Trochę więcej wiary w siebie. Będziesz miał cztery przewody do przylutowania.
Z tego co pamiętam to były moduły sterowane przerywaczem i czujnikiem indukcyjnym, nie wiem jaki jest Twój, ale i tak są sterowane minusem, do tego dochodzi jeszcze cewka inaczej zasilana, wnioski: kup lub zrób moduł przystosowany do plusa na masie, wyjdzie Cię to taniej.
u mnie był przekaźnik w module przerywacza do wymiany, po wymianie działa ok
Ten model silnika posiada jednak przerywacz, ale są moduły pasujące do tego silnika bez przerywacza, możesz wymienić moduł na elektroniczny. Tu masz link do filmiku z podobnym silnikiem i sposobem na rozebranie i wymianę http://www.youtube.com/watch?v=mvyyf3KJq...
wychodzi na to że coś z elektryką jakiś jakiś moduł lub przerywacz odpowiedzialny za moduł sterujący pompą wtryskiwaczy
Sprawdź moduł przerywacza elektronicznego, możliwe ze siadł kondensatorek :16uF 25V
Akumulator już odłączałem, moduł przerywacza także już miałem na wierzchu(nie wiem czy to spowodowało jego reset), ale nic poza tym. Czy jest jakiś sposób na jego sprawdzenie na stole?
Sr 50 miał akumulator 6V. Ale nie wiadomo, czy działa tzw. Elba, czyli moduł ładowania i przerywacz kierunkowskazów (psuły się). Prądnica jest w magnecie.
W module UCH pod kierownicą
Temat klikających przekaźników kierunkowskazów w Passacie B5 FL 2001 .Należy wyjąć moduł przerywacza który jest pod klawiszem świateł awaryjnych i do pinów 1 i 5 dołączyć elko 2200 mikro farad .Plus elka do pinu 1 a minus do pinu 5.Po tej modernizacji wszystko działa OK temat uważam za zamknięty . Dodano po 16 Żeby nie rozbierać kierownicy i wymieniać...
Kiedyś zamontowałem (po wcześniejszym rozpoznaniu tematu) moduł zapłonowy GL-118 z Poloneza do Żuka. Było ok. Taki moduł można zastosować także w Maluchu. Z tych wszystkich modułów, które były stosowane kiedyś w Polonezach, tylko ten GL-118 może współpracować z przerywaczem mechanicznym, pozostałe tylko z czujnikami indukcyjnymi. Żeby GL-118 poprawnie...
Witam, zakupiłem sobie bagażnik na hak z lampami LED, i tu pojawia się problem, kierunkowskazy szybko migają, obydwa na raz, po naciśnięciu prawego bądź lewego kierunku na manetce. Awaryjne migają normalnie, reszta świateł też świeci normalnie. W bagażniku mam moduł/przerywacz Un-05, domyślam się że jest on jest sprawcą tego zamieszania z tymi kierunkami....
Jaki przekaźnik ? do kierunkowskazu w przyczepce ? Jeżeli tylko w samochodzie to moduł przerywacza i jest tam gdzie pisze poprzednik.
Cewka, w zależności od typu, ma na pierwotnym oporność od 0,5 do 2 omów. Prądy liczą się w "grubych" amperach. Tranzystor mocy musi mieć więc odpowiedni prad bazy, czyli oporniki bazowe muszą mieć małą oporność. Zostaw jak jest, tak ma być. :wink: Sposobem jest stosowanie zamiast tranzystorów bipolarnych, specjalnych MOSFET-ów. Musiał byś znależc schemat....
Podłączyłem.Dla innych info: Manetak sterowana jest plusem do modułu przerywacza który jest w środkowej cześci auta tu gdzie biegi.Trzeba zdemontować ten plastki i dostać sie do tego modułu skarajne cienkie przewody to kierunki.
Zobacz taką ofertę [url=https://www.olx.pl/oferta/progcdi-r... Posiada wybór sygnału wejściowego (hall, pickup coil, przerywacz)
Cześć. Na tym schemacie oporniki to te prostokąty. Ich wartości to 3k= 3000Ω(pomarańczowy, czarny, czerwony i złoty/srebrny) i 680Ω(niebieski, szary, brązowy i złoty/srebrny).
Kaseta w której między innymi znajduje się moduł: przerywacza, gaszenia silnika, pracy wycieraczek i wielu innych rzeczy tj. Hella ZENTRALSTEUERGERAT 24v 5DK 006 495-05 znajduje się pod tablicą bezpieczników.
Przecież masz schemat modułu do charta, więc? I myślisz, że koszty przerobienia tamtego będą niższe niż zdobycie/zrobienie nowego? Licząc próby, bo pewnie kilka ich będzie. Masz wszystko do CDI, a ty się upierasz przy bateryjnym z przerywaczem, bo taki właśnie w tej chwili masz. Czyli krok wstecz, bo chcesz przerywacz MECHANICZNY (można go zastąpić...
Po roku 97 jest w module. Wszystko przez te wirusy :)
Czy ktoś ma schemat tego modułu, lub wie jak zmusić go do pracy z przerywaczem. Rozebrałem moduł. Schemat to typowa aplikacja układu MC3334. https://obrazki.elektroda.pl/9729760400_... Może teraz ktoś pokaże jak podłączyć go do przerywacza.
Pod maska masz moduł który odpowiada za oświetlenie zewnętrzne. Ma on osobne wyjścia na tył i przód. Możliwe że uszkodzone wyjście modułu lub przerwa,w obwodzie między żarówka a modułem. Przerywacz nie ma nic do tego i tam go chyba nawet nie ma.
Tam nie ma żadnego przerywacza tylko moduł zapłonowy. Iskrę sprawdź na oryginalnej świecy do pilarek np. champion cj7y. Jaką mieszankę paliwa z olejem stosujesz? Ile zbiorników przepaliła od zakupu?
Sprawdziłem schematy. Do 2013 roku klasyczne rozwiązanie — przerywacz kierunkowskazów i wyłącznik świateł awaryjnych przełączający zasilanie (30/15) i łączący wyjście przerywacza z stroną L i R. Bezpiecznik od awaryjnych jest w komorze silnika, a bezpiecznik od kierunkowskazów pod kierownicą. Proponuję sprawdzić przerywacz kierunkowskazów. Według schematów...
Bez (prawie)problemu ogarniesz to na zwykłym normalnym przekaźniku. Tak jak wyżej na rysunku. Jest warunek kierunkowskaz, ma się świecić czy pulsować. Moduł przerywacza wbudowany czy zewnętrzny.
Tylko zasilanie może być 12 lub 5V. Teraz nie sprawdzę. Pisze z telefonu. A i tak ten sygnał wypadało by dopasować. Kolega miał aparat bez przerywacza, tylko z modułem.
Witam Tu jest opisany problem : https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... a tu mozna kupić : https://www.pluscom.pl/faac-360847-modul... Pozdrawiam
ostatnie to przerywacz kierunkowskazów
Widać na podstawie logo Hybryd, czyli polska produkcja. Rzeczywiście wygląda jak PSA-116, tyle że to był przerywacz świateł awaryjnych — przekaźnik z dwoma parami styków na obwody prawych i lewych kierunkowskazów. Nie pamiętam jaki był elektroniczny przerywacz kierunkowskazów w maluchu FL (1990 rok). Nie ma pewności czy ten przerywacz jest do instalacji...
Witam, Sprawdż moduł przerywacza, miałem podobną usterkę w Mażdzie 323 - (moduł był pęknięty) Pozdrawiam
W pierwszej kolejności ustalmy, jaki typ aparatu zapłonowego jest zainstalowany w tym samochodzie. W Fiatach 125p był montowany klasyczny moduł zapłonowy z przerywaczem mechanicznym oraz elektroniczny (Fiat 125p z silnikiem Poloneza); tam był bezstykowy układ przerywacza, który podawał impuls do modułu elektronicznego. Dopiero po ustaleniu rodzaju układu...
Witam, proszę o pomoc w zlokalizowaniu przyczyny takiego zjawiska. W octavi przerywacz kierunkowskazów jest zespolony z włącznikiem świateł awaryjnych. I tak, za pierwszym razem po tym jak zaczal wariować w koncu zespsuł sie i przestał załączać kierunkowskazy. Po wymianie działanie kierunkowskazów i awaryjnych jest ok. Wariowanie obiawialo się klapaniem...
Bez problemu możesz się wpiąć w przewody od kierunkowskazów które idą od włącznika światła awaryjnego (ten przełącznik z trójkątem, jest nad radiem:D). Trzeba podważyć ten włączniczek jakimś śrubokrętem i wyjdzie cały moduł przerywacza. Później tylko sprawdzić woltomierzem do którego przewodu trzeba się wpiąć i po sprawie
Moduł padł, obecnie przerywacz z aparatu zapłonowego mam wpięty bezpośrednio do cewki i jeździ, jednak chciałbym zamontować moduł. A może da się naprawić ten stary moduł? Miałem kilka lat temu Renault 5 z takim samym zapłonem i też padł mi moduł zapłonowy - po dłuższym zostawieniu włączonego zapłonu przy wyłączonym silniku. Rozciąłem blaszaną obudowę...
Dobra wszystko już mam dzięki za pomoc.
tosz jest wszystko napisane do - na cewce czyli tam gdzie sie podłancza moduł ,przerywacz albo jeszcze inne ustrojstwa co iskierke robiom
Stosowanie elektronicznych modułów zapłonowym ma na celu wyeliminowanie kłopotliwego, niedoskonałego i awaryjnego przerywacza zastępując go elementem bezstykowym (czujnikiem indukcyjnym lub hallotronem). Chyba modułu do przerywacza nie znajdziesz, jak ktoś się bardzo uprze można modul przystosować do pracy z przerywaczem, tylko po co?
GL-100 A to nie jest żaden "wzmacniacz iskry" po prostu elektroniczny moduł zapłonowy, współpracuje z przerywaczem. Robi tyle dobrego że zmniejsza się prąd styków przerywacza wiec się nie wypalają, w układzie tranzystorowym na wyjściu nie ma kondensatora prąd cewki może szybciej zanikać, co może dać wyże napięcie, tyle że do elektronicznych układu zapłonowych...
(at)mario2305 możesz w oryginalnym przerywaczu/module zmostkować 2 piny odpowiedzialne za kierunkowskazy i też będzie działać. Patent z SV forum.
Czyli co, w tym ciągniku wszystkim zarządza komputer? Czy moduł przerywacza, do którego przychodzą sygnały L, R, Reset i Hazard? Jeśli to pierwsze, sprawdź czy nie ma błędów. Jeśli to drugie, to rozbierz moduł i zobacz czy jest wykonany w naprawialnej technologii. Internetowy manual mówi o osobnych bezpiecznikach na kierunkowskazy lewe i prawe - F105...
Ewidentnie problem elektryczny ( przy lekkim zdjęciu fajki silnik zaczyna działać poprawnie ). DOKŁADNE sprawdzenie modułu/przerywacza/przewodów/fajki/świec... ... Sam przerywacz jako ostatni , raczej coś niedobrego dzieje sie po WN . Miałem silniki po marnych naprawach gwintu świecy helicoil-ami i działy sie tam podobne rzeczy , zerknij czy u nie masz...
witam Panowie kupiłem simka s51 82r instalacjia rozwalona moze ktos pomoc i podpowiedzieć co mam kupić ,chcialbym 12v elektronic nie na platynkach i co dokupic do tego jaki regulator tylko nie elbe(podobno)iskrownik koło bedzie kupione 12v dwa bezpieczniki 8A jaki regulator do tego?jaki przerywacz?jaki moduł zapłonowy no i jakis schemat jak to podłączyć...
Są lampy uniwersalne na 12/24/230V i do wyboru można wybrac przerywacz albo nie. Nie pomnę modelu ale taka obła, troche podobna do Nice Lucy ale mniejsza, chyba np to: https://otwieramy.com/product-pol-149-La...
Taki manewr może spowodować złą prace przerywacza.
W tym roczniku nie masz na pewno żadnego modułu. Aparat z mechanicznym przerywaczem.
Witam. Posiada może ktoś schemat starego modułu zapłonowego producent - Unitra Telpod Moduł GL-100A ( na przerywacz).
Masz rację, nie znasz tego motocykla, podobnie było w BMW i kilku innych. Do autora, kup oryginalny TSM, ewentualnie poszukaj na allegro, była aukcja z gotowym modułem przerywacza sterowanego przyciskami (działał jak oryginalny TSM/TSSM, włącznie z awaryjnymi) Który rok tego HD? i jaki system zasilania, mam kilka TSM i TSSM
Że Chart nie ma przerywacza tylko moduł a moduł jest czymś innym ale zastepuje go i nie wiem czy w któryś kabel się podłączyć czy pod wysokie napięcie od świecy a może gdzieś jeszcze indziej.
Witam. Może mi ktoś powiedzieć teraz jak podłączyć sam moduł do przerywaczy o ile się da. Ponieważ na razie nie mam środków na cały zapłon. :( http://obrazki.elektroda.pl/7867851000_1... Zalazłem jeszcze taki i nie wiem który lepiej podpasuje. http://obrazki.elektroda.pl/5681721700_1...
Wszystkie żarówki muszą być takiej mocy jak przewidział producent. Jak są trzeba sprawdzić czy wszystkie świecą silnym światłem. Jeżeli świecą to przerywacz albo moduł oświetlenia nie wiem co jest w tym modelu ewentualnie wiązka. Wiązke najlepiej sprawdzić od strony przerywacza/modułu pod kontem zwarcia/przerwy.
Cewka ma dwa zaciski-piszę o standardowych cewkach-1 i 15. 1 idzie na klucz ( moduł,przerywacz),15 na plus zasilania.Jeżeli te zaciski sa odwrócone,to właśnie jest taka sytuacja na oscylogramie. W przyszłym tygodniu zamieszczę zdjęcia.
Żarówki sprawdzone? Szczególnie w tylnych lampach lubią się dziać cuda a korozja na wkładach lamp lubi szaleć lub wypalić stuk masy w złączu. Drugi podejrzany to moduł haka lub gniazdo jeśli jest lub było.
Przypuszczam, że masz za małą wydajność cewki zasilającej moduł CDI. Przy niskich obrotach jeszcze wyrabia się w czasie żeby naładować kondensator 1uF 400V ale przy wyższych obrotach, gdy iskra jest częściej już nie. Jeśli masz w moto akumulator 12V prościej jest zacząć od gotowego chińskiego DC CDI ze skuterka. Ja u siebie w Jawie 350 mam dwa takie...
mareklan może i jest sterowny z modułu ale i podłączony pod przerywacz także będzie działał, ja podłączyłem taki obrotomierz do WSK-i i to jest chyba najnowszy obrotomierz i podłączyłem go pod przerywacz i działa. http://obrazki.elektroda.net/60_12350577... Pozdr
Przerywacza nie znajdziesz, kierunki sterowane są z modułu elektyki nadwozia. Uszkodzenia szukaj raczej w desce, bo info o pracy kierunku przychodzi Canem. Przekaźniki kierunkowskazów w skrzynce w komorze silnika.
Jak już platynkowym można określić układ zapłonowy stosowany w Simsonie, a nie Simsona ;) - Bardziej kojarzy się z jego kolorem;P Układ zapłonowy z przerywaczem platynkowym nie potrzebuje modułu. Tylko wersja z zapłonem "elektronicznym/tyrystorowym" potrzebował modułu. W simsonie silnika z układem zapłonowym na platynkach powinny wychodzić 4 przewody,...
W tym modelu z tego co widzę na schemacie, masz moduł przerywacza kierunkowskazów i świateł awaryjnych. Przełącznik kierunkowskazów daje jedynie sygnał sterujący do przerywacza. Szkoda że przełącznik nie ma funkcji sygnału reset i fukcji auto-wyłączenia po przejechaniu kilometra... Nie pasuje brak napięcia na przełącznikach - powinno tam być zasilanie...
Rozważam budowę pewnego projektu o którym na razie nie będe się tu rozpisywał, ale moje pytanie dotyczy modułu zapłonowego sterującego cewką WN. http://www.elektroda.pl/rtvforum/files-r... Taki oto wynalazek częstokroć polecany jest w maluchach zamiast przerywacza. We fiacie 125p i koncowych poldkach gaznikowych realizowane jest to...
Lata temu w czasopiśmie "Elektronika dla wszystkich" było opisane jak podłączyć moduł od Poloneza, do przerywacza, by sterował cewką zapłonową. http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewt...
Mam fiata zabytka :) z 71 roku od pewnego czasu zauważyłem ,że przerywacz od kierukowskazów (taki archaiczny mechaniczny na bimetalu) zaczyna włączac kierunkowskazy rzadko lub czasami wogóle nie migają. Szczególnie zdarza sie to na wolnych obrotach (niskie napiecie w instalacji). Moje pytanie brzmi czy da sie prosto podłączyc jakis elektroniczny moduł...
Witam wszystkich i proszę o pomoc. Ostatnio zrobiłem sobie moduł zapłonowy do mojej MZ 250. Skorzystałem ze schematu Parafki. Moje pytanie jest takie: obecnie do sterowania tranzystorem w module potrzebny jest przerywacz. Ale ostatnio czytałem o urządzeniach optoelektronicznych a dokładniej o TCST1103. I czy dałoby radę zastąpić przerywacz tym elementem?
Fiat 126p el .Siema mam problem z iskrą w 126p El. Iskra raz jest raz jej nie ma . cewka nowa Sprawdzałem 3 czujniki wału na kole są 3 ząbki Prąd dochodzi do cewki modułu i przerywacza. Przewody nowe i świece . Masy zrobiłem nowe . I iskry dalej nie ma albo jest chwile . przewody do czujnika wału zrobiłem nowe oporność na czujniku przy module 639oma....
Nie ma żadnego przerywacza ani przekaźnika, kierunki sterowane przez moduł MICU (skrzynka bezpieczników pod kierownicą) a załączane sygnałem masowym z manetki. FR-V to 6 osobowy van :D Sprawdź sobie kolory kabli w tylnych lampach i znajdź te same w lewym progu, będziesz mieć kierunki.
Wtryski są po regeneracji są zakodowane dokładnie było robione tydzień temu i też był robiony e ger w tym prooblem że ten błąd mam pedału gazu jest już ponad rok wychodzi na to że coś z elektryką jakiś jakiś moduł lub przerywacz odpowiedzialny za moduł sterujący pompą wtryskiwaczy to jest Peugeot 407 207 r po sprawdzeniu wychodzi że impuls pierwszego...
Długo szukałem modułu do przerywacza platynowego gl100 i okazuje się że są już nie dostępne. Może komuś się przyda informacja że można kupić poprawioną kopię pod nazwą mzpk 1 firmy jezpol.
A do jakiego motorka i pod co go podpinasz ? Moduł jest przeznaczony do motorów z cewką impulsową ( zapomniałem nazwy) zamiast przerywacza.
Moge się mylić ale za kierunki odpowiada skrzynka nad nogami kierowcy która zwie sie Moduł Centralnej Elektroniki. To nie Felicia gdzie od tego był osobny przerywacz - przekaźnik.
Cewka wn od tranzystorowego modułu zapłonowego, z uzwojeniem pierwotnym o niskiej impedancji w połączeniu z cdi to słaby pomysł (i słaba iskra ;) ) Albo użyj dedykowanej cdi cewki albo weź jakąś starą od zapłonu z przerywaczem
Niewiele to wniesie, bo mój wkład różni się tylko modułem LED, który chcę zastąpić. Ale ok, poniżej fotki płytki przerywacza z elementami i stroną lutowania, oraz obie strony wylutowanego modułu LED. Na płytce przerywacza nie ma też złącza do anteny (nieistotne), który też wylutowałem. https://obrazki.elektroda.pl/1708832600_... https://obrazki.elektroda.pl/3805277300_...
przełącznik działa tak samo jak w nowych modelach :/ chodzi mi tylko o przerywacz lub jakiś moduł do tego.
Dzień dobry. Wymontowałem z lampy sygnalizacyjnej uszkodzony moduł przerywacza żarówki 230 V. Konstrukcja na triaku BT137 oraz timerze NE555. Był zgniły rezystor zerowy na wejściu zasilania, więc zastąpiłem go zworą z przewodu i moduł ożył, jednak podaje światło ciągłe. I teraz pytanie, bo ja niezbyt rozgarnięty w tym temacie jestem ;) Wymienić ten...
Witam kolegę nie napisałeś z którego roku jest twój fiat czy ma moduł czy tradycyjny zapłon podstawił bym nowe kable i zwrócił bym uwagę na cewkę później moduł lub przerywacz
manetkę można wcisnąć lub nacisnąć ,ja przerywacza używam wyłącznie na autostradzie
A nie mylisz modułu zapłonowego z np przerywaczem kierunkowskazów? Bo moduł zapłonowy to niekończenie musi być wielka pucha. Zwykle są to dość małe pudełeczka. Wchodzą w niego od 4tech do zwykle 8miu przewodów. Chyba że masz pojazd na wtrysku, wtedy tych przewodów może wchodzić masa XD.
Przerywacz kierunkowkskazow. Szukaj w kabinie przy bezpiecznikach. Nie popisuj się elokwencją która jest niewiele warta. W tym aucie nie ma osobnego przerywacza kierunkowskazów. Przerywacz jest wewnątrz modułu SAM i jest niewymienialny.
Radzieckiego zewnętrznego iskrownika się nie spodziewałem. Przeczyszcz styki przerywacza i sprawdź czy jest iskra. Oryginalnie tam jest moduł z motorowerów babetta i da się go prosto zrobić, tylko impulsator musi być sprawny bo inaczej lipa. Chodziło mi o ten zapłon z cewkami czy tam też nie było nic przerabiane. Jeśli na tym ruskim iskrowniku chodziła...
Jeśli stara to musi być mechaniczny przerywacz i kondensator czyli klasyka Jeśli nowy typ cewki no to moduł
VoncentOlst napisał: Chodzi o motocykl, silnik boxer na przerywaczu, w orginale cewka dwustrzalowa. Od malucha by się nadawała :) Jeżeli dobrze pamiętam, gdy w Maluchu była stosowana cewka podwójna, to sterował nią moduł zapłonowy, a nie przerywacz. Cewki przystosowane do modułów zapłonowych mają niższą rezystancję. Można je zastosować z przerywaczem,...
Jeżeli to nie przerywacz, to być może moduł alarmu.
Witam. Przeszukałem kilka for i podobnych problemów, ale nic podobnego nie znalazłem. Mianowicie mam Scenica 1 ph1, kierunkowskazy i awaryjne działają, jakby była spalona żarówka. Zarówki wymienione, masy w tylnych lampach poczyszczone, wyjąłem UCBIC - wyglądał bardzo ładnie (poprawiłem luty tam gdzie jest przerywacz). Mam hak, zamontowany był tam moduł/przerywacz...
Żadne transformatory ani cewki nie działają przy napięciu stałym, w samochodzie napięcie jest stałe dlatego potrzebny jest jakiś przerywacz (w starych był mechaniczny przerywacz, we współczesnych elektroniczny moduł zapłonowy). W analizie układów elektronicznych, dla prądu stałego idealną cewkę traktuje się jako zwarcie, także trzeba uważać z DC, w...
Witam! Dołożenie kondensatora 100nF bezpośrednio do nóg NE555 nie pomogło.Aktualnie zasilam bezpośrednio z akumulatora bez żadnego stabilizatora.Ładowanie odłączyłem.Może problem rozwiążą ekrany z blachy na przerywacz i moduł zapłonowy ?
Następnym elementem, który często wysiadał, był kondensator przerywacza.
Ten przełącznik skoro ma środek na 49a to gdzie podłączone są styki lewo i prawo ? Raczej nie idą na żarówki tak jak normalnie to ma miejsce tylko wracają do tego modułu. tylko gdzie ?
"AUTO IGNITION COIL" - w tłumaczeniu z języka zagranicznego na nasz znaczy nie mniej ni więcej tylko SAMOCHODOWA CEWKA ZAPłONOWA. I właśnie cewki masz uzyć, bo to jest genarator wysokiego napięcia. A właściwie bardzo prosty moduł zapłonowy z generatorem zastępującym przerywacz w klasycznym aparacie zapłonowym. Do czego chcesz tego używać? Transformator...
Witam. Potrzebuje schematu do modułu zapłonowego (przerywacza) do JAWY 350 lub jakiegoś innego rozwiązania (np. moduł z samochodu). Może ktoś instalował coś takiego do swojej maszyny ? Znalazłem schemat zapłonu do POLONEZA. Czy będzie on działał ? http://obrazki.elektroda.net/77_12391965...
Poszukaj z GLE, co prawda miał moduł, ale to to samo. Ale teraz powiem ci w zaufaniu, ale nikomu nie powtarzaj-lepszy będzie z dużego fiata.
1. Nie potrzebujesz zapłonu CDI, tylko zwykły elektroniczny moduł zapłonowy do przerywacza (układ stykowo - tranzystorowy). 2. Schematy są dostępne na forum i w sieci. Nie trzeba więc prosić o nie, tylko samemu poszukać.
A podwiesiłeś wejście modułu GL118 rezystorem do zasilania? Bo generalnie ten moduł pracuje z układem bezprzerywaczowym. I aby go połączyć z przerywaczem to trzeba go oszukać rezystorem. Nie próbuj tego z modułem APE, który był stosowany w późniejszych polonezach, bo układ scalony, który tam jest nie nadaje się do pracy z przerywaczem. A takie palenie...
Czyli kostka z kablami tak jak jest ma byc polaczona do modulu a mam tylko przeciac i złączyć razem te 2 kable i po sprawie ?😀 Aby nie było niedomówień. Jeżeli połączysz ze sobą L oraz LZ i kierunkowskaz zacznie pracować prawidłowo to jest oznaką uszkodzonego modułu. Analogicznie możesz sprawdzić R oraz RZ. Kiedy połączysz te przewody ze sobą...
Nikt nie testował tego modułu? To może jakiś inny ktoś zaproponuje. Ważne, żeby był sterowany przerywaczem.
Witam. Mam pytanie a raczej proszę o pomoc. Ponieważ już latem nie mogłem uruchomić mojego skuterka na rozrusznik, a kopiąc to po dłuższym czasie odpalał, zauważyłem że gdy kręcę rozrusznikiem to raz była iskra raz nie, a teraz w ogóle nie ma. Więc moje pytanie, czy to moduł zapłonowy? Jeżeli tak, to czy można to jakoś sprawdzić czy może cewka? Lub...
Słuchajcie , a gdzie mozna wpiąć diodke zeby sygnalizowała rozwarcie styków przerywacza ?
poszukuje schemat do motocykla honda cb 400n,chyba n bo ma on juz moduł zapłonowy a nie przerywacz platynkowy.
Szukam jakiegoś schematu modułu zapłonowego do dusuwa na 6 V z + i - na masie. Wyzwalanie z przerywacza lub czujnika. Wdzięczny też byłbym za schemat tego Gl co to w Charcie pracował.
No to przynajmniej teraz widać wkład własny! Bo po pierwszym poście, sam przyznasz, wyglądało inaczej... Skoro już się dokopałeś do tego silnika, bo na to wygląda, to prosta sprawa - pomiary napięć. Na pewno idzie tam zasilanie z wyłącznika, zasilanie stałe (do powrotu silnika do pozycji wyjściowej) i masa. Najpierw podłącz silnik na krótko i sprawdź,...
Dobry moduł zapłonowy sterowany przerywaczem powinien wymuszać prąd ok 0,5 A płynący przez przerywacz. Jest to "prąd konserwujący" prądu niedużo a styki już nie śniedzieją
No poldka to napewno bys tak nie wkrecil, i chyba zadnego innego autka :) Sprecyzuj co to za modul, w poldkach bylo kilka wariantow. Czy to modul do "pelnego" zaplonu elektronicznego, czy ten sterowany przerywaczem?
a jak sie ustawia zaplon w tej pile bo tu nie ma przerywacza ?? Chyba tak jak we wszystkich innych, ustawiając/regulując odpowiednią przerwę/odległość modułu zapłonowego od koła magnesowego.
Są dwie opcje albo uwalony jest moduł haka,albo ktoś kiedyś zmieniał przerywacz kierunkowskazów i założony został niewłaściwy.
moduł zamiast przerywacza moduł przerywacza kierunków wymiana przerywacza
iphone pilot expression error przewody olejowe
Sprzeciw sąsiada wobec mojej farmy fotowoltaicznej Diagram pokrętła piekarnika kuchni gazowej Eko Styl