Podać to mogę literaturę, a ty możesz poczytać, wziąć VAGa czy co ty tam masz, usiąść i szukać.
Normalna sprawa w astrze G komputer załącza swiece tylko ponizej pewnej temp ....okolo 10st powyzej ich nie załącza, dlatego w mrozy odpala, cieply odpala, ale letni silnik ma problem... rozwiązań jest kilka...wgranie nowego programu do komputera, zamontowanie ukladu oszukujacego temp przy zapaleniu, albo najprostsze wpiecie w uklad czujnika wylacznika...
A prąd do świec dochodzi?
Mam ten sam problem ze scenikiem 1,9 dci 2000r mechanik poinformował że komputer sygnalizuję usterkę 1-przepływomierza powietrza (SiemensWK9620-koszt od 100-550zł-liczę się z kasa i prawdopodobnie kupie używany ale firmowy do 160zł z tego co czytałem zamienników chińskich i innych nie opłaca się montować bo szybko padają. 2- czujnika temperatury Mechanik...
Jak pisałem sprawdz czy grzeją świece i czy dochodzi do nich napięcie . Miałem też scenica i oringi pod wpływem temperatury się kurczyły i łapał lewe powietrze . To kiedy świece były zmieniane i ile przejechane nie świadczy o ich właściwym działaniu . Czasem nowe nie znaczy że dobre .
Tak kolego
Kolego nie wiem jaką masz instalację w tym poldku. Ja miałem I generację i przy 30* mrozie odpalałem go na gazie bez żadnych grzałek i polewania wrzątkiem. Przy mrozach na benzynie miał ciężki rozruch. Odpalał od pierwszego razu i przy takich mrozach miał 400 obrotów (chodził równo). W miarę nagrzewania na luzie obroty rosły. Rozpoczynałem jazdę jak...
Nie
zagazowaliście ją odpalając na gazie dlatego na niczym też nie odpaliła i z plaka, normalna sprawa, po przełączeniu na zero trzeba z gazem w podłodze pojudłać z 10sek aż wyjudła ten gaz zalegający w kolektorze ssącym i parowniku, jak zaczyna załapywać wtedy w trakcie judłania włączyć gaz (cały czas z gazem w podłodze) jak zacznie silnik się wkręcać...
Witaj, miałem podobny problem z moją Corsą, ale w ogóle nie chciała odpalić. Problemem były przewody WN oraz coś ze świecami zapłonowymi. Temat przerabiałem dawno temu, więc dokładnie nie pamiętam. Nie chcę Cię martwić, ale powodów problemów z rozruchem może być jednak pełno, więc jednoznaczna diagnoza na odległość może się okazać niemożliwa.
Tu masz linka do ksiązki sam naprawiam kadeta : [url=http://rapidshare.com/files/1676847... Pierwsza sprawa sprawdź zanki na rozrządzie czy się zgadzają. Potem zlokalizuj te stuki o których piszesz - my za ciebie tego nie zrobimy. Możesz też zobaczyć czy czasem...
Może akurat w tym zakresie temp któryś z nich przestaje działać. Miałem przypadek, że gdy samochód stał na dworze przy mrozie nie odpalał ze względu na czujnik walka, a gdy stał w ciepłym garażu odpala na dotyk. Polecam zrobić na początku diagnostykę komputerową by nie powstały daremne koszty. Pozdrawiam.
nie ma zamiennika http://img830.imageshack.us/img830/5023/...
Jednopunktowy wtrysk w "skorpio" nie widziałem?/stare,nowe/ Nadajnik obrotów, kopułka,wtryskiwacze tam szukaj.
pierwszy bul to mogą być zepsute świece żarowe które nie grzeją od ich sprawdzenia bym zaczynał najlepiej na oporność standardowym miernikiem,parametry można zjajść na necie.jeśli świece są ok to morze być też przekaznik tych świec czarna plastikowa kostka wielkości mniej więcej paczki papierosów
Wszystko przez ten blaszak, pod niebem by zakręcił :-) A tak a poważnie, najpierw sprawdź akumulator. Czy rano, przed ładowanie, miałeś normalnie świecące lampki na desce rozdzielczej (pierwsza pozycja kluczyka)?
Ludzie, przestańcie pieprzyć o słabej iskrze, rozdzielaczu zapłonu itd. Sprawdzenie co mu dolega trzeba zacząć od otwarcia obudowy filtra powietrza i próby odpalenia bez niego, następnie podłączenia manometru z trójnikiem i pomiaru ciśnienia paliwa "na zimno"
Niestety, to wymaga specjalistycznych narzędzi. Kolejność sprawdzania: wtryski,ciśnienie,pompa.
Masa na silniku lub rozrusznik do naprawy.
Czyli potwierdziły się poprzenie moje słowa, przeskoczył łańcuch. Nowe zestawy maja inny numer ślizgu napinacza i serwis zaleca wymiane całego kompletu w takim przypadku. Jest szansa że jesli niewiele przeskoczył to nie pokrzywiło zaworów, na 10przypadków z 3 skońcyły się tylko wymiana rozrządu i jego ustawieniem, w pozostałych remont głowicy.
Witam !! Podejrzenie pada na przymarzniętą wodę w paliwie. Sprawdził bym czy dostaje się paliwo do wtrysku !! Jeśli chodzi o LPG marne szanse na rozruch rozprężenie gazu to -40 stopni + temp powietrza -20stopni mamy -60 bez szans. Dodano po 2 Jeszcze jedno !! Sprawdź rozrząd czy nie przeskoczył pasek !! Pozdrawiam !!
Problem w tym, że to Ty używasz wulgaryzmów, bo nie potrafisz przyznać racji, ze są auta, które uruchamiają pierwsze światła. Ostatnio widziałem jak kolega na mrozie odpala E90 320d i podczas kręcenia trwającego może 2 sekundy było widać jak światła przygasają, bo BMW uruchomiło je przed rozruchem.
Witam. Wg mojej skromnej oceny winny jest nieoryginalny rozrusznik i może słabe przewody, akumulator masz też 70Ah ale dziwi mnie że tylko cykał rozrusznik i nie kręcił tak jakby był rozładowany aku. lub coś z instalacją (hdi-ki są bardzo czułe zwłaszcza zimą na stan aku. jak i rozrusznika-odpowiednie obroty wytworzą na pompie min . ciśnienie dla wtrysków,...
Podjąłem się remontu silnika.
w katalogu jest napisane jaki akku
Cześć! 2km do pracy i jeździsz samochodem :D? Świece żarowe sprawdź.
Witam , miałem podobny problem ( Peugeot 307 SW 2003 r), z tą różnicą że moje auto nie odpalało po dłuższym postoju około 10 g0dz . czyli gdy ostygł silnik . Przyczyną była nie szczelna pompa paliwowa , koszt naprawy 350zł . Pozdrawiam
Albo silnik jest tak zajechany że nie odpali bez grzania świec, albo pompa wtryskowa się skończyła, mogą się też nie domykać zawory. Problem pojawił się nagle czy narastał stopniowo? Jak silnik odpala na mrozie?
aha a pow mi czy dobry jest pomysl na duzym mrozie odpalanie z pomoca samostartu ? czy to zdrowe dla silnika ?
honda civic 1.3 rok 1993 benzyna Dodano po 41 ok wymienie swiece bo dawno nie wymienialem ;D
Zaczął bym od sprawdzenia świec żarowych czy są sprawne. Bardzo prosto można to miernikiem sprawdzić bez wykręcania.
Akumulator Autopart kupiłem na samym początku stycznia 2018. Samochód stoi cały czas pod chmurą na parkingu. Ma już za sobą dwie zimy i w największe mrozy silnik odpalał bez najmniejszych problemów. Myślę, że to udany produkt i można go śmiało polecić.
tylko na mrozie nie odpala ? w południe też nie ?
Nie wiem jakie dokładnie oprogramowanie ma ale wybierał citroen C3 i wpisywał rocznik vin od razu mu się wyświetlił. Były jakieś drobne błędy typu przepalona żarówka postojowa z przodu i przepalone światło cofania z lewej strony. Było też coś ze świecami żarowymi ale mówi że jak na mrozie odpala to jest ok. Nie wiem czy w ciemno zamawiać com 2000 bo...
a po co miałby to odłączać??? czyżby silnik był wykończony??na mrozie odpala elegancko moc też ma więc nie wiem :((
Iskra jest? Piła nie była przypadkiem zostawiona z paliwem na mrozie?
Witam! Borykam się z następującym problemem od tygodnia. Kiedy przyszły mrozy -13 to od tego momentu nie potrafię uruchomić samochodu. A dokładniej Forda Escort 94 1,4 benzyna. Sytuacja wygląda tak iż akumulator jest jak najbardziej ok. Kiedy wchodzę do samochodu przekręcam kluczyk i chcę zakręcić rozrusznikiem słyszę tylko dziwne stuknięcie i tyle....
Podpowiesz mi coś odnośnie tego błędu ? Mnie serio dziwi to napięcie, auto potrafiło stać tydzień w mrozie nie odpalane i zawsze bez problemu odpala.
Nie, komputer żadnych błędów nie pokazuje, miałem zmienianą baterie w kluczyku
Dzięki za odpowiedz, Samochód nie ma dużego przebiegu, udokumentowane 186tyś. Na mrozie kiepsko odpala to fakt. Mechanik też właśnie wspomniał o katalizatorze.
Witam wszystkich niedawno nabyłem atego 1217 2000r i pojawił się problem z odpalaniem ale tylko na ciepłym silniku, jak jest zimny czy w mrozy odpala bez problemu na ciepłym trzeba bardzo długo kręcić albo odczekać dodam tylko ze korek od zbiornika sprawdzony co do błędów to FR 01223 INS20224 ABS13924 z góry dzięki za pomoc
Witam Mam problem z Megane 2 1.6 16 V benzyna. Gdy auto stało w garażu nie było problemu z odpalaniem. Jednak gdy postało jedną noc na dworzu na mrozie przestał odpalać. Rozrusznik kręci. Myślałem że powodem może być niski stan paliwa ale po dolaniu nadal nie odpala. Podłączyłem OBD2 użyłem aplikacji SDprog i pomimo tego że udało mi się połączyć nie...
Witam. przyszło ciepło i pali normalnie na benzynie, na gazie jak odpalał tak pali. to jest dziwne! czemu na mrozie odpala lepiej na gazie niż benzynie, to nie ma chyba nic wspólnego z tym co mi tu koledzy radziliście:(
Spadły mrozy, więc odpala praktycznie normalnie. Po odpaleniu obroty są delikatnie większe, ale to na prawdę delikatnie. Na chwilę obecną wrócę do mechanika, który robił rozrząd i inne rzeczy. Niech to wszystko sprawdzi.
To skoro nie masz możliwości podłączenia pod komputer żeby sprawdzić podstawowe parametry to na forum będzie wróżenie z fusow. Możesz wymienić krokowca jak to jeden z amatorów napisał co nic Ci nie da. Nie wiem jakim cudem w mrozy odpalasz na gazie, przecież parownik powinien zamarznąć. To co pokazuje na desce to nie patrz bo to dwa różne czujniki...
1. Podaj rok produkcji auta oraz przebieg 2. Co dotychczas zrobiłs z diagnostyki/sprawdzenia silnika pod kątem neidomagań 3. Skoro masz ten samochód to już powinienieś wiedzieć że nie lubią zim i problemy z mroźnym rozruchem to powszechnie znane użytkownikom zjawisko. Ale można je minimalizować.
Mój pseudo-bezobsługowy Autocraft odpalał bezproblemowo nawet przy -37 stopniach tej srogiej zimy co była 3 lata temu. Ile miał lat tej zimy? Wtedy miał rok, ale teraz ma już prawie 4 lata i dalej na mrozie odpala. Zobaczymy jak będzie tej zimy.
Na takim mrozie, to i nie dziwne. Ten akumulator jest dobry. Dzięki za odpowiedź, ale dlaczego poprzedni aku (też 35Ah) na takim mrozie odpalał w poprzednich latach? A podczas ładowania ograniczałem mu prąd do 3.5A. Jeżeli aku wg. Ciebie dobre, to dlaczego nie daje prądu na rozruch? Adam
Przeciwnie, im większe mrozy tym mniej wycieków. Jedynie wyciek ropy z pompy wtryskowej w jednym klekocie mi się ostatnio pojawił, mimo to skubaniec jeździ i odpala najlepiej ze wszystkich klekotów.
Witam, Przypominam się z tematem. Ostatnio przy temperaturze -5 znów samochód ma problemy z odpaleniem. Rozrusznik kręci bardzo dynamicznie ale nissan odpala dopiero po 15-20 minutach prób. Wymienione są świece i akumulator. Gdzie mogę szukać przyczyny problemu ?
Niska kompresja? Przy 140km/h na autostradzie wciskałem może z 1,5cm gazu. Gdyby miał niska kompresję to sam z siebie by był bardzo słaby, a spożycie oleju było wysokie. No i gdyby to był temat samej kompresji to na mrozie by odpalał znacznie gorzej a nie lepiej. Przez weekend chyba wymienię ten czujnik wody i zajrzę do przepustnicy.
Dodam jeszcze, że odpalanie auta "na popych" jest bardzo nie zdrowe. Lepiej z przewodów od innego auta. Na mrozie odpalamy, potem jak silnik się rozgrzeje to i pod maską zrobi się cieplej i aku zacznie się ładować. Jednak ładowanie prostownikiem w ciepłym garażu jest niezastąpione, ale nie wszyscy mają takie luksusy. ;-)
Transpondery w tym autku siedzą w ECU czyli w sterowniku silnika. nie, w ecu nie ma transpondera. transponder jest w kluczyku chyba ;p potem jest cewka, potem centralka pod kierownicą i na końcu ecu. A lanosy na gazie to w mrozy odpalać tak jakoś nie bardzo ;p
To normalne zjawisko, ja po jakimś czasie od założenia gazu jestem zmuszony używać ssania do dziś jeśli mam zimny silnik, ale to wina gazu - znajomy miał muloneza który w największe mrozy odpalał z gazu i chodził równo, niestety mój tak nie umie :)
Przepraszam, że odkopuje ale mam ten sam problem. Corolla e10 Moje pierwsze pytanie to: Gdzie znajduje sie ten przekaźnik od pompy? Pod nogami po lewej mam tylko dwa przekazniki obok siebie i trzeci zaraz nad nimi z trzema blaszkami. I jesli sie dostałem do pompy to w które piny zadac napiecie na krotko z akumulatora żeby pompa ruszyła (o ile dziala)...
Witam. Mam prolem z odpalaniem samochodu. Jeżdżę nim od 2 miesięcy, wszystko chodziło dobrze. Przyszły mrozy i mam problemy z odpaleniem samochodu. W zeszłym tygodniu, jak stał prawie 2 dni bez odpalania, trzeba było go odpalić na kable. Później przez tydzień działał normalnie. Dzisiaj to samo. Myślałam, że to może wina akumulatora, ale nawet kable...
Witam wszystkich i proszę o pomoc. Posiadam Fiata 1.3 Multijet z 2009 r. Od roku borykam się z problemem z odpalaniem. Gdy jest zimny nawet w największe mrozy odpala na dotyk. Po rozgrzaniu zapala w miarę. Problem pojawia się gdy po nagrzaniu postoi 15-30 min. trzeba go kręcić i kręcić prawie do wyczerpania akumulatora(zaraz spalę rozrusznik). Odwiedzałem...
Znalezione na forum Hondy: Błąd: P0341: Okresowe przerwy w obwodzie czujnika prędkości wałka rozrządu. (przyczyny: brak komunikacji elektrycznej między czujnikiem a ECU, możliwa usterka czujnika objawiająca się tym że ciężko odpala na zimnym, po uruchomieniu pracuje normalnie) Zamiast wymieniać to, co opisałeś trzeba posprawdzać czujnik. no faktycznie,...
Witam. Mam problem z Master3 2104r. Wczoraj ładowałem akumulator w aucie (były mrozy). Przy odpalaniu w pewnym momencie zgasły kontrolki na zegarach i brak reakcji rozrusznika. Po przekręceniu stacyjki w pozycję 1 mam kierunki radio działa słychać przekaźniki, natomiast brak kontrolek na zegarach , nie słychać pompki paliwa , brak świateł postojowych...
Witam! Podejście drugie do postu bo pierwsze mi uprzejmy admin zablokował, za mało specjalistyczny byłem. Problem jak w temacie autko postało trochę na mrozie i zaczeły sie problemy z odpaleniem ( wcześniej chodziło ja złoto) Za pierwszym razem rozrusznik normalnie kręcił, żyłowałem aż w końcu akumulator się poddał. Podładowałem na maxa i znowu próby....
Witam, kupuję właśnie Mazdę 323 rocznik '91 i mam mały problem. Samochód na mrozie odpala na gazie, ale nie odpala na benzynie, co jest winą gaźnika. Czy gaźnik trzeba wymienić, czy da się go naprawić, oraz czy kosztowna jest wymiana, jest oryginalny japoński. Jest to Mazda serii 4. Ciepły pracuje na gaźniku, ale obroty są dziwne i nieregularne.
Witam, ostatnio wziąłem się za ustawienie kąta wtrysku w moim silniku ANDORIA S301d. Zrobiłem tak jak w filmiku https://www.youtube.com/watch?v=KUDiK0hj... Na filmiku autor mówi, by kręcić kołem zamachowym w prawo, a kręci w lewo. Jak to powinno być? Silnik bardzo ciężko odpalał na mrozie, odpalał tylko z tzw. kopciuchem. Latem odpalał ładnie. Odkręciłem...
Witam! Mam duży problem od roku. Kupiłem BMW e46 1.8 115kM w benzynie które jeździło i było sprawne mniej więcej do momentu zagazowania i przyjścia pierwszych zimniejszych nocy. Początkowo nie odpalała gdy były przymrozki, a gdy zrobiło się cieplej to odpalała od razu. Po wymianie świec, cewki, valvetronica i uszczelek jeździła dobrze przez około tydzień...
Mam takie objawy w soim B3 silnik 2E a mianowicie po nocy odpalam silnik, nawet na dużym mrozie odpala niemal natychmiast i po sekundzie może dwóch gaśnie, kręcę jeszcze raz i sytuacja sie powtarza, i tak po trzech czterech razach odpala i działa juz prawidłowo, obroty sa ok i wszystko jest ok do nastepnego poranka. Czy ktoś miał taki przypadek ? Gdzie...
A wlanie mu oleju do zasobnika nie pomaga? Mnie na mrozie odpala, zazwyczaj gdy już zimno to 2 razy wleje do zasobnika, jak duży mróz to zdarzy się że odpali, obróci się pare razy i zgaśnie, to mu znowu z pół zasobnika wleje i już za 2 razem spoko odpala i chodzi. Zasobnik oleju znajduje się przy zbiorniku paliwa na górze jak by ktoś nie wiedział, się...
Dajesz + przez 30sekund na świece , potem ktoś kręci rozrusznikiem a ty nadal zasilasz świece. Fordy sa nieodporne na mrozy wogóle.
Auto odpalane na mrozie? Temperatura paliwa nie zastanawia?
To nawet mogą się kończyć szczotki i zależnie od tego jak zatrzyma się wirnik po poprzedniem odpalaniu, stykają lub nie - bo komutator nigdy nie jest idealnie równy! Rozrusznik to polecam oddać komuś do naprawy, natomiast takie drobiazgi jak wymiana filtra, świec, kabli czy nawet przedmuchanie dyszy wolnych obrotów w gaźniku - Kolega zrobi sam spokojnie!...
Jak postoi 9 godzin na mrozie to nie odpala na dużych mrozach (jak teraz) olej robił się jak smoła i rozrusznik po prostu był za słaby żeby to ruszyć. więc uściślijmy, kręci nie zapala, czy nie kręci?
Panowie może wyda wam się to szalone ale wymontowałem już sterownik z pompy. Rozebrany i przygotowany do wymiany tranzystora. Tranzystor już zamówiony. A co do błędu P1635 to dziwny problem gdyż jak zapala się kontrolka świec żarowych to silniczek nawet w te największe mrozy odpalał za pierwszym razem. Czyli taki błąd nie błąd. Zobaczymy jak po wymianie...
Witam.Sprawdziłem wczoraj akumulator i szczerze powiem że rozruch silnika na tym akumulatorze jest nie zadowalający.Podładowałem go dzisiaj i auto w sumie w temperaturze. 3+ odpaliło całkiem dobrze.Tak wiec moje pytanie odnośnie akumulatora.Jakie powinny być parametry akumulatora do auta Passat b6 2.0 170 KM automat dsg. KOMBI I czy można zastosować...
wczoraj byłem na komputerze i niestety nie ma połączenia na 7 pinie odpowiedzialnym za silnik teraz muszę auto odstawić do boscha żeby naprawili połączenie i wtedy się dowiem.
Jak jest mróz, to się auto odpala tylko na benzynie i trzeba poczekać z gazem aż się silnik rozgrzeje, bo inaczej sobie problemów z autkiem narobisz.
Mam forda mondeo 1998 2.0 benzyna jak w tytule i przy mrozie nie odpala na benzyniej Jak go odpalę i sinik się zagrzeje to już pali normalnie, dodam że przewody, świece, sonda lambda zostały wymienione. Czy ktoś miał taki przypadek albo wie dlaczego tak się dzieje. Proszę o pomoc.
mam problem z odpaleniem zimnego silnika szukałem bezpiecznika ale niewiem gdzie jest bezpiecznik od świec żarowych jak były większe mrozy to odpalał a teraz niechce może to przekażnik o świec żarowych jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o pomoc:
Witam ponownie problem rozwiązany. Padnięty przekaźnik elektroniki silnika: http://obrazki.elektroda.pl/3265201800_1... Na mrozie po prostu wcale nie stykał. Pozdrawiam
Witam, Posiadam Opla Corse z 1998 roku nigdy nie było problemu z odpalaniem, nawet w największe mrozy odpalał normalnie aż do dzisiaj. Gdy przekręcam kluczyk rozrusznik się kręci, ale zapala się kontrolka akumulatora i wskazówka nie podnosi się do 1200 obrotów. Wydaje mi się ze to nie może być akumulator skoro rozrusznik się kręci ale w sumie jestem...
Pewnie masz parownik do wymiany lub reanimacji.Ja też tak miałem po 5min dochodziło ciepłe powietrze i zaczynał szaleć gazowni ustawił raz na zimnym -30 raz na ciepłym -30 i stwierdził ze już nie pomoże bo parownik do wymiany-180zl ale kupiłem zestaw do regeneracji za 50zł i śmiga ze hej! nawet na mrozie odpala z gazu a wcześniej nie było mowy.
Ja problem rozwiązałem w ten sposób że włożyłem większy bezpiecznik. Wkładałem coraz większy dopóki nie przestał się przepalać. Teraz jest chyba tam 40A i do tej pory na każdym mrozie autko odpala.
Coś podobnego widziałem w wojsku w transporterach do odpalania silnika na dużym mrozie . Odkręcało się pokrywkę tego pojemnika wkładało do środka cynowy nabój z jakimś eterem czy czymś takim , zakręcało i przebijało tym wystającym grzybkiem . Po wstrzyknięciu dawki do silnika łatwiej było go uruchomić .
Nadal pyroliza elektrolitu wydaje się najciekawsza. Nie, nalepszym rozwiązaniem jest kombo, PC powietrzna niezbyt dużej mocy 4-6kw wystarczy, a do tego fotovoltaika na dachu 4-5kw, do tego prosument, czyli w lecie nadmiar energi magazynujesz w elektrowni a w zimie odbierasz do grzania PC, w duże mrozy odpalasz kocioł gazowy czy zwykły w zalezności...
Problem rozwiązany - lejące wtryskiwacze
witam mam problem z odpalaniem renault safrane w mrozy jak odpali to jest ok wtedy pali na dotyk ale po nocy już jest problem
Nie podałeś jaki silnik, jeżeli diesel to ja mam taki sam problem w 40.10, serwis stwierdził że wszystko porządku a ja doszedłem brak napięcia na płomieniówce (kontrolka pokazuje działanie),wymiana sterownika pomogła (serwis 1400 zł hurtownia 299).
Może być i jedno i drugie, ale zaczął bym od sprawdzenia świec.
Moje auto isuzu trooper b\g z 1990r nie chce odpalac na najmniejszym mrozie nie wiem co to za usterka prosze o jakas podpowiedz
Sprawdź cewkę zapłonową.
Też kiedyś przerabiałem ten temat ledwie dychającego silnika diesla był to ford 2,5d i robiło się różne patenty Pierwsze to podłączyłem świece płomieniową do przełącznika sterowanego ręcznie [grzejesz ile chcesz i przy jakiej temperaturze chcesz] W wyjątkowo duże mrozy podgrzewałem taką dmuchawą grzewczą albo pompę paliwa albo misę olejową i pomagało...
Poczytaj sobie np. tu: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... Tylko uważnie i ze zrozumieniem, bo robisz na własną odpowiedzialność.
Przyczyn może być kilka czujnik temperatury sprawdzisz przez podłączenie pod komputer zanieczyszczony filtr paliwa.
Ja po zmianie chińskiego z zestawu na ruski oryginał K60B jestem bardzo zadowolony. Odpala nawet na mrozie, żwawo reaguje na gaz no i czuć moc. Jeszcze jak zmienię tłumik to powinno już być idealnie.
działo ci się to na mrozie że nie odpalał??
Pierwsza sprawa to diagnostyka komputerowa, bez tego można wróżyć z fusów - ale to nie na tym forum. Szajbus181 daj sobie spokój z takimi radami, wiesz jak tam jest realizowane grzanie świec żarowych? Czemu plak cytrynowy akurat?? Cały czas myślałem, że leśny jest najlepszy...
Kompresja 9 bar. Świeca okopcona na czarno brązowo. Dodano po 44 Przytykalem. Na tym gaźniku gaśnie. Odpala w te mrozy od strzała
No nie wiem niby cela uszkodzona a napięcie 12,56v po całej nocy na mrozie, podczas odpalania około 9V , odpalony z dodatkowym obciążeniem : światła długie , radio, dmuchawa, awaryjne 2tys obrotów wynik : 14,57V czyli alternator ok , trochę za wysokie te wykresy jak na uszkodzoną cele !!! z racji że to jest diesel podejrzewam że na benzynie nie było...
Napięcie w spoczynku, a nie po przekręceniu na rozruch. Zapewne Mazda ma tzw. system inteligentnego ładowania, gdzie ładowanie akumulatora sterowane i monitorowane jest przez sterownik silnika. Przy niskim stopniu naładowania akumulatora (małej pojemności), uniemożliwia on uruchomienie silnika. Rozpoznaje to po zbyt niskich obrotach silnika w fazie...
Ciężko pomóc na odległość, moje podejrzenie, to zalane świece. Prawdopodobnie kręcenie na słabym akumulatorze doprowadziło do zalania świec. Należy wykręcić i oczyścić, przy okazji sprawdzić czy jest iskra. To tyle na początek. Akumulator 45 Ah najlepiej jak powierzysz dobór fachowcowi lub kupisz na wzór obecnego.
Tak wszystko było sprawdzane i jest w porządku
Witam wszystkich problem polega na tym ze w OCTAVI 2001 rok 1.9 ASV 110 kM zrobiony soft w niemczech na 140 kM, po postoju auta na mrozie odpalam i po kilku minutach zaczyna migać kontrolka od temperatury cieczy chłodzącej, tylko nie ta kropka przy wskaźniku, tylko w części środkowej na wyświetlaczu miga ikonka od temperatury a po zgaszeniu i zapaleniu...
zapodaj mu zapobiegawczo czyszczenie wtrysków sa preparaty służące do tego odłaczasz wezyki od pompy i pakujesz do banieczki z płynem poczym zostawiasz fure na około godzinke az sie skonczy płyn w banieczce i autko poowinno smigac oczywiscie jesli reszta ok u mnie to zrobiło zaskakujaco dobrą robote
akumulator mrozy mrozy kontrolka diesel mrozy
wykonac potencjometr prąd ciało człowieka gasnące żarówki
Symulator Keil: Obsługiwane mikrokontrolery Zmywarka zatrzymuje się i piszczy - co robić?