Potrzebujesz sterownik , który ma wyprowadzone wyjścia styków roboczych przekaźników. Jeżeli Twój sterownik ma dwa wyjścia sterujące impulsami "masy", to konieczne są dwa dodatkowe przekaźniki. Zamykasz podając masę przez styk NO a otwierasz przecinając przewód stykami NC.
To masz łatwiej kolego bo nie musisz demontować tapicerki drzwi . Wpięcie sterownika w słupku obok nogi lewej kierowcy . kierunki standard czarno/zielony i czarno/biały .
https://obrazki.elektroda.pl/1115329900_... skoro w drzwi.... czy to bd trafne polaczenie jak podaje?
optymalnym rozwiazaniem bedzie montaz prostego autoalarmu - praktycznie wszystkie mają mozliwosc sterownia centralnym zamkiem - a połączysz przyjemne z pożytecznym - cena niewiele większa od samego sterowania centralnego - 100zł za alarm (giełda/allegro) + montaż (zależy jeszcze jaki masz ten centralny w swoim aucie)
Montaz uniwersalnych siłownikow bardzo prosty i bez problemów.
Dzień dobry, wiecie może czy da się zamontować normalną klamkę w takich drzwiach jak w załączniku? Potrzebuję zdemontować pochwyt a zamontować zwykłą klamkę. Problem jest taki że nie można wykorzystać zamków które już są zamontowane ponieważ jeden jest za nisko a drugi za wysoko, więc muszę zrobić po środku (na miejscu pochwytu)
Będzie pasować ta centralka - tak jak każda inna tańsza czy droższa . Wpisz w wyszukiwarkę i znajdziesz kolorystykę i umieszczenie przewodów . Jak chcesz kolego więcej informacji to napisz dokładniej co to za autko .
Ten moduł to zapewne BCM - komputer zawiadujący wszystkim co masz na wyposażeniu w samochodzie. Znajduje się w kabinie tam gdzie złącze diagnostyczne pod klapką po lewo od kierownicy . Po odkręceniu klapki zauważysz urządzenie z kilkoma kostkami z przewodami. Jednakże w zależności od wyposażenia możesz mieć tzw biedną wersję softu . Ja u siebie - też...
Ja instalowalem u siebie w malcu wyszlo mnie 120 zl za 2 silowniki plus pilot a montaz kolo 2 godzin :) proscizna ;)
witam mam pytanie czy montaz dotyczy tylko Tico czy Matiz tez wchodzi w rachube? Pozdrawiam
oryginalna centralka centralnego zamka zamontowana jest w konsoli srodkowej. Montaz pilota do centralnego zamka zajmuje okolo 4 godz. pozdrawiam
W większości 168 wszystko podpina się za licznikiem. Czarno/biało/niebieski i czarno/zielony (obok siebie) to migacze. Czarny i niebieski (obok siebie) to dwa wysterowania (masą) dla centralnego zamka. Plus to czerwony z jakimś paskiem, brązowy to masa, a jak byś potrzebował sygnałów z krańcówek drzwi to też tam są.
jezeli robisz pod siebie to po zdarciu foli najlepiej dac juz maty wygluszajace no chyba ze nie lubisz muzy w aucie koszt na takie male drzwi niewielki a jakosc dzwieku wzrosnie jak nie chcesz inwestowac do daj folie spowrotem otwory trzeba wierci chyba ze sa jakies fabryczne i do nich zamocujesz plaskowniczki lub cale silownik duzo sobie firmy licza...
Robiłem, nie ma problemów,z przodu siłowniki przykrencasz do zamka na jedną śrubę jest otwór i musisz wyciąć troche plastiku.
Dzieki takim ludziom jak carrier zycie staje sie prostsze :) Fajne zdjecia :D Dwa popoludnia i centralny opanowany. Kupilem uniwersalny zestaw razem z alarmem tj. 4 silowniki, centralka alarmu, syrena, 2 piloty i cale okablowanie. Cena 145 zł Montaz we fabiance - nic strasznego.
Mam Fabię 2 lata starszą, jak ją kupiłem nową to zdecydowałem o założeniu zamka centralnego. Miałem zestaw uniwersalnego zamka TYTAN. Pomyślałem, że skoro sam będę zakładał to kupię w serwisie skody oryginalny dedykowany do tego samochodu. Jakie było moje zdziwienie, gdy po rozpakowaniu okazało się, że jest montowany na tej samej zasadzie co uniwersalny....
Zastanawiam się, czy może tu mieć znaczenie odpowiednie ustawienie w jednej linii tej zewnętrznej części zamka w którą wkładamy klucz, a tej części wewnętrznej gdzie zamykamy zamek palcami od środka. Tak muszą być w jednej linii tak jak pokazuje szkic.
No wiec Panowie okazalo sie ze auto rzeczywiscie nie posiadalo centralnego zamka . Ogolnie montaz bardzo prosty bez zadnych niespodzianek .
Ja wywalam plastik przy cięgle.Siłownik na blaszce i potem blaszkę do poszycia drzwi.Blaszka wygięta że siłownik od poszycia odsunięty jest na ok 2 cm.Góra blaszki jest przykręcona do takiego skosu przy ryglu a dół praktycznie się opiera o wzmocnienie po kasetą,te co idzie wzdłuż drzwi.Drut będzie krótki,kształtujesz go do cięgna i w miarę długim wkrętakiem...
Witam.Zabrales sie za montaz sterownika do centralnego w A4 ale pojawil sie problem...mianowicie nie wiem jak sie tam wpiac 6 kabelkami , ktore zaznaczylem na schemacie http://obrazki.elektroda.net/78_11609173... Czy trzeba dac 2 przekazniki czy mozna podpiac to do juz istniejacych?? Znalazlem tylko 4 kabelki od zamykanie CZ w drzwiach kierowcy:brazowy,czerwono-szary,czerwono...
Nie wiem jakie macie problemy z montażem centralnego zamka w tym modelu auta, jeśli któregoś z was interesuje BARDZO PROSTY montaz centralnego ,który działa juz KILKA LAT !!! Montaż jest BANALNIE PROSTY sam się dziwiłem że siłowniki uniwersalne w tak rewelacyjny sposób psują do tego modelu. Fakt, męczyłem sięz dwie godzinki zanim wpadłem na to rozwiązanie...
jak się za to zabrać W podanym przez Ciebie linku do Allegro (który zgodnie z regulaminem zostanie usunięty) jest adnotacja: "Dla naszych klientów po zakupie wysyłamy na e-mail schemat, który przedstawia sposób podłączenia w konkretnym modelu pojazdu." Wystarczy użyć [Szukaj], np: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Czy ktos to juz kiedys robił? Chodzi o montaz samych silownikow. Jest podobnie jak w astrze, czy to zupełnie inna bajka? Mam sie za to zabrac w czwartek i wole sie upewnic.
Tak, analogicznie jak z zielonymi i niebieskimi. A masz w ogóle zamek na kluczyk z prawej strony?
Witam . Nie wiem czy trochę nie odbiegnę od tematu , ale kiedyś na stole miałem kasety zamków od Golfa IV lub V plus . Żeby wysterować (otworzyc) go na stole musiałem najpierw wysterować silnik rygla , później silnik otwierania . Przy zamykaniu odwrotnie , najpierw zamykanie później rygiel Inaczej nie ruszył jeśli był zaryglowany . Silnikami sterowałem...
Jaki polecacie sterownik do zamka centralnego abym mogl otwierac z pilota i w miare latwy montaz do seryjnego centralnego zamka otwieranego przez kluczyk
a co polecasz co kupic zeby nie spierd...c aha ile moge skasowac goscia za montaz jak mniej wiecej sie przedstawiaja koszta
Na starcie jeden pilot nie działał, po wymianie baterii działa. Z centralką nie było problemów. Ze 2 razy się zdarzyło, że rozpięły się połączenia przy siłowniku - te tulejki.
Podepnij pod biały i brązowy w ten sposób http://obrazki.elektroda.net/91_12809024... Poza tym zmień prowizję za załącznik .
nie wystarczy jeden, każdy z nich pojedynczo do lewego i prawego kierunku, nie ma wspólnego przewodu od wyłącznika awaryjnych. diody możesz zostawić. przem27 nie pisz bzdur koledze.
witam, chcę założyć centralny zamek w skodzie fabii. Warsztaty chcą za tą usługę ok. 800 PLN Ja znalazłam zestaw zamka za ok. 200 zł. Podbno montaz nie jest trudny więc prosiłabym o wskazówki czy faktycznie jest to proste i podołam. W sensie czy trzeba tam coś lutować, czy wystrczy wszystko dobrze podłączyć. Jak wygląda demontaż zamka? Chyba ze ma ktoś...
Jak do kabli sterujących ze starego alarmu dotykasz masą to zamykasz i otwierasz zamek?
Właśnie według instrukcji do tego doszedłem że są numery pinów we wtyczkach Teraz tylko dojść który schemat odpowiada instalacji w mojej 206 😁 Domykanie szyb mam opanowane,wystarczy przeciac kabel pomaranczowy i fioletowy przy wlacznikach od szyb i w te miejsca wstawic uklad od domykania szyb. Nurtuje mnie jeszcze sprawa centralnego zamka,gdyz...
Bez urazy ale odpusc sobie ten montaz dopuki nie jest zapozno !
no ok, moze i jest super hiper ale tak nawiązując do mojego pytania.. da sie czy nie? Bo powiem ci szczerze ze i tak chodiz mi tylko (no dobra.. przedewszystkim o otwieranie/zamykanie centralnego zamka bez kluczyka:))
W takim wypadku żółto/czarny do masy, biało/czarny razem z pomarańczowym do pinu 6, a do drugiego końca przeciętego przewodu podłącz biały. Na tym rysunku z przekaźnikiem jest chyba błąd. Wydaje mi się, że nie ma połączenia pomiędzy 30 a 87a. Jest to raczej nieudolnie narysowana kotwiczka przekaźnika. Żółty do pinu 23.
Anusek, dostałeś na PW to samo co kiedyś Norbert.
Przykręcam na wierzchu długim blachowkrętem.
Też chcialbym zalozyc elektryczne szyby w moim malcu. Nie wie za bardzo jak to zrobic. Link podany na tej stronie nie dziala. Czy moglby ktos podac jakis nowy link lub tez opisac montaz calego mechanzmu????
W starszych modelach nie ma problemu (nie ma blachy aluminiowej pod tapicerką), a w nowszych ta sama bajka jak w golfie 4
czarny z czerwonym zamknij czarny otwórz tniesz fioletowo czerwony pin51 https://obrazki.elektroda.pl/4342578300_...
Napisałem ci ze najlepszym rozwiazaniem jest montaz uniwersalnego sterownika koszt ok 50zł,masz dodatkowe piloty i zero problemu.
Golf III ma fabrycznie centralny zamek pneumatyczny: pompka znajduje się w bagażniku, a w drzwiach są siłowniki do których doprowadzone jest powietrze wężykami. Jeśli w tej chwili otwierają się tylko drzwi kierowcy to znaczy że centralny nie działa. Szukaj pompki po prawej stronie w bagażniku i sprawdź czy podczas zamykania / otwierania jej silniczek...
Jednak było mu gorąco jak sie okazało na miejscu central marki "central" był dokładany czyli jakosc nijaka a montaz jeszcze gorszy po wymianie siłownika i poprawnym montazu problem znikł.
Witam! Chciałbym się dowiedzieć jaki typ centralnego zamka jest w Audi A6 1994 r. Wiem, ze jest sterowany plusem, ale czy on czasem nie jest pneumatyczny, bo jeśli tak, to montaz alarmu troszkę się skomplikuje, natomiast podłaczenie zwykłego sterowanego plusem nie stwarza problemu. Czy ktoś się orientuje w tej kwestii?
Znowu brak danych auta - bo samo "124" to nie wszystko! Z dopisku, że brak jest oryginalnego pilota (a nie "orginalnego") wnioskuję, że jest to wersja po roku 92. Tak więc auto ma odbiorniki sygnału podczerwieni emitowanej przez kluczyk, sygnał jest wzmacniany w odbiorniku i dociera do modułu InfraRed umieszczonego w pobliżu pompki pod tylnym siedzeniem....
zwykle uniwersalne kazde silowniki o uciagu 3,5-4kg montuje sie do punta-nie ma tam fantazji jesli chodzi o montaz i nie jest konieczne montowanie specjalnych pod ten model
Witam W dniu wczorajszym zakończyłem montaz alarmu wszystko przebiegło w jak najlepszym przadku . Nie ma to jak satysfakcja z własnorecznie wykonanej pracy . Dziękuje wszystkim za pomoc . Pozdrowienia .
Widze że kolega marcin troszkę filozofuje :) Diody separujące ( zwykła dioda prostownicza), stosowane są w systemach alarmowych w celu odseparowania od siebie przewodów podłączonych od alarmu do instalacji samochodowej. Chodzi oto że np. światła kierunkowskazów podłącza się jednym przewodem z alarmu do dwóch przewodów w aucie, jeśli się niezastosuje...
Oryginalnie są specjalne wsporniki z blachy pod siłowniki centralnego zamka. W drzwiach są pod te wsporniki gotowe otwory. Spróbuj gdzieś to podejrzeć, bo to jest bardzo pomocne. Szczególnie kłopotliwe jest ustawienie siłowników w tylnych drzwiach, ponieważ potrzebna jest tam dość duża siła i trzeba starannie wyregulować cięgna zamków. Może okazać się,...
w odpowiedzi na twoj text Chodzi mi o to gdzie podłączyć zasilanie, gdzie prowadzić kable od zasilania, - nigdy nie robilem corsy ale podpowiem ci tak: 1. albo ciagniesz kabel + bezposrednio od aku a - bierzesz z karoserii 2. albo szukasz jakiegos wolnego kabla w okolicy skrzynki bezpiecznikow(calkiem mozliwe ze nawet masz tam wolny bezpiecznik na...
montaz centralnego zamka montaz zamka drzwi montaz sterownika centralnego zamka
mysql wyświetlanie openvpn iptables amplituner wylacza dzwiek
wiatrak alternator połączenie anten synfazowo
Uszkodzony posuw tokarki TUG 40 - wyłamane zęby na kole zębatym Błąd E24 w pompie ciepła Nulite 12.5 - jak naprawić?