[url=http://www.datasheetcatalog.org/dat... [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Pewnie tranzystory w module nawiewu. Czy tam jest climatronic czy pokrętło skokowe od regulacji nawiewu (dmuchawy). Opornica dmuchawy w postaci rezystora czy elektronicznego modułu?
Zasilanie modułu dmuchawy miałeś w E36. W E46 nie ma przekaźnika jest moduł tylko.
Witam! To mój pierwszy post na elektroda.pl. W Peugeocie 307 wyposażonym w automatyczną klimatyzację należącym do kolegi z pracy awarii uległa właśnie dmuchawa nawiewu. Po otwarciu obudowy okazało się, że przynajmniej jeden z tranzystorów był już wymieniany i w układzie sterowania znajdowały się tranzystory: BUZ111s (sprawny) i BTS149 (spalony). Wymieniliśmy...
C4, podobnie jak wszystkie późniejsze pojazdy PSA o tzw. "architeklturze full CAN" nie ma klasycznej kostki stacyjki. Jest tam zwykły niskoprądowy, trójpozycyjny przełącznik dający sygnał do BSI, które z kolei uruchamia poszczególne przekaźniki zasilań i rozrusznika. Przekaźnik zasilania wentylatora dmuchawy zlokalizowany jest w PSF (inaczej zwanym...
orginalne tranzystory posiadają symbol: T1829-1 MEXICO 9215 tych raczej nie dostaniesz ja dałem zamienniki :BDX66C 0650 Mam ten sam problem ,z netu ściągnąłem orginalny moduł ale mam problem z podłączeniem i przy okazji prośba chodzi mi o samo podłączenie tego elementu ,jak podłączyć przewody ,jakie klory . Nie miałem połączenia kostką była "pajęczyna"...
Jest to zdjęcie opornicy regulatora nawiewu, wymieniłem te dwa tranzystory co widać na bdx66c i regulator tylko raz zadziałał prawidłowo. http://obrazki.elektroda.net/38_12643450...
Klimatyzacja manualna, czy automatyczna, przy manualnej sklejony przekaźnik, przy automatycznej przebity tranzystor w module dmuchawy „na zwarcie”. Prędkość da się regulować, czy wieje cały czas z maksymalną mocą?
Podstawa to zasilania modułu dmuchawy i silnika. Tak modułu ,bo mylisz moduł z rezystorem. A więc uszkodzone ,niełączące lub skorodowane połączenia, lub BSM do naprawy. Pomierzyć spadek napięć lub przyłożyć porządną żarówę. Potem zostaje ci sam moduł i dmuchawa. W uszkodzenie panelu klimy czy kabelka sterującego bym bardzo wątpił i zostawił to na koniec....
A co już sprawdziłeś. Cokolwiek. Bezpiecznik, wentylator, sam moduł dmuchawy.
no bardzo bym prosił o poradę
Prawdopodobnie masz uszkodzony BSM. Brak zasilania na moduł dmuchawy i ECM może być właśnie przez to.
W klimatroniku nie ma rezystora dmuchawy. Sprawdz przekaznik załaczjacy dmuchawe jezeli jest dobry to uszkodzony jest moduł elektroniczny sterujacy wentylatorem dmuchawy znajduje sie w tunelu srodkowym przed parownikiem
Uszkodzone BSM, uszkodzony moduł albo sam silnik dmuchawy. To w zasadzie standard. Mogą być jeszcze uszkodzone przewody czy panel kimy. Co do wyrobionych plastików to też prawda.
W/w bezpieczniki nawiewu w aucie przeważnie są zamontowane przy silniku dmuchawy razem ze specjalnym modułem rezystorem trzy-torowym.Włączając dmuchawę na 1,2,3 bieg ,puszczamy prąd przez w/w rezystor oraz bezpiecznik termiczny jak w temacie.Na biegu czwartym prąd płynie tylko przez bezpiecznik.Bezpiecznik w normalnych warunkach jest chłodzony nawiewem,ale...
Posiadam ten kocioł od 4 lat. Kocioł ogrzewa nowo wybudowany dom z ogrzewaniem podłogowym. Kocioł ma coroczny przegląd serwisowy (koszt 280 ł co roku). Po okresie gwarancyjnym (czyli wciągu ostatnich dwóch lat) miałem dwie awarie części kotła za łączna kwotę ponad 2000 zł. Najpierw uszkodziła się izolacja wewnątrz palnika. W kolejnym roku uszkodził...
Nie przełącza ci na moduł sterowania dmuchawy. To sprawdź.
Dzięki za odpowiedzi ,link do tematu i podpowiedzi kolegów pozwoliły mi to znaleźć bez rozbierania na oślep i szukania na węch. Pozdrawiam
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Problem z modułem dmuchawy,jest zaraz przy silniczku,przebite tanzystory kluczujące silnik (N-kanałowe V-Mosy).Naprawa średnio-skomplikowana.
moduł powinien byc w silniku dmuchawy http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic97...
Migający klimatronik błędy oznacza. Odczytaj je może coś powiedzą. Sprawdź zasilanie na moduł dmuchawy i napięcia na silniku, ale pewnie padł moduł sterujący dmuchawą. Jeli tak, sprawdź opory dmuchawy i filtr kabinowy.
Mógłbyś wskazać gdzie znajduje się moduł dmuchawy oraz na których elementach się skupić?
Sam moduł dmuchawy leży.
Moduł dmuchawy jednak sprawny->podłączyłem pod zaciski modułu dmuchawy plus minus 12v bezpośrednio od akumulatora, jedynie przewód sterowania z oryginalnej wiazki. Dmuchawa działa, regulacja działa. Jak dojść do tego co się stało w oryginalnej wiązce? Niby pomiędzy plus i minus z oryginalnej wiazki jest 12 v ale widocznie natężenie jest niewystarczające,...
Witam, kolega nie napisał czy sterowanie plynne czy 4 biegi, opornik można naprawić a moduł sterujący mam do sprzedania.
Sprawdziłeś zasilanie na bezpieczniku 40A na BSM ie. jest na nim prąd? Plus na silniku (nawet przy wyłączonej dmuchawie) ma być zaraz po uruchomieniu silnika, sterowanie obrotami masą z modułu sterującego dmuchawą
W wersji z klimą sterowanie jest tranzystorami. Moduł jest przy/w silniku dmuchawy.
Odkręcić panel z pod lewarka zmiany biegów , panel w którym znajduje się wyświetlacz nadmuchu ,a następnie schowek .W tunelu nagrzewnicy u góry będzie widać moduł dmuchawy na dwie wtyczki prawdopodobnie będą wypalone styki.
Kolego Szymonie, moduł dmuchawy, lub rezystor dmuchawy, skoro zależy na nazewnictwie. Jeżeli występuje moduł to często wygrzewają się piny tworząc zimne luty jak również często , co zauważył Syrius32, wygrzewa się kostka dmuchawy. Co prawda głównego zainteresowanego, temat już nie interesuje więc nie ma co się produkować.
We wstępnej skrzynce bezpieczników (prefuse box) koło akumulatora jest bezpiecznik 40A do dmuchawy. Podaje prąd bezpośrednio z baterii na gruby czerwony przewód do modułu dmuchawy. Sprawdź żarówką czy jest tam prąd. Jak jest, to bezpiecznik masz dobry. W zasadzie, podczas regulacji nawiewem, napięcie powinno się zmieniać na którymś z kabli, dobrze myślę?...
Stwierdziłem iż człowiek miał zalaną dmuchawę wodą i zatarła się - poszła do regeneracji niestety brakuje mi sterowania, ekran pokazuje pełną moc i nic...widocznie padł jakiś moduł albo tranzystor...gdzie on się znajduje?? Kable z dmuchawy idą w wiązkę główną, pzegrzebałem pół samochodu i niemam pojęcia gdzie on może być czy jest to integralna część...
Zmieniłem biegunowośc na kostce modułu sterownia dmuchawy i wszystko działa jak nalezy.Temat zamykam
Uszkodzony tranzystor regulatora obrotów wiatraka. Umieszczony pod schowkiem obok dmuchawy mocowany na dwa wkręty (kostka biała). Cena nowego modułu to około 130 PLN w serwisie chyba ze zmienisz sam tranzystor.
masz uszkodzony moduł dmuchawy, znajdziesz go z lewej strony sliniczka dmuchawy ,jest zamontowany wkanale powietrznym.
Posiadam ten kocioł od 4 lat. Kocioł ogrzewa nowo wybudowany dom z ogrzewaniem podłogowym. Kocioł ma coroczny przegląd serwisowy (koszt 280 ł co roku). Po okresie gwarancyjnym (czyli wciągu ostatnich dwóch lat) miałem dwie awarie części kotła za łączna kwotę ponad 2000 zł. Najpierw uszkodziła się izolacja wewnątrz palnika. W kolejnym roku uszkodził...
moduł jest przy wentylatorze dmuchawy, trzeba schowek zdemontować. Łatwe dojscie.
Sprawdź czy na silniku dmuchawy jest elektroniczny moduł sterujący. Jeśli jest sprawdź napięcia zasilające i sterujące. Jeśli są to moduł do wymiany (kilkaset złotych) lub do naprawy (wymiana tranzystorów za kilkadziesiąt zł)
witaj może być sterowany masą może to być podobny regulator jak we wkrętarkach akumulatorowych ale niestety nic więcej nie mogę ci powiedzieć bez obejrzenia modułu
A co z modułem sterowania dmuchawy tzw. opornicą/rezystorem ?
Brak ciśnienia paliwa,brak sterowania wtryskami,zapchany wydech,przestawiony rozrząd. A dmuchawa to z wróżb moduł lub BSM.
680nF a 5,4nF to raczej jest różnica. Wlutuj nowy kondensator i testuj moduł.
Chodzi mi dokładnie o to w jaki sposób mogę wymontować moduł dmuchawy(opornik,rezystor) według schematu. Mam nadzieję, że dobrze sie wysłowiłam:-)
Witam, Panowie prześledziłem forum i nic konkretnego nie znalazłem. Mianowicie dmuchawa padła mi tak że na początku dmuchało od 1-6 biegu na max później już tylko dmuchało na 6 biegu wyczytałem że trzeba sprawdzić płytkę z tranzystorami. Płytka wymontowana i okazało się że jedna nóżka od tranzystora była odlutowana więc ją przylutowałem i znowu dmuchawa...
Na 90% uszkodzony moduł wykonawczy dmuchawy.
Bezpiecznik dmuchawy jest w module BSM, ta skrzynka w komorze silnikowej.
witam, mam problem z modułem dmuchawy w peugeocie 406 - D9, klimatronic - moduł VALEO 509355, 6441.L2, 657165w. Najczęstszym problemem jest tranzystor STH80NF55-08, który wyminiełem na IRFP064N, ale problem pozostał. Po uruchomieniu silnika dmuchawa działa na każdej prędkości. Jak wiadomo im mniejsza prędkość wiatraka dmuchawy, tym moduł się bardziej...
https://obrazki.elektroda.pl/8974117700_... 8045 : moduł sterowania dmuchawy 8050 : silnik dmuchawy PSF1 : płytka sterowania - skrzynka bezpieczników komory silnika
To na 99% opornica dmuchawy.
Nic nie zamieniaj. Po prostu inny moduł i tyle.
(at)ElektrodaBot Urządzenie jest regulatorem prędkości wentylatora (znanym również jako "rezystor" w żargonie motoryzacyjnym) dla wentylatora kabiny w Peugeot 406 200X. Z analizy obwodu, w zależności od tego, czy jest to MOSFET czy BJT-IGBT: Pin 1 musi być bramką lub bazą, ponieważ jest podłączony do obwodu sterującego Pin 2 musi być drenem lub kolektorem,...
P1944 -Moduł sterujący silnika dmuchawy chłodziwa silnika 1 - usterka temperatury roboczej Okablowanie, czujnik ECT, moduł sterujący dmuchawy chłodziwa silnika 1, ECM 1950 -Silnik dmuchawy chłodziwa silnika - usterka Okablowanie, silnik dmuchawy chłodziwa silnika, moduł sterujący silnika dmuchawy chłodziwa silnika. Przecież pisze przy błędach wyraźnie...
Jeśli do wiatraka, tego nad nogami pasażera przychodzą dwa przewody, to moduł masz w tunelu nawiewu, bezpośrednio za wiatrakiem, jak trzy lub cztery to jest wbudowany w obudowę wiatraka, dostęp po wyjęciu wiatraka z obudowy. Do modułu dochodzi plus, masa i sygnał sterujący, napięć nie mierzyłem, ale kontrolka na diodzie led wyraźnie zmienia jasność....
Witam szukałem na forum lecz nikt nie miał jeszcze takiego problemu jak ja. Proszę o pomoc lub jakiś wskazówki mianowicie dmuchawa przestała chodzić bezpieczniki są ok. dmuchawa jest ok. kupiłem drugi potencjometr do regulacji obrotami (cały panel) i nic już nie wiem gdzie szukać czy przekaźnik jest walnięty wychodzi na to że nie ma prądu w przewodach....
W astrze G przy dużych upałach i przy włączeniu klimy często się zdarza że zapala sie lampka kontrolna modułu klimatyzacji i wentylatorów (spotkałem już się z co najmniej trzema przypadkami ).Lampka zgaśnie po ponownym wyłączeniu i załączeniu zapłonu.W module klimatyzacji zostanie błąd wentylatora dmuchawy jak dobrze pamiętam.
Tam raczej nie ma rezystora, tylko moduł elektroniczny regulacji dmuchawy.
Panowie mam problem w c3 Nie mogę sterować siłą dmuchawy, klima automatyczna, dmuchawa chodzi na maksa. Czy to winny jest ten moduł z radiatorem ?
Witam, tematów o dmuchawie Peugeot 406 jest sporo przejrzałem większość i nie znalazłem podobnej sytuacji więc piszę. Klima automatyczna nie manualna, nie działa wentylator. Wymieniony został rezystor dmuchawy (moduł sterujący), podmieniany był też panel regulacji klimatyzacji nic nie pomogło. Na pierwszej wtyczce zasilania modułu jest 12V i jest masa....
Koło silnika wentylatora taki niebieski dekielek 7L0 907 521B, ale jak już pisali to nie opornica a moduł (regulator dmuchawy)- do sprawdzenia.
To teraz trzeba pytać kierowcy jak to dolewał, może uszkodził moduł elektroniki w piecu- tak mi to wygląda, dmuchawą steruje mosfet. Chyba że wpinasz się z tym obcym kablem nie tam gdzie trzeba.
Żaden rezystor dmuchawy! Tylko elektryk samochodowy to rozwiąże. Myślę ,że siedzi moduł sterowania silnika dmuchawy , a konkretnie tranzystor mocy. Moduł tej jest zamocowany na dmuchawie.
Bezpiecznik termiczny znajduje się w module rezystorów przełączających biegi dmuchawy i jest chłodzony razem z rezystorami przepływającym powietrzem. Moduł rezystorów jest połączony przewodami z przełącznikiem prędkości dmuchawy. Może tutaj jest gdzieś przerwa.
sprawdź moduł pod dmuchawą, przykręcony na dwa wkręty
Witam właśnie miałem ten sam problem przed sylwestrem tego roku f-12 to jest brak komunikacji modułu głównego z modułem sterownika czyli zegara ewentualnie przełącznika załączającego. U mnie wystarczyło końcówki po sprawdzać i pozaciskać,przynajmniej ruszyło wszystko jak trzeba.
Demontujesz deskę w kabinie, potem wyciągasz moduł nagrzewnic/dmuchawy i wymieniasz. Pół dnia pracy.
Witaj. Sprawdź czy jest zasilanie na module sterującym prędkością dmuchawy oraz na samej dmuchawie zaczynając od bezpiecznika. Sprawdź czy w samym module nie było wody. Sprawdź czy nie skorodowały tulejki na silniku - zobaczy czy silnik kręci się lekko bez oporów.
Zawsze możesz sprawdzić co pokazuje w module klimatyzacji.
Tu wszystko wskazuje na uszkodzony rezystor. Wytłumacz jeszcze o jaki moduł sterujący dmuchawy ci chodzi bo nie bardzo rozumiem.
witam mam problem z moim autem a mianowicie nie działa mi nadmuch. w aucie została już wymieniona dmuchawa, moduł przy dmuchawie, panel klimatyzacji. wiec pozostała już tylko elektryka!!!!! moze posiada ktos schemat do mojego audi a chodzi mianowicie o schemat klimatronika do audi a6c6 2010r
Zewrzyj na uruchomionym silniku styki modułu zapłonowego (miejsce gdzie podpięty jest niebieski i czarny przewód), silnik powinien zgasnąć. Jeśli nie zgaśnie, problem z modułem. Jeśli zgaśnie, odepnij niebieski przewód od modułu i sprawdź czy masz przejście między niebieskim i czarnym przewodem (przełącznik w pozycji zero).
Na silniku dmuchawy jest moduł wykonawczy szybkości obrotowej silnika , jest uszkodzony. Wpisz w nasza wyszukiwarkę : peugeot dmuchawa , znajdziesz podpowiedzi na interesujący Cię temat.
Witam, Moduł od bezstopniowej regulacji dmuchawy można wykorzystać do innych celów np. do zrobienia modułu świateł dziennych 30% lub sterowania silnikiem. Interesuje mnie z jakiego auta najprościej jest wykorzystać taki moduł i jak dorobić proste zewnętrzne sterowanie nim.
Wdzisiejszych autkach nie stosuje się rezystoów tylko uklad regulacyjny na tranzystorach i te najczęściej siadają gdy silnik przestaje być nowy i dostaje oporów spowodowanych np wytartymi łożyskami itp. we francuzach ten moduł najczęściej umieszczony jest w obudowie dmuchawy :) jeśli chcesz więcej info to pisz wienio(at)pf.pl
jak moduł główny komunikuje się z modułem rozszerzenia mnie ciekawi gdyż nie ma wejść rx tx...włączając po kolei manualnie z poziomu modułu głównego :zapalarki,dmuchawy i wszystko co jest działa prawidłowo a mimo tego na ekranie miga informacji o braku komunikacji z tym małym modułem rozszerzenia.
Nie wyciągałem, bo dojście do wentylatora jest takie, że lepiej się pochlastać. Żeby go wymontować (lub do niego dostać) trzeba rozebrać całą deskę rozdzielczą. EDIT Został kupiony moduł (zaryzykowaliśmy) - dmuchawa działa:D. Teraz jeszcze będzie trzeba zobaczyć drożność rurki odprowadzającej skropliny z okolic parownika.
tak tylko nie wiem czy wiesz - ja nie wiedziałem - że w xantii dmuchawa załącza się dopiero po włączeniu silnika - samo przekręcenie kluczyka nie wystarcza - auto przyjechało już popsute i nie wiedziałem co i jak - dopiero znalazłem dobrego człowieka który w swoim aucie dał po mierzyć co i jak. w moim przypadku od razu po naprawieniu modułu dmuchawy...
Witam. Mialem ten sam problem. Skoda Octavia 2 climatronik. Z dnia na dzień przestał działać nawiew. Na panelu mozna bylo regulować moc i wszystkie inne przyciski działały, ale silnik dmuchawy milczał. Po podpieciu napięcia bezpośrednio to wentylatora, wentylator pracował. Wymontowalem moduł elektroniczny, który jest przykrecony w obudowie wentylatora...
Moduł PWM to trzeba dołożyć, można zastosować oryginalny moduł IPCU Webasto. Schemat i parametry w załączniku.
Na klapie modułu masz opis!
A gdzie ten moduł się znajduje w Renault Master
Tam nie ma rezystora tylko moduł tranzystorowy. Przykręcony do dmuchawy.
Jak się już dostałeś do "rezystora" to trzeba było mieć drugi i go podmienić. To najczęściej psujący się element w układzie dmuchawy. Kiedyś był to faktycznie rezystor z odczepami, teraz to moduł elektroniczny z tranzystorem mocy regulujący obroty, nie do zmierzenia "probówką". Wymieniałem go w scenicu żony, dużo roboty i składając trzeba uważać by...
ten moduł to rezystor/opornica dmuchawy . jak by była walnieta to na przekazniku miał bym plusa i chodziło by na 6 biegu. dla potomnych doszedłem do sedna problemu. po lewej od akumlatora są bezpieczniki i biała kostka która najpier wyglądała okej ale po głębszej inspekcji wyszło co jest :) dmuchawa śmiga na wszystkich biegach
Temat już stary i problem rozwiązany, ale załączam schemat odrysowany z modułu. W pliku poza schematem oscylogramy dla kolejnych prędkości wentylatora, od 0 do maks.
Pewnie sterowanie wentylatorem zdechło. Realizowane jest po przez moduł elektroniczny którego elemętami końcowymi(wykonawczymi) są tranzystory dużej mocy.Tak było w starszych renówkach.W tym przypadku pewnie jest podobnie.
Moduł wygrądna na sprawny? Czy sprawdziłeś w innej furze?
miałem już taki problem w Audi A6 C6 - błąd (nie pamiętam nr) "brak komunikacji z modułem sterowania silnikiem dmuchawy świeżego powietrza" - wentylator stoi - okazało się że nad nogami kierowcy znajduje się przejście 5 wiązek przewodów do komory silnika. Rozebrałem podszybie i otworzyłem z lewej strony czarną plastikową skrzyneczkę osłaniającą te przewody...
Na module BSM, chyba 40A
Uszkodzony modul sterowania dmuchawa.
Zastępczo kup moduł regulatora obrotów dmuchawy do Daewoo, wśrodku ma nic innego jak 3 rezystory, ma za to solidny aluminiowy radiator i kosztuje około 20zł.
Nie przysiada z awaryjnych, bo przełącznik jest zasilany ze stałego plusa. Normalna praca kierunków jest zasilana kabelkiem jasno niebiesko-żółtym, z bezpiecznika nr 9. Z tego samego bezpiecznika plus po stacyjce idzie do silniczków sterujących klapkami nawiewów, panelu klimy... i modułu sterującego dmuchawą nagrzewnicy.
Schemat wydaje się być dobry, ale polecam kupić wiązkę ze wszystkimi wtyczkami. Wyjdzie Cię tyle samo co kupienie elementów. Wtyczkolandia - w tym sklepie dobiorą Ci odpowiednią wiązkę. Dodatkowo dostaniesz moduł z bezpiecznikami, przekaźnikami i niezbędnymi wtyczkami do pompy paliwa, dmuchawy itd.
Zobacz w WDS co jest pod 29 i 30, jakie błędy podaje moduł klimy? Zwykle to był sterownik went. dmuchawy winny (nazywany jeż, miecz itp).
Kontrola PWM modułu z PWM zwrotnym. Sprawdzić probówką zasilnia a reszta to sam panel albo wiązka.
Zamykam temat. Moduł komfortu - BCU umiejscowiony jest za schowkiem i dmuchawą. BCU można usunąć zdejmując obudowę parownika.
Pewnie uszkodzony tzw rezystor dmuchawy, kiedyś to był fizycznie rezystor z odczepami teraz robi za niego moduł elektroniczny. Pozdr.J
Witam wszystkich mam problem w picasso 1,6 99r Climatronic Otóż po wymianie parownika w tym autku została zamontowana konsola,wszystkie wtyczki podłączone Dmuchawa chodziła pare minutek lecz nie przełanczało nawiewów Chwilke póżniej dmuchawa już też nie kręciła Kostka stacyjki jest OK bezpieczniki również Do dmuchawy dochodzi + minus jest również na...
Jeżeli masz Climatronic, to z reguły uszkadza się moduł regulacji dmuchawy (tranzystor mocy IRFP064N). Znajduje się on na dole, za konsolą, od str. pasażera. Tryb Eco wyłączy się automatycznie przy tej usterce. Przy okazji sprawdź filtr, potrafi być dobrze przytkany, szczególnie po długotrwałym postoju - wilgoć robi swoje.
W Alfie miałem podobnie,uszkodzony był "bezpiecznik termiczny".Takie coś jednorazowe umieczone blisko sinika nagrzewnicy.
Prosty temat, odpalasz auto sprawdzasz czy do wentylatora dochodzi + bo ma dochodzić po odpaleniu, sprawdzasz czy do opornicy dochodzi masa jeśli jest to sprawdzasz czy masa z opornicy wychodzi bo sterowany wentylator jest masą, jak masa nie wychodzi to albo problem z przełącznikiem albo opornica uszkodzona, ja obstawiam to drugie, dodam jeszcze że...
moduł regulacja dmuchawa moduł sterowania dmuchawa moduł dmuchawa citroen
z18xe wymiana silnika tranzystor bc337 sterujacy samsung
nauczanie fizyki nauczanie fizyki
Jak wyczyścić pampersa w drukarce Epson L3250? Jak zdjąć przód i wyczyścić wymiennik ciepła w Bosch WTW85561PL?