Stopy główne 25 Nm + 60°, stopy korbowodowe 10 Nm, poluzować o 180°, 23 Nm +46°. Śruba centralna wału 70 Nm + 82°. Koło zamachowe 33 Nm + 34°. Wszystkie śruby nowe.
Dziękuję, a mógłbyś sprawdzić jeszcze dla wersji Corolli E12 d4d 2.0 116KM 2004r - tam jest inne koło zamachowe - dwumasowe i inne śruby mocujące
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
Tarcza dociskowa sprzęgła: Etap 116 (Nm) Etap 225 (Nm) Dodano po 2 Dwumasowe koło zamachowe Etap 145 (Nm) Etap 290
Z jakim momentem dokręcić śruby koła zamachowego, i docisku sprzęgła? W silniku X16SZR w Oplu astra G ? Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik pyta o wartości momentów dokręcania: - Śrub koła zamachowego. - Śrub docisku sprzęgła. Dla silnika X16SZR w Oplu Astra G . Identyfikacja brakujących informacji: - Dokładny rocznik pojazdu. - Informacje...
Podnieść i podeprzeć przód samochodu. Wymontować następujące elementy: Górna osłona silnika. Kompletny filtr powietrza. Podeprzeć silnik. Wymontować następujące elementy: Chlapacz z prawej strony. Dolna osłona silnika. Prawa poduszka silnika. Pasek napędowy układu wspomagania kierowania. Pasek napędowy dodatkowych podzespołów. Napinacz paska napędzającego...
Koło zamachowe/ blacha zabieraka: 60Nm+90 stopni (zastosować nowe śruby) Tarcza dociskowa do koła zamachowego: 13 Nm dla M8 => 22Nm.
Głowica silnika Wymiana śrub: Tak Dokręcanie: M10=20 Nm Dokręcanie: M8=10 Nm Dokręcanie: M10=40 Nm Dokręcanie: M8=20 Nm Dokręcanie: M10=160° Dokręcanie: M8=180° Pozostałe momenty dokręcenia silnika Łożysko główne Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko główne 1. etap: 45 Nm Łożysko główne 2. etap: 80 Nm Łożysko korbowodu Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko...
Jako, że nie podałeś konkretnego modelu, podaję Ci dane silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732 Głowica silnika: Wymiana śrub:Tak Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:270°±10° Pozostałe momenty dokręcenia silnika: Łożysko główneWymiana śrub/nakrętek:Tak Łożysko główne1. etap:25 Nm Łożysko główne2. etap:47°±6° Łożysko korbowoduWymiana...
Narzędzia specjalne Przyrząd blokujący koła zamachowego - nr KM-911. Przyrząd blokujący koła rozrządu - nr KM-852. Podpórka silnika (→2000 Astra/Zafira) - nr KM-6001. Przyrząd regulacyjny silnika (→2000 Astra/Zafira) - nr KM-909-B. Podpórka silnika (2000→ Astra/Zafira) - nr KM-6001-A. Przyrząd regulacyjny silnika (2000→ Astra/Zafira)...
Poniżej metoda ustawieni jeśli pompa po naprawie nie była ustawiona do założenia na maszynie. Montaż pompy VP 44 na silniku 1. Ustaw silnik na początek pierwszego cylindra, przewijając go w kierunku obrotów (patrz arkusz danych technicznych). 2. Obrócić pompę wtryskową zgodnie z kierunkiem obrotów do aż zobaczysz płaskie „1”, przewiń prawie...
Na prędkość w tym mag. ma wpływ głównie rolka docisk. Trzeba sprawdzić też moment siły odwijania taśmy. Za duży opór , taśma z lewej mocno naciągnięta i już rolka nie radzi sobie z ciągnięciem taśmy. Jest taka śruba ze sprężyną prostopadle do rolki można ją dokręcić to zwiększa siłę docisku. Rolka w stanie swobodnym ma ruszać się na osi bardzo luźno,...
Jak ustawić rozrząd? Jakie czynności muszę wykonać? W silniku Toyota Avensis/RAV4 2.0 D4D 1CD 116 KM (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Ustawienie rozrządu w silniku Toyota Avensis/RAV4 2.0 D4D (1CD-FTV, 116 KM) wymaga kilku kluczowych kroków: zidentyfikowania i zablokowania odpowiednich znaków na wale korbowym oraz na wałku (lub wałkach)...
Panewki korbowodowe 1 etap 25 Nm, 2 etap 60° Panewki główne 1 etap 25 Nm, 2 etap 100° Głowica: 1 etap 20 Nm 2 etap 65 Nm 3 etap 90° 4 etap 90° 5 etap 90° Koło pasowe 340 Nm (centralna śruba) i 25 Nm te 4 małe Koło zamachowe 160 Nm
Koło zamachowe (wymienić śruby) - 60 Nm + 90° (Nm) W zał. wszystkie dane regulacyjne dla sinika AVG w VOLKSWAGEN Sharan 1.9 TDi od 1999 do 2000 r.
Wymiana sprzęgła, Fiat Punto I. Silnik 1.1, 55 KM, kolor - czerwony metalic. Znalazłem w sieci kilka opisów tej operacji, ale są chaotyczne i niepełne. Nie zawierają wszystkich czynności, jakie trzeba wykonać, co nie daje pełnego obrazu zakresu pracy. Postanowiłem opisać swoją naprawę w sposób jak najbardziej szczegółowy. Takie podejście może pomóc...
Niestety nie wiem jak jest u Ciebie, u mnie jest tak jak widać na dole. Jeśli u Ciebie docelowo koło dociska rozrzutnik to znaczy że masz krótszy frez albo zęby docięte do samego koła rozrządu. No to u mnie jest na pewno trochę inaczej, ale z czego to wynika to może wyjdzie jeśli trafiłaby się okazja jeszcze raz rozbierać przód. Niemniej mam nadzieję,...
Perkins D390 momenty dokręcania GŁOWICA 1/2"-20 UNF 130-135 Nm KORBOWÓD nakrętka M12x1,25 93-103 Nm GŁÓWNE śruba M16x1,5 190-200 Nm KOŁO ZAMACHOWE śruba m12x1,25 100-110 Nm KOŁO PASOWE śruba M22x1,5 380-410 Nm
a koledzy ;-) koło zamachowe i sprzegło ?
Koło zamachowe 50 - 60 (Nm) Dwumasowe koło zamachowe (Wymienić śruby) Etap 1 30 (Nm) Etap 2 62 (°) Śruby na niebieski klej.
A może problem tkwi nie w sile dokręcania, a w sposobie blokowania. Jeżeli blokujesz nie samo koło, które dokręcasz /tutaj akurat z tego co kojarzę pasowe wału/ a np przez koło zamachowe, to znaczna część siły z samego dokręcania obraca już kołem pasowym tym dokręcanym. W tym momencie już ścina klin, bo śruba którą kręcisz obraca też kołem, które dokręca....
Taki fachura od silników i nie tylko a do tego łożyska koło zamachowe ściągasz? W AD nie ma i problem? Znasz Ty może momenty dopuszczalne dla danych śrub wkręcanych w dany materiał? Dziwne trochę...
dokręcasz najpierw dwie środkowe(koło zamachowe po twojej lewej) pierwsza to górna 2 dolna 3 po lewej od pierwszej,4po prawej od2...i tak na krzyż dokręcasz :40nm,2;60nm i potem jeszcze 180 stopni
Ten rozrząd nie jest ciekawy jak na peszy raz. Tam masz okrywające koła na wałkach i na wale. Blokada wtykasz od strony chłodnicy, na dole bloku silnika od strony sprzęgła. Druga blokada jest na wałki l. Musisz z głowicy wydłubać dwa krążki gumowe od strony sprzęgła. Tam wejdzie ta blokada. Kręcisz tak wałem by górę krawędzie wycięcia wałków zrównały...
Nie miałem jeszcze takiego przypadku przy uszkodzonym simeringu by koło zamachowe było mokre. Po kole to czasem leci z pod śrub jak ktoś je wkręci bez uszczelniacza do gwintów. Co do uszczelki podstawowa sprawa to dokładne odtłuszczenie, zwłaszcza w przypadku gumowej, żeby się ściskała przy dokręcaniu a nie rozjeżdżała na boki. No i moment dokręcania,...
Witam. Ma ktoś może momenty dokręcania głowicy,korbowodów,mostki główne, koło zamachowe itd. oraz luzy zaworowe dla silnika MAN TGL 210 4CYLINDRY
Koło dwumasowe wymieniasz jak zwykłe koło zamachowe z tym, że nie myj go z oleju konserwacyjnego w wannie :D przed montażem. Już po montażu, przetrzyj jakąś benz. ekstrakcyją przylgnię tarczy i zachowaj moment dokręcania śrub + klej do gwintów (powinny być nowe śruby w opakowaniu razem z kołem). Co do wymiany oleju, to też podobnie, jak w starych skrzyniach......
moment dokręcenia zamachowego moment dokręcenia śrub moment dokręcenia śrub renault
termopara przewody rozrząd carisma magnetofon unitra transformator
Sterowanie silnikiem DC za pomocą 1-osiowego joysticka Volkswagen Passat 2012 - problem z otwieraniem pokrywy silnika