W astrze wystarczy rezystor 5-8 Ohm wstawić w obwód silnika klapki i jest ok, nie trzeba żadnych układów tworzyć.
W tym przypadku Nie powinieneś mieć problemu uzyskać maksymalny moment dla zmniejszonego napięcia i prędkości obr. Ale Na 100% może potwierdzić to producent silnika. Generalnie czym większa prędkość (krótszy czas przełączania) tym potrzebne większe napięcie aby utrzymać ten sam moment, inaczej moment będzie malał, poprostu nieugięte prawa fizyki.
https://obrazki.elektroda.pl/4364096600_... DCF921 posiada na uchwycie pierścień zabezpieczający lub sprężynę zabezpieczającą. DCF922 posiada system mocowania zapadkowo kołkowy. Przy tym drugim, nasadka samoczynnie nie wyskoczy z uchwytu, nawet jeżeli jest już rozklekotana. Podobnie jest w kluczach DCF899H i DCF899: https://obrazki.elektroda.pl/2388798900_...
Sprawdź kondensator, prawdopodobnie zmniejszyła się jego pojemność.
Ogólnie klucze Milwaukee z moich doświadczeń są jednymi z" najmocniejszych" jeżeli chodzi o mechanikę itp. Często używałem tego z drugiego linku. Mają też swoje wady jak padające przełączniki ,i najgorsze to wyrabiające się gniazda baterii i baterie. Przyjęło się że każdy testuje takie klucze na śrubach i szpilkach kół. A przecież mechanika nie polega...
Urządzenia do pomiaru momentu odpowiednie do mocy napędu, znajdziesz pod nazwą - "Shaft Type Rotary Torque Transducer". Możesz wybrać np. stąd: https://www.google.pl/search?q=Shaft+Typ...
Witam Podaję dość prosty sposób pomiaru momentu obr. Tym sposobem wyznaczysz max. moment, osiągniesz go wtedy gdy silnik przestanie podnosić ciężarek. Aby wyznaczyć moment nominalny musisz znać nominalną prędkość kątową danego silnika. Następnie mierząc tą prędkość zwiększasz masę ciężarka. "Nominalny" ciężarek będzie wtedy gdy obroty silnika zmniejszą...
Aby dokładnie obliczyć parametry wyjściowe musisz nieć dokładne parametry wejściowe czyli dane silnika ; podam ci wzór obliczenia momentu obr. dla przekładni ślimakowej: 9550*p/n=wynik (n*m) 9550-stała *-razy p-moc silnika(kW) /-podzielić n-obroty silnika(obr/min) Jest to wzór dla przekładni ślimakowej JEDNOSTOPNIOWEJ jeżeli będziesz miał wątpliwości...
service manual: Sprawdzić luz panewek korbowych pręcikiem “plastigage” (patrz str. 7-11), następnie dociągnąć prawidłowym momentem nakrętki korbowodów. Moment dokręcania: Silniki B16A2, B16A4, B16A5, B16A6: 40 Nm (4,1 kGm) Posmarować gwint śrub olejem silnikowym. Pozostałe silniki: 31 Nm (3,2 kGm) Posmarować gwint śrub olejem silnikowym....
Myślę że potrzebne informacje zawierają te dwa skany z "Małego Poradnika Mechanika" Wydawnictwa Naukowo Technicznego, wydanie 9, Warszawa 1964: http://obrazki.elektroda.net/86_12626981... http://obrazki.elektroda.net/6_126269816...
dla tej samej sprężarki jeśli chcesz wstawić silnik o mniejszej prędkości o połowę aby mogła współpracować współosiowo to silnik musi pozostać takiej samej mocy jak był przy poprzednim zestawieniu, gdyż silnik elektryczny trójfazowy gdy jest zbudowany na wolniejsze obroty posiada więcej par biegunów przez co jego moment obrotowy rośnie a moc to obroty...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Moment_si%C... A na forum też już było wystarczy poszukać np. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic61... A konkretnie to M= 9550*P/n
Witam ! Ten układ spełnia Twoje założenia. http://www.mt.com.pl/archiwum/85-Nw-06-R... W latach 80tych 20go wieku wykonałem dwa takie urządzenia do sterowania silnikiem komutatorowym. Układ posiada dwa potencjometry, do mocy i obrotów. Układy działały w nawijarkach cewek, można było nawijać cienkimi i grubymi drutami. Pozdrawiam. Stefan
Moment możesz też policzyć z takiej zależności. Podniesienie 300 kg na wysokość 0,1 m w czasie 1 sekundy wymaga 300 W mocy. Moc na wale silnika to iloczyn momentu obrotowego i prędkości obrotowej silnika: P=Mxn Skoro wiesz jaką prędkość obrotową musi mieć silnik aby uzyskać wymaganą szybkość podnoszenia i znasz też wymaganą jego moc to łatwo możesz...
Sprawdź kondensator czy nie stracił pojemności.
Zwykle moment na wale to iloraz mocy i obrotów. Opisz dokładniej to urządzenie, jest to jakiś silnik czy coś innego?
Prawdopodobnie chodzi Ci o regulację obrotów i ich stabilizację przy zmiennym obciążeniu. W takim przypadku należy zastosować układ ze sprzężeniem zwrotnym. Poniżej daję opis i schematy regulatora z książki, której autorami są: Franciszek Rajchert, Adam Sitnik, Jerzy Stępień. Tytuł: "Tyrystory i ich zastosowania" Wydanie drugie, WKŁ, Warszawa 1980....
Silniczek wibry jest silniczkiem prądu stałego szeregowym i jego prędkość obrotowa zależy od przyłożonego napięcia i momentu hamującego. Ze względu na małe wymiary i oszczędną konstrukcję, a także przeznaczenie - nie nadają się do pracy ciągłej.
M =F * r *sin kąta między dźwignią a ramieniem napędzającym 1/4 koła.
Wszystko się zgadza.
promień wstawiasz koła które napędza gąsienice. Bo to jest moment na tym kole napędowym... inne koła nie mają tutaj nic do rzeczy. Co do Twoich obliczeń... T=n*µ=500*10*0,02=100[N] M=T*r=100*0,09=9Nm , czyli na koło przypada 4,5Nm Jednak współczynnik 0,02 to jest raczej za niski dla gąsienic... niestety nie znam zadnych danych i bez testów trudno...
Nie znam się ale nie można prościej Un*In ? 440*25 = 11000 10 z 11 to 90.9090909090909%
Koledzy ale pier....., w falowniku 3x230V napięcie międzyfazowe wynosi 230V i silnik należy przełączyć w trójkąt jeśli się da . Zaletą tego falownika jest to że jest zasilany z 1 fazy , wadą to że daje 230V międzyfazowe i nie każdy silnik ma 6 przewodów wyprowadzonych. Dodano po 1 Tak jak napisał Tuning Marek sekundę wcześniej.
Znaczy chodzi mi o to że przy pasku przez dodanie napinającego dodatkowego koła które nie będzie od razu maksymalnie naciągać paska żeby było "jako takie sprzęgło" Jak będziesz zmieniał naciąg pasa to zadziała, ale pas bedzie sie od tego trochę szybciej zużywał. nie wyobrażam sobie jakie sprzęgło zrobić jedynie prąd musiałbym rozruchowy o wiele większy...
A jakie wybrałeś sterowanie, bo z tego co wiem to też ma duże znaczenie -> http://www.doc.ic.ac.uk/~ih/doc/stepper/... , chyba największą moc uzyskuje się przy half-steppingu. Link już poprawiony ( za blisko dałem przecinek :( )
Silnik ten został zastąpiony silnikiem po prawej stronie, Silnik ten posiada dwa magnesy trwałe. I powiedz mi jeszcze, że to działa i silnik po prawej jest w stanie uruchomić silnik spalinowy... Generalnie nie ilość magnesów jest problemem. Normalnie masz 2 magnesy, a na wirniku prąd elektryczny tworzy 2 "wirtualne" bieguny magnetyczne. Wirtualne,...
Generalnie tower pro odradzam, moze juz sie cos zmienilo ale ja nie mam z nimi dobrych wspomnien. Co z tego ze serwo ma 10kg/cm jak przy obciazeniu okolo 2kg/cm peka obudowa, i to nie tylko jedno bylo felerne .
Witam. Czy istnieje jakaś zasada/wzór dotyczący tego jaki moment obrotowy jest potrzebny aby pojazd poruszający się na kołach mógł uciągnąć mnie :D koła w jakie wyposażony został ten pojazd miały by 10 cali moja waga to ok 60 kg Na torze kolejowym? Na piasku? na kamieniach? Koła twarde? Ogumione? Jaką zakładasz prędkość, i ile dajesz czasu, aby do...
Witam. Co do łożysk - zastosowałbym łożysko oporowe - u dołu . Robiłem platformę obrotową do foto i silnik był malutki ( z drukarki jakieś ) . Przy przełożeniu 1 - 8 moment wzrasta tak samo 8x . Więc silnik 2A ( chodzi o sterowni - takie są dostępne bez problemu ) musi dać radę. Jeżeli na szynie do " timelapse " ustawię coś o wadze 5kg i silnik z przełożeniem...
M=P/n M - moment w [N] P - moc w [W] n- obroty w [obr/s]
Prędkość obrotową n omega P omega aby uzyskać jak największy moment na odbiorniku musimy jak najbardziej zredukować obroty przekładnią, czyli prędkość obrotowa na wyjściu (prędkość obrotowa odbiornika) musi być jak najmniejsza . To jest odpowiedź, ale: Problemy są ze stratami, ponieważ przy dużych redukcjach prędkości obrotowej (np. orientacyjnie o...
Jest duża podłużna i jedna okrągła czyli tzw "1" najcieńsza czyli nie uszczelka. Zostaje kwestia ustawienia dawki na pompie i kąta. Potrzebuje logi na wolnych obrotach z bloków 1 i 4 (najlepiej osobno) oraz podczas jazdy czyli klasyczny log 3-4 bieg od 1500 -4000 RPM z gazem w podłodze.
Jedynym rozsądnym wg mnie rozwiązaniem będzie zmiana zasilania w domu na 3-fazowe. Nie jest to ani przesadnie drogie, ani bardzo skomplikowane organizacyjnie, ZE nie robią teraz przeszkód. Silnik 1-fazowy do napędu takiej maszyny to raczej nieporozumienie.
moment obrotowy jest w ważny w w chwilli wkręcania im większy moment obrotowy sprawność większa co wiąże sie z wiekszym poborem prądu ale sprawność jest większa polecam!!!!!!
Tak, ponad 6kW mocy.
https://rozmiary.com.pl/moment-dokrecani...
Bez kalibracji się nie obejdzie. Po zmierzeniu mocy z mojego przykładu wyliczasz moment obrotowy ze wzoru I=P/f, gdzie I - moment obrotowy [Nm] f - prędkość obrotowa [1/s] P - moc na wale [W]
Takie wiertarki/wkrętarki mają regulację obrotów realizowaną przez zasilanie tzw. PWM. Ten tranzystor, to element wykonawczy zasilacza PWM. Zaletą jest to, że przy niskich obrotach zachowują spory moment obrotowy.
Czy jest jakiś wzór, którym byłbym w stanie obliczyć potrzebny mi moment obrotowy? M=F*r czyli iloczyn siły i ramienia na którym działa ta siła. Pewnie można by wyliczyć jaki moment jest potrzebny do podnoszenia rolety, zaglądając do środka i mierząc wymiary i masy , ale to obliczenie nie uwzględnią tarcia, zdarzało mi się mierzyć moment potrzebny...
Poniżej strona i torqe setting do tego modelu. https://tractorgearbox.com/kubota_v1100_... Head screws and nuts (M9x1.25), Nm (ft-lb) .......... 64.7-69.6 (47.7-51.4)
Moment obrotowy wzrośnie tyle razy jakie przełożenie ma przekładnia np. 1/30 na jeden obrót przekładni przypada 30 obrotów silnika i tyle razy mniej-więcej wzrośnie moment obrotowy.
Na jednej ze stron w necie jest opis trybów pracy: MPPT - pozyskiwanie max. energii z paneli bez regulacji napięcia wyjściowego STABLE - utrzymywanie 230Vac lub wyłączanie się. Ten drugi tryb warto stosować dla silników (bez wbudowanego falownika) gdzie moment obrotowy zależy od I²
Za to moment obrotowy dokręcenia Zrozum, że pierścienie stykają się ze sobą (wyobraź sobie ze jest jeden niepodzielny pierścień wewnętrzny), kulki nie są w żaden sposób ściskane, na etapie produkcji zapewniony jest wewnętrzny odpowiedni luz...
Chodzi o moment obrotowy, możliwość ruszania samym sprzęgłem itd. To musisz kupić coś o bardzo dużej pojemności, ale wtedy będzie następne pytanie - a ile to pali ?
Spadnie moment obrotowy silnika
Inne przełożenie na wstecznym /większe/ tym samym większy moment obrotowy.
Moment obrotowy jest funkcją ilorazu mocy przez obroty. Jeśli zmniejszysz moc zmaleje moment obrotowy, czyli zdolność wentylatora do pokonywania oporów przemieszczania powietrza. Przyjmując, że opory są stałe - zmniejszenie mocy spowoduje zmniejszenie obrotów, czyli obniży wydajność wentylatora. Może też spowodować zwiększone grzanie się silnika i skrócić...
Przy mniejszym napięciu zasilania, silnik będzie miał mniejszy moment obrotowy. Być może nie ruszy przy znacznym obciążeniu i finalnie się może spalić.
Czestotliwosc na obroty, wielkosc napiecia na jego moment obrotowy, ktory może oddać.
Nie ma problemu. Wstaw zawór dławiący i ograniczysz tak prędkość obrotową, moment obrotowy się nie zmieni.
W pospolitym okresleniu niczym, to trzy nazwy tego samego urzadzenia.(o ile miałes na mysli hydrokinetyczny zmiennik momentu obrotowego.) Z tym że okreslenie przekładnia hydrokinetyczna tak naprawde określa zespół sprzegła hydrokinetycznego i przekładni żebatej biegów.Ale pospolicie okresla sie samo sprzęgło jako przekładnie no bo obroty na wyjsciu...
Śruba ma lewy gwint i normalne odkręcanie tylko ją ukręci. Nie. Patrzysz na tarczę (zęby) i strzałkę na osłonie ale od strony tarczy, z tej perspektywy tarcza obraca się w lewo. Czyli od strony silnika są to obroty w prawo, zatem śruba jest z prawym gwintem (to jest śruba przenosząca moment obrotowy a nie kontrująca).
Jednostopniowa przekładnia to za mało, sugeruje sie zaopatrzyć w silnik z przekładnią wielostopniową i dopiero z wału tej przekładni przenieść moment obrotowy na oś.
Po zastosowaniu przekładni moc się nie zmienia, tylko moment obrotowy. No ok. Autor pisze o mocy a ty mówisz że typowa alternator ma 700-800. Gdzie tak napisałem? Napisałem że silnik o mocy 4kW uciągnie max. 700-800W alternator. Temat mnie intryguje bo sam mam GX160 i alternator chciałem dać 120A i mam wątpliwości czy to będzie działać. Są wzory na...
W jaki sposób?
Jeśli tam jest sprzęgło hydrokinetyczne, a Ty kręcisz tym kołem ręką to jasne że nic się nie dzieje. Musisz zapewnić większe obroty koła pasowego by olej zaczął przekazywać moment obrotowy.
Trochę dziwne że silnik rusza bez kondensatora (może mieć małe zwarcie międzyzwojowe) ale na razie się tym nie martw. Mniejszy kondensator to mniejszy moment obrotowy.
Hm... jaką silik będzie miał siłę? Chyba chodzi ci o moment obrotowy.... Moment zależy od ramienia jakiech chcesz zastosować. Parametry na które powinieneś zwrócić uwagę przy wyborze silnika to: moc predkość obrotowa napięcie pracy (żebyś potem mię maił problem z wysterowaniem/ zasileniem go)
W kwestii przyśpieszania to tak naprawdę liczy się moc a nie moment. Największe przyśpieszenie będzie wtedy, gdy obroty silnika będą w szczycie wykresu mocy a nie momentu. Zwiększenie biegu za szybko spowoduje zwiększenie przełożenia i w efekcie mniejszy moment obrotowy na kołach. Masa błędnych wpisów jest wszędzie, że momenent jest najważniejszy.....
3. czy potrzeba jeszcze jakąś skrzynię do redukcji prędkości pojazdu? Oj trzeba, trzeba. Przeczytaj, kolego parametry silnika S21, zwłaszcza użytecznych obrotów i momentu obrotowego. Nowoczesne silniki spalinowe charakteryzują się małym momentem obrotowym, a moc wynika ze wzoru: moment obrotowy razy obroty. Stosując oryginalne graty z Żuka z nowoczesnym,...
Witam. W zał. 1.Dokładna instrukcja wymiany rozrządu w silniku 3.2 V6 FSi (AUK) - rysunki, momenty obr. poszczególnych dokręceń, opis po polsku - 16 str. w .pdf 2. Dane dotyczące regulacji (sinik AUK), a tam m/i kolejność przykręcania śrub głowicy cylindra i moment obrotowy jak i sposób ich przykręcania - 2 str. w .pdf Całość w .rar
Wytrzymać wytrzyma. Do tego zmniejszasz prąd i moc. Tylko piszesz że silnika ma 4600W prąd ciągły przy 36V to 100A więc nijak ma to się do podanej mocy. A przy 60V i 45A to będzie miał 2700W. Ale większy moment obrotowy.
Akumulatorowa wiertarko-wkrętarka AdvancedImpact 18 QuickSnap Bosch (06039A3402) . Użytkownik ma do wyboru uchwyt do wiercenia, uchwyt kątowy, a także uchwyt do wkręcania blisko krawędzi. Dane techniczne: Typ zasilania: akumulatorowe Napięcie akumulatora: 18 V Akumulator w komplecie: nie Typ akumulatora: Li-Ion Udar: tak Ilość biegów: 2 Prędkość obrotowa:...
Wielowpust/wieloklin, spawanie, gwint i skręcenie,klin,podtoczenia i pierścień Segera. I pewnie jeszcze kilka. Nie podałeś przeznaczenia i parametrów (obciążenie,obroty,moment obrotowy etc)
Kondensator przy silnik jest po to żeby silnik w ogóle działał jak należy - dodatkowa faza. Dodatkowy dławik lub kondensator da spadek napięcia docelowo "pogarszający" parametry silnika, jak moment obrotowy, prędkość obrotowa.
Silnik BLDC można potraktować jak komutatorowy DC - przełączanie uzwojeń zachodzi przy określonych położeniach kątowych tak aby moment obrotowy był zawsze w tą samą stronę (i w miarę stały). Silnik DC (komutatorowy) nawet bez zasilania daje SEM na wyjściu, proporcjonalną do prędkości obrotowej (cewki poruszają się w polu magnetycznym). Ta SEM nie jest...
Mając podane wymiary bębna i zasyp musze wyliczyc moment
Czy bez falownika (silnik wpięty bezpośrednio do sieci) też jesteś w stanie zatrzymać? Jeśli tak to silnik do wymiany. Jeśli z podłączonym falownikiem zatrzymuje się przy niskich prędkościach, to objaw normalny dla falownika skalarnego (sterowanie U/f=const). Do tokarek stosuje się falowniki wektorowe, które utrzymują stały moment obrotowy.
ok, odkopię temat i przypomnę się jednocześnie ;) znalazłem używane krokowce, np coś takiego: http://allegro.pl/silnik-krokowy-minebea... ale nie potrafię znaleźć informacji, czy poradzi sobie z udźwigiem wózka na sliderze :(
Sam regulator do silników obniży obroty i moment obrotowy. Jeśli potrzebujesz stałych 6000 obr przy stałym momencie to może poszukać czegoś dedykowanego? Szlifierki kątowe z regulacją obrotów i stałym momentem zaczynają się od około 600zł...
Jest w tej maszynie użyty silnik DC (duzy moment obrotowy), a przed soba masz prostownik. Odłącz najpierw jeden przewod od silnika od tej płytki np. niebieski i posprawdzaj diody testem diody multimetru. Potem pomyślimy dalej.
wg mnie możesz to policzyć trochę inaczej: Moment obrotowy musi zrównoważyć moment od sił bezwładność równy I*ε. I dla lokomotywy to będzie m*r^2, dla obrotnicy nie wiem (ale możesz przyjąć chyba jak dla zwykłej tarczy: (0.5*m*r^2), natomiast ε musisz sobie jakoś założyć (jego wartość maksymalną, bo w całym ruchu on się będzie zmieniać). Oczywiście...
Kiedyś testowałem falownik Delta Electronics z serii VFD-C2000 na kruszarce do betonu. Z tego co pamiętam to koło napędowe ważyło około 5 ton. Porównanie było z bezpośrednim załączeniem z sieci w trójkącie. Podczas pracy na falowniku po autotuningu, przełączeniu w heavy duty i pracy w wektorze udało mi się rozpędzić napęd kilka sekund szybciej niż z...
Do klucza pneumatycznego potrzebny jest naolejacz (na przewodzie zasilającym). Teraz odkręć przyłącze i wlej parę kropli rzadkiego oleju. Sam olej ok 20 zł, razem z naolejaczem 30 zł. Szukaj "olej do narzędzi pneumatycznych"
Witam Na pewno moc jest mniejsza przy niskich obrotach, to niestety jest wadą tego sposobu regulacji że przy niskich obrotach spada równierz moment obrotowy.Z tego co mi wiadomo to silniki prądu stałego mają stały moment w zakresie regulacji , a przy asynchronicznych trzeba stosować więkrzą moc silnika ( nawet 50% więcej) jeżeli chce się utrzymać moment...
Na co mam patrzeć w silniku do rowera elektrycznego na któreś z tych? -moment obrotowy(nM) -moc(W) -napięcie(V) (Chodzi o to żeby mocno pomagał w pedałowaniu)
Witam Częstotliwością zadajesz prędkość wirowania, a wypełnieniem moc, czyli w silniku moment obrotowy. Gdy chcesz zachować obecną prędkość wirowania a zmniejszyć moment, to musisz tylko zmniejszyć wypełnienie i analogicznie dla zwiększenia momentu. Dobrze kombinujesz. Pozdrawiam
https://obrazki.elektroda.pl/2894776100_...
A przecież wystarczy zasilać węzeł szczotkowy z dowolnego zasilacza regulowanego i przez to możemy wpływać na napięcie wyjściowe alternatora jak i na moment obrotowy na jego wale.
Niestety linku nie mam. Mam pełną dokumentację tego autka w PDF wielkości 111MB. Wyodrębniłem z niej wszystko o silniku. Ale jest problem, w trakcie dodawania załącznika mam napis "Połączenie z serwerem zostało zresetowane podczas wczytywania strony". Podaj swój e-mail. Dodano po 22 Chyba przeszło.
Jaki rocznik? W samochodach tych były do 2008RM montowane bardzo słabe rozruszniki (niski moment obrotowy), po zmianie na nowy "ulepszony model" znika problem z odpalaniem na zimnym.
Jak jest duży moment, czyli siła razy ramię, to przyspieszenie powinno być duże. ...i zwykle jest duże, ale przez krótki czas. Żeby się rozpędzić od 0..100 km/h musisz wielokrotnie zmienić bieg. Poza tym to od przełożeń będzie zależało jak samochód będzie przyspieszał i w jakim zakresie prędkości. Jeden może przyspieszać lepiej w zakresie 0..50km/h,...
Dziekuje za wszelkie odpowiedzi. Jutro czeka mnie zakup falownika :))). Pozdrawiam.
Raczej nie powinno się Ci to udać. A na pewno nie moą kręcić się bez obrotu osi. Nie będzie przekazywany moment obrotowy i wprawiany w ruch płyn.
Taki mikroamperomierz "średnio" nadaje się jako wskaźnik wysterowania, gdyż ma długą wskazówkę - potrzebny jest duży moment obrotowy (aby wskazał krótki sygnał). Da się użyć ale będzie trochę fałszował - nie pokaże krótkich impulsów.
Tak wystarczy. Mocny to szczotkowy 15T ale wysokie obroty, 20-22T średnie obroty większy moment obrotowy trochę mniejszej mocy. Podaj oznaczenie regulatora.
Nie bardzo rozumiem na jakich danych oparłeś obliczenia, z pliku XLSX wynika że przyjąłeś prędkość obrotową pierwszego koła równą 1 czego nie ma w treści zadania Obciążenie 180kg na promieniu 0,1m da 176,6Nm, więc po takiej wielostopniowej przekładni nie uzyskał byś 76Nm. Nie pasek nie będzie się ślizgał jak wykonasz opasane napinacze . Paski wieloklinowe...
Tak jak napisał kotbury niewątpliwą zaletą Nice jest Inverter. Gwarantuje "miękką" pracę automatu i pozwala na precyzyjne wykrywanie przeszkód. Ma też wbudowany czujnik temperatury, który pozwala dobrać moment obrotowy do panującej temperatury na zewnątrz.
Czyli silni da 72.44 Nm. Po przekładni (zakładając sprawność 100%) będzie moment 3622 Nm. Tu masz kalkulator dla średnicy wałów: https://extrudesign.com/calculate-shaft-... Mi wychodzi że powinien mieć z 70mm. Ale innej rzeczy tu nie uwzględniłeś. Maksymalnego momentu przekładni. Dla Twojej przekładni nie mogę znaleźć dokumentacji,...
W drgania wprowadzana jest tylko plyta, reszta ramy wraz z motorem z plyta polaczona jest przez podkladki gumowe. Moment obrotowy przenoszony jest paskiem klinowym, a kolo napedzajace dodatkowo odsprzeglone sprzeglem odsrodkowym. Dobranie wibracji nie jest latwe. Tuptus musi sie nie tylko telepac, ale i jezdzic.
Witam , nie straszcie kolegi bo przeciez 3.5KW generator pradu zmiennego to moc pracy w trybie ciaglym a jeszcze jest PIK ,tak ze smialo hydrofor ktory ma maly moment obrotowy moze smigac, pozdrawiam.
Na twoim miejscu odpuściłbym sobie wiertarkę jako napęd, zbyt duże obroty, przekładnia musiałaby być ogromna. Lepszym rozwiązaniem jest wkrętarka, tam masz wbudowaną przekładnie, wielki moment obrotowy, napięcie 12V.
Zamęczysz tego XUD-a. Do napędu pompy hydraulicznej z zapotrzebowaniem mocy 50kW musisz mieć typowy silnik stacjonarny, uzyskujący max moment obrotowy przy niższej prędkości obrotowej.
W tym napędzie regulacja momentu obrotowego jest od 0 do 99 co jeden. Im większa wartość, tym silnik pracuje z mniejszym momentem obrotowym. Ustawiłem dzisiaj moment obrotowy na 10, czyli powinno pchać praktycznie z pełną mocą, i wyłączyłem funkcję antyzgnieceniową. Zobaczę, jak się teraz będzie zachowywać. Jeżeli moment obrotowy będę miał taki wysoki,...
Tematów o robotach i ich napędach jest mnóstwo. Najpowszechniej są używane silniki z wycieraczek samochodowych, lub jeszcze chętniej z wkrętarek akumulatorowych (kompletny zespół napędowy z regulacją i przekładnią). Serwa to silnik DC z przekładnią i czujnikiem położenia (potencjometr) w jednej obudowie. Serwa są różnej klasy. Od kilkudziesięciu gram...
Żeby to miało sens to żyroskop musiałby mieć zakres min. 9000 °/s (a najlepiej jeszcze więcej) co daje 1500 rpm (prędkość obrotowa koła). Największy problem jest w ogóle znaleźć coś o takich parametrach. Może ktoś ma jakieś info? Dokładnie. Im więcej tym lepiej - lepszy zapas maksymalnej prędkości. Niestety nie mam żadnych konkretnych informacji. Szukałem...
Jest jeden sposób - falownik. Krótkotrwale (do ok. 30s) możesz przeciążyć silnik (w zależności od porducenta o 30-50%)
markonix, gdzie podstawowe zabezpieczenie przed obróceniem się klocka (czytaj- połamaniem rąk) czyli klin tuż za stożkiem ? Pooglądaj może uważnie filmiki w sieci na ten temat, wszystko tam widać. Tak z ciekawości: gwint na stożku jakiś specjalny, czy zwykły jak na śrubach- oprócz tego, ze na stożku? Chyba wiesz, że musi mieć dość specyficzny przekrój?
Odpowiedzią na Twoje pytanie "czy uszkodzony przekaźnik rozruchowy może powodować to, że sprężarka znacznie się grzeje", byłaby próba z eliminacją możliwości pracy uzwojemia rozruchowego po rozruchu (można podłożyć pod styki przekaźnika rozruchowego kawałek izolacji i ręcznie zewrzeć je tylko na czas rozruchu). Jeśli przy pracy samego uzwojenia roboczego...
Zębatka zdawcza w S51 mocno zmienia charakterystykę przełożenia pierwszego biegu. Gdy założysz 15z to wróci do normy. Inna sprawa jeśli masz stuningowany cylinder lub wydech, przez co straciłeś moment obrotowy na niskich obrotach.
obliczenie moment obrotowy obliczy moment obrotowy silnik moment obrotowy
rozebrać klapa pralka skrzynia crunch pw3015 unitra
pralka samsung zawiesza kupowanie unitra
Skuteczność kolumn Heco Precision 400 - 91 dB Sony TV Main Board 100689421 Firmware Inquiry