Zamiast nastawnikow krecisz ręką cieplo zimno. O których nastawnikach pisałeś? Co mam kręcić ręką ciepło zimno? Mam prośbę napisz tak żebym zrozumiał co i jak mam zrobić. Oprócz tego zauważyłem że teraz mam silniejszy nawiew z lewej strony auta, z prawej słabszy, przedtem było odwrotnie. Czasami zdarzało się że auto rozgrzane to ciepło szło na obie...
W Mercedesie W123 zamarzła mi kiedyś nagrzewnica a było -28 do dziś pamiętam tę podróż 200km. Całe szczęście jak postał z nagrzanym silnikiem 30 minut to nagrzewnica "puściła" i wracając mogłem się rozebrać :) Klapki albo zamarznięta nagrzewnica. Dmuchawa klapki i nagrzewnica znajdują się przeważnie pod środkową konsolą - sporo rozbierania - więc na...
Pisałem niebieski jest do climatronica, a odnośnie V71 to raczej ciężkie dojście to ta klapka pod filtrem a wyżej niż klapka recyrkulacji. Silniczek za schowkiem między nagrzewnicą/dmuchawą a prawym bokiem nadwozia powyżej wentylatora, nad silnikiem wentylatora masz do niego wtyczkę szeroką 5pin a po kablu dojdziesz. Tylko ta klapka nie dużego wpływu...
Wytłumacz NIBY jaka klapka blokuje przepływ powietrza w nagrzewnicy. Prosze.
Uszkodzenie sterowania klapkami w obudowie nagrzewnicy. Sprawdź czy dwa węże od nagrzewnicy(przy wyłączonym silniku dmuchawy) mają jednakową temperaturę,jeśli nie-zapowietrzony układ chłodzenia.
Albo zamulona nagrzewnica, albo nie działa klapka sterowania temperaturą nawiewu.
Rozkręcałem jakiś czas temu dmuchawę. Ktoś kiedyś żałował na filtr kabinowy i byłem zmuszony posprzątać liście i inne śmieci. Wewnątrz dmuchawy są: 1. nagrzewnica 2. wentylator 3. klapki sterowane linkami (a w wersji z climatronic siłownikami). Pod wentylatorem jest ten słynny jakby rezystor, dostęp od spodu po prawej siedząc na fotelu pasażera. Te...
Nie przysiada z awaryjnych, bo przełącznik jest zasilany ze stałego plusa. Normalna praca kierunków jest zasilana kabelkiem jasno niebiesko-żółtym, z bezpiecznika nr 9. Z tego samego bezpiecznika plus po stacyjce idzie do silniczków sterujących klapkami nawiewów, panelu klimy... i modułu sterującego dmuchawą nagrzewnicy.
Naprawiałem te klapki od nawiewów przy okazji wymiany nagrzewnicy, wyjąłem, rozebrałem i wymyłem to całe pudło od ogrzewania, wywaliłem też parownik klimatyzacji a otwór w grodzi po przewodach od niej zaślepiłem, z klapek od regulacji nawiewu usunąłem kruszące się gąbki zamiast gąbek klapki owinąłem szarą szeroką taśmą, taką mocną, uniwersalną, nawet...
Nie rozbierałem całego tunelu ale wymontowałem schowek i wygląda na to że klapka zamyka się do końca mam prośbe powiedz mi czy żeby rozkręcić tą część z regulacją ciepło-zimno musze rozebrać cały tunel z nagrzewnicą i dmuchawą?
Witam. Jeśli masz plastykowe trójniki [mały przekrój 9-10mm,a przewód ma16-18mm] na przewodach do nagrzewnicy i parownika to one spowalniają przepływ płynu przez nagrzewnicę przez co może się zamulić i słabiej grzać. Co do klapki to można sprawdzić ją w prosty sposób""włączasz dmuchawę na średnich obrotach i zmieniasz pokrętłem temperaturę zimno-ciepło....
Sprawdziłem te klapy.. każda z nich była metalowa i miała w sobie otwory duże, mniejsze i okazało się że kiedyś na tych klapkach był jakiś materiał który zasłaniał te otwory. Teraz już wiem skąd ten materiał taki gąbkowaty przez pół roku wydostawał się na zewnątrz przez kratki przy dmuchawie na maxa.. zakleiłem te otwory podobnym materiałem złożyłem...
Wymieniona została nagrzewnica, magistrala w której jest umieszczona na działającą z innego auta, pompa ciepła cała z obudową. Węże gorące. Oba. Ogrzewanie czasem trochę działa (ale nie jakoś super, na pierwszym biegu dmuchawy ciepło leci, na 2i3 zimno) a czasem nie grzeje w ogóle. Klapki chodzą. Gąbka jest. Termostat też działa, silnik się nagrzewa...
Witam. Mam problem z klimatyzacją. Sterwnik 'niby' chodzi (tzn. pojawiają się ikony na wyświetlaczu, reaguje na przyciski poprawnie) ale nie steruje dmuchawą ani silniczkami klapek w nagrzewnicy. Dmuchawę sprawdziłem- po podaniu napięcia na kabel 10.1 (schemat) chodzi. Porozłączane jest jeszcze kilka rzeczy pod maską, ale to nie powinno mieć znaczenia....
W sobotę odpiąłem cięgno sterowania klapką od dźwigienki klapki i zmieniałem jej położenie ręką - bez zmian. Wymacałem też węże i króćce nagrzewnicy (od wewnątrz) - są gorące. Jestem w niezłej kropce.
Ciągle chodzi o moje problemy z ogrzewaniem wymieniłem już chyba wszystko : mam nową pompę wody, termostat, czujnik temperatury płynu, płyn, sprawdzona nagrzewnica woda przepływa przez nią bez żadnych otworów Więc ostatnim powodem przez który odmroziłem sobie dziś nogi bo nie mam ogrzewania jest uszczelka pod głowicą... ale nie ma ogrzewania na wolnych...
Ale nie ma wpływu na prace sprężarki ? Climatronic nawet bez tego czujnika ładnie domyka klapki nagrzewnicy i wraz ze zwiększaniem temperatury je otwiera. Wydaje mi się, że wina będzie po stronie zaworu rozprężnego. Znajduje się on na rurkach w takiej plastikowej obudowie. Jak można go sprawdzić ?
Ja mam podobny problem. Klima działa natomiast grzanie nie chce działać. Nie sprawdzałem nagrzewnicy, ani czy pracuje prawidłowo silniczek klapka przepływu ciepło zimno ale na klimatroniku mam w kodach na kanale 1c błędy takie jak 15.7 i 18.3. Dmuchawa już wymieniona ale nie miałem czym skasować błędów klimatyzacji. Ale myślę że jeszcze trzeba rozważyć...
Mam taki problem zrobiło się zimno wiec cały czas trzeba grzać wiec daje na Hi w klimatronicu- idzie ciepło jak się nagrzeje zaczynam zmniejszać temperaturę ale wystarczy ze dam na 28C to już z dmuchaw leci zimne powietrze wiec s powrotem na hi i tak cały czas. Ktoś pisał abym nacisnąć dłużej auto i przełączy się do na stawów klapki odpowiedzialnej...
Cześć. Temat wałkowany już wiele razy, ale rozkładam ręce - może ktoś pomoże ? Pacjent VW Passat B6 Variant 2007r silnik BMP 2.0 TDI DSG (jeżeli to komuś ma coś dać w tym przypadku). Klimatronik dwustrefowy. Brak ogrzewania w aucie - leci ledwo letnie powietrze (według wskazań czujników 4 stopnie C ) Co działo się kolejno: 1. Komputer wskazywał błąd,...
Witam serdecznie, dostałem na warsztat w/w samochód z niedziałającym nawiewem. Klient był wcześniej robić gdzieś klimę, warsztat rozebrał mu pół deski ale okazało się że to jakiś brak masy. Uruchomiłem mu dmuchawę, problem jest jeszcze z nawiewem na szybę. Przy panelu nawiewu są 3 miejsca na cięgna ale wpięte tylko 2. 1 ciepłe-zimne, 2 niby nogi, szyba...
Witam, Mam problem - mało wydajne ogrzewanie w Masterze 2002r, w starej budzie, 2,5DCi. Wymieniona nagrzewnica, klapki OK. Znalazłem na przewodzie wodnym dogrzewacz - 4 świece - spalone - wymieniłem, jednak nie ma na nich napięcia. Przekaźniki tych świec - 3szt - sprawne, kiedy KTSem daję test elementów odzywa się tylko jeden z nich. Jaki jest warunek...
Witam. W Atego II bez klimy z dmuchawy leci ciepłe powietrze pomimo zamknięciu ogrzewania pokrętłem na panelu sterującym. Zamierzam się za to zabrać,bo zbliża się lato ale jakby ktoś mógł podpowiedzieć czy przyczyną będzie zawór nagrzewnicy a może jakieś klapki sterujące? Czy dostać się do tego zaworu trzeba rozebrać całe wnętrze czy wystarczy zdemontować...
temeratura rośnie, wentylator nie wiem bo na takim odcinku jak jechałem nie zagrzał się na tyle aby włączył się wentylator, klapka ciepłe-zimne też słychać że się zmienia, nagrzewnice wymieniałem na wiosne bo ciekła, więc jest nowa i nie powinna być tego powodem, podpowiem że 2 tygodnie temu był wymieniany rozrząd, robił to znajomy który jest mechanuikiem...
Witam.To mój pierwszy raz na forum i ogromny problem z ogrzewaniem w moim samochodzie V/A.Opis auta:2.0 benzyna z gazem,klimatyzacja rocznik 1991,hatchback.Auto słabo grzeje. Wymieniłem nagrzewnicę na nową,nowy termostat oraz rezystor dmuchawy. Termostat działa prawidłowo,ponieważ przy ok.92 st.Spada temperatura,bo otwiera się duży obieg. Wentylator...
Witam, Już sam nie wiem o co chodzi, już zgłupiałem do reszty. Sprawa wygląda następująco: Samochód kupiłem w czerwcu 2010, tego samego roku na jesieni wymieniłem rozrząd razem z pompą wody (oryginał). Zaraz po tym zrobiło się zimno i zauważyłem, że ogrzewanie jest bardzo słabe (nie wiem czy słabe było też przed wymianą pompy). Stwierdziłem po omacaniu...
Mam zagadkę z przednim nawiewem. Otóż, nie wiem czy każdy T5 tak ma, ale u mnie zawsze podczas jazdy czuć jakiś ruch powietrza z przodu. Nawet jak wyłączę dmuchawę na 0 i mam zamknięte kratki na środku i po bokach, w każdym ustawieniu pokrętła jest odczuwalny minimalny ruch powietrza, tak jakby z nawiewu na szybę a może w ogóle gdzieś ze środka deski?...
No, nie wiem jak w tej corsie, ale u mnie czy stoję, czy jadę, wskazówka rusza się na 1-2mm, a temperatura wg programu oscyluje w granicy 89C, +3, -2C. Inny wskaźnik, pewnie i inny czujnik, inne pokazywanie, ja mam rozwinięcie oplowskiego silnika 1,6 16V, dlatego prosiłem o porównanie wskazań z innymi oplami. Jak u innych temperatura pilnuje 90 stopni,...
Witam problem częściowo opanowany pozmieniałem częściowo rury bo do zasilania nagrzewnic była za cienka, reszta tak jak piszesz Panowie więc tak do nagrzewnic poszedł plastik 40 bezpośrednio na hale powrót wykorzystałem wcześniejsze zasilanie pex 20 prosto do pieca wszystko idzie górą zasilanie nad stropem, powrót pod stropem , a rura powrotna jest...
Witam Po 1 wym. wszystko działało przez około 2 tygodnie potem znowu spalił się tranzystor... Może przyczyną tak krótkiego życia "jeża" jest zapchany filtr kabinowy. Pozdrawiam Oczywiście nie napisałem, filtr wymieniłem a wszystkie klapki sterujące działają. Przepływ powietrza nie jest zaburzony. Ładowanie alternatora sprawdzone. Dodano po 2 Po pierwsze...
mam chyba identyczny problem, jakieś propozycje? Gdy włączam klimę (dwustrefowa) jest ok, leci bardzo zimne powietrze, kieruję je jak sobie zarzycze, zmieniam prędkośc dmuchawy itd. Po ok 20-30 minutach jakby przestawala chlodzic, zmiana temperatury, przejścia na ECON, auto itp. nic nie zmienia, nie mogę skierowac powietrzea np "na twarz". Slychac wentylator...
Vectra C GTS 1.8 2003 klimatronic Witam, po wymianie w marcu 2013 tranzystora na IRL 2203 i diody na MBR 20200CT dmuchawa działała ok (powód:zatarcie dmuchawy). Od kilku tygodni popiskiwała dmuchawa,popsikałem przez otwór nad wejściem opornicy płynu smarującego do dmuchawy.Autem nie jeździłem jakiś czas i okazało się ,że nawiew jednak nie działa ( przed...
dmuchawa nagrzewnica nagrzewnica dmuchawa schemat dmuchawa nagrzewnica
miernik ciągłości przewodów miniwieża wyświetlacz instalacja garmina
inwerter embraco inwerter embraco
Kawasaki Versys 650 – brak świateł mijania, diagnostyka H7/LED, bezpiecznik, przekaźnik Opel Astra 1.7 CDTI 2008 – gaśnięcie silnika i kontrolka EML, przyczyny, DENSO, SCV, CKP