Zaczął się sezon na te moduły, najlepiej zamienić cewki i wtedy widać czy moduł padł. Należy wymieniać: świece, kable, cewki i moduł - na jednym paragonie by w razie przy nie sprawności modułu (np po 1000km) uznali reklamacje...
Witam,czy ktoś wie morze w jakim samochodzie był stosowany moduł zapłonowy z mapą zapłonu,lub sterownik z samochodu na gażniku, najlepiej by był to dwucylindrowiec,ale nie koniecznie. Z tego co wiem to w volvo było coś takiego.dzięki
Skoro instalacja AG (Zenit , Compact?) to na przełączniku powinieneś mieć kontrolkę check i jeśli się świeci to można programem AG odczytać błąd interfejsem i iść w tym kierunku Z drugiej strony jeśli masz pewność że pracuje na trzy cylindry wykręć świece i tam gdzie wygląda inaczej - wymień ją i sprawdź przewód zapłonowy bo tam chyba masz jeden moduł...
Po wykręceniu (po paru próbach startu) świece z pierwszego i czwartego gara - tak samo jak wcześniej przed wymianą - mokre od benzyny i bez śladów jakiejkolwiek pracy (czyste), natomiast świece z drugiego i trzeciego cylindra całe aż czarne od sadzy (mimo krótkiej pracy, z kilkadziesiąt sekund). Nie znam tego silnika, ale z tego ewidentnie wygląda...
Ja już mam projekt gotowy. Ten moduł zapłonowy już siedzi w Jawie od wakacji i jest bardzo dobry (na razie sterowanie jest z platynek) . Ja chce zrobić z dwoma czujnikami Halla. Mam dwa moduły na jednej płytce - po jednym na każdy cylinder. I teraz potrzebuje jedynie kupić gdzieś drugi czujnik Halla. Wole żeby oba cylindry chodziły niezależnie.
Silnik zaburtowy Mercury 10KM dwutakt, dwa cylindry na jednej cewce brak iskry, uszkodzony moduł zapłonowy - po usunięciu żelu z płytki znalazłem uszkodzony element. Wygląda jak tranzystorek ale nie mogę dokładnie odczytać napisów, widoczne oznaczenia to G308 lub 6308. Reszta elementów to diody, rezystory, kondensatory oraz kolejny tranzystor lub tyrystor...
Faktycznie,masz rację, tutaj siedzi zewnętrzny moduł zapłonowy (nawet dający się regenerować). Między ECU a cewkami. Do sprawdzenia sygnały wchodzące do modułu i wychodzące z niego na cewkę.
Silnik V nie pali równocześnie na 2 cylindry jak rzędówka, wszelkie rozwiązania z podwójnymi cewkami odpadają. Niektóre H-D chodzą na podwójnej cewce, a te wiadomo jaki mają układ cylindrów. "Uniwersalne" zapłony do silników H-D z katalogów wysyłkowych też współpracują z podwójną cewką. Wersje "bogate" mają nawet możliwość regulacji kąta drugiego cylindra.
Witam Naprawiłem Audi A 8 z silnikiem 4.2 Problemem wypadania zapłonu (a co za tym idzie sygnalizowaniem CAT) na 3i 5 cylindrze był moduł zapłonowy o numerze 4DO 905 351 Znajduje się pod plastikiem między filtrem powietrza a ścianą grodziową. Łatwo jest sprawdzić czy to jest usterką ponieważ są dwa moduły na każde cztery cylindry z tym, że górny moduł...
No cóż jest jeszcze gdzieś w tej maszynie moduł zapłonowy typu końcówka mocy. Element pomiędy sterownikiem a cewką zapłonową myślę ża warto sprawdzić ten trop.
Zarowy w Cinquecento 700 posiadają samoregulatory hydrauliczne, ich się nie reguluje. Cinquecento nie jest na rodzielaczu, posiada moduł zapłonowy typu nanoplex i jedną cewkę na dwa cylindry. Gdyby nie pracował na wszystkie cylindry (a ma tylko dwa) to nie miałby totalnie mocy i strzelał by w wydech. Według mnie gaźnik do regulacji o ile to FOS/Weber,...
Witam na samym początku pisałeś że iskra na 2 cylindrze ok a reszta słaba. nie rozumiem? Abimex ma dwie cewki zapłonowe na 4 świece , jeśli padnie świeca to na dwa cylindry iskra padaka a chodzi wtedy na 3 cylindry. Apropo sondy lambda to czujnik informujący komputer jak spala auto. Jeśli napięcie sondy wyjdzie poza tolerancję to komputer wskakuje na...
Witam. Jak w temacie moja Astra 1.4 8v 92r odpala ale z takimi jakby "przeskokami" ale to nie o to chodzi najbardziej a mianowicie, kiedy ją odpalę bardzo nierówno chodzi tak jak by na 2 gary. Sprawdzałem iskrę - prawidłowa, całą cewkę zapłonową i moduł - wszystko z nią w porządku, ale przy aparacie zapłonowym, kiedy ruszę troszkę wtyczkę od czujnika...
"Jest na wykończeniu" to znaczy, szczególnie rano czuć wyraźnie, że nie pali na dwa cylindry (po rozgrzaniu pali na wszystkie), dalej 'telepie' samochodem przy utrzymywaniu stałej, niskiej prędkości obrotowej = wypadanie zapłonów i ostatnie to w najmniej oczekiwanym momencie (ale nie w czasie jazdy tylko przy uruchamianiu) potrafi się włączyć tryb serwisowy...
Witam kolegów ja mam podobny problem mam Astrę 1.6 8v +LPG z autronic...Ostatnio nadażyła mi się usterka mianowicie spalił się moduł z 7 wypustami...Kupiłem drugi nowy kosztował 90zł jakas podróba wsadziłem odpaliłem od kopa a zaraz zgasł co się okazało brak iskry..założyłem od corsy który miałem w częściach z 4 wypustami iskra była tylko nie podawał...
Witam, w aucie nie palą dwa cylindry 1 i 4, brak iskry. Na pomiar Zwój WN ma 41KOhm, podobnie jak na cylindrach 2 i 3. Czasem zapali na chwile normalnie i znowu brak iskry na 1 i 4. Cewka siedzi za kolektorem ssącym i zanim go wymontuje mam pytanie: Czy w tym modelu jest moduł zapłonowy osobno (i jeżeli tak to gdzie on jest), czy sterowanie cewkami...
Witam, mam pewien problem . Przerobiłem obrotomierz z fiata cinquecento sporting na dwa cylindry do 126p wg.tej znanej instrukcji tutaj na forum Wszystko zrobiłem jak najstaranniej. Zmieniłem rezonator na kwarcowy 4,0000MHz i wlutowałem potencjometr montażowy 10 kOhm. Problem polega w tym ,że obrotomierz działa idealnie do 6000 obr./m. Przy odcięciu...
Witam pisze w imieniu kolegi który ma takie samo auto jak moje czyli w140 v12 1991r oznaczenie silnika M120.980.Problem polega na tym że jak silnik osiągnie temperaturę około 40stopni silnik przestaje pracować na 6 cylinder (przestaje dostawać paliwo). czas wtrysku 0ms Co było zrobione: -sterowniki LH zamienione miejscami bez zmian -drugi moduł EGAS...
Witam. Mam dość intrygujący mnie problem,a mianowicie chodzi o to że gdy silnik jest zimny są za niskie obroty tzn.gdy odpalę to na ok 2 sekundy ma 1000 obr poczym spada do ok 800 następnie coraz nizej aż w końcu gaśnie.Sprawdzałem na innym przepływomierzu,sprawdzałem sondę,wymieniłem czujnik temperatury,czujnik położenia przepustnicy,temp.powietrza...
Zrobilem to wzgledem opisu powyzej: Przeprowadzanie testu: - Włączyć zapłon - Przeprowadzić przynajmiej 6-cio minutową jazdę próbną w trakcie której przynajmiej przez 10 sekund przekroczyć 2.000/min i raz wcisnąć pedał przyspieszenia maxymalnie. - Pozostawić silnik na biegu jałowym. - Przewód danych na 5 sekund zewrzeć do masy. - Kody migowe odczytywać...
Zbyt wysoka częstotliwość. 6000 RPM to już 100 Hz, a ta cewka traci energię przy chyba 4000 RPM. Zmień elementy układu 555, współczynnik wypełnienia ustaw na 50% a maksymalną czestotliwość na 100 Hz (dwa cylindry) lub 200 Hz (cztery cylindry)
Niezły Fake ten moduł. Nic dziwnego że kopniak obijał, bo punkt zapłonu występował przy maksymalnym wyprzedzeniu. Nie ma co kombinować z modułami tuningowymi, do silników dwusuwowych, ponieważ one mają stały punkt zapłonu. Szukaj modułu do Baotiana 4T z taką samą wtyczką 6-pinową. W żadnym wypadku moduły z kostką 5-pinową, które są przeznaczone do dwusuwów....
Hejka Jeśli brakuje iskry na cylindrach, to istnieje kilka możliwych przyczyn: Uszkodzona cewka zapłonowa - sprawdź czy cewka zapłonowa działa poprawnie. Możesz to zrobić przy użyciu multimetru, który pokaże Ci, czy cewka ma odpowiedni opór. Jeśli opór jest poza zakresem, to może to oznaczać uszkodzenie cewki. Uszkodzony moduł zapłonowy - moduł zapłonowy...
Tak, tam idzie podwójna cewka z modułem zapłonowym. Cztery przewody, zasilanie, masa i dwa sygnały ze sterownika na cylindry 1/4 i 2/3. Zasadniczo tylko podmiana, ewentualnie jeszcze pomiar rezystancji przewodów. Jeśli podejrzewasz układ zapłonowy, zagrzej dobrze silnik, rozpędź auto do piątego biegu, wrzuć piątkę tak, żeby silnik miał nie więcej niż...
Witam, posiada ktoś na sprzedaż elektroniczny moduł zapłonowy do Jawa CZ 350 12v? 2 cylindrowy
Jak zamienisz miejscami 3 z 2 i dalej nie będzie 3 pracować to sprawdź luz na zaworach jeżeli tam jest 1.3 OHV, a jak będzie ok to ciśnienie sprężania. Zdejmij jeszcze przewód z 3 cylindra włóż świecę i zobacz czy jest iskra, tylko gwint świecy zmasuj z silnikiem.
Sprawdź moduł zapłonowy i piny w kostkach dochodzących do niego.
Witam niestety nie rozwiązałem problemu z pinami nie podmieniłem modułu. Jednak problem okazał się gdzieś indziej mój quad dziwnie pracował przerywał itp obstawiałem na moduł zapłonowy, jednak okazało się, że z tyłu quada jest moduł od przegrzania cylindrów jak go wywaliłem problem znikł... Pozdrawiam
Tak, zepsuty, da się go naprawić.
zespol tranzystorow znajdziesz pod nazwa modul zaplonowy.
Kolego sprawdź sobie przewòd od gaszenia są tam wbudowane dwie diody, każda osobno na jedną cewkę/moduł zapłonowy. Jak jedna z nich będzię strzelona to tak się bedzie działo. Pozdrawiam.
Jak największy cylinder, plus dobrana do niego głowica z wałkiem rozrządu, do tego gaźnik z większym przelotem plus tuningowy moduł zapłonowy - i wyjdzie niewiele taniej niż 1000zł za silnik 110 czy 125ccm. Oczywiście mówię o markowych częściach tuningowych, nie szrocie z portali aukcyjnych.
A z skąd pewność że uszkodzony jest moduł zapłonowy a nie cewka zapłonowa . Po zamianie połączeń na cewce można to łatwo zdiagnozować . Jeżeli iskra będzie tylko na tym samym cylindrze to obstawiam uszkodzenie cewki .
Odświeżę temat, bo także poszukuję dostępnego zamiennika dla 2SD2141 od SANKEN-a, którego są 2 sztuki w module zapłonowym ( 2 cylindry ). BU941ZT wymienionego w temacie także nie można dostać. W sklepie poprosiłem o zamiennik. Pogrzebali w komputerze i dostałem MJE5742, ale silnik nawet nie jęknął.
Tak dokładnie z tych modeli to ci zda egzamin testowane na 2 cylindrach.
A mozesz dodać zdjęcia "iskrownika" sprzęt nie ma akumulatora? To silnik 4t czy 2t? Ile ma cylindrów?
Niestety masz rację, pytanie tylko, czy ubiłeś cewkę czy jej driver w sterowniku. Na próbę możesz zamienić kable we wtyczce cewek i zobaczyć, czy na niepracujących cylindrach pojawi się iskra
Blokowanie modułu jak mam sprawdzić ? Przewód czarno biały - odpiąć od modułu na czas prób całkiem. To gaszenie ze stacyjki, stopki bocznej, etc... Przewody instalacji zapłonowej tak, ale bardziej bym się skupił na stanie cewek i tego, co z nich "dociera" do modułu.
Sprawdź czy masz iskrę na tej świecy jeżeli nie to spróbuj podmienić na np. świece z 1 cylindra jeżeli to nie pomoże to podmień przewód WN (jeżeli nie pomoże to prawdopodobnie cewka zapłonowa lub moduł) Mam nadzieje że choć trochę pomogę...
Witam, mam problem z yamahą xj650. Nie ma iskry na żadnym z cylindrów, moduł się grzeje
gdybym nie wiem jak ustawiał zapłon to i tak na wolnych obrotach lewy przerywa Prawdopodobnie cewka zapłonowa ma lekkiego klapsa, spróbuj zmniejszyć odstęp miedzy elektrodami na świecy w tym cylindrze.
Mam pytanie czy jest on naprawialny. Nie pracuje 1 cylinder. Moduł nie wysterowuje 1 cylindra, chociaż dostaje sygnał z ECU. Ma ktoś patent na to.
Jestem posiadaczem jawy 350. Czy ten modulł zaplonowy mógł bym do niej założyż? Czy tylko jest przeznaczony do motocykli z jednym cylindrem?
moduł padł.
Możliwe że pada cewkomoduł. W ostatnich latach to jest dość częsty problem i objawia się właśnie w taki sposób, że silnik odpala popracuje i zgaśnie, po jakimś czasie iskra wraca w wyniku np. zmiany naprężeń wewnątrz modułu i objawy się powtarzają. Żeby się upewnić, zamiast świecy zapłonowej weź kawałek jakiegoś pręta itp. który wejście w sprężynkę...
Witam. Dla modułu 4354 w najprostszym ujęciu wygląda to następująco: I_I___I______I___I______I___I w stopniach kolejno: 10-30-90-30-90-30-zostało 80 Drugi ząb (ten po 10) określa statyczne wyprzedzenie zapłonu ustawiane dla 1-go cylindra.
Nie cewkę ale moduł zapłonowy.
dwusów, jeden cylinder
Ja jednak sprawdził bym dokładnie układ zapłonowy. W 1990 raczej nie stosowali procesorów w modułach zapłonowych, więc zmiana wyprzedzenia jest realizowana elektronicznie. Opisz ten układ a najlepiej daj schemat. Sprawdź też iskry na wszystkich cylindrach pod kątem max długości generowanego wyładowania iskrowego. Brzmi naukowo, a robi się to banalnie...
Kabel jest od wyłącznika. Jednym końcem jest przykręcony śrubą razem z modułem zapłonowym a drugi przy wyłączniku. Czarny plastik z otworami to podkładka między cylinder a moduł zapłonowy. Na zdjęciu zaznaczyłem orientacyjnie umiejscowienie blaszki, metalowa końcówka kabelka od modułu powinna być włożona w gniazdo, które zaznaczyłem. Podczas wyłączania...
Ja mam bartona falcona euro 4 ale silnik to chyba od SYM-a tam siedzi i wszystko drogie jak diabli , cylindra nigdzie 80-ki nie kupisz poza husator w Opolu ale 1200 zł to lekko chore , kupiłem cały silnik 139QMB za 150 zł ,wstawiłem już cylinder 90-kę nową głowicę ,kupiłem moduł starego typu a teraz powoli rozkminiam co trzeba przerobić w instalacji...
zapłon moduł cylindry honda moduł zapłonowy moduł zapłonowy cinquecento moduł zapłonowy
awaria wyświetlacz lodówka samsung naprawić zmywarkę amica scorpio automat
Generowanie klucza SSH w PuTTY dla OpenATV Blank Check w Programatorze - Co Oznacza?