Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Masz kilka możliwości: - znaleźć podobny zestaw danych z auta w którym fabrycznie jest taki setup i użyć - potraktować wartości mg/suw w ECU jako umowną jednostka, i dopasować pod swoje potrzeby opcja numer dwa rozgałęzia się znów na dwie drogi: - patryzancka (analiza organoleptyczna ilości/zapachu/koloru dymu za wozem) - komplet czujników - AFR/EMP...
Masz uwalona pompe :(( prawdopodobnie zatarta na nastawniku NASTAWNIK DAWKI N146 ODCHYLKA REGULACYJNA 17970 gorna skrajna wartosc przekroczona 17971 dolna skrajna wartosc przekroczona mozliwe przyczyny bledow :przestawiony nastawnik dawki procedura :sprawdzic nastawnik dawki mozliwe jest jeszcze jak zwykle uszkodzenie sterownika pozdrawiam
04F4 oznacza 1268 (uszkodzony N146-nastawnik dawki paliwa) czyli pompa do naprawy!
Zerknij na ten link https://workshop-manuals.com/audi/a4_mk1...
Wszystkie błędy jakie mogą wystąpić w 2.5 tdi : AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA - 01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ - J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ - 0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY - 01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER - 0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA - 00628 KONTROLA RÓŻNA...
nastawnik dawki pompy n146 temat z pewnoscią wałkowany czesto na tym forum zob temat nizej
Jak ten nastawnik wygląda ?
Masz problem z nastawnikiem (N146). Sprawdzić instalację, spróbować wyregulować, jak nie pomoże to wymiana.
01268 Nastawnik dawki N146 - Różnica w regulacji. Przyczyny: - uszkodzona pompa wtryskowa (lub nastawnik) - przerwa w ciągłości przewodów lub zwarcie w instalacji do pompy Objawy: - świeci się lampka sygnalizacyjna - nieprawidłowa praca silnika - problemy z uruchomieniem silnika - nie można uruchomić silnika Sposób naprawy: - sprawdzić nastawnik dawki...
w VW nie ma wyłącznika wstrząsowego, a błąd 01268-Nastawnik dawki - N146 i to jest przyczyna
jakie masz napiecie nastawnika dawki n146? i jaki kod silnika
17569 czujnik temperatury powietrza - przerwa/zwarcie do plusa 17569Czujnik ciśnienia doładowania Ale jego pod-kod P 1161 - Throttle position copy. / Niewłaściwe położenie przepustnicy dławiącej powietrza. Usterka związana z układem: pomiaru powietrza lub paliwa (mieszanka paliwowo-powietrzna). Znowu Vag opisuje inaczej - 1161 - - - - - 0489 Stopień...
kody:575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym. 765Czujnik położenia mchanizmu wyznacz.dawki G149. 1268 Nastawnik dawki-N146
troszkę opóźniony ale mieści się w normie,w zasadzie szeszyt podaje do-78,ideał to 50- 55,ale nie to będzie powodem szarpania raczej . Masz błąd nastawnika pompy (n146) i to jet powodem szarpania. Trzeba sprawdzić wiązkę przewodów wg schematu,lub rozebrać i wyczyścić i wyregulować nastawnik. Dawka też jest ok . Jakie masz napięcie z czujnika drogi przesuwu...
Podłącz pod komputer i zrób diagnostykę. Dzięki że pomagasz. Już diagnozowałem błąd 1268- nastawnik objętości N146 poza specyfikacją wartość dolna to wiem że coś z pompą, ale mnie zastanawia którędy cały olej poszedł do układu chłodzenia.
Ale dawka jest ustawiona na wartość fabryczną 32768 i w sumie zawsze tak była i było OK. Ostatnio kilka dni temu sprawdzałem błędy i nic nie było. A właśnie przed chwilą wróciłem z garażu i był błąd nastawnika dawki n146 że osiągnięta wartość maxymalna (jakoś tak).
Jak podepniesz Vaga to się okaże, że przy podkręceniu tego box'a na full będziesz miał zapisany kod błędu 01268 świadczący o przekroczonej wartości dawki paliwa w nastawniku dawki N146. Spróbuj najpierw odpalić silnik a dopiero potem podkręcić box'a i będziesz widział czy kontrolka świec wtedy też będzie blindować w oczy.
Prawdopodobnie nastawnik dawki do wyczyszczenia, ale powinieneś mieć w błędach N146
Witam. Mam taki to problem, ze najpierw pokazal mi sie blad n146 nastawnik dawki. Wlalem plyn do czyszczenia ukladow wtryskowych i mu przeszlo od razu. Pewnie byl zabrudzony. Ale kilka godzin pozniej stracil moc. Vag pokazal, ze to przeplywka. Wartosc z 3 okna bloku 003 (wartosc jaka powinna byc jak wynika z mojej wiedzy) byla stala dla calego zakresu...
Uszkodzona pompa wtryskowa - zajrzyj do dokumentacji tam jest napisane co to jest nastawnik dawki. Pozdrawiam.
Czy kabloteka od pedału gazu dobrze sprawdzona na zwarcia i połączenia? Witam sprawdzona, dodatkowo puszczona z drugiego lt wiązka bezpośrednio ze sterownika do potencjometru (druga). Dalej bez zmian. Podmieniana pompa wtryskowa na drugą sprawną (nastawnik też był sprawny) mimo to dalej wywala oprócz błędu potencjometru gazu, błąd nastawnika N146....
Rozrząd ok. bo ja robiłem :D Głośne buczenie silnika od około 140km/h. od niedawna dodatkowo golfikowi na jałowym rosną obroty i utrzymują się na wyższych obrotach niż zazwyczaj (około 1200 obr.) po chwili spadają i znów rosną, do tego błąd nastawnika pompy (N146) po usunięciu tego błędu na chwile był spokój, myślę że to może mieć związek z tym falowaniem,...
17970- regulator przepływu (N146) ustawienie poza górną wartością 17978 -sterownik zablokowany Masz problem z nastawnikiem w pompie wtryskowej. Drugiem błędem się nie przejmuj jeśli auto odpala.
Problem rozwiązany. Otworzyłem sterownik i ..... upalona nóżka tranzystora. Wlutowałem na przewodach i wyprowadziłem rezystor na zewnątrz, wkleiłem do obudowy aby oddawał ciepło i na razie jest ok. Dało mi to możliwość wlutowania nieco większego lepszego rezystora i lepsze odprowadzenie temperatury. W rezultacie myślę że prędzej szlag trafi cały samochód...
Witaj. Masz problem z nastawnikiem, ewentualnie źle ustawiony nastawnik dawki na pompie, czyli pompa do reklamacji, jeśli przed uszczelnieniem tego błędu nie było.
nic sie nie stanie bo to nie chip tylko prawdopodobnie ladnie obudowany rezystor który oszukuje ecu o polożeniu palca nastawnika...
...............Czujnik położenia nastawnika dawki G149 nadzoruje kąt obrotu mimośrodowego watka nastawnika dawki w pompie wtryskowej. Jest to czujnik bezstykowy. Sygnały czujnika są bezpośrednio przekazywane do sterownika silnika. Czujnik składa się z dwóch cewek indukcyjnych, których sposób działania wykorzystuje zasadę transformatora różnicowego....
Witam! Auto w trasie wpadło w pełne odcięcie. Paliwa 3/4 zbiornika, pali na samostart i bardzo ładnie pracuje, pompa tłoczy paliwo z tymczasowego zbiornika (bańki) i puszcza w powrót. Po podłączeniu do zbiornika również czerpie i ropa idzie w powrót. Wiec temat zasilania paliwem odpuszczam. Na samostarcie wchodzi na 1,5t obr i potrafi chodzić aż ręka...
Witam. Mam problem bo świeci się non stop kontrolka świec żarowych, czy włącze zapłon i czy odpalę samochód to po chwili włącza się kontrolka i miga miga. Nie przeszkadzało by mi to ale kontrolka migała przez jakiś czas skasowałem błąd na VAG-u i problem zniknął.( wtedy mam większe spalanie jak miga kontrolka ) Ale czasami nie mogłem odpalić samochodu...
U mnie jest coś takiego troche dziwne bo dużo tego. Może ktoś wie o co biega? Address 01: Engine Controller: 038 906 018 BR Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2113 Coding: 00002 Shop #: WSC 31480 5 Faults Found: 00741 - Brake Pedal Monitoring Monitoring statusu pozycji pedału hamulca 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 17958 - P1550 - 35-10 - przeładowanie...
stary temat ale coś podpowiem, błąd 550 - zaciera się tłok od regulacji kąta wtrysku. tak jak tam kolega pisał. przełożyć sam dół, górę zostawić i będzie dobrze, teoretycznie każdy sterownik jest kalibrowany do pompy w której ma pracować, ale bez przesady, nie będzie to miało znaczenia w 15 letnim samochodzie. niestety jego parametry i tak już dawno...
Witam, mam nastepujacy problem z samochodem. Jadac na trasie poczulem ze auto chodzi tylko w dolnych granicach obrotow. Nie ma mocy kompletnie w dodatku na desce rozdzielczej swieci sie kontrolka swiec zarowych. Auto jakby przerywa na sekunde i wraca do normy. Chociaz obroty na jalowym faluja.Pompa wtryskowa byla regenerowana 4 miesiace temu. Jest mozliwosc...
W pompie wymieniany był juz tranzystor. Prawdopodobnie on padł bo wyświetlał błędy opisane wyżej. Teraz wlutowałem też tranzystor lecz duzo większy i "mocniejszy" i teraz tylko komunikat błędów 01268 uszkodzony nastawnik n146 błędu nie da sie wykasować zaraz po skasowaniu powraca on. Sprubuje jeszcze wlutować zamiennik irl.... uruchomię go i podjadę...
Witam Mam duży problem z moim A6 2,5 Tdi R5 Ael 140 KM Autko podczas gwałtownego przyspieszania przerywa , podczas jazdy np. za innym autem kiedy przyspieszam i odpuszczam gaz przy 2-3 odpuszczeniu pedału gazu już później nie reaguje na niego (nawet jak dam do dechy nic zero reakcji ) Dopiero po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają niemal do zera (czasami...
Seat cordoba 1.9tdi 90km z 1998r. Silnik 1z Jakiś czas temu wymieniałem nastawnik HDK111 na "regenerowany" bo miałem niemiłosierne falowanie obrotów oraz wszystkie inne objawy związane z brudnym nastawnikiem. Po odpięciu wtyczki impulsatora silnik nie szarpał i było OK dlatego zdecydowałem się na wymianę nastawnika. Nowego nastawnika ustawiłem,że napięcie...
wymienilem w nim pompe wtryskowa poniewaz sie zatarla.paliwo bylo za suche Coś tam wlał ?, Błąd N146 wali gdy sterownik nie widzi odpowiedniego napięcia z potencjometru, po przyłożeniu stosownego na elektromagnetyczny nastawnik, czyli albo zacina się on mechanicznie (opiłki), albo ktoś wstawił "tuning" w postaci pewnego pudełka między złącze pompy...
Pacjent przyjechał z szarpiącym autem na postoju, z błędem: 01268 - Quantity Adjuster (N146) 18-00 - Upper Limit Błąd powraca sporadycznie, stwierdziłem nastawnik do czyszczenia. Po czyszczeniu i ustawieniu napięcia nastawnika dla AHH równo 0.680V i dawki na nieco ponad 5mh/str. Jazda próbna i wszystko gra. Następnego dnia rano do auta a tu to samo...
Witam ponownie już ci tłumacze dlaczego po ruszeniu nastawnika zmienia się napięcie pokazywane a dawka fizycznie zostaje taka sama , dlatego ze sterownik ma pętlę sprzężenia zwrotnego do stabilizowania obrotów jałowych, po ruszeniu nastawnika ecu zmienia wychylenia palca nastawnika po to aby utrzymać obroty jałowe na zadanym poziomie, sprawne 1,9 tdi...
Witam Mam problem z VW Polo jak w temacie gaśnie kilka razy dziennie po póżniejszym uruchomieniu zapala ale miga kontrolka świec żarowych. Vag pokazuje bledy 1268 Quantity Adjuster (N146) 19-10 Lower Limit Intermittent, 1268 Quantity Adjuster (N146) 17-10 Control Difference Intermittent. Pojechałem do specjalisty wyczyścił nastawnik ale po 2 tygodniach...
Witam. Mam Toledo 97r. i problem jak w temacie. Od jakiegoś czasu mruga mi kontrolka żarzenia świec. Znajomy podpiął go do vaga i zczytał takie błędy: 00575 - ciśnienie w kolektorze ssącym - odstępstwo od reguły - usterka występująca sporadycznie 00553 - czujnik pomiaru masy powietrza G70 (przepływka) - przerwa/zwarcie z masą 01268 - nastawnik wielkości...
Witam, mam problem z Seatem po przejechaniu około 5-20 m samochód zaczyna szaleć na obrotach 800-2500obr i na końcu gaśnie.Na biegłu jałowym auto kręci obroty normalnie i normalnie reaguje na pedał gazu. Dodam że wcześniej podczas jazdy auto dodało samo sobiedwa razy gazu do około 3000obr/min i zgasglo. No to sprawdziłem ze do zaworu odcinajacego pompę...
Witam, Jakiś czas temu zdarzyła się dziwna sytuacja, auto odpaliło bez problemu ale w ogóle nie reagowało na gaz. Problem wystąpił raz i więcej się nie pojawiał do wczoraj. Podczas jazdy samochód nagle zgasł i już nie było możliwości ponownego uruchomienia silnika. Podłączyłem komputer i wyskoczyły błędy: Address 01: Engine Labels: Redir Fail!...
Witam Problem z autem jak w temacie AUDI 80, B4, 1992r, 1.9 TDi, 1Z. Kręci dobrze, nie odpala, przy dłuższym przytrzymaniu jakby chciał zaskoczyć, ale nie daje rady. Po podpięciu komputer pokazał takie błędy: - czujnik temp płynu chłodzącego - G62 - 522 - niskie napięcie zasilające lub zła jakość masy - 523 - czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym...
Witam wszystkich ostatnio w moim sharanku zaczeła ciec ropka z pompy i kapała bezpośrednio na przewod od chlodzenia po czym przewod spuchl i plyn wylecial. Postanowilem wymienic wszyskie oringi w pompie, przy okazji wyczyściłem też nastawnik. Zczytałem wszystkie wartości przed naprawą i było to: 1. Kąt wtrysku 59-62 2. Dawka 4,4-4,6mg 3. Napiecie RSW...
Bardzo proszę o analizę logów i podpowiedź gdzie szukać usterki. Problem polega na tym, że auto z silnikiem 1.9 TDI 110PS AFN dymi na czarno - im większe obciążenie silnika tym bardziej dymi (wyprzedzanie, przyspieszanie ). Turbo jest po regeneracji, wymieniony kpl rozrząd, wymienione wszystkie filtry, przepływomierz powietrza, EGR - zaślepiony, dolot...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
nowy nabytek brata; troszeczkę historii autka - kupił auto sprowadzone po naprawie (dzwonku) - akurat pechowo bo został uszkodzony sterownik silnika, sterownik był ewidentnie klejony czerwonym silikonem by wszyscy widzieli że coś było robione, w m-cu sierpniu diagnozowałem to autko miało kilka błędów lecz dały sie usunąć z wyjątkiem jednego; 18027 -...
nastawnik wałka regulacja nastawnik nastawnik klapa
opisy płytek drukowanych fx5200 video hoover schemat
Jak działa układ zamknięty dynamo-żarówka w rowerze? Rok produkcji pralki Miele WKF 110 WPS