Poprawność sygnału można sprawdzic tylko oscyloskopem, miernik nic nie pomoże.
Dziś dokładnie przejrzałem samochód i: Czujnik halla sprawny Świece mokre Cały aparat zapłonowy również sprawny. witam , kloego wyglada na to ze modul zaplonowy siedzi
Ty masz aparat zapłonowy na wałku rozrządu (jak na zdj. w 1 poście), czy w bloku silnika ?. Ten od passata będzie pasował tylko w tym drugim przypadku Moduł od poloneza nie będzie współpracował z czujnikiem halla, musisz gdzieś zdobyć moduł tsz (golf mk II, passat b2 i inne vw z lat 80)
Zacznij od podmiany cewek na sprawne w 100% czyli od innego sprawnego auta albo zakup nowych i tylko BERU. Moduł zapłonowy też do sprawdzenia. Jakie oznaczenie silnika? Standardowo polecam sprawdzenie dolotu na szczelność, sterowanie turbiny (zacznij od przeglądu wężyków podciśnieniowych).
abym mogl podpowiedziec francuskiemu mechanikowi W ten sposób nic z tego nie będzie. Musisz albo sam się wziąć za robotę, albo się zdać na fachowca, bo zawsze się da jakiegoś znaleźć, nie koniecznie w ASO. Tlumiki sa praktycznie nowe Ale katalizator raczej nie. zmienili mi ten caly aparat wtryskowy Tam nie ma nic takiego. Jak wymienili aparat zapłonowy...
Jeżeli układ zapłonowy masz 100% sprawy, a układ zasilania odpada, bo to samo dzieje się na benzynie i gazie, pozostaje jeszcze sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Może być też uszkodzona uszczelka pod głowicą, lub sama głowica.
Jeżeli traci moc, a obrotomierz działa, to duża szansa na to, że układ zapłonowy jest sprawny i zasilany. W takim przypadku trzeba szukać awarii w układzie paliwowym. Taką awarią może byc brak kluczowania wtryskiwacza, ale to raczej teoretyczne.Prędzej się skłaniam ku temu, że przestaje prawidłowo pracowac pompa paliwa. Proponuję mój sposób-zamiast...
Okazał się moduł zapłonowy
Witam, ja się podepnę pod temat, żeby nie spamować. Mam passata 1.6 90r z LPG, w pewnym momencie zgasł podczas jazdy i od tego czasu albo odpala sporadycznie i gaśnie, albo w ogóle nie odpala. Nie ma iskry ani na świecach ani po wyjściu z cewki, pomierzyłem i na cewkę dochodzi prąd. Moduł zapłonowy i cewka jest sprawna bo sprawdziłem to w golfie i odpala....
Winy był moduł zapłonowy
a czy może być uszkodzony aparat zapłonowy tam jest czujnik halla - można to sprawdzić?
Nie wiem jaki to silnik ale do sprawdzenia/wymiany także czujnik wału. Jeśli aparat zapłonowy jest na wałku rozrządu to czy palec się obraca przy kręceniu rozrusznikiem ?
Witam koledzy. Mam mały problem w podłączeniu modułu zapłonowego w VW Digifant II. Znalazłem taki schemat jest on z książki do passata dodam że info tech też podaje taki schemat pin 1 - +12 2 - masa 4 - sterowanie cewką zapłonową 6 - sygnał ze sterownika silnika ale mam i inny jest on od golfa II nie wiem z jakiego silnika bo mam tylko schematy ale...
Na pierwszy strzał układ zapłonowy do sprawdzenia, a jak tam okej, to gaz do regulacji.
witam posiadam passata b3 który po przejechaniu kilku metrów zgasł i już nie odpalił okazało sie że brak iskry na świecach a także na cewce , cewka założyłem nową ale to nic nie dało i mam pytanie gdzie znajduje sie moduł zapłonowy
Masz zółtawą maź pod korkiem od wlewu oleju? U mnie obroty faluja jak zatka przewód odmy tą mazia, robi sie to z jazdy na krotkich odcinkach i slabo dogrzanego silnika przy niskich temp. Dlatego co jakiś czas musze wyczyścić przewód i nie faluja obroty Dodano po 4 Rozdzielacz zapłonowy sprawdź bo miałem podobne objawy, wymienilem na nowy i jak reka...
Jeśli był wyjęty aparat zapłonowy to włożyłeś go na "pałę" bez sprawdzenia ustawienia?
Wałek i aparat zapłonowy dobrze, na kole zamachowym ma być kreska lub 0, pierwszy tłok u góry.
Problem zaczynam opisywać od podania modelu samochodu. TYP SAMOCHODU Samochód Passat 1992 rok silnik ABS z komputerkiem Bosha i systemem wtrysku Mono-motronik. Krótko opiszę historię problemu: 1. Któregoś dnia raptem w trasie Passat zaczął mi strasznie słabo "ciągnąć". 2. Z racji, że byłem w trasie i chciałem dojechać do domu to podjechałem do pierwszego...
powiem szczerze... sprawdz sobie na poczatek rozrzad a pozniej cisnienie cylindrow bo najprawdopodobniej spadlo ci cisnienie w 1 lub 2 cylindrach... mialem podobny przypadek... martwi mnie to klepanie szklanek... moze ktoras sie zablokowala i nie domyka jakis zawor?!? Rozrząd ok, ciśnienie sprawdzę. Wątpię, że szarpanie to wina niedomykania się zaworu,...
Witam Częściej pada moduł zapłonowy jest on umieszczony na podszybiu obok silnika wycieraczek cena używanego na allegro to od 20 do 30zł
Aparat zapłonowy raczej uszkodzony.Podnieś kopułke zobacz czy klatki nie zaczepiają o Halla.
To sprawdź co jest winą szarpań. Czy układ zapłonowy czy uklad zasilania w paliwo.
A cewkę masz jaką, pod elektroniczny układ zapłonowy czy klasyczny? Zmierz jej rezystancję pierwotną, ma mieć poniżej 1 om. Jak ma coś koło 3 omy to masz cewkę pod układ z przerywaczem, i nie nada się pod moduł. Zresztą na cewce powinna być zielona naklejka z napisem "electronic ignition coil", ewentualnie "TSZ zundanlage"
Fabryczne immo nie zgasi pracującego już silnika, dokładańce to coś zupełnie innego i przeciwnie mogą powodować nagłe gaśnięcie silnika. Wywal to ustrojstwo to będziesz wiedział co i jak. Jeśłi nie to to jest kilka innych rzeczy do sprawdzenia. Moduł cewka, aparat zapłonowy instalacja.
Nie, wszystko wskazuje na to że masz zarżnięty silnik i aparat zapłonowy nie taki jak trzeba.
A jeżeli aparat zapłonowy się przestawił to ciężko go przestawić?
Nie chce być wścibski bądź pokazać że wszystko wiem bo tak nie jest ale osobiście sprawdzałem te części i byłem heppy ze z audi mi podejdzie i bedzie smigać a kopułka z audi jest nówka i lipa nie przyda mi sie :/ Inne rzeczy mi podejda np moduł zapłonowy bądz przepustnica. Fakt audi rozbite na złomie stoi ale gostek wymienił praktycznie wszystko w niej...
Sprawdz czujnik hala jest w aparacie zapłonowym. Moj po nagrzaniu gasł całkowicie a jak ostygł działał jak nowy. Po wymienie jestem zadowolony. jeżeli on ci tylko przeryw to cięzko bedzie to sprawdzić. Najlepiej na kilka dni założyć inny cały aparat zapłonowy i testować. Pozdrawiam Sebastian
No niestety pogoda dopiero teraz mi pozwoliła na dalsze sprawdzanie , i okazało sie że po odłaczeniu przwodu od modułu impuls ze sterownika jest tak więc podejrzewam moduł chociaż to dość dziwne uszkodzenie że tylko jeden cylinder i że zanikał bym przez to impuls na sterowniku , ale wszystko na to wskezuje , jutro bede miał moduł to napisze czy chodzi....
Mam VW Passata B3 z 1992 z silnikiem 1,8 RP benzyna/gaz, monowtrysk, gaz II generacji. Jeżdżę nim od 3 lat, nie miałem z nim żadnych problemów ani w zimie ani w lecie, chodził jak zegarek. Aż do poniedziałku, podjechałem do pracy, zgasiłem, a gdy ponownie chciałem odpalić już nie zagadał - na sznurku zholowałem go do garażu. Nie odpala ani na benzynie...
To nie takie proste. Musisz przenieść wszystko co było w samochodzie czyli m.in. dolot z przepływomierzem, zbiornik paliwa z pompą, ECU, moduł immobilizera jeżeli taki jest i wszystko okablować. W szajowozie to chyba najlepiej przerobić na gaźnik, a układ zapłonowy wziąć ze starszych silników 1.8, gdzie występuje aparat zapłonowy z regulatorami mechanicznymi.
W takim razie szukaj w układzie zapłonowym. Jeśli masz oryginalny nie wymieniany moduł zapłonowy (zintegrowany z cewką) to warto go podmienić. Często padały (u mnie też padł :) ).
zobacz cały układ zapłonowy tam tkwi problem ale warto też pod komputer sie podłączyć i zrobić diagnoze
czytam i czytam i jakoś nikt nie pisze o hall-u.Skoro na benzynie i na gazie to tylko układ zapłonowy strzela przekaźnik bo niema impulsów
Sprawdź układ zapłonowy m.in. przewody WN - to od nich przeskakują iskry.
przejrzałem układ zapłonowy i jest do wymiany aparat zapłonowy,zepsuł się przerywacz iskry w wewnątrz aparatu,nie wiem jak to fachowo się nazywa.problem rozwiązany.
Patrz tutaj:
Aparat zapłonowy wygląda dobrze. A jak go dokładnie sprawdzić, bo ja przeczyściłem i nic sie niepoprawiło.
2.0 8v ady lub 2e To jeden, czy drugi? pełny wtrysk A jaki to jest "nie pełny" wtrysk? W Passatach/Golfach po '93 były 3 różne silniki dwulitrowe, wszystkie MPI, za to dość istotnie różniące się osprzętem. w komputerze brak błędów No to powinno zakwalifikować wątek do kosza. Digifant nie posiadał pamięci błędów - wskazywane były wyłącznie bieżące usterki....
sprawdź układ zapłonowy adaptacje możesz zrobić jak usuniesz usterkę dopiero możesz zrobić adaptacje przepustnicy sprawdź w parametrach obierzach przepustnice
Czujnik możesz wyjąć i zobaczyć co z nim jest, pod nim jest uszczelka gumowa, może ją trzeba wymienić. Aparat zapłonowy mógł nie być dobrze dokręcony po remoncie i przestawił się.
podniesienie stopnia sprezania to nienajlepszy pomysl jeszcze troche i bedziesz mógł lac do niego olej napedowy, w ten sposób niszczysz układ zapłonowy ( iskra moze przeskakiwac na cewce zamiast na swiecy)
Masz podmienić aparat zapłonowy zostaw kopułkę w spokoju.Pomagam nie z nudów ale na dalsze tłumaczenie dlaczego to dlaczego tamto nie mam czasu.
Witam w twoim silniku są dwa czujniki obrotów jeden w aparacie jeśli jest aparat zapłonowy a drugi w bloku pod filtrem oleju pewnie sprawdziłeś tylko ten w aparacie
Jeżeli pasują przyłącza i długość... nie widzę przeciwwskazań. W kablach zapłonowych znacznie ma ich jakość = grubość/średnica samego rdzenia przewodu. Jeżeli te co masz to jakaś tandeta firmy no-name - szkoda roboty. Kup markowy kpl przeznaczony do konkretnego silnika.
Passat po zgaszeniu poprzedniego dnia, rano nie odpala. Kręci , próbuje zaskoczyć ale nie daje się uruchomić. Układ zapłonowy : cewka, przewody, świece ok. Pompa paliwa reaguje po przekręceniu zapłonu i daje paliwo, wymieniłem filtr paliwa, odpalił. Odpalałem co jakiś czas i było ok. Po ok 3 godz. sytuacja się powtórzyła, nie daje się uruchomić.Proszę...
Trzeba sprawdzić czy nie ma iskry (najbardziej prawdopodobne), kompresji czy paliwa (najmniej prawdopodobne). Jak brak to układ zapłonowy do weryfikacji, czyli świeca, kabel lub cewka. Wyjmij świece i porównaj z tego co nie pali do pozostałych, może będzie inny kolor świadczący o zalewaniu paliwem, olejem bądź płynem chłodzącym. W reszcie jak brak paliwa...
u mnie pokazyje się na wszystkich świecach 6 sztuk. mam moduł zapłonowy z którego wychodzi tylko 6 kabli wysokiego napięcia i dochodzi kilka przewodów elektrycznych
mam problem z moim szczurem, gdy jest zimny wszystki ok, gdy się rozgrzeje po dodaniu gazu ksztusi się, potrafi strzelić w przepustnice a nawet zgasnać. wymienione przewody, cewka, nowa podstawa gaźnika i dalej bez zmiam. ostatnio wyjełem aparat zapłonowy i ma luz na tulejce. czy to może być przyczyną?
Proponuję tak: Spróbować określić w jakim konkretnie momencie silnik gaśnie. Z opisu problemu można stwierdzić: uszkodzenie pompy paliwa nieszczelna instalacja paliwowa zabrudzona przepustnica uszkodzony czujnik położenia przepustnicy uszkodzony układ zapłonowy i/lub czujnik położenia wału korbowego (choć wtedy prawdopodobnie w ogóle by nie palił) i...
silnika nie ruszałem z obudowy tylko sprawdziłem czy działa podłączając zew. napięcie. rozbierałem styk ponieważ cały czas zwierał bo ktoś chyba przy nim majstrował i naprawiłem sprawdzałem wielokrotnie miernikiem po zamontowaniu czy zderzak zamyka obwód! Dodano po 5 mam tez 2 silniczek który montowałem i jest dokładnie to samo.Nigdzie nie mogę znaleźć...
Witam Od jakiegoś czasu sprawa wygląda tak, że po odpaleniu ( dobrze zapala) słychać, że silnik nie pracuję na wszystkie cylindry i strasznie trzęsie budą. Po wykręceniu świec widać, że pierwsza od lewej jest mokra na gwincie i posiada duży nalot na elektrodach. Pozostałe 3 suche i w miarę czyste. Wymieniłem kopułkę, kable, palec był niedawno wymieniany...
nie miałem możliwości podpiąć pod VAG'a i sprawdzić jakie wartości pokazują czujniki temp. Sprawdzałem tylko czy po odpięciu tych czujników jest reakcja. Po dopięciu tego czujnika w króćcu silnik lekko folguje, ale mimo nie podłączonego czujnika kiedy się zagrzeje i tak gaśnie. i jeszcze jedno silnik odpala tylko wtedy kiedy aparat zapłonowy jest ustawiony...
witam mam podobny problem po wymianie paska zrobił się trochę słabszy mam pytanko bo z poprzednich postów to nie wynika dokładnie mianowicie mam silnik 1.8i 90 km początek nr RP aparat zapłonowy z podciśnieniem do wyprzedzenia zapłonu czy wystarczy ustawić zapłon przy biegu jałowym na 6 +-1 czy trzeba coś przyblokować ( podciśnienie z wyprzedzenia ewentualnie...
A może aparat zapłonowy jest do wymiany? Akurat u mnie nie występowało to tylko, gdy było wilgotno, a np. także gdy rozgrzał się silnik. Powinienieś zajechać do dobrego elektronika, bo dla silnika nie jest to zdrowe.
hej włśnie dfzisiaj sprawdziłem iskrę i co się okazało :?::?::?: iskra jest na każdej z 6 świec zaraz po przekręceniu kluczyka czyli coś jest zwalone nie wiem gdzie mam szukać czujnika położenia walu to jest coś takiego co jest wkręcone w blok silnika i wygląda podobnie do czujnika od abs :?::?::?: jeśli tak to po odłczeniu tego też miałem iskrę na...
Możesz mieć aparat zapłonowy nie od tego silnika sprawdź jak się zmienia zapłon w trybie awaryjnym odłącz wtyczkę od czujnika temperatury oraz czy dochodzi sygnał z czujnika spalania stukowego do kompa
Witajcie na wstępie pozdrawiam mechanika który nie umiał zdiagnozować usterki i powiedział że nie ma czasu na grzebanie w takim samochodzie ... Sprawa zaczeła się tak samochodem jechałem ale zaczał strzelać z gazu , przełaczyłem na benzyne i jechałem dalej ,zatrzymałem się pod sklepem sprawdzić pod maskę czy nic sie nie stało, samochód normalnie odpalil...
jak sprawdzić czy moduł zapłonowy jest sprawny i cewka bo na cewce nie daje iskry a na pinach 1 i 15 jest " + " troche dziwne bo na 1 powinien być chyba " - " na którym z pinów w module powinna być jego masa ?
grala rozumiem ze jak mi sie to przydarzy to mam odpiąć, podłączyć spowrotem aku i spróbować wtedy tak? Odczekać 10 min żeby się ECM zresetowało A po co, skoro jeśli to 2E to ECM resetuje się po każdym wyłączeniu zapłonu? Proszę ustalić, czy jest iskra, jak nie chce zapalić. A potem kolejno do sprawdzenia - czujnik Halla w aparacie, złącze wiązki po...
Nie powinno to mieć znaczenia.
Brakuje iskry ... KTS pokazuje błąd czujnika położenia wału.Czujnik oporność 500Om wytwarza zmienny napięcie wartości około 0,8Vpodczas kręcenia rozrusznikiem mierzone przy sterowniku(czerwony i zielony przewód).Brakuje impulsu na cewkę zapłonową ze sterownika,zasilanie jest, po drodze brak modułów zapłonowych(przewód czerwony z czarnym). Wtryskiwacze...
1. Problem z zapaleniem silnika zarówno na benzynie jak i na gazie. Po chwili kręcenia czuć niespaloną benzynę lub gaz. 2. - Sprawdzałem kilka cewek zapłonowych z modułami i nic. - Inny sterownik do silnika, też nic - inny czujnik obrotów wału, też nic - podłączyłem innymi przewodami czujnik obrotów wału i cewkę, też nic - wymieniałem świece, też nic...
Rozumiem że piszesz jak auto jeździ na gazie . A jak to wygląda na benzynie ? Na benzynie identyczna sytuacja Wspomnę ze czyscilem przepływomierz powietrza, wymienilem kupułke, palec, przewody, swiece, ustawiłem u mechanika aparat zapłonowy i nie wiem za co sie tym razem wziąść :( po podłączeniu Vaga wyświetliło sporadyczne błedy sonda lambda i czujnik...
Układ zapłonowy został wymieniony (świece, palec, kopułka). Silnik był robiony kilka lat temu, więc ciśnienie jest w cylindrach prawidłowe, sprawdzane tydzień temu. Czy rozebranie i przeczyszczenie tego ( warm-up regulator ) regulatora jest możliwe, co tam dokładnie się znajduje? i jak to działa.
Te klapy antystrzałowe w praktyce g... dają. Osobiście jakbym miał zakładać gaz do tego samochodu to tylko sekwencję. W zwykłym mieszalnikowym nawet jak wszystko chodzi idealnie na LPG to wystarczy że w butli gazu zabraknie i może strzelić. Nieprawda, trzeba tylko dbać o układ zapłonowy i dolotowy. Sekwencja będzie problematyczna nieco - sterowanie...
Koledzy dzisiaj bylem u mechaniora on tez nie wiedział co mu jest ale po chwili zastanowienia wziął się za aparat zaplonowy.(żadnego czujnika podciśnienia nie ma).a dodam ze wcześniej był wymieniany rozrząd i oddałem go 2-gi raz na sprawdzenie rozrządu(czy nie jest przestawiony o 1 ząbek)-ten sam warsztat .Powiedzieli mi ze jest ok.Dzisiaj mechanik...
Witam wszystkich mam problem ze sterownikiem airbagu o numerze 1c0909605c index 01 mianowicie świeci się kontrolka podłączam komputer, jeden pokazuje brak błędów w sterowniku a drugi uszkodzony sterownik, wchodząc w dane rzeczywiste oporność wszędzie jest ok więc postanowiłem kupić drugi sterownik. Kupiłem używany identyczny o takich samych numerach...
Mam dość dziwny problem z Passatem B3 1,8 silnik PF 107 PS mianowicie auto jak jest ciepłe nie chce odpalać. po odczekaniu kilku minut zapali. Jak już odpali to można nim jechać naokrągło po 180km/h nawet 210km/h ale jak sie go zgasi to znowu pojawia sie problem. Wymieniłem już "pół auta" Przepływomierz 3 razy (gdyż różnie to bywa z rynkiem części używanych)...
Kabelki już wcześniej sprawdzałem, z tą temperaturą to też jest coś nie tak bo wydaje mi się , że za szybko ją łapie, Jak jest całkiem zimny to wystarczy przejechać 4km i już jest 90stopni. I jeszcze takie pytanko bo w końcu kupie nowy ten czujnik halla ale nie wiem czy ten aparat zapłonowy nie rózni się czymś od tego co był oryginalnie i czy dalej...
Bo teraz to mi trochę wygląda jakby sterownik nie przyspieszał zapłonu. Możesz ręcznie spróbować przyspieszać zapłon czyli odpalić samochód dodać gazu i jak przestanie się już wkręcać na obroty to to zacznij delikatnie obracać aparat zapłonowy (oczywiście wcześniej poluzuj sobie śrubę blokującą :) ) jeśli to nie będzie to ...... Kolego z całym szacunkiem...
Mam VW Passata B3 z 1992 z silnikiem 1,8 RP benzyna/gaz, monowtrysk, gaz II generacji. Jeżdżę nim od 3 lat, nie miałem z nim żadnych problemów ani w zimie ani w lecie, chodził jak zegarek. Aż do poniedziałku, podjechałem do pracy, zgasiłem, a gdy ponownie chciałem odpalić już nie zagadał - na sznurku zholowałem go do garażu. Nie odpala ani na benzynie...
witam poszukuje aparat zaplonowy do passata 2,0 16V typ silnika 9A rocznik 1991 interesuje mnie uzywany lub nowy w dostepnej cenie gdzie moge dostac lub czy posiada ktos do sprzedania pozdrawiam
Jak silnik na aparacie zapłonowym to ten błąd zawsze występuje.
A do czego zamieściłeś link? Cewka zapłonowa + moduł.
Wymień Temika na grodzi.
Jak podpiąć kable zapłonowe? Nie zrobiłem zdjęcia Passata B5 1.8 bez turbo ADR.
Tylko zwarcie do masy albo uszkodzony ECM gazu/benzyny.
Kolego oddaj auto do elektryka, niech sprawdzi co się dzieje.
Kolego jak możesz podmień albo wymień zawór regulacji zmiennych faz rozrządu, obstawiam że albo on padł albo jakiś syf tam jest. Zawór to ten wystający po prawo w linii wiązki cewek zapłonowych.
ok to też sprawdze Dodano po 1 jak wymienic ten czujnik halla w tym aparacie zapłonowym?
Zastanwiam się czy nie podmienić świec i kabli zapłonowych
Kod 41 to kod alternatywny,różne oznaczenie zależne od systemy wtryskowego. Monojetronic impulsy ma z cewki zapłonowej,uzwojenie pierwotne,jak np Passat 1,8
czy to jest mechaniczny ciągły wtrysk.Jeśli tak to może mieć uszkodzony wyłącznik termiczno czasowy.I nie podaje sygnału na wtrysk rozruchowy.Pozdrawiam Dodano po 5 zapłon też możesz sam sprawdzić wałna GMP i środek palca rozdzielacza musi sie pokrywać z kreską w aparacie zapłonowym,kreska jest pod plastikową osłonką
wymien cewke zaplonu i zapomniesz o klopotach.koszt tekiej cewki to 210 zl w zamienniku beru.
Passat B6 2.0 FSI 150KM po przejechaniu samochodem kilka kilometrów szarpie 1 lub dwa razy, dalej jedzie normalnie, zero błędów na komputerze diagnostycznym. Wymieniłem cewki, świece zapłonowe.
Cewka ma gniazdo na 3 piny - widać je na zdjęciu. Środkowy to plus po stacyjce. Zewnętrzne to sterowanie z ECU. Trzeba zobaczyć czy na tych przewodach jest sterowanie z ECU. Jeżeli nie ma to sprawdzić ciągłość przewodów do ECU - piny ECU 71 i 78 podają na cewkę sterowanie. Jeżeli przewody całe to raczej czeka Cię wymiana ECU (komputera).
W aparacie zapłonowym.
Witam Jakie mam kupić świece do Passata b4 z gazem oczywiście? Oryginalnie są tam trzy elektrodowe a mówią ze takie do gazu są złe. Z drugiej strony mówią żeby kupować oryginalne takie jak były wcześniej. Więc jak mam zrobić. Koleś w sklepie nie potrafi mi doradzić. Może wy dacie radę. Pozdro
Mam problem z rozebraniem aparatu zapłonowego ponieważ przecieka mi olej do kopułki. Ma ktoś patent jak wybić sworzeń zapezpieczający zebatkę na aparacie?
passat 91r. 2,8 AAA
Czujnik jest w aparacie zapłonowym.
A co ze świecami zapłonowymi?
Witam.Poszukuję schematu modułu wzmocnienia cewki zapłonowej do VW PASSATA '91.Czy można go zmontować z oddzielnych elementów(diody,tranzystory)?
W tych silnikach jest chyba z 5 różnych rozwiązań układu zapłonowego, to raz, a dwa wiązka silnika wolnossącego nie ma wyprowadzeń do zaworu sterującego WG
No pewnie że żarowa ale ze mnie gapa. He he. Thanks za info. Myśle żarowa pisze zapłonowa, nieżle.
Może to być wina cewki zapłonowej???
To są aparaty Boscha ,lata70- 80-te.Silniki wzdłuż nadwozia,aparat w bloku,wtedy w głowice jeszcze aparatów nie montowali.To lata audi 80 (jeszcze przed "jajkiem") passat,santana
Jakaś diagnostyka komputerowa była robiona? Przepływomierz, czujnik temperatury silnika? Ciśnienie paliwa ktoś sprawdzał? Stan cewek i świec zapłonowych?
świeca zapłonowy passat moduł zapłonowy passat passat przewód zapłonowy
alpine kostki spalony akumulator lodówka rozszczelnienie ściany
generator seilera generator seilera
Konica Minolta Magicolor 1680MF – demontaż lewej pokrywy krok po kroku Mazda 3 2004 – odwrotne podłączenie akumulatora, brak ładowania, świecą lampy, wentylator non-stop