W koncu kupilem z chin komplet : modul zaplonowy + cewka + modul regulator napięcia, rotor, kable , stacyjka i wył. świateł do Quada z takim oznaczeniem silnika jak w moim. Całość za 98,-USD no i działa.
Na innej świecy próbowałeś? Przy quadach przy kierownicy jest guzik do gaszenia co odcina przepływ w instalacji i iskry wtedy jest brak i następuje gaszenie. Sprawdź czy tam wszystko dobrze
To coś takiego? http://www.eukasa.pl/kosiarka-partner-55... Jeśli to to samo to silnik to Briggs and Stratton chyba Quantum Wtedy cewka to mniej więcej coś takiego https://allegro.pl/oferta/cewka-zaplonow...
prawdopodobnie modul zaplonowy lub cewka
Tak bez akumulatora powinna być iskra .Możliwe uszkodzenia to moduł zapłonowy, cewka zasilająca moduł,cewka impulsu,cewka zapłonowa pod bakiem,instalacja. Schemat dostępny w sieci.
a wiec panowie tak , wieczorem samochodzik atos 99^ odmowil posluszenstwa , kreci ale nie odpala . dzisiaj z kolega próbowaliśmy zobaczyc co jest nie tak , wiec brak iskry na swiecy . kolega obstawia modul zaplonowy / cewka no ale ... z tego co wiem sama cewka jest sprawna ( on sprawdzał ) , ale twierdzi ze brak sterowania albo cewka ( tam jest przykrecony...
Jeśli to jest ta sama to ma szanse nie pasować https://allegro.pl/oferta/cewka-zaplonow... Te modele mają inną cewkę https://www.rooader.pl/produkt/modul-zap...
panowie sprawa sie komplikuje modul zaplonowy wymieniony, cewka zaplonowa tez, znajomy sprawdzil cewke impulsowa twierdzi ze ok akumulator siadl tyle bylo prob odpalenia, na hol NIE ODPALA!!!!!! HHEELLPP!!!!
Czyli kupiłeś samą cewke WN. Kolega napakowany chyba także używał tego modułu - CEWKA MODUL ZAPLONOWY KOS MIKRON KINROAD MONSUN 2T - zakupionego na allegro, ponoć jakoś się sprawował, ale znowu inny użytkownik go odradzał - ponoć "silnik walczył z detonacjami". Jeśli masz lutownice i troche chęci możesz sobie dorobić do tej cewki własny moduł - zerknij...
Cewka do gle ma ponizej 1 oma. Sprawa prosta probierka pobudzasz modul zaplonowy na dwupinowym zlaczu i patrzysz czy jest iskra, jesli to aparat winny.
Wpisz w wyszukiwarce moduł cut-off A-131 126p i poczytaj. Jak odkręcisz ten moduł to masz go opisanego na obudowie.
maga byc 3 sprawy czujnik halla , modul zaplonowy , lub ewentualnie cewka wykluczasz te sprawy przez pomiary
w oplaczo tej pojemnosci czesta usterka jest modul zaplonowy mieszczacy sie pod cewka zaplonowa
Jezeli jest nowa cewka i modul zaplonowy, ktorych jestes pewien to sprawdz jeszcze czy ta cewka dostaje zasilanie. Czy pompa pracuje? Czy wtryskiwacze dostaja napiecie i czy podczas rozruchu dostaja impulsy wtrysku?
są trzy mozliwości cewka zapłonowa, moduł zapłonowy, lub cewka indukcyjna w aparacie, chyba ze jakieś napiecie wcieło ale to sie rzadko zdarza
Zmierz napięcie na akumulatorze. Jeżeli wzrasta ponad miarę lepiej nie używaj skutera. Nadmierny wzrost napięcia może uszkodzić inne elementy elektryczne lub elektroniczne (moduł zapłonowy, cewkę zapłonową itp.) Jeżeli padł regulator napięcia to żadnym opornikiem albo diodą Zenera nie poradzisz na problem
Tak dokładnie to potrzebujesz: statora (ta podstawka z cewkami) impulsator (czasem są już zamontowane na statorze, czasem są zewnętrzne) moduł zapłonowy+cewka WN albo tak zwany cewko-moduł co jest teraz częściej spotykane (to po prostu te 2 elementy w jednej obudowie) i magneto pod zapłon elektroniczny. Jeżeli masz zapłon na przerywaczu to takie magneto...
Wygląda na uszkodzenie cewki
Powinien działać.
Popatrzyłeś w link ? Jest w nim schemat na którym widać wyraźnie dlaczego cewki nie ma w silniku. Przewód od świecy pewnie pozostał,popatrz gdzie idzie a znajdziesz cewkę zapłonową. Cienki przewód z cewki idzie do modułu zapłonowego,wystarczy po nitce do kłębka. W silniku jest czujnik,który jest podłączony do modułu (CDI) a nie cewka zapłonowa. Popatrz...
ja proponuje zmienic modul zaplonu przewaznie znajduje sie pod cekwka zaplonowa pozdrawiam :D:|
to nie jest 16v tylko 8v. w 1.3 tez byla sonda i wszystko ladnie chodzilo. z silnikiem przelozona byla wiazka, komputer, mapsensor, modul zaplonowy EDIS, cewka.. ogolnie wszystko co powinno byc w 1.6 dzisiaj powinienem miec nowa sonde to zoabcze czy cos na benzynie sie poprawi a kody migowe nie sa zbytnio miarodajne, wczesniej mialem straszny balagan...
Witam , problem z audiczką :( po przekreceniu kluczyka nie swieca sie kontrolki na desce , brak iskry . Gdy podam plusa na cewke , kontrolki sie swieca ale gdzies ucieka minus i przy porobie odpaleniu nie ma iskry . Wymieniony aparat zaplonowy , modul zaplonowy oraz cewka. Czy to moze byc stacyjka. podsumnowanie . 1. Pojechalem do miasta zgasilem auto...
Moduł zasilany z cewek w magnecie. Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą). Czarny - masa. Pomarańczowy - cewka zapłonowa. Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka magneta). Biało czerwony - do impulsatora.
Ok rozumie przepraszam a co do tego odpalenia to kostka stacyjki byla dobra bylo popsute cewka i modul zaplonowy
Czy dobrze rozumuję że zmieniając np. napięcie warystora można by zmienić moment wystąpienia iskry (czyli wyprzedzenie zapłonu) ? Niestety nie. Mój opis może być błędny. Sorry. Na 100% jest błędny dla Twojego przypadku. Ten układ zapłonowy jest typowy dla pilarek, kosiarek i innych małych i prostych silników nietrakcyjnych, choć i w pojazdach się trafiał....
Witam! Mam problem z odpaleniem auta... przekrecam kluczyk, rozrusznik kreci! ale samochod nie odpala :/ problem pojawia sie ostatnio coraz czesciej, ale nie zawsze, czasami kilka dni nie ma problemu, auto pali "na dotyk" a czasami dopiero jak kilka razy zakrece "na krotko" wowczas kilka razy sie dlawi i gasie, a za ktoryms razem odpala... niestety...
zamiast wymieniac wszystko jak leci byloby rozsadniej podlaczyc komputer.ale jak na moj maly rozumek to wina w wysokim napieciu np cewka lub modul zaplonowy.
Auto nie ma modułu zapłonowego. Jest cewka, sterownik ECU oraz czujnik wału. Bez podpięcia pod komputer nic nie wskórasz. No chyba że masz dodatkowy alaram.
Nie. Musi być moduł.
Zdecydowanie do wymiany moduł zapłonowy pod cewką ,nie czepiać sie sterownka.Objaw występuje po rzgrzaniu silnka przy wysokiej temp. otoczenia dlatego jest to latem a nie zimą.
Cewka zapłonu, impulsator, moduł CDI, cewka zapłonowa.
Masz uszkodzony moduł zapłonowy (ten pod cewką)
Nie , moduł zapłonowy nie jest sterowany CEWKĄ magnetyczna , tylko jej impulsy (cewki) obrabia ECU i on (ECU) steruje modułem zapłonu , a ten też jest wewnątrz zespołu aparatu zapłonowego.
Mialem podobny przypadek w chinczyku,wymienilem cewke na nowa i problem znikl,Moze to tez zadziala i u Ciebie ,pozdr.
Kolego . Wszystko może być nie tak. Trzeba po kolei całą instalacje przejrzeć.
W skodzie felicji z silnikiem 1.3 mpi z tego co pamiętam to nie ma żadnej listwy a jedynie przerywacz i cewka zapłonowa. Właśnie występuje taka cewka, i to w silniku 1.3 MPI [url=https://anda.auto.pl/cewka-modul-li... masz jej wygląd.
https://skladczesci.pl/Cewka-uniwersalna... Kup sobie takie coś i zamontuj zamiast przerywacza, nic nie trzeba poza tym wymieniać w zapłonie. https://obrazki.elektroda.pl/4844811600_...
Niestety cewka nie zadziała. W starszym modelu masz zapłon typu TCI, do którego do jednego przewodu przychodzi +12V po zapłonie, a drugi przewód jest połączony z modułem. W nowszym modelu jest zapłon CDI, w którym do cewki przychodzi tylko jeden przewód z modułu (impuls zapłonowy), a cewka jest połączona z masą poprzez śruby mocujące.
Witam! Zrob tak jak Ci podpowiadali koledzy wojtula11 i KAROLGO . Wymien modul zaplonowy (jest umieszczony pod cewka na scianie grodziowej). To bardzo czesta usterka w tych rocznikach samochodow grupy VW. Jesli nie chcesz kupowac od razu nowego, podstaw modul z innego sprawnego auta z takim samym silnikiem (moze byc np. Golf lub Passat). Pozdr.
Zasilanie na aparacie i cewce jest? przypadkiem nie zainika podczas uruchomiena rozrusznika. Czujnik w aparacie indukuje impuls ?
Więc pierwszy do odstrzału zostaje ci moduł zapłonowy oraz cewka WN. Jeśli masz opcję, pożycz od kolegi na testy. Jeśli nawet po podmianie nie zapali, to już zostają tylko 2 rzeczy, albo cewka zasilająca w statorze ostro zdycha, albo impulsator. Raczej bym stawiał na cewkę. Ewentualnie, może gdzieś po drodze masz jakieś skorodowane przewody lub złączki.
witam, wymienilem swiece (NGK), kable (BOSCH), kopulke (BOSCH), palec (EPS), wczesniej byla wymienana (bo sie popsulo i nie bylo iskry) cewka i modul zaplonowy ten w aparacie i dalej to samo, kompletnie zero poprawy. Co robic... moze to cos z tym czujnikiem indukcyjnym w aparacie zaplonowym?
Witam. Poszperalem po forum ale nie znalazlem odpowiedzi na moj problem. Wyglada to tak auto palilo (Astra F 1,4 X14NZ 97r) nagle zgaslo i koniec. Zapalila sie kontrolka silnika. Podlaczylem kompa i nic zero bledow. Sprobowalem spiac dwa piny i tez nic tylko kod 12. Zaczelo sie sprawdzanie : - Napiecie na cewke jest, masa tez - napiecie na modul zaplonowy...
Dzieki Kolego za pomoc, ale jak juz moowilem ze jestem laikiem i mi naprawde trzeba to lopatoligcznie wytlumaczyc:P Fajnie by bylo wiedzie gdzie jest ten modul albo cewka zaplonowa :P a niestety nie dostalem zadnej instrukcji do samochodu....
Witam,ja znowuż mam inny problem akumulator naładowany , moduł zapłonowy nowy.cewka zapłonowa nowa.swieca nowa.przelacznik w kierownicy nowy.regulator napięcia nowya . Iskrownik nowy.dalej nie ma prądu na swiecy
https://sprzedajemy.pl/iskrownik-modul-z... Dodano po 58 https://allegro.pl/oferta/cewka-modul-do...
Odpisuję tutaj na PW. Jeśli samochód jest odpalany na pomocą dźwigni to na 100% nie ma przewodu oporowego. Jeśli stacyjką to moźliwe, że ma. Ale gdy chcemy sprawdzić to krótka instrukcja: Należy użyć żarówki najlepiej 10W ale może tez być 21W i podłączyć jeden styk żarówki do zasilania cewki, a drugi do masy. Nie należy używać przewodu idącego do przrywacza....
Zapłon na pewno nie będzie działał. Do nowego koła trzeba mieć do kompletu uzwojenia ze środka magneta i moduł zapłonowy. Cewki mogą być stare jeżeli w tym silniku też jest zapłon elektroniczny a nie na przerywaczach.
Układ w sumie podobny do abimexu polonezowego, jak kluczuje wtryskiwacze przy kręceniu, to padł moduł z cewkami
Ja osobiście obstawiałbym moduł na cewce zapłonowej - tez mi padł podczas jazdy :(
Nic lepszego nie było? Proszę. http://obrazki.elektroda.net/56_12587569...
Wszystko wskazuje na uszkodzenie modułu zapłonowego (czyli cewki zapłonowej).
Witam Polecam elektroniczny moduł zapłonowy. Z cewki świetlnej ładowanie aku przez mostek prostowniczy. Chodzi jak marzenie od 3 lat do zapłonu nie zaglądałem trzeba czasem aku podładować po dłuższej przerwie.
Nie wiem jak się odnieść do tematu. Agregat stary, części zamiennych brak, a do tego widzę że były użyte różne części. Wygląda że zapłon jest zbudowany podobnie jak w innych skuterach i motocyklach Yamahy z silnikiem dwusuwowym. Tak więc problem może tkwić w statorze, module zapłonowym lub cewce WN. Tą ostatnią najłatwiej sprawdzić podstawiając inną...
Szukam schematu ideowego modulu APE 05-POLONEZ silnik gaźnik ----------------------------------------... musze sprawdzic APE 05 - moduł zaplonu w Polonezie 1,6 silnik gaźnikowy . Jak sie do tego zabrac , nie ma iskry , kabelek aparat zaplonowy wymieniony cewka sprawna , jak sprawdzic sam modul
Teraz pytanie czy chodzi ci o magnesy od modułu zapłonowego (cewki zapłonowej)? Czy magnesy od od prądnicy? Bo wydaje mi się że od modułu zapłonowego! Oraz kąta wyprzedzenia zapłonu w tym modelu silnika! Z tego co udało mi się znaleźć; briggs przeprowadził zmiany; do daty produkcji 12071800 czyli do roku 2012.07.18 Stosowane było koło zamachowe o numerze...
Cewka wytwarza impuls podczas zmiany położenia magnesu a jeden przewód do cewki ja zwiera do masy? Jak wygląda schemat zastępczy tej cewki bo myślę że tam też jest elektronika. U mnie cewka ma 2 przewody: jeden cienki czarny z konektorem a drugi gruby z fajka. Nie rozumiem tego mechanizmu. Przypuszczam, że jest układ zapłonowy, podobny jak w moim agregacie...
sterownik nie daje sygnalu na cewke zaplonowa Jak możesz to podaj na którym pinie jest sygnał dla modułu zapłonowego (cewki) i gdzie wchodzą sygnały z czujników. Przydała by się też pierwsza część schematu (analogowa). Ta Carrera to 2 czy 4? Pytam bo w osobowych nie siedzę.
z tego co widze zastosowales konda elektrolitycznego :) to musi byc bipolar jakis od pralki czy jakis MKT ale nie elektrolit ..... kondek jezeli chodzi o pojemnosc mozesz dac jakis kolwiek aby wiekszy lub równy od 4,7 uF i aby nie elektrolit, ten maly kondensatorek to napewno nie jest na 400V ten go wymien.... a jak jest to ma pojemnosc ze 100pF a nie...
Agregat STE-800 po krotkim okresie eksploatacji odmowil wspolpracy. Zniknela iskra na swiecy . Modul zaplonowy trudno kupic. Zbudowalem taki jak w motorowerach jednak nie umiem dobrac kondensatora wspolpracujacego z cewka zaplonowa.Moze ktos pomoze?
AGREGAT URUCHOMIONY: uszkodzony byl modul oraz swieca zaplonowa. Przed swieca jest jakis maly plastikowy element- powinna to byc cawka- ale nie przepomina takiej jak np w samochodzie to cewka .Do czego sluzy przesuwana wajcha na plycie czolowej? do rozruchu Czy jest w tym urzadzeniu jakis modul zaplonowy? jest modul- taki jak w skuterach- z iskrownikiem...
Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą) Czarny - masa Pomarańczowy - cewka zapłonowa Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka CDI) Biało czerwony - do impulsatora
Ta pojemność pasuje i napięcie też. To moduł zapłonowy, kondensator chyba gałęzi klucz cewki.
Podmien czujnik halla tak jak ktos wyzej sugerowal.Skad wiesz ze nie ma immo? MPI weszly w drugiej polowie 96 i raczej immo jest .W MPI nie ma tez aparatu zaplonowego jest modul zintegrowany z cewka 2 biegunowa.
Kolego sprawdź sobie przewòd od gaszenia są tam wbudowane dwie diody, każda osobno na jedną cewkę/moduł zapłonowy. Jak jedna z nich będzię strzelona to tak się bedzie działo. Pozdrawiam.
Sprawdź-przeczyść gaźnik (dysze muszą być drożne) oraz zbadaj kranik podciśnieniowy i ssanie elektryczne. Tematyka ta była już opisana.
Witam cewka zaplonowa posiada prawdopodobnie wbudowany pod nia modul zaplonowy ktory potrzebuje do wysterowania sygnalu pierwsza-druga o pziomie TTL.Byc moze znajdziesz sygnal 12V wewnatrz miedzy modulem a zaciskami cewki .
witam czy ktos wie jak zdiagnozowac moduł zaplonowy (cewki z fajkami) i czujnik polozenia włu korbowego w skodzie felicji? mam wrazenie ze przestawil mi sie zaplon
Witam panowie, nagle znikła iskra (podczas jazdy nagle zgasł), moduł zapłonowy, cewkę i regulator napięcia zamieniałem i nic z tego, świeca też nowa taka jaką zaleca producent. Nie wiem już gdzie szukać przyczyny, mam nadzieję że wspólnie jakoś uda się to rozwiązać.
Nie moge mowie kosz nowy cewka butelkowa nowa modul zaplonowy tez. gdy wlozylem nowy kosz to chwile nim jechalem ale zgasl bo nie mial iskry. Ale to nic dalem do mechanika co się motorami zajmuje zobacze co w nim znalazl a wtedy dam ci znac golwinger na forum :D
Chińczyki mają zwykle zapłon CDI, więc zasilanie z akumulatora nie jest podawane na cewkę ani moduł zapłonowy. Te silniki mogą pracować nawet bez akumulatora.
Ja bym sprawdził kompresję w cylindrach a w szczególności na tym który był wymieniany.No i oczywiście świece,czy na nich jest iskra,bo nie napisałeś czy je sprawdzałeś.A czy masz przebicie,obojętnie gdzie - czy na kablach zapłonowych,czy na cewce,to łatwo to sprawdzić jak jest ciemno.A najbardziej odpowiednią porą jest wilgotny wieczór.Może być też...
Witam.Posiadam fiata UNO fire z 1999 r. 1.0 I.E.S i problem dotyczy ze auto na cieplym silniku przerywa i pokazuje sie kontrolka marchewka...wymienielem kable swiece przebicia zadnego nie widze i zastanawiam sie czy to wina cewki czy modulu? i czy ten modul jest wudowany w aparacie zaplonowym?
Wykręć fajkę z przewodu zapłonowego i sprawdź, czy bez jest iskra. Ściągnij koło magnesowe, sprawdź klin na wale korbowym. Obejrzyj dokładnie koło magnesowe, stator, impulsator, przewody. Zmierz rezystancję cewki zasilającej moduł zapłonowy, rezystancję impulsatora. Sprawdź wszystkie masy. Zmierz napięcie prądu AC cewki ładującej moduł zapłonowy w trakcie...
wymieniłem już:moduł zapłonowy,cewkę,świece i iskrownik. A kabel wysokiego napięcia?
http://opelczesci.com.pl/pl/p/MODUL-ZAPL... Siadała też ale rzadziej cewka impulsowa w aparacie
Tak moduł jest wbudowany dlatego nazywa się cewko moduł mimo iż katalogowo może być zapisane jako cewka zapłonowa.
A z skąd pewność że uszkodzony jest moduł zapłonowy a nie cewka zapłonowa . Po zamianie połączeń na cewce można to łatwo zdiagnozować . Jeżeli iskra będzie tylko na tym samym cylindrze to obstawiam uszkodzenie cewki .
Modul i cewka indukcyjna jest wewnatrz kopulki aparatu zaplonowego.
http://obrazki.elektroda.net/25_12472639... http://obrazki.elektroda.net/99_12472639...
Najzwyklejszą cewką zapłonową butelkową do której musisz wykonać moduł zapłonowy (kilka elementów). Schemat był gdzieś na forum cz cross. Jeśli nie znajdziesz schematu to mam go gdzieś na starym komputerze. Kiedyś wykonałem kilkanaście takich modułów.
Moduł zapłonowy pod cewką .
Nie calkiem rozumiem? Masz napiecie na cewce czy nie? Na jednym zacisku cewki powinno byc po wlaczeniu zaplonu 12 V, drugie idzie na element zaplonowy (kiedys przerywacz, teraz raczej modul zaplonowy). Sprawdz rezystancje cewki - czy nie padla. Jesli napiecie na cewce jest, zlokalizuj gdzie tracisz iskre. Najpierw kable wysokiego - wloz swiece po kolei...
Dodam, że w skuterze nie na stacyjki, W peugeotach jest dodatkowe zabezpieczenie i zasilanie CDI przechodzi szeregowo przez stacyjkę. Nie wystarczy odłączenie stacyjki lub przewodu od gaszenia żeby pojawiła się iskra.
no ale czy cewka indukcyjna ma takie same parametry co cewka w minsku,bo szkoda by bylo uszkodzic zaplon.Zaraz poszukam cos o podlaczeniach.Dziekuje i pozdrawiam
Wiesz gdzie masz cewkę zapłonową? Tej od której idzie fajka? To leć po kablu od niej to się dowiesz gdzie jest moduł. Bo cewka WN jest bezpośrednio podłączona do modułu...
Tylko hall, moduł i cewka. Moduł jest montowany na podszybiu po stronie kierowcy, sprawdź bo może go tam jeszcze masz i z oryginalnej wiązki może coś zostało. Opis wyprowadzeń modułu: 1. cewka zapłonowa 2. masa 3. masa do czujnika halla 4. plus po stacyjce 5 plus do halla 6 sygnal z halla
Wtryski pracują? Zasialnia/masy na ECU i moduł zapłonowy zobacz i zasilanie na cewkę czy jest ECU steruje modułem?
A jaki przebieg ma silnik? Może to kwestia dużego zużycia silnika. Jeżeli silnik dobry to najpierw sprawdź silnik krokowy, to dosyć częsta usterka w Oplach i daje takie efekty. Czesc. Przebieg 185 tys km.Raz pali a raz nie.czytalem ze to moze byc czujnik temperatury,modul,cewka zaplonowa. Ale ze nie od przebiegu. pozdrwaiam
Te wyniki pomiarów nam się nie przydadzą, poza tym są wykonane nieprawidłowo. Zmierz rezystancję cewki zasilającej oraz impulsatora. Miernik ustawiony na 2000 lub 2k gdzie masz zakres "Ω", jedna końcówka miernika do masy silnika, druga do przewodu z cewki lub impulsatora, przy odłączonych przewodach statora od instalacji. Poza tym sprawdź czy stacyjka...
Jeszcze lepiej,w kole pasowym jest cz.polozenia walu(4przewody,cz.to hall)wszystkie przewody z czujnika ida do modulu zaplonowego pod cewkami(masa,+8V i dwa sygnaly)Pod pompa wody jest cz.walka(tez hall,masa,+8V i sygn)Sygnaly referencyjne generuje modul zaplonowy.Schemat tego sprzeta masz tu:
Hejka Jeśli brakuje iskry na cylindrach, to istnieje kilka możliwych przyczyn: Uszkodzona cewka zapłonowa - sprawdź czy cewka zapłonowa działa poprawnie. Możesz to zrobić przy użyciu multimetru, który pokaże Ci, czy cewka ma odpowiedni opór. Jeśli opór jest poza zakresem, to może to oznaczać uszkodzenie cewki. Uszkodzony moduł zapłonowy - moduł zapłonowy...
Ewa-prostownik,regulator napięcia Elba-przerywacz kierunkowskazów ten nieoznaczony po środku-moduł zapłonowy cewka z wyjściem 59a,59b napięcie zmienne do ładowania akumulatora(przez prostownik i regulator napiecia) możemy porozmawiac na gg nr 6696263
Do indywidualnych cewek zapłonowych musisz mieć zupełnie inny moduł zapłonowy, a silnik musi być wyposażony w czujnik położenia wałka rozrządu. W starym rozwiązaniu masz cewki dwubiegunowe, w których iskra na jednym cylindrze jest „tracona”, w suwie pomiędzy wydechem a ssaniem. W nowym rozwiązaniu masz niezależne sterowanie cewek zapłonowych. Nie ma...
lesia napisałeś "Wymieniłem cewkę zapłonową ale to nie cewka.Został tylko moduł Zanim wymienisz moduł to sprawdż cewkę w aparacie czy ma przejście (podczas pomiaru poruszaj lekko kablem pod aparatem zap.).dość często przełamuje się ten kabel.
Zrób zdjęcia kostki od iskrownika, samego silnika, cewki WN, modułu zapłonowego i stacyjki. Aby tyle o ile się rozeznać co w twoim sprzęcie siedzi, bo coś mi to pachnie byle składakiem :/ .
Mam pytanie jak zgaśnie na amen to iskra jest? Może uszkodzony jest moduł zapłonowy, cewka.
Przed silnikiem na ścianie grodziowej gdzieś nad akumulatorem a obok modułu (cewki) zapłonowego jest taka biała kostka - w większości Tikaczy styki śniedzieją i będzie wtedy wszystko poza iskrą. Przeczyść ją. Raz mi się zdarzyło że kupiłem nową cewkę i też była uwalona. Przeryłem całą instalację i nic. Po zmianie kolejnej problem ustąpił.
Nabylem martwego skutera ItalJet Pista, ktorego postanowilem odrestaurowac. Poprzedni wlasciciel zrobil choinke z instalacji elektrycznej wynikiem czego jest zupelnie niepodlaczony silnik - cewka zaplonowa osobno, modul osobno. Prosze o jakis schemat, opis podlaczenia modulu i cewki zaplonowej.
modul zaplonowy astra modul zaplonowy schemat schemat modul zaplonowy
lm350 ograniczenie prądowe stuki zawieszeniu iveco daily problemy klimatyzacja
Panel sterujący nie działa w koparce Atlas 1404 Cyfrowa ramka Medion MD85018 - problem z Wi-Fi