Daj zdjęcie od przodu, ale całego panelu
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18...
O ile dobrze pamiętam , ten model to był alarm typu compact w czerwonej obudowie. Z obudowy wystawały krótkie pętelki przewodów do przecięcia w trakcie konfiguracji. Być może żeby nie izolować końcówek, ktoś odciął resztki pętli przy samej obudowie. Do sterowania centralnym zamkiem z Boxera, potrzebny jest odpowiedni interfejs, który zamienia zbocze...
Może to Ci pomoże IVECO 351 01 w górę (pojęcia nie mam czy to te same auta) ALARM/SIREN POSITION Position the compact alarms and the sirens, on the support of the wheelhouse, passenger’s side, in the engine compartment. Pass the cables through the original rubber sleeve located in the bulkhead that divides the engine compartment from the passenger’s...
moduł sterujący zamkami i wymienie go na taki sam Jeżeli "na taki sam" , to będzie 'Plug&Play'. Każdy inny może ale nie musi mieć inny rozkład wyprowadzeń i będzie konieczne przerobienie instalacji.
Ja bym obstawiał uszkodzone mikrostyki w module zamka. Podłączenie pod kompa i sprawdzić czy podają sygnały do modułu komfortu.
Za dużo kombinacji. Pierwsze co, to wejdź w moduł zamka/komfortu i sprawdź, jak "widzi" drzwi. Po drugie: na samym wejściu do modułu sprawdzić stan na wejściu od czujnika drzwi.
Dzień dobry, mam problem ze zmywarką Electrolux EES47311L. Na jej górze zbiera się woda. Wygląda jakby wylatywało spod modułu na zdjęciu. Zmywarka 3 lata, a wygląda na 10. W jaki sposób zdemontować ten moduł oraz zamek? Jak zlokalizować wyciek. Nie wiem czy to woda czy para. Jak na parę to dość sporo. Druga sprawa. Czy naokoło nie powinno być otuliny,...
RTX, podłączyłem i wszystko działa jak należy W którym miejscu (dokładnie) i w jaki sposób podłączyłeś sterowanie CZ w samochodzie ? Prawdopodobnie masz niewłaściwie wpięty sterownik w instalację samochodu i jednocześnie z "zamknięciem" auto uzbrajasz fabryczny alarm.
Musisz wiedzieć jak odpowiednio wpiąć się w przewody sterujące centralnym.
Ta rozpiska nie pasuje? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Wymiana nie jest ciężka (dopóki da się otworzyć drzwi ;) ), ale moduł zamka jest nierozbieralny, tylko wymiana w całości. Wszystko jest przy "zatrzasku" zamka, nie ma żadnych zewnętrznych czujników ani siłowników.
W module zamka dajesz masę na przekaźnik jeżeli będziesz dokładać pilota.
Za centralny zamek odpowiedzialnych jest pięć modułów: - dwa przednie moduły drzwiowe - moduł stacyjki - moduł SAM przedni - pompka centralnego zamka Alarm jest "wimplementowany" w pompkę centralnego zamka. Oczywiście fabryczny alarm Stacyjka ma swój własny moduł o nzawie EZS
Za nakładka plastikową,jak słupek drzwi przednich prawych
w skrzynce bezpieczników
Strona 63 na przykład.
Tak. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14...
Zamek centralny fabryczny, czy dokładany? Być może zamiast alarmu znalazłeś moduł zamka centralnego.
Napięcie musi wynosić 230V i być podawane cały czas. Raczej bez multietru nie za wiele zdziałasz bo należało by również sprawdzić samą blokadę: https://north.pl/karta/blokada-drzwi-do-...
No to coś takiego będzie kłopotliwe o tym nie pomyślałem, moja rada jednak przerobić to tylko na ten nowy sterownik i zamykać i otwierać tylko z pilota, lub mniej roboty i odetnij biały i brązowy od siłownika master ale muszą one zostać połączone jak teraz z tym nowym sterownikiem ( w tym sposobie łatwiejszym zostaje troszkę bałaganu z instalacja).
Moduł zamka masz za schowkiem pasażera.Z tego co wiem to wystarczy odciąć pin 81 przy sterowniku silnika i po blokadzie.
Rozebrać prawy próg aby dostać się do modułu zamka,wypiąć wtyczkę z niego,podać "'na krótko"zasilanie na siłowniki.Padł moduł w pozycji ryglowanie dlatego od środka nie otworzysz i dlatego wszystkie naraz prawdopodobnie.Zdarzały się takie przypadki ale jak wyżej napisałem łatwo otworzyć.Skrajny przypadek to zapieczone wszystkie siłowniki.
Szukaj pod fotelem kierowcy.
Pomogło : https://obrazki.elektroda.pl/7736052400_... Na 20 prób zamykania i otwierania z pilota wszystko działa prawidłowo 😁
Podczas wymiany modułu centralnego zamka Jaki sterownik ? Oryginał czy coś dokładanego (jaki) ? Jeżeli dokładany uniwersalny, to jak i gdzie podłączony do instalacji auta ?
Jeżeli jest to BAS (nie Bas plus), to nie ma sterowania CZ, musisz zastsować moduł zamka sterowany 1 minusem (pomarańczowo-czarny) do blokady zapłonu.
Przecież opis błędu jest jasny - niespójny sygnał z modułu zamka bagażnika, błąd sporadyczny. Sygnał sterujący oświetleniem bagażnika pochodzi właśnie z tego modułu.
Spróbuj wlutować się bezpośrednio w przekaźniki modułu zamka, wcześniej sprawdź czy zadziałają, podając masę przez probówkę na ich styki. Powinno chodzić bez problemów na dwóch masach jednosekundowych.
Witam. W zał. schemat - okablowanie zamków drzwiowych w PEUGEOT 806 1.9 D Turbo od 1994 do 2000r. Zauważ, że z modułu sterowania zamków wychodzi sygnał na oświetlenie wnętrza.
Czarny(ale moze byc i szary),plastikowy modul wielkosci dwoch przekaznikow.Pod kolumna kierownicza,bardziej po lewej stronie.Trzeba dolozyc silownik w drzwi kierowcy bo nie ma(jest tylko switch ster)
Pytanie mam a blokada kierownicy po wyjęciu kluczyka działa ci?
Witam Proponuję sprawdzić sygnały sterujące jakie wychodzą z masterów, bo wygląda to tak jakby moduł zamka centralnego dostawał sygnał otwarcia a za chwile zamknięcia w efekcie zamknie i za chwilę otworzy, często wystarczy tylko przesunąć siłownik względem zamka Powodzenia
Za schowkiem pasażera jest czarny moduł zamka z dwoma konektorami, zielonym i niebieskim. Ciebie interesuje niebieski, a w nim pary przewodów: czarno-czerwony, fioletowo-niebieski i fioletowo-czarny, czarno-żółty. Piny 12-15 i 4-14.
1. Kup jakikolwiek moduł zamka centralnego i dołóż go do tego układu. Skrócą się wtedy czasy automatycznie. Koszt około 30,00 zł 2. Nowy sterownik zamka centralnego na piloty, z pełną instrukcją i pełnymi możliwościami programowania.
W klimie sygnał z czujnika cisnienia za niski. Manometr i sprawdzić na porcie LP jakie ciśnienie. Jak ok to szukać po kablach. W abs tylny prawy czujnik szwankuje. Albo koronka lib magnes . Nie wiem jaki system masz.
Kodowanie znajdziesz na necie bez problemów ,ale potrzebne ci będą 2 klucze i wkładka zamka
seat leon m1 rok 2000 Zasilanie +12V i masa, np. wiązka przewodów modułu centralnego zamka w okolicy kolumny kierownicy. 23-pinowe, jasno/niebieskie złącze: +12V - pin 22, kabel czerwono/niebieski masa - pin 23, kabel brązowy [15] plus po stacyjce - pin 3 kabel żółto/czerwony Sterowanie centralnym zamkiem: Impulsy masy, 24-pinowe złącze modułu we wnętrzu...
Dowolne 2 diody prostownicze. https://obrazki.elektroda.pl/9651314200_...
Nie mam na 100% pewności, ale tak kojarzę, że centralny sterowany jest z BCM. To na zdjęciu w twoim poście to nie BCM. Jakie objawy? Centralny nie działa w ogóle, czy tylko z pilota?
Obstawiałbym sam moduł komfortu lub zamek drzwi kierowcy.
Witam. Schemat oczywiście wcześniej też znalazłem ale umnie w aucie tam tych modułów niema. Filmik jest do nowszego modelu. Moja Toyota jest z 2009r. Dziś zdemontowałem deskę aby mieć lepsze dojście do elektryki i nic. Ręce opadają! Dodam że na desce rozdzielczej świeci mi kontrolka trakcji i VSC. W zamku w drzwiach od kierowcy na przewodach niema żadnego...
Możesz podłączyć siłowniki, ale nie będziesz miał sterowania z drzwi kierowcy. Lepiej podłączyć przez moduł centralnego zamka.
Zobacz czy jest napięcie i masa na module C.Z. Jak jest wszystko ok to możliwe,że padł moduł.
można zamknąć i otworzyć szyby i zamki tym samym mikroswitchem Przecież nie napisałem, ze nie można oraz to że nie ma oddzielnego modułu zamka i szyb. W VW owszem, jest. Ale, nie sprzeczam się, auta robię dopiero półtora roku, sporo się jeszcze nauczę. Musze dopiero "dotknąć" problem :)
moduł zamka jest mniej wiecej pod radiem kolorów nie pamietam ale sterowanie masą wiec wez próbnik i łatwo namierzyć a kierunki to np wiązka idąca od stacyjki kolory to zielony z paskami zóltym i drugi z niebieskim chyba,sterowanie wiadomo plusem-kontrolką sprawdz.tyle co pamietam
słuchaj, sprawa jest prosta-masz zgnitą wiązkę na prawym progu, na wysokości siedzenia pasażera. Tam na zasilanie zamka idzie jeden kabel i odchodzi od niego pięć, jest to zataśmowane, ale zawsze gnije na łaczeniu, zaraz jak wiązka wchodzi w taka plastikową rynienkę Kabel pomarańczowy w bodaj niebieskim paskiem. Bezpieczniki od tego są nad kolanami...
Kolego pierwsza rzecz to taka że ten alarm to tragedia, wywal go i wstaw coś nowszego i działającego, jak widzę te piloty nerki to aż mną rzuca chyba jeden z najgorszych alarmów jaki wychodził. Po drugie to Ty odnalazłeś moduł centralnego zamka ale on nie ma modułu radiowego to tylko centralka która steruje z zamka kierowcy resztą drzwi. Gdzieś indziej...
Witam metodą prób i błędów doszedłem do kodowania modułu centralnego zamka, zamek odmyka sie z pilota, nadal tylna klapa nie odmyka sie z pilota, mam jeszcze jedno pytanie, jak koduje sterownik (długie kodowanie) to sterownik sie zawieszcza, reset po przez zdjęcie klemy pomaga, czy to oznacza ze moduł jest trafiony? pozdro
Te F72 i F73 to BEZPIECZNIKI znajdujące się w skrzynce bezpieczników. One zasilają moduł. Mogą być spalone, a elementy na płytce sprawne.
Jak tam się dostać i odpiąć centralny zamek Reg. 3.1.17. Publikowanie wpisów obniżających ogólny poziom dyskusji, wynikających z lenistwa lub zawierających roszczeniowy charakter wypowiedzi.
Powinien działać bez problemu, choć czasy wysterowani są podane inne. A do wyboru masz jeszcze całą gamę centralek do C.Z.: ST1000, TOP32 i wiele innych.
Centralny zamek nie jest sterowany tym modułem co masz na zdjęciu! Moduł centalzamka wygląda tak:
Poczytaj . https://a4-klub.pl/topic/256438-votex-ke...
Może napisz czy masz usterkę czy chcesz pilota dołożyć .
Moduł domofonu podłączasz do złącza po lewej stronie we wnęce. Na wewnętrznej parze (czerwony/zielony) jest domofon nr 1, na zewnętrznej parze (czarny/żółty) jest domofon nr 2. Małe panasoniki nie miały modułu zamka, występował w 1232 analogowej i cyfrowej. Przynajmniej ja ich nie widziałem, natomiast uruchamiałem w większych centralach. Przyporządkowanie...
Weź przewód dwużyłowy i połącz któryś siłownik bezpośrednio z modułem ZC.
Jeżeli zamierzasz wykorzystać tą centralę tylko do C.Z.-to masz już wszystkie przewody.Pomarańczowy do uniwersalnego modułu i zamek hula. Żółty (+12V po stacyjce). .POZDRAWIAM.
1 i 3- moduł body ( zamek i immobiliser) 4 masa 7 silnik i abs 13 poduszki
Dalbys jakies porady jak to zrobic? Oczywiscie cala centralka z kluczyka jak i z pilota dziala.
Gem to centralny moduł sterujący-zamek, oświetlenie, wycieraczki, automatyka szyb itp Nie ma znaczenia czy jest pilot czy nie, identyfikator siedzi w kluczu, odczytuje go pętla na stacyjce, identyfikuje moduł immo i daje pozwolenie do ecu silnika
Na podstawie tego opisu znajdziesz winowajcę: https://obrazki.elektroda.pl/9545812600_... Próbowałem wyłączyć alarm w vcds, poprzez zmiane kodowania, ale nie chce mi to przejść. Wejdź VCDS w moduł centralnego zamka. 1. Przekręć kluczyk w pozycję zapłon. 2. Program odczyta ID modułu centralnego zamka. 3. Zanotuj wartość w polu kodowania....
A jeden z tych czarnych to nie moduł zamka czasem?Klika?
Takie miałem podejrzenie na słuch tam słychać jak się zamyka centralny zamek. Pytanie czy mógł się uszkodzić i pobierać prąd. Dodano po 1 A jest możliwość że po jakimś czasie się usypia i wybudza spowrotem. Podczas pomiaru miałem sytuację że po 30 minutach pobór spadał całkowicie aż do ponownego otwarcia drzwi. Dodam że akumulator 60ah rozładowywał...
oryginalny zamek centralny więc mam kluczyk wraz pilotem Do "nowego" (wymontowany z innego pojazdu) modułu , nie dopiszesz swoich starych pilotów. Gwoli uzupełnienia, pomimo upływu czasu - GM tego nie przewidywał, stąd i urządzenie Tech 2 nie miało funkcji dopisywania nowego pilota do systemu. Da się dopasować i używany pilot i używane transpondery....
Sprawdzałeś kable przy słupku?
Może kostka ''nie odbija'' i masz zasilanie na radio i moduł zamka centralnego .Na liczniku gaśnie wszystko? Czasem pada moduł w skrzynce bezpieczników ,ten wsuwany z boku.
Gdzie znajduje się ten moduł? Mam podobną sytuację. Pilot działa, sprawdzałem w serwisie. Na mrozach przestał działać. Z kluczyka idzie.
Od strony modułu leć po wiązce tam gniją masy i zasilanie. Zamek przód leci po can i steruje nim silnik szyby. Mógł pasć siłownik , wykręć wkładkę i go puknij przez otwór (od strony tylnych drzwi dojdziesz do śrubki trzymajacej).
Po prostu podłącz pod kokpitem czerwony kabel od modulu do czerwonego w istalacji sam. a czarny lub brazowy od modułu do brazowego i już jest zasilanie modułu zamka. Do drzwi kierowcy zrób wiązkę z kabli zielony niebieski brązowy biały czarny i to jest wiązka do siłownika drzwi kierowcy (te kable powinieneś mieć w wiązce od centralnego który kupiłeś...
Fabryczny moduł zamka znajduje sie za zegarami po lewej stronie.
W załączniku schemat systemu z lokalizacją itd..
Z opisu tego sterownika wynika iż służy on tylko do sterowania modułem centralnego zamka natomiast nie można podpiąć do niego bezpośrednio siłowników. Czyli robisz tak: montujesz siłowniki w drzwiach, rosprowadzasz kable, kupukesz uniwersalny sterownik centralnego zamka np. top 33(on będzie sterował siłownikami). Do niego z kolei podłączasz moduł radiowy...
W sharanie masz krańcówki na słupkach. Uszkodzenie samych zamków też jest możliwe. Modułu komfortu tam nie ma. Zamkami steruje moduł centralnej elektryki.
nie kłóćcie się już jak octa jedynka to przecież nad pedałem sprzęgła po zdjęcu obudowy nad nogami kierowcy
Wymieniasz moduł, zamek (dla bezpieczeństwa) i pralka działa. Heh dobre sobie ciekawe skąd ten "używany" weźmiesz ... musiałbyś go mieć od identycznego E-Nr co graniczny raczej z cudem.
Ja bym szukał najpierw przyczyny w drzwiach a dokładniej to w siłowniku c.z. lub w zamku. W nizszych temperaturach smar robi sie gęstszy, twardszy co moze powodować wiekszy opór.
Chodzi mi o ten moduł główny sterownik, który odbiera sygnał z pilota. Zakupiłem uniwersalny moduł zamka centralnego z dwoma pilotami i muszę namierzyć, gdzie się go wpina.
Witam. Dziś sprawdzałem cały moduł fabrycznego zamka i sytuacja wygląda następująco: Magik który wcześniej zakładał poprzedni alarm trochę na modził w centralce c. zamka fotki przedstawiają to co zrobił. http://obrazki.elektroda.net/43_12699417... http://obrazki.elektroda.net/99_12699417... Wiem już czemu nie działa mpw4 w tym aucie...
moduł zamka centralnego padł
Sprawdź jakie masz błędy w module zamka?
przekaznik pod kierownica klika. Ewidentnie masz dołożony jakiś moduł. Zamek centralny oryginał?
W tym roczniku (1999-2002) sterowanie odbywa się przez podanie impulsów "masy". Otwieranie - niebiesko/czerwony (pin-1) Zamykanie - zielono/żółty (pin-8) w 15'pinowym złączu modułu centralnego zamka za schowkiem, po prawej stronie kabiny.
Witam wszystkich! Jestem tu pierwszy raz więc proszę o wyrozumiałość, że nie znalazłem czego szukałem i zakładam temat. Kupiłem wczoraj Corsę c 2003 rok 1.0. Był przy niej tylko 1 kluczyk z pilotem którym nie można sterować centralnym zamkiem. Jest tam założony oryginalny zamek centralny, który reaguje na przekręcenie kluczem w drzwiach. Mogę podłączyć...
Czy ktoś może mi potwierdzić - czy ten opis błędu jest poprawny? Czy lepiej wymienić samego triaka (jak tak, to jaki to i gdzie można go kupić?), a może wymienić cały moduł blokady/zamka do drzwi Opis poprawny. Triak nie jest w blokadzie tylko na module sterującym. Trzeba sprawdzić blokadę i moduł.
za dużo nie wynika jaki to alarm, ale jeśli chodzi o centralny zamek aby zamykał auto to sterowanie nim jest we wtyczce białej na 6 pinów tej obok zasilającej, tylko trzeba sprawdzić konfiguracje podłączenia bo nie wiem czy centralny masz fabryczny czy dokładany a to jest spora różnica w podłączeniu
W tym roczniku zamek centralny sterowany z pozycji elektryki centralnej bagażnika. Nieco młodsze miały zamki sterowane z modułu komory silnika. Nie spotkałem by CIM sterował zamkami.
Ten moduł to immo i centralny zamek. Nie ma nic wspólnego z zegarami. Moduł CPH Texton. Wpisz w google CPH Texton to wyskoczą identyczne moduły.
Jedź chłopie do jakiegoś warsztatu, bo spalisz to auto i tyle będzie. Ja rozumiem , że początkujący, ale jakiekolwiek podstawy pasuje mieć. Jeśli chcesz to sam założyć to zastosuj schemat 4, załóż siłownik znajdź stały plus na tej skrzynce do zasilania twojego sterownika a masę weź z drzwi.
Na 99% zimny lut na module na centralnym zamku,przy przekaźniku. Moduł znajduje się pod licznikiem. Pozdrawiam.
Hej, dzięki za odpowiedzi. zamek jest podpięty do modułu komfortu Czy to znaczy że w każdych drzwiach jest jest jakiś moduł, który steruje pracą zamka jak i pozostałymi elementami takimi jak szyba lusterka? CAN? Tak, w każdych drzwiach jest moduł komfortu do którego podłączony jest zamek. Moduł ten komunikuje się z głównym modułem komfortu w aucie...
Witam Dostałem do naprawy moduł od zamka centralnego. Jak widać na fotkach prawdopodobnie bardzo mocne nagrzał się ten mostek, który chyba ktoś wlutował na miejsce innego elementu. Na płytce nie ma żadnych oznaczeń dlatego nie wiem co za element powinien się tam znajdować. Czy znajdę gdzieś schemat tego modułu? Wszędzie szukałem ale nigdzie nie mogę...
Wiecie jak naprawić.Podstawa to kontrolka i dostęp do modułu zamka.
Wymieniłem moduł centralnego zamka. Działa. Dzięki za pomoc.
Teb błąd nie ma nic wspólnego z Twoim problemem z rozruchem Twojego silnika. O ile przyczyna wymienionego błędu może tkwić w braku komunikacji z modułem komfortu z przyczyn np. wilgoci o tyle problem z uruchomieniem silnika może wynikać z rozgrzaniem przekaźnika 219, który siedzi w plastikowej obudowie sterownika silnika a nie przekaźnika o nr 109 bo...
Ok. już sprawdziłem pilot emituje sygnał ale jak go zaprogramować aby działał c.z., metoda na włączony zapłon nie działa :cry:
Witam, Citroen Berlingo rok 2013, silnik 1560 cm³, 55 kW, Berlingo z jednymi bocznymi drzwiami przesuwnymi, tzn. prawa strona, tył dwa skrzydła, a w kabinie są dwa przyciski do centralnego. Pierwszy do otwierania drzwi przednich, a drugi do boku i paki. Potrzebuję schemat centralnego zamka. Jeżeli ktoś może, to proszę o podesłanie schematu. Chcę podpiąć...
Nie ma odrębnego modułu, moduł kontroli nadwozia(m.inn. centralny) jest pod schowkiem, nad nogami pasażera
jeżeli to mitsubishi,to w okolicach kolumny kierowniczej przeważnie pod nią po lewej stronie będzie moduł centralnego zamka,poznasz go po cykaniu przekazników,kolorów do tak starego modelu nie mam,ale sterowanie będzie dwoma masami na przewodach w kostce dochodzacej do tego modułu,w starszych mitsubishi były to przeważnie kolory brązowe z jakąś kreską,tyle...
Powinien "podpasować": http://obrazki.elektroda.pl/9926524200_1... http://obrazki.elektroda.pl/8904937600_1... Jak rozgryziesz co i gdzie, i z czym - jesteś wielki. Ja nie dałem rady, choć przeczytałem miliony schematów :( Swoją drogą: swoje dokumentacje pralek firma Samsung traktuje "per noga" ;(
moduł komfort zamek moduł zamek elektryczny moduł centrala zamek
rezystor cewka zapłonowa silnik elektryczny łożyska volvo płyta
moduł komfort termet stabilizator lm7812
DEFRO Er40 – blokada serwisowa, licznik T66, czujnik podajnika, sterowniki SKZP, ST-37 Fiat Scudo 2.0 HDI 2008 – bezpieczniki wentylatorów chłodnicy, lokalizacja i wartości