczej jest ok. 4 przewody i wtyczka do modułu. Wtyczka sprawdzona ciągłość od elektroniki...
Kolejny BL0937, ale "prawdziwy" - tak prawdziwy, jak tylko może być moja podejrzana, pozbawiona modułu inteligentna wtyczka https://obrazki.elektroda.pl/6912703400_... https://obrazki.elektroda.pl/1614522900_...
Witam. Potrzebuję pomocy z podłączeniem panelu w zmywarce Siemens IQ700. /SN278I03TE/04 Popełniłem głupotę na szybko, chcąc odłączyć kabel z 4 czerwonymi żyłami. I wyrwałem kable z wtyczki. Wszystkie są takie same, zero opisu, z drugiej strony są podłączone do modułu. Myślałem, że wtyczka przy module jest taka sama i podłączenie też. Niestety... Od...
Zachowanie zależne od polożenia ,może wskazywać na przewody pomiędy modułem i panelem sterującym. Niekiedy wystarczy poprawić styki we wtyczkach i wszystko wraca do normy.
Witam, temat opanowałem. Na tym obwodzie był wpięty moduł zdalnego sterowania przyczepy i po wyciągnięciu modułu jest wszystko OK, ale wtyczka do modułu ktoś źle podłączył, bo po przebadaniu wtyczki na 7 pinach pojawia się masa, a wg schematu masa ma być na 9 pinie. Nie wiem, co za instalator to robił i czemu bezpiecznik zasilający tego modułu nie wywalał?...
Wolna wtyczka to złącze diagnostyczne modułu zapłonu. Przewód (uciety) to przewód ekranizowany więc ma żyłę w ekranie. Proponuje rozkręcic zyłe od ekranu i połączyć . Auto ma zadziałać.
To teraz pomierz we wtyczkach modułów. Na modułach są opisy.
Dobra, podpowiem, najczęsciej w tym modelu padał ECM hallotron ( jak masz aparat Lucasa z czarną kopułką) moduł wtyczka łącząca wiązkę komory silnikowej z wiązką układu wtryskowego kostka pod stacyjką Masz podpowiedź, kliknij "pomógł" i bierz się do roboty.
Zapłon w Cagivach jest bardzo prosty, moduł wtyczka 4 przewody, dwa do cewki na statorze, dwa do cewki WN. Zapłon jest bez impulsatora, iskra 2× obrót bez stałego kąta wyprzedzenia. Alternator tzw. dwufazowy, do ładowania akumulatora. Ale całego statora z kołem magnesowym nie przełożysz z AM6 bo fizycznie nie będzie pasował na rozmiar stożka wału korbowego....
Ale chodzi mi o gniazdo jak w module, męskie, nie wtyczka.
Witam sory że się wtrącę. ROKADI - rzuciłeś tak fachową wiedzę ze ten "nowicjusz" (za przeproszeniem nowy kolega może nie zrozumieć) dlatego na marginesie podpowiem mu że chodzi tu o czujnik położenia listwy w pompie wtryskowej. Może to być spowodowane słabym stykiem na wtyczkach z pompą, czy modułem lub wiązką. Bo w pompie to taki sensor co ma prawie...
Najłatwiej sprawdzić sobie zasilanie samego modułu. Odpowiada za nie 4 pinowa wtyczka z kolorami przewodów: - fioletowy ( pin 3) - podświetlenie konsoli ehr - czarny ( pin 2)- masa - czerwono- czarny ( pin 1) - napięcie z aku - czerwono-biały ( pin 4) - napięcie ładowania Żarówka w dłoń i sprawdź sobie zasilanie między 2, a 1 i po odpaleniu między 2-...
Temat zamykam, nie kontaktowała wtyczka na module BSI centralnego zamka.
Pod jaką nazwą można szukać złączy? Znaczy gniazdo na płycie jedn wewn i wtyczka?
Skoro odpala i gaśnie to wygląda jak blokada immo. Pierwsze test z którymi modułami jesteś w stanie się połączyć i ściągnąć listę błędów aka które modułu działają i co zgłaszają. Potem te które nie mają komunikacji do sprawdzenia ich zasilania zaczynając od bezpieczników potem zasilania we wtyczkach modułów. To tak na start.
Masz pompę rozdzielaczową EDC/MSA 15,2 BOSCH to suwak znajduje się w nastawniku pompy. Najpierw sprawdź przewody łączące pompę wtryskową z modułem. Suwak nastawnika dawki to 3 piny wychodzące z pompy (wtyczka pompy piny 6, 7, 8 - wtyczka na module piny odpowiednio 10, 46, 9). Oporność bardzo mała rzędu 30 Ω. W tej wtyczce od pompy na pinie 13 jest...
Witam. Czy ktoś może mi powiedzieć jak w Audi a6 c5 2003 3.0 ,, wysterować na stole moduł sterowania wentylatorem. .. wtyczka ma 4 piny , gnd , plus dla zasilania wentylatora , plus dla zasilania modułu ,i sterowanie z ecu do modułu. Moje pytanie to jaki sygnal steruje tym modułem. PWM ? jakieś napiecie ? https://obrazki.elektroda.pl/7132050600_...
Zasilanie na pierwszą wtyczkę modułu "idzie" ze skrzynki bezpieczników bezpiecznik nr 16. Wtyczka na skrzynce ma numer 5 styk 2 przewód czarno/niebieski. Wewnątrz skrzynki prąd do bezpiecznika f16 doprowadzany jest z przekaźnika znajdującego się na dole skrzynki oznaczonego na schemacie jako k3, a na skrzynce ma oznaczenie "M". Można go na próbę podmienić...
Czyściłem octem. Nie widać uszkodzenia. Nie wiem jak sprawdzić czy ten czujnik wilgoci jest sprawny czy też nie. Jakiś pomysł? Bo jeżeli grzałki grzeją, wymiennik ciepła i kanały powietrzne są czyste, program przechodzi do końca i nie wyskakują żadne błędy to pozostaje tylko to. Te dwa pręty wysyłają do modułu stan oporu pomiędzy nimi (rzeczy suszone...
Rozbierz modul wentylatorow i recznie zasteruj przekazniki. Zobacz czy wtyczka nie wypalona na module.
Zasilanie : plus to we wtyczce A pin 12 bezpiecznik 50 z elektroniki centralnej . 10 też z tej samej wtyczki to diagnostyka przez moduł elektroniki centralnej , masa to 11 pin też wtyczka A w sterowniku poduszek . Dane dotyczą sterownika Autoliv 1.0 .
Sam potrzebowałem takiego złącza do sterownika LOGO!. Pozyskałem je z karty graficznej wyposażonej w moduł wyjścia TV, który był na osobnej płytce. Takie złącza są też na kartach z możliwością rozbudowy RAM modułami.
Otórz w module komfortu wtyczka na dole po prawo to wtyczka CZ. Zielono czarny i chyba zielono żółty to wyjścia , oczywiście sterowanie plusem. A powodziowca to lepiej się nie tykać.
AS197353 vin. A ta wtyczka od czujników to gdzie ma być podłączona? Do głównej wiązki (10 PR), która potem idzie na tył do modułu czujników parkowania. Szara wtyczka to IC05, trzypinowa żólta to IC07 - i to są światła przeciwmgielne (2670 i 2675, kable to 2062, 2063 i MC07) https://obrazki.elektroda.pl/1761345900_... https://obrazki.elektroda.pl/5824033900_...
Kupując hak dedykowany do Seata dostajesz wiązkę z modułem i wtyczkami Musisz tylko podciągnąć stały plus do modułu
Masz resztę modułów z wtyczkami? Po co? parę ramek wysyłanych cyklicznie zapewne go "zaświeci". I wszystko w tym temacie.
Sprawdź, czy ten sposób u Ciebie działa ? http://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic... Twój rocznik wskazuje na wersję I a tam jest do wypięcia wtyczka z modułu.
Odkręć trzy śruby z tyłu blatu, zdejmij blat. Z przodu przy interfejsie powinna być wiązka która łączy go z modułem. Sprawdź czy styki nie są zaśniedziałe, czy wtyczka dobrze leży.
Odłącz moduł MP3; wtyczka 5 przewodów, płyta główna Na pin 1, licząc od napisu "7377" - końcówka mocy, jest zwarcie do masy modułu
wtyczka moduł zapłonowy moduł komfortu wtyczka wtyczka moduł komfort
napiecie przetwornicy volvo silnika excel sumowanie kolumny
zawieszanie komputera zawieszanie komputera
Ikonki na desce rozdzielczej Peugeot 307 Diesel 2004 Czas działania pastucha elektrycznego - baterie, akumulatory, zasilanie sieciowe