Zbyszek twierdzisz że to działa a ja nie i jakie masz argumenty :D, testowałeś to już przez kilka tygodni ? ,bo ja testowałem podobne wynalazki i teraz mam rurę dopalającą większej średnicy i jest bardziej przewidywalna od twojej bo nagar czyszczę co 2-3 tygodnie, a przy małej średnicy czasami zapychała się po dniu pracy a czasami było dobrze, pozatym...
Z tego co widać na zdjęciu to odpadł nagar. Czyściłeś filtr powietrza, lałeś dobry olej do mieszanki? 55/51 to pilarki nie lubiące starej mieszanki, trefnego oleju.
Przecież tam trzeba skrobać wkrętakiem zawsze nagar. Żaden dezodorant nie ruszy tego chyba że Karcher. Dlatego to kosztuje.
Wykręcałem tłumik i czyściłem nagar. Być może za słabo. Czym go wyczyścić i w jaki sposób najlepiej? Natomiast jeżeli chodzi o układ paliwa i filtr może uda się to jutro sprawdzić. Pozdrawiam
Spray do czyszczenia kominków dobrze rozpuszcza nagar. Przy okazji warto jeszcze kolektor dolotowy wypalić.
Zamiennik toner miesza się z oryginalnym. Przez co powstaje nagar na dr blade. Nie wiem jak tutaj z czyszczeniem dr blade. Mozliwe rozwiązania. To albo dokladne czyszczenie developera i zasypka jednym rodzajem, albo wymiana modułu bebna razem z nowymi oryginalnymi tonerami.
Zestaw naprawczy łącznika 05E 198 701 A. Czyszczenie nagaru pomogło ?
Ja taki nagar i brud czyszczę mieszaniną preparatu liqui moli do czyszczenia nagarów z nitrem lakierniczym.
Zapewne masz wywalone podkładki pod wtryskami i stąd wycieki. Jak dymi spod korka to będzie ich wina. Nagar zostaje w misie olejowej i potem smok do czyszczenia.
Tak to był błąd :) ja czyściłem taką miękką polerką do szlifierki zakładaną, a przed mechanicznym czyszczeniem moczyłem je birolu syf straszny i nie niuchaj go zbyt mocno, ale nagar ładnie zmiękczał a potem polerka na lustro :) Szkoda, żeś ze Szczecina, bym Ci dał mój stary silnik za cenę wyjęcia go z auta :)
Dokładnie. Chodzi o topnik do lutowania ale obawiam się że suszarka może być za słaba.... chyba że masz tylko nagar pod zabezpieczeniem i skończy się na czyszczeniu
Na górze wtryskiwacza, masz przewody przelewowe, zdemontuje i wymień te małe oringi. Najprawdopodobniej to jest przyczyną mokrych wtryskiwaczy. Teraz po kolei: W tym silniku, gdy pojawia się nagar (krak) wokół wtrysku, wymienia się uszczelniacze, frezuje się gniazda, dodatkowo ja osobiście zdejmuje miskę olejowa i czyszczę smoka pompy oleju + wymiana...
Jeśli pozostałe kolory poprawnie drukują to do wymiany toner BK. Ew. Proszę sprawdzić rozprowadzenie proszku na wałku tonera. Będzie widać. Można się jeszcze pokusić o czyszczenie tej listwy metalowej nad wałkiem. Mógł się zrobić nagar na niej. Proszę wstawić skan(zdjęcie) wydruku z załącznika.
:D:D:D Ludzie dajcie spokój. Magnetyzer przede wszystkim działa na kiesę sprzedającego. Czy ktoś z was widział w którejkolwiek gazecie motoryzacyjnej (szanującej się) test magnetyzerów? Jest to całkowicie 100% lipa. Namagnesuj powietrze i paliwo a silnik będzie lepiej chodził Tjaaaa. Spluń przed jazdą przez lewe drzwi to będziesz miał lepszy rezultat...
Masz nagar z toneru w rogu listwy prowadzącej przy wejściu do pieca. Piec to ten element nad bębnem. Nie próbuj tego czyścić bez wyciągnięcia zespołu utrwalania.
A co z zaworem EGR jest sprawny? Podobny objaw miałem w Avensis i gruntowne czyszczenie EGR pomogło w 100% . Nagar powodował że w pewnym momencie nie zawsze ale się przycinał.
Poza tym chcesz popelnic nastepny blad utrzymujac 45stopni na piecu, co po prostu go zapcha sadza i nagarem (smola) , a czyszczenie tego moze nie tylko byc uciazliwe ale i pracochlonne.
Recyrkulacja Wydechowych Gazów? Tak bardziej po polsku chyba. Jeśli chodzi o chemię to spraye do czyszczenia gaźników/przepustnic dobrze sobie radzą.
Dawno, dawno temu, za górami, za lasami- był sobie preparat o nazwie Moto Doktor. Zasadniczo nadawał się tylko do sprzedawanego auta i to najlepiej daleko. Jeszcze wcześniej były trociny w mosty, skrzynie .... Ale motodoktor to preparat który np. zagęszcza olej przez co zwiększa kompresję ... a nie działanie chwilowe .... To taki doktor ale na NFZ...
EGR cleaner np. od Moje AUTO (MA). Napsikać i zostawić. Tylko uwaga na skórę rąk bo strasznie podrażnia (zalecane grube rękawice) no i śmierdzi. Zabieg raczej w dobrze wentylowanym pomieszczeniu. Pięknie czyści nagar, spieki.
Ciekawe w monowtrysku nagar, no chyba,że od LPG.
Witam Po odkręceniu korka od oleju czuć wyraźny zapach benzyny. Auto ma przejechane 150kkm. Auto przeważnie użytkowane po mieście, krótkie dystanse. Co robić? Dodam że mechanik proponuje mi czyszczenie układu wtryskowego za 200zł. Uważa że przyczyną jest nagar na zaworach. Czy czyszczenie pomoże? Pozdrawiam.
na falowanie u mnie pomogło czyszczenie przepustnicy ,mianowicie zbiera się tam nagar który przytyka i stąd te falowania miałem to samo ;) ogólnie gdzieś czytałem w serwisówce że czyszczenie przepustnicy powinno się odbywać co 15 tyś km :)
Wygląda że przy wyjmowaniu EGR do cylindra dostał się nagar i to on blokuje tłok (tłoki). Jeśli masz możliwość wykręć świece i dmuchnij sprężonym powietrzem lub zapodaj WD40 lub coś co rozpuści nagar (tłok w GMP). Następnie tak jak kręciłeś kołem na biegu bez wkręcania świec obracaj kołem w przód i w tył aby rozbić syfka . Nie rób tego rozrusznikiem...
Nie bardzo wiem w jakim temacie ten post umieścić ale po części jest to tez wentylacja. Potrzebuje zestaw do czyszczenia komina i zastanawiam się nad zakupem róży zamiast szczotki, czy ktoś może miał z tym styczność czy czyści lepiej jak szczotka? Czy zeskrobuje twardy nagar?
Lepiej i czyściej przeskrobać szpachelką To już przy bardzo silnym zabrudzeniu (gruby nagar). Przy lekkim szpachelka bardziej będzie się ślizgać niż zbierać brud i tłuszcz.
No to może ja coś napiszę. Z tym podawaniem oleju od dołu też nie jest tak dobrze bo ja tak właśnie mam i też się zapycha. Ciężko czyścić i myślę aby przerobić na kapaczkę. Ale jeszcze zapytam czy ten nagar na rurce zżera ją czy tylko się tworzy i po puknięciu odpada?
Dokładnie! Jak chcesz wyjąć ten wałek , musisz zdjąć 2 boczne osłony , wyjąć rolkę ładującą (nad bębnem) i wyjąć bęben. Potem zsuwasz zębatkę z wałka podającego toner i z drugiej strony zdejmujesz sprężynkę łączącą wałek z listwą zbierającą i wyjmujesz plastykowy element mocujący wałek. No i wyciągasz wałek nakładający. Później czyścisz - zdrapujesz...
W większości jest to zwykły druciak stalowy taki sam jak do mycia naczyń tylko "farbowany". Zgadza się - w większości... Co do gąbki do czyszczenia grotu to zmywak celulozowy znajdziemy w większości marketów, jest tańszy lepiej dostępny od "specjalnej" gąbki (wykonanej z tego samego materiału). Od momentu pierwszego czyszczenia wiórkami o gąbce zapomniałem....
Nagar na cylindrach u góry czyściłem miękką szmatką namoczoną w benzynie ekstrakcyjnej (cylindry są bez rys w ładnym stanie), natomiast resztki starej uszczelki wżartej w blok przetarłem na mokro papierem ściernym P800.
Pytania mi się nasuwają: 1. Czy rzeczywiście jest konieczne czyszczenie dogłębne samego palnika (jego rozkręcanie na części pierwsze)? Miałem dwóch różnych serwisantów po szkoleniach w ACV i żaden z nich nigdy nie czyścił palnika jak na w/w filmie, jedynie z jego zewnętrznej strony oskrobał nagar. Główne prace konserwacyjne polegały na czyszczeniu samego...
Wymieniałeś zespół bębna światłoczułego w ostatnim czasie? Objawy "centek" na wydruku są spowodowane zestarzeniem się elektrody ładującej bęben (to częste zwłaszcza w tych Lexmarkach), dodatkowo zapewne pojemnik na zużyty toner przy bębnie jest już zapełniony, a listwa czyszcząca bęben - w nagarze i nieelastyczna. Możesz kupić zespół bębna w zamienniku,...
Mam do dyspozycji trzy kosy Oleo-mac o różnej mocy i jest to sprzęt prawie praktycznie niezniszczalny. Jak napisał kolega powyżej problemem mógł być moduł zapłonowy gdyż dokładnie taki sam problem miałem z jednym egzemplarzem i po wymianie kosa działa bez zarzutu a ma już chyba 25 lat. Filtr powietrza trzeba systematycznie czyścić bo zbyt bogata mieszanka...
Więc odpowiadam na pytania: 1. Próba odbywała się bez przepustnicy, bo wlot jest po skosie w dół. Odkręciłem ją, aby maksymalnie skrócić dolot i zmniejszać spływanie plaka. 2. Kanały w głowicy były czyszczone ok 2 lata temu, nagar nie przekracza grubości 1mm. Gdzie było więcej, wyskrobałem jak nie było dolotu. Sam pokrywo-kolektor kupiłem z anglika...
mam problem z peugeot 308,1.2,130km,2014r. wyskakuje mi komunikat usterka silnika,napraw samochod.kod bledow P1032,P1038,P1039.Wymienione swiece,sodowanie z nagaru,czyszczenie wtryskow,wymiana cewek i komunikat dalej sie pokazuje.chcialbym usunac trwale komunikat ze sterownika,czy ktos moze cos doradzic lub pomoc usunac usterke.
no niestety, ale w tym przypadku trudno doradzić czyszczenie... bo jeśli chodziłoby tylko o "odkładający się nagar" to i owszem... ale w tym przypadku dochodzi jeszcze zmiana konstrukcji samego zaworu recyrkulacji... a dokładniej, producent już dwukrotnie modyfikował ten element, a to ze względu na dajmy na to niezbyt szczęśliwą Jego konstrukcję......
W trakcie czyszczenia Unitu Margenta. Pytanie czy ten "nagar" na siatce mógł powodować problemy z różowym paskiem na wydrukach?
Klasa 4 szkoły podstawowej - fizyka Ten biały dym który po czasie znika to para wodna w spalinach - normalny proces spalania. Widzisz ją, bo na dworze jest chłodniej, a spaliny na początku są cieplejsze - bogatsza porcja paliwa do silnika na nie rozgrzanym. Tankuj dalej na normalnych stacjach paliw, a nie market-owych (ruszasz to w innym wątku, silnika...
Czytam właśnie opinie Allegro i ponoć starego oleju nie ruszy a nagar do ogarnięcia mam naprawdę spory https://obrazki.elektroda.pl/3307122100_...
https://obrazki.elektroda.pl/6911220300_... Dodano po 48 Lekki nagar jest a sam tłumik czyściłam Dodano po 11 https://obrazki.elektroda.pl/9831142400_... Dodano po 47 Tam włożyłem pod ten gumowy przewód lekko Aribo krecik i jest Belno brudu
Ja na ostre spieki nagaru np. pokrywy zaworów po latach braku częstych wymian oleju. Stosuje EGR Cleaner od Moje Auto. Butelka 650 ml kosztuje 15 zł i czyści praktycznie do gołego metalu. Środek jest mocny więc rękawiczki obowiązkowe. Ładnie od niego miękną nagary i dusza rotacyjna jest wstanie sobie poradzić. Przeważnie nałożenie preparatu tzn z psikanie...
Może problem jest w jakości paliwa,miałem na warsztacie eberspachera gdzie klienci dla oszczędności jeżdzili no oleju rzepakowym a piec trzeba było przecinakiem czyścić.
Mój Sharan tdi 110 KM już przeleciał 150.000 na czystym BIO. Ostatnio czyściłem (profilaktycznie) kierownice turbiny. Nagar? Jaki nagar? Przy jeździe na BIO nagaru jest o wiele mniej i nie jest taki twardy jak na ON.
O ile problem pojawił się tylko raz i to na np. najwyższym biegu to staraj się co jakiś czas pogonić auto na niższych biegach do wysokich obrotów silnika - wypali nagar z turbosprężarki lub nie ale zawsze lepsze to niż potem konieczność demontażu i czyszczenia zmiennej geometrii, chodź w A4 to i tak nie jest wielki problem bo i turbo dzielone i sztanga...
Dobra chemia i gorąca myjka, rowki możesz zacząć czyścić np. starym pierścieniem skrobiąc nim nagar tak aby nie podrapać powierzchni.
Namocz wszystkie elementy silnika w ropie i wyczysc nagar. Po czyszczeniu wrzuc zdjecia tloka i gadzi cylindra. Jak juz silnik w kawalkach to wymien tez pierscien. Jeszcze ciekawe jaki stan simeringow. Jesli nie ma luzu na sworzniu tloka i glowce korbowodu gora - dol to naprawisz to tanim kosztem. Pisze z fona.
Wyczyść ten nagar z izolatora ale niczego tam nie ulepszaj. Jeśli czyszczenie nie pomorze, to elektrody do wymiany.
W prowadnicy zaworu zbiera się nagar który częściowo blokuje zawór i się nie domyka. Właśnie dzisiaj robiłem taki silnik i zabieg czyszczenia układu dolotowego i zadziałało (zresztą nie pierwszy raz :) ) Oczywiście wykluczając uszkodzenia elektryczne. Można też ściągnąć głowicę i oddać do naprawy. Zauważyłem że jak jeździ się na krótkich odcinkach i...
czyścisz ten tłoczek od dołu,jaki i jego trzonek. Ma chodzić miekko,nie przycinać się i nie przywieszać.Ja to czyszcze pistoletem do piaskowana,możesz też napuścić WD40 i srubokręcikiem podskrobywac nagar.
:arrow:dangun nie trzeba krzyczeć - wyłącz Caps Lock. Dlaczego rozebranie nic nie da?. Jeżeli jest czarny nagar w gardzieli to zawór się nie domyka, czyścić jaknajbardziej.
Z tym to różnie, ale tym środkiem czyści się wpsikując go w dolot i idzie przez intercoler (coś go na pewno czyści bo ładnie rozpuszcza nagar, ale jest przeznaczone do czyszczenia dolotu zaworów, turbo i egr), wpsikujesz preparat do dolotu (tylko nie przez przepływomierz) na rozgrzanym silniku trzymając samochód na 2000obr na mim. Odmuliłem tym środkiem...
Mam problem z palnikiem na olej przepracowany (sam zrobiłem).Pali się w nim super ,brak dymu i niskie zużycie oleju ale powstaje bardzo wiele nagaru praktycznie muszę go czyścić co dwie godziny bo tak spada wydajność.JAKIEŚ SUGESTIE? Proszę z tytułu usunąć słowo: PROBLEM mod -mirrzo
Do czyszczenia to pewnie jakiś nagar na nim się znajduje. Bezyną wystarczy?? A składając to pewnie na silikon??
(at)piotrek1313 a czy po tym czyszczeniu DPF dalej tak długo się wypalał, czy tak jak dawniej, około 3 km i wypalony? Dzisiaj wyjąłem map sensor i cały obklejony nagarem, obstawiam, że czeka mnie demontaż EGR i rury ssącej do głowicy, bo będzie tam dużo nagaru, i albo demontaż głowicy i czyszczenie nagaru, albo będę się starał wydłubać go jak najwięcej.
sprawdzałeś EGR? Dodano po 16 wymontuj egr i sprawdz tą klapkę czy dobrze przylego do płaszczyzny jak się zamyka, może blokuje ją nagar. u mnie zadziałała rozbiórka i dokładne czyszczenie całego egr Dodano po 7 i nie dawaj samochodu na warsztat, zrobisz to bez problemu sam.
a bierze ci olej??? bo z twjego opisu widać że brązowy nagar moe sie tworzyć z oleju- czyli zużyte pierścienie lub coś z uszczelka pod głowicą. Bo jeżeli czyścisz z nagaru i samochód pali to szukaj przyczyny powstawania nagaru. Pozdrawiam
Tak . czyścisz ja w tym miejscu gdzie dotyka czarnego walka. Tam się robi taki nagar. Musisz go dobrze wyczyścić.
Coś się dostało pod zawór jeśli nikt nie grzebał wcześniej przy silniku to prawdopodobnie oderwany kawałek nagaru (albo z obudowy zaworu EGR albo kolektora ssącego) przyblokował zawór, proponuję wypiąć odmę z dolotu i zaślepić zawór EGR (po uprzednim czyszczeniu dolotu z nagaru, czyszczenie kanałów ssących w głowicy bez jej zdejmowania pozostawiam...
Czyścik z wiórków mosiężnych i wielokrotne czyszczenie aż da się uzyskać pobielenie końcówki grota. Gdzieś chyba już o tym pisałem - grot lutownicy musi być zawsze pocynowany. Pozostawienie go bez czyszczenia co jakiś czas na włączonej lutownicy (a zwłaszcza przy ustawieniu temperatury na max) nieuchronnie prowadzi do powstania warstwy nagaru (ze spalonego...
Wada tych silników (1,4 12V) jest nieudany sposób dystrybucji oleju na wałek rozrządu ( konsekwencja jest jego wytarcie ). Jest to tzw "pająk z rurek stalowych, które sie zapychają nagarem. Doświadczeni mechanicy zalecają czyszczenie tego cuda co 1-2 wymiany oleju.
Wszystko dobrze chodzi, tylko czyść listwy dozujące toner, bo odkłada sie na nich nagar i druki wychodż kiepskie, chipy z Agawy są OK
Proponuję korzystać z niskiego płomienia. Dobre solidne baterie. Jeżeli jest na gwarancji do wymiany elektrozawór. Można też oczyścić nagar z elektrod szczotką miedzianą do czyszczenia świec zapłonowych... ogólnie termę omijam szerokim łukiem, po gwarancji naprawy nieopłacalne.
Wyczyścić należy gumowy wałek, ale przede wszystkim metalową listwę nakładającą toner na ten wałek. To na niej najczęściej pozostaje nagar z oblepionego tonera. Lepi się z reguły toner zamiennik, jednak czyściliśmy też drukarki pracujące wyłącznie na oryginałach.
Witam również i ja mam blade wydruki. Przeczyściłem wszystko i zauważyłem na bębnie kreski jak na foto. Czy one takie powinny być? Zacznijmy od pytania, co miało być na wydruku ? a. czarny prostokąt na całą kartkę (podejrzewam tą opcję) b. jakiś tekst ? Ad. a. Jeżeli miał to być czarny prostokąt na całą kartkę to bęben OPC jest ok a do wymiany/wyczyszczenia...
Witam, wypadanie zapłonu na 3 cylindrze w 2.0TSI EA113 CDLA 265km Przebieg 109tys 15tys km wymieniony rozrzad (pasek+lancuch) Cewki, N75, N80, DV, PCV, HPFP 10tys km temu wyczyszczony nagar, wszystkie nowe uszczelki kolektora, wtryski czyszczone Wszystkie części ori ASO Po zdiagnozowaniu wypadania zaplonu wymienione ponownie swiece, stare po 15tys wygladaly...
Witam, posiadam passata b6 z 2.0FSI kod BVY 150KM. Samochód dotarl do mnie z niepalącym silnikiem. Vag pokazał błąd z egr... po odłączeniu go silnik normalnie zapala i na ssaniu pracuje ładnie :) natomiast gdy obroty spadną szarpie budą jakby chodził na 3 cylindry... na lekko wciśniętym gazie ok 1300 obrotów chodzi idealnie. Obecnie błąd jest ze wspomnianego...
Sprawdź czy kocioł przypadkiem nie jest w trybie solar So pierwsze wyświetlenie po włączeniu powinno być No tryb normalny... Z opisu wynika że masz zrobiony system dwururowy. Zasys powietrza i wydech osobno. Sprawdź czerpnię powietrza. To że kocioł taktuje może oznaczać że jest do czyszczenia, nagar na elektrodach - nie wykrywają płomienia albo brudny...
ja egr czyszczę czymś metalowym z nagaru, potem benzyną ekstrakcyjną zazwyczaj pomagało, chyba, że zawór jest już przytarty na prowadnicy to go trzeba wymienić.
Witam,została ściągnięta głowica z Punto gdyż były duże ubytki płynu chłodniczego,masło pod korkiem oleju,małe wycieki oleju,lekki spadek mocy oraz brak możliwości jazdy po rozgrzaniu na lpg.Chciałbym uzyskać porady o stan mojej głowicy oraz tłoków, co zauważyłem to wypalony zawór wydechowy 6 i 8(nadaje się już do wymiany?),zawór wydechowy 4 i 6 jest...
OK czyli nie dbając w ogóle o auto, jeżdżąc na mineralnym 2x więcej niż zalecane - tworzy się nagar/syf i silnik po wymyciu/wymianie na lepszy olej nie nadaje się już do użytku.
Czyszczenie pomaga na chwile. Problemem jest spalany olej który tworzy nagar. Dopiero jak się zregeneruje turbo albo wymieni olej już nie jest spalany (w takich ilościach) i problem rozwiązuje się trwale. Po czyszczeniu pomaga też zmiana oleju na tzw nisko-popiołowy do silników z DPF. Olej ten spala się zostawiając mniej nagaru.
Witam . Podpowie ktoś na jakiej głębokości powinien być parownik wspawany? Kocioł 241. Pozdrawiam Dawid Dodano po 14 Orientuje sie ktos z was jakiej grubosci powinien być sznur uszczelniajacy komore spalania i korpus silnika? (do Sirocco 241-265) A i pytanie jeszcze, palił ktoś może pół na pół przepracowanym olejem z benzyna? czy to sie nie godzi? Ja...
NIe wiesz czym grozi jak się syfonu nie zaleje? Na pewno grozi ubytkiem kasy w portfelu na spalenie gazu, który potrzebny był do skondensowania pary, aby powstałymi skroplinami kocioł zalał syfon :-) Jak zalejesz syfon, spaliny też ci niegroźne. Ja syfon zalewam wodą z kranu. Ten "nagar", to po jednym sezonie? Czy kocioł nie pobiera aby powietrze z...
Może być (i w większości piecyków łazienkowych i zapewne w kotłach) jest elektroda jonizacyjna (elektroda, a nie dioda). Elektrodę jonizacyjną należy czyścić z nagaru, przy czym lepiej jest wymyć ją np. alkoholem izopropylowym czy też normalnym spirytusem, niż czyścić papierem ściernym. Tego ostatniego można użyć tylko wtedy, gdy jest już sporo nagaru,...
Czy nagar z egr był by na tyle twardy żeby zablokować silnik.
Też brałem taką możliwość pod uwagę. Rozkręce jutro dolot i zobaczę jak wygląda czy jest nagar. Słyszałem o pewnym specyfiku do czyszczenia kolektora Liqui Moli pro-line 5168. Może warto w razie czego tym wyczyść?
Głośna praca wtryskiwaczy świadczy o "wyklepanych" odbojnikach, na moje to frakcja olejowa dostała sie do wtryskiwaczy i rozpuściła gumowe odbojniki, następnym etapem będzie nagar, który zablokuje tłoczek wtryskiwacza i ........... koniec.
Witam, czyszczenie ostrym materiałem jak papier ścierny powoduje, że na elektrodzie powstają wrzery, w których łatwiej się gromadzi nagar. A co do wyginania - w każdej dokumentacji jest napisane do minimetra ile elektroda powinna być oddalona od palnika -> w rzeczywistości jest różnie -> jeżeli kocioł mimo to poprawnie się uruchamia to moim zdaniem...
Przedmuchanie nie wystarczy. Nagar trzyma się mocno i wymaga metalowych szczotek (najlepiej z drutu mosiężnego). Czyszczenie szczotkami stalowymi trzeba wykonywać bardzo ostrożnie. Najlepiej nadają się wąskie szczotki. Operację czyszczenia najlepiej wykonać na otwartym powietrzu i zaopatrzyć się w maseczkę przeciw-pyłową. Alternatywą jest serwis (ok.200...
Oprócz samego tłumika trzeba zwrócić uwagę na sam wylot z cylindra. Też potrafi się nazbierać, nagromadzić nagar. Prezentuję fotki, nie z takiego silnika, ale podobnego. Też dwusuwowy. Silnik podkaszarki. https://obrazki.elektroda.pl/4113355300_... https://obrazki.elektroda.pl/7014239400_... https://obrazki.elektroda.pl/4527236200_...
Skoro świecę trzeba czyścić, to nie ma ona przebicia, a pewnie jest zmostkowana jakimś nagarem lub olejem. Trzeba by sprawdzić, jak wygląda cylinder i głowica.
Witam otóż mam problem z simsonem. Zapłon elektronik, gaźnik 16n3-2. Jeździłem nim zostawiłem go na noc w garażu przychodzę rano a tu zdziwienie. Nie chciał odpalić, gdy odpalił z po pychu to się dławił nie dało się jechać bo szarpał. Kupiłem nową świecę izolator nic nie pomogło, dymił na niebiesko. Gdy wykręciłem świecę to miała nagar oleju jak by...
zastanawia mnie taki remont. wymienić pierścienie, a świece zostawić? przecież głowica była ściągana, na tłokach nagar, to jak mogło nie być w komorach głowicy. jak był to pewnie czyścili, jak czyścili, to wykręcali świece, jak wykręcali świece to co? nie wymienili po obejrzeniu? nie zdziwię się jak dalej będzie do du..
Kanał wydechowy w cylindrze drożny (nagar)?? Jak odpaliłeś bez filtra paliwa to pewnie już gaźnik przytkany. Tam nie trzeba wiele.
Nagar ?? co to ma byc w dewalcie chyba kolega mechanik pomylił silnik spalinowy z elektrycznym mycie wg opisu to przesada chyba ze wpadł do szamba lub czegos gorszego a to juz wymiana wskazana
Błąd 76 w BMW E36 oznacza problem z potencjometrem CO, który jest częścią układu wtryskowego odpowiedzialnego za regulację mieszanki paliwowo-powietrznej. W silniku M43B16 potencjometr CO (kontrolny) jest często używany do regulacji ustawień mieszanki paliwa. Jeśli komputer diagnostyczny zgłasza ten błąd, może to oznaczać: 1. Uszkodzenie potencjometru...
Zeolity ze śmierdzącego proszku powodują nagar kiślowaty na wewnętrznej stronie zespołu piorącego. Zespół piorący do generalnego czyszczenia. A, że to Hoover, to pewnie potrzebna jest ingerencja magicznego środka do czyszczenia wnętrz zasyfiałych pralek. Bo fizycznie nie uda się poprzez rozkręcenie podzespołu piorącego.
Wątpię, bo nic nie kopci, a tę samą mieszankę używam do kosy i działa normalnie i do kosiarki też 95 i działa. Wiecie może co z tym wężykiem co wychodzi z dołu tłoka? Tak, tłumik miał bardzo dużo nagaru, ale czyszczenie nic nie dało.
1. OPC można czyścić propanolem, ale nie polecam jeżeli nie ma na nim widocznych ciężko usuwalnych zabrudzeń np. miękką szmatką. 2. listwe można czyścić alkoholem lub delikatnie skrobaczką jeżeli pojawia się na niej nagar od tonera. 3.pcr i mag roller - alkohol 4. smar do części ze stykami elektrycznymi jak pcr, magr roller tylko i wyłącznie smar przewodzący...
Jeżeli chodzi o gaźnik nie sprawdzałem przepony jednak podczas pompowania przed zapalaniem przez wężyk widać jak przepływa powietrze. Co do korka próbowałem go odkręcać, zakręcać podczas koszenia i nie dawało to żadnego efektu. Filtr paliwa wymieniałem na nowy. Niestety w gaźniku nie występuje regulacja gaźnika. Pytanie moje czy wylot spalin mogę czyścić...
Czyściłem ostatnio elektrodę u siebie, była pokryta warstwą twardego nagaru. Takie sobie czyszczenie papierkiem bardzo mozolne było. Osad był bardzo twardy a sama elektroda gdy chciałem ją lekko podprostować bo wg. nie nieco ugięła się od temperatury zachowywała się jak bardzo twardy metal. Wg mnie wykonana jest z wolframu lub jego stopu. Tłumaczy...
czuć spalinami z rury wydechowej? W momencie zwiększonej dawki paliwa sonda sygnalizuje bogato, sterownik zmiejsza dawke, sonda wykryje ubogo, sterownik zwiększa dawke. Zwykłym miernikiem słabo sprawdza sie sonde, jednak Twoje obserwacje sugerują na prawidłowe działanie sondy pomimo nieprawidłowej dawki paliwa. Można by obstawić sonda źle wskazuje i...
Traktuje Karcherem jak najbardziej. Ale nie demontuje go z kotła tylko wyciągam na zewnątrz (WOLF dał nam super możliwość pracy w komorze nie demontując jej, poprzez obrót o jakies 90 stopni). Pod komorą stawiam miske i od góry atakuje wszystko Karcherem. Nie usune w ten sposób całego nagaru ale 95% napewno. Później tylko plastikowa szczotka i żmudne...
Wyciągasz całą rurę zasilającą , zaślepiasz szczelnie z jednej strony zalewasz preparatem do czyszczenia kominków i odstaw na godz. (im dłużej tym lepiej ). Powtórz czynność kilka razy jak jest bardzo zabita. Po każdym razie przepłucz rurę wodą najlepiej pod ciśnieniem jak masz taką możliwość. Preparaty do kominków bardzo dobrze rozpuszczają ten zapieczony...
witam, sprzęgło dwumasy sprawdż w ten sposób , wyjmij rozrusznik i przez ten otwór spróbuj przesunąć koło z wieńcem zębatym w stosunku do koła bez wieńca jezeli to przesuniecie jest ponad 5cm niestety wymiana koła , te 5cm to graniczna wartość, jeżli masz przejechane ponad 260 tys.km napewno przyda sie czyszczenie całego układu dolotowego(dokładnie)...
Czyściłeś pompki z nagaru przed montażem?
Kpilem specyfic do czyszczenia zaworow...pomyslalalem ze sprobuje. A jak się go aplikuje? Po drugie zmierzył bym sprężanie i zainteresował bym się łańcuchem. Ten silnik to tykająca bomba.
Witam moduł bębna jest do czyszczenia, a tak dokładniej listwa rozprowadzająca toner i wałek gumowy ponieważ zbiera się nagar.
Normalnie wymiennik się czyści silnym strumieniem wody. Niekiedy dawni instalatorzy próbowali usunąć nagar piłką do metalu (brzeszczotem), ale trzeba to robić ostrożnie, by nie przeciąć rurek.
Czarny czyściłem już chyba 3 razy (od kiedy kupiłem drukarkę) i za każdym razem był owy "nagar" który ciężko było wyczyścić... tym razem również był - jak wymieniałem toner z kasety wywoływaczki - wyczyściłem go, ale dla pewności zamienię kolejny raz z innym kolorem i przeczyszczę - Dziękuje bardzo za wiadomości :-)
nagar palnik nagar kosiarka nagar kolektor
regulacja prędkości falownik przegub wewnetrzny jungo driver
generator ultradzwieków generator ultradzwieków
Dziwny hałas w skrzyni biegów Zetor Major 80: przyczyny i diagnostyka Instrukcja obsługi miniwieży Thomson CS-97 po polsku