kolego słyszysz co ty mówisz jak zwał tak zwał ale jesli masz sąde lambda to musisz mieć sterownik lub inaczej moduł coś musi sterować dawka paliwa i zapłonem wiec tu może byc zblokowany lub jak pisałem może być zblokowany na napedzie i norma euro 4 nie będzie miała nic do tego. Poza tym tym jak sądze masz od manetki linke gazu inie ważne czy to gaźnik...
w poladasie sypnal sie modul sterujacy wtryskiem (nad bezpiecznikami, u gory po lewej) w jednym warsztacie chcieli odemnie 410zl za to, znalazlem inny gdzie juz tylko 350zl, a ile to u Was kosztuje? czy znajde to taniej? czy da sie to jakos zastapic? objawy usterki sa takie ze szarpie, nierowno pracuje, czasami brakuje obrotow jalowych, jak jest brzydka...
Prawdopodobnie mam juz przyczyne. Uszkodzony parownik gazu. Tzn przez wezyk podcisnienia który idze od parownika do kolektora ssacego leci gaz podczas gdy auto jest zgaszone i sie zalewa dlatego ma tak ciezko zapalic. Musze jeszcze tylko zmienic parownik i bede pewny czy to jest to
Do kolegi Elektrik i innych Wielkich od Focusów! Jestem od miesiaca posiadaczem focusa 1,8 tddi z 2002 roku któremu padł moduł sterujący Wtryskiem pompy. Po podłączeniu auta pod komputer wyświetliły się trzy błędy P1665 Moduł sterujący wtryskiem pompy P0149 Wyprzedzenie podawania paliwa P1564 Prędkość pojazdu i regulacja biegu jałowego. Czy możliwe...
To złącze jest po to aby dostosować kąt zapłonu do benzyny oliczbie oktanowej 91 lub 95 przełozenie tej wtyczki spowoduje że do modułu sterującego wtryskiem dotrze sygnał aby zmienił kąt zapłonu . Czym mniejsza liczba oktanowa tym paliwo spala się szybciej(jest to sytuacja niekorzystna dla silnika),a to powinno pociągnąć za sobą zmianę kąta zapłonu...
witam, chcę stworzyć prosty układ napełniania zbiorników, posiadam sterowniczek Moellera Easy700 z rozszerzeniem wej/wyj, ale nie do końca mam pojęcie jak napisać program sterujący tym układem... układ powinien działać poprzez otwieranie i zamykanie poszczególnych klap(4szt) oraz załączanie i wyłączanie poszczególnych napędów transporterów (napęd główny...
A jak można domowymi sposobami ustawić ten moduł sterujący wtryskiem i zapłonem Czy konieczna jest wizyta w serwisie
Skoro jest sterowany modułem sterowania wtrysku, to spróbowałbym podłączyć się do tego modułu przez odpowiednie oprogramowanie. Może tak da się wykryć nieprawidłowość działania? Posiadam Barton Falcon 125 Euro4. W jego sterowniku tak umiem zrobić i oprogramowanie może zapisać dane w plik.
W blok silnika wkręcone są dwa czujniki temperatury, jeden z nich współpracuje ze wskaźnikiem temperatury, a drugi z modułem sterującym wtryskiem. Przy braku sygnału z tego drugiego miałem objawy tak jak opisujesz.
tak, natomiast odpiąłem moduł LPG - sterowanie wtryskami jest teraz bezpośrednio z ECU, od cewki i termostatu też go odpiąłem.
Czy to jest ten kod, który wpisuje się na klawiaturkach samochodów citroen, peugeot ? Jeżeli tak to będzie problem bo on blokuje moduł sterujący wtryskiem i zapłonem ( no chyba, że jest ustawiony kod warsztatowy 1111).
Mam pytanie czy można wymienić moduł sterujący wtryskiem paliwa z innego samochodu ( z tego co wyżej pisałem dawcy) Rozrząd wymieniony ale nie jest za dobrze bo samochód stracił strasznie moc ciężko nim przyspieszyć , czym to może być spowodowane ?
Wtryski pracują? Zasialnia/masy na ECU i moduł zapłonowy zobacz i zasilanie na cewkę czy jest ECU steruje modułem?
Czy pali się kontrolka silnika? Czy odczytywałeś błędy z układu? Trop może być ok ale też mogą to być inne styki naprzekład od modułu sterującego wtryskiem, albo kostki na liswie WC od czujnika ciśnienia. Lepiej odczytać błędy i wtedy szukać.
Nie wiem czy to co napiszę będzie przydatne ale w takim samym samochodzie i z takim samym silnikiem miałem problem z odpalaniem na ciepłym silniku. Powodem okazał się moduł sterujący wtryskiem, po regeneracji problem ustąpił. Jednak nigdy nie dymił, zwyczajnie nie odpalał aż ostygł. Przy okazji dodam że w trakcie jazdy występowało szarpanie nawet przy...
Udało się odpalić na plaku i silnik chodził normalnie. Gorący odpalił z rozrusznika jak ostygł znowu to samo. Czy kątem wtrysku steruje jakiś moduł ??
W GDI wtryskami steruje moduł wtrysków / nie bezpośrednio z ECM/. Sprawdż czego nie ma na tych wtryskach , masy czy plusa , przedzwoń przewody pomiędzy wtryskami a tym modułem. Masz gazownie?
Witam. Proszę o pomoc w zlokalizowaniu w Oplu Astra G 1.7 8v TD modułu sterującego pompą wtrysku. Jak na razie wszystkie opisy dotyczą modeli z silnikami 16V i w podanym tam miejscu tego modułu nie ma.
Mam pytanko czy w tym silniku jest moduł sterujący tym wtryskiem za pomoca czujnika temperatury czy też ecu steruje. Wtrysk mechaniczny. Objaw jest taki że autko zimne nie zapala dopiero jak sie rozgrzeje lekko , wtrysk nie ma sterowania. A na czujniku 2 pinowym od tego wtrysku jest zamocowany przełacznik !!!
Moja ostatnia przygoda z Pajero Pini, w tymi objawami, skończyła się regulacją przepustnicy, wymianą pedału gazu bo ktoś nim kręcił, a na koniec wymianą sterownika silnika i modułu sterującego wtryskami i zapłonem bo na końcu wyszło że auto po lusterka było kiedyś zatopione, przegląd skrzynek z bezpiecznikami, wymiany połowy pokorodowanych bezpieczników...
Sprawdzałeś wtryski?
przewody na 100% dobrze. A gdzie znajduje się komputer w tym aucie? moduł zaplonowy, moduł wtrysku? słyszałem, że w nim aparat steruje wtryskiem, ale nie wiem ile prawdy w tym jest.
Jeżeli 0,4V na przewodzie sygnałowym do ECU to mieszanka jest stechiometryczna, czyli taka jak być powinna ale... źle że napięcie jest stałe bo powinno oscylować 0,2-0,8 jak kolega "goldwinger" wyżej napisał. Zresetuj na początek ECU silnika (jeżeli taki jest) - odłącz akumulator na min. 5 minut. Jeżeli nadal sonda będzie milczeć to należy szukać dalej...
Walnięta jest elektryka. Sterownik gazu w momencie przejścia na gaz powinien wyłączać wtryski. Najczęściej są to osobne moduły, które się "emulator wtrysku" nazywają. I w tych modułach jest przekaźnik który odcina sterowanie wtryskami benzyny. Tyle, po prostu emulator nie działa i jedziesz na gazie i benzynie naraz.
Podaję według Autodaty. P (Idzie do przełącznika świateł P30, kolor ziel.- biały) 30 ( idzie do + akumulatora, kolor czerwony ) 30 ( idzie do + akumulatora, kolor czerwony) 15R ( idzie do bezpiecznika F2, kolor róż. - żółty) 15 ( idzie do bezpiecznika F7, kolor róż. - czerw.) 15X ( idzie do bezpiecznika F12, kolor róż. - ziel.) 50 ( idzie do rozrusznika,...
Nie zamierzam wygryzać SIEMENS-a z rynku. Sam pracuje jako automatyk w przemyśle i świetnie zdaje sobie sprawę że firmy stawiają na sprawdzone elementy. Do projektu zamierzam dołożyć wykonane kiedyś moduły komunikujące się przez RS485, są to moduły do sterowania inteligentnym budynkiem, trzeba tylko podorabiać funkcje do ich obsługi w CPDev. Moduł CBOX...
Witam. Problem z uruchomieniem sam. Opel Insignia Kombi 2010 r. 2,0 diesel. Awarii uległ moduł tylnej klapy. Powodem była woda dostająca się do wnętrza auta i zalany moduł. Wymieniony na nowy. Dalej nie można uruchomić silnika. Błąd U0100 Sterownik silnika Błędy komunikacji nieprawidłowe działanie Stałe UC140 Utrata komunikacji z pokładowym modułem...
Nie jest to przypadkiem wina czujnika temperatury który może podawać błędne informacje do modułu sterującego
To jeszcze napisz co to było - może innym w przyszłości pomoże. A tak na marginesie to gdyby nie wtrysk paliwa to wystarczy odpiąć przewodzik od modułu zapłonowego do kompa i silnik też by chodził. Ale ponieważ impulsy do wyzwalania wtrysku też idą z modułu zapłonowego to i wtrysku niebędzie. Moduł sam steruje kątem wyprzedzenia zapłonu do jakichś 450...
Jaki modul,gdzie szukac,jak wyglada??? Ecu silnika steruje zaplonem,wtryskiem,itd. Wiec jaki modul,o czym piszesz??? Slowo MODUL przez u zwykle!!!
KODY USTEREK moduł sterujący DDE 2.1 silnik U25TD, X25TD 12- rozpoczęcie procedury sprawdzania 14- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie do masy P30 15- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie z napięciem lub przerwa P30 16- czujnik temperatury paliwa ( w pompie wtryskowej P68 ) zwarcie do masy 17- czujnik temperatury paliwa ( w pompie...
padają jak muchy te moduły,nie napisał czy działa mu klima,czy ma jakieś defekty związane z tym modułem w sterowniku silnika,a mostkowanie czujnika temperatury życze powodzenia,sypie się element zabudowany w tym module,a są 2 prędkości,klimatronic steruje poprzez sieć Can poprzez sterownik wtrysku.
To że mocno kopci na pewno nie jest kwestią modułu. Mógłby nierówno pracować, dusić się, ale nie kopcić. Chyba że moduł steruje czymś więcej niż tylko iskrą (np jeśli masz wtrysk paliwa a nie klasyczny gaźnik).
to twierdzisz że nie ma modułu ,zerknąłem na schemat i widzę moduł i osobne sterowanie z niego na wtryski i cewkę . LElectricfil wie co pisze... zagalopował się trochę z modułem... Pozdrawiam.
to jest dziwne bo przecież optoelektryka steruje i modułem i wtryskiem. a aparat zapłonowy jest drugi ze szrotu i to samo. a jak sprawdzić dokładnie tą optoelektrykę.
Błąd P0201 Otwarte lub zwarte przewody wtryskiwaczy. Nieprawidłowe działanie kierowcy. Otwarty lub zwarty obwód sterownika wtryskiwacza. Wiązka przewodów czasami ulega zwarciu z elementami znajdującymi się pod maską. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM. Dalej: Sprawdź wtryskiwacz cylindra nr 1: Zlokalizuj wtryskiwacz paliwa dla cylindra nr 1...
1.Zasilanie i masa na moduł i cewkę. 2.Co wysyła aparat zapł. do kompa, i czy dociera to co trzeba. 3.Co wysyła komp. do modułu. A tak poza tym to masz sterowanie wtryskiem?
witam, mam problem z sterowaniem wtrysku w fiacie uno 1.4 , a mianowicie do wtrysku dochodzą dwa przewody stały plus (działa wraz z pompka paliwa) i masa która powinna być sterowana przez sterownik... Problem jest taki że autko nie zapala bo nie dostaje sygnału (masy) do wtrysku. przewód ten jest cały, bez przerwy i biegnie bezpośrednio do sterownika......
Wtrysk sterowany jest impulsem / bez oscyloskopu nie zmierzysz/ masy ze sterownika , pin 59 , a przez opornik z pinu 58. Sterownik natomiast otzrymuje sygna z czujnika wału. Z tego co opisałeś / iskra jest , pompa paliwa pracuje / czujnik jest w porządku. Oporność cewki wtryskiwacza to około 2 omy , należy sprawdzić , czy masz impulsy na pinie nr. 1...
Ludzie, czytajcie co napisałem, patrzycie tylko na ostatnią linijkę i dajecie rady. Jeszcze raz: mam cały wtrysk (komp, wtryskiwacz z czujnikami, regulatorem ciśnienia benzyny, silnikiem krokowym, pompę paliwa itd). Wtrysk ma służyć do odpalania, krótkiej ewentualnej jazdy i regulacji wolnych obrotów. Nie chcę wtrysku od golfa, polo, passata, kadeta,...
koledze chyba chodzi o układ zapłonowy zintegrowany z układem wtryskowym. Najprościej mówiąc to układ wtrysku benzyny i układ zapłonowy są sterowane wspólnie przez jeden moduł (np. Mono Motronic) w przeciwieństwie do układów gdzie układ zapłonowy jest sterowany z jednego modułu a wrtysk z innego (np. Mono Jetronic)
Naprawa tej pompy kosztuje chyba ok.3.5tys.zł.W moim zakładzie pracy wyjmowałem te pompy już kilka razy. póżniej wysyłane były do Sochaczewa i za każdym razem wymieniony był moduł sterujący.
Witam Serdecznie trafił się ciężki przypadek , auto przywiezione na lawecie po remoncie silnika nie steruje wtryskami Łączna ilość kodów błędów: 2 P0602 - Błąd w programowaniu modułu sterującego (00) - Obecny P1113 - Obwód czujnika pozycji dezaktywacji portu, napięcie za niskie (02) - Obecny - - mechaniki spr rozrządy po znakach jest ok - wspólny +...
Jeździłem na benzynie dziś i nie miał siły, przerywał ale do 130km/h dojechał jakoś ale ciężko było. Postoi chwile i już problem z zapalaniem - nawet jak ciepły. Przed odpaleniem na zimno czy ciepło podłącz komputer i sprawdź temperatury czujników jakie podciśnienie w kolektorze ssącym (także po odpaleniu) I jeszcze pytanie sterownik tzn. moduł, ten...
Kod literowy silnika zawarty jest w nr VIN np 9HY lub 9HZ - to tak na przyszłość aby pokazać że jest kilka modeli silnika o tej samej mocy i podawanie samej mocy zbytnio nic nie daje. Co do czujnika ciśnienia to ta informacja może być w kalkulatorze silnika bo do niego podłączony jest ten czujnik a to kalkulator silnika steruje wentylatorem a nie sterownik...
radio STAR 800 z reduktorem trzasków AML po wymianie kabla zasilającego na ekranowany oraz wykonaniu z tego kabla pięciu zwojów na ferytowym pierścieniu i podłączeniu do radyjka efekt jest taki że układ AML całkowicie redukuje trzaski ( pierdzenie od wtryskiwaczy ) radyjko daje sie słuchać na max rozpuszczonej czułości i bez włączonego ogranicznika...
zobacz czy jest sygnał na czujniku połozenia wału. jesli jest może to byc moduł
Nie, tutaj jest PCM (czyli sterownik silnika) i cos jak BSI czyli moduł zarządzania energia, tam zadnych bledow nie ma (np brak komunikacji czy cokolwiek) sterownie na wtryski idzie bezpośrednio ze sterownika, nie ma żadnych pośrednich modułów sterujących.
WITAM SERDECZNIE! Ten punciak tez jest z 1997 roku. pojemność - 1.100 S. Jednopunktowy wtrysk... Bomi powiedz czy twoja instalacja ma dodatkowy komputer sterujący modułem w punto?. Czy jak załaczy sie gaz to lampka wtrysku pali sie czy nie?- podobno trzeba oszukać moduł w punto właśnie dodatkowym jego sterowaniem. A jak z osiągami? Pozdrawiam...
Z tego co wiem komputer pod schowkiem steruje wyprzedzeniem zapłonu i wtryskiem, a moduł cewek jest samowystarczalny do wygenerowania odpowiedniej iskry. Więc ten temat cały to zagadka .
Jaconen chyba nie przeczytałeś mojego postu... Opór oporem, ale sygnał z tego (tych) czujników musi dojść do kompa (ECU) a z kompa musi wyjść sygnał na kostkę do cewki. Czy do cewki dochodzi wogóle zasilanie? Jeśli tak, to sygnały sterujące na pewno nie dochodzą, bo gdyby dochodziły, to by była iskra. Podałem Ci piny, sprawdź chociaż miernikiem czy...
moduł sterować wtrysk polonez citroen moduł sterować wtrysk moduł wtrysk
układ wydechowy passat ipconfig ustawienie sieci lokalnej schemat domofon
skaczące napięcie ładowania oscyloskop kr7001
Ustawienia kraju dla lepszego odbioru DVB-T2 w Łochowie Demontaż schowka pasażera Hyundai Matrix 2003