Poprawność sygnału można sprawdzic tylko oscyloskopem, miernik nic nie pomoże.
Ty masz aparat zapłonowy na wałku rozrządu (jak na zdj. w 1 poście), czy w bloku silnika ?. Ten od passata będzie pasował tylko w tym drugim przypadku Moduł od poloneza nie będzie współpracował z czujnikiem halla, musisz gdzieś zdobyć moduł tsz (golf mk II, passat b2 i inne vw z lat 80)
Zacznij od podmiany cewek na sprawne w 100% czyli od innego sprawnego auta albo zakup nowych i tylko BERU. Moduł zapłonowy też do sprawdzenia. Jakie oznaczenie silnika? Standardowo polecam sprawdzenie dolotu na szczelność, sterowanie turbiny (zacznij od przeglądu wężyków podciśnieniowych).
Okazał się moduł zapłonowy
Winy był moduł zapłonowy
Witam, ja się podepnę pod temat, żeby nie spamować. Mam passata 1.6 90r z LPG, w pewnym momencie zgasł podczas jazdy i od tego czasu albo odpala sporadycznie i gaśnie, albo w ogóle nie odpala. Nie ma iskry ani na świecach ani po wyjściu z cewki, pomierzyłem i na cewkę dochodzi prąd. Moduł zapłonowy i cewka jest sprawna bo sprawdziłem to w golfie i odpala....
Witam koledzy. Mam mały problem w podłączeniu modułu zapłonowego w VW Digifant II. Znalazłem taki schemat jest on z książki do passata dodam że info tech też podaje taki schemat pin 1 - +12 2 - masa 4 - sterowanie cewką zapłonową 6 - sygnał ze sterownika silnika ale mam i inny jest on od golfa II nie wiem z jakiego silnika bo mam tylko schematy ale...
witam posiadam passata b3 który po przejechaniu kilku metrów zgasł i już nie odpalił okazało sie że brak iskry na świecach a także na cewce , cewka założyłem nową ale to nic nie dało i mam pytanie gdzie znajduje sie moduł zapłonowy
Witam Częściej pada moduł zapłonowy jest on umieszczony na podszybiu obok silnika wycieraczek cena używanego na allegro to od 20 do 30zł
No niestety pogoda dopiero teraz mi pozwoliła na dalsze sprawdzanie , i okazało sie że po odłaczeniu przwodu od modułu impuls ze sterownika jest tak więc podejrzewam moduł chociaż to dość dziwne uszkodzenie że tylko jeden cylinder i że zanikał bym przez to impuls na sterowniku , ale wszystko na to wskezuje , jutro bede miał moduł to napisze czy chodzi....
Fabryczne immo nie zgasi pracującego już silnika, dokładańce to coś zupełnie innego i przeciwnie mogą powodować nagłe gaśnięcie silnika. Wywal to ustrojstwo to będziesz wiedział co i jak. Jeśłi nie to to jest kilka innych rzeczy do sprawdzenia. Moduł cewka, aparat zapłonowy instalacja.
Nie chce być wścibski bądź pokazać że wszystko wiem bo tak nie jest ale osobiście sprawdzałem te części i byłem heppy ze z audi mi podejdzie i bedzie smigać a kopułka z audi jest nówka i lipa nie przyda mi sie :/ Inne rzeczy mi podejda np moduł zapłonowy bądz przepustnica. Fakt audi rozbite na złomie stoi ale gostek wymienił praktycznie wszystko w niej...
W takim razie szukaj w układzie zapłonowym. Jeśli masz oryginalny nie wymieniany moduł zapłonowy (zintegrowany z cewką) to warto go podmienić. Często padały (u mnie też padł :) ).
przewody zapłonowe sprawdzone i są dobrze podłączone rozrząd równiez prawidłowo działa, iskra jest. Samochod po przekręceniu kluczyka w stacyjce słychac jak probuje odpalic ale niestety po chwili(okolo sekundy) gaśnie chyba że trzymam dalej kluczyk to samochód dalej próbuje ale nie daje rady. Dodam jeszcze że wszędzie było sprawdzone czy dochodzi prąd...
silnika nie ruszałem z obudowy tylko sprawdziłem czy działa podłączając zew. napięcie. rozbierałem styk ponieważ cały czas zwierał bo ktoś chyba przy nim majstrował i naprawiłem sprawdzałem wielokrotnie miernikiem po zamontowaniu czy zderzak zamyka obwód! Dodano po 5 mam tez 2 silniczek który montowałem i jest dokładnie to samo.Nigdzie nie mogę znaleźć...
u mnie pokazyje się na wszystkich świecach 6 sztuk. mam moduł zapłonowy z którego wychodzi tylko 6 kabli wysokiego napięcia i dochodzi kilka przewodów elektrycznych
"u ciebie" znaczy pin na twoim module (powinny być ponumerowane tak samo jak na module od golfa) albo inaczej (kolory przewodów) zasilanie +"15" czarny należy go również połączyć z zaciskiem "15" cewki masa "31" brązowy czujnik halla "0" w golfie był czarno-zielony ale u ciebie jest to przewód sterujący modułem z komputera silnika więc kolor może być...
To nie takie proste. Musisz przenieść wszystko co było w samochodzie czyli m.in. dolot z przepływomierzem, zbiornik paliwa z pompą, ECU, moduł immobilizera jeżeli taki jest i wszystko okablować. W szajowozie to chyba najlepiej przerobić na gaźnik, a układ zapłonowy wziąć ze starszych silników 1.8, gdzie występuje aparat zapłonowy z regulatorami mechanicznymi.
1. Problem z zapaleniem silnika zarówno na benzynie jak i na gazie. Po chwili kręcenia czuć niespaloną benzynę lub gaz. 2. - Sprawdzałem kilka cewek zapłonowych z modułami i nic. - Inny sterownik do silnika, też nic - inny czujnik obrotów wału, też nic - podłączyłem innymi przewodami czujnik obrotów wału i cewkę, też nic - wymieniałem świece, też nic...
jak sprawdzić czy moduł zapłonowy jest sprawny i cewka bo na cewce nie daje iskry a na pinach 1 i 15 jest " + " troche dziwne bo na 1 powinien być chyba " - " na którym z pinów w module powinna być jego masa ?
hej włśnie dfzisiaj sprawdziłem iskrę i co się okazało :?::?::?: iskra jest na każdej z 6 świec zaraz po przekręceniu kluczyka czyli coś jest zwalone nie wiem gdzie mam szukać czujnika położenia walu to jest coś takiego co jest wkręcone w blok silnika i wygląda podobnie do czujnika od abs :?::?::?: jeśli tak to po odłczeniu tego też miałem iskrę na...
grala rozumiem ze jak mi sie to przydarzy to mam odpiąć, podłączyć spowrotem aku i spróbować wtedy tak? Odczekać 10 min żeby się ECM zresetowało A po co, skoro jeśli to 2E to ECM resetuje się po każdym wyłączeniu zapłonu? Proszę ustalić, czy jest iskra, jak nie chce zapalić. A potem kolejno do sprawdzenia - czujnik Halla w aparacie, złącze wiązki po...
Masz podmienić aparat zapłonowy zostaw kopułkę w spokoju.Pomagam nie z nudów ale na dalsze tłumaczenie dlaczego to dlaczego tamto nie mam czasu. OK! Przepraszam, byłem upierdliwy. Miałem nadzieję że może jednak udało mi się wykryć usterkę i małym kosztem naprawie mojego paska. Kopułkę zostawiłem w spokoju! Wymontowałem dzisiaj moduł zapłonu i okazało...
A do czego zamieściłeś link? Cewka zapłonowa + moduł.
Tak jak zapowiadałem dzisiaj trochę pogrzebałem przy silniku i nieco zdziałałem. Przepływomierz poskręcałem śrubami M3 i uszczelniłem dokładnie. Klapka porusza się lekko i bez zacięć/zgrzytów. Powinno być dobrze, przynajmniej do następnego strzału gazem....... http://a.imageshack.us/img230/6509/20100... http://a.imageshack.us/img230/4410/20100...
Prosimy kod silnika i rocznik. Mimo tego co jest już podane. A pin 27 idzie właśnie do tego modułu.
nagminne usterki zespołu cewki z modułem zapłonowym w passatach
spróbuj podmienic modul zaplonowy [/tex]
albo czujnik halla w aparacie zapłonowym lubi tak raz działać a raz nie lub moduł w cewce zapłonowej
Witam, mam instalacje pod moduł zapłonowy w passacie 2.0 16V na 3 piny. Mam za to kilka 7 pinowych z demontażu. Chciałbym sie dowiedzieć czy można ten 3 pinowy zastąpić 7 pinowym (oczywiście zwykła cewka) ?
Witam.Poszukuję schematu modułu wzmocnienia cewki zapłonowej do VW PASSATA '91.Czy można go zmontować z oddzielnych elementów(diody,tranzystory)?
prawdopodobnie modul zaplonowy do wymiany
Poszukuje schematu takiego modułu. Jest on zintegrowany z cewką zapłonową i niestety sprzedawany tylko w komplecie :-( Wtyk trzy piny - zasilanie, masa i sterowanie.
Nie wiem co to ERA ale takie rzeczy jak moduł zapłonu od razu najlepiej kupować Boscha - który prawdopodobnie był oryginalnie tam montowany: https://allegro.pl/oferta/modul-zaplonow...
wytczka jest taka sama jak od modułu zapłonowego VW Golf II,passat B3
No ale tam jest moduł zapłonowy, co więcej chcesz usprawnić?
Bo coś się zepsuło. Pierwszy podejrzany czujnik Halla w aparacie zapłonowym, drugi sam moduł Digifant.
problem rozwiązany, winowajcą okazał się moduł zapłonowy, niby nowy, ma dopiero 2 miesiące...
po zgaszeniu nagle zaczyna szarpać Do sprawdzenia instalacja zapłonowa - Kable z fajkami, aparat zapłonowy, cewka, moduł, czy co tam masz, bo nie podałeś modelu silnika.
Czy cewka zapłonowa jest z modułem zapłonowym,jeżeli tak to prawdopodobnie wysiadł moduł tylko od tego silnika.
Jak brakuje iskry w momencie kiedy nie chce zapalić, to z tego co kojarzę, tam często psuły się moduły zapłonowe, powinien być przy prawym kielichu
Podłącz się bezpośrednio pod cewkę zapłonową (omiń kopułkę) i sprawdź czy jest iskra. Inne opcje: cewka, moduł zapłonowy, czujnik halla
No świece ale co mają świece do przebicia na cewce jak mi rozwala moduł z cewkami ... Cewka daje wysokie napięcie ,impuls dodatni. Świeca jest wkręcona w metal,czyli minus. Jeżeli ma zwarcie to tak jakbyś połączył plus z minusem na akumulatorze. Miałem taką świecę w ręku,elektroda dodatnia była na stałe zwarta z obudową wkręcaną. Miernik pokazywał same...
ja bym to przerobił na elektronika VW z np gaźnikowego golfa czy passata bo są prawie bezawaryjne (takie jest moje zdanie)
Jest choćby na cewce/cewkach zapłonowych bezp.20A .We wtyczce modułu abs pin 15 bezp.10A.
Digifant. Impulsy zapłonu wyzwalane czujnikiem Halla w aparacie zapłonowym, cewka z modułem. Skoro na 2 cylindrach iskra była, to ani hall, ani moduł - wypalone styki w kopułce.
Trzeba podłączyć lampę stroboskopową na pierwszy kabel i zobaczyć czy daje iskrę w tym momencie kiedy powinien. Jeśli ma rozdzielacz to pewno ma pojedynczą cewkę. Potem trzeba cewkę sprawdzić bo może ma przebicie. I wypadało by zajrzeć do modułu zapłonowego. I rzucić okiem na impulsator, który jest w aparacie zapłonowym. Trochę opcji i miejsc do zajrzenia...
Sprawdź obecność plusa na cewce ( module cewki - u mnie w B4 2,0 8V cewka jest zespolona z nodułem elektronicznyn\m - padła kiedyś i kicha...) JAk jest plus to wykluczysz przyczyny poza układem zapłonowym, ( alarm, immo, stacyjka) Wtedy albo cewka z modułem albo układ sterowania od strony aparatu zapłonowego ( tam też pewnie elektronika - czujnik Halla....)...
Kod silnika jaki? Pewnie problem w aparacie zapłonowym lub module zapłonu. Zakladam, że iskry też porządnej nie ma.
Witam. Problemem nie był jak przypuszczałem luz na aparacie, a wadliwy moduł zapłonowy, szczur w końcu nie kaszle, mniej pali i jest o wiele dynamiczniejszy. Pozdrawiam
Witam!! Mam zastępujący problem z Passatem B4 1994r silnik 2,8 VR6. Samochód odpala jednak pracuje tylko na 4 cylindry (brak iskry na 3 i 4 cylindrze). Samochód na module zapłonu i 3 cewkach zapłonowych. Po podmianie cewki odpowiedzialnej za 3 i 4 cylinder ten sam objaw. Podejrzewam uszkodzenie modułu zapłonu, jednak jak sprawdzić czy moduł jest dobry?...
Pewnie moduł zasilanie cały czas dostaje, po wyłączeniu zapłonu. VW przy holowaniu tych wozów nakazywał zdejmować wtyczkę z aparat zapłonowego.
Napisałem "rozrusznik sprawdzony". Słyszałem, że może mieć na to wpływ moduł cewki zapłonowej, który podobno wpływa na wyprzedzenie zapłonu. Jak silnik jest ciepły problem nie występuje.
widzę że za bardzo tematu nie ogarniasz.... Silnik VR6 AAA montowany był w passatach od 92 do 96 roku. mój jest z 94, na module zapłonowym
Obudowa cewki jest plastikowa zintegrowana z modułem. Samochód gaśnie i podczas jazdy i na postoju (raczej losowo)
Oscyloskopem imuls ze środkowego kabla. Można to również sprawdzić zwykłą diodą led ,ale takie sprawdzenie jest mało precyzyjne.Po drodze nasz jeszcze moduł zapłonowy. W twoim systemie wtrysku (dygifant) istotną rolę odgrywa czujnik tęperatury silnika( jest on odpowiedzialny za spododowanie wzbogacenia mieszanki dla zimnego silnika)
Tak się zastanawiam czysto teoretycznie: Gdyby założyć aparat zapłonowy z silnika gaźnikowego z regulatorem odśrodkowym i podciśnieniowym, spiąć halla bezpośrednio z modułem, to można by wywalić w ogóle przepływomierz i jakoś to powinno jeździć, oczywiście tylko na gazie
Sprawdz wszystkie połaczenia na grzebieniu komputera wtrysku którys pin moze byc przysniedziały. Tak samo z modułem zapłonowym. Nalezy sprawdzic połacznia wezykami gumowymi z tyłu wtrysku. Połaczenia te służa do wyprzedzenia zapłono przy wiekszych obrotach. Sparwdz tez kat wyprzedzenia zapłonu lampa. Dodano po 12 Sprawdz wszystkie połaczenia na grzebieniu...
Witam, mam problem w passacie 1.6 z 1996 roku. Wymienilismy juz aparat zaplonowy i nic. Przy podpinaniu wtyczki pod moduł pojawia się iskra w trakcie wpinania i to koniec, później podczas krecenia rozrusznika iskry nie ma.. Wymienilem tez cewke na inna i rowniez nic.. Proszę o pomoc, co może być nie tak...
Plus po zapłonie jest od maską. W skrzynce elementów elektronicznych w przedziale silnika po lewej stronie jest bezpiecznik urządzenia sterującego silnikiem. Oraz na cewkach zapłonowych bezp.20A .No i we wtyczce modułu abs pin 15 bezp.10A.Natomiast sygnał do wyłączenia świateł dziennym jak włączysz mijania bierze się z postojówek.
Witam. Staram się dokładnie rozpracować zasadę działania modułu wzmocnienia cewki zapłonowej Mono Motronic w VW Passacie 1,8 ADZ. Niestety nie jestem wystarczająco biegły w elektronice, wobec czego napotkałem pewne niejasności. Dlatego też chciałbym Was prosić o cierpliwość i wyrozumiałość oraz wyjaśnienie moich niejasności. Oto one (patrz też załącznik):...
Masz [url=http://www.google.pl/imgres?imgurl=...
Masz prawdopodobnie cewkę z modułem wzmacniającym- taki aluminiowy zespół w podstawie cewki - widocznie ma się ku końcowi...... Cena zamiennika w hurtowni motoryzacyjnej ok 150 zł ( wymieniałem ostanio w w passacie) Pozdr.J.
Ludzie, czytajcie co napisałem, patrzycie tylko na ostatnią linijkę i dajecie rady. Jeszcze raz: mam cały wtrysk (komp, wtryskiwacz z czujnikami, regulatorem ciśnienia benzyny, silnikiem krokowym, pompę paliwa itd). Wtrysk ma służyć do odpalania, krótkiej ewentualnej jazdy i regulacji wolnych obrotów. Nie chcę wtrysku od golfa, polo, passata, kadeta,...
Drodzy koledzy! Mój Passat B4 z silnikiem ADY 2.0 benzyna + sekwencyjny LPG czasem przerywa. Obroty w tym czasie mimo równego trzymania pedału gazu skaczą przykładowo od wartości 2000 do 2300 obrotów. Usterka pojawia się nieregularnie w różnych odstępach czasu trwa jakiś czas (czyli trzeba przejechać kilka kilometrów z szarpiącym silnikiem) po chwili...
Wredne to pudło jak nie wiem, nie przyjmuje żadnego innego kodowania poza 5051 i 5052, ale i tak to nie zmienia sytuacji. Sterownik widać, że jest podmieniony, bo popisany pisakiem. Masz może jeszcze jakiś pomysł czemu po przygazowaniu wyrzuca 4 błędy "sterowanie zapłonem cylindra nr ( tu podaje którego, wskazuje wszystkie 4), przerwa." Tak się dzieje...
Pomocy VW gasnie w czasie jazdy mowa o Passacie 2.0 115km. 95r. temat dzieje sie na benzynie i na gazie i nikt sie nie chce tego podjąć zeby go naprawić . W czasie jazdy gasnie albo zacznie przerywać i w tym momecie stuka przekaznik albo odrazu zgasnie lub zgasnie i po chwili załapie i tak na przemian .wystarczy ze cofne kluczyk w stacyjce i ponownie...
Po wymianie przewodów i modułu zapłonowego sonda zgasła i dużo lepiej wchodzi w obroty. Teraz mam kolejny problem że niema wolnych obrotów poniżej 1100obr/min szarpie, obroty falują . Poza tym jest teraz mocniejszy ale do 3tys ma czasami muła. Jakieś pomysły?
Zwierać środkowy pin wtyczki aparatu zapłonowego cyklicznie do masy i zaobserować czy -słychać odgłos wtryskiwaczy ( kliknaine) -słychać odgłos pracującej pompy (charakterystyczny szum w przewodach paliwowych) -ze zdjętego przewodu z cewkomodułu zbliżonego do masy strzela iskra
Witam Prosze o analizę logów, auto mi szarpie na gazie po nagrzaniu wymienione cewki, przepływomierz, świece, moduł zapłonowy. Dziękuje. http://vaglogger.apphb.com/log/5f32f4bf7... http://vaglogger.apphb.com/log/5f32f4bf7... http://vaglogger.apphb.com/log/5f32f4c07... http://vaglogger.apphb.com/log/5f32f4bf7...
Witam! Zrob tak jak Ci podpowiadali koledzy wojtula11 i KAROLGO . Wymien modul zaplonowy (jest umieszczony pod cewka na scianie grodziowej). To bardzo czesta usterka w tych rocznikach samochodow grupy VW. Jesli nie chcesz kupowac od razu nowego, podstaw modul z innego sprawnego auta z takim samym silnikiem (moze byc np. Golf lub Passat). Pozdr.
Rozrusznik kręci z właściwą prędkością - wg. VAGa 160 obr/min. Podobno z niesprawnym hallem koło aparatu zapłonowego można jechać. A jeśli byłby on niesprawny - dlaczego VAG nie pokazuje błędów od tych czujników? Gdyby nie było masy to raczej rozrusznik by nie kręcił albo kręciłby słabo... Stawiałem na cewkę, obecnie mocno się zastanawiam czy poprawnie...
31 to jest minus, 15 to plus po stacyjce, 1 to sygnał z cewki lub modułu zapłonowego (nie jestem pewien w tej chwili), 0.3 i 1.8 to sygnały z czujników ciśnienia oleju dla brzęczyka sygnalizacji zaniku ciśnienia, MFA jest związany z komputerem pokładowym (niektóre wersje liczników go posiadają), A to nie wiem od czego.
cewka jest z modułem do kupy. Nie mozesz mierzyć oporów cewki we wtyczce bo to wtyczka do modułu. Końcówki uzwojeń masz na śrubkach pod mała klapką plastykowa na cewce. To i tak guzik daje bo cewka pracuje na wysokim napięciu i dopiero podczas pracy wychodzą usterki, wymień jesli masz wątpliwości, choćby pożycz z dowolnego 4-cylindrowego polo, golfa,...
Rosja swego czasu (zimna wojna) miała zakonserwowaną fabrykę do produkcji T55. Zresztą te stare czołgi były "gniotsa nie łamiotsa" na youtube jest film z odpalania isu-152 po 50 latach postoju pod chmurką w krzakach. Jeden dzień roboty (przelewania świeżą ropą i odpowietrzania ) i czołg o własnych siłach wjechał na lawetę. Silnik benzynowy nie jest...
Mam mianowicie takie pytanie: Jestem posiadaczem passata b3 1990r. silnik RP monowtrysk 90km . Wszyscy piszą, że w tym modelu silnika złącze jest w komorze silnika o pobliżu cewki zapłonowej, a tu skucha – niema. Cewkę mam zintegrowaną z modułem i instalacja inaczej wygląda. Znalazłem taka książeczkę gdzie napisali że złącze jest pod lewarkiem...
Oczywiście że nie. Ten moduł to dwie cewki dwubiegunowe, sterowane naprzemiennie, dające jednocześni iskrę na dwa cylindry - tzw. układ z iskrą traconą. Nie da sie tego wykorzystać zamiast aparatu zapłonowego - będziesz miał iskrę jednocześnie w 4 cylindrach, z czego w jednym na początku suwu sprężania, w następnym suwu ssania - niekontrolowane eksplozje...
A czy jakiś producent stosował drivery w zewnętrznych modułach, a nie w ECU? Tak, np Audi 1,8 Passat 1,8T, fiat Brava 1,8. Zewnętrzny czerowyjściowy wzmacniacz. Czy w układach z 3 cewkami iskra jest "generowana" na 2 świecach jednocześnie? Tak, bo to układ z tzw. iskrą traconą. No chyba, że piszemy o Syrenie 105 to nie. :lol:
Chciałbym opisać przypadek, który miałem w swoim Passacie z 96 roku, slinik 2.0 AGG 8V. Przez długi czas przerywał zupełnie nieregularnie, czasami zjawisko ustawało, czasami się nasilało. Najczęćciej pojawiało się po ok. 15 min jazdy i przez chwilę nie dawało się uruchomić samochodu. Wymieniłem kostkę stacyjki, przekaźnik pompy paliwa, moduł ale nie...
Witam tak jak w temacie z góry zaznaczam ,że przeczytałem już masę postów na tym forum lecz żadne z zagadnień nie tyczyło się mojego problemu. Mianowicie: Przejechałem swoim autem prawie 40km (na lpg) ,kiedy to zabrakło jakby prądu i auto zgasło.Po przyjechaniu do domu zauważyłem że znikła iskra ,po czym wymieniłem moduło-cewkę i cały moduł zaplonowy...
Mam taki problem, passat nie pali po ogledzinach stwierdziłem wypaloną dziurę w palcu rozdzielacza (w rezystorze), i gorąca cewka zapłonowa z nadtopioną obudową. Wymieniłem palec i podstawiłem cewkę (ale miałem tylko od VR6), wygląda podobnie i ma podobne wartości rezystancji. Ale iskry ani widu ani słychu :(. Po długotrwałej walce stwierdziłem. We...
Sorry za odgrzewanie kotleta, rozwiązałeś kolego problem? U mnie w golfie 4 1.8t AGU mam podobne objawy, kiedyś jak zostawiłem rozgrzane auto, i po jakimś czasie chciałem jechać to potrafił mi tak szarpać, dusić się, nawet gasnąć. Szczególnie pod większym obciążeniem. Teraz problem nasilił się, wystarczy upalna pogoda, chwila postoju na rozgrzanym,...
Autko jak w temacie z automatyczną skrzynią biegów + sekwencyjna instalacja LPG. Problem polega na tym, że auto potrafi szarpać podczas jazdy z niewiadomych przyczyn. Czasem dzieje się to po przejechaniu kilkunastu a czasem kilkuset kilometrów w różnych warunkach atmosferycznych. Kiedy zaczyna szarpać obrotomierz skacze np w zakresie 2000-2500 a auto...
Impulsy sprawdzam 1W żarówką, obserwuje jej błyski i porównuje z innymi wyjściami. Nie mam oscyloskopu. Rozebrałem sterownik i nic nie widziałem podejżanego, zrobiony jak abs w boscha w passatach, czyli kilka mikropająków w galarecie. Dokonałem porównania spadków napięciana wyjściach względem masy, wszystkie trzy wyjścia 0.5V na odłączonym ECU na stole....
Witam w autku jak napisane VW Passat B4 2,0 8V, 280 000 tys, LPG, na gazie zrobił juz ok 150 000, raz była wynienian puszka parownika ( po ok 80 000) W chwili rozruchu zimnego silnika na benzynie ( auto stoi w garażu - ok 10 °C) silnik się uruchamia- obroty są niskie ok 500 - i bardzo trudno pedałem gazu jest wejść wyżej. Jeżeli się uda odrazu na gaz...
Tak,przynajmniej mi się tak wydaje,mianowicie dzialo się tak aż do momentu gdy przestawiłem zaplon na dużo późniejszy,wymieniłem rozrusznik na taki krótszy z modelu 1.8,ale to raczej nie miało znaczenia większego,po przestawieniu zapłonu auto paliło całkiem nieźle,ale siły to miał tyle co para kopytniaków,czyli niewiele,i nie bardzo miał ochotę na przyśpieszanie,aż...
Witam wszystkich forumowiczów, Mam pewien problem, z którym nie wiem za bardzo jak sobie poradzić jestem młodym człowiekiem moje doświadczenie jest ograniczone, dlatego postanowiłem poradzić się tutaj. Posiadam Passata B5 FL 2.0 benzyna 2001 rocznik, od chwili zakupu miałem problem z szybami, otwierały się później nie mogłem ich zamknąć, bywały momenty,...
Czesc moze te informacje moga ci pomoc a wiec ja bym raczej radzil nowy lub uzywany modul zaplonu zalatwic i sprawdzic czy on to przypadkiem nie jest temu winny dosc czesto mialem takie przypadki w autach ze auto potrafilo zapalic i zaraz gasnac mimo ze iskra byla na cewce zaplonowej a tego zadnym vagiem nie sprawdzisz bo tej usterki niezapisuje komputer...
Jak silnik aaa to był tam moduł zintegrowany z cewką - https://allegro.pl/oferta/cewka-zaplonow... typowo pękały izolacja z góry modułu.
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Nic nie piszesz o module zapłonowym.Podepnij diodę LED z rezystorem po obu stronach cewki i zobacz czy masz impulsy (czy mruga) w czsie gdy niemożesz zapalić.Na marginesie sie przypominam sobie aby w digifancie był czujnik położenia wału.
Tam niestety modul jest zintegrowany z cewka zaplonowa, i to juz wymienilem na nowe, wiec albo bedzie to cos ze sterowaniem cewka (komputer/polaczenia) albo faktycznie jakies fizyczne uszkodzenie wtrysku gazu. Dodam jeszcze ze zdarza sie ze auto na niskich obrotach delikatnie nurkuje i lapie drgania, po czym wraca do "pionu" i tak cyklicznie. Kilka...
Temat nad ktorym siedze w tym momencie; Wóz z epoki postmodernistycznego schylku prawdziwej motoryzacji: CL600 stan igla, sprowadzony zza zachodniej granicy. po ogarnieciu drobnych usterek typu przetarta wiazka miedzy drzwiami a budą przyszedl czas zeby sie tym przejechac. nikt nie zorientowal sie ze swiecacy czek oznacza wypadanie zaplonow na cylindrach...
passat zapłonowy honda moduł zapłonowy moduł zapłonowy passat moduł
kenwood pamięć wyłącza adblue epson kalibracja
amica wa1s610clish tempomat uniwersalny
Brak podciśnienia w gaźnikach Kawasaki KVF 750 - przyczyny i diagnostyka Dioda Schottky w module Bosch Athlet 25,2V: Funkcje i Diagnostyka