sprawdz plywak czy nie jest uszkodzony najlepiej jest sprawdzic plywak wkladajac go do jakiejs cieczy (benzyna, woda) i dmuchac w rurke doprowadzajaca paliwo
Miałem ten sam problem i z tą samą nagrzewnica po zalaniu olejem opałowym. Dopiero po wyczyszczeniu wszystkich przewodów paliwowych, pompki i dyszy, zalaniu zwykłą ropą zaczęła pracować. Drugą identyczną miałem w pracy i te ż nie chce pracować na opale.
Pewnie jakiś syf się dostał i blokuje zaworek, załóż filterek na przewodzie paliwowym.
Nie spalone paliwo to z reguły jasny dym, czarny to nadmiar węgla - nie do końca spalone paliwo, z powodu jego nadmiaru w stosunku do powietrza. A niebieski, czy jasnobłękitny dym, to właśnie olej silnikowy. Wszystkie nieszczelności oleju np. uszczelniacze zaworów, turbina, olej pozostały w intercoolerze, po zgaszeniu ciepłego silnika, pozostają a rano...
Sprawdzałeś na kompie błędy? Może wychodzi brak synchronizacji? w tych silnikach zdarzało się że przeskakiwał łańcuch rozrządu.
szanowni koledzy kiedyś mechanik samochodowy zgłosił się do mnie z takim problemem . podłączyłem wtedy małą żarówkę zamiast wtryskiwacza i okazało się że zamiast pulsować świeci się rozebrałem sterownik i tam znalazłem uszkodzony tranzystor .
Witaj raczej to mało prawdopodobne że się zapowietrzył , przecież po nalaniu paliwa trochę ujechałeś raczej mogło by pociągnąć jakieś syfy z baku jak ci brakowało palia .A najlepiej podepnij komp. wejdz w wartości (dane rzeczywiste ) zobaczysz jakie ciśnienia dawka itd. sprwdz czy idzie nadmiarem paliwo.
Nawet jeśli pompa tłoczy paliwo, to gdy nie ma odpowiedniego ciśnienia to silnik nie odpali. Trzeba zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa manometrem, powinno być min 3bar. Jeśli nie dysponujesz manometrem to można spróbować odłączyć przewód powrotu paliwa z listwy wtryskiwaczy, podstawić jakąś butelkę i zobaczyć czy regulator ciśnienia upuszcza nadmiar...
Mnie to wygląda na usterkę sterownika , spróbuj podmienić sterownik.
Zmierzyć kompresję. Sprawdzić synchronizację silnika. W tym silniku przy zerwanym pasku iskra będzie normalna.
Pompki zakołkowałem po zdjęciu długich zaślepek a listwy po odkręcaniu śruby z łbem na klucz 10. Pompy ustawione na kreski. Brak poprawy. Raczej pompka paliwa by się nie zepsuła, nadmiarem paliwo leci aż miło. Trzeba będzie zawiść pompy i wtryski do ponownej weryfikacji.
za bogata mieszanaka,bądź silnik użytkowany na krótkich dystansach
1.8 RP to silnik Mono JEtronic, sprawdź jak działa sonda- możesz się wpiąć w przewód multimetrem i zobaczysz czy działa. Można jeszcze spróbować zresetować komputer, albo odepnij kostkę z ECU w komorze silnika przy szybie albo na kilkanaście minut odłącz akumulator. Sprawdź jeszcze czujnik temperatury dający sygnał do ECU, szukaj go na króćcu wody z...
gdyby bylo lewe powietrze przez poduszkę to objawy troche inne. rzeczywiscie byłyby klopoty z wolnymi obrotami ale byłyby raczej falujace. oczywiście przyczyna moze byc inna ale sonda lub cz temp to najczestrze przyczyny takich objawow
To ja tak z innej beczki... Jak samochód stoi dłużej nadmiar paliwa odparuje, jak stoi krótko nie zdąży nalecieć, a pomiędzy jeśli któryś wtryskiwacz nie zamyka się całkowicie i puszcza paliwo, zanim zejdzie ciśnienie z listwy... Odpalanie samochodu kręcąc długo z gazem do podłogi, czarne świece i lambda pasują pod zalany silnik...
Temperatura wrzenia rośnie wraz z ze wzrostem ciśnienia. Zawór przy pompie nie pozwoli cofnąć się paliwu, więc ze wzrostem temperatury będzie wzrastało ciśnienie paliwa w listwie zapobiegając wrzeniu paliwa. Prędzej nadmiar oparów przedostanie się przez wtryskiwacz niż paliwo cofnie się do zbiornika. Z drugiej strony pompa i regulator ciśnienia paliwa...
Nie spalone paliwo to z reguły jasny dym, czarny to nadmiar węgla - nie do końca spalone paliwo, z powodu jego nadmiaru w stosunku do powietrza. A bezczelnie niebieski, czy jasnobłękitny dym, to właśnie olej silnikowy. Podstawowa kwestia - czy oleju z silnika ubywa?
Po mojemu dzieje sie tak: odłączysz wtryskiwacz - uruchamiasz - silnik przepala nadmiar paliwa z cylindrow i kolektora po czym gasnie - podłączasz wtryskiwacz i silnik odpala normalnie. Czy przed tym zabiegiem z odłączeniem wtryskiwacza są swiece mokre? Tak jakby go zalewlo paliwem. Sprawdz czy wtryskiwacz nie puszcza paliwa.
Moim zdaniem, lepiej inwestować nadmiar gotówki w paliwo niż trzymać pieniądze w banku. To musiałbym też zainwestować w dość duże zbiorniki aby pozbyć się wolnej gotówki zamieniając ją na paliwo. :crazyeyes:
Dzięki za podpowiedź U mnie jest przeróbka, zasilanie od dołu. Sprawdziłem i normalnie paliwo leci. Dla pewności przedmuchałem. Gdy pompuję ręczną pompką do nadmiarem paliwo spływa do zbiornika, tak chyba powinno być.
Odstojnik paliwa, nadmiar wraca niebieskim przewodem z powrotem do baku, ma na celu szybszy rozruch gorącego silnika, gdy paliwo z komory pływakowej gaźnika odparuje na skutek temp
Świece "mokre"? Paliwo dobre?
A co tu wyjaśniać? Nie czytasz? Zdołaliśmy ustalić że: paliwo jest pompka zasilająca sprawna,podaje paliwo na pompki,nadmiarem paliwo wraca do zbiornika (zarówno przy pompowaniu ręcznym jak i przy kręceniu rozrusznikiem) Dymi bo nie spala paliwa. Dość typowa sytuacja przy naszym paliwie.
Nie wiem może jeszcze coś z mieszanką czyli powietrza za mało lub za dużo,spróbuj go przekopać aby pozbyć się paliwa z cylindra,zakręć kranik i próbuj odpalać,może ma nadmiar.
Mam problem z Mercedesem Atego 823. 8 ton, 230 koni - to wszystko, co można wyczytać z twojej informacji. Ani roku produkcji, ani typu silnika - nie wysiliłeś się. Atego jest w produkcji już ponad ćwierć wieku - aktualnie trzecia generacja! powrotem cofa się paliwo. Przecież POWROTEM nadmiar paliwa COFA SIĘ do baku! Wszystko jest w najlepszym porządku!
Spalanie to proces chemiczny, jeśli coś z tego zostaje to albo brak powietrza lub nadmiar paliwa - webasta mają własny filtr - albo kiepskiej jakości paliwo i nie spala się w pełni - coś z niego zostaje.
Te silniki nie mają hydraulicznej regulacji luzów zaworowych. Trzeba ustawiać luz wymieniając płytki na szklankach zaworowych.Ciśnienie paliwa stałe? Jako takiego zewnętrznego filtru paliwa nie ma - jest tylko w pompie paliwa wewnątrz zbiornika. Może już przytkany a przepompował sporo paliwa z uwagi na przebieg. Z tego co pamiętam tam jest system tzw...
Zbiornik mam na zewnatrz i dwie rurki ssąca i odprowadzajaca nadmiar paliwo z powrotem do zbiornika.Wewnatrz zbiornika zsuneła sie rurka ssaca paliwo i całe paliwo zleciało-mam pusta rurkę. Jest z 8 m tej rurki idacej po suficie do pieca.Piec nie zasysa -wyłącza sie z braku paliwa- z karnistra na krótko startuje normalnie.Jak napełnic taka rurkę paliwem?
Witam. Znalazł Pan przyczynę? Ja mam taki sam problem.
czasu wtrysku nie mam czym sprawdzic,a cisnienie paliwa jest ok ,a jak cisnienie jest ok to i powinien regulator byc dobry.czas wtrysku jest napewno zly bo widac juz na oko ze wtrysk jest za bardzo bogaty w paliwo
Witam Mom problem z audi 80 b3 1.8 na jednopunktowym elektrycznym wtrysku. Podaje za duzo paliwa i go zalewa. Wszystkie czujniki temperatury wymienione. Przepustnica, ten cały gaźnik z osprzetem zmieniony na inny dalej to samo ;/ Po przepustnicy to paliwo az plywie tak mu wtrysk leje. Jak scisne przewod paliwowy(doprowadzający paliwo) to ladnie chodzi...
Uszkodzony jeden wtrysk , paliwo schodziło z listwy nadmiarem tego wtrysku, doszłem do tego podłączając do każdego wtryska na nadmiar menzurki czyli zamontowałem urządzenie przelewowe które wykazało o nadmiernym uciekaniu paliwa przez nadmiar paliwa pierwszego wtryskiwacza. Po wymianie wtrysku pali na dyg autko🤣
Sprawdź wężyki przelewowe nadmiaru paliwa może w którymś nastąpiło rozszczelnienie i łapie lewe powietrze.
to ją podłącz odłącz wtryskiwacz (kostka z kabelkami czarnym i niebieskim) potem niech ktoś ci zakręci rozrusznikiem a ty obserwuj czy poleci paliwo na przepustnicę
Zasysa do silnika przez przewód powrotny, zwraca nadmiar przez przewód pobierający i "smok" w baku. Różnica jest taka, że przewód zwrotny (którym paliwo jest w tej chwili pobierane) kończy się dużo powyżej dna zbiornika. W związku z tym paliwo nie jest do końca wysysane. To takie domniemania, ale się zdarza.
Uruchomilem swoje webasto i prawie działa, ale nadmiarem z pieca wylatuje mi niespalone paliwo i temperatura jest dosyć niska. W czym szukać przyczyny?
Może być, ale zrób jeszcze mały eksperyment, zdejmij złącza z wtyskiwaczy i próbuj odpalać i zobacz czy wtedy leje paliwo w cylindry.
Tylko po czym rozpoznać,który przewód zasysa paliwo a który odsyła nadmiar do baku?
Witam, to wyglada na jakas 'odme - odpowietrzenie' wlewu zbiornika paliwa lub komory plywakowej gaznika, itp. Np. jak masz zbiornik 'zalany pod korek' - to tamtedy moze przelewac sie nadmiar paliwa przy 'chlupaniu' w zbiorniku, zeby benzyna nie ciekla po silniku. To samo moze byc z przelewaniem sie komory plywakowej gaznika, jesli zaworek iglicowy sie...
Domowa metoda wygląda tak,zrzucasz przewód nadmiarowy z wtrysku po czym dmuchasz kompresorem w zbiornik paliwa do momentu aż z nadmiaru poleci paliwo bez bąbelków powietrza, wtedy bezzwłocznie załóż nadmiar i gotowe.
Rozwiązałes problem bo mam bardzo podobna sytuację.
Jak sytuacja ze sprężaniem? Tylko nie na palec, tylko konkretnie manometrem. Paliwo świeże? Iskra ok? Były próby na innych świecach? Układ wydechowy sprawdzany? Często nagar tworzy całkowite zatkanie tłumika lub okna wydechowego. Próby odpalenia bez ssania również kończą się zalaniem? Czy kosa w ogóle się odezwie na chwile czy nic?
Nie podłączaj nic do tych przewodów. Jeden z nich to tzw."odma" silnika (odpowietrzenie), natomiast drugi służy do odprowadzenia paliwa z gaźnika podczas jego usterki np. w czasie zacięcia się zaworka lub dziurawym pływaku. Nadmiar paliwa wycieka na zewnątrz (pod pojazd).
pompa paliwa zdechła. I przez to kopci? I wraca moc przy wyższych obrotach? Bzdura. To wygląda na nadmiar paliwa. Regulator ciśnienia, może wtryskiwacz.
Jakie to są urządzenia które odbiorą nadmiar ciepła?
Wynika, że do króćca nr 1 (mała średnica), do nr 3 paliwo ze zbiornika, a nr 2, to rurka przelewowa (od nadmiaru paliwa).
Biały dym może świadczyć o dużej ilości paliwa dostarczonego przez pompę wtryskową /Uszkodzone urządzenie nadmiaru paliwa/ lub paliwo złej jakości , ktore powoduje opóźnienie zapłonu.
Leci paliwo nadmiarem i góry wtrysku. Na dwóch cylindrach przedmuch pod podkładkami, Tak jak by trochę chodził nie równo i zaczął kopcic na czarno. A że ma jeszcze u mnie być poszły wszystkie do sprawdzenia potem do regeneracji.
Próbę przelewową powtarzałem i było to samo. Czyli ... wtryski. Mam pytanie, to z artykułu w necie: podczas wypalania PDF - "Ma to jednak negatywne konsekwencje, bowiem pewne ilości tego „nadprogramowego” paliwa spływają po tulejach cylindrowych do miski olejowej i rozrzedzają olej." Trudno mi to zrozumieć, a i znaleźć odpowiedź w necie też trudno....
Witam Wprawdzie temat może być już nie aktualny, ale przeglądając go nasuwa się pytanie, dlaczego nikt nie napisał o możliwości zamiany wężyków podczas wymiany filtra paliwa, wtedy pompa zasysa paliwo z rurki którą nadmiar paliwa powinien wracać do zbiornika, a rurka ta jest umieszczona w zbiorniku wyżej od rurki ssącej paliwo i stąd ten problem, mało...
To musiała by być duża nieszczelność. Ja bym szukał w gaźniku. Dodano po 1 I jak ci piłę zaleje to wykrec świecę,daj cały gaz i tak trzymaj i szarp mocno tak z 10 razy przynajmniej to wywali nadmiar paliwa z cylindra i skrzyni korbowej.
Nie rozumiem - jeżeli nadmiar paliwa ma na celu schłodzenie silnika, to w jaki sposób to działa? Przecież paliwo spali się, dostarczając jeszcze więcej energii?
Łącznik elastyczny powinien być szczelny do pomiarow, ale jego nieszczelność działa na twoją korzyść przy pomiarze, ale powinien być szczelny bo może fałszować odczyt sondy lambda. Stąd pewnie wysoka lambda przy pomiarze, wysokie CO wskazuje na brak powietrza albo nadmiar paliwa.
Co do weżyków od nadmiaru paliwa to chodzi o te metalowe na gorze wtryskiwaczy? Nie wiem czy się dobrze rozumiemy....... Metalowe na górze to raczej przewody wysokociśnieniowe doprowadzające paliwo z sekcji pompy wtryskowej (rotacyjnej). Przewody od nadmiaru są raczej elastyczne, gumowe. Przewód ten łączy wszystkie 4 wtryskiwacze zbierając od nich...
Witam. Mam problem ze skuterem. Jechałem kiedyś i po prostu zgasł, a teraz gdy chcę go odpalić to wylewa się paliwo z gaźnika przez wężyk od nadmiaru paliwa w gaźniku. Proszę o pomoc z góry dziękuję.
Nie, to typowy objaw uszkodzonej pompki paliwa. Ma dziurawa membranę i podlewa paliwem olej w misce. Przez nadmiar oleju w skrzyni korbowej zaczyna odmą zasysać te rozrzedzony olej do kolektora ssącego silnika. Stąd taki objaw. Regulator w tym silniku działa, albo nie. Jest prosty. Nigdy nie ma z nim problemów. No chyba że przeciwwagą się urwie. Ale...
Możliwe, że tylko paliwo zalało świecę. Trzeba wykręcić świecę, przedmuchać cylinder sprężonym powietrzem, aby usunąć nadmiar paliwa, wyczyścić świecę, wkręcić ją i spróbować odpalić. Przed wkręceniem, można świecę rozgrzać, aby była ciepła. Co ułatwi później odpalenie. Jeżeli nie pomoże to trzeba sprawdzić czy jest iskra na świecy. Wykręconą świecę...
Witam Mam problem z cieknącym gaźnikiem w 2t paliwo ucieka mi wężykiem od nadmiaru paliwa lub idzie najprawdopodobniej na filtr powietrza co jest nie tak? W gaźniku nie ma żadnych śmieci.
Nie wiem jak jest w oplu ale w VW przy kazdym starcie stacyjki komp załacza pomkę na ok 5 s, i jezeli nia zapalisz to ją wyłącza. Nie ma kontroli ciśnienia odłączającej pompę, jest "przelew" powodujący powrót nadmiaru paliwa. U Ciebie wygląda na jakiś niestyk na trasie Stacyjka- ecu - przekażnik pompy. Pozdr.J.
Czarny wężyk podpinasz do kranika paliwa(zasilanie) Przezroczysty ma być puszczony od gaźnika na dół. To jest wężyk od spuszczania paliwa z komory playwakowej lub przelew nadmiaru paliwa. Wężyk ma być drożny nie zaślepiony. Jak cieknie z niego paliwo to masz za wysoki poziom paliwa, nie trzyma ta śrubka w komorze playwakowej koło wężyka.
Czesc .Jeśli zaslepiles powrót paliwa z wtryskiwaczy na pompe to natychmiast to odblokuj .napisze ci co się dzieje jak tak zrobisz : 1. paliwo wtryskiwane w nadmiarze nie ma powrotu wiec przez łączniki wtrysków (te pod wałkiem rozrządu) nie wraca do pompy wtryskowej tylko przez uszczelniacze(trawersy) dostaje się do oleju silnikowego!!Efekty poziom...
Wtryski sprawdziłem na przelew wyszły idealnie jak wyciągnę przewody nadmiaru z wtrysków i zatkam żeby nie ciekło z nich paliwo silnik odpala Niemożliwe że przelewy wyszły idealnie. Próba do powtórki przy kręceniu rozrusznikiem.
krecąc dłuzej cisnienie jeszcze rosnie z odpietym regulatorem, ale nie miałem potrzeby sprawdzac dalej. z zapietym regulatorem paliwo idzie nadmiarem pompy, wtryski suche i nadmiar z listwy tez suchy. z odpietym nigdzie nie przelewa jeszcze jedna dzwina rzecz, jak mam odpiety wezyk od nadmiarów i zatkam palcem od strony wtrysków to auto gasnie.
Witam. Mam problem z moim Golfem GTI, zakładam drugi silnik, sprawny który odpalałem przed wymontowaniem w innym samochodzie. Otóż cos mam nie tak z układem wtryskowym bo podczas kręcenia leje się paliwo do komory spalania, po kilku próbach palenia jest pełno paliwa w komorach spalania. Tak jak by lały wtryski. Jak to zdiagnozować? Wcześniej instalacja...
Witam, Zauważyłem ze moim vojagu po stronie paska rozrządu od spodu kapie dosyć sporo ropy. Przejrzałem kable odprowadzające nadmiar paliwa, listwę doprowadzającą paliwo do listwy i nic. Z góry wszystko wygląda ok, a od spodu po przewodach od sprężarki klimy skapuje paliwo. Jakieś pomysły?
Nie znam silnika, więc się tylko domyślam że chodzi o zawór bezpieczeństwa. Żeby sprawdzić nie trzeba go wykręcać, tylko przewód zdjąć i ma nie przeciekać paliwo, bo on jest tylko po to żeby awaryjnie upuścić nadmiar ciśnienia. Jak masz czym diagnozować to pierwsze sprawdzić procent wysterowania zaworu mprop, bo pewnie taki ma, i porównać z prawidłową...
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
Jezeli padnie pompka to podczas pracy membrana i tak nadmiar paliwa wypusci przez pompke nie? Wymienilem membrany wlasnie z tego powodu i kicha.
Po pierwsze to nie jest pompa wtryskowa. Gdzie Ci to paliwo puszcza w przelew? W pompie elektrozawór jest od tego żeby wypuścić nadmiar ciśnienia, normalnie jest otwarty.
Na początek świece , kable wn, kopułka, palec itd (wszystko co z iskrą) potem: Sprawdż czas otwarcia wtryskiwacza rozruchowego. Regulator ciśnienia.Najczęściej te silniki zalewają się z powodu kłopotów z wn.
sekcję tloczoca paliwo do silnika co to jest ? "Tłoczeniem" paliwa " do silnika" zajmuje sie elektryczna pompa paliwowa w zbiorniku i to wszystko . Jesli to jest " twoja" sekcja to w przypadku pompy z dwoma króćcami regulator ciśnienia paliwa znajdował się na rampie wtryskiwaczy , na silniku, a w przypadku pompy z jednym króćcem - regulator ciśnienia...
Włóż przekaźnik i jedź spokojnie dalej w przeciwnym wypadku paliwka nie 1/4 a 3/4 i to jeszcze ne daje 100% pewności że się nie skopci, gadki że "ma pracować cały czas bo się uszkodzi" włóż między bajki. Z przejściem na benzynę nie ma najmniejszego problemu, ćwiczyłem to w różnych samochodach (w polonezach też), pomka wali taki nadmiar paliwa że ew....
Odprowadź nadmiar paliwa na próbę, do butelki zamocowanej poniżej gaźnika i okaże się czy to było powodem wycieku. Jeśli nie, to będziesz działał w kierunku uszczelnienia gaźnika.
Dobra juz tam z tym mam jeszcze pytanie odnośnie pompy wtryskowej dałem ją do regeneracji jak i wtryskiwacze załozyłem i co jak zwykle problemy ciagnik kręci kręci dym biał z komina a załapac iu odpalić ani rusz pompuje paliwo zaworek sie odzywa paliwo nadmiarem do paku wraca a grzmot nie chce odpalić ani na chwilę nie ma chęci aby załapać w czym mozę...
Witam, Ostatnio przy pracy mf zaczął sie pocic z przewodu od nadmiaru przy 1 wtrysku, kupiłem zapobiegawczo podkladni na wszystkie wtryski. Zostaly one wymienione, na 1 i 3 wtrysku jest dobrze a za to na 2 leci paliwo, troszke jest zjechany gwint na srubie i nie idzie dociagnać tego, co mozna zrobic aby nie lecialo?
Witam, pacjent kosa spalinowa made in china design in USA ;) Po zimie nie chce zapalić. Bez bicia przyznaje się o nie wypaleniu całęgo paliwa na jesieni, kosa przezimowała z paliwem w gaźniku i zbiorniku. Problem polega na tym, iż kosa zalewa świece paliwem. Po odkręceniu świecy, aż pluje paliwem jak ze strzykawki. Paliwo nawet wydostaje się z tłumika....
Witam !Mam taki problem j/w. Teraz w skrucie opiszę problem. suzuki samurai 1999r 1,9 td pompa lucas miał kodowany zapłon ale panel jest odłączony odpalał bez problemu, w pewnym momencie zgasł, pomyślałem przewody paliwowe przy ramie mocno skorodowane mokre pewnie tu jest przyczyna. Wymieniłem wszystkie przewody, filtr paliwa ,odpowietrzanie itd. próby...
Może dałoby się zastosować jakiś przepływomież na przewodzie doprowadzającym paliwo ... a co z przewodem odprowadzającym nadmiar paliwa do zbiornika?
To że pompa była robiona nie znaczy o tym że wtryski nie leją chyba że one same też byłe robione. Na którym przewodzie masz założony zaworek?? na nadmiarze czy zasilającym. Wydaje mi się że problem jest z zasilaniem paliwem jakaś nieszczelność. A kiedy filtr był wymieniany??
dziękuję za podpowiedzi koledzy.Wyciągnołem dziś kostki z trzech czujników(temp.cieczy,poziomu oleju...) i auto zaczęło chodzić zobaczymy jak będzie się zachowywał w trasie.mam nadzieję,ze dobrze
Czy masz zamiar sprzedawac do zakladu termoenergetycznego nadmiar ciepla?
Króciec z gaźnika służy do odprowadzenia nadmiaru paliwa z komory pływakowej. Może tak być w przypadku zacięcia zaworka, założony na ten króciec wężyk odprowadzi łatwopalne paliwo poza rozgrzane elementy silnika. Dlatego załóż długi wężyk sięgający jak najniżej w kierunku podłoża.
Nie rozumiem ? Elektryczne pompy paliwowe są tak zaprojektowane, by zawsze, w całym zakresie obrotów i obciążenia silnika utrzymać odpowiednią wydajność. ,,Rozdziałem" zajmuje się regulator ciśnienia. Nadmiar paliwa, jest kierowany z powrotem do zbiornika. Więc ?
w tych silnikach swiece grzeja ponizej 5 stopni , jesli ma takie objawy jak napisałes to po pierwsze wymien wszystkie przewody nadmiaru paliwa nawet niewielka nieszczelnosc powoduje ze paliwo spływa z powrotem do baku i taki jest efekt
O tym już było - ja bym odcinał wtryskiwacze a może tu jest przyczyna. Silnik rozkręca się do max, odcięty zapłon a cylindry zalewane są paliwem, zapłon wraca ale mieszanka jest zbyt bogata i się nie pali, silnik dalej spada z obrotów do momentu aż wypluje nadmiar paliwa. Wprawdzie przy takich obrotach to trwa moment ale z drugiej strony pewnie jest...
to wina świec żarowych po prostu paliwo jest wtryskiwane a nie dochodzi do zapłonu - w końcu gdy zaskoczy musi wyrzucić nadmiar paliwa z cylindrów , a że paliwo jest osadzone po komorze spalinowej to musi się wypalić Dodano po 5 jeśli okaże się że świece są dobre i zasilanie do nich dochodzi to pozostają wadliwe wtryskiwacze
Jezeli nie pali sie diagnostyka, kodow nie masz co sprawdzac .Podstaw czujnik temp. cieczy (dwu przewodowy na sterownik).
Witam Mam problem z gaźnikiem z Cinquecento 700. Mianowicie zalewa mi gaźnik paliwem patrząc z góry. Widać jak paliwo jeszcze cieknie po zgaszonym silniku. Wydaje mi się, że nadmiar paliwa (tzn. przelew) jest niedrożny. Sprawdzałem kompresorem - jest drożny. Proszę o pomoc. Z góry dziękuje.
witam wpadlem w posiadanie ciagnika z silnikiem andoria s15 mial isc na zlom ale go uratowalem:-) silnik pali i chodzi nawet ladnie ale zastanawiaja mnie dwie rzeczy. dlaczego nie ma zalozonego nadmiaru na wtryskiwacz i caly krociec sie rusza i w czasie pracy silnika lekko podmaka paliwem. nie idzie tego dokrecic. i druga sprawa to czemu instalacja...
Słynie też z problemów z zapowietrzaniem z powodu zbyt wąskiego przelotu paliwa przez pewną rurkę w smoku. Podczas, gdy paliwo w pompie ogrzewa się do temp. ok. 25°C, ogrzewacz kieruje cały nadmiar paliwa do baku, co z kolei powoduje konieczność z pełną mocą zasysanie paliwa ze zbiornika i utworzenie sporego podciśnienia. Może sprzyjać to zapowietrzaniu...
Jak wtrysk będzie lał, to i ciśnienie spadnie na szynie. Uszkodzony wtrysk potrafi nawet wypalić dziurę w tłoku, zbyt bogata mieszanka = niespalone paliwo w cylindrze, spalenie nadmiaru paliwa następuje w katalizatorze. Co do ciśnienia na szynie to się nie zgodzę, przecież musiałaby być dziura ogromna i spadek ciśnienia wpłynąłby na pozostałe wtryski....
Odkręć przewód od nadmiaru którym paliwo wraca do zbiornika i zatkaj go palcem. Niech ktoś odpali samochód. Sprawdzisz czy jest różnica gdy zatykasz go palcem i gdy go nie zatykasz. Być może padł zaworek zwrotny i dlatego jest małe ciśnienie na listwie. Miałem już takie przypadki po wymianie zawrorka uspokoiło się. A to że paliwo wraca w przewodzie...
Wtryski bym sprawdził. Co mają wtryskiwacze do mieszania się oleju z paliwem?
Tak jak kolega wyżej napisał Pompa wtryskowa i regulator obrotów są zalewane olejem silnikowym osobno Może być tak, że sekcje pompy wtryskowej puszczają paliwo a to z kolei miesza się z olejem w pompie a nadmiar wypływa rurką z tyłu pompy (między pompą b blokiem silnika) na zewnątrz.
Gaznik dobrze byl zlozony a gaznik jest chyba Pz26 ale nie jestem pewny bo z nadmiaru pod gaznikiem cieknie paliwo ale wtedy jak jest zgaszony i sie go przeprowadzi kawalek na biegu
Gdyby zbyt powoli dostawało się paliwo do gaźnika to nie pracował by na ssaniu. Nie wiem jak w Twoim agregacie realizowane jest działanie na ssaniu. Przypuszczam, że tak samo, a polega ono na przesłonięciu przekroju gardzieli gaźnika - taka dodatkowa przepustnica niezależna od tej sterowanej regulatorem odśrodkowym. W normalnej sytuacji jak przestawi...
Ten przewod powinien byc podłączony do zbiornika paliwa. Jest to przelew nadmiaru paliwa. Jeżeli nie ma w zbiorniku krócca do podlaczenia to albo podwiesić ten wężyk wysoko by był nad pozomem paliwa w zbiorniku albo po przedłużeniu włozyc prowizorycznie przez wlew.Popuscic stalową rurke przy wtryskiwaczu, pokręcic silnikiem i jak pokaże sie paliwo dokręcic...
Nie masz przypadkiem lejących wtrysków i nadmiar paliwa nie spala się w kolektorze . Podepnij oscyloskop do wtrysków i sprawdź czy przypadkiem nie ma problemu ze sterownikiem może on otwiera wtryski w trakcie 4 suwu (wydech ) i paliwo po prostu ląduje w kolektorze gdzie się spala .
Sam obrotomierz to kupić jakiś KIT w sklepie elektronicznym, odcięcie zapłonu - tutaj ostrożnie bo w samochodach to odcina sie paliwo , bo jak odetniesz zapłon to później może być nadmiar paliwa i detonacja w rurze wydechowej
Hej, nie wiem jaki jest gaznik w golfie ale nikt tu nie wspomnial o podstawowej awari gaznika. Mianowicie jak jezdzi sie na LPG to plywak ( no i tu wlasnie nie nie jestem pewnien konstrukcji gaznika) sie przedziurawia. Chodzi tu o to, ze gaznik jest suchy podczas jazdy na gazie i plywak (mosiezna banka) opada na dno komory gaznika i udeza przecierajac...
gaźnik nadmiar paliwo ciśnienie układ nadmiar paliwo nadmiar powietrza
regulacja napięcia zmiennego parownik chłodziarka gorenje nadawać 433mhz
peugeot p2568 regulator obrotów silnika szczotkowego
Sony ACDP-085N02 85W Power Adapter Specs, Faults, Compatible BRAVIA TV Models Renault Scenic 1.9 dCi rozbieg silnika, wysokie obroty, awaria turbosprężarki, nie odpala