Poprawność sygnału można sprawdzic tylko oscyloskopem, miernik nic nie pomoże.
W takim razie szukaj w układzie zapłonowym. Jeśli masz oryginalny nie wymieniany moduł zapłonowy (zintegrowany z cewką) to warto go podmienić. Często padały (u mnie też padł :) ).
Dziś dokładnie przejrzałem samochód i: Czujnik halla sprawny Świece mokre Cały aparat zapłonowy również sprawny. witam , kloego wyglada na to ze modul zaplonowy siedzi
Ty masz aparat zapłonowy na wałku rozrządu (jak na zdj. w 1 poście), czy w bloku silnika ?. Ten od passata będzie pasował tylko w tym drugim przypadku Moduł od poloneza nie będzie współpracował z czujnikiem halla, musisz gdzieś zdobyć moduł tsz (golf mk II, passat b2 i inne vw z lat 80)
Zacznij od podmiany cewek na sprawne w 100% czyli od innego sprawnego auta albo zakup nowych i tylko BERU. Moduł zapłonowy też do sprawdzenia. Jakie oznaczenie silnika? Standardowo polecam sprawdzenie dolotu na szczelność, sterowanie turbiny (zacznij od przeglądu wężyków podciśnieniowych).
abym mogl podpowiedziec francuskiemu mechanikowi W ten sposób nic z tego nie będzie. Musisz albo sam się wziąć za robotę, albo się zdać na fachowca, bo zawsze się da jakiegoś znaleźć, nie koniecznie w ASO. Tlumiki sa praktycznie nowe Ale katalizator raczej nie. zmienili mi ten caly aparat wtryskowy Tam nie ma nic takiego. Jak wymienili aparat zapłonowy...
Jeżeli układ zapłonowy masz 100% sprawy, a układ zasilania odpada, bo to samo dzieje się na benzynie i gazie, pozostaje jeszcze sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Może być też uszkodzona uszczelka pod głowicą, lub sama głowica.
Jeżeli traci moc, a obrotomierz działa, to duża szansa na to, że układ zapłonowy jest sprawny i zasilany. W takim przypadku trzeba szukać awarii w układzie paliwowym. Taką awarią może byc brak kluczowania wtryskiwacza, ale to raczej teoretyczne.Prędzej się skłaniam ku temu, że przestaje prawidłowo pracowac pompa paliwa. Proponuję mój sposób-zamiast...
Witam temat dość dziwny gość przyjechał z Check błędy jak poniżej Wykasowałem błedy odpaliłem miał duże wypadanie zapłonu na 4 cylindrze zamieniłem cewki z 3 cylindrem i spokój to znowu wypadanie z 1 Cylindrze i bardzo duże zliczanie wypadania zapłonu po chwili losowo wypadanie na kolejnych cylindrach . Miał ktoś może podobny przypadek ?? Momentami...
Witam, mam problem z silnikiem. Wracając z pracy auto mi zgasło, podczas ruszania w korku. Zdławiło się i zgasło. Na próby przekręcenia kluczykiem odpowiedziało jedynie gadką na jeden cylinder...po chwili odpaliło, ujechałem może z 5 metrów i padło na amen. Posprawdzałem: - rozrząd ok, pasek cały, napięty prawidłowo, zresztą był wymieniany 10 tys km...
Witam otóż dzisiaj rano odpaliłem swojego passata od razu włączyłem nawiew, niestety nie zadziałał, zostawiłem więc na poziomie 2 i wysiadłem skrobać. Wsiadajac spowrotem nadmuch zaczął działać. Wracając po przejechaniu 100km, nawiew nagle przestał dawać jakiekolwiek powietrze. Co to może byc ? Dodam ze przełącznik cieple/zimne działa, po prostu slychac...
Witam. Mam problem z Passatem. Słychać coś jakby uciekało powietrze po czym zapala się check plus świece i syczenie znika. Brak dpf oraz egr. Ktoś miał podobny problem?
Czy jest możliwość zacięcia się zaworu w korku zbiorniczka wyrównawczego?
Witam VW passat 1,8 b+g jednopunkt , po ostrej jeździe dostaje samo zapłonu sprawdzone wszystko co możliwe, łącznie z nagarem którego nie ma gdy jazda jest spokojna wszystko jest ok
Mam Passata 93r.Problem mój polega na tym że przy szybkim naciskaniu pedału gazu są szarpania ,przy powolnym tego nie ma. Jest to silnik 2l pełny wtrysk. :?:
Passat B5 AZM 2,0 115 KM 2000 Przy ruszaniu go jakby dusi — muszę dodać więcej gazu, bo gaśnie. Nie ma opcji ruszania z samego sprzęgła. Wymieniałem oleje, filtry, świece, czujnik położenia wału; czyściłem przepustnicę i robiłem adaptację przepustnicy. Co jeszcze sprawdzić? Gdzie szukać? Mam najazdy, narzędzia, mierniki i VCDS
Mam paska 91 i od 2 miesiecy załozony gaz.Od pewnego czasu mam wystrzały chyba od wtrysków bo rozpina mi po wybuchu przewody podcisnienia.To silnik 2L 2E 8 zaworowy 115 koni.Dodam ze wyeliminowałem juz wady swiec,kopułki,palca i przewodówWN.Co to moze byc? instalacja Lovato z emulacja λ. Chciałbym to zlokalizowac zanim mi poleci przepływomierz
Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem że gaz w moim samochodzie coś szwankuje. Normalnie po ok. 3 km jazdy na benzynie przełączał się bez problemu na gaz. Teraz przełącza się po 10 km i po przełączeniu samochód nie reaguje na pedał gazu. Poprostu potrafi z predkosci 80 km zatrzymac sie i zgasnąć. Dopiero powoli powoli szarpie i jest na gazie. CZym to...
Witam. Mam problem z Passatem B5 + gaz, auto przy odpaleniu ma zaledwie 600 - 700 obrotów. Trzęsie całą budą i strzela coś w silniku. Po nagrzaniu silnik się troszkę stabilizuje, obroty są na poziomie 900, ale dalej ??nie równo chodzi (tak, jak by na 3 cylindry). Dzieje się tak samo na benzynie i na gazie. Po podłączeniu kompa pokazywał błąd przepływomierza...
Witajcie ! Mam problem w swoim aucie i za chiny nie jestem w stanie określić dokładnej dolegliwości mam nadzieje , że mi pomożecie. Nagrałem dyktafonem owe dźwięki , zamieszczam filmik z kabiny pojazdu. [URL=http://pl.tinypic.com/r/2wom3oi/9]V... My Video Objawy szczegółowe: Jak puszczam auto na biegu 1 czy 2 też stukanie występuje ogólnie poniżej 40km/h...
Passat awx podczas włączenia zaworu EGR silnik zaczyna kopcić dusi się i gaśnie. Po ściągnięciu kolanka przy EGR widać że leci siwy dym z kolektora wylotowego czyli nie zaślepiony i działa.
Witam.Mam problem z moim passatem b5 1.8 125km 98r. ponieważ skończyły mi sie szczotki w rozruszniku a po ich wymianie chcąc odpalić samochód poszło zwarcie(dym) gdzieś pod kierownicą przy stacyjce wie ktoś o co chodzi i co posprawdzać żeby to naprawić i dlaczego wogóle się tak zrobiło?
witam wszystkich. problem zaczął się od tego że przy montażu rozrusznika nie podłączyłem przewodu ładowania do zacisku elektromagnesu i włączyłem zapłon. Usłyszałem tylko krótkie bzzzzz ok 1 sek dobiegające z któregoś z przekaźników.Od tego momentu nie świeci się na włączonym zapłonie kontrolka ładowania i świec żarowych,nie reaguje też na przekręcenie...
Witam moj Passat 1.9tdi 130 km 2004r jak postoi na przykład całą noc nie chce za nic odpalić ale jak go próbuje odpalić na zapach to odpali, dzieje się tak tylko jak postoi dluzej ok 12h. Dziękuję i pozdrawiam
Witam! Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość.. Szukałem tematu na forum lecz nie udało mi się znaleźć, pisze wiec nowy topic. Mam problem z VW PASSAT 19TDI 90KM 1994r. Samochód zwiedził już paru mechaników i elektromechaników nikt jednak nie był w stanie zlokalizować usterki. Na początek może co się dzieje. W dowolnym momencie, przy każdych dosłownie...
Auto jest bardzo trudno odpalic, czasem trzeba krecic pół minuty, albo dłuzej, aby zaczął łapac i odpalił, plak nie pomaga. Jak odpali to nierówno pracuje, dymi intensywnie na niebiesko i potrafi zgasnąć na jałowym. Jak juz jedzie to mu mocy nie brakuje. Cisnienie paliwa za filtrem to ponad 3 bary Błędów żadnych. Korekcje wtrsków powiedziałbym, że losowe,...
witam,wczoraj stojąc w korku po około 30 min zauważyłem ze ruszając-przyśpieszając z wydechu wydobywa się dym, kopcił jak diesel. żadne kontrolki nie wskazywały przegrzania silnika,temp jak zawsze 90, płyn ok. olej też. co mogło być przyczyną pojawienia się dymu??od momentu jak to zauważyłem wyjechałem na trasę i dymienie zanikło, kontrolki sprawne...
Okazał się moduł zapłonowy
Witam, ja się podepnę pod temat, żeby nie spamować. Mam passata 1.6 90r z LPG, w pewnym momencie zgasł podczas jazdy i od tego czasu albo odpala sporadycznie i gaśnie, albo w ogóle nie odpala. Nie ma iskry ani na świecach ani po wyjściu z cewki, pomierzyłem i na cewkę dochodzi prąd. Moduł zapłonowy i cewka jest sprawna bo sprawdziłem to w golfie i odpala....
Winy był moduł zapłonowy
a czy może być uszkodzony aparat zapłonowy tam jest czujnik halla - można to sprawdzić?
Nie wiem jaki to silnik ale do sprawdzenia/wymiany także czujnik wału. Jeśli aparat zapłonowy jest na wałku rozrządu to czy palec się obraca przy kręceniu rozrusznikiem ?
Witam koledzy. Mam mały problem w podłączeniu modułu zapłonowego w VW Digifant II. Znalazłem taki schemat jest on z książki do passata dodam że info tech też podaje taki schemat pin 1 - +12 2 - masa 4 - sterowanie cewką zapłonową 6 - sygnał ze sterownika silnika ale mam i inny jest on od golfa II nie wiem z jakiego silnika bo mam tylko schematy ale...
Na pierwszy strzał układ zapłonowy do sprawdzenia, a jak tam okej, to gaz do regulacji.
witam posiadam passata b3 który po przejechaniu kilku metrów zgasł i już nie odpalił okazało sie że brak iskry na świecach a także na cewce , cewka założyłem nową ale to nic nie dało i mam pytanie gdzie znajduje sie moduł zapłonowy
Masz zółtawą maź pod korkiem od wlewu oleju? U mnie obroty faluja jak zatka przewód odmy tą mazia, robi sie to z jazdy na krotkich odcinkach i slabo dogrzanego silnika przy niskich temp. Dlatego co jakiś czas musze wyczyścić przewód i nie faluja obroty Dodano po 4 Rozdzielacz zapłonowy sprawdź bo miałem podobne objawy, wymienilem na nowy i jak reka...
Jeśli był wyjęty aparat zapłonowy to włożyłeś go na "pałę" bez sprawdzenia ustawienia?
Wałek i aparat zapłonowy dobrze, na kole zamachowym ma być kreska lub 0, pierwszy tłok u góry.
Problem zaczynam opisywać od podania modelu samochodu. TYP SAMOCHODU Samochód Passat 1992 rok silnik ABS z komputerkiem Bosha i systemem wtrysku Mono-motronik. Krótko opiszę historię problemu: 1. Któregoś dnia raptem w trasie Passat zaczął mi strasznie słabo "ciągnąć". 2. Z racji, że byłem w trasie i chciałem dojechać do domu to podjechałem do pierwszego...
powiem szczerze... sprawdz sobie na poczatek rozrzad a pozniej cisnienie cylindrow bo najprawdopodobniej spadlo ci cisnienie w 1 lub 2 cylindrach... mialem podobny przypadek... martwi mnie to klepanie szklanek... moze ktoras sie zablokowala i nie domyka jakis zawor?!? Rozrząd ok, ciśnienie sprawdzę. Wątpię, że szarpanie to wina niedomykania się zaworu,...
Witam Częściej pada moduł zapłonowy jest on umieszczony na podszybiu obok silnika wycieraczek cena używanego na allegro to od 20 do 30zł
Aparat zapłonowy raczej uszkodzony.Podnieś kopułke zobacz czy klatki nie zaczepiają o Halla.
To sprawdź co jest winą szarpań. Czy układ zapłonowy czy uklad zasilania w paliwo.
A cewkę masz jaką, pod elektroniczny układ zapłonowy czy klasyczny? Zmierz jej rezystancję pierwotną, ma mieć poniżej 1 om. Jak ma coś koło 3 omy to masz cewkę pod układ z przerywaczem, i nie nada się pod moduł. Zresztą na cewce powinna być zielona naklejka z napisem "electronic ignition coil", ewentualnie "TSZ zundanlage"
Fabryczne immo nie zgasi pracującego już silnika, dokładańce to coś zupełnie innego i przeciwnie mogą powodować nagłe gaśnięcie silnika. Wywal to ustrojstwo to będziesz wiedział co i jak. Jeśłi nie to to jest kilka innych rzeczy do sprawdzenia. Moduł cewka, aparat zapłonowy instalacja.
Nie, wszystko wskazuje na to że masz zarżnięty silnik i aparat zapłonowy nie taki jak trzeba.
Nie chce być wścibski bądź pokazać że wszystko wiem bo tak nie jest ale osobiście sprawdzałem te części i byłem heppy ze z audi mi podejdzie i bedzie smigać a kopułka z audi jest nówka i lipa nie przyda mi sie :/ Inne rzeczy mi podejda np moduł zapłonowy bądz przepustnica. Fakt audi rozbite na złomie stoi ale gostek wymienił praktycznie wszystko w niej...
No niestety pogoda dopiero teraz mi pozwoliła na dalsze sprawdzanie , i okazało sie że po odłaczeniu przwodu od modułu impuls ze sterownika jest tak więc podejrzewam moduł chociaż to dość dziwne uszkodzenie że tylko jeden cylinder i że zanikał bym przez to impuls na sterowniku , ale wszystko na to wskezuje , jutro bede miał moduł to napisze czy chodzi....
A jeżeli aparat zapłonowy się przestawił to ciężko go przestawić?
Mam VW Passata B3 z 1992 z silnikiem 1,8 RP benzyna/gaz, monowtrysk, gaz II generacji. Jeżdżę nim od 3 lat, nie miałem z nim żadnych problemów ani w zimie ani w lecie, chodził jak zegarek. Aż do poniedziałku, podjechałem do pracy, zgasiłem, a gdy ponownie chciałem odpalić już nie zagadał - na sznurku zholowałem go do garażu. Nie odpala ani na benzynie...
To nie takie proste. Musisz przenieść wszystko co było w samochodzie czyli m.in. dolot z przepływomierzem, zbiornik paliwa z pompą, ECU, moduł immobilizera jeżeli taki jest i wszystko okablować. W szajowozie to chyba najlepiej przerobić na gaźnik, a układ zapłonowy wziąć ze starszych silników 1.8, gdzie występuje aparat zapłonowy z regulatorami mechanicznymi.
Sprawdz czujnik hala jest w aparacie zapłonowym. Moj po nagrzaniu gasł całkowicie a jak ostygł działał jak nowy. Po wymienie jestem zadowolony. jeżeli on ci tylko przeryw to cięzko bedzie to sprawdzić. Najlepiej na kilka dni założyć inny cały aparat zapłonowy i testować. Pozdrawiam Sebastian
zobacz cały układ zapłonowy tam tkwi problem ale warto też pod komputer sie podłączyć i zrobić diagnoze
czytam i czytam i jakoś nikt nie pisze o hall-u.Skoro na benzynie i na gazie to tylko układ zapłonowy strzela przekaźnik bo niema impulsów
Sprawdź układ zapłonowy m.in. przewody WN - to od nich przeskakują iskry.
przejrzałem układ zapłonowy i jest do wymiany aparat zapłonowy,zepsuł się przerywacz iskry w wewnątrz aparatu,nie wiem jak to fachowo się nazywa.problem rozwiązany.
Aparat zapłonowy wygląda dobrze. A jak go dokładnie sprawdzić, bo ja przeczyściłem i nic sie niepoprawiło.
sprawdź układ zapłonowy adaptacje możesz zrobić jak usuniesz usterkę dopiero możesz zrobić adaptacje przepustnicy sprawdź w parametrach obierzach przepustnice
Czujnik możesz wyjąć i zobaczyć co z nim jest, pod nim jest uszczelka gumowa, może ją trzeba wymienić. Aparat zapłonowy mógł nie być dobrze dokręcony po remoncie i przestawił się.
2.0 8v ady lub 2e To jeden, czy drugi? pełny wtrysk A jaki to jest "nie pełny" wtrysk? W Passatach/Golfach po '93 były 3 różne silniki dwulitrowe, wszystkie MPI, za to dość istotnie różniące się osprzętem. w komputerze brak błędów No to powinno zakwalifikować wątek do kosza. Digifant nie posiadał pamięci błędów - wskazywane były wyłącznie bieżące usterki....
Patrz tutaj:
podniesienie stopnia sprezania to nienajlepszy pomysl jeszcze troche i bedziesz mógł lac do niego olej napedowy, w ten sposób niszczysz układ zapłonowy ( iskra moze przeskakiwac na cewce zamiast na swiecy)
Masz podmienić aparat zapłonowy zostaw kopułkę w spokoju.Pomagam nie z nudów ale na dalsze tłumaczenie dlaczego to dlaczego tamto nie mam czasu.
Witam w twoim silniku są dwa czujniki obrotów jeden w aparacie jeśli jest aparat zapłonowy a drugi w bloku pod filtrem oleju pewnie sprawdziłeś tylko ten w aparacie
Passat po zgaszeniu poprzedniego dnia, rano nie odpala. Kręci , próbuje zaskoczyć ale nie daje się uruchomić. Układ zapłonowy : cewka, przewody, świece ok. Pompa paliwa reaguje po przekręceniu zapłonu i daje paliwo, wymieniłem filtr paliwa, odpalił. Odpalałem co jakiś czas i było ok. Po ok 3 godz. sytuacja się powtórzyła, nie daje się uruchomić.Proszę...
Trzeba sprawdzić czy nie ma iskry (najbardziej prawdopodobne), kompresji czy paliwa (najmniej prawdopodobne). Jak brak to układ zapłonowy do weryfikacji, czyli świeca, kabel lub cewka. Wyjmij świece i porównaj z tego co nie pali do pozostałych, może będzie inny kolor świadczący o zalewaniu paliwem, olejem bądź płynem chłodzącym. W reszcie jak brak paliwa...
u mnie pokazyje się na wszystkich świecach 6 sztuk. mam moduł zapłonowy z którego wychodzi tylko 6 kabli wysokiego napięcia i dochodzi kilka przewodów elektrycznych
mam problem z moim szczurem, gdy jest zimny wszystki ok, gdy się rozgrzeje po dodaniu gazu ksztusi się, potrafi strzelić w przepustnice a nawet zgasnać. wymienione przewody, cewka, nowa podstawa gaźnika i dalej bez zmiam. ostatnio wyjełem aparat zapłonowy i ma luz na tulejce. czy to może być przyczyną?
Proponuję tak: Spróbować określić w jakim konkretnie momencie silnik gaśnie. Z opisu problemu można stwierdzić: uszkodzenie pompy paliwa nieszczelna instalacja paliwowa zabrudzona przepustnica uszkodzony czujnik położenia przepustnicy uszkodzony układ zapłonowy i/lub czujnik położenia wału korbowego (choć wtedy prawdopodobnie w ogóle by nie palił) i...
świeca zapłonowy passat moduł zapłonowy passat passat przewód zapłonowy
dg834g firmware napięcie żarówki projektora zakłócenia antenowym
Oznaczenia wyprowadzeń głowicy UKF 6ZA-1EE-A Nissan Rogue Sport 2021 Japonia – skrzynia Jatco JF016E Xtronic CVT-8, olej NS-3, serwis