ale krokowiec powodowałby problemy rownież po nagrzaniu
No właśnie ale na ssaniu zawsze bedzie lepiej pracował to oczywiste... Diagnozę przeprowadza się na silniku nagrzanym! Proponuje posprawdzać stan wszystkich rurek powietrznych znajdujących się za przepustnicą, najlepiej doraźnie zaślepiając poszczególne krućce w koletorze i gaźniku - choćby palcem, sprawdzać czy samochód lepiej pracuje na biegu jałowym...
mam skode favorit za bardzo się nie znam na samochodach ale może coś poradzicie a mianowicie usterka polega na tym że przy włączeniu samochodu musze trzymać gaz bo inaczej zgaśnie później jak się nagrzeje to się włącza sanie na ok.5-10min moglibyście podać jakiś dokładny opis
Sprawdzone - po zatkaniu dolotu na przepustnicy silnik gaśnie bez problemu, po zgaśnięciu czuć jeszcze silne podciśnienie i nie słychać żeby którędyś dostawało się powietrze. Przejechałem się jeszcze i zrobiłem małego "log-a" z pracy sond. Pierwsza połowa to obroty jałowe, później kawałek z normalnej jazdy, silnik nagrzany: https://filmy.elektroda.pl/68_1738849343...
wiązki sprawdzonne w podejściu do sterownika są ok skłaniam się ku sterownikowi nowy egr firmy WRC jak odpale silnik z rańca podepne EGR działo dobrze dopóki się nie nagrzeje, przy przyspieszaniu czy na wysokich obrotach wszystko gra, jak przejdzie na luz wtedy silnik pracuje nierówno po pewnym czasie gaśnie
Witam wszystkich, Jestem posiadaczką Skody Fabii 1.4 rocznik 2003. Benzyna. Autko na moje potrzeby jest bardzo fajne, ale niestety mam kłopot. Czasem auto dość mocno szarpnie w trakcie jazdy, spadają obroty do zera. Gdy odpalę ponownie auto, problem znika. Lub na postoju, gdy wrzucę na luz, auto trochę popyka i samoistnie gaśnie. Co dziwne, problem...
Witam, od dłuższego czasu mam problemy ze swoją felcią otóż wszystko zaczęło się mniej więcej jesienią kiedy pewnego dnia silnik zaczął po dodawaniu gazu i ruszaniu szarpać i z lekka się dławić miałem tak przez ok 20 min i problem zniknął... a miesiąc później pojawiła się znowu (i trwa do teraz) i ujawnia się jak tylko nagrzeje się silnik (na zimnym...
Witam, borykam się z problemem w samochodzie Skoda Superb I 1.8T 150 KM. Przez ostatni czas samochód zaczął wariować, zaczął szarpać oraz wypadać zapłon. Z odczytu błędów, które zrobiłem, wyskakuje błąd: - P0300 - P0301 - P0303 - czujnik sondy. Wymieniłem czujnik położenia wału, ponieważ stwarzał problemy, jakby to był on, i faktycznie szarpanie oraz...
dzięki za podpowiedz ale ta instalacja jest w pełni automatyczna i szczerze mówiąc to niemam pojęcia co by tam można wyrególować wszystko jest spięte z kompem auta i ze sterownikiem sondy lambda, auto dopiero po nagrzaniu i po ponownych startach silnika spada z obrotów ale po paru przygazowaniach problem znika
Auto przyspiesza bez szarpania? Hamowanie silnikiem też bez szarpania? Jak gubi obroty, to chodzi na wszystkie cylindry? Przyczyn kulawych wolnych obrotów jest za dużo żeby celować, równie dobrze może być uszkodzona głowica, uszczelka pod głowicą, rozregulowane zawory itp. Np. W passacie B2 1.8 miałem pękniętą głowicę. Po nagrzaniu silnika do 70'C gubił...
Zapala się akumulator i gaśnie -czyli jak się nagrzeje dochodzi do zwarcia lub braku ładowania i to jest przyczyną zgaśnięcia silnika. Silnik nie zgaśnie z powodu braku ładowania tak szybko, chyba że masz padnięty akumulator wiekowy i on ci robi zwarcie jak dostanie trochę ładowania, lub coś innego powoduje zwarcie ale wtedy by padał jakiś bezpiecznik....
mam felcie zagazowana gaz firmy laviato jak zimny silnik po przełączeniu na gaz jest wszystko w porządku silnik chodzi równo ale po nagrzaniu silnika i ponownym jego rozruchu i włączeniu sie gazu obroty szaleją i prawie gaśnie, po dodaniu gazu niemoże wejść na obroty efekt ten ustaje to po paru próbach przygazowania lub po przejechaniu paru metrów może...
Witam zaglądnąłem dziś znów do swojej Skody i okazało się że po rozebraniu cewki dwa styki nie miały kontaktu ze sobą. Krótki opis jak to zrobiłem: Należy roznitować cewkę z dwóch nitów i delikatnie wyciągać zwrócić szczególną uwagę na trzy styki od strony wtyczki...u mnie właśnie nie łączyły kiedy auto się nagrzało. Fabrycznie powinny być zgrzane,...
Miałem tak w Skodzie, tylko na gorącym silniku gasła. Stary wyjęty czujnik nagrzałem do ok. 90 stopni i cewka zwiększała wtedy rezystancję do kilkunastu kom - dlatego gasła Skoda. Błąd tego czujnika też wyskoczy chyba jak auto z jakichś przyczyn nie odpali, tzn. po momencie zapłonu silnik nie uruchomi się, ale niekoniecznie może wskazywać poprawnie...
SKODA OCTAVIA II 1.6 TDI 2010r. A więc od początku.Po długiej podróży zaczął ubywać w szybkim tempie płyn chłodniczy i zapalała się kontrolka poziomu płynu,po uzupełnieniu mogłem przejechać około 30 km i problem się powtarzał,przyczyną była chłodniczka oleju ,a dokładniej to obudowa filtra oleju ,taka czarna, gdyż na kanale wodnym gdzie jest umieszczona...
Witam, Dziś sprawdziłem przekaźniki - mam takie: 53, 18, 12V (czarny) oraz 167. Otworzyłem je w środku i wszystkie wydawały się jak nowe - żadnych pyłków, kurzu, wszystko ładnie pięknie bez żadnych przetarć - wydaje mi się też że te nóżki są w porządku (w sensie że stabilne itd.) ale fachowcem nie jestem i nie umiem dobrze tego sprawdzić. Dziś auto...
Witam Mam następujący problem zauważyłem, że po kilkukrotnym odpaleniu silnika i zgaszeniu, przy następnej próbie nie chce w ogóle odpalić ( z czego wcześniej pali od strzała ) z początku łapie szarpiąc i zaraz gaśnie po czym nie idzie odpalić trzeba długo kręcić tak jakby się zalewał. Dzieje się to jak się troszkę nagrzeje oraz jak chcę odpalić raz...
Witajcie, Posiadam instalację gazową bingo-M 2 gen w samochodzie skoda felicia 1.3 mpi. Od samego założenia instalacji dojeżdżając do skrzyżowania wciskając sprzęgło i wrzucając luz spada mi z obrotów. Potrafi czasem zgasnąć. Przy zmianie biegów samochód zachowuje się jakby szarpało. Te dziwne zachowania są tylko na zimnym silniku, jak się już trochę...
obroty nie latają (odpada przepustnica :) ) po zapaleniu silnik pracuje równo na LPG. Po nagrzaniu (przejechaniu kilkunastu kilometrów) kiedy nacisne sprzęgło spada szybko z obrotów, gaśnie i oczywiście podczas jazdy widzę zaświecone kontrolki. Wyregulowany do końca to on nie jest bo po wymianie zestawu naprawczego reduktora kazali mi jeszcze kilka...
Chciałbym wszystkim podziękować za pomoc. Na razie jest wszystko ok. Nowa skoda śmiga bez problemu. Szkoda tylko, że podmiana trwała 1 minutę, a diagnoza 3 dni. Zignorowałem błąd tego czujnika, bo gdzieś wcześniej wyczytałem, że bez odpalonego silnika ten błąd się pokazuje. Odpaliłem starą skodę z uszkodzonym czujnikiem i nie zdążyła się nagrzać po...
musisz po prostu nagrzac silnik do odpowiedniej temperatury (tak jak ktos tu wsponial - chyba 40 * C) i wtedy powinno byc wszystko w porzadku mam to sam auto i ten sam silnik i tez mialem z tym male problemy (ale to juz nie wazne rozbilem auto w wigilie, moze da mi ktos namiary gdzie moge kupic jakies czesci do skody chodzi gllownie o tyl - skoda felicja...
Witam.Skoda Felicja 1.3 MPi.LPG w nim zamontowane to Stag 50,silniczek krokowy SONCEBOZ (wymieniony na drugi taki sam),reduktor LOVATO RG92. Mój problem polega na tym że od początku założenia instalacji (3 lata),mam ciągłe problemy z przełączeniem auta na lpg gdy jest zimny.Po odpaleniu go na NOPb nawet po nagrzaniu go do 80 st.C auto gaśnie.Po ponownym...
silnik na ciepło przerywa i gaśnieSilnik przerywał, a z czasem gasł po dłuższej jeździe latem w korku (15-30 min). Przy jeżdzie poza miastem było ok. Po 10 min. postoju (schłodzenie komory silnika ) zapalał i mógł jechac ok. 15 min. Przyczyną był czujnik położenia wału korbowego, który dopiero po mocnym nagrzaniu przerywał działanie (nie do wykrycia...
nagrzany silnik gaśnie silnik gaśnie nagrzany mazda gaśnie nagrzany
miernik poziom sygnał świeci czerwona dioda bateri ustawić mikser
briggs przerwa świeca plany buggy
Dolewanie nafty do silnika benzynowego - skutki i zagrożenia Moduł komfortu Passat B5 1.9 TDI - brzęczenie i wibracje