Potrzebujesz sterownik , który ma wyprowadzone wyjścia styków roboczych przekaźników. Jeżeli Twój sterownik ma dwa wyjścia sterujące impulsami "masy", to konieczne są dwa dodatkowe przekaźniki. Zamykasz podając masę przez styk NO a otwierasz przecinając przewód stykami NC.
To masz łatwiej kolego bo nie musisz demontować tapicerki drzwi . Wpięcie sterownika w słupku obok nogi lewej kierowcy . kierunki standard czarno/zielony i czarno/biały .
W większości 168 wszystko podpina się za licznikiem. Czarno/biało/niebieski i czarno/zielony (obok siebie) to migacze. Czarny i niebieski (obok siebie) to dwa wysterowania (masą) dla centralnego zamka. Plus to czerwony z jakimś paskiem, brązowy to masa, a jak byś potrzebował sygnałów z krańcówek drzwi to też tam są.
Tak, analogicznie jak z zielonymi i niebieskimi. A masz w ogóle zamek na kluczyk z prawej strony?
Ja wywalam plastik przy cięgle.Siłownik na blaszce i potem blaszkę do poszycia drzwi.Blaszka wygięta że siłownik od poszycia odsunięty jest na ok 2 cm.Góra blaszki jest przykręcona do takiego skosu przy ryglu a dół praktycznie się opiera o wzmocnienie po kasetą,te co idzie wzdłuż drzwi.Drut będzie krótki,kształtujesz go do cięgna i w miarę długim wkrętakiem...
Jak masz reakcję zamknij otwórz, to nie musisz dawać rezystora. Swój sterownik łączysz według schematu F2 biały podłączasz do jednego przewodu, biało czarny do drugiego przewodu, które znalazłeś, jak będzie działało odwrotnie, zamieniasz miejscami.
Na starcie jeden pilot nie działał, po wymianie baterii działa. Z centralką nie było problemów. Ze 2 razy się zdarzyło, że rozpięły się połączenia przy siłowniku - te tulejki.
Witam Posiadam Citroena XSare Picasso z centralnym zamkiem. Niestety pilot mam nie sprawny a centralny zamek w zamkach sprawny bez zarzutow. Sprawdzilem ze uszkodzony mam pilot tzw wogole nie wysyla sygnalu po nacisnieciu na przyciski i dodatkowo rozladowuje baterie do zera w ciagu paru godzin. Na allegro znalazlem sterownik zamka centralnego do Citroena....
Podepnij pod biały i brązowy w ten sposób http://obrazki.elektroda.net/91_12809024... Poza tym zmień prowizję za załącznik .
nie wystarczy jeden, każdy z nich pojedynczo do lewego i prawego kierunku, nie ma wspólnego przewodu od wyłącznika awaryjnych. diody możesz zostawić. przem27 nie pisz bzdur koledze.
Anusek, dostałeś na PW to samo co kiedyś Norbert.
Przykręcam na wierzchu długim blachowkrętem.
Czy jest to możliwe, żeby zamontować w nim przynajmniej centralny zamek, elektryczne sterowanie lusterkami i szybami? Ile to pracy, materiałów i jakie są tego mniej więcej koszty? Dziękuję z góry za podpowiedzi. Moim zdaniem jeżeli w samochodzie niema klimatyzacji, to pierwszą potrzebą będzie zamontowanie "elektrycznych szyb", wszystko inne jest mało...
Golf III ma fabrycznie centralny zamek pneumatyczny: pompka znajduje się w bagażniku, a w drzwiach są siłowniki do których doprowadzone jest powietrze wężykami. Jeśli w tej chwili otwierają się tylko drzwi kierowcy to znaczy że centralny nie działa. Szukaj pompki po prawej stronie w bagażniku i sprawdź czy podczas zamykania / otwierania jej silniczek...
Widze że kolega marcin troszkę filozofuje :) Diody separujące ( zwykła dioda prostownicza), stosowane są w systemach alarmowych w celu odseparowania od siebie przewodów podłączonych od alarmu do instalacji samochodowej. Chodzi oto że np. światła kierunkowskazów podłącza się jednym przewodem z alarmu do dwóch przewodów w aucie, jeśli się niezastosuje...
Oryginalnie są specjalne wsporniki z blachy pod siłowniki centralnego zamka. W drzwiach są pod te wsporniki gotowe otwory. Spróbuj gdzieś to podejrzeć, bo to jest bardzo pomocne. Szczególnie kłopotliwe jest ustawienie siłowników w tylnych drzwiach, ponieważ potrzebna jest tam dość duża siła i trzeba starannie wyregulować cięgna zamków. Może okazać się,...
Najlepiej jak wepniesz się do grubego czerwonego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej (główne zasilanie) i zrobisz osobny bezpiecznik 20 A na zasilanie twojej centralki)
Sterownik zamka uniwersalny a tył trzeba obadać co dolega.Raczej siłownik umiera, też może być uniwersalny.
http://obrazki.elektroda.pl/8866300800_1... Witam jedno zdjęcie się zachowało . Musisz zdemontować zamek, wiercisz w ruchomym białym elemencie otworek przez który przekładasz cięgło tym końcem z łepkiem . Wycinasz w plastikowej osłonie otwór przez który wyjdzie prosty pręt. Montujesz zamek .Pręt doginasz na końcu.
nieprawda posują uniwersalne siłowniki tylko że po zdjęciu tapicerki trzeba zdemontować szybę i zdjąć blachę z drzwi jest trochę grzebania ale uniwesalne da się napewno założyć sam to robiłem już chyba z trzy razy
Nie będzie to prawdziwy centralny, bo bez siłowników master, nie będzie reagował na zamykanie/otwieranie z kluczyka/rygla, jedynie z pilota będą się otwierały/zamykały oboje drzwi... chyba, że jednak masz tam centralny zamek, tylko bez sterownia z pilota (do takich właśnie aut służy ten sterownik).
Witam. Można dołożyć centralny zamek sterowany twoim alarmem.
Montaz uniwersalnych siłownikow bardzo prosty i bez problemów.
w odpowiedzi na twoj text Chodzi mi o to gdzie podłączyć zasilanie, gdzie prowadzić kable od zasilania, - nigdy nie robilem corsy ale podpowiem ci tak: 1. albo ciagniesz kabel + bezposrednio od aku a - bierzesz z karoserii 2. albo szukasz jakiegos wolnego kabla w okolicy skrzynki bezpiecznikow(calkiem mozliwe ze nawet masz tam wolny bezpiecznik na...
Nie ma problemu zadzwoń do Tymex Andrzej Tymiński, Zwycięzców 22, 03-936 Warszawa tel 022 616 26 94 zestaw na 4 drzwi kosztuje 180 zł
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
Zajrzyj [url=http://www.a1electric.com/golf.htm] tu . Porada wprawdzie dotyczy elektrycznych szyb, ale na zdjęciach masz pokazane, jak zdjąć poszycie drzwi.
schemat jest raczej pewny - od sprzedawcy załatwiłem. wykasowałem z schematu kabelki których nie ma u Ciebie. http://obrazki.elektroda.pl/1516516000_1...
prawidłowo założone nie wpłyną na nic,przecież te urządzenia po montażu zasilasz autonomicznie,nie mają żadnego połączenia z innymi modułami pojazdu. Dodano po 1 PS do użytkowników Octavii - czy sygnał dźwiękowy powinien sygnalizować otwarte drzwi od kierowcy?? gdyż mam sygnalizacje od pasażera i obu tylnich drzwi a od kierowcy tej sygnalizacji brak...czy...
oryginalna centralka centralnego zamka zamontowana jest w konsoli srodkowej. Montaz pilota do centralnego zamka zajmuje okolo 4 godz. pozdrawiam
Znowu brak danych auta - bo samo "124" to nie wszystko! Z dopisku, że brak jest oryginalnego pilota (a nie "orginalnego") wnioskuję, że jest to wersja po roku 92. Tak więc auto ma odbiorniki sygnału podczerwieni emitowanej przez kluczyk, sygnał jest wzmacniany w odbiorniku i dociera do modułu InfraRed umieszczonego w pobliżu pompki pod tylnym siedzeniem....
wszystkie podłączenia na liczniku kierunki: złącze zielone B2 piny 3,4,5,6 i złącze B1 piny 21,22 sterowanie zc: złacze zielone pin M1 cienki zielony lub zielony z niebieskim (masa na zamknij i na otwórz sterowanie na 1 przewodzie) + i - to chyba znajdziesz :)
witam mam pytanie czy montaz dotyczy tylko Tico czy Matiz tez wchodzi w rachube? Pozdrawiam
Ja instalowalem u siebie w malcu wyszlo mnie 120 zl za 2 silowniki plus pilot a montaz kolo 2 godzin :) proscizna ;)
Przy okazji zapytam czy dobrze rozumiem podłączenie kierunków: . Tak, tylko diody zamontuj katodą w stronę lamp.
Czesc, próbuję podłączyć podobny zamek w E46 Kabriolet i piny 54 i 36 nie działają jak podam 12V. na pinie 13 i 51 mam 12V przez chwilę przy zamykaniu i otwieraniu, jednak jak podlaczyłem tam kabel od zamka centralnego wywala bezpiecznik (na podłączeniu tego zamka centralnego do plusa jest bezpiecznik). Jak to podłączyć , bo rozumiem, że sterowanie...
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
Powinieneś na początek zapytać sprzedawcę. Mają obszerną bazę rozpisek do samochodów. Chętnie też udzielają pomocy telefonicznie. Wysłałem ci instrukcję na PW.
W 2012 jest Zielona kostka przednia body Kierunki niebiesko czarny 18 i niebiesko biały 19 sterowanie zamkiem zwykła masa i opornik 1k niebiesko żółty 53 otwarcie paki 27 jak na jednym przewodzie odseparować diodami.
Witam Chińczyk to trzeba żółty i żół-czarny do masy podłączyć i będziesz miał sterowanie - bo pierw laczyles z +12v ??? A co do sterownika nie znalazłem rozpiski dla tego modelu ale trzeba sprawdzić co występuje na 3i 4 jest 12v ??? Zewrzeć przez żarówkę do masy działa zamknięcie i otwarcie ???
nie plusem, tylko masą , zamykanie dajesz bezpośrednio na żółto-niebieski a otwieranie dajesz na przewód ze swojego sterownika ten rezystor i tak samo do żółto niebieskiego, 200 i 220 om też idzie
optymalnym rozwiazaniem bedzie montaz prostego autoalarmu - praktycznie wszystkie mają mozliwosc sterownia centralnym zamkiem - a połączysz przyjemne z pożytecznym - cena niewiele większa od samego sterowania centralnego - 100zł za alarm (giełda/allegro) + montaż (zależy jeszcze jaki masz ten centralny w swoim aucie)
dorabialem specjalnie blachy bo tam jest ciezko zalozyc lepiej kupic sobie przystosowane do seicento jest mniej problemow i lepiej chodza bo uniwersalne maja za dlugi skok i uszkadzaja sie zebatki
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... dwa ostatnie posty opisują co i jak.
Aby bagażnik otwierał się z pilota moduł musi mieć dodatkowy kanał.
Kable masz mieć połączone jak było a masę(tylko przez żarówkę) podajesz na czerwony z fioletem aby zamknąć i jasno niebieski z brązowym aby otworzyć wg opisu który podałeś.Profilaktycznie włącznik drzwiowy wciśnięty,zapłon wyłączony. Gdy nie zadziała weź kontrolkę i podawaj masy na ten moduł aż znajdziesz lub na kable wychodzące z drzwi kierowcy. Dodano...
sprawdź ciągłość przewodów zielonego i niebieskiego od centralki do siłownika kierowcy , prawdopodobnie jest przerwa lub uszkodzony silniczek w siłowniczku. co do zamknietych i otwartych drzwi kierowcy to miałes na mysli pewnie połozenie rygla.
jezeli robisz pod siebie to po zdarciu foli najlepiej dac juz maty wygluszajace no chyba ze nie lubisz muzy w aucie koszt na takie male drzwi niewielki a jakosc dzwieku wzrosnie jak nie chcesz inwestowac do daj folie spowrotem otwory trzeba wierci chyba ze sa jakies fabryczne i do nich zamocujesz plaskowniczki lub cale silownik duzo sobie firmy licza...
Gdzie ten przewód podłączyłeś dokładnie? Co na nim się pojawia?
Ale bym musiał ciągnąć przewody do kierunkowskazów przez cały samochód przecie masz z tyłu kierunki , co ty wymyślasz?????
No wiec Panowie okazalo sie ze auto rzeczywiscie nie posiadalo centralnego zamka . Ogolnie montaz bardzo prosty bez zadnych niespodzianek .
blach nie ruszaj bo będą cyrki z mechanizmem szyb,przednie drzwi -siłownik kręcisz do blachy pod oryginalnym cięgnem w zasadzie na dole drzwi prawie na pełnej długości cięgna,tylne drzwi-siłownik nad cięgnem mniej wiecej w połowie drzwi,jest tam taka wytłoczka w tapicerce.
Na blachę. Tu montowałem akurat w Polo 2007, ale idea jest ta sama. Przód: http://obrazki.elektroda.net/58_12415308... Tył: http://obrazki.elektroda.net/50_12415312... Popatrz też TUTAJ
Jaki polecacie sterownik do zamka centralnego abym mogl otwierac z pilota i w miare latwy montaz do seryjnego centralnego zamka otwieranego przez kluczyk
Ten moduł to zapewne BCM - komputer zawiadujący wszystkim co masz na wyposażeniu w samochodzie. Znajduje się w kabinie tam gdzie złącze diagnostyczne pod klapką po lewo od kierownicy . Po odkręceniu klapki zauważysz urządzenie z kilkoma kostkami z przewodami. Jednakże w zależności od wyposażenia możesz mieć tzw biedną wersję softu . Ja u siebie - też...
zamontujesz uniwersalny,ale musisz kupić siłowniki sześciokilowe bo zamki ciężko pracują,ja kupuję takie płaskie langeforda-fajnie się je montuje i od razu kup oryginalne przelotki na drzwi boczne i tył,bo z uniwersalnymi jest rzeżba,w serwisie można kupić takie przejścia za ok.60zł.
Masz rację ale doprecyzuję że centralka ma możliwość sterowania na 3 sporoby minusem, plusem, bezpośrednio siłownikami.
Może trochę własnej inwencji ... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic6... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic7... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
W załączeniu instrukcja montażu ZC Cobry
jak się za to zabrać W podanym przez Ciebie linku do Allegro (który zgodnie z regulaminem zostanie usunięty) jest adnotacja: "Dla naszych klientów po zakupie wysyłamy na e-mail schemat, który przedstawia sposób podłączenia w konkretnym modelu pojazdu." Wystarczy użyć [Szukaj], np: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Tak, takie.
do Pandy jest kpl.silniczków -rozwiązanie optymalne z normalnym trzeba mocno kombinować (może żle działać )
Drzwi przesuwne mogą napsuć krwi.
Zamek masz zapewne specjalizowany więc powinna być instrukcja,czy czegoś nie rozumiem?
golf to dosc proste auto w montażu centralnego zamka niema udziwnień a wrecz ulatwienia. każdy z zamków ma ddzielne "oczko"do zamontowania cięgna w miejsce orginalnego pneumatycznego Z tylna klapą jest różnie jesli ma wyjscie pod centralny orginalny to ok, jesli nie to trzeba kombinowac. Oczywiście siłowniki 3,5kg czyli te najbardziej popularne daja...
Masa i rezystor. Resztę doczytaj sam. Daję wędkę:)
Żółty i żółto-czarny podłącz do masy.
http://obrazki.elektroda.pl/3668425900_1... A tu gdzie zaznaczyłem nie ma miejsca? Siłownik nie musi ciagnąć, można go obrócić i może pchać
W takim wypadku żółto/czarny do masy, biało/czarny razem z pomarańczowym do pinu 6, a do drugiego końca przeciętego przewodu podłącz biały. Na tym rysunku z przekaźnikiem jest chyba błąd. Wydaje mi się, że nie ma połączenia pomiędzy 30 a 87a. Jest to raczej nieudolnie narysowana kotwiczka przekaźnika. Żółty do pinu 23.
jaka metoda podłączenie będzie najprostsza? często w autach jest w środku przycisk od centralnego żeby zamknąć i otworzyć auto. przycisk od centralnego zamka
Dzieki, silownik montowales moze poziomo. Moze ktos ma jakies fotki? Podany przez Ciebie link dotyczy drzwi z tyłu, a z przodu troche inaczej to wygląda.
czy w tym aucie sa jakies problemy podczas montazu uniwersalnych silownikow, czy moze musza byc specjalistyczne?? moze ktos ma jakies zdjecia? auto 3 drzwiowe
witam, panowie autko jak w temacie wersja amerykanska w benzynie, czy ktos mial do czynienie z tym pojazdem???-podzieli sie doswiadczeniem montazowym?? interesuje mnie jak i gdzie ewentualnie jest sterowany central oraz kierunki auto ma orginalny pilot 4 przyciski (zamk/otw/otwieranie klapy) uszkodzony niestety w drogny mak
Więc te kable od otwieranie/zamykanie zostawiam luźno nigdzie nie wpinam?
Nie działa wcale czy tylko z kluczyka ?
w załączniku opis
Dzięki za info ale czy sterowanie z kluczyka pozostanie?
Ja w lt35 (sprinter) demontuje kasetę zamka rozprostowuję oryginalną blaszkę do zaczepienia oryginalnego siłownika i za zgięciem wiercę otwór fi3,5 i za ten otwór zaczepiam cięgno siłownika uniwersalnego (najlepiej zastosować siłowniki 6kg, 3,5kg też dadzą radę, ale trzeba dobrze "rozruszać" kasetę zamka i linkę cięgna). W drzwiach odsuwanych powiększam...
Poszukuje schematu oraz instrukcji montazu centralnego zamka pneumatycznego do vw z 1987 roku Z gory dziekuje za pomoc
Pod przyciskiem ogrzewania szyb jest jedynie zaślepka. Zestaw z allegro kosztuje około 40-50zł bez siłowników. Dokupić siłowniki to koszt około 10zł za sztukę. Lub, taki zestaw: Linki wygasające usunąłem.
400-jest zabawa z przednimi drzwiami-tzw,MASAKRA-ale do zrobienia.
Kompletny zamek centralny dedykowany do FORD FUSION po 2002 w wersji 4Drzwi kosztuje 380zł. (centralka + przewody instalacyjne + komplet oblachowania + siłowniki 4szt + instrukcja montażu + foto + opis)
Witam, ponownie. Wczoraj zabrałem się za montaż centralki noxona, korzystając z Waszych porad. Udało się ją zamontować ale pojawił się pewien problem. Otóż przy podpięciu takim jak zaproponował: CameR paliło bezpiecznik przy centralce noxona (na zasilaniu), więc z tej kostki "kwadratowej" wziąłem tylko zasilanie (+ i -) i poszedłem dalej korzystając...
Wszystko jest ok mam taki z demobilu co mi został centralny. Problem jest taki że tam jest mało miejsca i nie wiem zbytnio jak co poprowadzić. Podpowiedzieli mi jeszcze znajomi że czasami opel montował zamki już gotowe pod centralny tylko że nie instalował wiązki. Jeżeli montowałeś już w nim centralny na uniwersalnym siłowniku to poproszę o info gdzie...
witam czy ktos moze podzielic sie wiedza na temat montazu w wymienionym wyzej autku, centralny sterowany z wkladki bez pilota w kluczyku, generalnie jak jest z centralnym czy sterowany masa jak w renaultach normalnie, czy do zlapania w przelotce od drzwi kierowcy (sciagac tapicerke kierowcy)?? i ewentualnie kolory przewodow, czeko go dokladka tylko...
Nie wiem jakie macie problemy z montażem centralnego zamka w tym modelu auta, jeśli któregoś z was interesuje BARDZO PROSTY montaz centralnego ,który działa juz KILKA LAT !!! Montaż jest BANALNIE PROSTY sam się dziwiłem że siłowniki uniwersalne w tak rewelacyjny sposób psują do tego modelu. Fakt, męczyłem sięz dwie godzinki zanim wpadłem na to rozwiązanie...
Mam Scanie R bez centralnego zamka chcialbym go zamontowac czy jest to mozliwe i czy mozna kupic taki zestaw do montazu.
centralny zamek wygooglowalem ze potrzebny jest do zamykania opornik 1k. Czyli wpina sie w ta sama linie zamykanie i otwieranie ? Tak, ale 620 Ohm.
ale do klapy ni jak tego wkleić nie mogę do klapy w oryginale jest pneumatyczny To akurat jest bez różnicy, bo sama zasada poruszania zamkiem jest identyczna w "pneumatyku" i w "elektrycznym",problem w zamontowaniu napędu do klapy polega na tym że w volkswagenowatych,montują w klapach inne zamki do wersji bez central zamka,i aby go tam zamontować trzeba...
Nie można jak masz rygiel a jest awaria,po to jest rygiel
Kolego niema problemu znajom mój też montował i powiedział ze nie ma problemu miłej zabawy:)
Witam wszystkich, w przyszłym tygodniu trafi do mnie Fiorino 1.4 z 2013 roku, 3 - drzwiowy, bez drzwi przesuwnych. Niestety samochód nie ma centralnego zamka więc nie ma również siłowników zamontowanych a zależy mi żeby wszystkie drzwi otwierały się z pilota, zdecydowanie przyśpieszy mi to prace. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jaki zestaw powinienem...
U mnie ten moduł słychać gdzieś pod deską, ale nie mogę go namierzyć.
na przewodach sterujących Odłącz je i zobacz co masz na tych przewodach do których się podpiąłeś.
Robiłem, nie ma problemów,z przodu siłowniki przykrencasz do zamka na jedną śrubę jest otwór i musisz wyciąć troche plastiku.
Sprawdź probówką żarówkową na których kablach będziesz mieć sterowanie masą
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... ten wątek.
Siłownika nie podłącza się do masy !!!
Dzięki, jeśli tak to zamykam temat.Pozdrawiam
no dobra, za ile kupie najtańsze siłowniki(mogą być ze szrotu, byle sprawne i chodziły bez problemu)?
montaz sterownika centralnego zamka montaz zamka drzwi bezpiecznik centralnego zamka
rezystor cewka zapłonowa kosztorysy elektryczne zasilanie konwertera multiswitcha
napis neonowy roomster schemat
Compatibility of GT-S5611 Firmware on GT-S5610 Antena odbiera tylko lokalne stacje, reszta szumi