A może regulacja jest w ośce zaworu?Bardzo cienki płaski śrubokręt i pół obrotu w lewo.
Regulacja gaźnika. Ale wszystko wskazuje na brak kompresji. Czasem jest problem z chłodzeniem tzn zabite trawą i innym syfem żeberka cylindra oraz kratka na wentylatorze.
Jak najbardziej może to być cewka, wiele razy miałem taki kaprys, wymień lub zapożycz jak możesz dla testu myślę że pomoże :) Pozdrawiam
Niestety kolego, musisz zawieść pilarke do serwisu, mój szwagier miał to samo w swojej pile, kombinowalem na wszelkie sposoby aby ją wyregulować,nie pomogło, wyciągnęłem gaźnik,przedmuchałem go z każdej strony ale nic to nie dało. Zawieźliśmy ją do serwisu, czas naprawy 40min, koszt 60zł za części+ 20 za robocizne. Okazało się że w tym gaźniku znajduje...
Od wczoraj też z tym walczę http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... czy wcześniej gasł po nagrzaniu się? Tu popatrz: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19...
Ja miałem taki problem, najpierw pokazywały mi się cienie za ikonami w windowsie, potem miałem ciemniejszy obraz, potem przy nagrzaniu ekran zaczął gasnąć, a po jakimś czasie umarł zupełnie. ;( Chcesz przedłużyć jego zycie, wyłączaj go jak odchodzisz od komputera... lub Może masz już zużyty monitor i czas zastanowić się nad kupnem nowego?
Objaw odcięcia w corsie typowy kiedy mamy uszkodzony(zabrudzony) przepływomierz jednak nie pamiętam czy był związany z nagrzewaniem się silnika. Przy chińskim przepływomierzu corsa po nagrzaniu gasła na wolnych obrotach więc polecam oryginał bosch
Użytkuję od wielu lat taką właśnie Almerę i pojawił się u mnie identyczny problem z gaśnięciem. Całą zimę jakoś udało się przejeździć, lecz przy wyższych temperaturach na zewnątrz samochód zaczyna gasnąć (10min postój zwykle wystarcza by jechać dalej). Dzieje się zawsze po przejechaniu odcinka ok 30km przy temperaturze zewnętrznej ok 20 stopni. Pomaga...
Sprawdź przekaźnik linii 15.
Przecież masz pokazane na tym rysunku.
Znam taki przypadek gdzie simson gasł ponieważ na cewce zapłonowej było przebicie, jak zimny to jeździł a jak sie nagrzał to gasł.
Polecałbym zacząć od kopułki rozdzielacza i wyczyszczeniu styków. Świetnie śniedzieją szczególnie w nieorginalnych kopułkach. Miałem to samo sprzęt palił OK a po nagrzaniu gasł i był problem żeby zatrybił. Regulacja gaźnika przy sterowaniu podciśnieniowym odradzałbym na własną rękę. Można mu podnieść obroty ale to też ostateczność. Proponuję zacząć...
Chyba nie rozrząd,skoro przed wyjęciem i sprawdzeniem sil.krokowego i czujnika wału wjechałem nim do garażu.To i to jest dobre.Teraz kręce i tak jakby łapał na jednym lub dwóch cylindrach i nagle się coś blokuje.Znowu kręce , jakby łapie i znowu stop.Przypomnę,że przed tymi sprawdzeniami silnik na zimnym zapalał elegancko od pierwszego.Dopiero po nagrzaniu...
Na razie zubożyłem tylko iglicą i śrubką mieszanki i już się tak nie grzeje, tylko zaczął gasnąć po nagrzaniu.
Witam ja co prawda nie mam makity tylko inny model ale miałem to samo, jak sie nagrzała to gasła. Wymiana cewki zapłonowej załatwiła sprawę. pozdrawiam
Sprawdz czujnik hala jest w aparacie zapłonowym. Moj po nagrzaniu gasł całkowicie a jak ostygł działał jak nowy. Po wymienie jestem zadowolony. jeżeli on ci tylko przeryw to cięzko bedzie to sprawdzić. Najlepiej na kilka dni założyć inny cały aparat zapłonowy i testować. Pozdrawiam Sebastian
możę to będzie tak: w autach za gazem jeden filter jest w zbiorniku gazu (nie w każdym modelu) a drugi przed parownikiem,one mogą być zabrudzone :? :wink: pozdrawiam ps.mam nadzieje że pomogłem :D
Diagnostyki jeszcze nie robiłem ale wszystko z układem paliwowym powinno być ok bo rok temu regenerowalem pompę i wtryski filtry wymienione we wrześniu a gasnąć zaczął jakoś w czerwcu Dodano po 1 Tam się pomyliłem gasnąć zaczął jakoś w czerwcu nie od miesiąca mój błąd
Ja miałem taki sam problem w astrze 1.6i 8v z 1992 roku dokładnie te same objawy spalił mi sie moduł kupiłem nowy ale odpalał na zimnym a jak się nagrzał gasł radzili mi kupić nowy aparat tylko zeby zwrócić uwage na moduł w środku aparatu czyli właśnie te 7 końcówek kupiłem od kadeta 1.6 dokładnie ten sam...i po problemie...Pozdrawiam
Mój kolega miał ten sam problem,po nagrzaniu auto gasło i musiał czekać aż ostygnie.Powrót z pracy do domu 31 km-trwał 2 godziny.Przyczyną był MODUł ZAPłONOWY- pod maską silnika-umiejscowiony w aparacie zapłonowym.MAZDA 323 -1988r.1,6 pełny wtrysk.Na pocieszenie dodam,że nie jest w żaden sposób powiązany z komputerem,więc można zastosować inny moduł(ale...
Wymiana sterownika pomogła. Dzięki https://www.youtube.com/watch?v=aAjREvKF... Jeszcze ten problem został, o dziwo jak osiągnie 90 stopni nie gaśnie. Wczesnej przez masę obok aparatu tak robił ale przy nagrzaniu gasł https://obrazki.elektroda.pl/6989455000_... Teraz tą masę odpinam zapinam i jak by bez zmian na prace...
Na 100% uszkodzony sterownik silnika. Przechodziłem to. Samochód nagrzany gasnął kiedy chciał, po chwili odpalał, gasnął itp. Zdarzają się przypadki padania tych sterowników.
A kolega założył pod wtryskiwacze nowe miedziane uszczelki?.
To jest ewidentne wypadanie zapłonu. Sprawdź świece zapłonowe, kable WN. A jak to nie pomoże podmień moduł zapłonowy.
Ja też miałem taki sam problem. Jak się nagrzał to gasną i tracił iskrę, potem zapalał dopiero po 0.5h. Próbowałem wszystkiego wymieniłem cewkę, moduł itp. W końcu wymieniłem taki czerwony plastik pod kołem zamachowym (zastępujący platyniki) i problem ustąpił. Teraz chodzi jak nowy i można nim jeździć cały dzień i nie gaśnie. Pozdrawiam!
To niech mechanik podepnie pod komputer i zobaczy jaką komputer widzi temperaturę silnika. Miałem taki przypadek że zanim dobrze się nie nagrzał to gasł, a problemem był czujnik temp.
Witam, jak nie podłączysz porządnego komputera diagnostycznego to za dużo nie wniesiesz do tego tematu. Niekiedy tak miałem przez centralny komputer w MANie, na zimnym odpalał i auto było zdatne do jazdy, jak sterownik się nagrzał to samo gasło albo całkowicie nie szło odpalić silnika. Najlepiej wybrać się po takim czasie do specjalisty, szkoda czasu....
A jakby był na rozrządzie przestawiony to może być tak, że po całkowitym nagrzaniu auto będzie gasło?
u kolegi były podobne objawy z tym ze jak się nagrzał to całkiem gasł :) wymiana czujnika położenia wału korbowego pomogła z tego co pamiętam
Problem znowu wrócił. Nie mam pojęcia co to może być. Jak tylko osiągnie temperaturę 70 stopni to odłącza zapłon. Jak jadę w dzień to go musze resetować co 200m a jak w nocy (niższa temperatura) to jakoś co 10 km. Może to jakiś czujnik temperatury oleju lub wody ? Nawet nie wiem czy coś to ma wspólnego z tym że się odcina zapłon. Niech mi ktoś doradzi...
Witam! Miałem taki sam problem w Fiacie Punto, gasł na wolnych obrotach po nagrzaniu silnika lub spadały obroty, serwisant w trzecim serwisie wymienił zawór z silniczkiem krokowym na zasilaniu gazem tuż przed mikserem na zawór z śrubą regulacyjną. Ustało, chodzi super. Prawdopodobnie silnik krokowy zacinał się po rozgrzaniu.
Sprawdził bym czujnik położenia wału.
Witam mam taki problem że mój bojler został wczoraj włączony do prądu żeby nagrzał wodę na taryfie nocnej a tu rano wstaje woda zimna i jak kręcę tym pokrętłem to te dwie diody świecą cały czas i w ogóle nie gasną a kiedyś z prawej strony ta żaróweczka gasła jak woda była nagrzana lub pokrętło przekręciłem na minimum i nie wiem co to jest za końcówka...
Właśnie wyjąłem wężyk paliwa, zdjąłem filtr paliwa zagiąłem koniec trzymając z drugiej strony podłączyłem strzykawkę, naciskając powietrzem (wtłaczając) nie widać żadnej nieszczelności nawet gdy trzymam długo na ciśnieniu gdy nacisnę mocno to wyrywa wężyk od dużego ciśnienia ze strzykawki. Wężyk jedynie w miejscu przechodzenia przez karter plastikowy...
Problem polega na tym iż przytrzymuję kurek zapalam piekarnik po pewnym czasie puszczam kurek i jest cacy - płomień jest piekarnik działa. Niestety kilka razy mi się zdarzyło iż po nagrzaniu piekarnika płomień gasł. Zauważyłem że jest tam jakaś automatyczna regulacja płomienia w piekarniku. Gdzie tkwi problem że gaśnie płomień? Co jest wadliwe i wymaga...
gdyby termopara to by gasł,nagrzej piekarnik przez jakies 10 min na poz 8,potem zmniejsz na 1 i zobacz czy maleje plomien jesli nie do wymi9any zawor piekarnika
Fakt może to gaźnik lub membrana bo zostawiałem paliwo na zimę w zbiorniczku(mój błąd),a świeca jak oryginalna to pewnie dobra złą by dali?Kosiarka ma 2 lata więc jeszcze nie złom raczej użytkowana bez obciążeń.Zresztą nie wiem jak sprawdzić jaka świeca idzie do danego silnika.
Możliwe, że pompa zaciera się jak jest rozgrzana. Miałem kilka takich przypadków w wózkach widłowych (czterocylindrowe perkinsy, pompy rotacyjne). Z tym, że silniki gasły po nagrzaniu. Pompy były sprawdzane w WSK Poznań i nie stwierdzili usterki, jednak oni sprawdzają przy temperaturze paliwa 40°C. Dopiero za drugim razem sprawdzili przy wyższej temperaturze...
Witam. Dobrze polutowana dioda nie ma zimnego lutu że jak się nagrzeje to gaśnie?
Szpecu stwierdził podobnie że trzeba by sprawdzić szczelność, w tym gaźnik (może wymienić membrany itp) z tym że wolałbym drugi raz nie wymieniać uszczelniaczy....przed ich wymianą już tak było że piła po nagrzaniu się gasła na wolnych, ale w dużo mniejszym stopniu. W odniesieniu do wężyka paliwa to wyglądał dość solidnie, bo wymieniałem na nim filtr...
Może jestem w błędzie ale czy to czasem nie początek końca, czujnika położenia wału? Spotkałem się z takim przypadkiem, że jak silnik sie nagrzał to gasł i nie dało rady się go odpalić. Po wymianie czujnika jak ręką odjął, może tutaj silnik się "ociepli" od słońca i są trudności? Ale trzeba sprawdzić błędy bo powinien coś pokazać.
Witam, mam problem z kosiarką mf-70 po przejechaniu małej powierzchni (4xpo 50 m) grzeje się silnik i świeca (robi się na niej nagar) i kosiarka gaśnie. Jak odpocznie i ostygnie wyczyszczę świecę to znów mogę zrobić te same kursy i znów powtórka z rozrywki. Co może być przyczyną??
Temat prawie ogarniety , jest to złacze diagnostyczne , diagnozuje sie 3 pinami odpowiednio wsadzonymi w ponumerowane piny .zakonczone dioda swietlną ze stycznikiem mostkujacym .aktualnie rozkrecam auto zeby dostac sie do modòłu poduszek ,musze skasowac crash date ,zapis otwarcia poduszki kierowcy .
Witam. Pastuch jak w temacie. Był błąd czujnika wału korbowego - po nagrzaniu gasł, brak sygnału. Czujnik podmieniony na KW, na zimnym pali gut, na ciepłym raz na 20 odpaleń zapali ok i jest wszystko ok. Reszta odpaleń to kręcenie kilka sekund, zaskoczy, wywala w/w błędy, ustawia stałe ok. 1100 obrotów i strasznie szarpie. Pierwszy błąd tyczy się podmienionego...
Ja bym proponował sprawdzić świece i przewody wysokiego napięcia!!!Miałem kiedyś podobny objaw że po nagrzaniu zaczął przerywac,gasnąć!winne były świece.
U mnie nie był przepalony tranzystor, auto zaczynało szarpać jak się nagrzało i z czasem gasło? Ktoś mi mówił, że może to być czujnik halla, może to on trzyma?
Kable sprawdziłem nie mają przebicia auto przed strzałem w wydech pracowało normalnie nie falowało tylko gasła po nagrzaniu po przejechaniu jakieś 20km
Miałem tak w Skodzie, tylko na gorącym silniku gasła. Stary wyjęty czujnik nagrzałem do ok. 90 stopni i cewka zwiększała wtedy rezystancję do kilkunastu kom - dlatego gasła Skoda. Błąd tego czujnika też wyskoczy chyba jak auto z jakichś przyczyn nie odpali, tzn. po momencie zapłonu silnik nie uruchomi się, ale niekoniecznie może wskazywać poprawnie...
Kurczę za drugim razem wlałem świeże paliwo z atestowanego zbiornika. Bez jaj. Celowo pisałem "nowy zbiornik" - bo na totalnie nówkę mi nie wyglądał. Gaźnik był czyściutki. A dmuchałem go mimo to powietrzem. Sprawdzę iskrę ponownie jak kosiarka zgaśnie (i bez świecy tym razem). Odległość cewki od koła - nie robiłem tego nigdy, ale po necie widzę, że...
Witam po długiej przerwie. Co do mojego problemu okazuje się że gaźnik miał ustawioną zbyt bogata mieszankę. Silnik na zimno palił bez wyciągania ssania a jak się nagrzał to gasną. Zubożyłem ją troszkę i już silnik pali na dotyk jak jest gorący ale przy starcie zimnego silnika nie obejdzie się teraz bez ssania.
Witam Wszystkich Posiadam audi 1.9tdi 1993r silnik 1z i mam taki problem że jak jest temperatura poniżej 5 stopni po uruchomieniu silnika migaja mi kontrolki temperatury wody i inne niebezpieczenstwa.Jak silnik się troszke nagrzeje kontrolki gasną,czy można zdjagnozowac silnik 1z i czy można usunać błędy zwierając linie K,L do masy.Prosze o pomoc z...
Ze wszystkimi mechanikami w okolicy jestem na "ty" przez tego poldka. W końcu udało się go naprawić a winnym okazał się być czujnik Halla (czujnik położenia wału korbowego). Nie wiem co dokładnie tam zostało zrobione, ale udało się go naprawic bez wymieniania na nowy. Zwracam też honor mechanikowi, który wymieniał pasek rozrządu – to był czysty...
Z tymi naszymi CRD (bo też mam taki) nie jest "różowo" i nawet ASO wymiękają pod względem diagnozowania. W lecie miałem problem z czujnikiem położenia wału - silnik po nagrzaniu po prostu gasł podczas jazdy. Zatargałem auto do ASO Chryslera w Poznaniu i tam po diagnozach DRB3 i testach nic nie znaleźli (żadnych błędów na kompie). ZERO inwencji "naprawiaczy",...
Koledzy pomocy, mam iveco daily 2.3 2006r, samochód na zimnym działa w porządku, gdy się nagrzeje zaczyna gasnąć przy gwałtownym dodaniu gazu, nawet na biegu jałowym. Można się nim rozpędzić do 100km/h ale łagodnie dodając gazu, gdy da się but w podłogę, zaświeci się EDC i gaśnie. Na 4 biegu powyżej przy ok 3000 obrotów, można dać pedał w podłogę i...
Ciężko jednoznacznie określić przyczynę takiej sytuacji , częstą usterką w tych autach był uszkodzony czujnik obrotów wału który po nagrzaniu powodował gaśnięcie auta . Możesz zaryzykować i go wymienić może to coś pomoże .
Witam wszystkich, nie znalazłem podobnego tematu z rozwiązaniem dlatego piszę jeszcze raz. Pacjent Peugeot Partner z 2003 roku 2.0 HDI po odpaleniu na zimnym silniku trzeba trzymać na gazie bo auto by gasło, jak się nagrzeje to obroty idą do góry około 3 tyś i nie schodzą w dół czy na biegu czy na nautralnym, dopiero po naciśnięciu hamulca obroty spadają....
Byłem potem 12 godzin na sor bo serce nie wytrzymało 255 PLN będzie chyba nowa kosa...
mam identyczny monitor, który wyświetla " out of range " Widać w nim ślady lutowania pamięci eeprom. Czy jest możliwe, że problem tkwi w zawartości pamięci. Jeżeli tak, to czy jest ktoś w posiadaniu takowego wsadu? Z góry dziękuję: jurkuc(at)interia.pl
P 1345 to błąd czujnika wałka pompy,auto może przerywać gasnąć po nagrzaniu a przy jego całkowitym uszkodzeniu niema możliwości uruchomienia silnika.
Witam, proszę o poradę, mam seata toledo 92r diesel, problem polega na tym, że kontrolki smarowania oleju i temperatury wody gasną dopiero po nagrzaniu silnika.
Witam wszystkich. Moj problem polega na tym, że mój skuter 4T przestał wkrecać się na wyższe obroty. Zaczęło się to tym, że odpalał normalnie i po przejechaniu okolo 3km przy dojechaniu do krzyżówki i ponownym dodaniu gazu tak jakby się dusił i gasł działo się tak podczas jazdy i nie chcial odpalic, dopiero po jakimś czasie. Poprostu jak sie nagrzał...
Przyczyną okazał się monitor gasł jak się nagrzał inwenter do wymiany.
Śmierdzi paliwem? Klina nie ścięło i zapłon nie tu?
Motorek po nagrzaniu gaśnie (czyli po ok 20 min pracy) i, aby go odpalić muszę czekać, aż ostygnie, jak już ostygnie pali na kopa. Dwadzieścia minut to sporo, może gaśnie na wskutek niedrożnego odpowietrzenia zbiornika paliwa.
Ruszanie manetką niewiele zmienia. Zauważyłem że gasną również światła przeciwmgłowe (inna część manetki). Dodatkowo jak auto się nagrzeje, światła długie dużo rzadziej gasną. Widziałem po filmach ze COM 2000 można śmiało rozebrać, pytanie czy tam szukać przyczyny.
Wcześniej jak to działało? Na zimnym też gasł silnik?
A jak ze sprezaniem na rozgrzanym? Dodano po 1 Ewentualnie czujnik polozenia walu/ walka rozrządu Dodano po 1 W land roverze mialem naprzyklad zatkanego smoka w zbiorniku. Paliwo naplywalo bardzo wolno. Chodzil 5 minut a jak chciałeś jechac to gasł.
Zaworki już sprawdzałem, sa czyste. jak rozumiem, tłoczek powinien sie poruszać, gdy silnik pracuje. Tymczasem, gdy kręciłem rozrusznikiem tłoczek stał w miejscu. Dodam jeszcze, że ręczną pompką paliwo podaje
Błąd z dopiskiem zwarcie do masy, więc albo zawór albo kabelki w ostateczności ubite wyjście ECU.
Mój poprzedni Golf II jak sie nagrzał to gasł ,sprzedałem w takim stanie i kolega który go kupił mówił że wymieniał po kolei wszystko w zapłonie ,świece ,kable i w końcu doszedł do wzmacniacza zapłonu (taka kostka Telefunkena).Ja podejrzewałem właśnie hallotron a okazało sie co innego.Ale to robiło sie tylko jak się nagrzał.Zimny palił dobrze.Obecny...
Witam mam problem z moim jeździdłem mianowicie gdy auto się nagrzeje, tak jakby kichnął i po chwili spadają obroty i gaśnie gdy czytałem go czytnikiem Vag najpierw wyskakiwał czujnik Halla wymieniłem ten że czujnik ale po wymianie pojechałem to przetestować i nie pomogło. Ostatnio znowu czytałem go i wyszedł błąd Nadajnik ciśnienia w kolektorze dolotowym,...
Mam problem z makitą DCS4610. Otóż pilarka chodzi w miarę ładnie ale jak obrócę ją "do góry nogami" pilarka zaczyna wchodzić na wyższe obroty, łańcuch zaczyna się obracać. Gdy poprzednio zakładałem gaźnik pilarka miała tylko wysokie obroty (gdzieś dostawała lewe powietrze), po ponownym założeniu było wszystko ok tylko te większe obroty po obróceniu...
Miałem kiedyś podobny problem. Kosa Fs200. Pracowała kilka minut i nagle gasła. Dopiero jak ostygła to dało się ją powtórnie odpalić. W moim przypadku usterką okazał się przewód wysokiego napięcia. Miał pękniętą izolację i po nagrzaniu następował przeskok iskry między przewodem a zewnętrzną ścianką cylindra. Aby nie kupować całego modułu, poszedłem...
Należy zacząć od wgrania nowego firmware ale tym powinien się zająć serwis.
Mam ten sam problem z kosiarką. Po rozgrzaniu zaczyna przerywać i gaśnie. Wczoraj rozebrałem praktycznie cały gaźnik i przemyłem. Wymieniłem świece. Problem nie zniknął. Będę musiał wypróbować metodę opisaną przez KAR. Jakieś dwa miesiące temu przywaliłem w krawężnik co skutkowało wygięciem noża. Od tamtego zdarzenia właśnie silnik po nagrzaniu zaczyna...
Sprawdź luzy zaworowe. Jak wyżej kolega radzi, jeszcze może być: stator iskrownik. Ja tak miałem jak silnik się zagrzał to gasł, lub przejechał od 1do 3km , w zależności od temperatury otoczenia i gasł, po odczekaniu paru minut jechał dalej. Robiło się przebicie jak się zagrzał , głupiał moduł i nie było iskry.
Już Ci mówię, miałem przypadek golfa z walniętym czujnikiem halla i też na zimnym silniku odpalał i iskrę miał jak sie sprawdzało, ale po odpaleniu jak troszkę sie nagrzał, to silnik gasł i było po zawodach... Po wymianie czujnika chodził bez problemu...
To moze byc sonda a moze napewno mialem tak w swoim po zapaleniu chwile chodził potem zaczynał sie dławic i gasł po nagrzaniu było ok wymienilem sonde i jest dobrze sonda na jednym kablu pozdro.
to dobrze!!
Po nagrzaniu silnika zaczyna gasnąć na wolnych obrotach. Kiedy zgaśnie, bardzo ciężko go odpalić. Jak już odpali, z reguły, już po konkretnym rozgrzaniu w większości przypadków po puszczeniu nogi z gazu obroty spadają i silnik gaśnie, ale czasem jest chwilę dobrze. Nie wiem czy logi cokolwiek pomogą ponieważ brak jest usterek w sterowniku silnika. Filtr...
Auto jeździ głównie po mieście. Po nagrzaniu tracił moc i gasł, po kilku minutach zapalał i przejeżdżał ok 1km. Diagnostyka wykazała zanikający sygnał lambda 1 i 2 - wyrok katalizator. Po wypaleniu auto przejeździło ok 200km - problem powrócił. Podstawiłem drugi katalizator z lambdą 2, silnik nadal gaśnie. Gdzie szukać przyczyny, co jeszcze można sprawdzić.
Witam. tak jak koledzy mówią, sprawdź na początek gaźnik, świecę, cewka i moduł też mogą być, przegrzewa się któryś element i wariuje. Najlepiej było by podmienić i sprawdzić.
gdyby byl zle nastawiony pasek rozrzadu to silnik zupelnie inaczej by chodzil. Nie mialby mocy, i odglos pracy silnika bylby zupelnie inny. Ja obstawiam zjechana kopulke + kable + swiece. Zresetuj tez komputer (klema na 5 min i pozniej nagrzanie silnika na wolnych obrotach do wlaczernia wentylatora) Termostat wymieniaj wtedu jesli silnik nie łapie wlasciwej...
Popytaj na forum KTK - na pewno ktoś ma używany ( i tańszy) czujnik ( http://ktk.dmkhosting.com/forum/). Ofert tam jest sporo.
Czyli obstawiacie czujnik położenia wału?? Nie mam jak tego sprawdzić bo auta nei mam jeszce w domu. Kolego bodzio to to ja wiem tylko spotkałem się pare razy z tym że był uszkodzony czujnik położenia wału i po nagrzaniu się auto gasło a następonie odpalało be większego problemu, więc też napisałem że i spróbowałem tej metody.
był czyszczony, mogę drugi raz wyczyścić, a jak nic nie da, to kupię nowy, bo grosze kosztuje, a w nim co jakiś czas psuje się pływak i cieknie. Podginałem blaszkę i nie wiem, czy trochę gaźnik się nie zalewa i przez to dusi się i gaśnie. Na śrubkę od obrotów słabo reaguje, muszę mocno odkręcić, żeby coś podwyższyły się obroty. Jeszcze jak było cieplej,...
No i kurde ten nowy czujnik jak sprawdziłem jest nieznacznie ale krótszy od starego tak na starym odpalał bez problemu tylko podczas nagrzania auto gasło. Dodano po 2 A jeśli chodzi o dopchniecie to to ręką nie mogłem to wszedł do końca po dokreceniu srubka Dodano po 2 Wczoraj wyjołem baterie sądzicie że zresetowanie może w czymś pomóc?? Dodano po 3...
to co znalazłem wewnątrz woła o pomstę do nieba... 8 halogenów połączonych szeregowo To raczej nie możliwe. Sprawdziłeś styki włącznika ? Może są przegrzane i upalone , przy takim obciążeniu jest to możliwe. Dlatego może raz działać a raz nie , zwłaszcza jak po chwili obciążenia styki się nagrzeją.
Prześledź sygnał z czujnika wału, być może problem leży na przykład po stronie koła fonicznego.
Sprawdz z jakim oporem kręci się silnik(pokręć ręką lub kluczem)jak jest zimny , i powtórz to gdy zaczyna Ci gasnąć po nagrzaniu jeśli będzie to duży opór lub zblokuje to 100% zaciera się wtedy postępuj jw. Powodzenia.
Dzialaj kolego jak masz zaplecze. Na bierząco poznasz koszty. Nikt ci nie powie dokładnie ile cie ten remont pociagnie bo to bardzo indywidualna sprawa. Ale ile by cie nie kosztował, nie będziesz żałował :)
Auto gasło ale po odpaleniu można było dalej jechać przez kilka kilometrów i znowu gasło. Wymiana sterownika silnika dopiero w eliminowała problem.
(-) wtyczka naprawiona i myślałem że był to strzał w 10-tke. Samochód pracował całkiem długo a nawet przejechałem nim znacznie dłuższy dystans niż zwykle do momentu aż usterka powróciła. Zaciekawiony, tym iż mogłem trochę przejechać postanowiłem odczytać parametry z komputera podczas jazdy. (-) Ponoć był przypadek, że wina leżała po stronie listwy...
Sorry, że tak późno odpowiadam. Usterka naprawiona. Przyczyna: - walnięty czujnik położenia wału korbowego. Jak się nagrzał dostawał przerwe i silnik gasł. Pozdrówka
padł TPS
Witam mam problem z podpalaniem samochodu bmw e46 2.0d 150km . wyskakują mi kody błędów 3f48, 42E2 i 4B90 . po kilkunastu próbach odpalania wkońcu odpali , wtedy chodzi równo ma moc ale jak tylko sie nagrzeje gaśnie i przez pare dni nie da się go odpalić co to może byc ?
Witam, chciałbym was prosić o porade. Otóż pilarke STIHL 023 mam od nowości (99 rok), obchodze się z nią bardzo dobrze paliwo z markowych stacji olej org. stihl lub husqvarna. Od pewnego dnia piła po nagrzaniu zaczęła gasnąć, cieżko było ją odpalić. Czasami załapiła i popracowała chwile, ale to było takie szarpane cięcie bo zaraz znów gubiła obroty....
Witam mam problem z falującymi obrotami w lagunie 2.0 8v. Gdy silnik jest zimny w trakcie jazdy jest wszystko ok, ale gdy włączę sprzęgło to gaśnie. Odpala normalnie jak silnik się nagrzeje to przestaje gasnąć ,lecz obroty po włączeniu sprzęgła spadają do jakiś 2-3tys potem wzrastają do 1,5tys. I się stabilizują. Bylem na diagnostyce komputerowej i...
musu byc gorący silnik i dobrze trzeba dusic
Kolego to normalne ,że gdy podłączy elektrozawory pod plus akumulatora, to instalka będzie działać na krótko. A teraz na temat. 1 Sprawdz czy dochodzi zasilanie do cewki. 2 Znajom miał podobny przypadek wtedy to było słabe masowanie.Tylko że najpierw sie przełanczał lpg benzyna tak kilka razy i gasł.
gasnąć nagrzać polonez gasnąć nagrzać wyłączać nagrzać
iskra regulator napiąć żarówka światła soczewka iveco wtryskiwacz
linia kropelkowa briggs głowic
Jak rozkodować wyświetlacz radia Opel Meriva A Podłączenie zaworu EGR w Oplu Astra H: instrukcje i wskazówki