Zacznij od sprawdzenia czy podział na strefy działa. Bo tu jest problemem a nie w nagrzewnicy. Zatkana nagrzewnica przestanie grzać obie strony a nie jedną.
na 85 procent zatkana nagrzewnica, trzeba zdjąć przewody, przepłukać, odpowietrzyć i powinno latać
To dupa nie mechanik. Zdecydowanie odradzam wszelkie uszczelniacze. Pompa do twojego auta kosztuje 80 złotych, wymień i będzie spokój. Jak wlejesz uszczelniacza to pomoże na krótko, ale musisz się liczyć z tym, że:; - może zatkać chłodnicę - może zatkać nagrzewnicę - może zatkać kanał wodny w głowicy lub bloku albo któryś z przewodów gumowych. A koszty...
Obstawiam zatkaną nagrzewnicę. Nie ma zaworów na przewodach do nagrzewnicy. Sterowanie temp. odbywa się na zasadzie mieszania ciepłego i zimnego powietrza. Jakby to był silniczek uszkodzony, to klima by do ciebie mrugała przejaźnie przez 1 minutę po włączeniu zapłonu i nic by nie było słychać jak zmieniasz temp. przyciskami.
nie, nic sie nie spali - po prostu bedzie pracowal na pelnych obrotach dmuchawy odnosnie wezy, to jesli tak jest to moze być: - zapowietrzona nagrzewnica - zatkana nagrzewnica - jesli występuje w aucie, to może być uszkodzony zawór zamykający przepływ płynu przez nagrzewnicę Dodano po 1 ktoś coś może w aucie dokładał? jakąś instalację LPG? instalatorzy...
Jest możliwość, aby zatkana nagrzewnica miała coś wspólnego z całą sytuacją?
Nic to nie da bo syf z dołu do góry nie wyjdzie. Możesz sobie szlaufikiem wypłukać.
Za dwa tygodnie auto będzie naprawiane. Wytypowano zatkaną nagrzewnicę lub tę kurtynę lub klapkę. Naprawa to koszt 1700–2000 zł. Trzeba zdjąć deskę rozdzielczą i tunel.
Albo nagrzewnica zatkana uszczelniaczem, albo urwany wirnik pompy wody. Więcej możliwości nie ma.
Choćby zatkana nagrzewnica, a jeżeli jest przy niej zawór, to może być stale zamknięty.
VCDS-em można sprawdzić czy silniczki ustawiające klapy regulacji temperatury od strony kierowcy i pasażera działają i czy osiągają swoje położenia krańcowe. Ale znając ten model jest zatkana nagrzewnica i bez rozebrania całego środka samochodu i jej wymiany się nie obejdzie
Klapy nawiewu znajdują się w module mieszalnika powietrza pod samochodem ( ta duża plastikowa trumna przykręcona dookoła chyba 20 śrubkami i jedną lub dwoma obejmami metalowymi. Przy sciąganiu nic sie nie rozpada. Ale po mojemu nie będzie to wina mieszalnika tylko bardziej uszkodzenia w układzie chłodzenia( zatkane przewody, nagrzewnica, uszkodzona...
Czesc. Mam identyczny problem. Brak ogrzewania, dochodzace odglosy z nawiewu i co jakis czas wywalanie plynu chlodniczego. Ten sam samochod Golf 7 1.6 Tdi. Chcialbym sie dowiedziec czy i jak rozwiazales ta usterke. Rece mi juz opadaja bylem u 2 mechanikow. Plukanie ukladu chlodzenia, wymienilem zbiorniczek. Powiedzieli ze zatkana nagrzewnica. Odp na...
Nie stwierdzisz zatkania nagrzewnicy... niby jak jak ma 30 obw rownoleglego przeplywu.
Jak zatkana nagrzewnica to wszelkie cuda nie za wiele pomogą .. Tylko wymiana ..
Z tego co piszesz to objaw na zatkana nagrzewnica i nie przepływa przez nią płyn
Jak by była przytkana to by w ogóle nie grzało a nie tylko na zimnym i wolnych obrotach... Ja bym obstawiał na walniętą pompę wody lub ewentualnie zużyty termostat. W najgorszym przypadku zatkana nagrzewnica co jest mało prawdopodobne bo jak pisałeś wcześniej po dodaniu gazu(czyli zwiekszeniu predkosci obrotowej pompy) leci ciepłe powietrze. Przy przytkaniu...
Zatkany odpływ wody z nagrzewnicy ,czarny wężyk na ścianie grodziowej od strony silnika przy rurkach od klimatyzacji .
Problemem była zatkana nagrzewnica kamieniem, tego roku na początku jesieni to samo mi się przydarzyło. Wykryłem ze nie ma ciepłego powietrza i przyczyną znów była zatkana nagrzewnica kamieniem. Została przeczyszczona ale konieczna będzie wymiana żeby co roku nie trzeba było ja płukać.
W samochodzie wymieniłem - chłodniczkę oleju bo był kanał wodny zatkany, nagrzewnicę, termostat, oraz korek na zbiorniczku bo nie był szczelny. Samochód oddałem klientowi bo prawdopodobnie jest gdzieś usterka w bloku silnika (dlatego został sprzedany). Trzy razy płukałem układ, robiłem próby z zamianą węży, i nic, zero poprawy. Byłem u trzech znajomych...
Ja obstawiam zatkaną nagrzewnicę, ponieważ problem wystąpił po tym jak wymieniłem wąż od chłodnicy bo mi pękł
Rodzice w samochodzie mają słabe grzanie, zatkana nagrzewnica. Najgorsze jest rozbieranie, żeby się do niej dostać.
Witam, posiadam samochód Polonez Atu Plus, auto nie posiada ogrzewania. Problem nie leży w zatkanej nagrzewnicy, czy zapowietrzonym układzie a chodzi o sterowanie ogrzewaniem. Kupiłem Poloneza bez ogrzewania, po zdjęciu przedniego panela, czy tam ramki widać że pokrętło od ogrzewania nie jest z niczym połączone. Sterowanie, widzę odbywa się za pomocą...
A może syf jest w całym układzie i po czyszczeniu nagrzewnicy znów ją zatkał
Duże prawdopodobieństwo, że to zatkana nagrzewnica. Jest w najniższym punkcie układu chłodzenia i osadzają się tam zanieczyszczenia.
Kilka razy w tym modelu spotkałem się z opcją że po prostu nagrzewnica była zatkana Dodano po 2 A co do płukania i specyfików to wystarczy że zapytasz wujka google i Ci wszystko powie
Nagrzewnica zatkana uszczelniaczem do chłodnic.
Stary temat ale przy wylotach masz czujniki temperatury . Może uszkodzony któryś . CO mało prawdopodobne jest . Prędzej zatkana nagrzewnica .
A do tej pory bylo dobrze? Bo jesli obie klapy od temperatur lewa i prawa dzialaja jak na filmiku to nie ma opcji zeby nie grzalo w srodku. Moze problem jest z nagrzewnica, zatkane kanaliki, plyn nie idzie przez caly wymiennik i tak bedzie. Problemu z temperatura silnik nie ma? 90 stopni trzyma?
sprwadz temp. weży w komorze silnika -powinny mieć podobną temp. jezeli jeden jest zimniejszy to zatkana nagrzewnica.
Jakby nagrzewnica była zatkana, to by nie grzało od kierowcy, a daje gorącym.
no tak, sprawdzic alternator. a z ogrzewaniem sprawdzic czy nie jest zatkana nagrzewnica i czy sprawne jest sterowanie klapa ciepłe/zimne.
Prawdopodobnie zatkałeś nagrzewnicę, najlepiej będzie ją wymontować i dokładnie przeczyścić z zewnątrz i w środku.
czesc! mam problem z grzaniem w mojej 19 mysle ze jest to zatkana nagrzewnica tylko nie wiem jak sie do nie niej zabrac. czy ktos pomorze dzieki z gory za pomoc
Witaj W srodku auta nagrzewnica grzeje? przyczyn może być kilka, -Zatkana nagrzewnica -zatkana chodnica -zapowietrzony układ -jak pracuje auto? moze masz motorek przegrzany?
Witam , no faktycznie nie jest za cieplo ,ale i nie zazimno jak na ta pore roku .. do rzeczy masz 3 mozliwosci 1. uszkodzony zawór ... ten co jest sterowany linka .. 2. to jest zatkana nagrzewnica.... 3 NAJBARDZIEJ prawdopodobne to zle podlonczenie reduktora od gazu..
dzięki tak myślałem,że tak się skończy, bo wężyki do i z nagrzewnicy są tak samo gorące, ale miałem nadzieję, że to wystarczy tylko nastawić klapę powietrza ciepło-zimno, jak ktoś wie jak to zrobić krok po kroku i jakie nastawy to bym chętnie jeszcze to spróbował. Chociaż raczej to zatkana nagrzewnica.
Punkt 2 z tego co napisał bartek_j. Temperatura na zasilaniu i odejściu płynu z nagrzewnicy. Jeżeli dmucha tylko lekko ciepłym powietrzem obstawiam na niedrożność (niezupełne zatkanie) nagrzewnicy.
Nie jest to normalne . Przypuszczalnie 1- zuzyta swieca, 2- zbyt niskie napjecie zasilania swiecy , 3 - zbyt duza dawka paliwa, 4- nagar na rozrzutniku paliwa / zatkane otworki/ Dodano po 24 Nie jest to normalne . Przypuszczalnie 1- zuzyta swieca, 2- zbyt niskie napjecie zasilania swiecy , 3 - zbyt duza dawka paliwa, 4- nagar na rozrzutniku paliwa /...
Sprawdź czy przewód doprowadzający płyn do nagrzewnicy i odprowadzający są tak samo ciepłe.Może być zatkana nagrzewnica i wtedy przewód odprowadzający płyn będzie dużo chłodniejszy od doprowadzającego.Nagrzewnice często padają
Temat można zamknąć okazał się zatkany układ. Nagrzewnica była zatkana syfem. Dzięki wielkie za podpowiedzi.
Nie koniecznie , chłodniczka EGR , korek zbiorniczka czasami nagrzewnica zatkana kulkami ze zbiorniczka .
Termostat jest wyznacznikiem temperatury układu. Po drugie temperatura na trasie jest niższa niż w mieśćie. Po trzecie zatkana nagrzewnica powoduje takie problemy jak piszesz. Więc spuść płyn i ją wyciągnij bo inaczej to tylko gdybanie.
Jak masz ciepłe węże po elektro-zawortach to masz zatkaną nagrzewnice ja węże są zimne to lektro-zawór nie puszcza bo one steruja dopływem ciepłej wody do nagrzewnicy (są dwa jak masz klimatyzacje dwu strefową ) .
- Doplyw lekko ciepły, odpływ zimny - zatkana nagrzewnica albo zapowietrzony układ. - oba cieple - urwane ktores ramie albo linka, klapa moze byc wtedy cały czas w pozycji zimne
Z opisu tematu - to mogę wnioskować ze masz problem z klapą sterującą, a ona jest sterowana linką. W opisie mamy zupełnie co innego. Umyć dobrze szybę, uzupełnić płyn, odpowietrzyć układ chłodzenia. Sprawdzić dywanik tak jak pisał kolega (at)marseluss_2009 Zmieniając z czerwonego pola na niebieskie omijasz nagrzewnicę, wiec temu lepiej dmucha. Może...
Może po prostu kiepski lub kiepsko zamontowany termostat. Jeśli silnik sie nie grzeje to tylko tam szukać problemu. Jeśli silnik się grzeje a ogrzewanie nie działa to może oprócz wspomnianych wyżej problemów zatkana nagrzewnica. Nie wiem czy jest zawór czy nie, jeśli jest zawór przy nagrzewnicy to on też może być uszkodzony.
Miałem podobne przypadki w Audi A3 i Passat B3. W obu przypadkach była zatkana nagrzewnica. Trzeba wystudzić silnik i kontrolować temperaturę obu węży przy nagrzewnicy przez cały proces grzania silnika do 90 stopni. Sprawdzane węże przy nagrzewnicy już na zagrzanym silniku, jest metodą nieskuteczną, ponieważ wąż powrotny może nagrzewać się od bloku...
Więc sprawdziłem dokładniej nawiew. Jak odpale to po chwili dalej leci chłodne powietrze lecz gdy dodam gazu to 5 sek i zaczyna lecieć ciepłe, zdejme nogę z gazu to spowrotem chłodne leci. Ten objaw świadczy o zatkanej nagrzewnicy lub słabym obiegu wody .
Przyczyny mogą być dwie : zatkana nagrzewnica lub nie przesuwająca się klapa zmiany strumienia powietrza w nagrzewnicy. Ja sprawdzam to tak , nagrzewam silnik do 90stopni włączam ciepłe powietrze w środku i obserwuję węże in i out nagrzewnicy. jeśli wejściowy jest gorący a wyjściowy jest letni (zimny) to nagrzewnica jest zatkana ma mały przepływ , jeśli...
W którym module masz ten błąd, jaki opis, czym diagnozowane? Nie mam pojęcia w czym rzecz, ale sobie popiszę z nudów.... Skoro bład ma na początku sygnatury "P", to chyba jasne że ten moduł to "powertrain"? poza tym która to generacja Passata? A kolor i wersja nadwozia też potrzebna? . Pierwszy z nich to migająca kontrolka świec żarowych oraz stale...
Witam. Mam Nissana jak w temacie i problem jest taki, że nie działa ogrzewanie, ale tak dziwnie, bo gdy auto jest na obrotach to grzeje a gdy tylko obroty spadną, np na światłach to już dmucha zimnym powietrzem a włącza się wentylator chłodnicy. Co to się dzieje? Zatkana nagrzewnica? Pompa nie wydala? Spotkał się ktoś z takim kwiatkiem? Pomocy, bo zimno!...
Tak, dokładnie. Zdławiony przepływ przez co nie ma założonej mocy cieplnej. Ew zatkane węże ale to mało prawdopodobne.
Upośledzony przepływ płynu przez nagrzewnicę - zakamieniona albo zatkana jakimś uszczelniaczem nagrzewnica, ew. za mało wydajna pompa wody.
VW Golf 7 rok 2014, miałem błędy B138215 (przerwa lub zwarcie w obwodzie pompy cieczy) oraz B138F00 (zablokowane Webasto) winna okazała się pompa cieczy VW 902597A (PIERBURG 702671390), w której podmieniłem silnik z wirnikiem z tańszej PIERBURG 702671480. Przewód zasilający VW 9029478A. Z układu wydobywał się charakterystyczny dźwięk bulgotania i piec...
Witam. Przecieka mi "gdzieś" chłodnica wody. Chce sie podjąć wymiany samemu. Zacząłem demontować atrapę, lampy. Po ich zdjęciu został zderzak oraz chłodnica klimy, za którą schowana jest chłodnica wody. W jaki sposób zdemontować chłodnicę klimy? Czy muszę opróżniać układ? Jakie są newralgiczne-niebezpieczne miejsca, gdzie łatwo coś uszkodzić, na co...
Skoro wejście i wyjście z nagrzewnicy gorące , nagrzewnica odpowietrzona Pisałem wyżej że nagrzewnica nie ma obiegu wymuszonego a to oznacza że góra może być gorąca a dół zimny. Co świadczy o zatkanej nagrzewnicy. Takie płukanie nic nie daje bo woda i tak wybiera najkrótszą drogę czyli od króćca do króćca bez udziału części grzejącej. A odetkać nagrzewnice...
Piec dwufunkcyjny. Bez zasobnika. Brak CWU pomimo załączania się palnika, CO działa poprawnie, woda z kranu leci ale zimna, co może być przyczyną? Brak oznak usterki (wszystkie kontrolki itp. działają poprawnie). Wyłączałem CO i włączałem tylko CWU, objawy takie same - palnik załącza się a woda jest zimna, temperatura rośnie do ok. 88 stopni, może zatkana...
witam prawidłowo wpiety reduktor (parownik) w obieg jest wpiety w małym obiegu czyli w nagrzewnice moze masz zaciety termostat tak ze jest otwarty odrazu na duzy obieg lub zatkaną nagrzewnice i nie ma przepływu -- t oczesta usterka w clio i w 19 do 92r Dodano po 1 o przepreszam byk sie wkradł tak ze - takze
Ale silnik i tak powinien chyba się nagrzać do około 100 stopni. Chyba nawet przy tak niskiej temperaturze. Poza tym jak temp. pokazuje 80 to i tak powinno lecieć gorące powietrze. Może być tak, że nagrzewnica się zatkała jakimś syfem? Tylko jakim, jak tylko płyn jest lany.
(at)sapor dj Witam kolego a nie zatkana jest nagrzewnica ile latek ma samochód i czy była już wymieniana lub sprawdzana pod względem przepływu płynu chłodniczego?
Nagrzewnica jest zatkana i pewno już dziurawa tylko wymiana na nową a wyciek trzeba zlokalizować.
Zapowietrzony układ chłodzenia lub zatkany przepływ do nagrzewnicy.
Sam osobiście miałem ten sam problem z prawą stroną ogrzewania.Poprostu powodem była zatkana częściowo nagrzewnica .Nagrzewnica jest jedna .Wymontowanie trwa (przynajmniej w modelu CDT) 15min-a później albo zamiana na inną , albo przetykanie- tak jak w moim przypadku. Dwie godziny odkamieniania + 15 min montażu-zalać płynem ,odpowietrzyć i wszysko śmiga...
https://obrazki.elektroda.pl/8685388000_... Zdjęcie podgladowe w zaznaczonym miejscu nie wraca płyn chodzący i wąż jest twardy po ściśnięciu go też nie wylatuje płyn odłączyłem wąż nie jest zatkany. Węże od nagrzewnicy jeden ciepły ten górny a dolny zimny. Brak ogrzewania w samochodzie gdzie szukać usterki? Może termostat się nie otwiera?
A skąd wiadomo że to nie UPG? Albo pompa albo przytkana chłodnica od środka albo z zewnątrz lamele zatkane, termostat może trzymać wymontuj na próbę. Albo po prostu układ zapowietrzony, trzeba odpowietrzać razem z nagrzewnica.
zakamieniona na wysokości świeczki , potrzeba wykonać otworek o5- najlepiej na kolanku- dla narzędzia aby usunąć ostrożnie , mechanicznie kamień z tego obszaru a następnie delikatnie kwasem octowym , wypłukać po uprzednim zamknięciu otworu - najlepiej zalutować nawet na cynę- ale nie zatkać płynną cyną! Rurka zatkana to ta najblizej położona nad świeczką!!!...
Nie kombinuj nic z żadną opaską bo to nie polonez żeby takie manewry robić.Sprawdź przewody układu chłodzenia i tak po 1(przewody łączące podgrzewanie gazu z układem głównym powinny być połłączone trujnikiem)2(jeżeli tak jest to sprawdź przy rozgrzanm silniku za tym trujnikiem przewody w strone nagrzewnicy czy są tak samo ciepłe,jeżeli tak to znaczy...
Bo jak była woda to zasyfiło cały układ chłodzenia. Być może zatkało termostat i nagrzewnice .
Jak wymieniałeś termostat czy nie widziałeś wapiennych nalotów-syfów ? na jakim płynie jeździsz (jak na Borygo-'Petrygo to mogło coś być ) czasem jeszcze niektórzy "biorą" termostat na silikon temperaturowy możne jakieś pozostałości dostały się dalej do sinika i w efekcie zatkało nagrzewnicę wcale już pewnie nie nową, niestety chyba nic nie zostaje...
Witam moim skromnym zdaniem jest to zatkana nagrzewnica.Nie wiem jak w audi ,czy się ja da rozebrać,bo jeżeli nie to płukanie nie wiele pomoże i wtedy trzeba będzie kupić nową
Panowie szukałem i nie mogę znaleźć odpowiedzi na pytanie co załączam piec w modelu mk2 Mam alhambre z 2010 roku, wsadziłem piec z starszego- działa grzeje ale mam dwa pytania: 1. W tym modelu nie widzę termika na podszybiu który był w mk1 -mój srary galax mk1 takie coś ma i ten termik można zmostkowac żeby odpalić piec. Co załancza piec w mk2? Jest...
Zastanawia mnie jeszcze rola takiego zaworka przed nagrzewnicą (widać go na zdjęciu) Daf CF 85.410 - Ogrzewanie słaba grzeje . Jest to jakiś ciśnieniowy zaworek, który według mnie działa chyba tak, że przy za wysokim ciśnieniu odłącza obieg przez nagrzewnice. Czy można wywalić ten zaworek i połączyć przewody? Proszę o pomoc Ten zaworek to bypass valve....
Jest ciąg powietrza? Nagrzewnica nie zatkana lub nie wpadło coś dośrodka?
Może nagrzewnica jest zatkana i pompa przepycha płyn przez termostat na duży obieg. Trzeba odłączyć obie rurki nagrzewnicy i dmuchnąć.
Przyczyn może być kilka , zapowietrzenie (nie zdarzyło mi się nigdy),zatkanie nagrzewnicy.Jeżeli wąż dopływowy jest prawie tak gorący jak odpływowy z nagrzewnicy,to wszystko z nagrzewnicą,termostatem jest w prządku a wina jest po stronie cięgien lub niedomykającej przesłonie zinnego powietrza(przy maksymalnym grzaniu całość powietrza powinna przepływać...
przesadziłem z tym,że nie wiedział jaki model, tyle tylko,że nie mógł dostać do niej instr.obsługi. Model to 23mi. Kiedyś rozmawiałem z serwisantem przez telefon. Miałem problem z tym,że się nagrzewała szybko woda i odcinał płomień, potem się wystudziła to znowu się załączał płomień i tak w kółko. Polecił mi odkamienić nagrzewnicę i to zrobiłem dokładnie....
Wyczyściłem palnik i odkamieniłem nagrzewnicę. Palnik o dziwo po 6 latach nie był w złym stanie. Nic nie było zatkane. W nagrzewnicy też nie było kamienia. Jest tylko jeden problem. Rozebrałem grzejnik ze względu na przeciek z tyłu nagrzewnicy. Woda kapała z tylnej ścianki nagrzewnicy po lewej stronie. Niestety nigdzie nie znalazłem dziury. Nagrzewnica...
Trzeba by było sprawdzić czy klapa pracuje prawidłowo. Czy nie ma żadnej reakcji jeżeli chodzi o temperaturę po zmianie na ciepłe/zimne? Możliwe że klapa nie pracuje prawidłowo, nagrzewnica zaszła kamieniem, przepływ powietrza przez nagrzewnice jest zatkany, uszkodzony termostat bądź źle podłączone węże do nagrzewnicy. Czasem gdy jest LPG w aucie to...
W zbiorniczku wyrównawczym są 2 króćce. Wewnątrz nich są miedziane(lub mosiężne) tulejki. Warto sprawdzić czy są jeszcze drożne. U kumpla w x20xev nie były. Chłodnica jest ciepła czy zimna? Może nagrzewnica się zatkała.
Gejzer - normalnie to co wlejesz z węża ogrodowego w otwór w głowicy zdąży wylecieć dołem zanim silnik się napełni, nie będzie tak jeśli wąż będzie miał wydajność hydrantu :) Jeśli silnik jest zapchany to woda nie zdąży spłynąć i wytryśnie otworem w który lejesz. W przypadku chłodnicy jest tak samo. kwok napisał: Możesz jeszcze go ciśnieniowo przelać...
Ogólnie to myśląc o paliwie, to myślałem o ropie. Powodem pytania jest to: Że właściwie większość płynów jest w aucie filtrowana i się tak zastanawiam dlaczego woda chłodnicza nie jest. Jednak głównym powodem tego pytania jest to, gdyż mi "syf" różnego rodzaju lata po układzie chłodzenia, który widzę w zbiorniku wyrównawczym. Oczywiście ja czyściłem...
Witam . Bulgotanie płynu może sugerować zapowietrzony układ (nagrzewnica + doprowadzenia).A skoro węże gorące ,to zatkany obieg?
Zobacz czy nad kolektorem wydechowym przy ścianie grodziowej silnika jest taki zawór. Jeżeli go nie ma to jest to nagrzewnica bezzaworowa i najprawdopodobnie jest tam już nagrzewnica DAEWOO. Jeżeli tak jest to albo się zatkała,albo jest zanieczyszczona z zewnątrz co utrudnia przepływ powietrza co utrudnia nagrzewanie wnętrza pojazdu. Aby się do niej...
Przed naprawą płyn chłodzący miał nie ciekawą barwę więc mógł zanieczyścić układ więc jest możliwe , że nagrzewnica jest " zatkana" ale działała do końca choć nie w pełnym zakresie bo było to odczuwalne . Teraz płyn jest idealnie czysty a ogrzewanie padło zupełnie.
Może być zatkany mały obieg płynu, najczęściej w nagrzewnicy. W takim przypadku ciśnienie płynu chłodzącego wytwarzanego przez pompę wody pokonuje opór sprężyny w termostacie i na siłę przepycha płyn na duży obieg.
Sprawdz przewody które idą do kabiny do nagrzewnicy, jeśli ciepłe to możliwe że sama nagrzewnica ma zatkane kanały i przepływ cieczy jest ograniczony. Warto też sprawdzić czy w panelu sterowania coś się nie złamało lub wypieło.
Jeśli ktoś tu jeszcze zagląda to proszę o pomoc. Wymieniłem czujnik, jak i termostat, odpowietrzylem lecz problem pozostał. Ale pokolei, odpaliłem autko, odpowietrzylem i dolałem płynu, po chwili jak się włączył wiatrak, ubyło płynu, rzecz w tym że go nie zassało, a wypluło. Po ponownym uzupełnieniu i odczekaniu sprawdzilem nadmuch, i zonk, zimno. Naciskałem...
Witaj, ten eber jest wodny bo po typie nie wiem,miałem podobny problem ale miałem wodnego i była nagrzewnica w samochodzie zatkana.
Witam Już jest wszystko OK Wyjąłem termostat który był na wężu doprowadzającym płyn do nagrzewnicy i wstawiłem rurke, cienki węzyk od tego termostatu zatkałem,węże od nagrzewnicy od razu robią sie gorące, temperatura powietrza dmuchanego przez nagrzewnice wzrosła.Teraz już grzeje dobrze. Zmniejsze jeszcze średnice węży do podgrzewania gazu to jeszcze...
Witam kolegow co do ogrzewania niejestem pewny co do zaworu nagrzewnicy bo nieznam dokladnego rocznika auta .ale najczestsze przyczyny slabego ogrzewania to zacinajacy sie zawo, zatkana czesciowo nagrzewnica, z kolego ktory powiedzial ze systemu sie nieodpowietrza absolutnie sie niezgadzam.Niektore samochody maja nagrzewnice wyzej niz poziom wlewu cieczy...
Sprzedałem c4 1.6 hdi 90KM 2008 rok w 2018 przebieg 199 k za 9500 aż mnie serce bolało, chciałem żeby ktoś z rodziny wziął bo do robienia nie było w nim niczego ale dizel be. Teraz jest kia ceed benzyna i kur... dramat auto ma 50k nalotu i już raz miało czyszczony cały układ chłodniczy, pomogło na miesiąc nie grzeje nagrzewnica, zatkana kamieniem tylko...
Nagrzewnica jest zatkana, trzeba ją wymontować i spróbować przepłukać jakimś środkiem do płukania chłodnic. Jeżeli to nie pomoże to nagrzewnica do wymiany. P.S. Kiedyś jak nie było tych różnych środków do płukania używało się sody kaustycznej, ale z nią trzeba uważać ( środek żrący ). Dodano po 2 Można próbować najpierw bez demontażu nagrzewnicy. Bardzo...
Brak prawidłowego obiegu płynu przez parownik(zatkany ten obieg). Uszkodzony termostat silnika. Uszkodzony korek wlewu zbiornika płynu(brak ciśnienia w układzie). Zapowietrzony układ(ale to bardziej tyczy nagrzewnicy). Wadliwie działający mieszalnik.
Chyba ze 4 lata temu przepłukałem koledze w audi a4 i działa do dziś. Rezultat chyba zależy od tego czy osadził się kamień czy tylko luźny muł i zatkał kanały na dole nagrzewnicy.
Zaczęło sie wszystko prawie rok temu ale to jeszcze nie koniec. Gdzieś około stycznia 2005 znowu zaczęło cieknąć, ponownie wsypałem drugą ampułkę proszku do uszczelnień chłodnic. Wycieku nie ma ale ogrzewanie zaczęło znacznie słabnąć. Nagrzewnica prawdopodobnie się zatkała. Odpuszczę sobie naprawę do czasu kiedy zdobi się ciepło na dworze.
Nie masz obiegu czynnika chłodzącego przez nagrzewnicę, właściwie zbyt mały, pewnie zatkana.
Witam, posiadam Nagrzewnicę olejowa Neo Tools 90-081 30kW, problem jest taki, że w piątek i sobotę działała normalnie i nie było żadnych problemów, w niedzielę chciałem znajomemu pokazać jak działa i już za pierwszym razem nie chciała się uruchomić ( brak ognia) mimo że paliwo było poddawane i było słychać iskrownik, więc nagrzewnica podjęła 2 próbę...
Przyczyna prozaiczna - zatkany dławik na przewodzi odpowietrzającym przed zbiorniczkiem wyrównawczym. Nagrzewnica po prostu była zapowietrzona. Warto dodać, że grzeją obie nagrzewnice pomimo nie działającego pieca.
Zatkany/zakamieniony układ chłodzenia (a w szczególności nagrzewnica), zapowietrzony układ chłodzenia, uszkodzona pompa cieczy chłodzącej.
nagrzewnica zatkana zaparzacz zatkana pompa zatkana
schematy projektorów shure uszkodzony schemat programatora pamięci flash
jakmet kosiarka jakmet kosiarka
Licznik motogodzin w wózku Linde 0009460759 nie działa Charczenie dźwięku w telewizorze Manta 50 cali - przyczyny i rozwiązania