Ta sprężyna jest zapięta jednym końcem do obudowy kosiarki a drugim do przekładni napędu tak aby naciągała pasek.
https://obrazki.elektroda.pl/8368894900_... Ucho nr 1 sprężyny trzeba przenieść w otwór nr 3 (niewidoczny na zdjęciu, ale trzeba go poszukać), a ucho nr 2 zaczepić w wycięciu nr 4. Sprężyna linki napędu wydaje się dobrze zaczepiona. Ogólnie ta mała sprężyna ma pochylać przekładnię w stronę wału silnika, czyli luzować pasek klinowy...
Witam, przełóż pasek do środka, rolka go dociska gdy włanczasz kosisko. Dodano po 10 Warto zobaczyć,na filmiku widać dokładnie jak pasek i rolka powinny być założone https://youtu.be/Yza-s3ISYy8
Witam, Zobacz tutaj: http://www.one-too.com/English/ventes.ph... Osobiscie uzywam NEWTEN (tajemnicze jednostki SEEM). We wspolczesnych silnikach nie mozna sobie pozwolic na napinanie na "oko i ucho" (juz nie drga i jeszcze nie spiewa). W wiekszosci przypadkow pasek jest przewidziany na 10 lat i 160 do 240 tys. km i nie tu miejsca na "mniej - wiecej"....
W tym modelu brak regulacji naciągu paska. Pozostaje tylko wymiana na nowy egzemplarz.
Kolego Do napinacza wkładasz klucz płaski jeżeli dobrze pamiętam to 18 i luzujesz naciąg wyciągając pasek.
nie podaje.
tak, to napewno kondensator ale radziłbym sprawdzić jeszcze naciąg paska klinowego, jak pasek się ślizga są te same objawy
Dobrze pooglądaj ten alternator bo lubiały tam pękać obudowy i sama wymiana łożysk nic nie da
Jakie wspomaganie? Sprawdź naciąg paska i ładowanie bo jak zwykłe wspomaganie to chyba zgubiłeś pasek
Poprostu po paru parunastu praniach sprawdź i ewentualnie wyreguluj naciąg paska. Pozdr Adam
No to zwiększ naciąg tego paska. Przy nieobciążonym alternatorze nie ma prawa się ślizgać (przy obciążonym zresztą też). Prawidłowo napięty pasek powinien ugiąć się maksymalnie 10 mm pod naciskiem palca (naciąg paska należy sprawdzać w połowie odległości między kołami pasowymi).
Naciąg paska ok ? Przewody alternator ok ?
Starszy model, ale zazwyczaj jest podobnie. Odkręcasz wkręty i zdejmujesz blat, potem dwa boki, tylne pokrywy. Pokrywa łożyska lub szczotkotrzymacz, odkręcasz nakrętkę lub zdejmujesz seger z osi bębna, zdejmujesz tylną blachę. I już prawdopodobnie da się założyć nowy pasek na bęben. Ale jak jest dojście, to najlepiej bęben wyjąć i dobrze oczyścić z...
Naciąg paska zostaw w spokoju (o ile pasek jest w miarę przyzwoitym stanie- odpowiedni naciąg wyczujesz palcami). Kondensator 16uF odpowiada za rozruch silnika (rewersy i wirówka). Więc, jeżeli na praniu normalnie obraca z pełnym wsadem, a wirować nie chce, to nie jego wina. Pozdrawiam.
Nie miałem do czynienia z tym samochodem, ale jeżeli nie ma napinacza to poluzuj śruby alternatora. Pod jedną ze śrub jest naciąg paska. Jak odkręcisz naciąg to alternator opadnie i wówczas ściągasz pasek. Dodano po 3 Tutaj masz filmik. Może pomoże. https://www.youtube.com/watch?v=g-2dkfqE...
Luźny pasek napędowy ,należy wymienić na nowy ponieważ nie ma regulacji naciągu paska.Pozdrawiam.
Tam wszystko masz na blokadach, plus, potrzebny Ci będzie czujnik naciągu paska..: http://obrazki.elektroda.pl/1873466900_1...
Sprawdzałeś łożyska pompy, alternator łożyska kręcą się swobodnie,mocowanie koła pasowego na wale głównym.Nie obstawiał bym wadliwych kół pompy.Właściwy naciąg paska. Zobacz pracę koła pasowego na wale głównym czy naciąg paska jest taki sam kręcąc po woli na całym obrocie wału. Mocowanie alternatora czy nie urwana podstawa alternatora.
A czasami wystarczy zadbać o prawidłowy naciąg paska
Dałem krótszy pasek, mocniejszy naciąg i pasek nie spada ale nie działa hamulec. Odpalam z załączonym nożem.
Spróbować zawsze możesz, jeżeli pasek będzie miał odpowiedni naciąg to ok. Jeżeli ci pasek spadnie to nic poważnego się nie stanie (brak ładowania i klimy.
Ale jeśli spada napięcie po przygazowaniu to profilaktycznie sprawdź naciąg paska. Minimalnenapięcie to 13,8V
Zgadza się. Coś jest na rzeczy. Sprawdź czy ręcznie da się głowicę przesunąć do końca. Oczywiście na wyłączonej drukarce. Może być uszkodzona stacja serwisowa albo jest jakiś problem z naciągiem paska zębatego. Widać, że drukarka już trochę brudna. Do sprawdzenia również enkoder kołowy z lewej strony. Ale do tego musisz zdjąć obudowę. Zresztą w tamtym...
Akumulatory naładować i naprawić ładowanie. Sprawdzić naciąg paska klinowego i stan kół pasowych.
Sprawdź jeszcze punkt 2. Naciąg paska klinowego. Czy nie ślizga. Ze dwa takie przypadki miałem.
To masz dobrze zablokowane + czujnik naciągu paska powinien być. Teraz znalazłem dodatkowe potwierdzenie : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25...
jeżeli uszkodzeniu ulega łożysko to możliwe że naciąg paska jest za duży. Pozdrawiam.
Błąd silnika głównego (szczotki, naciąg paska,etc). Ewentualnie coś w module.
możesz to rozebrac nic się nie stanie,ale to nic nie da ,bo naciągu paska się nie reguluje,reguluje to ten napinacz oznaczony u ciebie numerem 2,jeśli naprawdę jest to kłopotliwe to tylko jego wymiana,a koszt ok.200zł.Można spróbowac załozyc nowy pasek o innej długości,czasami pomaga.
Przy poluzowanym naciągu pasek ślizga się na kole pasowym silnika, wtedy hamulec blokuje koło pasowe na kosisku.
Mam mały problem z napędem nice spider 800. Wszystko zamontowałem i brama działa. Otwiera się i zamyka. Jednak przy programowaniu otwarcia i zamknięcia napotkałem mały problem. Dokładnie chodzi o pozycję zamknięcia. Jak dojadę bramą aż się zamknie, wszystko działa, tylko silnik bardzo przeciąga pasek. Tak mocno, że aż z drugiej strony się luzuje. Dociąga...
Trzeba popatrzeć pod spodem na jej drugi koniec i wszystko będzie jasne.
Witam. Sprawdź naciąg paska klinowego, klemy na akumulatorze, i główny zacisk na alternatorze. Tam powinny być dobre i pewne połączenia. Załączam Życzenia Świąteczne i Noworoczne.
Mam ten sam problem jak to rozwiązanie?
wymień kondensator 16 mikro jest przykręcony na dole i sprawdz naciąg paska i na 2 raz uzyj funkcji "szukaj"
zobacz jak coś jeszcze naciąg paska alternatora Załącznik skasowano, był bez związku z tematem <E>
Miałem kiedyś Punto i dokładnie takie samo tyle że mój był z 1995r i też 1.1 8V. Sam robiłem rozrząd z pompą. Nie przypominam sobie by naciąg paska a pierwszy raz naciągnąłem go naprawdę solidnie, powodował aż takie piski! Naciągnąłem pasek tak że ledwie o 1/3 obrotu dało się go wykręcić! Kolega w warsztacie jednak mnie poprawił. Nie miałem jednak takich...
Witam. Na dole do ramy jest przykręcony nakrętką M8 (w okolicy grzałki), często zakryty woreczkeim foliowym z doprowadzonymi dwoma przewodami. Sprawdź jeszcze naciąg paska klinowego.
Niestety obecne pralki nie mają już regulacji naciągu paska napędowego. Chyba coś z łożyskami bębna lub silnika się dzieje bo niemożliwe by pasek wytrzymał tylko 2 tygodnie chyba że sprzedawca źle koledze go dobrał w sklepie. Radzę zrzucić pasek i pokręcić ręką czy bęben obraca się swobodnie i to samo z silnikiem.
Co to kolego jest kont? Kąt synchronizacji nie ustawiasz vcds'em a kołem zębatym na walku rozrządu. Kąt powinien wynosić 0 ale to nie jest reguła. Chwilowe skoki o 0,5 stopnia mogą być ale naciąg paska warto sprawdzić. Zrób logi 013 018 i 023
Schemat dla Fiat Grande Punto 1,4 8V 2005-2012, Kod silnika: 350A1.000 http://obrazki.elektroda.pl/7701004000_1...
Bez opciazenia śmiga bez problemu ale jak już założę paski klinowe 2x17 koła pasowe u silnika 100mm i przy wałku 90mm, pila zwylka 550mm No to tu już pojawią się problem Daj fotkę jak wygląda pasek ma kole, bo tu też może być problem. Jeśli nie spoczywa na bokach, tylko leży cały w rowku, to potrafi dać poważne opory. Kwestia naciągu paska też ma znaczenie...
Kilka dni temu zaczął mi piszczeć pasek alternatora pasek jest już lekko zużyty, grzeje się koło pasowe, pasek się prawdopodobnie lekko ślizga, naciąg jest w moim mniemaniu w porządku (ugięcie na 15cm ok 0,5-1cm) To wyeliminuj! To, że naciąg paska może być odpowiedni, wcale nie oznacza, że będzie pełnił swoją rolę prawidłowo! Zapoznaj się z zasadą...
W innej konstrukcji z podobnym problemem nie znaleźliśmy jednego rozwiązania. Wyczyściliśmy wszystko, wymieniliśmy koła pasowe i zębate oraz łańcuch i paski. U nas pomogło. Przy demontażu śrub sprawdziliśmy jeszcze gwint podpór Ale one były bez zadziorów. Może koło pasowe ma za dużo luzu od wytarcia i nie trzyma paska albo naciąg paska nie jest prawidlowy.
Poza tym pompę od wspomagania łatwiej zamontować. Można wykorzystać jako naciąg paska.
A jak już zrobisz co trzeba, wyczyść klemy, sprawdź naciąg paska klinowego. Jak zapali sprawdź ładowanie. Potem warto sprawdzić jeszcze pobór z aku. podczas wyłączonego silnika. Powodzenia.
Dlatego może po prostu "taki sobie rozrząd"... Komplet SKF. \ Może ,czasem pompa szumi ,czasem pasek a nawet rolka. Czasem po zmianie jednego z tych elementów w niektórych przypadkach dźwięk się zmienia albo ustaje. Choć tutaj kluczowym czynnikiem będzie naciąg paska. Myślę że nie ma co panikować, bo nie jeden wyjechał z podobnym dźwiękiem i jeszcze...
Temat podobny poczytaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Pomierz oporności pomiędzy: Czarnym a 1-niebieskim 2-czerwonym 3-zółtym 4-zielonym Ponadto sprawdź naciąg paska.
Objaw typowy dla braku ładowania. Problem z alternatorem lub układem wzbudzenia, (żarówka w desce rozdzielczej). Sprawdź naciąg paska, jeśli prawidłowy, należy sprawdzić alternator pod kątem zimnych lutów, ale to już musisz jechać do elektryka, z Twoją wiedzą sam nie dasz rady.
Jak naciągnąć ten pasek?
schemat poprawny!; znacznikiem położenia dolnego kółka zębatego jest klinek osadczy na wale - ma się znaleść na przeciw przetłoczenia na bloku (prawie pionowo do góry); naciąg paska - na najdłuższym odcinku po środku nie może być możliwe skręcenie paska palcami o kąt większy niż 90 stopni
W pierwszej kolejonści sprawdź pasek napedzajacy karetkę - czy aby są wszystkie ząbki na pasku. Z prawej strony na szynie po której jeździ karetka jest mechanizm który odpowiada za prawidłowy naciąg paska. Spodziewam sie że śruba nie jest dokręcona i przy większym obciążeniu ( w skrajnym prawym połozeniu karetki ) następuję luzowanie się paska ( ugina...
Naciąg paska jazdy
Objawy wskazują na słaby aku, odpal z innego aku i zmierz napięcie ładowania 14,1 -14,4 z obciążeniem i bez. próba podgazowania daje efekt w lekkim przygaśnięciu świateł mijania a przed odpalenie sprawdź naciąg paska klinowego, przy luźnym pod obciążeniem może nastąpić taki efekt.
Jak na załączonym zdjęciu, przekładnia napędu nie jest stała, pochyla się w kierunku wału silnika. Jak to rozumieć ? skrzywiło się coś, czy cały czas występuje pochylenie, czyli niewspółosiowość, kół pasowych względem siebie? Pytanie czy to nie jest za duży luz paska, Na tym fragmencie zdjęcia widać, że pasek "wisi" luźno. widać jak przekładnia pasowa...
Najdziwniejsze jest to, że przy kserowaniu nie ma problemu. Przy kserowaniu jest 600 dpi, a skaner idzie prawdopodobnie domyślnie 200 dpi i przy tym szybciej startuje. Miałem coś takiego w nówce sztuce, pomogło smarowanie i regulacja naciągu paska przy silniku.
No i drugi pasek pękł. Jak powinien prawidłowo być pasek zamontowany?
Zgodnie ze sztuką, pasek zakładamy tylko raz , ze względu, że za drugim razem będzie inny naciąg, pasek i możne rożnie zachować przy dużej zmianie napięcia, albo przeskoczy albo pęknie. Nie jest to taki duży wydatek przy całej operacji więc zdecydowanie polecam założenie nowego.
Mogłeś dodać piloty i od razu po ich dopisaniu wykryć położenia. W instrukcji stoi, coby po poprawnym wykryciu krańców od razu wykonać do 5 pełnych manewrów otwarcia/zamknięcia (bez pilota raczej ciężko) - wtedy centrala dopasowuje siły. Być może to też pomoże Ad. pkt 1 (nie będzie tak mocno naciskać na kraniec zamknięcia Ad 1. Możesz troszkę naciągnąć...
Instalacja na kabinie nietknięta, pamięta jeszcze wczesne lata '80, naciąg paska, rolki etc. też bez zarzutu
Witam.nic się nie stanie, to jest tylko naciąg paska klinowego właśnie tą linką.
A może łożysko masz załatwione bo nawet przy silnym naciągu maszyna powinna ruszyć.
Co za temat. Ile lat ma akumulator. Obsługowy czy nie ?(są korki do cel (6) czy nie ma?) Może Ci coś prąd bierze na postoju. Ustawiasz miernik na ampery sciągasz klemę i wpinasz się w szereg. Masz jakieś alarmy, immobilajsery ekstra? Ładowanie jak najbardziej jest ok. Tylko naciąg paska trzeba sprawdzić. Jeżeli wykręcasz metalową śrubę z aluminium to...
Sprawdź łożyska jak napisał axxx oraz jeśli łożyska są dobre to koło pasowe czy nie "chwieje" (czy jest cały czas współbieżne do paska klinowego) się podczas pracy. Jeśli jest powyginane to ołówek do ręki przyłożyć do koła pasowego i nakreślić prostą linie obracając kołem a później młotek do ręki i prostować :)
Jest klin, można robić bez blokady. Nacięcie na kole zębatym na wale korbowym na dole (pomalowane jakby flamastrem ;)), na wałku rozrządu jest nacięcie do góry, na pasku masz znaki, zgrywasz je z nacięciami na kołach zębatych. Naciąg paska Twoim przypadku albo na oko, albo przyrządem. http://sklep.intercars.com.pl/?towkod=55...
a na moje naciąg pasek od tego alternatora
Nie będziesz słyszał piszczenia. Po prostu naciąg pasek konkretnie.
Czy naciąg paska rozrządu, mimo że jest napinacz ma znaczenie? I należy ten napinacz odpowiednio ustawić? https://obrazki.elektroda.pl/1752583600_... Po to pewnie te "okienka", aby się zgrały. Jaki to jest pasek? Mnie kiedyś niemiłosiernie wył Continental, ale wyć może co innego, musiałbyś zdjąć pasek osprzętu. Ja u siebie stopki do...
Mam jeszcze pytanie odnośnie naciągu koła zamachowego. Koło zamachowe nie ma żadnego naciągu! Jeśli pasek się ślizga to należy go wymienić i tyle. Przesterowanie może wynikać ze złego stanu lamp i / lub filtracji napięcia anodowego (duży kondensator elektrolityczny dokręcony (chyba! Ostatecznie ostatni raz zaglądałem do lampowego ZK prawie pół wieku...
Witam Jak masz mierniczek to w rączkę i patrzymy napięcie na zaciskach aku przy włączonym silniku i swiatłach. Trochę gazu i powinno być około 14,6V(w zależności od regulatyora napięcia). Jak mniej to brak ładowania. Sprawdz na początek naciąg paska od alternatora:) Póżniej podłączenie przewodów(akumulator, alternator). Jeżeli ok to wygląda na padnięty...
Mam tych pasków pelno. A jak mówi kolega daj dłuższą śrubę od naciągu skróci pasek i po sprawie. Jak nie pomoże zapraszam na priv.
Rolka jest z tego powodu żeby szło odpinać napęd i normalnie sie zatrzymywać nie gasząc silnika jeżeli chciałbyś mieć napęd na pasek wtedy wchodzi w gre sprzęgło sam mam podobny problem bo mam dwa silniki z komarka i jeden z ruskiej piły tylko jest problem z przeniesieniem napędu na koło też nie zabardzo mi pasuje rolka ale jest to jedno z najłatwiejszych...
Naciąg paska dobry?
Odmierzyłem suwmiarką odległość między rolką a uchwytem naciągu gdzie wkręcasz śrubkę m-6 do naciągnięcia rolki,ale pomimo tego sprawdzałem naciąg paska czy nie jest za bardzo napięty lub lużny.Dasz radę.Pozdrawiam.
zbyt duże ciśnienie w skrzyni korbowej odma może być zapchana lub puszczają pierścienie odmę najlepiej odkręć i wymyj a co do grzania to wymień olej wyczyść filtr oleju naciąg pasek wentylatora i umyj żeberka na cylindrach jak silnik jest zimny
Szanowna Pani ta pralka ma silnik indukcyjny zwany klaktowym: https://north.pl/karta/silnik-napedowy-d... a zatem proszę zlokalizować taką oto część w pralce i ją wymienić: https://north.pl/karta/kondensator-rozru... Oczywiście ta część jest dostępna również w...
Sprawdź naciąg paska, jeżeli jest ok, zmierz masę akumulator-nadwozie, akumulator-silnik, silnik- nadwozie, nie może być więcej jak 0,5 Ohma, potem odłącz plus do rozrusznika i alternatora i zmierz rezystancję. Napięcie ładowania może być w przedziale 13,6-14,5V zależnie od kilku czynników, między innymi stanu naładowania akumulatora, przyłączonego...
Przed sprawdzeniem napięcia ładowania zmień i naciąg pasek(jeżeli stary piszczy to nie wiadomo czy naciągnięcie może pomóc)
Dokładnie tak jak napisał kolega trans-serwis, w tym aucie jest rozrząd paskowy. Są dwa znaki na pasku rozrządu i po jedym na kołach zębatych (wału korbowego, wałka rozrządu). Pompa nie ma znaczenia, gdyż ona wytwarza tylko ciśnienie. Wtryskiwacze otwierane są elektrycznie, poprzez sterownik. Znak na wale jest widoczny po zdjęciu koła pasowego, z dołu...
Na początek musisz dokładnie sprawdzić czy to jest wina paska o którym napisałeś. Może naciąg paska już się pomału kończy.
Witam. Musze wymienić pasek klinowy w mojej toyocie bo strasznie piszczy przy odpalaniu klimatyzacji. Ma ktoś jakieś informacje lub zdjęcia którą rolkę i jak się ją popuszcza w celu zwolnienia naciągu paska? Pozdrawiam
Hydrostat możesz sprawdzić dmuchając w niego i sprawdzając miernikiem zwieranie styków. Najpierw wszystko dokładnie posprawdzaj zanim zabierzesz się do rozbierania na części pierwsze. Programator podejrzewam, że był dobry tylko zanim włączył wirowanie "czekał" aż pralka wyleje wodę. Nie było sygnalu - czekał dalej. Przedmuchaj wężyk od hydrostatu i...
Pasek założony prawidłowy ? Naciąg dobry ? Wszystko dobrze poskładane ? Od tego zacząłbym sprawdzanie.
Dziękuję za tak szybką odpowiedź! Niestety cały mechanizm jest tak zbudowany, że na zamontowanie rolki napinającej nie ma miejsca, trzeba by było przerabiać zbyt dużo rzeczy; myślałem o tym rozwiązaniu ale w tej chwili nie jest to dobry pomysł. W tym poradniku dosyć fajnie jest wszystko pokazane. Dobrałem inny pas i okazało się, że nie będzie miało...
Masz sam pasek czy zestaw(pasek,rolkę z osią ona jest nie okrągła tylko w "trójkąt") ta rolka jest prowadnicą paska i naciągiem pasek nie może być zbyt mocno napięty ani zbyt luźny wysłałem Ci na PW SM do tego modelu dostałeś? Pozdrawiam
Odpal auto,miernik pod akumulator,włącz światła,dmuchawę i obserwuj napięcie. Masz klasyczne objawy braku ładowania. Po odpaleniu jeśli jest ładowanie silnlk nie zgaśnie. Sprawdż przewód plusowy pomiędzy akumulatorem-rozrusznikiem i alternatorem. Minusowy akumulator-nadwozie-silnik. Dodano po 4 Naciąg paska klinowego. Ładowanie przy wyższych obrotach.
No to teraz już wszystko wiem. Co do braku mocy silnika to sprawdź naciąg paska klinowego, jeśli jest w porządku to wymień kondensator 32 µF. Na 99,9% to on padł :? A co do pompki to... :roll: Hmm... Sprawdź czy nie jest wciśnięty wyłącznik od namaczania prania (pierwszy od lewej w dolnym rzędzie). Jeśli nie jest wciśnięty to sprawdź czy w tej...
Cichus co innego wymyśliłeś oprócz naciągu paska klinowego? Termostat też wymienił kłania się czytanie ze zrozumieniem. No i co z tego, że wymienił? Nowy nie oznacza sprawny. Najpierw należy sprawdzić temperaturę silnika po nagrzaniu w miarę dokładnym termometrem. Nie zaszkodzi też sprawdzić termostat w naczyniu z wodą. Zawsze sprawdzam nowe termostaty...
Ani naciąg paska,ani luty.... Przecież tam jest samonapinacz, gdyby był aż tak wyciągnięty pasek, to by piszczał, a nie wyłączał wspomaganie. Zimne luty to były w Puntach, w Pandzie już nie ma z tym problemu. Jeśli nie ma problemów z zasilaniem wspomagania to tylko czujnik skrętu.
Jak w temacie. Co trzeba zdemontować oraz w którym dokładnie miejscu znajduje się wkręt regulacyjny naciągu paska?
Jak ktoś nie ma pojęcia o wymianie to nawet najlepszy manual mu nie pomoże. W tym rozrządzie jak i wielu innych ustawiasz odpowiednio napinacz i to on decyduje o naciągu paska. Już widzę jak za każdym razem wszyscy mierzą naciąg paska.
Witam.Regulacja naciągu paska prawdopodobnie jest realizowana przez oddalanie lub ściskanie połówek koła pasowego na silniku poprzez pokrętło,które widać na zdjęciu.
Jeśli to jest po wymianie silnika. Sprawdź masę silnik karoseria może nie została zamontowana / skręcona prawidłowo lub jest zardzewiała. Sugestie. 1. Naciąg paska wieloklinowego lub zużycie 2. Brak masy na jednej z lamp tylnych. Jeśli problem występuje tylko po podpięciu przyczepki lub na światłach awaryjnych - uszkodzenie sterowania gniazda przyczepki....
Pod wirnikiem z dołu jest otwór, w razie czego ma płyn jak płynąć na blok. Tylko bardzo mnie to ciekawi że rozrząd był wymieniany 28tyś km temu. To nic, znam przypadki gdzie pompy ruville po 10 tyś wirnik pompy potrafił odpaść. Teraz zakładamy tylko zestaw conti, pompy hepu i od 2 lat nic nie wróciło na wycieki albo problemy z ogrzewaniem. U Ciebie...
Naciąg masz w alternatorze, tzn górna śruba 17 popuszczasz, na dole (JEŚLI NIE WYROBIONE SA TRYBY) popuszczasz śrubę 13, oraz naciąg kluczem 22. Jeżeli nie dojedziesz, to spróbuj łomikiem naciągnąć alternator, przytrzymując dokręcaj śruby.
Brak regulacji naciągu paska w tej pralce
Na początek popraw naciąg paska lub pasek do wymiany(zużycie nie pracuje całą powierzchnią).
Daj zdjęcie tego "naciągacza"
Jak w Seicento 0,9 naciągnąć pasek klinowy, patrzyłem z góry na alternator i nie widziałem żadnej śruby do regulacji naciągu paska Pozdr.
naciąg pasek rozrząd pasek alternator naciąg naciąg pasek magnetofon
kupić układ scalony trzeszczenie zasilacza twingo kontrolka silnik
Bieżnia Fit Net - wyświetlacz działa, bieżnia nie rusza Skoda Octavia III - tryb awaryjny, błędy doładowania turbiny