CP to przewód do sterowania radiem - informuje on radio że są zapalone światła(w domyśle jest ciemno) i radio ściemnia wyświetlacz i podświetla przyciski - to tak w skrócie - mój pineer tak ma , inne mogą tylko przyciemnić wyświetlacz. Ciebie interesuje tylko PZg i PZ i ZC. ZC to masa - połączenie reszty zależy od Twojej konfiguracji - jeśli chcesz...
forum.fordclubpolska.org oto moja porada albo forum klubu mondeo sprawdz sobie jeszcze potencjometr/czujnik połorzenia przepustnicy jeżeli cos takiego istnieje w dieslu
Prostownik do rana i zajara.
Witam. Potrzebny będzie pomiar ciśnienia sprężania.
ERG wymyslono dla ochrony srodowiska,nie naszych aut.Ja zaslepilem ERG i roznicy nie widze poza ciut lepszym kopem.Jednak cala prawda wyjdzie na badaniu technicznym przy emisji spalin.Moj kolega twierdzi,ze jego diesel z zaslepionym ERG przeszedl test bez problemu.Decyzja nalezy do ciebie.Pozdrawiam.
Rozmawiałem ze znajomym i przypomniał mi ze własnie miał podobny problem jak ty i wymieniał rozrząd , najlepiej jedz z tym do warsztatu :)
jeżeli to jest silnik 130 konny to na 90% wysiadł jeden z wtryskiwaczy i kwalifikuje sie do wymiany dzięki naszym stacjom. Wystarczy raz zatankować gorsze paliwo i po wtrysku, oczywiście nie wróci to samo do normy ratuje tylko i wyłącznie wymiana wtrysku. która wiąże sie z wizyta w serwisie i wprogramowaniu go do komputera. Najlepiej jest wymienić wszystkie...
Wiele rzeczy może być np.egr lub przepływomierz i wiele innych. Diagnostyka i jesteśmy bliżej. Pozdr
Spadek napięcia na skrzynce bezpieczników.
W moim kombi 2,0 TDCi (130 kM) mam dokładnie te same objawy. Strasznie stracił moc, szczególnie jest to odczuwalne przy włączaniu się na autostradzie (do tego przy lekkim wzniesieniu,) Samochody pędzą a tu nie można nabrać prędkości. Jak się już rozpędzi to jedzie dość lekko, ale przy dłuższym wzniesieniu czuje się brak "poweru" i spada predkośc, wciskanie...
Nie wiem czy wiesz ale podanie typu silnika jest bardzo istotne.
Zacznijmy od tego że podpinanie się pod komputer w 1.8TD nie ma większego sensu. Przede wszystkim do sprawdzenia booster. Utrzymywanie się obrotów czy nawet wkręcanie się silnika na wyższe po wysprzęgleniu to może być to. Element znajdziesz od czoła pompy, wykręcasz bodajże kluczem 37. Po wykręceniu całego zespołu należy zdjąć kopułkę, odkręcić 3 torxy...
A co to je za mondeło 2.0 ff? 😂To już mogłeś napisać np 2.0 TBBA. Co do paliwa to wystarczy test sondy przy WOT ,bo jest tam przecież dwustanowa co daje prosty odczyt. Sprawdź może egr jeszcze w parametrach bo przy szarpaniu stawiał by na niego.
Witam mam problem z mondeo st220. Auto dławi się i nie chce jechać odcina go przy 3tys obr. Wymienione pompa paliwa wtryski przepustnica świece cewki itp. Nie pomogło. Stąd moje pytanie jakie powinno być cisnienie paliwa na jalowych obrotach i czy normalne jest to, że spada z 4.5 bara do nie całych 2 przy otwarciu przepustnicy na maxa?
Sprawdź jeszcze raz na zakresie miernika DC 2V/2000mV SPADEK NAPIĘCIA między klemą - karoserią - włączonym odbiornikiem; w twoim wypadku jest to minus żarówki pozycyjnej (żarówka zapalona). Szukaj zmian w odczycie i dojdziesz do sedna. Dodano po 15 Trochę wolno pisałem poprzedni post. Problem masz rozwiązany, praktycznie "w zasięgu ręki". Sprawdź po...
Prawdz przody wn i świece ostatnio przerabiałem podobny problem w mondeo ale tam winny był przepływomierz . Jak masz większy przebieg zajżyj do katalizatora.
dzięki za info. mój mondek stoi właśnie u mechaniora. będzie wymieniony czujnik temperatury i przy okazji zregenerowane zaciski z tyłu bo strasznie już hałasowały i miały luzy. pozdrawiam
wąż po lewej stronie schodzący z góry na dół może być pęknięty bubel fabryczny objaw podobny miałem po wymianie na świeży moc jest taka jak powinna być i po kłopocie
Jak się nie mylę to tam jest tylko jeden czujnik spalania stukowego a przyczyną błędu jest zgubienie przez sterownik silnika kodu wtryskiwacza. Dopisz wtryskiwacz i będzie dobrze, ewentualnie wszystkie cztery - kody masz na wtryskiwaczach. Zrobisz to tylko i wyłącznie przez komputer.
Witam jestem ''szczęśliwym'' posiadaczem mondeo mk3 2,0 tdci 131KM, problem pojawił się podczas normalnej jazdy około 120km/h silnik rozgrzany, po zdjęciu nogi z gazu i ponownym dodaniu czuć było szarpanie silnikiem i brak mocy, jakoś dojechałem do domu no i zacząłem szukać. Po wyłączeniu silnika odpala bez problemu , na desce nie świecą żadne niepotrzebne...
Możesz napisać co było mam podobny problem
Napisałeś coś takiego: Podłączenie wtyczki z trzema przewodami pod regulator powoduje wyczuwalny spadek obrotów silnika i napięcie rzędu 35V na zacisku U+ oraz nadmierne nagrzewanie się tego ustrojstwa. A więc skoro grzeje się bez jakiegokolwiek obciążenia zewnętrznego to zapewne przyczyna wewnątrz. Aż się boję, że stojan umyłeś jakimś rozpuszczalnikiem...
Podmienialem aku i to samo.
witam sprawdz ciśnienie na cylindrach moze jest kiepskie sprawdz pasek moze przeskoczył i ma przestawiony zapłon bo 1.4 to silnik bezkolizyjny to nic nie rozwala ja poskładałem raz mondeo i tez chodzilo kijowo ale ty byla moja wina albo szukaj cos przy wtrysku moge Ci podeslac calego serwice manula po polsku na (at) moze tam cos bedzie ja nnnimam czasu...
Masz skok napięcia w instalacji. Miałem kiedyś taki przypadek v Volvo V70. Notorycznie paliło żarówki świateł mijania. Podłączyłem oscyloskop i po uruchomieniu silnika i wzbudzeniu się alternatora napięcie wzrosło pięknie na 14,3V ,no i po kilkunastu sekundach zonk, skok na 18V trwający kilka sekund ,potem spadek na 14,3. Dodano po 2 Światła zapalały...
Nie napisałeś za dużo... Czy w dolnym zakresie obrotów zbiera się nieźle, dopiero później słabnie? Jeżeli tak - sprawdź działanie zaworu upustowego turbiny, czy się nie przycina. Jeżeli to nie to - pojechałbym na początek do pompiarza - sprawdził wtryski i sprężanie w cylindrach. Zakładam, że dolot sprawdziłeś i jest szczelny.
Witam. Ford Mondeo 2.0 TDCI rocznik 2002, zgubił trochę mocy! Nie kopci, wtryski wymienione rok temu. W czasie jazdy mam wrażenie, że traci dosłownie troszkę mocy, jakby turbina nie pracowała na pełnych obrotach. Dodaję gazu a ona zamiast na 2 tys. się załączać, to pełną parą zaczyna chodzić przy 3 tys. i mam wrażenie, że się "męczy".
To są dwa błędy bliźniaki, występujące często razem i których opis jest identyczny, chociaż doświadczeni diagności każdy z nich widzą trochę inaczej... W praktyce teraz powinnaś poprosić o próbę przelewową wtrysków, jeżeli będą złe wyniki to jest szansa, że skończy się na regeneracji wtrysków. To jest najbardziej prawdopodobne... Tutaj sztuka nakazuje...
Odma - zrób z nią porządek. Zarejestruj się na forum Ford Club Polska i poczytaj: [url=https://forum.fordclubpolska.org/sh... i to: [url=http://www.mondeoklubpolska.pl/show...
Każdy mondeo diesel mk I i II jest na lucasie. Co to są membramy w boosterze?
Witam wymieniłam alternator bo nie było ladowania. Teraz jest taki problem przy światłach o radiu jest ok napięcie 13 a gdy włączę nadmuch i klimę napięcie spada nawet do 9 od czego to może zależeć . Pomocy
I jak kolego, rozwiązałeś problem, bo u mnie jest to samo i taki sam silnik. Daj znać proszę.
lub zwarta jedna cela....
ale w tddi nie trzeba programowac wtryskow w tddi jest pompa VP. za to w tdci trzeba.
Witam Jak w temacie kpiłem autko. Jak zimny zbiera się dobrze, Turbo załącza przy 2500, nie kopci i odpala dobrze na ciepło i na zimno. W trasie jak się zatrzymam (pauza) autko traci moc (przy ruszaniu gaśnie) w trakcie jazdy jak niższa temperatura ok 20 stopni następuje przyrost mocy. Silnik szarpał mocno, więc wymieniłem membrany booster i oringi,...
Witam. Szukałem podobnych tematów ale nie znalazłem podobnego przypadku. Otóż samochód podczas jazdy poniżej 4500 rpm jest strasznie mułowaty, poszarpuje, poprostu nie chce jechać. W momencie przekroczenia 4500 obr nagle dostaje mocy i jedzie normalnie. Do tego obroty na biegu jałowym wynoszą raz 1500, raz 1200, czasem tylko 750-800. Wyczyściłem przepływomierz...
kąt ma wpływ na pracę silnika, opóźniasz kąt kręcąc zgodnie z kierunkiem pracy i odwrotnie.
Witam! Mam problem z samochodem Ford Mondeo MK2 1.8 TDI 2000r. A mianowicie gdy zatankuje do pełna samochód traci trochę mocy i nie jest tak zrywny jak powinien. wszystko wraca do normy gdy wskazówka zbliża się do rezerwy. Wyczyściłem filtr paliwa ale to nic nie dało. Czy ktoś może powiedzieć w czym problem?? Z góry dziękuję i pozdrawiam
skoro tak to sprawdź przepływomierz
Witam ponownie doszedłem co jest przyczyną są to wtryski wymieniłem i autko chodzi jak tralaa
Był zapchany katalizator . Okazało sie tez , że jest uszkodzona 2 sonda lambda ta za katalizatorem. Tylko teraz mam pytanko , czy przy braku katalizatora pozostawić 2 sonde uszkodzona czy tez ja wymienić ? Pzdr MIrek[/code]
Zastanawiam sie czy to nie wina pompy wtryskowej lub tylko samego elektrozaworu pompy, zawor EGR mi sie spocil ale to nie powinno miec wiekszego znaczenia w tym temacie. Zagladalem do turbiny, przez intercooler poszedl olej do turbiny ale tylko, jak popatrzymy z prawej strony silnika we wlot turbiny to jest tam otwor i leci jakis przewod w dol prawdopodobnie...
Kolego a te problemy z rozruchem były przed wymianą rozrządu? Jeśli rano nie chce palić to podłącz bańkę z paliwem bezpośrednio do pompy tak żeby paliwo spływało grawitacyjnie i sprawdź rano czy odpali. W ten prosty sposób wykluczysz układ zasilania. Co do wtrysków to możesz je sprawdzić sam, jak nie masz próbnika to pompiarze biorą 10-15 zł od sztuki...
A na benzynca jest wszystko OK ?
opisz to dokladniej ale wyglada na uszczelke pod glowica...
Regulacja gazu tj. ok 30 max 50 zł i czy warto kombinować.
Mam wizyte we wtorek ponownie. Zobaczymy co z tego wyjdzie..
Zaślep EGR,
Tak sobie myślałem o tym mikserze że to może być przyczyna ale brak mi było pewności. Ten mikser który ty posiadasz zamontowali Ci tam gdzie montowałeś instalację czy sam zamontowałeś ? Bo za kilka dni pojadę na przegląd to postaram sie aby wymienili ten mikser. Dzięki za rade.
spadek mondeo spadek napięcia mondeo spadek napiąć mondeo
czarny kursor instalacji uruchomi laptop matryca lenovo dodawanie liczb
Dlaczego katoda jonizuje gaz w rurze wyładowczej? Migające diody i sygnał dźwiękowy po wyłączeniu silnika