montaz zamka drzwi

Znaleziono około 39 wyników dla: montaz zamka drzwi
  • Montaz centralnego zamka w golfie 3

    To proste. Dobrze założone są takie, które dobrze działają. Trzeba rozebrać drzwi i zobaczyć jak je najlepiej zamontować. A kwestia upięcia i przepchnięcia kabli przez drzwi: podpatrujesz fabrykę i starasz się jak najlepiej. Możesz też poszukać oferty polskiej firmy, MERA zdaje się (ta co komputery...

    Samochody Archiwum   21 Mar 2005 23:14 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3392
  • citroen C5 hdi 2003r montaz alarmu pilotowego

    Witam chce podlaczyc pilotowy modul centralnego zamka w C5 2001 hdi wersja angielska auto ma funkcje deadlock oryginalnego pilota brak mam klopot z wysterowaniem zamka przycisk z klodka na kokpicie zamyka auto ale juz nie otwiera w drzwiach kierowcy do silownika zamka przychodzi 6 przewodow: 5...

    Samochody Zabezpieczenia   16 Cze 2010 19:05 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 11131
  • Centralny zamek w Uno

    montaz centr.zamka w uno jest banalnie prosty. jezeli chodzi o montaz silownikow to w drzwiach sa juz gotowe dziury ( dotyczy modulów uniwersalnnych ) i nie ma zadnego problemu ( przyjrzyj sie doklanie drzwiom !!!! ) a jezeli masz jakies pytania to pisz !

    Samochody Elektryka i elektronika   23 Lip 2004 21:37 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2071
  • BMW E46 2000r montaz centralne - bmw e46 centralka zamka montaz

    Czesc, próbuję podłączyć podobny zamek w E46 Kabriolet i piny 54 i 36 nie działają jak podam 12V. na pinie 13 i 51 mam 12V przez chwilę przy zamykaniu i otwieraniu, jednak jak podlaczyłem tam kabel od zamka centralnego wywala bezpiecznik (na podłączeniu tego zamka centralnego do plusa jest bezpiecznik). Jak...

    Samochody Początkujący   11 Sty 2022 07:40 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 7101
  • montaz sterownika centralnego zamka w Fiacie Palio

    co myslicie o tych dwoch sterownikach centralnego zamka ? . Czy gdybym w klapie bagaznika podlaczyl silownik od drzwi otworzyl by on mi zamek? chodzi mi o to zeby podlaczyc go miedzy wkladke zamka a zamek te dwa elementy laczy taki drut?

    Samochody Elektryka i elektronika   05 Kwi 2006 21:48 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4459
  • A4, Audi 95r montaz elektrycznych szyb na tył

    Jeżeli masz moduł komfortu,to powinieneś mieć aktywną funkcję domykania szyb z przodu.W zależności jaki masz kluczyk,to albo samym kluczykiem zamykasz drzwi i ponownie przytrzymujesz kluczyk i wtedy zostaną domknięte szybki.Jeżeli masz zamykanie drzwi z pilota,to przytrzymujesz guzik zamykania drzwi...

    Samochody Początkujący   21 Lut 2012 20:19 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 7811
  • montaz centralnego zamka hyundai i10

    W I10 jest bardzo mało miejsca pomiędzy kasetą zamka a szybą i potrzebne są cienkie siłowniki. Kaseta zamka jest zabudowana i sterowana linkami. Takich standardowych od zamków uniwersalnych nie można upchać. Potrzebne są siłowniki takie jak w zestawie pod tym linkiem Trzeba wymontować cała kasetę...

    Samochody Początkujący   24 Lut 2017 00:26 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 8913
  • Alarm + centralny zamek + zdalne otwieranie drzwi kierowcy w

    Z tego co zerkalem na allegro to w niektorych zestawach jest mowa o otwieraniu bagaznika (chyba 3 kanaly) a mnie bagaznik nie interesuje wiec to by byly drzwi kierowcy... ale jak to dziala? Z montazem mechanicznym to raczej sobie poradze. (moze jakies sugestie?) a z elektryka beda jakies problemy? Elektryka...

    Samochody Elektryka i elektronika   27 Mar 2008 23:37 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 5218
  • problem z centralnym zamkiem stig21s

    juz cz dziala. przyczyna byly szybkozlaczki do kabli. wszystkie usunalem i tradycyjnie polutowalem. wszystkie drzwi chodza. za to teraz mam pytanie odnosnie alarmu. dzisiaj wzialem sie za jego montaz ale jeszcze nie skonczylem. mam problem bo po otwarciu drzwi mija jakies 20 sekund i automatycznie wszystkie...

    Samochody Zabezpieczenia   03 Lis 2012 06:26 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 5502
  • fiat panda 2003 activ montaz alarmu

    Mam problem nigdy nie montowałem alarmu a chciałby sobie jakiś kupić do fiata pandy i samodzielnie zamontować jeśli jest ktoś na tyle miły ze mi pomoże byłbym wdzięczny panda rocznik 2007 centralny zamek sterowany kluczykiem nie pilotem chciałbym żeby alarm obsługiwał centralny zamek wiem ze trzeba kupić...

    Samochody Zabezpieczenia   04 Lip 2007 10:35 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4825
  • Fiat Panda - Centralny zamek nie wszystkie drzwi dzialaja

    witam mam nastepujacy problem ( sorry nie mam polskich znakow na klawiaturze ) fiat panda ubogi BODY nie ruszam wiec go zakupilem 4 orginalane kasety z pandy do tego centralka na kluczyk firmy "scorpio carprotekt bowi " a na pilot centralke firmy "noxon 5-t new" kaseta strona kierowcy...

    Samochody Zabezpieczenia   07 Maj 2013 07:14 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 7362
  • VW Golf 4 1.4 16V 98r - Montaz sterwonika zamka centralnego.

    To masz łatwiej kolego bo nie musisz demontować tapicerki drzwi . Wpięcie sterownika w słupku obok nogi lewej kierowcy . kierunki standard czarno/zielony i czarno/biały .

    Samochody Zabezpieczenia   25 Cze 2019 19:35 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 183
  • daihatsu - daihatsu cuore montaz sterownika zamka

    Dla potomnych opiszę jak ja zamontowałem . Po lewej stronie na słupku jest biała kostka z 5 przewodami . Dwa przewody grube i trzy cieniutkie . Odciąłem dwa z nich ( niebieski z czarnym paskiem i zielony z czarnym paskiem ) i tam dałem sterowanie centralnego zamka . Te które idą w stronę drzwi zaizolowałem...

    Samochody Elektryka i elektronika   01 Gru 2019 17:08 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 366
  • Peugeot 206 2001r 1.6 16v - Montaz alarmu +domykanie szyb

    Właśnie według instrukcji do tego doszedłem że są numery pinów we wtyczkach Teraz tylko dojść który schemat odpowiada instalacji w mojej 206 😁 Domykanie szyb mam opanowane,wystarczy przeciac kabel pomaranczowy i fioletowy przy wlacznikach od szyb i w te miejsca wstawic uklad od domykania...

    Samochody Zabezpieczenia   12 Paź 2020 21:14 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 354
  • Sterownik centralnego zamka- Nie współgra z siłownikiem master

    Witam. Zakupiłem ostatnio sterownik model AG194 PODŁĄCZENIE Podłączyłem się do instalacji samochodowej według schematu F2 czyli: kolory BIAŁY/CZARNY i BIAŁY podpiąłem w kabelki BRĄZOWO/BIAŁY-otwieranie i BRĄZOWO/CZERWONY-zamykanie. Tak jak pewien Pan tu radził PROBLEM Problem polega...

    Samochody Zabezpieczenia   24 Lis 2012 01:20 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 7401
  • C-Zamek do Fiata 126p

    Witam.Montaz takiego zamka to nie problem,niecale 2 godzinki i masz zamek zalozony,koszt takiego zamka to okolo 50zl,podaje ci przykladowy zamek z dwoma masterami(czyli mozesz sterowac calym zamkiem z jednych i drugich drzwi,a nie jak to przewaznie jest ze od kierowcy jest sterujacy) Pozdrawiam ps.Jezeli...

    Samochody Archiwum   27 Lut 2012 23:16 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 8833
  • CZ w Golf 4, nie zamyka jednych drzwi, usterka w zamku?

    Rozbierz, przeczyść i nasmaruj a następnie zmontuj zwracając uwagę na prawidłowy montaz. Jeżeli jesteś leniwy to czasami pomaga przemycie bez demontazu i przesmarowanie towotem w sprayu.

    Samochody Elektryka i elektronika   23 Lis 2007 09:08 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4772
  • Centralny zamek Ford Escort

    przekombinowujecie panowie :) - wyciagamy zamek, przestawiamy go na zamknij potem na otworz - widac wtedy jak dziala jego mechanizm. Do elementu ktory podczas tego dzialania sie porusza podczepiamy ciegno od naszego silownika uniwersalnego i wszystko. Cala recepta na montaz uniwersalnego silownika,...

    Samochody Zabezpieczenia   12 Cze 2005 14:00 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 6194
  • ile sie bierze za robocizne -montaz alarmu

    Ja biorę: alarm+syrena z wł.zas.+czujniki ultradzwiękowe+wstrząsówka na prealarm+ przekaźnik do odcięcia-150zł+koszty sprzętu z wysyłką (w tym rabat) centralny zamek-40zł od drzwi+koszty sprzętu z wysyłką (w tym rabat) sensorowa blokada-50zł+koszty sprzętu z wysyłką (w tym rabat) ...

    Zabezpieczenia Stacjonarne   14 Wrz 2006 08:03 Odpowiedzi: 66    Wyświetleń: 97588
  • Montaz alarmu tesor cs584 w golfie

    witam, probuje podlaczyc alarm tesor cs584 w moim golfie (mk2, 1.8gti 8v). Jestem juz blizej niz dalej :wink: ale pojawil sie problem z podlaczeniem centralnego (alarm dziala OK). Przy drzwiach kierowcy jest kostka z trzema kablami - na srodkowym jest caly czas "+" a na dwoch skrajnych jest "+" i "-"...

    Samochody Zabezpieczenia   14 Gru 2008 23:01 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1590
  • Golf 3 1.6 benzyna 93rok montaz elektrycznych szyb

    Witam wszystkich posiadam golfa 1.6 benzyna 93 rok w standardzie są elektryczne lusterka poduszki powietrzne centralny zamek moim problemem są szyby a wiec mam sterowanie manualne a chciałbym zmienić na elektryczne czy jest możliwość jeśli tak to proszę o pomoc chodzi mi co mam kupić żeby zamontować...

    Samochody Elektryka i elektronika   26 Kwi 2011 20:17 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3320
  • Montaz Minicar 686H w volvo s40 z 1996 roku.

    Niestety nie zdało egzaminu. w konsoli nie mam sterownika centralnego zamka. Zato po lewej stronie od kierowcy mam szara puszkę od c.z. lecz do niej nie dochodzi żaden z opisanych kabli (kolory). Gdy uruchamiam c.z. z pilota słychać w niej załączanie przekaźnika. Jak można sprawdzić które kable są do...

    Samochody Zabezpieczenia   26 Lip 2013 10:12 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2958
  • Montaż centralnego zamka w Tico

    Witam zajmowalem sie montowaniem instalacji alarmowych centralnych zamków itp czytałem wypowiedzi i nie zgodze sie z wypowiedzia ze do astry II potrzebne sa jakies specjalistyczne silowniki. wystarcza zwykle silowniki i troche pomysłu. Jak to zrobic jezeli jest ktos zainteresowany moge napisac. specjalizowane...

    Artykuły   16 Paź 2008 20:23 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 28360
  • Ford Escort 93 1.6 16V. Alarm z centralnym zamkiem.

    Panie Błażej ja bardzo dobrze wiem jak działa mikrofala - czepiałem się bo ją zaproponowałeś do zabezpieczenia kół i z stąd moje pytania alink który zamieściłeś tylko to potwierdza że do KÓŁ sie nie nadaje .Odnosnie Forda myślę że przesadzasz jaki problem jest odwrócić polaryzacje -i musisz to zrobiś...

    Samochody Zabezpieczenia   23 Lis 2006 20:28 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 4061
  • Sterownik radiowy zamka Wirus Plus

    Witam, Mam problem ze sterownikiem zamka Wirus Plus. Kupilem 4 sztuki tych sterownikow w nadziei na pozniejszy montaz u klienta. Sterowniki kupilem w marcu zeszlego roku i czekaly na ta chwile az do dzis. Po zainstalowaniu i zaprogramowaniu sterownik prawidlowo dzialal 1 dzien. Sprawdzalem elektronike...

    Samochody Zabezpieczenia   05 Lis 2007 12:07 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1109
  • Centralny zamek i blokada silnika Mercedes 124 200E 87 r.

    Mialem duzą przeprawe z tym autem wczoraj, bo tak toporny jest ten samochod do roboty (te tapicerki na te haczyki to jakas porazka :) ) Polozylem centralny zamek od zera i wszystko gra, ale te silowniki z tylu cos przeczuwalem ze nie dadzą rady, skoro nawet ręką ciezko bolec wcisnac. Nie mialem na...

    Samochody Elektryka i elektronika   01 Paź 2009 13:05 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2810
  • hyundai getz 1,5crdi centralny zamek raz dziala a raz nie

    Witam Pomocy mam problem z centralnym zamkiem hyundai getz 1,5crdi 2005r otoz raz zamyka wszystkie drzwi raz tylko te od kierowcy. Jestem troche zielony w tym a dodam ze ostatnio zamontowalem sterownik centralnego uniwersalny na piloty wraz z silownikiem uniwersalnym ,gdyz u mnie w aucie niebylo silownika...

    Samochody Początkujący   15 Maj 2017 21:01 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3261
  • Centralny zamek Opel Corsa B

    jezeli robisz pod siebie to po zdarciu foli najlepiej dac juz maty wygluszajace no chyba ze nie lubisz muzy w aucie koszt na takie male drzwi niewielki a jakosc dzwieku wzrosnie jak nie chcesz inwestowac do daj folie spowrotem otwory trzeba wierci chyba ze sa jakies fabryczne i do nich zamocujesz plaskowniczki...

    Samochody Archiwum   15 Sie 2011 09:58 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 32214
  • Centralny zamek Mercedes A160

    na przykład przy wyjściu z drzwi pasażera przewody czarny i niebieski sterowanie masą,zdejmujesz boczek i masz dostęp,jest tam też lampka do podłapania Dodano po 1 pod schowkiem masz wszystko łącznie z zasilaniem i masą.

    Samochody Zabezpieczenia   16 Maj 2006 11:53 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2734
  • maxicar ford mondeo mk1 pomocy

    Zamki w fordzie masz sterowane plusem wiec musisz podłaczyc sterownik c.zamka według schematu który dostałes zebys miał na wyjsciu +12V(zamknij,otworz),jesli chodzi o montaz to rozkrec sobie pokrywe po kierownica,nadkole plastyk w nogach kierowcy i wówczas musisz sie dostac do kabli wychodzacych z drzwi...

    Samochody Elektryka i elektronika   25 Gru 2009 21:38 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2745
  • omega B 96 r problem + pytanie

    problem z drzwiami rozwiazany, niestety nie obeszlo sie bez interwencji fachowego serwisu (bałem sie cos urwac i naribic wiekszych szkód) cala "przyjemność" otwarcia drzwi mie skubneła 70 zł, niestety po otwarciu okazalo sie ze plastikowa obudowa zamka jest mocno popekana w kilku miejscach, wiec serwis...

    Samochody Elektryka i elektronika   27 Mar 2005 13:37 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1610
  • instalacja CA w felicii - pare pytan

    Witajcie, jestem na etapie powolnej budowy budzetowego CA w skodzie felicii. Po drodze pojawilo sie pare pytan. Wiekszosc moze i durnych, ale to pierwszy samochod, pierwsza instalacja i chce zeby wszystko bylo cacy. W tej chwili sytuacja wyglada tak: zrodlo - clarion cz209er + porzadnie zrobiona...

    CarAudio   08 Gru 2009 01:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1206
  • Mazda 323F & super forteca

    Witam wszystkich!! Moj problem dotyczy, podlaczenia centralnego zamka do alarmu super forteca. Okolo miesiac temu mialem wlamanie, lewusy "dżwigneli" mi radio uszkadzajac wkladke zamka kierowcy:| pozostal mi tylko panel po Kenwood`zie na pamiatke. Wymienilem wkladke zamka na ta od strony pasazera...

    Samochody Zabezpieczenia   04 Paź 2005 19:57 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2025
  • Astra F 97 - montaż sterownika proxima Srpi.

    Witam. Kupiłem do swojej starej astry F moduł z dwoma pilotami. 97 rok sedan 1.4 benzyna. Przeczytawszy instrukcję i pogoglowaniu znalazłem to Odkręciłem 4 srubki i zdjąłem osłonę. Zacząłem szukać przewodów więc gruby brązowy i czerwony. Znalazłem także te od zamykania i otwierania brązowo biały...

    Samochody Zabezpieczenia   28 Gru 2016 21:31 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1122
  • Dobór alarmu - Fiesta '97

    Bardzo proszę o radę w sprawie zakupu alarmu do samochodu Ford Fiesta '97. Mam fabrycznie założony centralny, lecz bez sterowania pilotem, dlatego chciałbym aby alarm posiadał także wbudowany sterownik centralnego zamka. Z tego co sie orientuję w fordach po roku 1995 c.z. sterowany jest plusem. Zastanawiam...

    Samochody Zabezpieczenia   22 Sty 2005 00:03 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1653
  • Alarm AMPIO BP i Citroen C2 1.1 2007 r.

    Witam Klient zażyczył sobie montaz alarmu bezpilotowego Ampio BP w samochodzie Citroen C2 1.1 rok 2007. Chce abym alarm ten podlaczyl pod fabryczny kluczyk z pilotem. Czy moglbym prosic o schemat do tego autka? Najbardziej zalezy mi na 4 przewodach: - 2 wejścia wyzwalające na których pojawia...

    Samochody Zabezpieczenia   21 Kwi 2010 13:53 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3900
  • BMW/E46/320i - Jak podlaczyc alarm SafeCar 440

    A gdybym jednak sie uparl na samodzielny montaz ? 😊 bardzo bym prosil o opisanie ze schematu krok po kroku co do czego mam podlaczyc w jezyku laika 😊 Dodano po 2 Czyli przykladowo co do czego ma byc podlaczone w jezyku nie elektryka lecz laika Dodano po 5 Dodam rowniez ze...

    Samochody Elektryka i elektronika   05 Lut 2016 07:25 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1356
  • DTM 400 vs Faac 414 vs Beninca Bill 30 vs Tousek Turn 10

    Elektrozaczep do bramy jest używany w bardzo długich skrzydłach ( z reguły w pojedynczych) i blokuje koniec skrzydła za pomoca elektrycznego rygla. Wtedy potrzebne jest chwilowe dopchniecie skrzydła na czas odblokowania zaczepu. U Ciebie nie widze sensu stosowania tego rozwiązania. Centrale DTM ( sofi...

    Automatyka bram, szlabanów, rolet   30 Sty 2019 14:59 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 4476
  • Wybór autoalarmu

    Dzieki za rekomendacje, SF chyba rzeczywiscie wydaje sie byc bardziej odpowiednim dla mnie modelem. Tak, modul komfortu jest - jesli zamykajac auto przytrzymam kluczyk szyby domykaja sie automatycznie :). To wiec mialbym zalatwione. Moze rowniez dzieki temu wchodziloby w gre automatyczne zamykanie...

    Samochody Zabezpieczenia   11 Sty 2009 11:50 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3430