Zacznij od sprawdzenia czy podział na strefy działa. Bo tu jest problemem a nie w nagrzewnicy. Zatkana nagrzewnica przestanie grzać obie strony a nie jedną.
Albo nagrzewnica zatkana uszczelniaczem, albo urwany wirnik pompy wody. Więcej możliwości nie ma.
nie, nic sie nie spali - po prostu bedzie pracowal na pelnych obrotach dmuchawy odnosnie wezy, to jesli tak jest to moze być: - zapowietrzona nagrzewnica - zatkana nagrzewnica - jesli występuje w aucie, to może być uszkodzony zawór zamykający przepływ płynu przez nagrzewnicę Dodano po 1 ktoś coś może w aucie dokładał? jakąś instalację LPG? instalatorzy...
To dupa nie mechanik. Zdecydowanie odradzam wszelkie uszczelniacze. Pompa do twojego auta kosztuje 80 złotych, wymień i będzie spokój. Jak wlejesz uszczelniacza to pomoże na krótko, ale musisz się liczyć z tym, że:; - może zatkać chłodnicę - może zatkać nagrzewnicę - może zatkać kanał wodny w głowicy lub bloku albo któryś z przewodów gumowych. A koszty...
A do tej pory bylo dobrze? Bo jesli obie klapy od temperatur lewa i prawa dzialaja jak na filmiku to nie ma opcji zeby nie grzalo w srodku. Moze problem jest z nagrzewnica, zatkane kanaliki, plyn nie idzie przez caly wymiennik i tak bedzie. Problemu z temperatura silnik nie ma? 90 stopni trzyma?
Nagrzewnica zatkana uszczelniaczem do chłodnic.
po 10minutach, duży obieg nie załącza, góra rura chłodnicy gorąca, dolna zimna, Nie sadze, aby po 10 minutach termostat sie otworzyl (ok.90°C). Trzeba by zmierzyc termometrem. - jakiś zawór blokuje przpływ nagrzewnicy We wspolczesnych samochodach nie ma zaworow na zasilaniu nagrzewnicy. - zapowietrzona nagrzewnica - zatkane przewody natrzewnicy Oba...
na 85 procent zatkana nagrzewnica, trzeba zdjąć przewody, przepłukać, odpowietrzyć i powinno latać
A może syf jest w całym układzie i po czyszczeniu nagrzewnicy znów ją zatkał
Nie koniecznie , chłodniczka EGR , korek zbiorniczka czasami nagrzewnica zatkana kulkami ze zbiorniczka .
Jakby nagrzewnica była zatkana, to by nie grzało od kierowcy, a daje gorącym.
witam! w audi z climatronik zdarza sie ze siada silniczek klapy otwierania ciepłego powietrza, sprawdż czy rzeczywiście otwiera.. trzeba wyjąć schowek pasażera i wtedy wszystko widac jak na dłoni. Poza tym.. nagrzewnica moze byc zatkana...
Jest możliwość, aby zatkana nagrzewnica miała coś wspólnego z całą sytuacją?
Za dwa tygodnie auto będzie naprawiane. Wytypowano zatkaną nagrzewnicę lub tę kurtynę lub klapkę. Naprawa to koszt 1700–2000 zł. Trzeba zdjąć deskę rozdzielczą i tunel.
Ale silnik i tak powinien chyba się nagrzać do około 100 stopni. Chyba nawet przy tak niskiej temperaturze. Poza tym jak temp. pokazuje 80 to i tak powinno lecieć gorące powietrze. Może być tak, że nagrzewnica się zatkała jakimś syfem? Tylko jakim, jak tylko płyn jest lany.
Witaj W srodku auta nagrzewnica grzeje? przyczyn może być kilka, -Zatkana nagrzewnica -zatkana chodnica -zapowietrzony układ -jak pracuje auto? moze masz motorek przegrzany?
Choćby zatkana nagrzewnica, a jeżeli jest przy niej zawór, to może być stale zamknięty.
Nic to nie da bo syf z dołu do góry nie wyjdzie. Możesz sobie szlaufikiem wypłukać.
Klapy nawiewu znajdują się w module mieszalnika powietrza pod samochodem ( ta duża plastikowa trumna przykręcona dookoła chyba 20 śrubkami i jedną lub dwoma obejmami metalowymi. Przy sciąganiu nic sie nie rozpada. Ale po mojemu nie będzie to wina mieszalnika tylko bardziej uszkodzenia w układzie chłodzenia( zatkane przewody, nagrzewnica, uszkodzona...
Zatkany odpływ wody z nagrzewnicy ,czarny wężyk na ścianie grodziowej od strony silnika przy rurkach od klimatyzacji .
Nagrzewnica jest zatkana i pewno już dziurawa tylko wymiana na nową a wyciek trzeba zlokalizować.
Temat można zamknąć okazał się zatkany układ. Nagrzewnica była zatkana syfem. Dzięki wielkie za podpowiedzi.
Nie stwierdzisz zatkania nagrzewnicy... niby jak jak ma 30 obw rownoleglego przeplywu.
VCDS-em można sprawdzić czy silniczki ustawiające klapy regulacji temperatury od strony kierowcy i pasażera działają i czy osiągają swoje położenia krańcowe. Ale znając ten model jest zatkana nagrzewnica i bez rozebrania całego środka samochodu i jej wymiany się nie obejdzie
Jak zatkana nagrzewnica to wszelkie cuda nie za wiele pomogą .. Tylko wymiana ..
Jeśli ktoś tu jeszcze zagląda to proszę o pomoc. Wymieniłem czujnik, jak i termostat, odpowietrzylem lecz problem pozostał. Ale pokolei, odpaliłem autko, odpowietrzylem i dolałem płynu, po chwili jak się włączył wiatrak, ubyło płynu, rzecz w tym że go nie zassało, a wypluło. Po ponownym uzupełnieniu i odczekaniu sprawdzilem nadmuch, i zonk, zimno. Naciskałem...
Sprzedałem c4 1.6 hdi 90KM 2008 rok w 2018 przebieg 199 k za 9500 aż mnie serce bolało, chciałem żeby ktoś z rodziny wziął bo do robienia nie było w nim niczego ale dizel be. Teraz jest kia ceed benzyna i kur... dramat auto ma 50k nalotu i już raz miało czyszczony cały układ chłodniczy, pomogło na miesiąc nie grzeje nagrzewnica, zatkana kamieniem tylko...
Jest ciąg powietrza? Nagrzewnica nie zatkana lub nie wpadło coś dośrodka?
Problemem była zatkana nagrzewnica kamieniem, tego roku na początku jesieni to samo mi się przydarzyło. Wykryłem ze nie ma ciepłego powietrza i przyczyną znów była zatkana nagrzewnica kamieniem. Została przeczyszczona ale konieczna będzie wymiana żeby co roku nie trzeba było ja płukać.
Upośledzony przepływ płynu przez nagrzewnicę - zakamieniona albo zatkana jakimś uszczelniaczem nagrzewnica, ew. za mało wydajna pompa wody.
Z tego co piszesz to objaw na zatkana nagrzewnica i nie przepływa przez nią płyn
Czesc. Mam identyczny problem. Brak ogrzewania, dochodzace odglosy z nawiewu i co jakis czas wywalanie plynu chlodniczego. Ten sam samochod Golf 7 1.6 Tdi. Chcialbym sie dowiedziec czy i jak rozwiazales ta usterke. Rece mi juz opadaja bylem u 2 mechanikow. Plukanie ukladu chlodzenia, wymienilem zbiorniczek. Powiedzieli ze zatkana nagrzewnica. Odp na...
Może nagrzewnica jest zatkana i pompa przepycha płyn przez termostat na duży obieg. Trzeba odłączyć obie rurki nagrzewnicy i dmuchnąć.
stomat Najlepiej oryginalnym , ale zastępowałem cyną z rdzeniem kalafonii w kształcie litery U wydłużonej jak wlot powietrza zatkali też topił się .
Przed naprawą płyn chłodzący miał nie ciekawą barwę więc mógł zanieczyścić układ więc jest możliwe , że nagrzewnica jest " zatkana" ale działała do końca choć nie w pełnym zakresie bo było to odczuwalne . Teraz płyn jest idealnie czysty a ogrzewanie padło zupełnie.
Rodzice w samochodzie mają słabe grzanie, zatkana nagrzewnica. Najgorsze jest rozbieranie, żeby się do niej dostać.
W zbiorniczku wyrównawczym są 2 króćce. Wewnątrz nich są miedziane(lub mosiężne) tulejki. Warto sprawdzić czy są jeszcze drożne. U kumpla w x20xev nie były. Chłodnica jest ciepła czy zimna? Może nagrzewnica się zatkała.
Trzeba by było sprawdzić czy klapa pracuje prawidłowo. Czy nie ma żadnej reakcji jeżeli chodzi o temperaturę po zmianie na ciepłe/zimne? Możliwe że klapa nie pracuje prawidłowo, nagrzewnica zaszła kamieniem, przepływ powietrza przez nagrzewnice jest zatkany, uszkodzony termostat bądź źle podłączone węże do nagrzewnicy. Czasem gdy jest LPG w aucie to...
Tak, dokładnie. Zdławiony przepływ przez co nie ma założonej mocy cieplnej. Ew zatkane węże ale to mało prawdopodobne.
Ja obstawiam zatkaną nagrzewnicę, ponieważ problem wystąpił po tym jak wymieniłem wąż od chłodnicy bo mi pękł
Duże prawdopodobieństwo, że to zatkana nagrzewnica. Jest w najniższym punkcie układu chłodzenia i osadzają się tam zanieczyszczenia.
Sprawdz przewody które idą do kabiny do nagrzewnicy, jeśli ciepłe to możliwe że sama nagrzewnica ma zatkane kanały i przepływ cieczy jest ograniczony. Warto też sprawdzić czy w panelu sterowania coś się nie złamało lub wypieło.
Przyczyny mogą być dwie : zatkana nagrzewnica lub nie przesuwająca się klapa zmiany strumienia powietrza w nagrzewnicy. Ja sprawdzam to tak , nagrzewam silnik do 90stopni włączam ciepłe powietrze w środku i obserwuję węże in i out nagrzewnicy. jeśli wejściowy jest gorący a wyjściowy jest letni (zimny) to nagrzewnica jest zatkana ma mały przepływ , jeśli...
Stary temat ale przy wylotach masz czujniki temperatury . Może uszkodzony któryś . CO mało prawdopodobne jest . Prędzej zatkana nagrzewnica .
Sprawdź czy przewód doprowadzający płyn do nagrzewnicy i odprowadzający są tak samo ciepłe.Może być zatkana nagrzewnica i wtedy przewód odprowadzający płyn będzie dużo chłodniejszy od doprowadzającego.Nagrzewnice często padają
Jak by była przytkana to by w ogóle nie grzało a nie tylko na zimnym i wolnych obrotach... Ja bym obstawiał na walniętą pompę wody lub ewentualnie zużyty termostat. W najgorszym przypadku zatkana nagrzewnica co jest mało prawdopodobne bo jak pisałeś wcześniej po dodaniu gazu(czyli zwiekszeniu predkosci obrotowej pompy) leci ciepłe powietrze. Przy przytkaniu...
W samochodzie wymieniłem - chłodniczkę oleju bo był kanał wodny zatkany, nagrzewnicę, termostat, oraz korek na zbiorniczku bo nie był szczelny. Samochód oddałem klientowi bo prawdopodobnie jest gdzieś usterka w bloku silnika (dlatego został sprzedany). Trzy razy płukałem układ, robiłem próby z zamianą węży, i nic, zero poprawy. Byłem u trzech znajomych...
Punkt 2 z tego co napisał bartek_j. Temperatura na zasilaniu i odejściu płynu z nagrzewnicy. Jeżeli dmucha tylko lekko ciepłym powietrzem obstawiam na niedrożność (niezupełne zatkanie) nagrzewnicy.
A skąd wiadomo że to nie UPG? Albo pompa albo przytkana chłodnica od środka albo z zewnątrz lamele zatkane, termostat może trzymać wymontuj na próbę. Albo po prostu układ zapowietrzony, trzeba odpowietrzać razem z nagrzewnica.
zakamieniona na wysokości świeczki , potrzeba wykonać otworek o5- najlepiej na kolanku- dla narzędzia aby usunąć ostrożnie , mechanicznie kamień z tego obszaru a następnie delikatnie kwasem octowym , wypłukać po uprzednim zamknięciu otworu - najlepiej zalutować nawet na cynę- ale nie zatkać płynną cyną! Rurka zatkana to ta najblizej położona nad świeczką!!!...
Nagrzewnica jest zatkana, trzeba ją wymontować i spróbować przepłukać jakimś środkiem do płukania chłodnic. Jeżeli to nie pomoże to nagrzewnica do wymiany. P.S. Kiedyś jak nie było tych różnych środków do płukania używało się sody kaustycznej, ale z nią trzeba uważać ( środek żrący ). Dodano po 2 Można próbować najpierw bez demontażu nagrzewnicy. Bardzo...
Witaj, ten eber jest wodny bo po typie nie wiem,miałem podobny problem ale miałem wodnego i była nagrzewnica w samochodzie zatkana.
sprwadz temp. weży w komorze silnika -powinny mieć podobną temp. jezeli jeden jest zimniejszy to zatkana nagrzewnica.
czesc! mam problem z grzaniem w mojej 19 mysle ze jest to zatkana nagrzewnica tylko nie wiem jak sie do nie niej zabrac. czy ktos pomorze dzieki z gory za pomoc
no tak, sprawdzic alternator. a z ogrzewaniem sprawdzic czy nie jest zatkana nagrzewnica i czy sprawne jest sterowanie klapa ciepłe/zimne.
Prawdopodobnie zatkałeś nagrzewnicę, najlepiej będzie ją wymontować i dokładnie przeczyścić z zewnątrz i w środku.
Witam, posiadam samochód Polonez Atu Plus, auto nie posiada ogrzewania. Problem nie leży w zatkanej nagrzewnicy, czy zapowietrzonym układzie a chodzi o sterowanie ogrzewaniem. Kupiłem Poloneza bez ogrzewania, po zdjęciu przedniego panela, czy tam ramki widać że pokrętło od ogrzewania nie jest z niczym połączone. Sterowanie, widzę odbywa się za pomocą...
Zobacz czy nad kolektorem wydechowym przy ścianie grodziowej silnika jest taki zawór. Jeżeli go nie ma to jest to nagrzewnica bezzaworowa i najprawdopodobnie jest tam już nagrzewnica DAEWOO. Jeżeli tak jest to albo się zatkała,albo jest zanieczyszczona z zewnątrz co utrudnia przepływ powietrza co utrudnia nagrzewanie wnętrza pojazdu. Aby się do niej...
Witam , no faktycznie nie jest za cieplo ,ale i nie zazimno jak na ta pore roku .. do rzeczy masz 3 mozliwosci 1. uszkodzony zawór ... ten co jest sterowany linka .. 2. to jest zatkana nagrzewnica.... 3 NAJBARDZIEJ prawdopodobne to zle podlonczenie reduktora od gazu..
Z opisu tematu - to mogę wnioskować ze masz problem z klapą sterującą, a ona jest sterowana linką. W opisie mamy zupełnie co innego. Umyć dobrze szybę, uzupełnić płyn, odpowietrzyć układ chłodzenia. Sprawdzić dywanik tak jak pisał kolega (at)marseluss_2009 Zmieniając z czerwonego pola na niebieskie omijasz nagrzewnicę, wiec temu lepiej dmucha. Może...
dzięki tak myślałem,że tak się skończy, bo wężyki do i z nagrzewnicy są tak samo gorące, ale miałem nadzieję, że to wystarczy tylko nastawić klapę powietrza ciepło-zimno, jak ktoś wie jak to zrobić krok po kroku i jakie nastawy to bym chętnie jeszcze to spróbował. Chociaż raczej to zatkana nagrzewnica.
Przyczyn może być kilka , zapowietrzenie (nie zdarzyło mi się nigdy),zatkanie nagrzewnicy.Jeżeli wąż dopływowy jest prawie tak gorący jak odpływowy z nagrzewnicy,to wszystko z nagrzewnicą,termostatem jest w prządku a wina jest po stronie cięgien lub niedomykającej przesłonie zinnego powietrza(przy maksymalnym grzaniu całość powietrza powinna przepływać...
Ja w swoim passku B5 wyjęłem dwa przewody od nagrzewnicy(koło akumulatora) i założyłem jakieś dwa przewody pasujące na te rurki i przeczyszczalem woda destylowana i specyfikiem od kamienia bezpośrednio do nagrzewnicy ale oczywiście ja tą wodę podgrzewalem a potem dodałem tego odkamieniacza i wylewałem ta rurka od strony akumulatora a drugą wszystko...
Termostat jest wyznacznikiem temperatury układu. Po drugie temperatura na trasie jest niższa niż w mieśćie. Po trzecie zatkana nagrzewnica powoduje takie problemy jak piszesz. Więc spuść płyn i ją wyciągnij bo inaczej to tylko gdybanie.
Witam . Bulgotanie płynu może sugerować zapowietrzony układ (nagrzewnica + doprowadzenia).A skoro węże gorące ,to zatkany obieg?
Zapowietrzony układ chłodzenia lub zatkany przepływ do nagrzewnicy.
Zaczęło sie wszystko prawie rok temu ale to jeszcze nie koniec. Gdzieś około stycznia 2005 znowu zaczęło cieknąć, ponownie wsypałem drugą ampułkę proszku do uszczelnień chłodnic. Wycieku nie ma ale ogrzewanie zaczęło znacznie słabnąć. Nagrzewnica prawdopodobnie się zatkała. Odpuszczę sobie naprawę do czasu kiedy zdobi się ciepło na dworze.
Termostat otwiera tylko przepływ chłodnicy nie ma udziału w ogrzewaniu kabiny. A jeszcze jedno, nawet jak układ posiada własny system odpowietrzania obiegu płynu chłodzącego i w układzie istnieje nieszczelność w postaci malutkiego otworu (np. szpilka) to układ będzie się zapowietrzał cały czas, tak miałem w audi b4 objaw brak ogrzewania kabiny. Wątpi...
Jak masz ciepłe węże po elektro-zawortach to masz zatkaną nagrzewnice ja węże są zimne to lektro-zawór nie puszcza bo one steruja dopływem ciepłej wody do nagrzewnicy (są dwa jak masz klimatyzacje dwu strefową ) .
- Doplyw lekko ciepły, odpływ zimny - zatkana nagrzewnica albo zapowietrzony układ. - oba cieple - urwane ktores ramie albo linka, klapa moze byc wtedy cały czas w pozycji zimne
Podsumowując, możliwe są następujące przyczyny opisanej awarii: 1. Niedrożność komina spalin — np. ptaki zrobiły gniazdo na wylocie komina. 2. Niedrożność nagrzewnicy — zatkanie przestrzeni pomiędzy lamelami wymiennika ciepła. 3. Uszkodzenie nagrzewnicy — przepalenie i oderwanie lameli od rurek wymiennika ciepła. Ponawiam pytanie o...
Witam mam taki sam problem w tym Oplu wszystko było super do póki nie przyszły mrozy wogóle temp. sie nie podnosiła załaozyłem inny termostat bo ten był zapsuty na bank, chwile działało tylko raz skazówka skakała a raz nie. Załozyłem lepszy termostat jeszcze raz temperature złapał 88 a powinien 92 działało dzień i znowu grzeje delikatnie a skazówka...
Przegrzewanie silnika wreszcie zrobione po tylu wymianach itp różne warsztaty problem rozwiązany. W moim przypadku poświęcone 2 dni po 5 godzin nie poszły nadaremnie okazało się że powodem tego był uszkodzony reduktor gazu doszłem do tego metodą prób eliminacji poszczególnych podzespołów próbowałem czy nagrzewnica nie zatkana było k potem reduktor gazu...
Nie masz obiegu czynnika chłodzącego przez nagrzewnicę, właściwie zbyt mały, pewnie zatkana.
Może po prostu kiepski lub kiepsko zamontowany termostat. Jeśli silnik sie nie grzeje to tylko tam szukać problemu. Jeśli silnik się grzeje a ogrzewanie nie działa to może oprócz wspomnianych wyżej problemów zatkana nagrzewnica. Nie wiem czy jest zawór czy nie, jeśli jest zawór przy nagrzewnicy to on też może być uszkodzony.
https://obrazki.elektroda.pl/8685388000_... Zdjęcie podgladowe w zaznaczonym miejscu nie wraca płyn chodzący i wąż jest twardy po ściśnięciu go też nie wylatuje płyn odłączyłem wąż nie jest zatkany. Węże od nagrzewnicy jeden ciepły ten górny a dolny zimny. Brak ogrzewania w samochodzie gdzie szukać usterki? Może termostat się nie otwiera?
Bo jak była woda to zasyfiło cały układ chłodzenia. Być może zatkało termostat i nagrzewnice .
Ustaw termostat c.o. na min. temp. i włącz kocioł ,sprawdz czy kocioł osiąga ustawioną temp. i czy moduluje jak osiągnie temp. , potem zrób to samo z max. temp. Zrób to na ostudzonym centralnym. Jeśli kocioł na max. temp. po kilkunastu sekundach ( jap piszesz) osiągnie nastawioną temp. i zmoduluje to masz przytkaną nagrzewnicę lub zatkany filtr c.o....
(at)sapor dj Witam kolego a nie zatkana jest nagrzewnica ile latek ma samochód i czy była już wymieniana lub sprawdzana pod względem przepływu płynu chłodniczego?
Zastanawia mnie jeszcze rola takiego zaworka przed nagrzewnicą (widać go na zdjęciu) Daf CF 85.410 - Ogrzewanie słaba grzeje . Jest to jakiś ciśnieniowy zaworek, który według mnie działa chyba tak, że przy za wysokim ciśnieniu odłącza obieg przez nagrzewnice. Czy można wywalić ten zaworek i połączyć przewody? Proszę o pomoc Ten zaworek to bypass valve....
Więc sprawdziłem dokładniej nawiew. Jak odpale to po chwili dalej leci chłodne powietrze lecz gdy dodam gazu to 5 sek i zaczyna lecieć ciepłe, zdejme nogę z gazu to spowrotem chłodne leci. Ten objaw świadczy o zatkanej nagrzewnicy lub słabym obiegu wody .
Sam osobiście miałem ten sam problem z prawą stroną ogrzewania.Poprostu powodem była zatkana częściowo nagrzewnica .Nagrzewnica jest jedna .Wymontowanie trwa (przynajmniej w modelu CDT) 15min-a później albo zamiana na inną , albo przetykanie- tak jak w moim przypadku. Dwie godziny odkamieniania + 15 min montażu-zalać płynem ,odpowietrzyć i wszysko śmiga...
Witam Samochód SEAT CORDOBA 1996 pojemność 1.6. Silnik 1f, bez klimatyzacji . Moje pytanie dotyczy tego czy ten samochod ma gdzie filtr odpowiadajacy za oczyszczanie powietrza nawiewanego do srodka, zimnego lub ciepłego. Od pewnego czasu zauważyłem, że dość słabo dmucha zarówno zimnym, jak i ciepłym powietrzem. Nie wiem czy to nagrzewnica czy zatkany...
Skoro wejście i wyjście z nagrzewnicy gorące , nagrzewnica odpowietrzona Pisałem wyżej że nagrzewnica nie ma obiegu wymuszonego a to oznacza że góra może być gorąca a dół zimny. Co świadczy o zatkanej nagrzewnicy. Takie płukanie nic nie daje bo woda i tak wybiera najkrótszą drogę czyli od króćca do króćca bez udziału części grzejącej. A odetkać nagrzewnice...
Witam. Mam Nissana jak w temacie i problem jest taki, że nie działa ogrzewanie, ale tak dziwnie, bo gdy auto jest na obrotach to grzeje a gdy tylko obroty spadną, np na światłach to już dmucha zimnym powietrzem a włącza się wentylator chłodnicy. Co to się dzieje? Zatkana nagrzewnica? Pompa nie wydala? Spotkał się ktoś z takim kwiatkiem? Pomocy, bo zimno!...
witam prawidłowo wpiety reduktor (parownik) w obieg jest wpiety w małym obiegu czyli w nagrzewnice moze masz zaciety termostat tak ze jest otwarty odrazu na duzy obieg lub zatkaną nagrzewnice i nie ma przepływu -- t oczesta usterka w clio i w 19 do 92r Dodano po 1 o przepreszam byk sie wkradł tak ze - takze
Wyczyściłem palnik i odkamieniłem nagrzewnicę. Palnik o dziwo po 6 latach nie był w złym stanie. Nic nie było zatkane. W nagrzewnicy też nie było kamienia. Jest tylko jeden problem. Rozebrałem grzejnik ze względu na przeciek z tyłu nagrzewnicy. Woda kapała z tylnej ścianki nagrzewnicy po lewej stronie. Niestety nigdzie nie znalazłem dziury. Nagrzewnica...
W którym module masz ten błąd, jaki opis, czym diagnozowane? Nie mam pojęcia w czym rzecz, ale sobie popiszę z nudów.... Skoro bład ma na początku sygnatury "P", to chyba jasne że ten moduł to "powertrain"? poza tym która to generacja Passata? A kolor i wersja nadwozia też potrzebna? . Pierwszy z nich to migająca kontrolka świec żarowych oraz stale...
Brak prawidłowego obiegu płynu przez parownik(zatkany ten obieg). Uszkodzony termostat silnika. Uszkodzony korek wlewu zbiornika płynu(brak ciśnienia w układzie). Zapowietrzony układ(ale to bardziej tyczy nagrzewnicy). Wadliwie działający mieszalnik.
A co się takiego z nim dzieje, ze trzeba rozebrac palnik. PS. Najprosciej to się go demontuje po wyjęciu nagrzewnicy , więc przeczyść NAGRZEWNICE bo to jej zatkanie sadzami wywołuje spadek wydajnosci i należ oczyści palnik przy okazji- odessać kurz z poszczególnych elementów rusztu palnika.
Termostat wymieniłem . temperatura na zegarach ...zawsze jest w połowie to ile wtedy może być temp. Nagrzewnice sprawdzaliśmy nalewając wodę oraz dmuchając zostało uznane ze jest dobra . Co do węży przy tym trójniku to , może masz racje ze większość idzie przez parownik , bo wąż który wychodzi od nagrzewnicy trafia to trójnika chłodny gdy przy tym trójniku...
Może być zatkany mały obieg płynu, najczęściej w nagrzewnicy. W takim przypadku ciśnienie płynu chłodzącego wytwarzanego przez pompę wody pokonuje opór sprężyny w termostacie i na siłę przepycha płyn na duży obieg.
Witam. Przecieka mi "gdzieś" chłodnica wody. Chce sie podjąć wymiany samemu. Zacząłem demontować atrapę, lampy. Po ich zdjęciu został zderzak oraz chłodnica klimy, za którą schowana jest chłodnica wody. W jaki sposób zdemontować chłodnicę klimy? Czy muszę opróżniać układ? Jakie są newralgiczne-niebezpieczne miejsca, gdzie łatwo coś uszkodzić, na co...
Piec dwufunkcyjny. Bez zasobnika. Brak CWU pomimo załączania się palnika, CO działa poprawnie, woda z kranu leci ale zimna, co może być przyczyną? Brak oznak usterki (wszystkie kontrolki itp. działają poprawnie). Wyłączałem CO i włączałem tylko CWU, objawy takie same - palnik załącza się a woda jest zimna, temperatura rośnie do ok. 88 stopni, może zatkana...
Witam moim skromnym zdaniem jest to zatkana nagrzewnica.Nie wiem jak w audi ,czy się ja da rozebrać,bo jeżeli nie to płukanie nie wiele pomoże i wtedy trzeba będzie kupić nową
Wilgoć w samochodzie, uszkodzona nagrzewnica (ubywało by płynu w układzie chłodzenia), zatkane kanały, filtr kabinowy do wymiany - tak na szybko :)
Panowie szukałem i nie mogę znaleźć odpowiedzi na pytanie co załączam piec w modelu mk2 Mam alhambre z 2010 roku, wsadziłem piec z starszego- działa grzeje ale mam dwa pytania: 1. W tym modelu nie widzę termika na podszybiu który był w mk1 -mój srary galax mk1 takie coś ma i ten termik można zmostkowac żeby odpalić piec. Co załancza piec w mk2? Jest...
Dwie plastikowe nakrętki M6 na klucz 10mm. Jedna w środku od strony środka auta, druga na zewnątrz obudowy zaraz przy błotniku. Najważniejsza tutaj jest ta cześć podszybia ktora jest wsuwana nad filtr i przykręcana, to na nia ma zlatywać woda a nie na filtr, druga sprawa to drożny otwór w narożniku podszybia i czyste podszybie. Jeżeli leci przez filtr...
Presostat ma wykrywać różnicę ciśnień między wlotem wentylatora a miejscem zamontowania nagrzewnicy. Filtr ma być między wentylatorem a nagrzewnicą. Jak będzie zatkany, to nie będzie różnicy ciśnień. Presostat nie daje żadnego napięcia! Różnica ciśnień przełącza tylko styki. Z reguły ma 3 wyprowadzenia. Com, NC, NO. Jeżeli obciążalność styków jest mała...
VW Golf 7 rok 2014, miałem błędy B138215 (przerwa lub zwarcie w obwodzie pompy cieczy) oraz B138F00 (zablokowane Webasto) winna okazała się pompa cieczy VW 902597A (PIERBURG 702671390), w której podmieniłem silnik z wirnikiem z tańszej PIERBURG 702671480. Przewód zasilający VW 9029478A. Z układu wydobywał się charakterystyczny dźwięk bulgotania i piec...
zatkana nagrzewnica zaparzacz zatkana pompa zatkana
automapa windows wentylatora mercedesa spawarka normy
jakmet kosiarka jakmet kosiarka
Naprawa wyświetlacza w radiu AGC-0071RF: Diagnostyka i rozwiązania Podłączenie trzeciego światła stopu w Fiacie Grande Punto 1.4 2007