https://obrazki.elektroda.pl/2700832500_...
Pompki 12Nm i 270° dzwignie 20Nm i 90°, śruby powinny być nowe. Później regulujesz, na maksymalnym wciśnięciu pompki dokrecasz śrubę regulacyjna do oporu i odkrecasz o 180°, kontrujesz nakrętkę siła 30Nm
https://obrazki.elektroda.pl/5377598800_... https://obrazki.elektroda.pl/3419138200_...
Witam. http://obrazki.elektroda.pl/1547599200_1...
Mam takie dane.
Kolo zamachowe 60nm i 90 stopni Docisk sprzęgła albo 13 nm jak sruby 6mm albo 20nm jeżeli sruba ma 7mm średnicy
Wysłane , sprawdź. Dodano po 29 Żeby nie było że na pusto. Głowica Wymienić śruby Etap 1 40 (Nm) Etap 2 60 (Nm) Etap 3 90 (°) Etap 4 90 (°) Pokrywa łożyska stopy korbowodu Etap 1 30 (Nm) Etap 2 90 (°) Pokrywa głównego łożyska Etap 1 65 (Nm) Etap 2 90 (°)
Korby 30 Nm + 90°. Wał 30 Nm. W obu przypadkach zalecane nowe śruby.
A śruba koła zębatego do wałku rozrządu
Może sie przyda: 1196819
Jakbyś rzeczywiście poczytał na forach to doczytałbyś się że najczęstszą przyczyną jest częstotliwość regeneracji filtra DPF. Podjedź do kogoś na diagnostykę, kto Ci rzetelnie sprawdzi DPF (rzetelnie to znaczy nie tylko błędy ale i parametry w blokach pomiarowych), bo tu nie ma co zgadywać. Nie wiem, co by miała mieć do tego pompa tandemowa.
W tym przypadku ma być jak wspomniał kolega (at)carrot 180°. Natomiast nakrętka kontrująca wg. instrukcji, powinna być dokręcona momentem 30Nm.
Serwis Manual podaje, że wg. "rus.PDF" - wszystkie 13 śrub dokręca się momentem 10 Nm : Затянm... винты крышкl... головl... блока цилинk...
Wg Autodaty w tym roczniku tylko BKC lub BLS, momenty takie same: 1. 20 Nm + 90° 2. 12 Nm + 270° 3. 8 Nm + 90°
Dodam: 1. Śruba panewek głównych: - Po demontażu wymienić - Do pomiaru luzu poprzecznego dokręcić momentem 65 Nm, jednak nie obracać dalej. - 65 Nm + 90° 2. Śruba korbowodowa - Po demontażu wymienić - Naoliwić gwint i powierzchnię przylegania. - Do pomiaru luzu poprzecznego użyć starej śruby. - 30 Nm + 90°
sprawdziłem dokładnie i jest to silnik Isuzu 1.7 dti Astra 2000. Michu10 to jest opis dla głowicy? 13st? Czyli 13 stopni? Dziwna wartość... A potrzebuje jeszcze z jaką siłą dokręcić ten uchwyt wałków rozrządu w którym on jest zamocowany. Jest to aluminiowy uchwyt w którym są zamocowane wałki rozrządu( 16V. Dodano po 50 Uchwyt jest takiej wielkości jak...
Z tego co pamiętam, podświetlenie zapalniczki załącza się w momencie włączenia świateł (choćby postojowych).
Passat B5 1.9 TDI 130 KM, silnik AVF. Potrzebuję momenty dokręcania śrub w silniku. Czy ktoś może pomóc i się podzielić?
Łożysk nie dokręca się kluczem udarowym. To niestety jej niszczy. Sam moment dokręcenia w jakimkolwiek samochodzie półosi nie ma dużego znaczenia. Byle nie było za niskiej wartości bo się poluzuje.... A większości samochodów te wartości oscylują wokół 220 320Nm.
Nie obraz się ale zbytnio nie wiesz co robisz, nie rozumiesz tego co ktoś ci mówi lub ktoś ci źle tłumaczy. Dokręcenie pompowtryskiwaczy nie ma nic do tego błędu. Siła i kąt z jakim mają być dokręcone nie mają nic do ich regulacji. Wedle dokumentacji pompowtryskiwacze dokręca się momentem 12Nm a potem jeszcze dokręcasz o kąt 270 stopni. Moim zdaniem...
Witam wszystkich potrzebuje momenty dokręcania śrub jarzma wtryskiwaczy w 2.0 tdi cfhc oraz moment dokręcania kolektora ssącego. Pozdrawiam
na biało niekonicznie płyn chłodniczy, może być też nie spalona ropa w danym momencie,,,
Witam, w Skodzie Fabi 2 1.6 TDI cieknie ropa spod nakrętki (na klucz 25) cewki wtryskiwacza. Chce tam wymienić oring ale nie wiem jakim momentem przykręcić później tę nakrętkę. Ktoś wie? I jaki oring tam siedzi?
Przedni wał napędowy do obudowy łożyska koła (Śruba sześciokątna) Wymienić śrubę Etap 1 200 (Nm) Etap 2 180 (°)
To zobacz w wartościach mierzonych, jakie widzi napięcie, i porównaj z woltomierzem podłączonym pod aku, oczywiście w tym samym momencie.
Ja bym prosił o jaśniejszy opis bo niby działa ale nie działa. Z która to lampką jest problem? Problem jest kiedy są zamknięte drzwi czy kiedy zamknięte jest auto z kluczyka/pilota? W którym to dokładnie momencie zapala się ta lampka?
Jeżeli słyszysz "stuk" elektromagnesu - to niech "ktoś" w tym momencie postuka (np. trzonkiem młotka) w ów elektromagnes. Albo ostrożnie odpal "na krótko".
hi tylko tyle https://obrazki.elektroda.pl/6797912300_... hi
100% termostat do d.... Prawidłowy ori termostat ma uszczelkę na tym talerzyku/przesłonie co otwiera obieg na chłodnicę - jest całkowicie szczelny Więc gdyby puszczał to wąż zasilania chłodnicy był by podczas jazdy letny. Niech autor poda wskazania z programu diagnostycznego - co widzi ECU w tym momencie.
Dzień dobry, Jakim momentem dokręcać docisk sprzęgła w skodzie fabi II 1,6 TDI 90km, jakim momentem skrzynie biegów i rozrusznik? Dodano po 1 jeszcze jedno pytanie, czy wymieniać śruby na nowe - te którymi dokręcam docisk do koła zamachowego?
Tak strzelaja nienasmarowane, suche sruby, dlatego krecisz o kąt nie na NM. Trzeba dac krople na podkladke i kilka na gwint. Powinno byc to opisane na instrukcji dolaczonej do nowej uszczelki.
Witam, widzę że post dość stary wiec pytanie moje czy już dokonał pan wymiany tej uszczelki i czy już udało się znaleźć potrzebne informacje z jaka silą trzeba dokręcając śruby. Pozdrawiam.
Jakie ciśnienie sprężania. Paliwo dostaje w odpowiednim momencie.
Witam. Posiadam Volkswagena Polo 9n 1.9 TDi BMT 101KM. Potrzebuję momenty dokręcenia śrub w silniku, oraz całym osprzęcie.
rolki napinacza 25Nm sprzęgła jednokierunkowego alternatora należy dokręcać momentem 80 Nm (maks. 85 Nm)
Tylko na zgaszonym, zresztą na zapalonym wywali komunikat "ta funkcja jest nieznana, lub nie można jej wprowadzić w tym momencie" W TDI można na zapalonym, ale nim dojdzie do kontroli zawora N75 wpierw jest kontrola zawora odcinania paliwa i silnik zgaśnie.
Witam ma może ktoś info z jaką siłą dokręcić śruby blachy zabieraka przykręcane do sprzęgła kinetycznego audi a6c7 3.0 tdi CDUD
Nie da się dokrecic koła walka głowicy, odpowiednim momentem bez blokad.
Może ktoś coś?
Zaślepić egr, może się wieszać. Robiłeś kiedyś podgląd parametrów w tym momencie?
Blok pomiarowy 4 pozycja 4 - synchronizacja. I już się dowiesz czy jest dobrze, czy może rypnięty, albo niedokładnie ustawiony. Jeśli masz kogoś kto się tym autem zajmuje, to powinien wiedzieć co z tym zrobić. Ale jakby był walnięty, to checka by zaświecił. Natomiast przy tych objawach, to moim zdaniem w tym momencie najwyższa pora na pomiar sprężania.
Prosze o informację. Wymieniam wałek rozrządu i popychacze w Sharan 1.9 TDI PD AUY, jakim momentem dokręcać śrubę główną koła pasowego wałka rozrządu ? Nie mogę tego znaleźć. Jacek
Czy do CFGC 2.0 CRTDI będą te same procedury 8Nm i 270stopni?
Nie silnik pracuje tak jak wcześniej. To auto ma mieć moc dopiero od 1500 tysiąca obrotów poniżej tylko przyśpiesza, lepiej lub gorzej w zależności na którym biegu jest w danym momencie
Czy świecą sie kontrolki na tablicy jak się zachowują w momencie przekręcania kluczyka
Musze to przyobserwowac i znalesc parametr pozycji gruszki bonta jest z pomiarem pozycji czy sie w tym momencie zmienia czy jednak ktorys egr cos szwankuje
Witam, potrzebuję momenty z jakimi dokręca się dwumasę i docisk w samochodzie Skoda Rapid z silnikiem 1.6 tdi, pozdrawiam i z góry dziękuję.
ECU silnika wysyla info o momencie obrotowym i mocy do modulu ABS (kontroli trakcji). Jezeli wartosci skacza to wylacza sie kontrola. Glownym powodem tego sa wtryski, bo z ich dawkowan jest wyliczana wartosc mocy/momentu dla ABS.
Ok I co wywala cię w momencie wpisania loginu?
Witam, z jakim momentem dokręcić dwumasę oraz docisk sprzęgła w Audi A6C6 3.0 tdi ASB
polskim Vag pana Siniaka nie ma tego. Pomyliłeś ptaki, Kruka. Dodano po 1 Problem powstaje w momencie zakańczania sesji, jak program zamyka sterownik. Tyle.
Zrób logi na kanale 1 i 3 w momencie falowania.
Proponuję, tak jak koledzy sprawdzić węże przy chłodnicy w momencie rozgrzewania.
Zmierz żarówką czy masz w momencie rozruchu napięcie na cieńkim przewodzie rozrusznika.
Vw touran 1.9 TDI 2007 Witam. Mógłbyś może opisać co się stało lub co zrobiłeś że wcześniej zaczął odpalać? Gdyż ja utknąłem na momencie że nie mogę odpalić, a kluczyk przekręca się do momentu zwolnienia się blokady kierownicy.
Vagiem ciśnienia nie sprawdzisz. Masz zasilanie sterownika w momencie kręcenia rozrusznikiem?
Witam. Potrzebuję schematu, prawidłowego zamontowania wałków rozrządu, oraz momenty ich dokręcania, po ich demontażu z nasady głowicy w 2.0 TDi BLB 16V.
Podczas odpalania paliwo z przelewu nie leci, czkawnie tylko z przelewu listwy w momencie jak gaśnie. W momencie jak obroty spadają chlupa paliwo z przelewu pompy wtryskowej. Pasek na pompie zęby jeszcze ma ?
8Nm + 180 Stopni stosować nowe śruby .
Poprosiłbym jeszcze 004 ale statyczne i najlepiej jakby poszarpał w momencie logowania.
Przykręcony tak, że można nim obracać? a po co? Dokręć danym momentem i tyle.
spadek napięcia +30 w momencie rozruchu
Natomiast mój kolega, to wyśmiał i powiedział, że tyło moment daje kopa nie zależnie od obrotów a moc prędkość max. Kolega ma sporo racji, ale też nie do końca, natomiast no momentem auto się napędza bo to jest ta "siła" która go pcha a nie moc. Poza tym moc max to masz przy wysokich obrotach to z tego normalnie nie korzystasz. Przykładowo.... VAG...
"Na europejskich rynkach Caliber dostępny jest ze znanym z Volkswagenów czterocylindrowcem TDI o mocy 140 koni (103 kW) i momencie obrotowym 310 Nm" źródło autoswiat.pl
Nie przekonasz się do póty do puki sam tego nie sprawdzisz. Na pusto benzyną sobie poradzisz ale nie jeśli będziesz miał pasażerów i bagaże! A tak właśnie jest w życiu. Na torze wyścigowym masz tylko kierowce i samochód nieźle odchudzony. Jest takie motoryzacyjne przysłowie: Kupujesz konie mechaniczne a i tak jeździsz na momencie obrotowym. P.S.: Audi...
Chipować jak najbardziej warto, natomiast za taką "rozsądną" cenę zdecydowanie nie warto - najprawdopodobniej to będzie jakiś lipny gotowiec, a oszczędności się zwrócą, w momencie jak się coś wysra. Jak jesteś zainteresowany softem robionym pod swój samochód, to napisz na pw.
juz tyle tego przelecialem i wszędzie jest 40 nm 60 nm i dwa razy po 90 stopni 40 NM, 60 NM, 90°, 90° Na uszczelce firmy Erling masz momenty i kolejność dokręcania. Nawet nie będę wspominał, że w tych silnikach zakłada się nowe śruby głowicy.
Jakie jest napięcie na klemach akumulatora w momencie kręcenia rozrusznika?
Witam, potrzebuję momenty dokręcania 2.0 TDI Crafter 2018. Z góry dziękuję za pomoc. AI: Dla jakiej części lub komponentu potrzebujesz momentu dokręcania? Głowicy
Jedyne co mi przychodi do głowy w tym momencie to odczyt ze sterownika, mam na myśli ciśnienie doładowania, na wolnych powinno być równe atmosferycznemu. No i może wężyki masz pozamieniane.
Nastawnik w pompie to jest co innego niż zawór regulacji momenty wtrysku N108.
Przewody do filtra dobrze podpięte, we właściwe miejsca? Jakie ciśnienie paliwa na listwie w momencie próby odpalenia?
Tylko uważaj na moment dokręcania bo jak dokręcisz "na pałę" to może ci się urwać świeczka przy następnym odkręcaniu. Jak kupujesz nową to powinno być napisane z jakim momentem dokręcić.
Nie sitko, diagnostyka nic nie powie w momencie usterki bo będzie brak komunikacji ze sterownikiem.....Banalne nie...
Moze być to wina przekaźnika 109. Czy gdy przekręcasz kluczyk to pojawia się kontrolka świec żarowych? Jeżeli nie to problemu szukaj w tym przekaźniku. Możesz podłączyć żarówkę 5W pod zawór by mieć pewność że jest on zasilany w momencie rozruchu auta.
Własnie pompy nie odcina bo przejechałem 15km chociaż wiem że jest to nie zalecane ale musiałem dostać się jakoś do domu. Chyba że odcina ją jedynie w momencie zwarcia a później wraca.
w tym momencie dochodzi do 2,6
prosiłbym o podanie jeśli ktoś posiada dane dotyczące momentów dokręcenia śrub koła zamachowego do wału i docisku tarczy w t4 rok 98 sil. ACV 2,5 TDI (koło dwu masowe)
50 Nm + 45°
Temperatura silnika poniżej 70, temperatura otoczenia poniżej 5, odpowiednie obciążenie alternatora. Grzalki nie ruszają w momencie odpalenia silnika tylko jakieś 2min po odpaleniu. Od tego są dwa przekaźniki bo są dwa stopnie mocy.
Oba filmy widziałem, niestety nie mam takiego klucza dynamometrycznego za 1 tys. Nie wiem jak to kiedyś odkręcali i przykręcali świece żarowe, nie było takich dynamometrów jak teraz. Świece zapłonowe też odpowiednim momentem teraz dokręcają.
Szanowni Użytkownicy doszedł jeden aspekt, mianowicie auto odpala nawet po dłuższym postoju z tym , że trzeba przekręcić 3 razy kluczyk żeby podać więcej paliwa i trzymać gaz w podłodze w momencie odpalania .
Kolego mogly sie zapowietrzyc w momencie cofniecia tloczka.
TDI jeździ momentem obrotowym a TD kucami Ciekawe stwierdzenie, tak jakby przeczy fizyce :D ak wiadomo więcej tlenu= lepsze spalanie ( nie zawsze) Jak wiadomo więcej powietrza (tlenu)>więcej paliwa można spalić - uzyskać większą moc
Ale chodzi o to aby robić pomiar podczas jazdy, rejestrowac paranetry i patrzec w momencie wystąpienia szarpania, który wtrysk pokazuje "kosmiczne" wartości.
Potwierdzam,po włączeniu klimy 2 wiatraki działają razem-sprawdzone w tym momencie na Golfie V
Witam. Potrzebuje uzyskać informację jakie są momenty dokręceń wszystkich elementów rozrządu silnika 1.9 tdi 90km ALH. pozdrawiam
A co ma wakupompa do uruchomienia silnika? Jeśli pompa tandemowa jest sprawna, po stronie tłoczącej, to usterka gdzie indziej. Można jeszcze raz poprosić tę wartość prędkości silnika widzianą przez sterownik w momencie rozruchu?
Miskę zdejmij i klocuszka wsadz.Pneumatem raczej nie odkręcisz a dokręcić musisz i tak odpowiednim momentem.
Już Ci podałem procedurę "Bloki wartości mierzonych,grupa 4 ,przełącz na nastawy i skorzystaj z tdi timing."A Ty podajesz wartości w trybie wartości mierzonych.W tym programie nie skorzystasz z tdi timing bo tej funkcji nie ma,program z ross-..... jest pod tym względem bardziej rozbudowany.W tym 4.9 to chyba(chyba bo go nie posiadam)zamiast bloków wartości...
A sprawdzaleś jak porusza się cięgno turbiny pod samochodem w momencie dodawania gazu na wolnych obrotach ?
Jak turbo się rozpadnie to zobaczysz jakie są koszta po zassaniu oleju do dolotu :D Bez urazy ale dla dobra silnika i Twojego portfela niech zobaczy to mechanik bo możesz zdrowo to odczuć w najmniej spodziewanym momencie ;)
Możliwe że gniazda pompowtryskiwaczy kończą żywot, spróbuj wymienić uszczelniacze. Obejrzyj przy tym gniazda i stare uszczelniacze, zrób logi 013 018 023 najlepiej w momencie gaśnięcia.
Ale nie swieci się kontrolka wypalania, auto nie kopci nie dymi nie ma spadku mocy ,czy w tym momencie jest możliwość z DPF?
Maximus77 - napisz proszę po jakim przebiegu u Ciebie pojawił się problem z łańcuszkiem i jaki był stan licznika w momencie wymiany ?
mam problem z odpaleniem auta tj.audi a6 1.9 tdi rok 98. w momencie łączenia vagiem z immobilaizerem nie pokazuje numeru seryjnego immo, nie ma żadnych usterek w silniku itp.
Posiadam problem z VW LT35 2.5 TDI z 1998. Silnik w pewnym momencie stanął na drodze, wcześniej tylko przerywał na dziurach. Przekaźnik 18 cyka po przekręceniu stacyjki, chwilę palił. Po podłączeniu na krótko kabla zasilającego do zaworku elektrycznego na pompie świeci się kontrolka grzania świec żarowych, pali na plaka, nie dochodzi paliwo do wtrysków,...
Sprawdź grupę 13 i grupę 23 w momencie występowania problemu i umieść tutaj.
Może w momencie sprawdzania nie było usterki.Czy jest tylko błąd czujnika?Może problem z turbiną, w silniku BXE na pewno zmienna geometria.Podciśnienie w instalacji to chyba ok.0.7bar.
Szukam informacji nt. kolejności i momentów dokręcania śrub silnika 1,9 TDI AJM: - łożysk wału korbowego, - pokrywy łożysk głównych, - łożysk stóp korbowodów, - śrub koła zamachowego, - łożysk wału rozrządu,
punto momenty momenty freelander momenty lublin
uszkodzony kabel ścianie czcionka kwadrat skoda octavia akumulator
Ciśnienie poduszki powietrznej w hydroforze: jak ustawić? Firmware for Sharp LC-40UI7352E TV: Download and Update Guide