Witam! Stopka korby to: 1waza 20Nm 2waza 41Nm
Przez moment mam wrażenie, że żarówka zaświeciła się ciągłym światłem, to się nie powinno stać. Po drugie to paliwo tam ci nie leci, jeśli to co masz włożone do słoika to przewód paliwowy, to po włączeniu zapłonu powinno Ci ten słoik przelać w kilka sekund... paliwo powinno się lać silnym strumieniem, a nie kapać.
To nie wysokosc napiecia steruje momentem skretu tylko ilosc impuslow na sekunde, czym wieksza tym moment mniejszy. Kup impulsator która bedzie działał w twoim pojeździe, tak bedzie bezpieczniiej.
Ok tylko czy te elementy zawieszenia nie powodowały by jakiś stuków? On jeździ normalnie ale piszczy/trzeszczy coś podczas skręcania, czasem nawet jak się stoi i majta kierownicą, a może to elektryczne wspomaganie hałasuje? Albo przekładania czy nie? Nie wydaje mi się żeby to było zawieszenie, jak uchwycę moment że to "piszczy" cały czas konkretnie...
Witam szanowne grono. Mam problem z dokładanym immobilizerem w moim fiacie seicento. Ostatnio przestała działać jedna (z dwóch jakie mam) czarnych plastykowych płytek, które wkłada się w taką szczelinkę umieszczoną obok stacyjki. Druga zapasowa działa już tylko w jednej pozycji (wcześniej obydwie działały obustronnie). Jest to immobilizer fiata, ale...
Cześć, Mam stare Seicento 900, którym chcę się pobawić. Chcę nauczyć się na nim podstaw chiptuningu, ale nie wiem, jak zacząć. Na ten moment stanąłem na wyborze softu do przeprogramowywania ECU. Czy ktoś może mi polecić jakiegoś taniego i intuicyjnego (mam na myśli przyjazny dla początkującego) program?
Ale jak po czasie schodzi jedna sekcja to przepuszcza sama pompa. Norma w małych autach. I nie warto bawić się w zestawy naprawcze bo to jednak kosztuje, czas pochłania a za moment i tak padnie bo są przetarcia na gładzi pompy. A co do odpowietrzania cylinderków z tyłu. To faktycznie jeszcze sam nie miałem okazji robić tego na starych. Zawsze nowe....
Kiedyś widziałem na emule i miała coś ok. 50MB. Czyli jak masz modem to zapomnij
Po uzyskaniu temperatury ok 85 stopni gwałtownie powinna się chłodnica nagrzewać co wskazuje na otwarcie termostatu. Można polać wcześniej chłodnicę wodą i pięknie widać moment puszczania obiegu.
Dla tego typu połączeń, masz katalog, gdzie moment dokręcania dobierasz na podstawie rozmiaru gwintu.
Jakiekolwiek sprawdzenie głowicy? Zabielenie? Kolejność dokręcania śrub? Moment dokręcania śrub? Pomiar kompresji? I jak ci kolejność zapłonu nie wyszła? Znaczy, że silnik się przebudował? Popychacze opróżnione przed montażem? JAKAKOLWIEK PRAWIDŁOWOŚĆ TECHNOLOGICZNA ZACHOWANA???
Zasilania na ECU wszystkie masz , sprawdź dobrze bezpieczniki. Zasilania, masy są. Po przekręceniu kluczyka pompka paliwa przez moment pracuje, na cewki dochodzi zasilanie "+". W momencie "kręcenia" rozrusznikiem nie ma zasilania "+" ani impulsu "-" na cewkach, brak zasilania na wtryskiwacz, sondę oraz nie pracuje pompka paliwa. W wiązkach są łączone...
Zamówiłeś taką samą czy 4AF? Znajomy miał ten sam problem + problemy ze sterowaniem wentylatora chłodnicy, wymienił na 4AF (razem z wiązką) i jest zachwycony, bo zniknęły wszystkie problemy z elektryką. Standardowa usterka ECU (IAW 59F) 3 Tak, ale w tym roczniku to jeszcze będzie centralka IAW16Fxx ( aluminiowe pudło), nie hybrydka. 16F była w SPI,...
pochodzi dłuższy moment Śmigasz na sygnale ???
Dziękuję za książkę, jej jedno pytanie odnośnie tej publikacji. W tabeli silników silnik do którego się odnoszą jest silnikiem 1.1 SPI a ja jestem w 100% pewien że w mym pojeździe jest zastosowany silnik 1.1 MPI. Czy dobrze rozumuje twierdząc że dane podane w tej książce niekoniecznie będą właściwe dla silnika MPI czy w tym przypadku różnica w konstrukcji...
Działa u Ciebie funkcja samostartu, to dobrze. Te sekundy po co auto gaśnie to moment w którym ECU zbiera informacje z czujników i na tej podstawie oblicza dawki paliwa itp. Pytanie o silnik , spi czy mpi? Prawdopodobnie któryś z czujników jest uszkodzony (lub przewód) np temperatury powietrza. Proszę o więcej info. Pozdrawiam
Nie ma najmniejszego problemu. Zakładam akredytywę w dowolnym banku i zaczynamy zabawę. Oczywiście do akredytywy potrzebne dane drugiej lub więcej stron. Pieniądze są całkowicie bezpieczne, nikt nie może nic wypłacić bez zgody pozostałych. Chyba uczciwie stawiam sprawę. Na szczotki podajesz żarówkę 12V/21W , na masę masę, a na wejście regulowane napięcie...
Jak silnik jest rozgrzany i dam but w podłogę to silnik wyje chce jechać ale go coś blokuję i się dusi. Na zimnym silniku jak mam 3 bieg to go rozpedze do 60km w moment a na ciepłym to muszę dac np4 lub 5 bieg. Rano jechałem do roboty było ok ale jak jechałem z roboty po 8 km zaczął świrować dusić się dałem but w podłogę silnik wył a nie jechał aż go...
Witam wszystkich, ktorzy moga mi pomoc, przypadkowo zostalem wlascicielem Seicento 1.1 mpi. Auto jest niesprawne i postaram sie opisac co sie dzieje i jakie objawy wystepuja. 1. Silnik odpalil i na wolnych obrotach ladnie pracowal, wkrecal sie na obroty, problem pojawial sie po wrzuceniu biegu- objaw: szarpanie auta i gasniecie. Po przegazowniu i szybkim...
Stacyjka ma tylko trzy położenia: 0 - wszystko wyłączone; 1 - zapłon (kontrolki etc.); 2 - rozrusznik. W niektórych autach jest jeszcze jedna pozycja oznaczona jako ACC (z niej mógłbym zasilić cewkę przekaźnika), ale w Seicento niestety tego rozwiązania brak. Czujnik ciśnienia oleju to najprostsze możliwe rozwiązanie jakie chyba istnieje. Ma jedno wyjście...
Kupiłem czysty i do dziś miałem spokój... Dziś problem powrócił. Zrobiłem raptem 5 tys kilometrów. Wychodzi na to, że nie jest to wina komputera. Osoba od której kupiłem sterownik stwierdziła, że w ecu programowo został wyłączony układ diagnostyki cewek więc nie ma opcji aby na sprawnej cewce wywaliło błąd cewki. Jednakże rano auto odpala na moment...
I przy klepnięciu w seicento kto wyjdzie z tego? Wszyscy, na pewno nie złoży się jak 10letni stary ulep z logiem audi. Do sandero dorzucę skoda citigo z LPG/fiat tipo/ clio 4. W każdym z tych modeli występuje wolnossąca benzyna, którą można zagazować. Moim zdaniem najlepsza opcja, można wybierać między nowymi a używanymi modelami. Dodano po 7 Auta...
Jak dla mnie to w ogóle instalacja LPG w tak małym i słabym silniku to nieporozumienie. Oczywiście do MPI powinien być wtrysk gazu czyli instalacja IV generacji, choć nawet w salonach montowali II gen. Niestety II gen. ze względu na swoją budowę zawsze wpłynie negatywnie na moc i moment maksymalny silnika, nawet podczas pracy na benzynie. MPI EURO 03...
czyli wina moze lezec tylk opo stronie skrzynki - z tym problemu nie bedzie :) jako ze jestem stolarzem meblarzem to chwila moment i zrobione. tylko ze jak zrobie ja dluzsza to zajme juz caly bagaznik w seicento :) heh
Dobra ładowanie mam spoko, wymieniłem regulator napięcia i bez zmian, szczotki były spoko w starym, problem był w liczniku. Moje problemy z tym silnikiem to nadal, długie kręcenie po dłuższym postoju i moment nierównej pracy silnika, jak patrzę na obrotomierz to po odpaleniu jest takie szarpnięcie obrotami w dół poniżej 1tys, później powoli szarpiąc...
Aż dziwne żeby 2 na raz pękły. Ale przecież możliwe: jadę ostatnio, wyłączam na moment krótkie (przepuszczam kogoś), włączam i zero świecenia, staję na poboczu, zaglądam do bezpiecznika, OK, wymieniam jedną żarówkę, potem drugą, też dziwne żeby padły na raz dwie, miały ok. rok...
Witam, sprawa tyczy się Fiata SC 1,1 rocznik 2001 wersja "S", chyba to ten sam silnik co Fire i Sporting, całe 55 KM. Auto z salonu, realny przebieg niemal 100.000 km w tej chwili śmiga nim moja mama, ale ja sam stawiałem pierwsze kroki jako kierowca ileś lat wstecz.. Natomiast od roku jest z nim problem, ciężko pali na zimnym (poniżej filmik), tzn...
Kolego autorze, mnie od dziecka uczono że pojazd używany po zakupie od 3 dni można oddać i sprzedający powinien oddać kasę jak jest uczciwy. Zawsze sprzedając pojazdy sam honorowałem tę zasadę. I raz z niej skorzystałem. Kupiłem od faceta Skodę Faworit-a, z instalacją gazową, auto "lizane" z wyglądu. Naprawdę super wyglądało. Akurat było -23 stopnie...
Octavię odrzuć, raz że II generacja to nie ten budżet, a dwa że 1,6 mpi nie jedzie jak ma mniej niż 3500-4000 obrotów, a przy dużej ilości bagaży i pasażerach to Seicento podejrzewam lepiej się zbiera bo to auto ma prawie 1300 kg. A niuton 140 Nm osiągany jest przy 3500 bodajże i raptem 102 konie. Octavia I będzie lepsza np w kombi z 1,8T do Sharana...
Więc tak: - pompa paliwowa pracuje (tzn: słychać ja z tyłu po przekreceniu kluczyka w stacyjce) - wysuszyłem "pudełeczko" od LPG - dodatkowo sprawdziłem wtyczke od czujnika polozenia wału (była sucha, nie widać zeby dostała się tam woda) - sciagnołem klemy z akumulatora na pare minut ...i nadal nic. Po podłączeniu "pudeleczka" zauwazylem ze nawet po...
Z taką całkiem zwykłą to mógłby być problem, ze względu na mały moment obrotowy silnika dwusuwowego (trudności podczas ruszania). Ponoć w Seicento było to tak rozwiązane, że sprężarka klimy załączała się dopiero ponad 2500 rpm i myślę, że to było by dobre rozwiązanie, niestety ta pracą sprężarki sterował BCM i trzeba by coś "wyrzeźbić" do sterowania...
Założyłem nowy alternator. W starym padły łożyska i ogólnie ładował słabo pod obciążeniem. Majster zaśpiewał tyle za jego remont, że za to kupiłbym trzy regenerowane, więc taki też kupiłem. Ogólnie wszystko jest cacy, trzyma sztywno 14V na wolnych obrotach, zarówno bez obciążenia, jak i z włączonymi praktycznie wszystkimi odbiornikami, aż byłem pod...
Z gory przepraszam za przydlugi post, ale do rzeczy. Otoz podczas jazdy moim Seicento 900 (rocznik 2000) zauwazylem ze podswietlenie wskaznikow stopniowo robi sie coraz slabsze, podobnie jak jasnosc swiatel. Do tego zazyla sie delikatnie kontrolka ladowania akumulatora. Gdy dojechalem na miejsce, zgasilem i odpalilem ponownie samochod wydawalo sie ze...
Ja siedze tylko w Fiatach i wiem czym to jak napisał kolega slawek3710 "śmierdzi" - wg. mnie ,niskimi kosztami części zamiennych oraz ich ogólną powszechnością. Co prawda na Fiata nie namawiam ,ale proponuje rozważenie jego "kandydatury". Fiatem Stilo 1.4 16V jeżdzi moja żona już 5 lat i praktycznie tylko była wymiana klocków ,rozrzadu ,łączników drążka...
dodam żeby nie wprowadzać w błąd że to tankowanie to chyba przypadek bo po kolejnym takowaniu do pełna objawy cały czas są o postępach dam znać z obserwacji widzę że jak np. po nocy postoi to rano odpala normalnie (jest przez moment delikatne stukanie ale ponoć z tego co czytałem to TTTM po chwili przestaje ponoć rozporowadzenie oleju) ale po zagrzaniu...
Ok leinadzs , ale obawiam się że nie może on wtedy pracować równolegle z cewką wtrysku bo - przy pracy 'benzyna' obciąży podwójnie stopień mocy ECU - o połowę zmiejszy prąd cewki wtrysku Natomiast jeśli przekaźnik typu przełącznego miałby obciążyć takim rezystorem ECU tylko po przełączeniu w tryb 'gaz' to obawiam się czy ten moment przełączania nie...
Ja bym sobie dał spokój Arosa 1,0 to tragedia, małe, bez dynamiki i przepłaca się za to że tak jak Lupo zachodnie maleństwo. Poza tym dużo trupów z Niemiec, lepiej wybrać Fiata Seicento 1.1 jedzie lepiej niż Arosa 1,0 i dużo aut z PL salonów. Ogólnie jak ma być po zachodniemu to lepiej celować w segment B - Ibiza albo Polo A nie takie klaustrofobiczne...
Blacha jest dobra, gorzej z lakierami pastelowymi - te są delikatne i podatne na uszkodzenia (bardzo cienka powłoka, szybko się utleniają i blakną). Jeśli chodzi o korozję to słabą stroną Punt jest podłoga, zwłaszcza na łączeniu z progami. Jeśli zależy Ci na ekonomicznej jeździe to kup wersję z 60KM silnikiem 1.2, będzie to jeździło gorzej niż Seicento...
Witam wszystkich czytających o moim problemie Mam uno 899 z silnikiem takim jak w seicento i niektórych cinquecento z 2001 roku , dzieje się z nim tak : nie zawsze ale przeważnie jak jest silnik zimny po przegazowaniu obroty powinny spaść do tych np. 850 a potrafią spaść znacznie poniżej tak że telepie przez moment silnikiem aż się nie wyrównają , a...
Cześć Wam! :) Mam pewien problem z autem, nie mogę go rozwiązać i nikt nie jest w stanie mi pomóc. Może Wam coś się nasunie. BMW e46 Compact 325ti 2002 rok Silnik: M54B25, przebieg 130 tys (wydaje się prawdziwy) Sterownik silnika: MS43 Otóż silnik reaguje z opóźnieniem na dodawanie gazu. Widać nawet przydławienie (spadek obrotów) w momencie dodania...
VW Grupa z większością silników robi to samo i jakkolwiek w doładowanych można zwiększyć ciśnienie i dzięki temu (szybciej zarżniemy turbinę) mamy większą moc i moment w dolnym zakresie tak piłowanie softem wolnossących silników zawsze okupione jest ogromnym wręcz spalaniem. Mówiąc wprost - ten silnik do 3500 obr nie żyje, powyżej zaczyna żłopać tyle...
Jakie są momenty dokręcenia śrub prawej poduszki silnika w Fiacie Seicento 1.1 MPI 2003 r?
Omomierzem między pinami 1i2 lub 3i4. Rezystancja i napięcia miedzy tymi parami powinna być jednakowe.
Pojeździj cały dzień na PB i zobacz czy dalej ciężko odpala. Nie używaj w ogóle gazu ani na moment.
Mogła się urwać, ja też kupiłem kiedyś nowe tuleje wahaczy na tył do swojego seicento i też się poukręcały pomimo poprawnego montażu. Ale póki nie wykręcisz to się nie dowiesz czy poduszka się urwała, polecam wykręcić zobaczyć to chwila moment.
układy należy nalutować jeden na drugi oprócz pinu CE który to jest uprawnieniem do pracy konkretnej kostki. Nie należy lutować więcej niż dwie ze względu na odprowadzenie ciepła, natomiast jeśli chodzi o przełączanie w czasie pracy to raczej nie polecam lecz nie z powodu uszkodzenia sterownika lecze lementów wykonawczych. Raczej wskazana byłaby analiza...
Zasilana jest ze stacyjki a dodatkowy kabel idzie do przekaźnika priorytetowego który w momencie odpalania odłącza większość odbiorników (dmuchawa, światła, wycieraczki).
Witam mam problem z seicento 900 2002r. na zimnym w miarę odpali a jak jest ciepły jest problem z odpaleniem trzeba wyczuć moment.. gaśnie przy dojeździe do skrzyżowania na luzie. co sprawdzić?
Witam w moim seicento sporting cały czas, od momentu przekręcenia stacyjki, działa wentylator chłodnicy. Jak to naprawić?
Iskra we właściwym momencie? Znam "fachofca" co koło foniczne potrafił źle założyć, ale to było w Punto 1.2 w tym nie wiem jak to dokładnie wygląda.
Z bieżnią sobie poradziłem. Jakim momentem powinno się dokręcać nakrętkę mocowania piasty ?
Jeżeli nie słychać popychaczy to są ok. A usterkę masz nadal w układzie paliwowym. Do wyczyszczenia wszystko od zbiornika, przez pompę po przewody. Zdejmij jeszcze raz filtr i zobacz czy nie zatkany. Wyjmij pompę i sprawdź. W zasadzie pierwsza rzecz do sprawdzenia, to ciśnienie paliwa w momencie zgaśnięcia.
1) Czy zawsze po przekręceniu kluczyka na zapłon zapala się "marchewa" (kontrolka wtrysku)? 2) W momencie kiedy zgaśnie silnik po wysprzęgleniu i wyłączeniu / włączeniu zapłonu kontrolka się zapala? Nie wiem może jeszcze całą przyczyną jest immobiliser ? 3) Immobiliser jest fabryczny?
a moze sie uszkodzić jak bym chciał z momentem na chama wyciągnąć sam grot klucza??? dzieku z góry !!!
Szukasz punktów czy chcesz mi pomóc? To ja zadałem pytanie. Skoro kod wczytujemy pedałem przyspieszenia i analizujemy kontrolkę układu wtryskowego to mam wrażenie że wczytujemy go do sterownika silnika a nie do immobilizera. Mam watpliwości stąd moje pytanie. odpowiedziałem przeciez na twoje pytanie że skoro nie masz juz orginalnej puszki do której...
Dzięki za wszystkie rady, wymieniłem akumlator ( jakieś 2 miesiące temu) i od tego momentu problem się nie powtórzył.
Ok, sam sprawę rozwiązałem. Wtryskiwacze co prawda były podpięte prawidłowo, ale była pomieszana sekwencja wtrysku w programie. Po ustawieniu jak należy nawet nie czuć momentu kiedy przełącza się na gaz.
sprawa moim zdaniem jest banalnie prosta!!! zastosuj układ ktory znalazles na forum dodaj do niego przekaznik ktory bedzie sterowany + po stacyjce na styki przekaznika podlacz + z aku chodzi o to ze jak przekaznik przestanie byc zasilany dopiero w tym momencie włączy ci układ ktory sygnalizuje ze masz włączone swiatla ewentualnie mozesz sprawe rozwiazac...
Skoro samochód fabrycznie nie miał EPSu, a w liczniku brakowało kontrolki to zacznij od sprawdzenia czy w wiązce jest przewód sterujący tą kontrolką, a jak już go znajdziesz to weź miernik i zobacz co się na nim pojawia w momencie włączenia zapłonu.
Witam. Tak czytam i doszedłem do wniosku. Że można zaoszczędzić 8 litrów miejsca pod maską i z 15 kilogramów masy auta. Zadanie proste. Wywalam stary sprawny akumulator i zakładam cudo wielkości kostki masła. Widziałem w akcji takie niby cudo w połowie grudnia jak zima zaskoczyła drogowców. Jak piszą koledzy z kabli to został tylko zapach w powietrzu...
Witam. Pomocy! Wymieniałem alternator w seicento 900 zetknąłem chyba plus z minusem, bo się zaiskrzyło z kabelka do alternatora. Moja wina, nie odłączyłem akumulatora. Auto nie chce zapalić od tego momentu, kręci jakby chciał zapalić i nic. Pewnie coś spaliłem tym zetknięciem. Może ktoś podpowie.
W wielu samochodach są takie przekładnie pomiędzy silnikiem rozrusznika, a jego głowicą. Zwiększa to moment, albo zmniejsza wymiary rozrusznika przy zachowaniu tego samego momentu. Co do cięższej pracy w zimne dni, to nie ma w tym niczego dziwnego. Gęsty olej ciężej jest ruszyć niż ciepły mniej lepki. Zimne powietrze też jest ciężej sprężać, bo więcej...
Może przeoczyłem ale sugeruję uszkodzenie kostki stacyjki- w momencie włączenia rozrusznika przerywa obwód linii zasilania +15
mam seja z gazem....i jak sie zagrzeje to sa momenty ze słabnie.....po chwili wszystko wraca do normy....
W którym momencie zjawisko się pojawiło, w jakich okolicznościach? Przedtem było wzorowo?
Nie wiem czy to pomoze cos autorowi bo on chyba i tak nic nie zrobi, ale ja w SC mialem ciekawa przypadlosc, ze na gazie jezdzil ogolnie dobrze, ale mial takie momenty pojedyncze ze mocno szarpal. I okazalo sie ze to byla padajaca cewka, ktora zwlaszcza w trakie deszczu przestawala dzialac.
Sprawdź w takim razie czy momencie kręcenia kierownicą jest napięcie na silniczku wspomagania.
Od kilku dni szwankuje mi immobilizer. Auto odpala normalnie, podczas jazdy zapala się kontrolka "fiat code", nie odcina nic i świeci się aż do momentu zgaszenia silnika. Co to może być?
Dzięki za podpowiedź zmierzę prąd i napięcie podczas rozruchu w momencie kiedy odpala i kiedy nie odpala .
Odstęp elektrod 0,6-0,7mm, dokręcanie z momentem 27Nm. Przed wykręceniem świec wydmuchaj z gniazd brud i piach...
Sprawdz czujnik położenia wału korbowego, podobno często sie psują. Sprwdz też czy w tym momencie na cewce jest napięcie 12V po przekręceniu stacyjki i czy słychać pompę paliwa w tym momencie jak auto nie chce zapalić.
Iskra jest w momencie kiedy nie chce odpalić? Jakie jest ciśnienie paliwa?
Jeśli to jest łożysko w skrzyni to które?? Co się może stać jak będę jeszcze jeżdził samochodem bez wymiany tego łożyska. Ile czasu ewentualnie nam jeszcze do momentu aż łożysko padnie całkowicie. I ile może kosztować wymiana łożyska części i praca mechanika?
witam mam problem z seicento 900 young podczas jazdy gdy silnik silnik się zagrzeje dodając gazu do pewnego momentu wszystko jest ok. ale gdy chcę dodać więcej gazu to zaczyna szarpać niekiedy aż do zgaśnięcia.Miałem taki problem jakiś czas temu ale nie zdążyłem jechać do mechanika i problem sam ustał.Teraz dzieje się tak samo od kilku dni.
Zaczął bym od sprawdzenia przewodów wysokiego napięcia , mianowicie nalać wody do zraszacza odpalić auto po ciemku i pryskać na przewody WN , jeżeli iskry będą przeskakiwać , albo ułożyć przewody wysokiego napięcia poprawnie w plastiki lub wymienić na nowe , jeżeli nie będzie przebicia sprawdzić wszystkie świece jak wyglądają i czy iskra jest niebieska...
Regulator napięcia. Ot cała filozofia, chyba że w tym momencie zapala się kontrolka wtedy uszkodzony prostownik.P
Witam. Moim zdaniem masz problem z instalacją gazową. Albo jest uszkodzony reduktor-parownik, albo potrzebna jest regulacja gazu. Uszkodzenie parownika wyklucza poprawne wyregulowanie gazu. Zrób 100 km na samej benzynie, jeżeli nie będziesz miał problemów z odpalaniem to winny jest gaz. Auto jadąc na źle wyregulowanym gazie może błędnie adoptować sterownik...
Najbardziej drażni mnie cykanie w silniku. Tzn. rano przy niskich temperturach klepią przez chwilę zawory, potem ustaje, ale pojawia sie inny problem. Coś cyka w silniku jak zegarek przy dodawaniu gazu ale tylko do pewnego momentu od 2 do 3 tys obrotów, potem cykanie ustaje. Na wolnych obrotach nie cyka. To tykanie jest tylko rano, po pułudniu jak jade...
Generalne w momence gdy kontrolka się zapala to silnik w tym momencie nie ma praktycznie smarowania. Seicento jak i wiekszość aut ma kontrolkę BRAKU CIŚNENIA OLEJU, a nie NISKIEGO POZOIMU OLEJU. Jazda z zapalającą, a już nie daj boże palącą się na stałe konrolką grozi uszkodzeniem! Owszem, ciśnienie może niknąć z powodu niskiego poziomu oleju. Jak jest...
Witam.w seicento w momencie odpinania alarmu(zgubiony pilot)zrobiłem zwarcie na kostce od alarmu i zgasły wszyskie kontrolki na liczniku nic nie świeci,pompa działa i seja do się odpalić normalnie.Problem w tym że brak migaczy,awaryjne są i światła i stop, bezpieczniki i przekażniki wszystkie w samochodzie sprawdzone.Nie ma kontrolek oleju,ładowania,wtrysku,chamulca...
Mam problem z Seicento 0,9. Miałem uszkodzony regulator napięcia i od tego momentu są problemy. Wymieniłem akumulator. Auto zaczęło wariować. Raz pali a raz nie. Ostatnio odpalił przejechałem 500 m. Wyłączyłem go, wróciłem ze sklepu i nie odpala. Dopiero po 4 próbie ruszył. Dzisiaj było gorzej. Ogólnie sprawa wygląda tak że nie pali, ale jak się go...
Silnik Tico jest akurat bardzo fajny i mocny, tyle, że ma nie traktorową charakterystykę - czyli mały moment na niskich obrotach, za to lubi wysokie obroty, dużo lepiej się nada 900-tka z Cinqecento/Seicento - ten silnik to stare OHV i on bardzo mocno ciągnie z dołu. Co do elektryki Tico to z aparatu zapłonowego wychodzą 2 kable - brązowy i czarny z...
Witam Mam problem Kupiłem cudowne małe Seicento 2006 nowy tym MPI Iskra jest auto pali na plaku / i na LPG po podpięciu na krótko Wtryskiwacze sprawne plus na wtryskiwaczach (wspólny jest)od momentu kręcenia rozrusznika ale sterowania brak ?(kolorowe kabelki ) Podpowie ktoś gdzie szukać /według mnie albo komputer ( interfejs nie wykazał błędów) Bądź...
Stochus racja czlowiek uczy sie na bledach ale czemu nikt nie umie uczyc sie na cudzych bledach? Pomysl ile bledow mniej by bylo popelnionych. No ale coz skoro kolega zadowolony. Tylko tak sobie mysle ze kolega bedzie zadowolony do momentu az nie uslyszy jak gra dobrze zrobione CA.
Sprawdzić jakie są błędy w komputerze od instalacji LPG. A we własnym zakresie przysłuchać się czy w momencie przełączania się na LPG słychać stuknięcie elektrozaworu przy butli i ewentualnie przy parowniku.
Panowie i panie, ja jestem tylko zwykłym mechanikiem. Nie znam się na tuningowaniu, Chojnackiemu to bym się bał spojrzeć prosto w oczy. Dlatego też proszę uważać moje posty w tym wątku za niebyłe. Moja wiedza i praktyka nie dorasta waszej nawet do pięt. Dlatego też wycofuję wszystkie swoje słowa i już tu nie przeszkadzam. Życzę powodzenia i wielu sukcesów...
Chwila, moment. Lepkość to jedno, normy to drugie, skład i technologia trzecie, zdolnosc do mycia silnika i odkładania nagaru czwarte. 1. Zwykle, o ile nie zawsze, jest jakiś zakres lepkości który dobiera się zarówno do silnika, jak do klimatu i sposoby eksploatacji. 5W50 lub 10W60 to do upalania się nadaje, więc darujmy sobie. W naszym klimacie jest...
Witam.Powinien kolega wyłączyć tryb "demo". W tym celu przy wyłączonym radiu a wyświetlających się informacji demo na wyświetlaczu należy wcisnąć i przytrzymać przycisk SRC do momentu pojawienia się napisu SETUP,następnie kręcąc gałką wybrać SYSTEM wcisnąć gałkę i kręcąc ponownie odszukać DEMO wybrać OFF i tyle.Pozdrawiam.
Witam, zima daje sie we znaki wiec musze naprawic w koncu spryskiwacz tylniej szyby w seicento. Problem byl od momentu kupna uzywanego auta. Namieszane jest cos z prawym przełacznikiem z pajaka. Wycieraczki przednie dzialaja poprawnie, tylna po przekreceniu przełącznika tez dziala. Problem jest ze spryskiwaczem tylniej szyby bo nie dziala wogole. Wg...
a na poważnie, rozebrałem tapicerki z dwóch stron. Porównałem dwie strony i jest wszystko ok, do momentu zamknięcia drzwi. W kablu zamykającym szybę nie pojawia się prąd :cry: kabel idzie do puszki, gdzie jest duuuużżo więcej kabli i na dodatek jak to w seicento nie ma dostępu i dałem sobie spokój! Nie znam się :| Dzięki za chęci pomocy :D
Dodam tylko że jeżdżę autem dziewięć lat i nie miałem problemu na żadnej stacji,dzisiaj tankowałem na shelu i nerwy puściły mi przy wlaniu ośmiu litrów,a miało być do pełna?.więc podjechałem na drugą stację (orlen) i tam dotankowałem do pełna choć też były dwa momenty kiedy pistolet mi się wyłączył.
Witam. Nie napisałeś, czy to SPI czy MPI. W MPI pod klapą silnika z prawej strony nad sterownikiem silnika pod czarną "klapką" masz 2 czerwone przekaźniki - sprawdź prawy (do niego dochodzi zasilanie z bezpiecznika za akumulatorem i wychodzi przewód o którym piszesz - do silnika wentylatora). W moim przypadku - sterowanie przekaźnikiem ze sterownika...
Jestem szczęśliwym posiadaczem SC900. Problem ze spalaniem pojawia się także w momencie kiedy przewody gumowe podciśnienia z korpusu przepustnicy do czujnika MAP oraz do ODMY parcieją i zaczynają puszczać powietrze. Zaraz będą głosy co ma przewód odmy do spalania. Nie jestem wstanie wytłumaczyć ale dopiero w momencie kiedy na przewodzie ODMY zrobiłem...
"Impuls kasujący" powstaje w momencie gdy żądasz od aku ilości prądu, której on nie jest w stanie oddać. A prościej - wymień akumulator.
Sprawdź kompresję. Jeśli zawory są uchylone przy zapłonie to płomień będzie się cofał. Jeśli kompresja będzie ok to wtedy możliwe że sterownik podaje iskrę w niewłaściwym momencie. Pomijam błędne podpięcie przewodów zapłonowych bo nie zmieniałeś ich położenia chyba?
A nie trzęsło budą w momencie jak nierówno pracował? Tak jakby palił na 3 gary.
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, auto: Fiat Seicento posiadam IAW ECU Scan 2 v0.81 Ogólnie jestem zadowolony z programu, zwłaszcza, że autorem jest Polak, a co za tym idzie interfejs jest po polsku :) Przy włączonym zapłonie ale nie uruchomionym silniku działa wzorowo. Problem zaczyna sie kilka chwil po uruchomieniu silnika - wskazania nadal...
tak tez zrobiłem nic nie wykazało. Okazało się tylko ze trzeba wydać 80pln na nową pompę paliwa i problem znika. W tym momencie auto chodzi bez zarzutu. Dziękuje bardzo za pomoc wszystkim. Pozdrawiam
Panowie (i panie :)) mam Fiata Seicento S 1100. Zastanawiam się nad małymi zmianami mechanicznymi w moim autku. Przegladajac strony internetowe zobaczylem tuning u Chojnackiego. Nazywa się to Seicento GT i kosztuje około 900 zł. Na stronie napisali: Modyfikacja nie ma negatywnego wpływu na trwałość silnika i obejmuje : głowicę silnika, zawory, gniazda...
zobacz w momencie jak auto nie pali czy jest iskra.. sprawdz czujnik obrotów wału korbowego. czasami on daje w kosc.
zawieszenie seicento seicento seicento seicento lewarek zawiesić seicento seicento
sprężyna rysunek piony wodne zapłon wczesny
niegasnące światła stopu samsung ue40f6320aw
TP.SK506S.PB802 Android Smart TV USB Firmware: Brands, Models, Flashing, Faults Wzmacnianie cichego nagrania w dyktafonie – Audacity, Adobe Podcast, AI, redukcja szumu