Zacznij od sprawdzenia czy podział na strefy działa. Bo tu jest problemem a nie w nagrzewnicy. Zatkana nagrzewnica przestanie grzać obie strony a nie jedną.
Albo nagrzewnica zatkana uszczelniaczem, albo urwany wirnik pompy wody. Więcej możliwości nie ma.
nie, nic sie nie spali - po prostu bedzie pracowal na pelnych obrotach dmuchawy odnosnie wezy, to jesli tak jest to moze być: - zapowietrzona nagrzewnica - zatkana nagrzewnica - jesli występuje w aucie, to może być uszkodzony zawór zamykający przepływ płynu przez nagrzewnicę Dodano po 1 ktoś coś może w aucie dokładał? jakąś instalację LPG? instalatorzy...
Kilka razy w tym modelu spotkałem się z opcją że po prostu nagrzewnica była zatkana Dodano po 2 A co do płukania i specyfików to wystarczy że zapytasz wujka google i Ci wszystko powie
Hehhh... Być może zatkana nagrzewnica nie mówie nie. Tylko że wtedy był by słaby lub w ogóle obieg przez nagrzewnicę. Czy przesłony pracują?? Szczególnie ta zimno ciepło?? Nie ma charakterystycznego stukania dobiegającego gdzieś z pod konsoli?? Zdemontować schowek i pozaglądać. Kolejna sprawa to stan filtra pyłkowego.
zakamieniona na wysokości świeczki , potrzeba wykonać otworek o5- najlepiej na kolanku- dla narzędzia aby usunąć ostrożnie , mechanicznie kamień z tego obszaru a następnie delikatnie kwasem octowym , wypłukać po uprzednim zamknięciu otworu - najlepiej zalutować nawet na cynę- ale nie zatkać płynną cyną! Rurka zatkana to ta najblizej położona nad świeczką!!!...
Jest możliwość, aby zatkana nagrzewnica miała coś wspólnego z całą sytuacją?
Nagrzewnica zatkana uszczelniaczem do chłodnic.
Nie koniecznie , chłodniczka EGR , korek zbiorniczka czasami nagrzewnica zatkana kulkami ze zbiorniczka .
VCDS-em można sprawdzić czy silniczki ustawiające klapy regulacji temperatury od strony kierowcy i pasażera działają i czy osiągają swoje położenia krańcowe. Ale znając ten model jest zatkana nagrzewnica i bez rozebrania całego środka samochodu i jej wymiany się nie obejdzie
Są dwa miejsca regulacji 1) stosunek powietrza do paliwa w komorze spalania -regulacja fabryczna na analizatorze spalin .Po odkręceniu całego wentylatora , w na wlocie powietrza jest stożkowy dlawik z zabezpieczona kontrą śrubką (dodatkowo zabezpieczenie farbą ) Tej regulacji nie radzę dotykać, chyba że spieszy ci się do św. Piotra . Bez przyrządów...
Jak by była przytkana to by w ogóle nie grzało a nie tylko na zimnym i wolnych obrotach... Ja bym obstawiał na walniętą pompę wody lub ewentualnie zużyty termostat. W najgorszym przypadku zatkana nagrzewnica co jest mało prawdopodobne bo jak pisałeś wcześniej po dodaniu gazu(czyli zwiekszeniu predkosci obrotowej pompy) leci ciepłe powietrze. Przy przytkaniu...
Jak zatkana nagrzewnica to wszelkie cuda nie za wiele pomogą .. Tylko wymiana ..
Nagrzewnica jest zatkana i pewno już dziurawa tylko wymiana na nową a wyciek trzeba zlokalizować.
Przegrzewanie silnika wreszcie zrobione po tylu wymianach itp różne warsztaty problem rozwiązany. W moim przypadku poświęcone 2 dni po 5 godzin nie poszły nadaremnie okazało się że powodem tego był uszkodzony reduktor gazu doszłem do tego metodą prób eliminacji poszczególnych podzespołów próbowałem czy nagrzewnica nie zatkana było k potem reduktor gazu...
Sam osobiście miałem ten sam problem z prawą stroną ogrzewania.Poprostu powodem była zatkana częściowo nagrzewnica .Nagrzewnica jest jedna .Wymontowanie trwa (przynajmniej w modelu CDT) 15min-a później albo zamiana na inną , albo przetykanie- tak jak w moim przypadku. Dwie godziny odkamieniania + 15 min montażu-zalać płynem ,odpowietrzyć i wszysko śmiga...
Z tego co piszesz to objaw na zatkana nagrzewnica i nie przepływa przez nią płyn
Zapchana dodatkowa nagrzewnica, karcher, płyn do naczyń i dimer. Albo puści syf którym jest zatkana albo sama nagrzewnica ulegnie zniszczeniu.
Temat można zamknąć okazał się zatkany układ. Nagrzewnica była zatkana syfem. Dzięki wielkie za podpowiedzi.
Problemem była zatkana nagrzewnica kamieniem, tego roku na początku jesieni to samo mi się przydarzyło. Wykryłem ze nie ma ciepłego powietrza i przyczyną znów była zatkana nagrzewnica kamieniem. Została przeczyszczona ale konieczna będzie wymiana żeby co roku nie trzeba było ja płukać.
Jest ciąg powietrza? Nagrzewnica nie zatkana lub nie wpadło coś dośrodka?
Witam mam taki sam problem w tym Oplu wszystko było super do póki nie przyszły mrozy wogóle temp. sie nie podnosiła załaozyłem inny termostat bo ten był zapsuty na bank, chwile działało tylko raz skazówka skakała a raz nie. Załozyłem lepszy termostat jeszcze raz temperature złapał 88 a powinien 92 działało dzień i znowu grzeje delikatnie a skazówka...
Może nagrzewnica jest zatkana i pompa przepycha płyn przez termostat na duży obieg. Trzeba odłączyć obie rurki nagrzewnicy i dmuchnąć.
Stary temat ale przy wylotach masz czujniki temperatury . Może uszkodzony któryś . CO mało prawdopodobne jest . Prędzej zatkana nagrzewnica .
Ja w swoim passku B5 wyjęłem dwa przewody od nagrzewnicy(koło akumulatora) i założyłem jakieś dwa przewody pasujące na te rurki i przeczyszczalem woda destylowana i specyfikiem od kamienia bezpośrednio do nagrzewnicy ale oczywiście ja tą wodę podgrzewalem a potem dodałem tego odkamieniacza i wylewałem ta rurka od strony akumulatora a drugą wszystko...
Przyczyny mogą być dwie : zatkana nagrzewnica lub nie przesuwająca się klapa zmiany strumienia powietrza w nagrzewnicy. Ja sprawdzam to tak , nagrzewam silnik do 90stopni włączam ciepłe powietrze w środku i obserwuję węże in i out nagrzewnicy. jeśli wejściowy jest gorący a wyjściowy jest letni (zimny) to nagrzewnica jest zatkana ma mały przepływ , jeśli...
Sprawdź czy przewód doprowadzający płyn do nagrzewnicy i odprowadzający są tak samo ciepłe.Może być zatkana nagrzewnica i wtedy przewód odprowadzający płyn będzie dużo chłodniejszy od doprowadzającego.Nagrzewnice często padają
dzięki kolego jutro to sprawdzę, nagrzewnica może być zatkana do tego stopnia że będzie w aucie lodówka? chyba nie..
czesc! mam problem z grzaniem w mojej 19 mysle ze jest to zatkana nagrzewnica tylko nie wiem jak sie do nie niej zabrac. czy ktos pomorze dzieki z gory za pomoc
no tak, sprawdzic alternator. a z ogrzewaniem sprawdzic czy nie jest zatkana nagrzewnica i czy sprawne jest sterowanie klapa ciepłe/zimne.
(at)sapor dj Witam kolego a nie zatkana jest nagrzewnica ile latek ma samochód i czy była już wymieniana lub sprawdzana pod względem przepływu płynu chłodniczego?
- Doplyw lekko ciepły, odpływ zimny - zatkana nagrzewnica albo zapowietrzony układ. - oba cieple - urwane ktores ramie albo linka, klapa moze byc wtedy cały czas w pozycji zimne
Termostat jest wyznacznikiem temperatury układu. Po drugie temperatura na trasie jest niższa niż w mieśćie. Po trzecie zatkana nagrzewnica powoduje takie problemy jak piszesz. Więc spuść płyn i ją wyciągnij bo inaczej to tylko gdybanie.
Termostat otwiera tylko przepływ chłodnicy nie ma udziału w ogrzewaniu kabiny. A jeszcze jedno, nawet jak układ posiada własny system odpowietrzania obiegu płynu chłodzącego i w układzie istnieje nieszczelność w postaci malutkiego otworu (np. szpilka) to układ będzie się zapowietrzał cały czas, tak miałem w audi b4 objaw brak ogrzewania kabiny. Wątpi...
Jak jest konkretnie zatkana (zamulona) to życzę powodzenia w przetykaniu. Raz miałem taką tylko od renault 19 wyjętą i mogłem sobie z nią zrobić co chcę. Próbowałem najpierw różnych środków ale nic to nie dawało, rozebrałem i ... Kanały tak zamulone że szkoda gadać. Przepływ zatkany w 100% na połowie kanałów i pomogło tylko mechaniczne usunięcie. Poskładałem...
Dziękuje za odp nagrzewnica została już naprawiona po pierwsze była zatkana po drugie pęknięta (plastik) zawiozłem ją do spawania i teraz jest ok trochę się namęczyłem ale wszystko działa jak należ pozdrawiam.
Lampa się zatyka to jest już pewne. Nie płynie przez nią nawet 1mA prądu. Dałem do zasilacza równolegle 100nF też może to jakoś teoretycznie pomóc . A co do tej S1 to faktycznie, zanim drgań nie będzie jest ona w powietrzu i ustala się na nej jakiś dziwny potencjał więc lampa się zatyka :) Zbocznikowanie 100k neonówki faktycznie powinno pomóc. Wilekie...
To dupa nie mechanik. Zdecydowanie odradzam wszelkie uszczelniacze. Pompa do twojego auta kosztuje 80 złotych, wymień i będzie spokój. Jak wlejesz uszczelniacza to pomoże na krótko, ale musisz się liczyć z tym, że:; - może zatkać chłodnicę - może zatkać nagrzewnicę - może zatkać kanał wodny w głowicy lub bloku albo któryś z przewodów gumowych. A koszty...
Witam, Problem z autem wymienionym w temacie polega na tym, że mniej wiecej co 4, 5 dni zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego opróżnia się praktycznie do zera, zacząłem więc sprawdzać wszystko co mogło być powodem, na początku pomyślałem o uszczelce pod głowicą lecz na korku od oleju nie ma żadnego maślanego nalotu, stan oleju na bagnecie nie zwiekszył...
Witam. Problem polega w tym że lanos nagle zaczął słabo grzać. Próbowałem chyba wszystkiego i nic nie pomaga :/ - Nagrzewnica wymieniona 3 lata temu Sam kilkukrotnie z czystej ciekawości rozbierałem dużo "młodsze"nagrzewnie zastanawiając się czym to jest od środka sklejane(polskie nazwy:klej/silikon,a oryginalne chińskie nazwy to trzeba by się spytać...
A do tej pory bylo dobrze? Bo jesli obie klapy od temperatur lewa i prawa dzialaja jak na filmiku to nie ma opcji zeby nie grzalo w srodku. Moze problem jest z nagrzewnica, zatkane kanaliki, plyn nie idzie przez caly wymiennik i tak bedzie. Problemu z temperatura silnik nie ma? 90 stopni trzyma?
Przy roverze oglądnij dobrze klamki, zamek w klapie wlew paliwa nadkola bo tam lubi lecieć. Zobacz czy ma nie połamany grill, Zobacz czy otwiera się z pilota i z kluczyka, Jeżeli odpalisz samochód bez odblokowania immo pilotem to ma wycięty immo. Jeżeli jednak odpalanie tylko po operacji z pilotem to ważne żeby działał zamek w drzwiach bo tym zamkiem...
A może syf jest w całym układzie i po czyszczeniu nagrzewnicy znów ją zatkał
Jakby nagrzewnica była zatkana, to by nie grzało od kierowcy, a daje gorącym.
Klapy nawiewu znajdują się w module mieszalnika powietrza pod samochodem ( ta duża plastikowa trumna przykręcona dookoła chyba 20 śrubkami i jedną lub dwoma obejmami metalowymi. Przy sciąganiu nic sie nie rozpada. Ale po mojemu nie będzie to wina mieszalnika tylko bardziej uszkodzenia w układzie chłodzenia( zatkane przewody, nagrzewnica, uszkodzona...
Zatkany odpływ wody z nagrzewnicy ,czarny wężyk na ścianie grodziowej od strony silnika przy rurkach od klimatyzacji .
Za dwa tygodnie auto będzie naprawiane. Wytypowano zatkaną nagrzewnicę lub tę kurtynę lub klapkę. Naprawa to koszt 1700–2000 zł. Trzeba zdjąć deskę rozdzielczą i tunel.
Ale silnik i tak powinien chyba się nagrzać do około 100 stopni. Chyba nawet przy tak niskiej temperaturze. Poza tym jak temp. pokazuje 80 to i tak powinno lecieć gorące powietrze. Może być tak, że nagrzewnica się zatkała jakimś syfem? Tylko jakim, jak tylko płyn jest lany.
Nic to nie da bo syf z dołu do góry nie wyjdzie. Możesz sobie szlaufikiem wypłukać.
Witaj W srodku auta nagrzewnica grzeje? przyczyn może być kilka, -Zatkana nagrzewnica -zatkana chodnica -zapowietrzony układ -jak pracuje auto? moze masz motorek przegrzany?
zatkana nagrzewnica zaparzacz zatkana pompa zatkana
panasonic świecić czerwona dioda lodówka amica naprawa spolszczenie windows vista
luźny napinacz rozrząd luźny napinacz rozrząd
Uniwersalny klucz odzyskiwania BitLocker - czy istnieje? Zwarcie w ładowarce skutera elektrycznego - co sprawdzić?