Witam ,schemat komfortu
Tak, sprzedający zamiennie używają nazw, powinieneś jeszcze sprawdzić przewód od pierwszej świecy do wspomnianego modułu.
najprawdopodobniej powinien być tam dławik - taki ciemnoszary "opornik" bez oznaczeń, można drucikiem zalutować i jeśli to tylko tego wina to powinno działać
W B5 nie było podciśnieniowego, ewentualnie może być różnica czy tylne szyby „w prądzie” czy w „korbotroniku”. Gniją łączenia przewodów, w progu kierowcy. Wrzuć fotkę jak wyglądają te wiązki. Moduł suchy ?
Dodatkowo czy gaśnie radio po wyciągnięciu kluczyka, czy działa brzęczyk po otwarciu drzwi jak się zostawi światła...
Luknij na schematy w załączniku
30-50 cm od modułu w wiązce. Gdzie należy szukać problemu?? Jakie kolory przewodów są od sterowania centralnym?? Ma ktoś jakiś schemacik?? Czytałem że kable lubią gnić na
1J0959799Q nie obsługuje pilota. Musisz zmienić na 1J0959799AH, wtedy pilocik 433MHz zadziała. Dodatkowo musisz dorobić jedne złącze do modułu AH.
Rocznik auta i kod silnika? Dobrze widzę do bezpiecznika idą przewody czerwony i czarno zielony?
Zerknij tu kolego moze pomoze http://forum.vw-passat.pl/threads/1130-M...
Zobacz kabelki i włącznik w klapie.Lubi śniedzieć.
Bd pasować.
Witam podjedz do firmy która dorabia klucze i niech sprawdzą czy transponder wysyła sygnał.
Teraz jest poprawnie.
Pomiary bez sensu. Nie wiadomo co do czego. Masz uszkodzony przekaźnik skoro nie ma oporu na 6-7 - uszkodzona cewka przekaźnika. Powinno być zwarte 5 z 9, 4 z 10 więc z tego powodu 1 z 8 jest zwarte. Na 4 i 10 powinna być masa bo one są z zwarte z wtyczką - pin 23. Na 5,9 (oraz 1 i 8) powinien być plus - powinno to być zwarte z pinem 22 wtyczki. 2,3...
Zamykasz auto pilotem lub kluczem i po około 10 minutach mierzysz pobór prądu tak?
Błąd mówi o uszkodzeniu zawartości eeprom. Jeżeli nie wpływa to na pracę to zostawić. Można spróbować naprawić poprzez odczyt zawartości pamięci z dobrego modułu i wgranie jej do tego uszkodzonego. Zmiana kodowania nic nie pomoże.
Poprawność sygnału można sprawdzic tylko oscyloskopem, miernik nic nie pomoże.
sprawdzałeś :idea::idea:bezpieczniki:D:Dtam jest zasilanie jeśli wszystko jest ok to zobacz pod - nogami kierowcy pod wykładziną jest moduł komfortu bardzo często po zimie jest w nim woda poz.PIOTR
Zasilania przeleć. Czerwony z biełym pasem i czerwony z żółtym pasem.
Kolego podesłałem schemat oryginalnego podłączenia z elsy , jak nie widzisz złącza 16 i 12 pinowego tzn. że nie ogarniasz tego schematu. Spytaj kogoś kto robi grupę vw.,albo podłącz moduł uniwersalny. Dla grupy w oryginale instalację robi z reguły Westfalia i gniazdo haka jest 13 pinowe. Przed zakupem modułu trzeba było zastanowić się czy dasz radę...
Bezpieczniki i zasilanie przekładni kierowniczej – to częsta przyczyna. Sprawdź, czy dochodzi napięcie 12 V do złącza przekładni. Moduł wspomagania niestety, w Passacie B6 dość awaryjny. Jeśli terkocze i przestaje działać, może być mechanicznie lub elektronicznie uszkodzony. Napisz, co naprawiło ten problem, jak się uda.
Po długim czasie i kilku podejściach usterka zrobiona. Pobór prądu po zamknięciu auta 0,05A. Okazało się, że wszytko wróciło do normy po naprawie (przylutowaniu) wszystkich zamków w drzwiach. Chodź żadnego błędu od zamków nie było a zamki działały poprawnie. Auto już kilka miesięcy jeździ bez rozładowania akumulatora. Dziękuje wszystkim za sugestie...
Miałem już dwie takie usterki choć nigdy w passacie i zawsze uszkodzony był moduł od bluetooth'a. Wypnij go i się przekonasz.
To moduł
Na zdjęciu widać przekażnik 370-bezpieczniki pod nim i za tą listwą z tyłu też powinny być bezpieczniki(choć nie zawsze)
Witam. Auto zrobione, nie miało to nic wspólnego z czujnikiem sprzęgła ani stopu który jak już mówiłem był sprawny według VCDS-a.
Rozbierałem wiatrak, czyściłem lekko sie obraca
W passacie b5 i w Audi A4 b5 nie ma modułu 09. Moduł o adresie 09 (central electronics) był dopiero w passacie B6, golfie 5 (i innych nowszych) W Audi A4 b5 nie ma modułu 46. Jest to tkz. modul komfortu (Central convenience), steruje m. in. centralnych zamkiem, szybami. Za te funkcje w audi a4 b5 odpowiada sterownik 35 (jest razem z pompką centralnego...
Reflektor i moduł identyczny jak rozbity? Jeśli był wymieniony moduł trzeba zrobić parametryzację VCP lub online Odisem. Nie idzie przerzucić starego modułu?
Doczytałem ze najnowszy jest 3C8937049BC.
Obstawiałbym sam moduł komfortu lub zamek drzwi kierowcy.
moduł BORDNETZ złacze G pin11
jeśli pompka się włącza podczas kręcenia i otwierają się wtryskiwacze to cz halla jest ok moim zdaniem na 99% padł cewkomoduł a konkretnie moduł ale ponieważ to jedna część to trzeba podmienić całość żeby był swięty spokój (bo strasznie awaryjne to draństwo) to podjedź do cwanego mechaniora i niech ci zamontuje moduł i cewkę od np golfa "dwójki" albo...
Diagnostyka komputera i sprawdzenie nawet bez kluczyka które moduły się odzywają w GATEWAY. Czy auto reaguje na otwarcie drzwi? Czy światłą działają? Awaryjne ? Strzelam, ale chyba pada ci moduł pod kierownicą, bo kiedyś miałem coś podobnego
Upaliło moduł w środku
a tylne zapalaja sie dobrze ? jeśli tylko z przednimi masz problem najszybciej ja zamienisz kabelki od czujnikow otwarcia ktore wchodza w moduł kom. Za to odpowiada moduł komfortu, pomoże kodowanie.
Proste wymień moduł drzwi na Twój.
a zakodowałeś nowy moduł według starego?
Zamknij samochód przekręcając kluczyk w drzwiach kierowcy i przytrzymaj przez parę sekund na tejże pozycji. Powinieneś usłyszeć domykanie drzwi. Analogicznie zrób tylko przekręcając na otwieranie - powinny szyby pójść w dół. Ogólnie dla mnie są podejrzane dwa elementy - moduł komfortu (nie ten numer, złe kodowanie, uszkodzony) i/lub panel sterowania...
Witam, mam duże doświadczenie jeśli chodzi o passata B5 i powiem Ci,że potrzebujesz schematu wiązki bo ciągłości przewodów nie sprawdzisz:) bo to nie o ciągłość chodzi bo raz ona jest raz jej nie ma , uszkodzone wiązki tak mają że raz przewodzą raz nie, dodatkowo dodam że przewody są fabrycznie prasowane ze sobą i zabezpieczone szmacianą izolacją która...
Czytaj więcej,znajdziesz źródło problemu.Jest blisko.
Na elektryce się nie znam po prostu potrzebuje porady gdzie szukać Jak się nie znasz to jak chcesz szukać?Ale dobra.Co do modułu to podnieś tapicerkę przed przednim siedzeniem masz moduł komfortu.Pływa,zielono,albo łączenia kabli zgniły.Co do reszty to pozostaje sprawdzić grube połączenia aku,ładowanie itd.
W tym modelu immobiliaser jest zaszyty w liczniku. Tak działa ta blokada w VW odpala i gaśnie. Skoro licznik wariuje to albo ona padł albo komunikacja z i do niego (CAN) albo inny moduł sieje na linii głupotami (nie odblokowuje sterownika silnika). Tak czy inaczej zaczął bym od poprawienia wtyczek licznika (wyjąć obejrzeć czy nie ma stykach "zieleniny"...
No i właśnie w tym miejscu, zaglądamy pod dywan kierowcy do modułu komfortu, bo to moduł steruje oświetleniem wewnętrznym...
Wszystkie opcje ustawień modułu komfortu możesz zmienić np VCDSem tu masz opisane co i jak: http://forum.vw-passat.pl/threads/1130-M...
Problem polega na tym, że nie działa otwieranie i zamykanie auta z pilota. Czyli otwieranie/zamykanie auta kluczem w zamku kierowcy i pasażera oraz domykanie szyb - działa prawidłowo ? W module błąd o źle zakodowanym kluczyku. Jaki dokładnie kod błędu ? Moduł miał wilgotności, został wysuszony, kable sprawdzone, niby są okej. Cały czas mówimy o centralnym...
Wystarczy sprawdzić czy masz impuls masy lub podać na czerwono-zielony zamykanie i czerwono-niebieski otwieranie, zamek powinien być zatrzaśnięty. Możesz mieć walnięty moduł przy napędzie szyby.
Jesli sie komus przyda to napisze: Pin nr 3 wychodzacy z modulu komfortu jako kabel koloru CZERWONEGO idzie do kostki znajdujacej sie w lewym slupku kolo otwierania przedniej maski a nastepnie idzie nad kolumne kierownicza i mniej/wiecej w polowie tej kolumny jdest polaczony z innymi czerwonymi takimi jak: sygnal B+ ze stacyjki czy sygnal B+ do radia...
Jest styropian który pasuję w to miejsce z drugiej strony masz moduł komfortu (strona kierowcy).
moduł passat kodować moduł passat moduł drzwi passat
awaria ekspresu philips agregat jednofazowy sieci corolla deska rozdzielczy
bosch sms4eci26e naprawa udaru makita
Podłączenie tablicy ETL do sterownika R&G SRG 3000 P – RS-485, konfiguracja, testy Wireshark nie wyświetla interfejsów sieciowych - przyczyny i rozwiązania