Sprawdzić przeowdy przy stacyjce a później przy module.
A po czym mogę poznać czy to cewka czy cewko-moduł ? Zielony jestem kompletnie i szukać też próbowałem ale coś słabo mi to idzie. Dodano po 15 Może warto by było zastąpić to tym? http://allegro.pl/cewkomodul-cewka-modul...
W takim razie sprawdź czemu nie działa kontrolka immo, z jednej strony jest podłączona do stałego „+”, z drugiej strony przewodem żółtym do modułu.
jeśli na kablach jest tak jak piszesz to: 1) odłącz całkiem biały i zobacz czy jest iskra, jak sie pojawi to usterki szukaj między końcówka białego kabla i stacyjką- podanie masy na biały powoduje gaszenie iskry(i silnika..) 2)jeśli 1 nie pomoże kup drugi moduł
Sprawdzilem instalacje omomierzem pod katem zwarcia i poprawnosci polaczen oraz napiecia wychodzace z modulu na licznik i wszystko wyglada w pozadku.. Modul to magnetmarelli
witam potrzebuje pomocy w podłączeniu modułu piaggio 125 4t z góry dziekuje za pomoc https://obrazki.elektroda.pl/1376651100_...
No to jeżeli cewka jest sprawna t pewnie uszkodzony moduł.
impulsator, cewka albo moduł najczęściej moduł, najrzadziej impulsator
Kolor obudowy cewkomodułu w Piaggio 50 cm³ nie ma żadnego znaczenia. Oryginalne moduły zapłonowe w Piaggio nie były blokowane, ale nie można wykluczyć że można natrafić na jakieś nietypowe zamienniki z blokadą: http://www.motelek.net/andere/cdi/cgc_tr... . Aby się przekonać, trzeba sprawdzić działanie zapłonu pod stroboskopem. Kąt wyprzedzenia...
A moduł? Masz możliwość podmiany od sprawnego?
Czyli jak można sprawdzić ten cewko moduł?
OMG. Na module masz napisane kolory przewodów. Co za problem pomyśleć?
http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/cir... Oryginalnie przewody od statora powinny być zakończone kostką która bezpośrednio jest podłączona do modułu zapłonowego. Przewody są połączone zgodne z oznaczeniami na module, czyli rosso, bianco, marone, verde. Silnik chłodzony powietrzem według serwisówek posiada stały kąt wyprzedzenia...
Kupiłem odblokowany moduł do Piaggio. Może ktoś ma schemat podłączenia. https://obrazki.elektroda.pl/2897438000_... https://obrazki.elektroda.pl/7859391500_... 2018 r. Czytałem, że jakieś kabelki trzeba przerobić AI: Jaki dokładnie moduł kupiłeś? Podaj producenta, model albo numer części, jeśli masz. Piaggio Liberty...
Jeśli podłączy się prawidłowo piny nie widzę przeszkód, tym bardziej, że regulator napięcia jest tutaj osobno, a nie scalony z modułem.
Jeśli gaźnik wg Ciebie ok. ( i dysze udrożnione ), to podmień na próbę moduł.
Czyli ewidentnie stator do wymiany? Jeszcze jedno pytanie odnośnie tematu. Przeglądałem ceny tych statorów i są one dość wysokie (używane w okolicach 150zł a nowe ponad 200zł). Czy zamiennik będzie spełniał swoje zadanie? Dodam też, że napięcia mierzyłem przy odłączonym module
Witam, udało mi się rozwiązać problem. Kable od statora były zwarte (w koszulce z tworzywa idzie kilka przewodów), izolacja się stopiła przez co paliło moduł.
Tak jak kolega wyżej podpowiedział z bezpiecznikami tylko dodałbym amperomierz pod akumulator żeby nie czekać z każdym bezpiecznikiem tygodnia czasu. Jak ten mechanik tego nie ogarnie a Ty nie będziesz wiedział jak do tego podejść to przywieź to do mnie, bo jak dobrze skojarzyłem to dzwoniłeś z wymianą modułu.
Zmiana modułu rozwiązała problem.
Masa jest ok. Odłączyłem cewkomoduł, miernik do zielonego i do masy zerowe napięcie. A przeciez zielonym jest podawany prąd na moduł.
na poczatek proponuje zmniejszyć obroty biegu jałowego. moduł zapłonowy oryginalny czy zamiennik?
Było to ponad dekadę temu , ale tak jak piszesz wystarczyło prze lutowanie kilku punktów i zadziałało . Zastępczo dobrałem do tego zapłonu cewko-moduł chyba od Piaggio i to chodziło .PVL został jak na zdjęciach z racji braku czegoś odpowiedniego do sklejenia tego do kupy.
W pisggio moduły zasilane są prądem stałym z aku. Twoje moduły są na zmienny z cewki ,której piaggio nie posiada
witam poszukuję schematu podłączenia chińskiego modułu 4T do silnika piaggio 125 4T.Jakie są straty na mocy poprzez zmianę modułu? Dodano po 22 siemka Adrianie podpowiedz jak założyć moduł 4T z chińczyka do piaggio 125 4T
W takim razie upewnij się co do rezystancji uzwojeń cewki zasilającej i impulsatora, prawidłowego podłączenia modułu oraz sprawdzenia modułu na innym skuterze.
Ja mam czerwony moduł 3 kable (czerwony,biały, zielony) i kolejno jest tak czerwony-czójnik obrotów, biały-masa(z cewki w magnecie), zielony-zasilanie modułu z osobnej cewki w magnecie(po przerzuceniu miernika na AC skacze w okolicach 80V przy próbie odpalenia). Z tego co wiem (a troszke wiem) to ten zielony przewód ma być przy gaszeniu przywarty do...
Jestem ciekaw czemu wybrał właśnie cewkomoduł od Piaggio. Jeżeli został założony alternator Mitsuba GF-4, to powinien do niego zostać założony zwykły moduł od Peugeota/Hondy/chińskiego 2T. Różnica pomiędzy tymi modułami a cewkomodułem Piaggio polega na zastosowaniu diody na wejściu zasilania modułu, która zwiera ujemne połówki napięcia do masy obniżając...
Witam, jestem w fazie tworzenia swapu skutera gilera stalker 50 2t do którego zamontowałem silnik z piaggio x9 125 4t. mechanika w miarę już ogarnięta, chłodzenie w trakcie i teraz pora również na elektrykę i tu potrzebuje waszej pomocy. Nie ogarniam zbyt dobrze jeszcze samodzielnie elektryki ale nie jestem też do końca ciemny w temacie ;) do silnika...
Witam. Mam proste pytanie, jaka powinna być w przybliżeniu rezystancja cewki zasilającej moduł zapłonowy w skuterku jak w temacie?
Wymień jeszcze fajkę i przewód, sprawdź styki w stacyjce i jeśli to nie pomoże to pewnie moduł zapłonowy padł.
Wpisz w Google frazę: "moduł zapłonowy Piaggio Zip" i wybierz "obrazy dla...". Tam są zdjęcia oraz schematy zapłonu dla skutera. Zobaczysz co jest potrzebne do działania takiego zapłonu. Nie podejmuję dalszej dyskusji merytorycznej co do możliwości stworzenia uniwersalnego zapłonu do 2t, gdyż przekracza ona moją wiedzę i zainteresowania. Niemniej życzę...
Problem rozwiązany. Przyczyną okazał się spalony moduł kodujący immobilisera. Szczęście w nieszczęściu że moduł był kompatybilny z modułami samochodowymi. Różnił się jedynie wykonaniem, był wodoszczelnej obudowie zalanej silikonem. Na chwilę obecną w skuterze siedzi moduł od fiata marea z przegranym wsadem procesora z oryginalnego immo. Wszystko śmiga...
Wiesz, że dzwonią... Rozrusznik nie ma osobnego uzwojenia, bo by je spalił. Jest podłączony pod akumulator i z niego czerpie energie do rozruchu. A akumulator jest ładowany przez istniejący regulowany blok zasilania. Dodatkowo są tam jeszcze cewki: zasilania świateł - którą chcesz przerobić, zasilania modułu zapłonowego (rozwiązanie stosowane w większości...
Przerwany przewód dochodzący do anteny immo na stacyjce lub wypadła/uszkodziła się pestka w kluczyku. Zarówno w pierwszym jak i drugim przypadku będziesz musiał dostać się do modułu immo pod czaszą.
Witam , mam chiński skuter Zumico Shiva w którym wykonałem swap silnika z Piaggio hexagon 150 cc 2t .W skuterze po swapie zastosowałem : -org. regulator napięcia z piaggio -org. cewke z piaggio -org. moduł z piaggio Reszta elektryki została z Zumico.W skuterze zrobiłem już ładowanie , światła , start/gaszenie . Mam małe problemy z resztą , mianowicie...
Do silnika X9 250 powinieneś zastosować moduł zapłonu Magneti Marelli AC13I.
Słabawa iskra - najłatwiej sprawdzić moduł przez zdjęce fajki z przewodu WN i przyłożeniu do masy - iskra powinna występować na odległości do ok. 15mm. Minimalna wartość 5mm to granica - jeśli mniej to prawdopodobne jest uszkodzenie modułu, cewki zasilającej lub przebicie na przewodzie gaszenia. Moduł ten stosowany jest do silników Piaggio Hiper2 Euro...
Siema. jechałem raz i kable od iskrownika wleciały przed koło i sie przetarł dokładnie zielony ten od iskry. następnego dnia, nie wiedząc od tym ;d przejechałem się i skuter zgasiłem i już nie chciał odpalić . Potem zesztukowałam kabel, iskry nie było przez 3 dni a jak się pojawiła to skuter odpalał na 2 sekundy a teraz raz jest a raz nie ma iskry....
Witam nieznam tych zaplonów w tych skóterach ale jak są to moduly cyfrowe z mapami zaplonów i mikroprocesorami to będzie trudno coś dorobić. Jezeli jest to zaplon tranzystorowy /akumulatorowy lub tyrystorowy to mozna wykonać samemu a opisy znajdziesz na Elektrodzie pozdrawiam waclaw17
Dysponujesz może serwisówką do tego rocznika? Mam do rocznika 98, a tam już jest zapłon Kokusan. Zapłon nie posiada impulsatora? Znowu nietypowe rozwiązanie układu zapłonowego. Problem może tkwić w module zapłonowym (czarny moduł). Stator ma dwa uzwojenia niskonapięciowe - jedyne co możesz sprawdzić to czy nie mają zwarcia do masy. Co to za wyniki pomiarów...
Tak w ogóle, to jaki to jest typ układu wtryskowego, producent? To jest osobny moduł czy układ wtryskowy zintegrowany z przepustnicą?
Napisałem wcześniej że wystarczy odłączyć kostkę od przewodów statora, gaszenie od stacyjki będzie odłączone i iskra powinna pojawić się przy kopnięciu na kopstarter. Zostaw na razie tą stacyjkę. Jeśli te 115V na przewodzie zielonym było przy podłączonym module zapłonowym, to masz dwie możliwości: uszkodzony moduł zapłonowy lub uszkodzony impulsator.
Witam. Zdjąłem magneto i kable pod nim wyglądają dobrze. Jest pięć cewek i szósta z której idzie przewód na cewko moduł. Na cewko module jak kręcę rozrusznikiem to na zielonym przewodzie nie ma napięcie. Przynajmniej jak sprawdzam kontrolką 12 Volt . Jak sprawdzam woltomierzem to jest dziwna sprawa. Podczas rozruchu wskazuje mi jakieś dziwne napięcie...
Kontrolka miga w momencie kiedy kluczyka nie ma w stacyjce. A co się dzieje po włączeniu zapłonu? Spróbuj fizycznie wyjąć pastylkę z kluczyka i sprawdź jaka będzie reakcja. Immo nie zgasi pracującego silnika, po za tym faktycznie jest możliwość że problem jest spowodowany wilgocią w immo lub module. Jesteś w stanie pomierzyć rezystancje cewek, impulsatora...
Iskra wygląda na normalną. Czytałem że bez ssania też powinien zapalić. Już nie mam pojęcia co może być. Czy może mieć iskrę przy uszkodzonym module, a może regulator napięcia?
Może któryś z tych byl by sie nadał ? https://allegro.pl/oferta/modul-zaplonow... https://allegro.pl/oferta/modul-am6-xp6-...
Jedna sprawa - nie wolno nigdy odłączać akumulatora podczas pracy silnika! Grozi uszkodzeniem regulatora, modułu zapłonowego TCI i innej elektroniki.
Ale w module mam też podpieta świece
Witam dzisiaj przez nieuwagę w moim skuterze dotknęły się 2 kabelki (zielony ,żółty) co spowodowało zwarcie przez co nie mogę odpalić skutera ,gdy odpalam na starter to kręci ,ale nie chce odpalić a przed awarią palił na dotyk . Co się stało , powinno pójść w bezpiecznik ale on jest cały. Czy spalił się moduł? proszę o pomoc
Mój brat ma piaggio zipa z 2006 roku i u niego blokada jest głównie na module, miał coś tam jeszcez kombinowane przy gaźniku i to dało kilka kilometrów więcej ale głównie blokuje moduł. Niestety z tego co wiem to jedyna możliwość to kupno odblokowanego modułu, nie da się przerobić fabrycznego pozdrawiam
W instalacji od dzielnie mam moduł i oddzielnie cewke wn Co to za pojazd, że ma moduł? Yamaha TZR50 czy CPI? Co to za przeróbki? Silnik Derbi/Piaggio jest montowany na osi wahacza, a silnik Minarelli z tyłu na dwóch wspornikach do ramy...
Normalnie odpalasz na kopstarter z odłączonym złączem od stacyjki (zespołu styków), ale że go nie masz to iskra powinna być nawet bez akumulatora. Tylko potem problem z zgaszeniem silnika. Jeśli nie ma iskry, to w nowszych Piaggio pada moduł zapłonowy oraz stator. Chyba że ktoś zaczął rozwalać instalację elektryczną (złącze przy silniku). Poza tym nowsze...
tak to był cewko-moduł który wymieniłem pojeździłem sobie 2 dni i zgasł, teraz nie ma wgl iskry :/ czy mógł spalić się moduł?? jeśli tak to od czego??
https://manuals.wotmeworry.org.uk/useful info/Immobilizer_Fault_Finding.pdf od strony 17 Master Immobilizer. Kluczowe pytanie. Masz klucz matkę (czerwony/brązowy)? Bez niego czeka Ciebie wymiana wszystkiego (kpl. zamków ze stacyjką, moduł immo i ECU).
Silnik 2T chłodzony powietrzem. Świeca jest czarna a więc skuter zostaje zalewany, natomiast obniżenie iglicy w tym przypadku nic nie daje. Powiem szczerze że nie sprawdzałem czy kąty zapłonu się zgadzają gdyż nie podejrzewałem że mogło by się to rozjechać. Dlaczego akurat iskra miała by być w innym miejscu? Zapłon to zwykły cewko-moduł o stałym kącie.
z tego co widze zastosowales konda elektrolitycznego :) to musi byc bipolar jakis od pralki czy jakis MKT ale nie elektrolit ..... kondek jezeli chodzi o pojemnosc mozesz dac jakis kolwiek aby wiekszy lub równy od 4,7 uF i aby nie elektrolit, ten maly kondensatorek to napewno nie jest na 400V ten go wymien.... a jak jest to ma pojemnosc ze 100pF a nie...
Czytałem ten temat ale w niczym mi nie pomógł a jak pisałem wyżej wymieniłem moduł na sprawny i nadal nie działa.
Witam Mój pierwszy post na forum w życiu :D Od miesiąca walczę z uruchomieniem Quada 250cc, przy zakupie był sprawny. Postanowiłem ze wymienie wszystkie przewody w instalacji, było tak pokombinowane. Od momentu położenia nowej prostej instalacji - brak iskry. Próbowałem dosłownie wszystkiego a przy Quadzie byli majstry co robią instalacje w samochodach....
F12 z 2006r miały silnik Piaggio ? Piszesz o cewko module z tego co wiem F12 zawsze wychodziły z silnikiem Minarelli Horizontal a tam cewka i moduł są osobno. Proponuje sprawdzić połączenia pomiędzy nimi oraz masę przy cewce. Osobiście spróbował bym na innym module.
w tym module nie idzie ominąć immo ale są w ostrołęce fachowcy którzy zajmują się modułami zapłonowymi i napewno ci pomogą "elserwis" tel.29-7642867-polecam
Usterka usunięta. Uszkodzony był moduł kodujący immobilaisera. Po prostu dostał wilgoci. Służę pomocą jeśli ktoś ma podobny problem.
A czy mogę zastąpić tą cewkę/moduł inną? Chodziło by mi o cewkę od piaggio tylko że tam za sygnał jest czujnik halotronowy, i czy mogę dać tam mój impuls napięciowy? Dziękuje za pomoc. Pozdrawiam.
Witam Zlecę a raczej zapytam się o cenę wykonania modułu komputera do skutera. Komputerek miałby wyświetlać na zmianę co 5 sek. Temp z pierwszego termometra, temp. z drugiego termometra, stan naładowania akumulatora, i na początku włączenia komputerka napis "PIAGGIO". Moduł musiałby współpracować z wyświetlaczem LCD Charakterystyka wyświetlacza : [url=http://jangelectronic.republika.pl/...
Rozumiem, że skuter ma cewkę WN i moduł zapłonowy w jednym (jako jeden element) i że przekładałeś to do skutera kolegi i iskra była? Jeśli tak to masz jakąś kichę w instalacji elektrycznej swojego skutera. Jeśli to moduł DC to po włączeniu zapłonu powinien dostać prawdopodobnie +12V na czerwonym przewodzie, musi być także prawidłowa masa (chyba na zielonym)....
Witam Posiadam skuter Piaggio Hexagon 125ccm. Skuter 2 lata stał w stodole, przez to nie odpala. Brak iskry. Gdy sprawdziłem cewkę to opór pomiedzy jednym uzwojeniem a drugim to 5,4 k om. Opór pomiedzy masą a pinem gdzie podłacza sie sygnał z modulu CDI to 3 omy, natomiast miedzy masą a uzwojeniem wtórnym(wyjscie na świece) to 130 omów. Czy to świadczy...
Jaki rocznik i jaka wersja zapłonu (CBC)? Trzeba brać pod uwagę że poszczególne części różnią się między sobą w zależności od rocznika. Co z zasilaniem świateł? Ten układ zapłonu to dość skomplikowany system, analizowałem podobny z Suzuki Katana. Tam ładowanie akumulatora jest realizowane w dość tradycyjny sposób - jak w zwykłym regulatorze od skutera,...
Witam ! Mam problem ze skuterem Piaggio Nrg nie mam iskry i nie wiem o co chodzi sprawdzałem cewko moduł stator, i nie wiem co mogło sie stac Prosze o pomoc
do dwd90: jaki masz moduł i gdzie go kupiłeś że Twój sprzęt tak szybko jeździ?
Witam. Może ta strona Ci kolego pomoże http://www.scigacz.pl/piaggio+125,10,szu... Pozdrawiam
Żadna taśma z tych które pokazałeś nie nadaje się na 6V bo wszystkie są tak skonstruowane że odcinek trzech diod + rezystor wymaga napięcia 12V , dlatego można kupić dowolną długość w module 3-LED . Poszukaj takiej taśmy gdzie diody + rezystory są niezależnie podłączone do szyn zasilania .
Witam mam problem z Piaggio Typhoon ponieważ nie chce odpalić. Iskra jest ale słaba Wymienione zostało: -regulator napięcia -cewko/moduł -iskrownik -klin na wale -świeca -fajka -kabel wysokiego napięcia I problem nie znika co to może być. Odpaliłem go, pracował z 2 minuty i sam zgasł proszę o pomoc
Czy po takim przymuleniu sprawdzałeś świecę (kolor, mokre/sucha) i czy ma "bogatą" iskrę. Sprawdź filtr paliwa, może zanieczyszczony i silnik nie otrzymuje odpowiedniej dawki paliwa. Może korek zbiornika niedrożny i podciśnienie "blokuje" dopływ paliwa do gaźnika. W jakim stanie są uszczelniacze wału silnika i "zawór membranowy". Może moduł szwankuje...
Sprawdziłbym najpierw przewody idące do cewko-modułu. Ogólnie to jeżeli moduł oryginalny to rzadko się zdarza żeby sam z siebie padł ale gdyby już nie zalecam chińskich zamienników sam taki miałem w piaggio i objawy były podobne znikała iskra tylko że przy dużych obrotach i silnik nie mógł osiągnąć maksymalnych, po wymianie na oryginał wszystko jak...
W skuterze jest kostka do cewko-modułu na 8 pinów. Do niej dochodzi 5 przewodów: brązowy czujnik impulsów, zielony gaszenie, czarny masa, biały (+) po przekręceniu stacyjki oraz fioletowy połączony z szaro-niebieskim napiecie z cewek. Czy w innych skuterach PIAGGIO był stosowany taki typ zapłonu.
Nie mam dobrych wieści - może być uszkodzony moduł sterownika - poszukaj i sprawdź wszystkie połączenia elektryczne - zerknij pod osłony , masa też jest ważna.
Jeżeli moduł ma takie samo gniazdo to bez problemu będzie pasował. Masz na 4 konektorach, czy na sześciu?
Witam, mam zamiar zmienić silnik w moim starym, chińskim skuterze Zipp. Następcą obecnego silnika ma zostać jednostka z Piaggio 125 4T chłodzony cieczą, ze względu na fakt iż wszystkie mocowania są te same. Cena silnika jest okazyjna niestety do całego zestawu brakuje modułu zapłonowego oraz regulatora napięcia, a z tego co kojarze w tym silniku regulator...
Jak ma być stylowe, to popatrz na włoskie, klasyki i nowoczesne stylizowane na klasyki, Lambretta, Piaggio, Vespa itp. Wszystkie między 49 a 200ccm.
zobacz tu: http://arbiter.pl/galeria/free http://www.jednoslad.pl/modules.php?name... http://www.samter.poznet.pl/literatura/b...
Sprawdź zasilanie modułu , impulsator, masę, połączenia ze stacyjką (czy nie zwiera cały czas do masy), czujnik nóżki bocznej (czy nie zwiera cały czas do masy)
Skuterek przewiozłem dziś na przyczepię pod miasto, na taras weszła ekipa remontowa z administracji, musiałem zrobic miejsce. filtr to nie był dobry trop. Nie był bardzo brudny, a sytuacja w zasadzie się nie zmieniła. Wracam jednak do układu paliwowego. Coś jest chyba nie tak z podciśnieniem kierowanym z gaźnika do kranika paliwa. Kopanie powoduje ruch...
Witam! Jest to skuter z prostym chińskim silnikiem dwusuwowym bez wariatora tylko napędzany łańcuszkiem. Pod kołem magnetycznym jest stojan z dwoma cewkami - jedna do świateł i ładowania a druga podająca napięcie na cewkomoduł. Podejrzewałem, że uszkodzony był cewkomoduł. Kupiłem nowy identycznego typu niestety nie pomogło. poniżej zdjęcie cewkomodułu...
Automat ssania jest zasilany napięciem przemiennym z alternatora, czyli podczas pracy silnika. W niektórych skuterach automat ssania jest zasilany poprzez rezystor, znajdujący się po stronie masy (wówczas do ramy skutera przykręcone są dwa rezystory mocy). Ma to na celu zwiększenie czasu pracy silnika na ssaniu. W markowych skuterach np. Piaggio, Peugeot...
Masa łączy się przewodem masowym rozrusznika, jest przykręcona przewodem z końcówkami oczkowymi po obu stronach. Ponadto masa łączy się przez stator i moduł CDI. Ładowanie nie potrzebuje masy, zastosowano cewkę "bezmasową" która z jednej strony jest połączona bezpośrednio z "+" akumulatora.
Witam ponownie Może ktoś wie jaki podłączyć zasilanie modułu interkomu jest w nim min. białe dniazdo z 3 pinami. Nigdzie nie mogę znaleźć schematu. Jeśli ktoś miał z tym doczynienia to prosiłbym o podpowiedź.
Moduł CDI z elektryczną pompką oleju ma inną wtyczkę, z resztą w Piaggio była zawsze mechaniczna pompka oleju. http://www.scooter-center.com/en/product... Jak silnik dwusuwowy, to regulator powinien być...
Witam wszystkich.Mam problem ze swoim skuterem, ponieważ z dnia na dzień stracił iskrę. Po zdjęciu przedniej osłony zobaczyłem stopioną instalacje elektryczna wszystkie kable wymieniłem lecz iskry nadal niema.Zamontowany jest w nim tzw. cewko moduł sprawdzałem go i na zielonym kablu jest napięcie podczas startowania i iskry nadal niema przewód i świeca...
To jest alternator od skuterów Piaggio 50 4T. Jest w nich stosowane specyficzne rozwiązanie zapłonu Ducati Energia. Moduł zapłonowy jest zasilany z tego jednego uzwojenia, ale posiada układ powodujący zwiększenie napięcia zasilania dla CDI wykorzystujący indukcyjność uzwojenia. Z tego powodu stosowany jest w zestawie specjalny regulator napięcia, który...
Od 1992 roku to ten model jest produkowany. Przez lata nie wprowadzano jakiś poważnych zmian, wygląd pozostał ten sam, poza zastosowaniem chińskiego silnika od roku 2008. System Ducati CBC stosowano od 2002 roku i jak wspominałem było kilka wersji różniących się m.in. kolorami wtyczek. Były też wersje bez tego zielonego modułu. Układ zapłonowy to ten...
Cewki zamiennej nie mam pewnie zamówię w pierwszej kolejności bo jest tańsza niż stator - jeśli nie pomoże to jeszcze pewnie stator trzeba będzie wymienić. Widzę że można kupić różne cewkomoduły. Są jakieś lepsze i gorsze? Niektórzy piszą że są odblokowane - tzn. że można też kupić jeszcze zablokowany Czym się różnią te oryginalne używki czerwone od...
Poszukałem szczęścia w okolicach modułu i trafiłem w samo sedno raczej, szczęście chciało że brat miał moduł mu zbędny i okazał się to strzał w 10 jak na razie :) od godz jakoś 19 spokojnie się trochę pojeździło, zobaczymy jak będzie dziś w dzień mam nadzieję ze na tym się skończy mój problem. Moduł - darmo Świeca - 14 zł, wydatek na tą usterkę mam...
Witam serdecznie, w skuterze Piaggio Hexagon 150 z 1998 roku nastąpiła awaria modułu, który między innymi odpowiada za regulację napięcia. Znajomy mechanik/elektryk rozebrał już moduł i zdiagnozował uszkodzenie elementu TPA 233: http://www.aliexpress.com/item/On-thyris... Mam pytanie, czy macie może pojęcie jakim innym...
Witam. Posiadam skuter j.w. Brak iskry, cewka i świeca podmienione. Impulsator pracuje poprawnie- Podłożyłem moduł z skutera 4T też zasilany z 12V i iskra się pojawia, więc problem ewidentnie tkwi w module. Po przekręceniu stacyjki mignie dioda CODE i zgaśnie ( informacja, że odczytał immobilizer poprawnie) - Następnie kręce rozrusznikiem i po sekundzie,...
Kopnik??? Tam cewkomoduł nie ma nic wspólnego z akumulatorem. Zobacz sobie w schemat. Pełna serwisówka dostępna w sieci. Sprawdź, czy dociera napięcie zasilające do modułu, czy nie jest gdzieś umasowione, sprawdź sygnał z cewki wyzwalającej, przewód wn, fajkę, świecę. Jak to sprawne, to pozostaje cewkomoduł. Jego schemat i schematy zastępcze też dostępne.
Mam problem ze skuterem Piaggio Typhoon 2T z 2004 roku a mianowicie przerywa na pełnym gazie... robi harakterystyczne buuu.... po odpuszczeniu gazu i dodaniu znowy to samo. Silnik jest przerobiony na 70. Gaźnik weber 18mm a problem zaczął sie kilka dni temu. Co do gaźnika to był czyszczony i regulowany ale żadnych efektów. Co do modułu zapłonowego był...
Problem w skrócie był następujący: brak iskry po zgaszeniu silnika. Odpala zimny rano i może pracować do wypalenia całego paliwa. Jak wyłączy się silnik (czy to po 10 sekundach czy po wypaleniu baku) nie odpali przez najbliższą godzinę. Pomiary wykazały brak napięcia zasilającego moduł CDI. Po rozbebeszeniu magneto i dokładnym przemierzeniu okazało...
Witam, poniżej załączam film Video z dźwiękiem silnika. Kingway kiedyś po prostu zgasł i po tym już zaczął się problem. Jeździłem nim na cewko-module Piaggio/Gilera, czy to może być przyczyna że moduł jest od 2suwa? Dodam ze silnik rozebrałem, przeczyściłem i skręciłem jak należy. Pozdrawiam. http://filmy.elektroda.net/69_1348310310...
witam mam problem ze skuterem piaggio nrg 50 . problem polega na tym że nie ma iskry . nie ma wgl napięcia na przewodach które podłącza się do cewki (zielony,czerwony i biały )myślałem że to iskrownik padł kupiłem nowy i to samo . dodam że w skuterze nie ma stacyjki ,ktoś kiedyś tam zamontował przełącznik mam nadzieję że dobrze . proszę o pomoc Dodano...
Witam! Ostatnio mój kolega kupił sobie skuter (2t) no i oczywiście musiałem przetestować ;) Jak zobaczyłem osiągi to łezka mi się zakręciła bo mój skuter przeszedł tuning mechaniczny tzn zmieniłem cewke modul wario dzwon sprzeglo i wiele wiele innych (cylinder seria) ale mój na starcie go zostawia w tyle no ale po kilkunastu sekundach ja nie mam szans...
czujnik piaggio skuter piaggio obrót piaggio
gwint citroen alarm super forteca instrukcja chinch video chinch audio
harmonogram dahua harmonogram dahua
DeLonghi Magnifica Evo ECAM 290.61.B vs 290.60.B: LatteCrema Carafe vs Manual Steam Wand Differences Audi A6 C6 2.4 Quattro 2005 - Problemy z modułem komfortu po ulewie