Moim zdaniem powinny oba podejść, sprawdź czy jest regulacja na motorze.
Przecież na sucho nie wyreguluje się gaźnika. Musisz go zamontować, i próbować odpalić motor, regulację zacząć obserwując zachowanie motoru.
Jest takich projektów. Szukaj: https://duckduckgo.com/?q=arduino+temper...
Zbyt uboga mieszanka.
Na pustych, zapowietrzonych popychaczach nie zrobisz wstępnej regulacji. Będzie Ci ciężko znależć ten moment braku luzu przed dokręceniem o te dwa obroty. Będą miękkie , podatne. To olej w nich stawia wyczuwalny opór. Złóż to do kupy , wycofaj każdą śrubę regulacyjną na dżwigienkach o więcej niż dwa obroty (dlaczego będzie póżniej ) Odpal motor , niech...
Kolejny raz sam sobie odpowiadam ;D Zawiozłem wczoraj motor do znajomego mechanika, wysłuchał mnie jak dobry lekarz pacjenta, wymienił korek i wszystkie objawy ustąpiły o_O. Zostawiłem jeszcze motor na regulację gaźników. Po naprawie pojeżdżę jeszcze z 50km i zobaczę, czy faktycznie wszystko ustąpiło.
SetPoint Lambda musisz ustawić w/g wskazań jakiegoś analizatora spalin, emulację w/g potrzeb motoru.
Cześć Kiedyś często słyszało się o oryginalnych tylko świecach do opla GM. Ja bym założył NGK lub Denso -sam na takich jeżdżę. Następne to cewka i tu w oryginale raczej powinno być. Masz stara aby podmienić i zobaczyć czy przejdzie? Dwa twój motor nie ma hydraulicznej regulacji zaworów więc chyba należało by sprawdzić luz zaworowy oraz ciśnienie sprężania....
Oddaj gaźnik z motorem do regulacji.
1. Najpierw dajesz Bingo w tryb nauki i uczy się analizując parametry pracy na benzynie jak będzie pracował na gazie. Głównie chodzi o to aby Bingo przeszło na gaz. 2. Wymuszasz programem wartość attuatora na 110 kroków i regulujesz reduktor na WOLNYCH OBROTACH a) zakręcasz dawkę podstawową na reduktorze (pokrętło duże, wolnych obrotów) b) regulujesz...
To nawet lepiej - spienione PCV + opalarka elektryczna z regulacją temperatury. I możesz kształtować od razu na motorze.
znaczy jesli chcesz przelozyc zaplon to musisz pociagnac nowe wiazki zamontowac jakos czujnik halla zgrac go jeszcze z czasem zaplonu bo harakterystyka silnika na pewno inna do tego zamontowac komputer bo cos tym wszystkim musi sterowac w´sumie tanie poszukac drugi samochod lub zrobic kompletna przekladke jesli zas chodzi o skrzynie biegow to z tego...
Uszkodzony motor w potencjometrze, bądź sekcja jego zasilania. Transmisje z pilota odbiera jak widać.
Witam, zaprowadz motor do regulacji, w serwisach mają elektroniczny wskaznik do regulacji gaznika, 10 min i problem z głowy, tylko nie daj regulować na słuch bo to nie regulacja.
Tylko czy podłączenie silnika z pominięciem kondensatora jest możliwe? Chciałbym całkowicie pozbyć się kondensatora i wszystkie odczepy podłączyć do wyprowadzeń falownika UVW. Ewentualnie wykorzystać np. U i V a trzeci odczep przez istniejący kondensator. Wolałbym jednak rozwiązanie z samym falownikiem i zmianę kierunku realizować przez zaciski sterujące...
Niestety falownik do tanich rzeczy nie należy i wolelibyśmy tego uniknąć. Na schematach, które są na necie, nic nie widać, ale może jest jakaś regulacja wewnątrz sterowania motoreduktorem? A czy poza falownikiem, jest jakaś inna opcja? Niektóre mają regulację, ale czy ten też może mieć?
czy bedzie nadawał sie do regulacji prądu podanego na kabel oporowy , bo widzę z schemacie motor. Oczywiście, w przypadku obciążenia rezystancyjnego pominąć można diodę zwrotną.
Siemano, zna się ktoś tu na regulacji gaźnika? Mam taki problem, że motor jeździ ogólnie dobrze, ma dużą moc na dużych i nawet na niskich obrotach, jak na 125 2T, lecz gdy wkręcam go stopniowo. Ma on problem, gdy nagle odkręcę pełną manetkę, następuje zmulenie (buuu) 1-2 sekundowe, po czym idzie jak szatan. Co to może być? Jest za duża czy za mała dawka...
Witam! Tak, wejścia A, B odpowiedzialne są za regulację płynną/skokową obrotów. Wystarczy przeanalizować pierwszy z brzegu schemat, np. wież audio JVC, gdzie silniki MABUCHI są stosowane - "zassałem" z "elki" w ciemno schemat/serwisówkę wieży: UX-V10GN i załączam poniżej istotny fragment (co prawda typ silnika trochę inny, ale zasada pewnie jednaka):...
Sprawdź prąd pobierany przez silnik zasilając go z zasilacza lub akumulatora 12V. Jeżeli motor jest sprawny prąd nie powinien przekraczać 0,4A. (podczas biegu bez obciążenia).
Wymontuj termostat i sprawdź w garnku albo odrazu kup nowy bo to tania częśc. Obroty na zimnym mam podobne w mojej hondzie, na ciepłym powinny być około 750, przy przepustnicy jest śrubka od regulacji.na czas regulacji trzeba odłączyć krokowiec.
https://sklep.avt.pl/avt1955.html Może coś takiego. Jak ktoś testował to powie czy się nada Dodano po 1 Regulacja startu od 0-15 Sec. Poczytaj pdf. Moim zdaniem ok.
Dzięki jarek-lnx za odpowiedź. Na razie zamówiłem elektryczny kontroler kołyski (opis w All-gro). Jest regulacja czasu i amplitudy. Spróbuje adaptować ten elektryczny kontroler kołyski. Pewnie trzeba będzie zastosować przekaźnik, inne zasilanie, mocniejszy motor. Opiszę rezultaty.
Nie rozumię tego "Ciepłe powietrze idzie" tzn nie dmucha wentylator ale czuć cyrkulacje ciepłego powietrza z kratek nawiewów? Najprawdopodobniej padł ci motor od regulacji przesłon. Dostęp do tego od stony pasażera. Albo od dołu z pod konsoli, albo po wymontowaniu schowka (dużo więcej widać). A czy klimatronik nie zgłasza SERVICE??
Proszę o informacje jakie powinno być ciśnienie otwarcia w tym motorze ? Na czym polego regulacja - wymienia się podkładki regulacyjne czy jakiś inny sposób ?
Rafik.Te silniki się różniły nie tylko karterami ale i kształtem cylindra.Ja miałem (i mam) silnik 023 czyli dwa biegi w nodze i cylinder kwadratowy.Bardzo podobny i podobno lepszy był silnik 019 trzy biegi w nodze i też cylinder kwadratowy.Do tych silników w żaden sposób nie pasował zapłon od Charta.Jan buki,a nie masz Ty za mocno wykręconej śruby...
Zła regulacja gaźnika lub duże jego zużycie. Możliwe tzw. fałszywe powietrze. Połączenie gaźnika z cylindrem, simmeringi lub nieszczelność na połówkach karteru.
To zobacz [url=http://www.instructables.com/id/Con... [url=http://www.qrong.com/archives/46]Li...
Nie ma w nim regulacji .
Do sterowania mocą urządzeń często wykorzystuje się tak zwany PWM. Upraszczając, sterujesz sygnałem prostokątnym (logiczna 1 i 0), a procentowe wypełnienie tego prostokąta (czyli ilość stanu 1 w cyku) to właśnie jest procentowo oddawana moc. Poczytaj o sterowaniu metodą PWM, jest dość powszechna, tak się steruje np. jasnymi diodami LED, itd. A tu masz...
Docierałeś go po zmianie cylindra czy od razu ogień ? Stawiam na pierścienie, tłok lub regulacja gaźnika tam niema co innego się zepsuć. Masz chłodzenie cieczą lub olejem wraz z chłodnicą ? Kolega miał zumico gr 500 i dosyć je katował, motor przeżył 4 silniki z czego z 15 razy zmieniane cylindry a tłoki i pierścienie... z 40 razy zmianiał.
Takie rzeczy realizuje się na silnikach trójfazowych i falownikach, albo układach serworegulacyjnych z BLDC, albo DC, a nie na silniku jednofazowym, który praktycznie nie ma możliwości regulacji obrotów. Falownik do takiego silnika jest wyjątkowo kosztowny.
Błędów w sterowniku silnika nie masz. Masz motor AME lub AZE czyli z jedną sondą , auto bez ABS i klimy. Jak na razie według mnie parametry w normie . Tylko że Ty najpierw się łączysz ze skanerem a potem uruchamiasz motor. Efekt jest taki że przez pewien czas masz nieaktywną regulację lambda. Pokaż jeszcze blok 31 ale po czasie min 30 s od uruchomienia...
Witam, Prosiłbym o pomoc w dobraniu elementów składowych mojego projektu. Chciałbym połączyć silnik elektryczny jednofazowy 0,55 kW z motoreduktorem, i następnie móc sterować : - szybkością obrotów (płynna regulacja) - obrotem o zadany kąt. Będzie to 45 stopni. I teraz mam mam dużo wątpliwości. Jako, że jestem amatorem, to ruszyłem na poszukiwania w...
Mam silniki od regulacji kierownicy o symbolu Wheel Power Telescopic Motor 89232-50050 . Częsta przypadłość ze te silniki po czasie przestają działać . Nigdzie nie mogę znaleść datasheet tych silników i żadnych informacji . Co może się psuć w takich silnikach ? Czy ktoś ma jakąś specyfikację ? Te silniki padają nagminnie i się zastanawiam czy dało by...
Zasilanie hamulca są wyprowadzone na zewnątrz. Żyły 4 i 5. Na drugim końcu kabla jest siedem żył. Zdjęcie 5. Układ hamulca chyba zaznaczam chyba jest na 380V jak silnik ponieważ normalnie hamulec zasilany jest z tabliczki silnika a tam nie ma 220V. Kwestia jeszcze wentylatora jeśli silnik miałby pracować z falownika. W układzie z falownikiem również...
gdyby wgrana była mapa dla konkretnego motoru nie potrzebne byłyby przełączniki regulacji wyprzedzenia zapłonu.
Gdybyż zrobił kilka zdjęć byłoby o wiele prościej. Jeżeli gaźnik jest zbudowany jak większość choćby w motorowerach czy innych motorach ;-) to przepustnica ma z jednej strony wyfrezowany wzdłuż kanalik w którym musi przesuwać się koniec śruby do regulacji obrotów i to cała tajemnica.
Może coś z serii MCI prod. Danfoss? Nie sa przerażająco drogie, a mają soft start i soft stop. Jak masz motoreduktor, to może fsię przydać tez f-cja kick start. Sądzę, że warte uwagi. pzdr hmm na jedej stronce znalazłem cennik i najmniejszy sofstart Danfossa (do 5,5kW) kosztuje 660zł. Za tą kasę miałbym falownik. Falownik do silnika 0,75 kW kosztuje...
Wszystkich par tzn 1,2 1,3 1,4 itd ? Tak, wydaje mi sie, że motor pochodzi z szajssunga, pierwszy prawdopodobnie będzie masą. sprawdź jego połączenie do obudowy motoru.
Z boku potencjometr to pewnie jeszcze regulacja prędkości.
Witam wszystkich. Otóż chciałem do swojej grubościówki założyć motoreduktor trójfazowy nie powiem jakiej marki ani parametrów ponieważ tabliczkę zjadł ząb czasu albo inne ustronstwo. Jednak chciałem podpiąć to pod falowniki który dostałem od kolegi ale niestety jednorazowy. Czy w ogóle jest taka możliwość i czy będzie działała regulacja obrotów? Załączam...
drodzy koledzy narazie jest wszystko okey chyba sie przetarły xd, ale d rugim skuterze 4t padł moduł i mam do wyboru 1. https://motor-x.pl/modul-c-d-i-tuning-ch... 2. https://motor-x.pl/modul-c-d-i-odblokow-... 3. https://motor-x.pl/modul-zaplonowy-4t-5,... 4. https://motor-x.pl/modul-cdi-tec-perform...
Urządzenie, które widziałem, miało rzeczywiście silnik z wałem obustronnym - to podstawa. Z tyłu był hamulec zasadniczy maszyny (dokładnie to luzownik - bez zasilania trzyma) i wolnobieżne koło na pasek zębaty fi jakieś 30 cm zasprzęglane z wałem w razie potrzeby sprzęgłem elektromagnetycznym. Koło na wałku silnika manewrowego było fi jakieś 6 cm, a...
mulek ma racje to najprędzej dysza główna częściowo zatkany otwór, oraz masz za bogato ustawiony skład mieszanki na dyszy biegu jałowego. Dokładne czyszczenie i regulacja gaznika.
Tak jak kolega napisal przy tym silniku gaz na srubke to nieporozumienie. Wniokuje ze siedzi tam stary dobry osmio zaworowy motor. W/g mnie regulacja to jedno ale przy takich przebiegach jakie robisz reduktor powiedzial juz pewnie papa. NIe daje dobrego cinienia, motor lapie mula i dlatego duzo pali. Warto sprawdzic sonde i koniecznie to wystroic bo...
Czy to się ustawia po przez parametry: P2.3.15 - Limit sygnału monitorowanego AI, przy którym następuje wyłączenie wyjścia P2.3.16 - Limit sygnału monitorowanego AI, przy którym następuje załączenie wyjścia Te parametry sterują wyjście przekaźnikowe. Zacznijmy od początku: na jakiej aplikacji pracuje falownik ? - parametr S6.2 w system menu, czy jest...
Jeszcze opisz które przewody do czego idą, opisane są tylko dwa, water i motor, zostaje zasilanie i coś jeszcze.
Witam. Mam nadzieję że to dobry dział. Najwyżej proszę o łagodny wymiar kary... Otóż mój problem polega na tym, że robię sobie pracę inżynierską. Niby nic, ale zaczynają pojawiać się problemy... W związku z tym, iż w pracy (stanowisku) znajduje się motoreduktor 12V DC (silnik od wycieraczki od Syrenki) następuje potrzeba napędzenia silniczka. Uzyłem...
...ale regulacja gaźnika musi być na odpalonym motorze. A ja nie mogę odpalić motocykla. Czy jest ktoś tutaj nie w ciemie bity i miał podobny problem ?
Sonde mozesz sprawdzic przy pracy na benzynie - najpierw zrob mu reset przez odlaczenie akumularora, a potem dopiero praca na benzynie - oczywiscie dobrze rozgrzany motor.Jesli sonda oscyluje to jest ok.Wstepnie reduktor ustawiles dobrze.Aktuator powinien miec nieco mniejszy zakres pracy wokol PWA. TPS to czujnik polozenia przepustnicy
Jak problemy były od krańcówek, to pewnie wystarczy wymienić je na czujniki indukcyjne i dołożyć przekaźnik programowalny do zrobienia przycisków. Jeżeli maszyna ma zatrzymywać się w tej samej pozycji (pozycjach) to enkoder będzie zbędnym dodatkiem. Pracuję na podobnych urządzeniach i na czujnikach indukcyjnych polega się bardziej niż na enkoderze....
Witam, potrzebuję zasilacz do motoreduktora DOGA DO31938603B00/3124 (Un=24v Mn=9Nm nn=30rpm In=3A Ma=50Nm Ia=15A) Będzie on służył do napinania linki z siłą 20-30kg. Biorąc pod uwagę wymiary uchwytu/bębenka zamocowanego na wale, motoreduktor będzie potrzebował 5,4-8,1Nm. Głównym zadaniem będzie utrzymanie zadanej siły przez kilka sekund i kompensowanie...
solo626. Nie przenoś złych nawyków regulacyjnych z kosiarek na motory. Żadnych regulacji na lince! 0,0 precyzji + groźba wywrotki gdy skręcająca się kierownica naciągnie linkę i .... doda gazu. Groźba pękniętego króćca dalej istnieje. Może nie być tego widać ale lewe powietrze w tym miejscu bardzo źle wpływa na pracę silnika. Szczególnie na biegu jałowym....
hevet2 wymiana to ostateczność, najpierw próba naprawy. Gaźnik to niezbyt skomplikowany element silnika najczęściej wymagający regulacji.
Cztery śruby drobnozwojne pionowo na rogach stołu połączone łańcuchem od motoru do napędu góra - dół. Obowiązkowo zaciski blokujące stół podczas pracy.
Sprawdź mechanizm dvd-deck a w szczególności silnik sled i spindle motor. Miałem takie uszkodzenie i był właśnie uszkodzony sled motor i w jednym przypadku pomogła regulacja toru przesuwu czytnika.
Witam mam Suzuki TS 50 W gaźniku tego motoru jest śruba do regulacji powietrza Ale Miejsce gdzie wkłada się śrubokręt jest całkowicie płaskie (obrobione we wszystkie strony) Pytanie brzmi: Jak odkręcić tą śrubkę? Dostęp do niej jest bardzo kiepski ponieważ jest ona w takiej jakby tulejce grubości śrubokręta . Proszę o szybką odpowiedź.
Np. zabrudzony i źle ustawiony gaźnik. Dokonać czyszczenia i regulacji na DOBRZE ROZGRZANYM motorze. Wielu o tym zapomina, a potem są problemy na ciepłym, lub zimnym.
https://obrazki.elektroda.pl/8038218700_... Motoryzacja to dziedzina, która stale ewoluuje – napędzana innowacjami technologicznymi, zmieniającymi się trendami społecznymi i wymogami środowiskowymi. Jej przyszłość przynosi ze sobą wiele fascynujących zmian, które wpłyną na naszą codzienną mobilność i sposób, w jaki postrzegamy samochody....
a co do tego M .. to jest silnik :) .. poszukaj w interneci opisow elementow elektronicznych i ich symboli i na pewno bedzie .. a M jak Motor :)
Nie wiem czy obniżanie napięcia prądnicy przez transformator jest konieczne. Ja zbudowałem wiatrak na bazie serwo-motoru firmy SEM, 6000obr./380V i ładuję akumulatory 12V ( 400Ah) przez prostownik 3-fazowy. Regulację obrotów śmigła mam zrobioną na zasadzie podłączania (kaskadowo) obciążenia (grzałki) przy wzroście napięcia powyżej 12V.
Paliwo z baku cedzi jak trzeba przez cały czas ,mieszanka paliwowa prawidłową 100ml oleju shtila na 5 l paliwa motor nie reaguje ani na regulację śrubą biegu jałowego ani na regulację iglicą chyba że jest jeszcze coś co można w nim regulować a nie wiemy ale nie dopatrzeliśmy się żadnej innej śruby Dodano po 5 Paliwo z baku cedzi jak trzeba przez cały...
Motor odpala, ale dopiero po kliknięciu około 10 razy w pompkę. Odpali chwilę podziała i gaśnie bez pompowanie nie odpali. To nie jest pompka, tylko przycisk do zatapiania pływaka, celem podnoszenia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jest bez znaczenia czy będziesz go naciskał, czy tylko przytrzymasz wciśnięty dłużej. Tak jak kolega Alfred napisał,...
Witam! Poniżej znajduje się schemat układu regulacji obrotów silnika prądu stałego 12V. Wydajność układu z elementami jak na schemacie dochodzi do 5A. Układ bardzo ciekawy, charakteryzuje się niskimi stratami i małą ilością wydzielanego ciepła, jest prosty do wykonania - mała ilość elementów - i nie sprawia praktycznie żadnych problemów przy uruchamianiu....
7414 to inwerter ze Schmittem. Schemat generatora na takim inwerterze jest prosty i ogólnie znany: Układ docelowo ma służyć jako generator nanoimpulsów, zależy mi na płynnej regulacji obu parametrów. W jakim zakresie?
Witam! Chcę wykonać regulację do mojego prostownika z układem juzefa g. Ale czytam tematy i posty i nie znalazłem konkretnego układu do regulacji tym bardziej że chciał bym tym prostownikiem ładować akumulator do motoru i akumulatory do samochodu więc potrzebuję regulacji od 500mA do 10A. Regulator wyżej wymieniony zapewni mi regulacje od 3A (chyba...
A może masz uszkodzony "spindle motor" , jak zapodasz płytę DVD to co się dzieje, laser jeździ płyta próbuje się kręcić ? jeśli tak to sprawdź czy driver od silnik się nie grzeje (można się poparzyć ) jeśli się grzeje to masz do wymiany silnik spindle motor. Pozdrawiam
Kol.wyżej tworzy problemy - rozbudowanie zasilania , silnik, falowniki itp. Najprostsze rozwiązanie ( jeśli masz ten silnik i on Ci wystarcza ) to prostownik o odpowiedniej mocy i napięciu ( może być akumulator ale trzeba ładować ) i regulator PWM ( pełno tego na Allegro i tanio). Masz regulację obr. od 0 do max- bardzo płynną a sprawność tego jest...
Witam, mam taki problem, już opisuje: A więc po regulacji gaźnika i wymianie cewki (wymieniałem i regulowałem bo też miałem problem z wolnymi obrotami i wydawało mi się że gubi iskrę a jedak to była regulacja gaźnika).Po wyregulowaniu gaźnika cross trzymał obroty ale nagle brakuje mu mocy i też inaczej chodzi(inny dźwięk motoru). Czym to może być spowodowane,...
Skoro używałeś odkurzaczy i były aż za dobre to najlepszym rozwiązaniem będzie dmuchawa samochodowa na silniku BLDC z regulacją obrotów/mocy. Praktycznie same plusy: - możliwość dowolnej regulacji -nie zużywający się silnik BLDC -bardzo cicha praca -niska cena minusy: -zastosowanie zasilacza 230AC/12DC, może być od zasilacza komputerowego. Chyba peżoty...
może komuś się to przyda,udało mi się w końcu ustawić ten gaźnik (tak myślę)na pocotów miałem dyszę główną 92 a dysza wolnych obr 50 teraz zmieniłem na dyszę główną 85 a wolnych obrotów na 40,i regulację robiłem tak- tą gróbszą śrubę ustawiłem żeby motor miał 2,5 tys obrotów a tą niedzianą wykręcałem od zera aż obroty spadłu do 1.5 tys obrotów puźniej...
Kolego napisałeś "Silnikiem krokowym to sobie możesz napędzać skaner albo drukarkę... " a wszystkie obrabiarki numeryczne to niby czym są napędzane?fakt do krokowca potrzeba zasilacza sterownika itd ale motoreduktor i jakiś zgrabny silniczek regulacja obrotów falownikiem (kurcze tylko znów cena falownika będzie kosmiczna:( ) siłownik hydrauliczny do...
Szukaj haseł: Mostek H, PWM. Istnieje też podobno coś takiego, jak Arduino motor shield.
TDA1085C Universal Motor Speed Controller to sterownik do silnika szczotkowego. Jeżeli potrzebujesz płynnej regulacji w pełnym zakresie to twój silnik się do tego nie nadaje, musiałbyś go sterować z przemiennika częstotliwości.
motoreduktor zamówiony . Mam pytanie : Co steruje tym motoreduktorem (czerwony - regulacja nawiewu ) Pytam , gdyby się okazało że sterowanie tym silniczkiem jest uszkodzone . Byłbym wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam i ŻYCZĘ WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU
Witaj, Ostatnio robiłem remont silnika Kadeta, ale miał nieco inny gaźnik. Niemniej zasada jest podobna: Wkręcasz 1 do oporu i wykręcasz ok 1 obrotu, odpalasz motor trzymając manetkę gazu aby nie zgasł. Drugą śrubę dokręcasz aż oprze się o przepustnicę - poznasz po tym, że podwyższą się obroty a pomimo puszczenia ręką manetki nie będą maleć. Teraz wykręcasz...
Witam, Mam problem z regulacją prędkości podawania drutu spawalniczego. Podajnik to ZP-2 z płytkami ZP-2 101 oraz ZP-2 221. Objawia się to skokową regulacją. Na ustawieniu potencjometru na „10” silnik ma bardzo wysokie obroty. Użyteczne wartości są od 1 do 3. Chciałbym móc regulować prędkość w całym zakresie z większą dokładnością. Problemem jest prawdopodobnie...
kolejne czyszczenie gaźnika nic nie dało ale pomogło ograniczenie paliwa tak jak tylko pozwalają regulacje w gaźniku motor teraz jest w stanie przejechać 300-400 m po czym gaśnie i albo odpala z pierwszego albo lekko się przylewa ale odpala i jedzie dalej mi to wygląda na przytkane kanały powietrzne w gaźniku ale nie mam pomysłu jak go wyczyścić. a...
W zakładce akcesoriów zmień PTT Audio na PTT Data. W zakładce ALERTS - Volume ostatnia linijka na 0. Na szynie m.cz. TX sprawdź, czy nie masz składowej stałej (separuj kondensatorem). Adam
witam nie ma mozliwosci regulacji obrotow bo to jest capstan motor jedynie podmiana 10.5 MHz rezonatora ale jedynie sprawdzenie oporu silnika przy tasmie testowej,a wzorowac sie na tasmach normalnego uzytkowania wedlug dlugosci to najwieksza bzdura.tasma wzorcowa jest krotka i o wiele wytrzymalsza niz 90 czy 60 .pozdrawiam
Motor pracuje, jeszcze bez finalnej regulacji zaworów, z odpiętym wydechem - obłędnie. Dodano po 1 Dodano po 3 https://obrazki.elektroda.pl/9222292500_... https://obrazki.elektroda.pl/7998386400_... https://obrazki.elektroda.pl/7980054700_...
Generalnie to jeżeli przełączy się na gaz zimny silnik to wówczas mieszanka jest zawsze bogatsza niż przy ciepłym, w związku z czym w czasie regulacji na motorze nagrzanym skład jest prawidłowy natomiast gdy przełączy się go na lpg przy -5*C mieszanka będzie bardziej bogata i z tąd to zalewanie. Dlatego też wymyślono przełączanie silnika na lpg przy...
Czy do wyprowadzenia VR masz coś podłączone bo jest ono odpowiedzialne za regulacje prędkości. Tutaj masz opis do podobnego drivera. http://polish.brushless-dcmotor.com/sale...
4 strona serwisówki VR401 (R-Motor control frequency) 14 strona masz jak znaleźć VR401 na laminacie
Wskazówka nie ma nic wspólnego z pływakiem w gaźniku... Okej ale pływak raczej nie jest utopiony, dziurawy i jak coś to jestem nowy w tematach motorów ponieważ posiadam motor od tygodnia.
Szukaj Turbo z podobnej pojemności motoru, i z łatwą dostępnością części. Zwykly zawór upustowy bezproblemu ustawisz np. 0.4-0.5 bara. Pamiętaj że sprawność turbosprężarki zależy od ciśnienia spalin oraz ich prędkośći. Bardzo duży wpływ ma tu kształt kolektora wydechowego. Osobiście kiedyś myślalem nad fabrycznym turbo do 7745, ale jest to nieopłacalne,...
Witam. Mam mały problem z gaźnikiem BING w simsonie S53. Problem polega na tym, że motor bardzo dużo pali paliwa. Na 5l przejadę zaledwie 100 km. Problem jest też z regulacją. Jeśli ustawię dyszę na dwa i pół obrotu(powietrza) to wtedy nie trzyma obrotów, ale gdy wykręcę bardziej jest ok, ale gdy odpalam motor to wtedy wskakuje nawet na 6tys obrotów...
Podaj zdj z parametrów silnika Przepływomierz Szyna Rails Korekty Agr lambda rozgrzany motor i zimny Spr klapę hamulca górskiego czy nie jest oberwana Regulacja zaworów Cisnienia paliwa Różnice cisnien Zapylenie dpf Odłącz rurę od tłumika i przejedź się Jaki rok auta Wartości powietrza w gramach
Błażej, to jest silnik zaburtowy, więc regulacja jest w "sterze", podobnie jak w motorach. Dlatego przełącznik skokowy nie może być, a czemu potencjometr aż 2W, to najstarsi Indianie nie wiedzą. Trzeba popatrzeć na schemat.
to jeżeli jest 'to' takie małe, spróbuj zacząć od 6V... przy niższym napięciu nic się nie stanie, a dając od razu duże, istnieje ryzyko uszkodzenia... oczywiście pomierz napięcie wyjściowe, jego częstotliwość i pobór prądu przez 'motor'.. sądząc z obrazków nie tam żadnego układu regulacji napięcia wyjściowego i częstotliwości - więc albo tego brakuje...
Mam w domu piec gazowy tzw (na cieple powietrze), zalozylem tzw. Air condition czyli klimatyzacje. Niestety glowny motor napedzajacy wiatrak okazal sie nie wystaeczajacy. Zmienilem motor (oryginalny 1/5 konia 110V , 8.2A 1075 obrotow tzw "shadded pole") pszepraszam ale nie znam polskiego odpowiednika, na nowy (3/4 konia 110v, 6.7A , 1650 obrotow, PSC...
Witam Tak wiem zachowanie falownika jest uzaleznione od parametru C007 stala konfiguracja wejsc cyfrowych natomiast predkosc od C0037,C0038,C0039 dodatkowa mozliwosc poprzez parametr C0440. niestety poterzebna jest mi regulacja predkosci w niektorych przypadkach i niechcialbym aby konieczne bylo przeprogramowanie calego falownika nie moge rowniez skonfigurowac...
Witam jak w temacie nabylem w zeszlym tygodniu vw polo 2003 rok i problem regulacja gora dul nie dziala bezpieczniki ok dwa motory w reflektorach raczej watpliwe zeby sie razem spalily moze mial ktos taki problem prosze o wasze sugestie pozdro.
nie popatrzyłem na datę, f...ck. Szukam postów o regulacji LPG w dużych motorach. Wybrany sterownik Versus - super, po prostu lepiej się nie da i nie ma co szukać. Wtryskiwacze planijet to samo. Kłopot jest tylko z wyprzedzeniem zapłonu. Staram się rozwiązać problem wariatora i stąd wykopaliska. Pozdr
witam mam taki problem do dnia wczorajszego wszystko bylo ok a dzisiaj wsiadam do auta i nie chodza nawiewy szyba-srodek-nogi slychac tylko jakies bzyczenie w silniczkach nie dziala takze regulacja temperatury ale z ta temperatura jest taka sprawa ze wlaczylem na najnizsze i leci zimne bo bylo tak ustawione dzien wczesniej ale gdy biore na cieple nie...
Myślę,że od 0,5 do 1A(zasilanie lasera ,spindle motor itp.) Pozdrawiam
Motorower Simson zakupiony w 2018 roku, posiadał wtedy OC. Dziś po trzech latach chcę wszystko uregulować. Pytanie od czego zacząć. Mam tylko umowę. Nie przerejestrowałem, nie mam OC, brak przeglądu.
Podajdokładnie typ motora Dodano po 17 Szukałem i nic nieznalazłem 310 koni to w moim kompie tylko pde albo xpi, daj typ motora.
Ten prostownik nie ma regulacji prądu ma tylko przełącznik 6V/12V (ros. 6B/12B). Zostaw na tym 2,5 i kontroluj temperaturę prąd powinien zacząć maleć... No ale będzie za duży zgodnie z "normami".
regulacja motor motor junak dobrać motor
ustawić mikser nawigacja widzieć satelit wykorzystanie zasilacza drukarki
moduł komfort termet schemat lutownicy transformatorowej
Podłączenie Skytec ST-140 do komputera przez AUX Hasło do zdalnych ustawień Growatt 5000ES