Za gaszenie silnika odpowiada idący od modułu zapłonowego kabel, czarny z białym paskiem. Po podłączeniu go do masy skuter powinien gasnąć.
Poprawiłem.P
Ja mam ruszać głową? To co zdemontowałeś, to badziewne przetwornice do (nie urażając mieszkańców wsi) wieśniackich stroboskopów... Bierz ucinaczki i wywalaj wszystko nieoryginalne z instalacji motocykla. Alarm masz wpięty prawdopodobnie pod siedzeniem, podłączony do zasilania, kierunkowskazów i modułu zapłonowego. Po kablach znajdziesz.
Czarny plus za stacyjką,brązowy masa,zielony do cewki (zacisk pierwotny) cienki czerwony plus zasilania hallotronu,cienki brązowy masa hallotronu,cienki zielony sygnał wyjściowy hallotronu.
A o czym ja piszę ?, w uno jest 4 pinowa kostka na cewce wn połączenia w niej tak U U do niej przychodzi z samochodu +12V i ew obrotomierz, a wychodzą dwa kable do modułu, na obu (o ile silnik nie pracuje) będzie dokładnie po 12V, możesz sprawdzać nawet żarówką 21W i nie zauważysz różnicy, bo rezystancja uzw pierwotnego cewki jest za mała
lesia napisałeś "Wymieniłem cewkę zapłonową ale to nie cewka.Został tylko moduł Zanim wymienisz moduł to sprawdż cewkę w aparacie czy ma przejście (podczas pomiaru poruszaj lekko kablem pod aparatem zap.).dość często przełamuje się ten kabel.
Witam, Wymiana modułu zapłonowego , kabli. Zerowanie , ponowna procedura programowania koła fonicznego, skorzystałem z płatnej aplikacji AlfObd Fiat.
To jest ewidentne wypadanie zapłonu. Sprawdź świece zapłonowe, kable WN. A jak to nie pomoże podmień moduł zapłonowy.
Witam spróbuj tu . https://www.google.pl/search?q=Modu%C5%8...
Witam. Niedawno kupiłem silnik am6 z aprili rs 50. posiadam do niej moduł zapłonowy który ma 2 wejścia a z silnika wychodzą 4 kable . czy mógłby ktoś opisać jak podłączyć ten moduł . bo jedyne co znalazłem to o modułach z tzr 50 dc-cdi. zółty - napięcie dla lamp itp. zielony - 350 vac . czerwony - ? biały - ?
http://obrazki.elektroda.pl/3193623800_1... http://obrazki.elektroda.pl/3193623800_1...
Listwa - te dwa z lewej czerwone to plus plus po stacyjce i je należy rozłączyć. Cewka: czarny plus po stacyjce, brązowy masa, trzeci to impulsy sterujące.
https://obrazki.elektroda.pl/8122892800_... https://obrazki.elektroda.pl/1529084100_... Mam coś takiego
http://obrazki.elektroda.net/100_1254425... Wtyczka 4 bolce Zielony ( z ceweczki) Zółty (z ceweczki) Biały Fioletowy z bialym paskiem Wtyczka 3 bolce Kablel podwójny Brązowy żółty
Jaki jest moduł bo link z allegro już nie działa. Wstaw fotkę i kolory obciętych kabli. To postaram się podpowiedzieć.
Witam, mam problem z podłączeniem modułu do DT 125. Kupiłem nowy moduł oraz impulsator, ale jakbym tego nie podpinał to nie daje iskry. Moduł oczywiście AC. Wychodzą z niego kable: pomarańczowy, biało-czerwony, czarny, czarno-czerwony oraz czarno-biały. Pomarańczowy podpinam pod cewkę, biało-czerwony pod impulsator, czarno-czerwony pod cewkę zasilającą,...
Moduł zapłonowy magneto kable cewka.
Witam Skoro nie ma iskry to sprawdzaj po kolei cewkę WN, moduł zapłonowy, kable WN, kopułke i palec-o ile są... Oczywiście przyczyna może leżeć gdzie indziej,ale na ogół te elementy powodują zanik iskry. Pozdrawiam i życzę powodzenia P.s a ten akumulator oczywiście sprawny jest??
No to wychodzi moduł zapłonowy. Spróbuj podstawić sprawny na 100 procent. Cewkę zapłonową wymieniałeś zdaje się? A i koniecznie posprawdzaj kable omomierzem.
Przyczyną może być moduł zapłonowy, wyłącznik, kable. Odepnij od cewki kable i sprawdź czy będzie iskra, jeśli nadal brak to moduł do wymiany. Cewka się nie poluzowała?
Witam, mam problem z moim autem. W skrócie pracując na wolnych obrotach zgasł i nie chciał zapalić, po klikunastu próbach odpalił - jeździł normalnie. Wieczorem tego samego dnia znowu to samo. Na VAGu pokazało błąd sporadyczny 00513 - czujnik prędkości obrotowej silnika. Sprawdziłem omomierzem czujnik RPM pokazał 1080Ohm (na kostkach za zborniczkiem...
Przestańcie pisać pierdoły (nie dotyczy dj annus) to zwykła jednofazowa prądnica z odczepem do świateł. Z prądnicy wychodzą 3 kable: ładowanie, odczep do świateł i zasilanie modułu zapłonowego. Czasami jest we wtyczce jeszcze kabel od impulsatora. Autorze tematu, poszukaj oryginalnego schematu od dowolnego chińczyka i już. To tylko kilka kabelków, nie...
To nie moduł zapłonowy! To dławikowy układ ładowania. Zielono-czerwony kabel do bezpiecznika połączonego z cewką ładowania a czerwony przez bezpiecznik do akumulatora
Jak zrobić opór w przewodach - 1 0hm oraz 1,5 ohm? można rezystory 12v 1 ohm tam wspawać jeżeli takowe są? czy taki "od cewki malucha" szukać? czy jakąś żarówkę po drodze wsadzić i potem mierzyć opór multimetrem?
Hejka Jeśli brakuje iskry na cylindrach, to istnieje kilka możliwych przyczyn: Uszkodzona cewka zapłonowa - sprawdź czy cewka zapłonowa działa poprawnie. Możesz to zrobić przy użyciu multimetru, który pokaże Ci, czy cewka ma odpowiedni opór. Jeśli opór jest poza zakresem, to może to oznaczać uszkodzenie cewki. Uszkodzony moduł zapłonowy - moduł zapłonowy...
Wiesz gdzie masz cewkę zapłonową? Tej od której idzie fajka? To leć po kablu od niej to się dowiesz gdzie jest moduł. Bo cewka WN jest bezpośrednio podłączona do modułu...
rozrząd sprawdzony ,paliwo z wtrysków podaje ,wymieniony komp,moduł zapłonowy,kable wys.nap. i świece ,czujniki sprawdzone ,przepływomierz wymieniony ,cewka sprawdzona (to wszystko w sobotę zostało zrobione ) nadal te same objawy ( brak błędów )----jeszcze trochę i czeka go kasacja :(
Masz, a w zasadzie quad :D, poważniejszy problem z prądnicą i resztą instalacji. Może sie okazać, że cewka ładująca oraz reszta układu zapłonowego jest OK a przyczyna tkwi gdzieś indziej. Trzeba szukać. Nie ma rady i nie możemy liczyć na szybkie rozwiązanie problemu. Bardzo przydałby sie schemat. A przynajmniej dobre zdjęcia: 1. Prądnicy (obie strony)...
Jak zamienisz miejscami 3 z 2 i dalej nie będzie 3 pracować to sprawdź luz na zaworach jeżeli tam jest 1.3 OHV, a jak będzie ok to ciśnienie sprężania. Zdejmij jeszcze przewód z 3 cylindra włóż świecę i zobacz czy jest iskra, tylko gwint świecy zmasuj z silnikiem.
To potrzebujesz moduł zapłonowy z cewką kablami do świec i kawałek wiązki do czujnik położenia wału i modułu zapłonowego. To jest Ci jeszcze niezbędne do odpalenia.
W swoim pojeździe nie znajdziesz "przewodu ESTA" Masz Multeca,Więc błąd to -brak impulsów z układu zapłonowego. Cewka indukcyjna,moduł zapłonowy,lub kable w aparacie się rozleciały.
Świeca, kabel, cewka, moduł zapłonowy, uszkodzona wiązka. Do sprawdzenia wszystko ale zaczął bym od świecy.
Czy posiadacie jakieś informacje na temat modułu, który nie jest blokowany i jest dostosowany do obsługi impulsatora indukcyjnego (2 kable do modułu). Z tego co ja widzę to ten do Boatin, keewat, sachs, cpi etc ma jako jedyny 2 wejścia impulsatora a sam impulsator jak oglądam na google ma dokładnie takie kolory kabli jak mój w moto (xt125 2005r). Próbowałem...
Kable WN, świece, kopułka palec. Jak nie pomoże to moduł w aparacie zapłonowym.
Witam. Poszukuję od dłuższego czasu schematu elektrycznego do quada firmy ACCESS model SP250 / SP300 ale z zerowym skutkiem. Silnik z automatyczną skrzynią biegów. Generalnie mam problem z zapłonem. Moduł zapłonowy kupiony nowy, ale przy kostce modułu są odłączone dwa kable które nie wiadomo do czego służą? Sam moduł zapłonowy posiada fabrycznie pętlę...
Przepraszam -fakt nie zauważyłem , że to 16V ma pewnie moduł zapłonowy bez kabli palców itp... :oops:
Witam, mam problem z odpalaniem skutera (Keeway Fact Evo 50 ccm - 2012 rok - 2T), ogólnie jak ma iskrę, to pali na pół strzała - idealnie. Jednak problem pojawia się z uzyskaniem iskry, obstawiam moduł zapłonowy, po poruszaniu kablami i modułem za którymś razem udaje się odpalić skuter. Często jak postoi kilka godzin, ma problem z ponownym odpaleniem...
Cewki i moduł przeważnie padają w wyniku przebicia na kablach WN . Dbaj o kable i świece to nie będziesz miał kłopotów z modułem .
witam chodzi o moduł który znajduje sie w aparacie zapołonowym jest to taki prostokąt kable które ida do aparatu zapłonowego sa do niego podpięte niestety nie mam foto modułu Pozdrawiam
Dlaczego w kuchence gazowej iskra zapalnika przeskakuje tylko wtedy, gdy jest płomień? Jak nie ma ognia iskra przeskoczy raz na jakiś czas. Przyczyną tego problemu może być kilka czynników. Oto kilka z nich, które warto sprawdzić: 1. Wilgotność lub zabrudzenia: Jeżeli elektrody zapalnika są wilgotne, pokryte tłuszczem lub brudem, przewodność elektryczna...
Zielone kable z cewek iskrownika silnika i z modułu podłączasz do masy (ramy motocykla), czerwono czarny modułu i cewek (zasilanie CDI) łączysz ze sobą, podobnie jak impulsy z cewki wyzwalającej, niebiesko-żółty i niebiesko-biały modułu. Cewka wysokiego napięcia do biało czarnego kabelka modułu i drugi do masy (lub rdzeń cewki przykręć do masy), pozostały...
Panowie, nie czytaliście dokładnie tego co napisałem. Na wylocie ECU do modułu zapłonowego (kabel niebiesko czerwony) po podłączeniu multimetru wartości sie zmieniają w trakcie kręcenia rozrusznikiem,tak że prawdopodobnie sterownik kluczuje, nie miałem dostępu do oscyloskopu tak że nie wiem jak powinna być ich wartość, mam wrażenie że sam moduł (ten...
Zaczął się sezon na te moduły, najlepiej zamienić cewki i wtedy widać czy moduł padł. Należy wymieniać: świece, kable, cewki i moduł - na jednym paragonie by w razie przy nie sprawności modułu (np po 1000km) uznali reklamacje...
Mam ten sam problem;/ Ale sprawdzajac napięcie w w kablach od statora (zasilanie, impuls, i gaszenie) na każdym kablu jest napięcie po kilka wolt, oczywiście jak wprawiam w ruch magneto wiertarką. Wydaje mi się trochę dziwne ;/ I to raczej jest prawidłowe. Wyłączanie zapłonu odbywa się przez podanie masy na moduł zapłonowy (kabel biało czerwony) przez...
Tak NIE WOLNO robić, jak pozbawiasz cewkę wn odbioru w postaci świecy, to wysokie napięcie rośnie do wartości, które spowoduje jej nieodwracalne przebicie, uszkodzenie, moduł zapłonowy również nie przeżyje takich eksperymentów. Kable wn sprawdza się na 2 sposoby, miernikiem (omomierzem), czy mają wymaganą rezystancję (przeważnie 2 - 10kΩ), drugi,...
uszkodzona ceweczka w aparacie zapłonowym. Podłącz omomierz, delikatnie ruszaj kablem.
Jeśli ten moduł gaźnika nie ma wpływu to dobrze. Aparat zapłonowy jest absolutnie nowy. W związku z tym moduł zapłonowy i kabel brązowy co odchodzi od - cewki wys / nap. Podtopienie pływaka? Oba gaźniki byłyby podtopione... gaźnik rozbierałem i czyściłem. Poziom paliwa sprawdzałem na pływaku. NIe, gaźnik ma mechaniczne zabieranie 2 przepustnicy.
Nie pytam się o kable WN, tylko o kable: 1) z modułu zapłonu do cewki zapłonowej (sprawdzić wtyczkę, sprawdzić gniazdo cewki) 2) kabel od modułu do czujnika położenia wału (są tam dwa kable złączone wtykiem i gniazdem) Kable mogą być popękane, nadłamane, mieć ubytki w izolacji, a w rezultacie będą wywoływały anomalia w zachowaniu silnika. SPRAWDŹ JE...
Witam. Zmagam się z problemem w Audi, auto nie odpala. Kręci normalnie, nie odpala. Wymienione: świece, kable, moduł zapłonowy, nowa pompa paliwa, czujnik temperatury nowy oryginał, uszczelniony dolot, wszystkie przewody podciśnienia nowe i dalej nie odpala. Pomocy, brak mi już pomysłów.
Tak, jeden kabel to plus zasilania, drugi to kluczowanie cewki ( kolektor tranzystora mocy).
Za pierwszym odpaleniem mogę się tym autem ścigać - co by się zmieniło wraz z drugim odpaleniem? Gdyby był walnięty rozrząd to problemy by były cały czas. Gdyby ciśnienie paliwa było złe to też by nie jeździł zbyt dobrze. A po odpaleniu auta od zimnego jeździ świetnie - nawet jak go zagrzeje i ma normalną temperaturę roboczą. Jak jest ciepły to odpala...
Witam, prawdopodobnie uszkodzona wiązka kabli przy kierownicy. Instalacja do przeglądu. Spróbuj z modułu zapłonowego wyjąć czarno biały kabel, skuter powinien zapalić.
Witam Z tego co napisałeś wynika, że nie przeprowadziłeś procedury sprawdzania układu zapłonowego. Sądziłem, że jest to tak proste, iż nie opisałem jej dokładnie. Moja wina! Więc piszę jeszcze raz: 1. Na zimnym silniku. Znajdź na module zapłonowym kabel idący do cewki ładującej. Będzie to cewka w "magnecie" nawinięta bardzo cienkim drutem i mocno zaizolowana....
Witam mam quada 125 i po przekręceniu kluczyka cały czas kręci. Dodatkowo brak iskry. Moduł zapłonowy, sprawdziłem cewkę zapłonową , świeca jest dobra, żadne kable nie są pourywane. Proszę o pomoc z góry dziękuje.
Ja jednak sprawdził bym dokładnie układ zapłonowy. W 1990 raczej nie stosowali procesorów w modułach zapłonowych, więc zmiana wyprzedzenia jest realizowana elektronicznie. Opisz ten układ a najlepiej daj schemat. Sprawdź też iskry na wszystkich cylindrach pod kątem max długości generowanego wyładowania iskrowego. Brzmi naukowo, a robi się to banalnie...
(at)lukaszzet, w tym modelu jest cewkomoduł (cewka wn zintegrowana z modułem zapłonowym), żeby pobrać impulsy z uzwojenia pierwotnego trzeba podważyć taki podłużny dekielek koło wyjścia wn cewki i tam się wpiąć kablem na jej zacisk "1"
Witam, jack63 dobrze "gada", omomierz w rękę i jazda, cewka zasilająca CDI ma mieć około 470 omów, z niej wychodzi kabel z czerwonym paskiem, impulsator ma mieć około 150 omów, od niego idzie kabel z niebieskim paskiem. Warto również z modułu zapłonowego wypiąć kabel czarny z białym paskiem, jest on odpowiedzialny za gaszenie pojazdu, jeżeli jest zwarty...
modułu zapłonowego
Wszystko ok . Słaby styk przewodów przy module zapłonowym. Wystarczyło poprawić styk kabli na kostce
ide wyminic moduł zapłonowy pszeczysci kable na rozruszniki a jak dalej tak bedzie to zminie komputer Dodano po 1 wyminiłem moduł i pszeczysciłem i to samo
Witam Mojemu skuterkowi zabrakło iskry, okazało się za przyczyną były przegniłe kable. Dałem go do naprawy mechanikowi, bo powiedział ze się zna na tym. Wymienił instalacje z vw polo ze szrotu, posztukował kable, iskra jest ale teraz pali moduły, w ciągu 1 minuty puchnie w jednym miejscu i później się pali. Powiedział ze przyczyną będą zgrzane cewki...
pinologia modułu w załączniku. Hallotron-kabel czarny-masa,zielony sygnał ,czerwony plus
Po planowaniu głowicy i wymianie uszczeliki i uszczelniaczy,zmianie świec paska rozrządu samochód zaczął palić ok 20l/100km i szarpać w całym zakresie obrotów. Szarpie po odpaleniu przez jakieś 1-2 min. później ok. Nie wiem co się dzieje. Wymieniłem sonde lambda (orginał Bosh),sprawdziłem silnik krokowy,potencjometr przepustnicy,czujnik temp. cieczy,...
32900-05220 070000-0930 made in japan tylko to mi zostało z modułu wiem jeszcze że powinno iść 8 kabli
Czujnik położenia wału korbowego, to czujnik indukcyjny, a nie halla. Najczęściej w maluchu przełamywał się kabel idący od gniazda czujnika do modułu nanoplex
Może spróbuj ominąć zasilanie modułu z oryginalnej instalacji , po prostu podaj mu + 12V i masę z pewnego źródła choćby z akumulatora i odpal sinik . Podłącz cewkę WN na "żywca" do MED 211 , czujnik podciśnieniowy pozostaw bez zmian on nie jest konieczny do odpalenia silnika . Już nic innego mi nie przychodzi do głowy , no chyba że masz jakiś immobilizer...
Przed naprawami całkowicie wyłączyć instalację gazową i dopiero gdy uzyskasz pewność , że silnik poprawnie pracuje na benzynie ponownie uruchomić gaz. Sprawdzić stan świec zapłonowych , kabli wysokiego napięcia , cewki z modułem. Czyszczenie przepustnicy i adaptacja. W czasie rozbiórki dolotu zachować ostrożność aby nie uszkodzić odmy. Po tych czynnościach...
Samochód jest znajomego. Podanie masy na środkowy pin nie wywołuje iskry. Znajomy podmieniał już cewkę i moduł a iskry nadal brak. Napięcie na wtyczce aparatu zapłonowego jest. Na module zapłonowym też. Przejście na środkowym kablu od czujnika halla do modułu zapłonowego też jest. I tak się zastanawiam czy to nie czujnik halla i czy tam przypadkiem...
po zgaszeniu nagle zaczyna szarpać Do sprawdzenia instalacja zapłonowa - Kable z fajkami, aparat zapłonowy, cewka, moduł, czy co tam masz, bo nie podałeś modelu silnika.
Mój Swift zgasł i nie chce odpalić. Mocno padało i nie wiem co mogło zalać. Wszystko już sprawdzałem: cewkę, moduł, aparat zapłonowy+ kable w.n. , czujnik wałka rozrządu, czujnik poł. wału, wszystko dobre a on nic. Napięcie na świece dochodzi a odpalić nie chce. Jeden mechanik rozkłada ręce, trzyma go już 2 tygodnie i chyba muszę go odebrać i nie wiem...
Moduł zapłonowy - przewody masowe - zasilanie modułu - trzeba sprawdzić wszystkie kable i sam moduł. Od tego bym zaczął w pierwszej kolejności
Co to może być Coś się zepsuło. Może świece zapłonowe, może kable zapłonowe, aparat zapłonowy, moduł zapłonowy... Można jeszcze długo wróżyć.
a moduł zapłonowy 154 zł , kable WN tez około 150 zł, a u mniw tylko palec roadzielacza wymienilem i odczyscilem kopułke rozdzielacza zaplonu - styki byly zasniedziałe
Pewnie gdzieś jest zwarcie, pasowałoby przejrzeć całą instalację, najlepiej wszystko odłączyć i zostawić tylko sam zapłon na nowym module, by upewnić się czy to na pewno jej wina. Warto też przejrzeć cały układ zapłonowy: cewki, impulsator, kable, koło magnesowe.
A więc tak...posprawdzałem kable i mam jedno pytanko jak powinny być podłączone kable do modułu zapłonowego? bo ja u siebie nie mam kostki tylko luźne kable zaizolowane taśma :P
W m102 kąt zapłonu można regulować, kręcąc aparatem zapłonowym. Nieruchoma kopułka była w 6-cio cylindrowcach (m103). Sterownik wtrysku. Odpowiada on za "ssanie", wzbogacanie przy przyspieszaniu, odcinanie benzyny przy hamowaniu silnikiem oraz za stabilizacje jałowych. Teoretycznie, silnik będzie pracował nawet, gdy jest odłączony http://obrazki.elektroda.net/11_12900377...
Jeśli to chinczyk ,to sprawdż cewke zasilającą moduł zapłonowy.
. Kable w kwadratowej kostce to prawdopodobnie przewody od czujnika biegów. Biały, żółty - do regulatora napięcia, Zielony - masa, Niebieski - od impulsatora do modułu zapłonowego. Może jeszcze to ktoś zweryfikować, ale zobacz sobie na zdjęciach jak wygląda czujnik biegów i jego instalacja w tym silniku. Opis kolorów kabli Kuby Ok. Na zdjęciu nie widac...
http://obrazki.elektroda.pl/4379440800_1... Dodano po 16 W tych Polonezach niekoniecznie wysiadają cewki czasem uszkadza się moduł zapłonu lub impulsator w aparacie zapłonowym a przeważnie jego kabel łączący się z modułem zapłonu.
Nie ma wtyczki. Który kabel do którego pinu. Gaźnik deni. Brak wtrysku. Jest to Silnik zamiennik. Gdzie podłączyć w module masę, kabel +, cewkę zapłonową i impulsator. Te 4 powyższe rzeczy do tych 8 pinow w tym chinskim module. Dzięki
Skoro na obu paliwach takie cyrki to wypadanie zapłonów. Skontroluj po kolei cewkę zapłonową czujnik połozenia wału, jego kable i także sam moduł zapłonowy
A z mikrokontrolerem? Zawsze musi być ten pierwszy raz :D dodam jeszcze że mój moduł ma 6 kabli a nie 3
Tak, po wymianie układu zapłonowego (ten moduł z którego wychodzą kable do świec) wszystko jest cacy. Później wymieniłem jeszcze świece i kable ale to już po rozwiązaniu samego problemu.
Odłącz kabel gaszenia od modułu zapłonowego, w ten sposób iskra będzie cały czas, jak zagada, szukaj po kablach gdzie jest przebicie, lub stacyjka. Zalej świeże paliwo, ułatwi Ci to rozruch, spuść z gaźnika stare jeśli tam jest.
Miałem podobnie tyle, że w Vectrze z tym samym silnikiem. U mnie zapalł ale bardzo długo trzeba było kręcić. Pewnego razu nie odpalił wcale. Sprawdź czy jak nie możesz zapalić z rozrusznika to czy pali na popych ( u mnie wystarczyło 2 metry i silnik już chodził). U mnie był a iskra ale nie dostawał paliwa. Przeczyściłem wszystko w kopułce w aparacie...
Jeśli nie masz iskry a jest zasilanie na wtyczce do aparatu zapłonowego który jest pod rozdzielaczem bo w nim jest moduł i cewka to możesz szukać nowego a raczej używanego modułu bo pewnie padł. To normalne w tym typie auta powyżej 10lat. I radził bym żebyś kupił gdzieś cały aparat zapłonowy bo jeśli dostaniesz nawet sam moduł to wcale nie powiedziane...
Z iskrownika mają oryg. wychodzić kable: niebieski, czerwony, czerwono-biały, szaro-czerwony, czerwono-żółty. Potrzebne Ci niebieski i czerwony. Niebieski do 3 na module zapłonowym, czerwony na 14 modułu. 31 z modułu na masę, 15 z modułu na 15 cewki butelkowej WN. 1 z cewki butelkowej na masę. Fajka wiadomo. 2 na module jest potrzebna do gaszenia motoru...
Pompa, świece, cewka, kopułka, palec, aparat zapłonowy, kable, monowtrysk, moduł pod cweką wszystko wymienione i dalej nic Dodano po 12 Map sensor też wymieniony Dodano po 1 Powietrza lewego nie łapie niby prosty samochód a jednak nie
1. Foto to regulator napięcia. 2. Moduł zapłonowy - obok niego widzę kabel czarno-czerwony, ma być podpięty do modułu (schematy podpięć: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... czarno-biały służy do gaszenia. 3. Cewka zapłonowa - do wolnego pinu ma być podpięty przewód (najczęściej) czarno-żółty wychodzący z modułu zapłonowego. 4. Przekaźnik...
Gaszenie skuterów,często jest wykonywane przez podanie masy na moduł zapłonowy przez parę sekund.
Cewka była podmieniana ze sprawnego skutera I też iskry nie było. A macie może pomysł na sprawdzenie prądu z cewki ze statora? Chodzi mi jakie napięcie powinno być na kablu wychodzącym za statora z cewki na moduł zapłonowy.
Powiedzcie mi jeszcze czy do tego silnika musi być jakiś moduł zapłonowy, czy tylko wystarczy przerywacz, cewki, kable, świece i akumulator z rozrusznikiem aby go odpalić ?
Witam, mam problem z Cagiva wmx 250. Jest tam włożony iskrownik motoplat. Motor jeździ odpala ale w trakcie jazdy powyżej jakiś obrotów dusi silnik, jakby ginęła iskra, gdy spadnie poniżej jakiś obrotów motor łapie i znowu jedzie, podejrzewam moduł zapłonowy i chciałem się dowiedzieć czy można by włożyć inny moduł niż oryginał, dodam że w tym momencie...
Witam. Posiadam chińczyka 4t Moto Magnus Solatio. Mam problem z iskra, robilem remont silnika z 50ccm na 80ccm. Wymieniłem iskrownik bo stary zniszczylem przez przypadek :(. Cewke nowa moduł CDI (zapłonowy) fajke z kablem i samą świece. nie mam pomysłu co moze byc nie tak z tym prosze o pomoc z góry dziękuje . Pozdrawiam ;D
Moduł zapłonowy może mieć zwarcie dla tego kable sie potopiły. Co do tego że nie ma siły proponuje kompresje zmierzyć przed rozbieraniem.
Kolego spokojnie... :) Na schemacie jest własnie to co napisałeś :) tylko kolory mogą się różnic :) dlatego musisz albo rozebrać i dojść który kabel jest do jakiej cewki lub przemierzyć je miernikiem :) -2 wyjścia z cewek one musza być podłączone do regulatora :) (podejrzewam te 2 żółte) -1 kabelek to wyjście z cewki zapłonowej (to ta owinięta szmacianą...
Czerwony + z akumulatora, czarny + do instalacji, zielony masa, czarny z białym paskiem to gaszenie silnika moduł zapłonowy
Ściągnij wtyczkę z czujnika halla w aparacie zapłonowym i zwieraj środkowy (kabel zielony) do masy, ma przeskakiwać iskra, sprawdź czy na zewnętrznych pinach wtyczki jest masa i ok +10V, sprawdź masę modułu zapłonowego, gruby (2,5mm²), brązowy kabel bezpośrednio do klemy - akumulatora
Sprawdź cewkę (cewki - nie wiem czy masz impulsator?), które są podłączone do modułu zapłonowego. "Idź po kablach" dołączonych do modułu aby sprawdzić gdzie który dochodzi. Procedury sprawdzania były wielokrotnie opisywane na forum. Szukaj tematów typu "brak iskry". Musisz postępować na zasadzie analogii. Pierwszy z brzegu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17...
Witam mam problem z moim fiatem uno następujący,na początku gasł mi bardzo rzadko i nie chciał odpalić , potem objawy się nasilały więc wziąłem się do roboty wymieniłem cały aparat zapłonowy z modułem , zmieniłem kable zapłonowe , świece. No i autko jak zapali to działa elegancko , ale mam problemy z uruchamianiem czasami pali od strzała na lpg jak...
moduł zapłonowy kable kolory honda moduł zapłonowy moduł zapłonowy cinquecento moduł zapłonowy
uln2003 zamiennik zespół parzenia gwarancja tabliczka znamionowy
naprawa bequit pralka samsung zawiesza
Bezpiecznik świateł przeciwmgielnych Peugeot 207 2006 - lokalizacja Kody błędów diodowych pralki Polar PFL 1009