Cześć ,w tym załączniku powinieneś znaleźć wszystkie dane.Pozdrawiam.[/tex]
Silnik D12C420 (1996-2002) Korbowody: Nowe śruby 1. 150 plus/minus 25 Nm 2. 90 plus/minus 3 stopnie Sprawdzić 275 Nm Jarzmo pompowtryskiwacza nowa tulejka miedziana 1. 20-25 Nm 2. 180 plus/minus 5 stopni 3. poluzować 4. 20-25 Nm 5. 60 plus/minus 5 stopni Stara tulejka: 1. 15-25 Nm 2. 55-65 stopni Łożysko wałka rozrządu: 6421357 kolejność (6 przy wentylatorze)...
950±100 Nm
Jako że dostałem pytanie na priv czy udało mi się rozwiązać ten problem - tak, całkowicie wymontowałem blokadę i założyłem emulator kupiony na allegro za jakieś 300 zł. Od tego czasu spokój 2 lata. Nie chciałem się bawić w naprawę blokady z obawy, że temat kiedyś powróci i znów auto mi się zablokuje w najmniej oczekiwanym momencie.
Jak działa to nie ma po co wymieniać termostatu. Dokręca się z wyczuciem, na to chyba nie ma podanego momentu.
Czy poprawnie zinterpretowałem? Tak
VOLVO 440/460 1.8i B18U 1794cc 1991-1996 66kw a ja mam tak Etap 1 30(Nm) Etap 2 70(Nm) Etap 3 t = 3 min Etap 4 -360°(°) Etap 5 20(Nm) Etap 6 +125°(°)
Witam. Zna ktoś może momenty stop głównych i korbowodów silnika Volvo Penta D6 370 koni z łodzi?
Jaki sinik tam dokładnie? D12 o to Ci chodzi?
Korby 30Nm i 90stopni , a wałki 10Nm
Żółty przewód jest sterujący i masz tam ciśnienie w momencie hamowania. Naciśnij hamulec i wtedy powinieneś mieć tam ciśnienie
https://obrazki.elektroda.pl/2650869400_... Autodata nie podaje wartości dla panewek głównych i korbowodowych. A z reguły jeśli takich danych nie ma, to znaczy że producent nie przewiduje ich odkręcania i ponownego dokręcania. Ale jeśli to 2.0 HDI to można chyba wziąć wartości dla Citroena, i tam już są podane: główne 25 Nm + 60° korbowodowe...
Dzień dobry. Posiadam Volvo FH13 i mam taki problem, że po wbiciu biegu lewarkiem, bieg się nie załącza, dopiero załącza się w momencie wciśnięcia pedału gazu.
Czy pilot ma diodę LED która się zapala w momencie naciskania?
witam Panowie zgłaszam sie do was po pomoc gardłowa sprawa można powiedziec poszukuje jakiś damych technicznych na temat silnika d 2066 man tgx 2010 rok i nigdzie nic nie ma a mamy silnik w rozsypce bo stary rozpadł sie doszczętnie prosze o pomoc w zamian mam materiały o dafie i volvo
ale przejście jest Sprawdzanie na przejście czyli test diod/buzzer to nie jest dobry pomysł, przy tak minimalnym prądzie nie będzie spadku na "zielonym" przewodzie, jedynie odłączyć z dwóch stron i podając napięcie podłączyć żarówkę i potrzymać chwilkę, nawet jak zaświeci w pierwszym momencie to po chwili powinna przygasać.
Musze rozebrać aparat jeszcze raz, bo właśnie też to mi przyszło do głowy. Tak sprawdzałem, nie robiłem tylko testu podciśnienia ponieważ nie mam przyrządu. Edit: rozebralem aparat, mial lekki luz. Wymienilem podstawe z przyspieszaczem odśrodkowym(mialem druga) na taka bez luzu. Niestety bez zmian i iskra dalej pojawia sie poza 5*.... Edit2: Mój błąd.......
Witam. W zał. schemat ustawienie rozrządu w VOLVO S60 2.5 20V Turbo (B 5254 T2) rysunki, opis po polsku (Ustawienia momentu obrotowego kół pasowych).
Podłącz tak: 1 - 30 2 - 15/54 4 - 50 Teraz pozostaje ten nieszczęsny R, musisz po prostu sprawdzić żarówką lub miernikiem w którym momencie przekręcenia Twojej starej stacyjki pojawia się tam +
Witam wszystkich forumowiczów jestem nowy na stronie!zwracam się z prośbą czy może ktoś wie z jakimi momentami dociągać korbowody i panewki główne silnika Mitsubishi s3l minikoparka Volvo!przyznam szczerze że sporo mnie kosztuje remont tego silnika i chciałbym żeby wszystko było dobrze
Zapytam jeszcze raz? Co jest a co nie ma w momencie jak nie pali?
Można, ale myślę że to nie to. Stawiałbym na paliwo po pierwsze, ale tak samo mogą być źle dobrane świece lub luzy zaworowe. Możesz jakoś sprawdzić wartości z czujnika temp silnika, zapłon na poszczególnych cylindrach (np lampa strobo) i ciśnienie na listwie ? Oczywiście w momencie rozgrzania.
Stoi w ciepłym garażu! Podkreślam, że jest brak połączenia z sterownikiem silnika oraz brak zasilania wtrysków w momencie kręcenia rozrusznikiem.
Pomiar korekty dawki paliwa na wtryskiwaczach robiłeś w momencie, kiedy silnik jest zimny(występuje objaw opisany przez Ciebie)?
Brak napięcia na 4 powoduje przeładowanie a regulator w normalnych warunkach podciąga momentami do 29V.
Witam. Potrzebuję danych odnośnie momentów dokręcenia śrub panewek wałka rozrządu oraz wałka dźwigienek klawiatury zaworów w VOLVO FH 12 460 KM. Jeśli ktoś ma proszę o informacje. Z góry dziękuję.
A w momencie zgaśnięcia jakie notuje anomalie?
tu maswz do głowicy Etap 1 30(Nm) Etap 2 70(Nm) Etap 3 t = 3 min Etap 4 -360°(°) Etap 5 20(Nm) Etap 6 +125°(°) Luz zaworowy Zimny element Wlot 0.20(mm) Wylot 0.40(mm) moment do rozrządu Koło pasowe wału korbowego: 95 Nm a znaki masz na kołach
Klapę wykluczam bo jak przykładasz rękę do rurek pod maską to na początku są gorące a po chwili jedna robi się zimna i druga lekko ciepła sama nagrzewnica też jest w tym momencie chłodna.
Oczywiście wszystko do wymiany, kompletny silnik z osprzętem + cała elektryka. Masz już silnik kupiony? Znając życie właśnie szuka alternatywny w momencie kiedy silnik zmarł.
Usterka mogła być nie zapisana w pamięci zbyt krótko występuje podmień czujnik temperatury ECM , sprawdź czy jest iskra w momencie gdy silnik zgaśnie.
Witam mam problem z volvo bywają takie momenty że samochód nie ma siły jechać i jest bardzo słaby , jadąc czasami na pusto samochód jedzie tak jak by miał naładowane ze 30 ton a turbina działa w porządku.
autko jak w temacie a pytanie jakim momentem dokręcamy pokrywy panewek korbowodowych?
Ok dzięki. Gdzie zlokalizuje czujnik walka rozrządu ? Nie jest to dziwne ze te 2 błędy wystąpiły pierwszy taz w tym samym momencie ? O czym może to świadczyć
Jak lata na boki? A dokręciłeś go właściwym momentem? Podkładki pod wtryskiem prawidłowe?
Witam Potrzebuje info na tema momentów dokręcania volvo fl200 silnik d6b głowica, klawiatura, korby luzy zaworowe
Pomocna odpowiedź, można w miarę spokojnie z tym problemem jeździć do momentu naprawy
Witam panowie chciałbym poprosić o pomoc w rozszyfrowaniu już od dawna nie mogę sobie z tym poradzić Volvo 2008 rok 400 koni ma takie momenty Czasami jak jest zimny dodajesz gazu tak jakby odcinało gaz następnie odpuszczasz jedziesz dalej później o jakimś czasie znowu znowu to samo wyświetla się komunikat sprawdź układ hamulcowy na naszym postoju i...
faktycznie źle włożony wybierak czy raczej uszczelnienia tłoczków nie trzymają Kolego ciężko powiedzieć nie stojąc koło samochodu. A podczas kalibracji w którym momencie przerywa? Przy wrzucania biegów?
Czy silnik chodzi w takim momencie na takich samych obrotach jak na postoju?
Witam Przymierzam się do zakupu interfejsu diagnostycznego do volva, w tym momencie chodzi mi głownie o volvo fh13 do 2012 roku i chciałbym aby w przyszłości móc przeinstalować program na nowszą wersję i obsługiwać euro6. Pozostaje pytanie czy kupić vocom 1(88890300) czy vocom 2(88890400), jaka jest różnica pomiędzy nimi. Czy to nie ma róznicy bo w...
Ok. Ale coś mówi mi że to wina pompki w baku, wydaje mi się że nie słyszałem jej w tym momencie kiedy auto nie odpalało. Dodatkowo gdy kręcił rozrusznik z wężyka od baku, który wchodzi do pompy nie płynęła ropa.
Spróbuj zastosować rurkę bezbarwną na zasilaniu silnika i na powrocie. w momencie gdy problem powróci sprawdź gdzie pojawia się powietrze.
Co za problem sprawdzic,czy w momencie wzbudzenia alarmu na syrene jest podawane napiecie?
Witam. Mam pytanie, jaka jest kolejność dokręcania śrub, głowicy sprężarki (kompresora) i z jakim momentem ją dokręcić? Pacjent to Volvo FH 12 chińczyk.
Dzień dobry, Potrzebuję informacji na temat silnika z Volvo fh13 440km, silnik D13 A440. 2008r. Potrzebuję wszystkich danych takich jak 1) moment dokręcania korbowodu, 2) moment dokręcania głowicy 3) procedure dokręcania głowicy, długość śrub, kolejność dokręcania 4) momenty dokręcania śrub(ustawienie rozrządzu 5) regulację luzów zaworowych, pompowtryskiwwaczy...
Wygląda jakby czujnik wału w złym momencie generował iskrę np. od zepsutego rozrusznika lub braku masy.
Zacznijmy od "instrukcji obsługi samochodu". Kontrolka sondy lambda nie oznacza jej awarii, oznacza jedynie że sterownik silnika zarejestrował JAKIŚ błąd który może wpłynąć na emisję spalin. Diagnostyka komputerowa. Spalinami się nie przejmuj na ten moment.
Rynek z za oceanu rządzi się innymi regulacjami prawnymi. Obejrzyj kolumnę kierowniczą od góry jest taka blacha wygięta w "U" odkształca się w momencie zderzenia przez co wałek wraz z obudową może się cofnąć pochłaniając energię. Ładunek jest po to aby zmienić ilość energii do pochłonięcia w momencie zderzenia zależnie czy masz zapięte pasy czy nie...
jeśli jest górka mocna to tak, normalne, na prostej i lekkiej górce powinien ruszać, przy większej stać w miejscu a przy mocnej górce się będzie cofać ale on sie cofa dlatego bo na postoju zrzuca na neutral i w momencie jak puszcze hamulec to wrzuca D z opóźnieniem
Sprawdź moduły w momencie zaswiecenia kontrolek. Błędy i podejrzyj napięcie zasilania. Po mojemu gdzieś Ci ginie prąd.
Jak w temacie. Interesuja mnie wszystkie informacje na temat wymiany pompowtrysków w podanym pojeździe. Momenty dokręcania, ustawienie i inne pomocne informacje. Z góry dziękuje.
Przejechał 1350000 km. Dzięki Kolego za informacje,chociaż te dane akurat znałem. Interesowałyby mnie natomiast momenty dokręcenia śrub wału dźwigienek zaworowych i śrub mocowania pompowtryskiwaczy.
To że sprzęgło kompletne było wymieniane 220tyś temu to nic nie zmienia, tak jak pisze kolego Maher jak kierowca źle jeździ to przypali tarcze znacznie szybciej..... Ślizga się cały czas? Czy tylko momentami?
ja tylko scania jezeli ci pasuje kody bledow budowa silnik skrzynia mosty schematy elek, momenty dokrecania lokalizacja jezyk ang
Skrzynia w trakcie jazdy normalnie zmienia wszystkie biegi (zarówno w trybie automatycznym jak i ręcznym, przetestowałem od 1 do 5). Odniosłem wrażenie, że ślizga sprzęgło (samochód zachowuje się podobnie). Na kierownicy/karoserii wyczuwalne są drgania, wibracje. W momencie przełączenia na wsteczny (R) samochód minimalnie chce ruszyć do tyłu, ale nie...
problem rozwiązany , może nikomu się to nie przyda ,ale cewkę rozruszałem po przez próby włączania i wyłączania overdrive i w pewnym momencie włączył się super temat można zamknąć
A powiedz jeszcze jak jest z momentem dokręcania śrub na wytryskach , ile Nm ? Co mówi serwisówka?
Podstawowe ustawienie momentu wtrysku.
Witam. Tu masz kolego trochę danych.
Teraz to wez ten licznik,wepnij go w samochodzie i włącz zapłon.Zobacz czy jeszcze zyje,czy w ogóle sie zaswieci jeszcze.Pózniej wejdz na forum i z ręką na sercu powiedz prawde bo xprog wywala flasche w tych licznikach.Eproma robi dobrze to nie powiem. Flash zapisuje ale przy verify wywala błedy W tym właśnie momencie licznik odlatuje w kosmos.
Witam. Mam ten sam problem. Ten sam silnik tylko że S40. Zdradź tajemnice gdzie szukać problemu z wiązką. Ps jakoś tamtego roku bywały takie przypadki że gdy wjechałem w większą kałuże przy np. 40 km działo się mniej więcej to samo co teraz mam na codzień 🤣 kasłanie, dławienie, brak mocy. Poczym przechodziło po pewnym momencie samo lub gdy przełączyłem...
wszystkie przewody sprawdzone nawet tachograf wymieniony i dalej to samo,brak zasilania, pokazuje błąd prędkość pojazdu usterka nieznana,czasami w momencie gdy zgaśnie tachograf to odcina gaz na ok 1 sek i wraca a tocho nie
Ale pajac ... Te obudowy dokręca się momentem 20-25Nm nic więcej. Jak można zrobić dziure w plastikowej obudowie filtra. Gratulacje dla tego mechanika :spoko: :spoko: :spoko: Nie jestem pewien czy tam w miejscu wyłamania też nie ma uszczelki. Po coś ten rowek tam jest.
Czy w momencie podłączenia "Na krótko" przewodu ciśnieniowego wychodzącego z łącznika intercoolera (zasila on elektrozawor sterujacy) z zaworem westgate turbo powinno ciągle doładowywać maksymlnie?
Witam, potrzebuję pomocy w rozwiązaniu problemu z kompem. Byłem w serwisie w Gdańsku i po dłuższej diagnozie powiedziano mi, że komp jest do regeneracji. Mam znajomego informatyka, który mógłby mi pomóc, ale nie wie jak to ugryźć. Diagnoza postawiona przez warsztat lpg nijak się ma do jego wiedzy. Generalnie system działa, djoda miga i jest SŁABY sygnał...
Volvo f12 kod silnika TD 122kke Witam wszystkich, szukam informacji na temat momentu dokręcenia korby po wymianie panewek oraz informacji, jak ustawić zapłon i pompę wtryskową. Silnik pochodzi z ładowarki, ale ten sam był montowany w Volvo f12. Dzięki, pozdrawiam.
Sprawdź ciśnienie na siłownikach po prawej i lewej stronie w momencie hamowania ale raczej zawór czteroobwodowy będzie do wymiany. Ciśnienie 8 bar jest zbyt niskie.
Może volvo s40/v40 albo vw passat
W momencie zaniku iskry , zobacz czy cewka ma zasilanie, jeśli ma to wymień
Witam Mam problem z samo włączającymi się wycieraczkami przednimi w Volvo v 50 niezależnie czy podczas jazdy czy na postoju przy włączonym zapłonie same właczają się wycieraczki i w tym samym momencie zapala się komunikat o potrzebie serwisu DSTC. nie reagują wtedy żadne przełączniki nie można włączyć kierunkowskazów po kilkukrotnym włączeniu i wyłączeniu...
Sprawdź jakie tempertutury katalizatora pokazuje sprawny i niesprawny układ SCR. nie bardzo mam czym, bo nie widzę tej opcji na komp. diagnostycznym Podmieniłem kopułke wtryskiwacza na ta z kryzami w środku od generacji 1 żeby za utrzymanie ciśnienia odpowiadał dozownik a nie zawor chlodzenia w module pompy. rozumiem, że podmieniłeś ten element do...
gapiłem się w tą diodę A to też bym wolał woltomierzem sprawdzać, z obie sondy do plusa, dopóki wszystko w porządku to by stało na 0 a momencie przerwy od razu by brykał do góry.
Tak na szybko wpadłem ze zdjęciem klemy. Że tak powiem to uzębienie jak by szło po ramie czy jakiejś części stelażu szyby.... Odgiąć trochę ? Jest ciężko co kolwiek zobaczyć wszystko jest za blachą zanitowane... . Były momenty że szyba sie normalnie otwierała i zamykala ale to raz na sto.
A w momencie, w którym już nalałem płynu, mogę po prostu odkręcić zbiornik i odpalić silnik? Oczywiście potem dolewać w miarę potrzeby. Czy muszę go jakoś na początku pozbyć?
Witam, czy ktoś posiada schemat wymiany rozrządu do V40 2012-13r. D3 150KM, oznaczenie silnika D5204T6, wraz z momentami dokręcenia, może mógłby podzielić się instrukcją. Pozdrawiam
Dzień dobry, przez jakiś czas korzystałem z volvo vida2014d i nie sprawiało mi problemów. W pewnym momencie przy próbie wczytania modelu z listy wcześniej zdefiniowanych otrzymuję komunikat "Nie można pobrać właściwości "0" dla niezdefiniowanego lub pustego odwołania", co widać na zał. rys. Czy ktoś z forumowiczów miał podobny problem lub wie jak go...
Witam. Czy jest jakiś sposób na zwiększenie temperatury podgrzewania foteli? Po włączeniu podgrzewania, fotele robią się ciepłe ale ale czuć to w momencie kiedy muszę już wysiadać :P
Witam ma ktoś może informacje jaki jest moment dokręcania koła zmiennych faz rozrządu volvo v40 1.8 122km
Witam , problemem jest radio w volvo s60 po przekręceniu kluczyka wyświetlacz się uruchamia bez głosu , radio włącza się w dowolnym momencie bez możliwości regulacji z pełną siłą głosu , przy czym sam wyszukuje stacji , model radia HU-650 proszę o pomoc
Wyjeżdżałem z błota moim Volvo v 40 i w pewnym momencie auto po prostu przestało ciągnąć, silnik i reszta pracują prawidłowo, wie ktoś co mogło się stać albo jak zdiagnozować usterkę, będę wdzięczny za wszelką pomoc. Do tytułu postu dopisałem markę, rocznik, model samochodu. Reg. 3.1.13. Nie wysyłaj wiadomości z których trudno wywnioskować co ich autor...
(at)hagurel https://github.com/visualapproach/Volvo-... Dziękuję za przypomnienie strony z projektem. Projekt przewiduje przesłanie inf. z radia do modułu BT - naciskanie klawiszy w radiu emuluje wciskanie klawiszy w module. Ja potrzebuję w odwrotnym kierunku - moduł BT wystawia stan wyjścia w momencie transmisji a radio zmienia źródło np na AM.
Mam rozumieć że mówisz o kablach wychodzących z kostki radia?? Ciekawe kto by zapłacił za twój samochód w momencie jakby się zwarła instalcja którą wykonał ten elektryk? Rozumiem że przedtem nie było tego bu w głośnikach??? Jakie to radio model dokładnie. Czy to bu występuję po podpięciu kabli chinch?? Co jest na końcu tych kabli chinch mam rozumieć...
Prawdopodobnie kluczyk jest zużyty, nieco się wytarł i "ząbki" nie wysuwają zapadek. Weź klucz do jakiejkolwiek firmy, która je dorabia, opisz problem i poproś o dorobienie nowego "z plusem". Czyli o nieznacznie większych wymiarach, które zniwelują skutki zużycia. Powinno zadziałać, koszt operacji to około 20-25 zł. Ten kluczyk nie ma ząbków. To nie...
Volvo Scania MAN Merdedes pomoge. Silniki Cursor cała seria też. Do 315 niestety nie mam danych.
Witam, Mam problem z hamulcami w Volvo 740,mianowicie jeśli hamulce są zimne,pedał hamulca jest miękki i ABS jak najbardziej sprawnie działa,natomiast w momencie kilku krotnego naciśnięcia pedału hamulca staje się twardy i ABS przestaje funkcjonować. Macie koledzy jakieś sugestie co do przyczyny???. Pozdrawiam
Witam. Jak w temacie na wyświetlaczu co chwila zapala się symbol "ST" (to chyba symbol stereo) i w tym momencie słychać świst w głośnikach tak jak by lektor nie miał zębów :D co może być tego przyczyną?
Przebieg CAN, który pokazałeś wygląda dobrze, na drugiej magistrali przebieg powinien być zanegowany w stosunku do tego co pokazałeś, napięcia w porządku. Ewidentnie sterownika ma problem temperaturowy, żeby to sprawdzić, (w momencie jak jest zimny) to mocna suszarka bądź opalarka i podgrzej mniej więcej od strony elektroniki, jesli podgrzany sterownika...
Witam mechanik powiedział mi że nic odczyt nie dał i wszystkie parametry są poprawne . Muszę czekać aż mi się bardziej zepsuje:( co teraz?? Serwis coś pomoże? Z tym że mieszkam w Anglii i nie wiem czy oni coś pomogą pozdrawiam Ten sterownik pięknie prezentuje parametry pracy,poszukaj kogoś kto rozumie co czyta,zwłaszcza w momencie kiedy występują zakłócenia,rejestruje...
Czy ktoś miał już do czynienia z takim błędem? Kod usterki MID128 PID97 FMI14 Indykator wody w paliwie usterka nieznana. Błąd pojawia się w momencie naciśnięcia guzika odpowiedzialnego za spuszczanie wody w paliwie (VOLVO FH12 2003 r.). Separator wymieniony na nowy. Słychać jak pompka chodzi jednak wodę czasem spuszcza a czasem nie. Będę wdzięczna za...
Witam jeżeli nie działa podświetlenie tablicy czyli prędkościomierza, obrotomierza i innych, to najprawdopodobniej bezpiecznik, jeżeli tylko jednej rzeczy to może być uszkodzona żarówka od podświetlenia. To może być przypadek że akurat w tym momencie padło. A może jest po prostu ściemnione podświetlenie?? posprawdzaj i napisz jak poszło
Sygnał dajesz z tej kostki na przekaźnik i w momencie załączenia zapłonu przekaźnik dostaje sygnał załączenia i puszcza napięcie na dodatkowe gniazdo zapalniczki. Obwód jest zabezpieczony bezpiecznikiem z gniazdka zapalniczki. Przekaźnik po prostu robi w tym wypadku za włącznik napięcia na dodatkowe gniazdo zapalniczki. Cewka załączająca przekaźnik...
Gazownik nic tu nie pomoże. Potrzebny jest serwis specjalizujący się w Volvo i potrafiący wykonać test układu EVAP przy pomocy skanera diagnostycznego. Nie znam dokładnej budowy systemu EVAP w tym aucie. Opisy tego błędy które znalazłem dotyczą wyłącznie samochodów marki Toyota, głównie modelu RAV-4 - tam błąd ten oznacza nieprawidłową zmianę odczytu...
Jak włącze kierunkowskazy to mi deska rozdzielcza rytmicznie przygasa a jak jest noc to widać to bardzo na światłach mijania. Tz przygasają razem z podświetleniem deski, radia itp w rytm kierunkowskazów. Albo np jak domykam szybe to tez w tym momencie jak trzymam przycisk światła słabiej świecą. Dlaczego tak jest?
Witam kolegów, mam taki problem, prędkościomierz chodzi płynnie a na parametrach diagnostyki silnika prędkość samochodu dostaje czasami przerw i w tym momencie zaczyna szarpać. Jaka może być przyczyna takiej usterki, może ktoś podpowie.
Czytamy ze zrozumieniem !Tak jest taka możliwość, że płyn uciekał przez STARY WADLIWY korek., wadliwy, uszkodzony, niesprawny, gdzie zawór ciśnieniowy juz nie trzyma tak jak go wyprodukowano, przez co w momencie podniesionej temperatury układu chłodzącego (co jest jak najbardziej możliwe) płyn wydostaje się przez w/w korek. Sorry jaśniej już nie potrafię.
A czemu ma się zapowietrzyć? chciałem tylko zobaczyć czy jak wciskam hampel to cos wciąga mozna odkręcić nakrętkę i wciskać hamulec i sprzegło czy w momencie jak nacisne ww. pedał a będzie zbiorniczek odkręcony to zassie powietrzE?
Witam jak w temacie problem z uruchomieniem mojego volvo iskra pojawia się dopiero w momencie gdy puszczam kluczyk z rozruchu i wtedy nawet udaje mu się odpalić i wtedy pracuje bez zarzutu niestety przy niskiej temp. rozruch troszkę wolniejszy i wtedy za mały pęd silnika i nie daje rady załapać za to na pych pół metra i chodzi jak zegarek.wymieniałem...
Witam wyskoczył mi komunikat krytyczny poziom emisji zmniejszenie momentu obrotowego za 36 g
i w tym momencie wszelkie systemy z zapalaniem się lampki jak ktoś jest w martwym punkcie stają się zbędne(np Blis od Volvo) ciekawe co wygra:)
momenty dokręcania volvo wtrysk volvo momenty mercedes momenty
szyba zewnętrzna piekarnika neptun odchylać pionowy mierniki voltcraft
wymiana silnika jacuzzi kamera cofania
Jak sprawdzić czujnik zmętnienia wody w zmywarce? Samsung Galaxy M21 – zapomniane hasło, tylko połączenie alarmowe, jak odblokować?